Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl شنبه, ۸ آبان ۱۴۰۰، ۰۷:۲۸ ب.ظ

جواب چالش+آپدیت و باز شدن کامنتا+ جان من بگید این سما کین؟XD

 

یونو..با اینکه خیلی باهات بحث میکنم...ولی ریلی ریلی ریلی لاب یو اصغرم: ..میدونی یه الگوی خوب برای منی*-* خیلی خوب..و خب خوشحالم باهات اشنا شدم.. +ودفاک:" یه جمله نشد ساری=-=

 

ج: منم دوست دارم اشرف نکبت و اینکه گاد من بدترین الگوی ممکن هستم و منم خوشحالم شناختمت 

گشنمه 😐

 

ج:غذا بخور 

کوصت دارم عشق اونی

 

ج:یعنی کیبوردت فاکیه هاXDD

می تو 

هاییی عاو.. پانته آ تو خیلی به من کمک کردی مرسی که پای حرفام نشستی و بهم امید دادی مرسی که بودی و بیشتر از همه درکم کردی دوست دارم خیلی بیشتر از اونی که فکرش رو کنی هیچوقت به خودت بد نگو چون تو بهترینی عاشقتم بوس بوس بغل🫂 بای :)💕

 

ج:ایگوووو منم میدوستمت لاو و اینکه بخاطر گوش دادن تشکر نکن...

هایده نرو

 

ج:نمیرم عزیزم 

 

هاعی ، پان پان خوبی؟؟ امم خیلی دوس دارم بیشتر بات آشنا شم

 

ج:سلام عزیزم ممنونم تو چی؟ 

اه البته بیا اشنا شیم بیشتر 

نشستم شبکه پویا نگاه میکنم :|

 

ج:خب!؟ :/

نرو سمیه

 

ج: نمیرم بیب 

 

مراقب خودت باش و خوشبخت شو

 

ج:توعم مراقب خودت باش 

 

لاو یو اوما

 

ج:یو تو لاولی 

عاا اونی.. واقعا خیلی خوشحالم که تونستیم باهم اینقد خوب مچ بشیم و صمیمی خیلی دوست داشتم واقعا این چیز اتفاق بیوفته و شد.. مرسی ک به حرفام گوش میدادی و بهم اعتماد داشتی.. ممنونم ک همیشه بهم سر میزدی.. تو فقط بودی ک هرروز بهم سر میزد اونیااا خیلی خیلی زیااااد دوستت دارم.. لطفا مراقب خودت باش و بابت اتفاق های زندگیت خودتو اذیت نکن.. قرار نیست اینا تا ابد بمونن.. بعضی از افرادم ک اذیت میکنن خب طبیعیه .. منم اذیت میشم زندگی سختیاشو داره ک تموم میشن مهم اینه ما در برابرشون تموم نشیم.. و اونیااا یچی دیگه.. سعی کن بعضی وقتا گریه کنی.. هرکی میگه گریه نکن الکی میگه.. این گریه بعضی وقتا اون بغضتو میشکونه و باعث راحتیت میشه.. باشه؟.. بوس بهت اونیاااا دونسنگی عاشقتهههه^•^

 

ج:ایگوووو جیوویا دونسنگ نکبت من درواقع من ممنونم ازت ک بم اعتماد کردی...اره خب سختیای خودشو داره اما میگذره فک کنم باید قوی موند...اوهوم باشه عزیزم.... یاااااااااااا من بیشتر دوست دارم دونسنگ عزیزم 

 

سیلام

ج:های بیب

 

سلام خوبی؟

 

ج:سلام هانی ممنونم 

 
 

سعی کن نفرتتو نسبت ب بعضیا کمتر کنی چون خودتو اذیت میکنه و اینجوری میبینی ک چقد میتونه بهتر باشه

 

ج:اممم شاید اینطوره اما بعضیا لایق چیزی جز نفرت نیستن 

دوست دارم یه بار واژه نکبتو به کار ببرم•-• خیلی خوشگله

 

ج:فاک این واژه واقعا خوبه 

دوست دارم برادرزاده قشنگم:)

 

ج:اگه آنیتا بچ نکبتی باید بگم منم همینطور 

دوست جدید می و دوست دارم

 

ج:ایگوووو منم دوست دارم 

خب..اومابزرگ من خیلی دوست دارم..خیلی زیاد و..قولت یادت نره (:

 

ج:منم دوست دارم طنی عزیزم و اینکه نه یادمه:)

حق نداری بری :| ولی حیلی میدوستمت و با ارزشی همینو بدونی بسه 💜

 

ج:نمیرم بمولا...بوس بهت 

تو دیگه نرو..لطفا..خواهش میکنم..

 

ج:نمیرم عزیزم 

بذار بقیه هرچقدر که میخوان بهت بگن اونقدری که باید خوب نیستی ولی واقعیت اینه که تو بهترین ورژن خودتی:)

 

ج:درواقع من بدترین ورژن خودمم اما ممنونم بابت حرفت 

اوما عای لاو یو.. عاینو که کم هستم یا اصا نیستم، بات مرسی که همیشه بودی کنارم و از تک تک حمایت هات ممنونم^^ ترسا.!

 

ج:لاو یو تو ترسایی...درک میکنم عزیزم 

آخرین حرف؟!... ریلی؟!... بیام بزنمت؟؟؟!.... میدونی آخرین حرف من ب تو قراره چی باشه؟ تو قیامت باشه ک هرچی گناه کرده ناکردمو قرار بندازم گردنت=-=... سو زر نزن=-=🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

 

ج:وای جررررررررر ممنونم ک انقد بم انرژی دادی اصن و اینکه گناهاتو نندازی گردنما من همینطوریش پام گیره بیشتر نشه =-=

 

 

🐯🧁💜دوست دارم پانی مراقب خودت باش خیلی میصت میشم:) هق

 

ج:منم دوست دارم یویی نکبت بعدشم من کجا قراره برم؟

 

 

ینی خوشم میاد همه میگن آخرین حرف ولی آخرین حرف نیس=-= خب کوفت..درد..زهر مار=-= من آپای بدی بودم که اینطوری بارت اوردم آی نوووو=-=

 

ج:فعلا ک خداروشکر ادبم ب تو نرفته آپا و ممنونم ک انقد محبت بم میکنی=-=

 

 

همیشه خوب باش و بخند

 

ج:باشه:)

 

 

پان...کامنتاتو باز کن... وگرنه میام جونت🔪

 

ج:فاک یو باشه از صب پارم کردین=-=

 

 

هرزه تو برای من چیزی جز یه جنده نیستی هع فرشته ی مظلوم نما

 

 

ج:اوههههه چ بد دهن 

 

 

دونسنگ ابله من میلیارد ها بار بهت گفتم عکس ناخون و یکبارم صداتو بزار هربار منو یادت میره نینی 🤕

 

 

ج:میانه اونی یادم میره همش بزارم این ناخونام 

 

ولی راجب صدام بمولا خجالت میکشم حرف بزنم ولی یکاریش میکنم حالا :"

 

 

دوس میدارم بدونم زندگی ع دید یه افسرده احمق که دنبال جلب توجه و روابط عاشقانه بقیه رو خراب میکنه چجوریه :"

 

ج: واووووو چ تعریف جذابی ازم کردی و اینکه هرچی میگی درست اصن من دارم روابط مثلااااا عاشقانه بقیرو خراب میکنم :/

و قسمت افسرده باید بگم اصن حق با تو من واقعا ی افسردم 

 

 

اونی چجوری آنقدر مهربون و صبوری؟!!!!!!!!!!!!!!! هیچ زمان تو زندگیم آدم به خوش قلبی تو ندیدم 😍😍

 

ج: مهربون؟خوش قلب؟نیستم والا  هیچکدومو اما ممنونم عزیزم *-*

 

تو آنی کنکوری با همین!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه هستین که دمتون گرم به هم میاین شیپتون میکنم 💗💗💗💗💗

 

 

ج:فاک خدا بگم چیکارتون کنه نه ما با هم نیستیم XDDD

 

آنیتا بیا جمعش  کنXDDD

 


جدیدترین هاXDDD 

 

 

میشه بگی اسم شیپ تو انیتا چیه؟😍

 

ج:فاک این سمارو جم کنینXDDDD

 

من عاشقت شدم پانته آ ولی نمیتونستم بت بگم الان ناشناس میگم ک بدونی ی نفر دیوونه وار عاشقته

 

ج:یاخدا خب افراد زیادی نیستن منو با اسم صدا میزنن و حدس اینکه کی هستی آسونه بیا خ هانی تا ببینیم چی میشه 

 

اسم شیپ تو انیتا چیه؟ 😍

 

ج:جان من جم کنیددددددXDDD

 

 

ازت بدم میاد:)

 

ج:میدونم 

 

اخرین حرف؟ نمیذارم ارزو به دل بمونی و بهت میگم اونی :") و در ادامه میگم اونی دوستت دارم TT

 

ج:عررررر شوکوی کباثتتتتتتتت منم میدوستمت T-T

 


 

 

 

 

 

خب خب خب ممنونم از افرادی ک شرکت کردین بعضی نظراتون واقعا خوب بود و بعضیاش ک چرت بودنو نذاشتم چون ی مشت ش  و ور توش بود و یچیزی من جدن با افراد بیان رابطه‌ ای خارج از ی اصولی ندارم و گاد من اصن استریتم و حتی اگه بایسکشوال بودم با اون افراد نمیبودم 

اها و اینکه گاددددددد چ ترندی شدا فک نمیکردم بقیه هم شرکت کنن 

 

ممنونم از نظراتتون و اینکه دلم براتون تنگ شده ببخشید زیاد ب همه سر نمیزنم 

 

 

فاکککککک این سما داخل جدیدترین ها کین جدن؟! دستتون طلا روحمو شاد کردین الانم بگید کیا بودینXDDDD

᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. my darling omma • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐎𝐧𝐞 𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐎𝐧𝐞 𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐎𝐧𝐞 𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧 *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥ *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥ ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥ *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥ ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐎𝐧𝐞 𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥ ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita my darling omma • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita bad girl *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita bad girl *-* Anita *-* Anita ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:» *-* Anita *-* Anita ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:» ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:» ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:» ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:» *-* Anita ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:» *-* Anita ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:» *-* Anita *-* Anita *-* Anita ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:» حمید احمدی *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿ *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita *-* Anita لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿ *-* Anita *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿ *-* Anita *-* Anita لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿ لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿ لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿ لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿ *-* Anita *-* Anita لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿ *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita •-• Ava cutie ‌‌‌
Last Comments :
۱۴۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۱۴
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    نکبت•-•

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۱۴
    bad girl
    عهههه تو میخواستی بگی نکبت؟*-*
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۱۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    زر نزن بچ..تو الگوی خیلی خوبی هستی:| البته به غیر اون تیکه منحرفیت._.XD

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۱۶
    bad girl
    خب برا همونه میگم نیستم XD

    بچ؟تو ب من گفتی بچ؟€-€
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۱۷
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    اره•-•

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۱۸
    bad girl
    واژه جذابیت بمولا▪︎-▪︎  


    خوبی خرس عسلی؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۱۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    خب اگه منحرف بودنتو فاکتور بگیریم..بقیه چیزات خوبه=-= 

     

    اره بیبی هانی لاوم گفتم بچ XD

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۱۹
    bad girl
    مخصوصا برای بچه ها الگو خوبیم XD

    فاک یو بچ XD
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۱۹
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    خیلی*-*

     

    خوبم تو خوبی اوما

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۲۱
    bad girl
    نات بد چخبر؟


    میگم خرس عسلی چ رنگی دوس داری؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۲۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    برا اونا که اصن اووففXD

     

    فاک یوتو:>

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۲۱
    bad girl
    لعنت بچه ایندتو بیار پیشم XD

    خوبی؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۲۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    من قرار نیست بچه دار شمم سکوت پیشه کن.____.

     

    اگه نصفه جسم و روحم خوبه نصفش خوبه..ولی خب فعلا رو مود خوبمXD
    تو=-=؟

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۳۱
    bad girl
    بشوووووووو 

    بهترم 
  • my darling omma
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۲۴
    my darling omma

    اوما همیشه انرژی میده*-*

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۳۲
    bad girl
    یاااااااااااا اصن کامنتت بینشون ستاره دار بود 


    پون بعد یادم بیار یچی سمی بت بگمXD
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۲۵
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    DD:

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۳۲
    bad girl
    بیا بغلم
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۳۰
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    همش درش درس دیگ خسته شدم•-•

     

     

    صورتی رو دوست داشتم تا وقتی که خردلی رو دیدم و نطرم عوص شد

    پس زرد قناری عسلی*-*

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۳۲
    bad girl
    اوووو رنگا روشن دوس داریا 
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۳۴
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نمیخواممممممم=-=

     

    اه خوبه نمیدونی اصغرم چقد نگرانت بودم:>

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۳۶
    bad girl
    واقعا؟
  • 𝐎𝐧𝐞 𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۳۵
    𝐎𝐧𝐞 𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧

    چطوری؟ 

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۳۶
    bad girl
    نات بد تو چی؟

    همو میشناسیم؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۳۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    واقعا و با کودم بخش کامنتم بودی:"؟

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۴۷
    bad girl
    با اینکه چقد نگرانم بودی بودم...
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۴۵
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    همه رنگا دوس •-•

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۴۷
    bad girl
    صورتیم دوس داری؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۵۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اوهوم"-"

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۹:۴۸
    bad girl
    اوه ببخشید سبایی 
  • 𝐎𝐧𝐞 𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۹:۲۴
    𝐎𝐧𝐞 𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧

    :|ترسام‌اوما🤦🏻‍♀️😕

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۹:۴۹
    bad girl
    عه ببخشید پروفتو اسمتو نشناخته بودم
  • 𝐎𝐧𝐞 𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۰۷
    𝐎𝐧𝐞 𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧

    بعل‌فمیدم😕😂🤦🏻‍♀️

    خوبی؟ 

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۳۲
    bad girl
    نات بد تو چطوری؟
  • *-* Anita
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۱۳
    *-* Anita

    من اونموقع اصلا پستتو ندیدم که شرکت کنم:″

    اون من نیستم:″

    انقد به من تهمت نزنید:″

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۳۳
    bad girl
    جررررررررر جدن؟ گاد فک کردم توی بچیXD

    جاست دوروز مونده:))))
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۱۴
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    باز گفت ببخشید

    میزنم لهت میکنماااا

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۳۳
    bad girl
    یا چرااااااااا؟
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۱۹
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    اوهوم*-*

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۳۳
    bad girl
    چقد برعکس منی*-*

    تایپت چیه؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۳۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    چونکه خوشم نمیاد =-=

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۴۲
    bad girl
    دلتم بخواد من راحت این حرفو نمیزنم=-=


    سبا بدبخت شدم😭
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۳۷
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    کلیک•-•

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۴۴
    bad girl
    چرا انقد مخالفمی لعنتی=-=
  • *-* Anita
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۴۳
    *-* Anita

    نه بابا من اگه میومدم یچیز دیگه میگفتم•-•

     

    توهم مث من داری روزشماری میکنی؟:)

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۴۵
    bad girl
    جونننننن مثلا چی؟

    فاک آنیتا یکی فک کرده بود رلیمXD

    اوهوممممم بدجور منتظرتم:)
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۴۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    =-= به هر حال نگو به منخوشم نمیاد=-=

     

    چرااا؟

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۴۷
    bad girl
    باشه حالا=-=-

     تازه فهمیدم باید فردا برم تقویتی شیمی =-=
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۴۹
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    من تایپمو متوجه نشدم اوما•-•

     

     

    تایپ تو چیه

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۵۱
    bad girl
    تو ESFP هستی برونگرا،واقع بین،احساسی و....



    من ISTJ هستم ...واقع بین، منطقی، درونگرا و برنامه ریز
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۵۰
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    افرین =-=

     

    فاعکک خوش بگذره هانی:>

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۵۲
    bad girl
    دردددددددددددد من خستمههههههههههه زیستم دارممممم من چ کنممممم😭😭😭😭😭😭😭
  • *-* Anita
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۵۲
    *-* Anita

    چیزای خوب خوب:)

     

    جون:)گفتم کم کم پیش بریم نذاشتی:)

     

    منم منتظرتم لعنتی:)

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۵۴
    bad girl
    هوممممم هنوزم وقت هست:)))))


    جررررررررر من دیدم پیامرو پوکیدم از خندهXDDDD


    هعیییی 😭🥲
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۵۲
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    ولی من درونگرام بی احساسم و ...•-•

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۵۴
    bad girl
    اتفاقا نیستی تو ی برونگرای احساسی هستی واضحه خرس عسلی
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۵۶
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    ولی قبلا درونگرا و احساسی بودم

    ولی الان نصف نصف درونگرا و برونگرام و احساسیم که همه چیز به چم است•-•

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۵۷
    bad girl
    والا خوشابحالت هانی تا جایی ک یادمه هیچوقت برونگرا یا احساسی نبودم =-=
  • *-* Anita
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۵۶
    *-* Anita

    بذارش واسه جمعه..هوم؟:)

     

    کی بود حالا؟XDDD

     

    چیه؟•-•

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۵۹
    bad girl
    هوممممم چرا ک نه لاو :)


    وای جررررر چمیدونم انقد نکبت بار بود نذاشتمش خجالت کشیدم اسکرینشو بت میدم بعدXD

    دارم ب فردا فک میکنم 🥲
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۵۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    حرص نخور پان پان پیر میشیاا

    خسته نباشی اولا

    دوما انقد تنبل نباش بچه=-=

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۵۹
    bad girl
    یاااااااااااا من تنبل نیستممممممممم اما فردا بازم کلاس دارم اینن اومد روش میخواستم تا هشت بخوابم 🥲
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۰:۵۸
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    اوما سر هر اتفاق چه خوب چه بد جیخ بکش•-•

    احساسات از اون جیخ راه خروجشونو پیدا می کنن:>

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۰۰
    bad girl
    جررررر نبابا من خنثی بیدم زیادی از حد معمولا وقتی ناراحت یا خ عصبانیم سکوت میکنم فقط 
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۰۱
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    نفهمیدم ولی اوک•-•

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۰۲
    bad girl
    وای تو چرا انقد گوگولی میزنی اخه؟=-=

    میگم تجربی هستی؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۰۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اخی جیدن دلم برات سوختید:"

    نازی نازی 

    زندگی سخته ای نو

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۰۴
    bad girl
    سختم ک باشه جاست تا دوسال دیگه فک کنم اینطوره 

    بیا بخلم کن🥲
  • *-* Anita
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۰۴
    *-* Anita

    حتما جبران میشه لاو:)

     

    باشه جرررررXDDD

     

    فردا چخبره؟هوم؟

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۰۸
    bad girl
    جونننننن:)

    وای من مرده بودممممم فکرشو بکن منو تو با هم  گادXD


    دوتا کلاس دارم سه ساعت میشه🥲


  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۰۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    خب خوبه تحمل کن:")) من هنو 4 ساااال دیه در پیش دارم..شایدم 3=-=

     

    *امدن و محکم بخل کردنت*

    هعیی تموم میشه پان پان زندگی همیشه گهستان ولی بالاخره یه روز درصد گهستان بودنش خیلی کم میشه ای نو

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۱۰
    bad girl
    اه من کمترم خداروشکر $-=


    چقددددددددددددد انرژی دادی لعنتیXD

    میگم نکبت تو اون کامنت وبت باید بگم آدم عاقل سمت من نمیاد چ برسه ب بچهXD
  • 𝐎𝐧𝐞 𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۰۸
    𝐎𝐧𝐞 𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧

    خوبه.. منم خوبم! 

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۱۰
    bad girl
    شکرررررررر
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۱۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    برو خداتو شکرکن مگو درس چیست بچ..من بدبخت ترم=-=

     

    گمشو خیلیم خوب انرژی دادم._. 

    الان شبیه معتاداییم که بهشون مواد ندادنXD

     

    اینکه خوبه ..برا من ادم اسکلشم شمتم نمیاد ..یاع یاع یاعXD

     

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۲۱
    bad girl
    فاک منم قیافم شبیه بدبختاییه ک خ وقته مواد ندادن بشونXD


    جرررررر میاد کیوتی خودم میرم خاستگاریت اصنXD


  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۱۸
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    مح مثل اومام هاتم•-•

     

    یس

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۲۱
    bad girl
    کدوم اومات؟XD

    €-€
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۲۳
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    اوما هایدم•-•

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۲۷
    bad girl
    اه بیا در آغوشم فرزندم £-£
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۲۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    دارم میمیرم من اصن فاعکد اپ 

    زندگی مزخرفهههه

     

    من بت جواب بعله نمیدم یاع یاعXDDD

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۲۸
    bad girl
    هعییییی اره مزخرفههههههه


    جررررر منظورم این بود XDخودم مزدوجت کنم نکبت
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۲۸
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    -رفتن در اغوش اوما هایدم•-•

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۴۰
    bad girl
    *-*
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۳۰
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    بیا منو نجات بده از این زندگی._.

    ودف سبا=-= چمهه؟

     

     

    هروقت تو مزدوج شدی منم میشم*-*

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۴۰
    bad girl
    من سینگل ب گورم *-*
  • *-* Anita
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۳۵
    *-* Anita

    خیلیم دلت بخواد با منXDDD مردم آرزوشونه با من باشنXDD

     

    منم سه تا کلاس دارم 8 ساعت._. 

    پشت سرهم._.

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۴۱
    bad girl
    اخه اصن بهم نمیایم لعنتیXD

    فاک مثه منیییییی میخواستم مثلا بخوابم
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۴۴
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    سو منم سینگل به گورم*-*

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۴۷
    bad girl
    خیرررررر تو حافظه داری😂😂
  • *-* Anita
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۵۱
    *-* Anita

    آره خب من به هیچکس نمیام چون من نیمه گمشده ندارم خودم خودمو کامل میکنمXDDD

     

    خواب بر ما کنکوریا خرام است._.

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۵۳
    bad girl
    اگه اصرار میکنی ممکنه قبول کنما انتخاب با توعهXD


    منم از سال دیگه اینجورم🥲
  • *-* Anita
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۵۶
    *-* Anita

    گمشو ببینم لازم نکرده انکار کنی از خداته باهام باشیXDDD

     

    هعییی ولی وقتی به این فکر میکنی قراره بعدش با خیال راحت هر غلطی دلت خواست بکنی خیلی میچسبه._.

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۲:۴۵
    bad girl
    گمشووووووو فک نمیکنی برعکسه؟احیانا من پرنسس سوار بر اسب سیاهت نیستم؟XD


    اوففففففففف گفتی تنها دلیل تحملش همینه واسم 
  • *-* Anita
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۲:۵۵
    *-* Anita

    نه اصلا همچین فکری نمیکنم•-•تو؟اومممم..تو آقا جعفر سوار بر موتور منیD":

     

    اگه این دلخوشیا نبود که تحملش سخت میشد•-•

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۲:۵۷
    bad girl
    فاک پارههههههههه جعفر سوار بر موتور XDDDD


    بعدش میخوام تتو بزنم اصن•-•
  • *-* Anita
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۳:۰۸
    *-* Anita

    پاره کردن شما کار ماستXDDD 

     

    عکس منو بزن که عشقتم:")

  • bad girl
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۳:۵۵
    bad girl
    میخوام پروانه بزنم عنتر:)
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۰۸:۲۱
    my darling omma

    عررررررررر میدونم میدونم کلن اوما ک میاد همه جا ستاره بارون میشه نمیبینی؟! T^T

     

    عررررر اومدم خ*-*

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۰۹:۵۵
    bad girl
    نه ب اون تخریب شخصیت دیروزت ن ب الانXDDD


    بیا بیا
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۰۹:۲۳
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    بغلللللللللللللل

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۰۹:۵۶
    bad girl
    محکمممممممممم 


    خوبی؟
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۰:۰۳
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    خوبم تو چی؟! 

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۰:۰۴
    bad girl
    شکر خوبم 

    بیا خ
  • 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۱۵
    𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

    دوست دارم برادرزاده قشنگم:)

     

    این منممممممممممم عمتو یادت نمیااااااددددددد؟:"))))))))

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۱۶
    bad girl
    اخه من ی عمه بشدت کرم ریزم دارم😭

    هقققق مرا عفو کنننننن
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۱۵
    *-* Anita

    گاااد پارممممم مننننXDDD

    من و پانی فقط شب جمعه ها باهمیمXDDDDD

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۱۷
    bad girl
    فاک ب حرفش گوش نکنیدXD
    ما شب جمعه ها دعا میخونیمXDD
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۱۸
    *-* Anita

    بفرما جمع کردمXDD

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۲۰
    bad girl
    خدا لعنتت کنه بچXD
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۱۹
    *-* Anita

    پانی عشقم نزن زیرشXDDD

    جوووون اونم چه دعاییXDDD

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۲۰
    bad girl
    عشقم و درد XD

    اره دعامون طولانیه XD
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۲۰
    *-* Anita

    فقط سر اینکه گفته به هم میاین پاره شدممممXDDDD

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۲۱
    bad girl
    وای منمممممممممم اخه هرجور حساب کردم اصن بهم نمیایم XDDD
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۲۲
    *-* Anita

    بنده بچ باکره هستم این هزار بارXDDDD

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۲۲
    bad girl
    بله بله اونکه صد البته‌ XD
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۲۴
    *-* Anita

    جووووووووون عشقممممممممXDDDD

    تو طبقه چهار چه دعاهایی که خونده نمیشهههXDDD البته پانی خسته شده از اونجا میخواد مکانشو عوض کنیمXDDD 

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۲۵
    bad girl
    دردددددددددددد ب عمت بگو عشقمXDDDD


    فاک یووووووووو عزیزم اصن همینجا کات میکنم بات بای بیبی =-=
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۲۸
    *-* Anita

    به تو گفتنش بیشتر میچسبهXDDD

     

    باشه کاتXDDD

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۲۸
    bad girl
    زارتتتتتتXD


    منکه میدونم بدون من دووم نمیاری بیب XD
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۳۱
    *-* Anita

    XDDDD

     

    لازم نیست انکار کنی نمیخوای عشقتو ول کنیXDD

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۳۲
    bad girl
    بچ باکره من اصنننننننننن دوست ندارم XD
  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۳۱
    bad girl

    ب حرفای آنیتای بچ گوش ندید با تشکرXD

  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۳۴
    *-* Anita

    وقتی دوتایی هستیمم اینو میگی؟XD 

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۳۴
    bad girl
    والا یادم نمیاد گفته باشم دوست دارم بچXD
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۳۶
    *-* Anita

    منم یادم نمیاد اتفاقاXDDDDDفاااکککXDDD

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۳۸
    bad girl
    دیدی دیدی این یعنی تو فقط جزو میلیون ها کراشم بودیXD
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۴۲
    *-* Anita

    دیگه جمعه ها نیا پیشم مرتیکه هوس باز._.

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۴۳
    bad girl
    تو این هفته همش پیشت بودم بچ=-=
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۴۳
    *-* Anita

    نمیخواد برو پیش همون میلیون ها کراشت._.

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۴۵
    bad girl
    من برم تنها میمونی پیریXD 
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۴۸
    *-* Anita

    من تنها بمونم؟!!!!!

    عزیزم این همه خاطرخواه دارم که واسم میمیرن!!!!

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۵۰
    bad girl
    بیخیاللللللللللل یادم بنداز دیدمت ببرمت روانپزشک بخاطر توهم =-=

    کجاستتتتتت آن همه خاطرخواه؟=-=
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۴۹
    *-* Anita

    یک عدد پاره شده اینجا درحال پرسه زدن میباشدXDD

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۵۰
    bad girl
    همچنین XD
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۵۲
    *-* Anita

    تو به روانپزشک نیاز داری که تعادل احساساتت نسبت به من مشخص نیست-.-

     

    خونه هاشون خوابیدن″-″

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۵۳
    bad girl
    انقد زیاده ک نمیفهمی خودت=-=


    زارتتتتتتت اره ارواح شیکم عمه ی من وجود دارنXD
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۵۷
    *-* Anita

    کو؟-.- خب کو؟-.-

     

    معلومه که وحود دارن الاغ-.-

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۵۸
    bad girl
    دقت کن بیب=-=

    اره اره اگه اونا وجود دارن منم ی بیبی مطیع و کیوتم=-=
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۷:۰۲
    *-* Anita

    اگه زیاده که باید ببینمش-.-نیست عزیزم نیستتتت-.-

     

    عاو..شاید باشی من که ندیدم*-*

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۷:۰۳
    bad girl
    دوست دارم خوبههههههه؟

    عققققققق اخرین چیزی ک هستم اینه =-=
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۷:۰۶
    *-* Anita

    جون:)بذار اسکرین بگیرم وقتی زدی زیرش نشونت بدم″-″

     

    ما از اتفاقات پشت پرده خبر نداریم*-*

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۷:۱۲
    bad girl
    هیچوقت نمیزنم زیرش 

    عایششششششششششششششششششششششش باور کن من هیچ شباهتی ندارم=-=
  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۷:۲۰
    bad girl

    پنج نفر تووب چی میخوان و چرا چیزی نمیگن اصن؟=-=

  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۷:۲۴
    *-* Anita

    گود..مای لاو:)

     

    عا..بذار ببینم..ولی امروز پیش من یه لحظه کیوت شدیاااا*-*

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۷:۲۶
    bad girl
    مای هارت:)


    زارتتتتتت کی؟*-*
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۷:۳۷
    *-* Anita

    مای لایف:)

     

    همون موقعی که بهم گفتی گردالو و نرمالوی منی*-*

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۷:۴۴
    bad girl
    مای اسکای:)


    عهههههه هنوزم میگم تو نرمالو و گردالوی منی*-*
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۷:۴۵
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»

    🥲🥲🥲🥲تو بری من پا میشم میام ماشهر میزنمت پان

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۷:۴۶
    bad girl
    نه نمیرم فعلا نترس 🥲🥲

    خیوبی؟
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۷:۵۰
    *-* Anita

    مای اوری ثینگ:)

     

    عه ببین..باز کیوت شدی*-*

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۸:۰۰
    bad girl
    مای هانی:)

    نخیرممممممممم نیستم=-=
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۸:۰۲
    *-* Anita

    مای بز._. اهم اینجا عمومیه کثافت بیشتر از این مجاز نیست-.-

     

    یه کوچولوووو*-*

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۸:۴۴
    bad girl
    مای ببعی•-•.... نه اینکه تا الانم رعایت کردیم XD



    حالا چون تویی باشه=-=
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۸:۰۴
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»

    🥲☝️ آفرین 

     

     

    خوبم ت چطوری ؟

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۸:۴۵
    bad girl
    🥲


    نات بد 

    چخبر؟نتیجه هام خوبن؟
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۹:۱۱
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»

    سلامتی جرر عالی ان 😂😂😂

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۹:۱۳
    bad girl
    حالا دوتاشون پسرن؟😂😂


    فاک یوووووو یویی ما قرار ی کاری داشتیم 😑
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۹:۳۰
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»

    نههه یکیشون دختره  

     

     

    🥲🥲دیشب اومدم بنویسمش..ی اتفاقی افتاد برام میخاستم خودمو بکشم بمولا 

     

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۹:۳۹
    bad girl
    عهههه این سوک دختره؟


    فاک یو اینم مثه اون طلسم شده هست 😂🥲
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۹:۴۱
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»

    آره 😔 پرنسس اپاس 🥺🥲 

     

    جررر نه سر کلاسا از این به بعد می‌نویسم 😂😂😂🤝دعا کن مثل دیشب چیزی نشه

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۹:۴۷
    bad girl
    جونننننن بابا 

    فاک باشه نکبت😂😂


    راستییییی آغازین چطور بود؟
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۰:۰۲
    *-* Anita

    مای گربه._. آره بابا کلی رعایت کردیم شک داری؟._.

     

    یوهووووووو*-*

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۰:۳۲
    bad girl
    مای پاپی.-....... اره خصوصیامون ک اره بیبXD


    بیا بغلمممم
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۰:۰۴
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»

    😂😂😂جیخ 

     

    😂😂😂

    اغازین چ بید 😂😂

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۰:۳۳
    bad girl
    امت آغازینو میگویممممم
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۰:۳۵
    *-* Anita

    پاپی؟*-*عررررررر*-* خصوصی که مشکلی نیست فقط خودمونیمXD عمومی فرق داره•-•

     

    دزمدزهلشغشزعس!!!!*-*اومدمممممممم بغلللللللللللللللل^0^

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۰:۴۲
    bad girl
    اصن راحت باش ما آب از سرمون گذشتهXDD


    اونیا خ دوست دادم
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۰:۳۹
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»

    😔اونو خوب دادم باو نیم غلط داشتم 😂😂✨ 

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۰:۴۲
    bad girl
    بابا عالیه بمولا فایتینگ نکبت
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۰:۵۳
    *-* Anita

    چه نوع آبی منظورته؟*-*

     

    ای جانمممم..این خیلی یهویی بود گاد:")منم خیلی دوست دارمممم..خیلی زیاد:″)

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۰:۵۵
    bad girl
    همون آب XD

    من معمولا یهویی میگم خب.... اوه بله هیلی دوسم داریXDDD
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۱:۰۴
    *-* Anita

    جوووووون*-*

     

    فاک یو پانی-.-فاک یووووووووو-.-خب لعنتی بکگراند اینجا مشکیه آدم نمیدونه چی مینویسه-.-توهم منتظری من سوتی بدم-.-

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۱:۰۷
    bad girl
    *-*

    یعنی نمیدونی هربار چقد حال میکنم با سوتیات XDDD
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۱:۱۱
    *-* Anita

    چرا میدونم._.کلیم میخندی تازه._.

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۱:۱۸
    bad girl
    اره واقعا XD

    اما خداییش هیچی ب اندازه اولیه باحال نبودXD
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۱:۱۲
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»

    😂😂😂جرر مرسی پان

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۱:۱۸
    bad girl
    خواهششششششششششXD
  • حمید احمدی
    ۱ آبان ۰۰، ۰۰:۰۶
    حمید احمدی

    آورین

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۷:۱۳
    bad girl
    هوم 
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۰۷:۲۶
    *-* Anita

    اولیههههههXDDDD 

    واسه پونیو و کوین تعریف کردم کلی خندیدن:″)

    خب عنتر وقتی عینک نمیزنم درست تایپ نمیکنم-.-

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۷:۳۴
    bad girl
    اخه لعنتی سم بود اصنXD

    عه توعم عینکی هستی؟._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۰۷:۴۰
    *-* Anita

    آره خیلیXD ما از روز اول آشناییمون داشتیم سم پاشی میکردیمXDD

     

    آره._. توهم هستی مگه؟._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۷:۵۳
    bad girl
    آشناییمون ک اصن نگم براتXD

    اره بابا پنج ساله اما سعی میکنم نزنم
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۰۷:۵۸
    *-* Anita

    اصلا گادXDD تا حالا آشنایی سمیی مث این نداشتمXDDD 

    حالا وقتی ناخنامو کوتاه میکنمم اشتباه مینویسم-.-نمیدونم چرا-.-

     

    منم نمیزدم ولی بعد از مجازی شدن کلاسا چشام یهویی ضعیف شد

    تو تفاهماتمون ذکر کنم؟XD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۸:۰۱
    bad girl
    من آشناییام کلا سمن اما این دیگهXD
    اه دقیقا اینطوره منم همیشه بلند میزارمشون 

    اره بیب ذکر کنXD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۰۸:۰۹
    *-* Anita

    خوبهXD سم اندر سمXD

    مال تو خوشگله:")عررررر:″)

     

    خب ببین ما چقد تفاهم داریم._.تایپ شخصیتیمونم که یکیه._. اخلاقامونم که تقریبا شبیه همه._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۸:۱۰
    bad girl
    اوهوممم انگار ناخون کاشتم *--*


    خب که چی لاو؟._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۰۸:۱۳
    *-* Anita

    *--------* مال من هیچوقت به اینجا نرسیده._.

     

    وا•-• هیچی•-•

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۸:۱۴
    bad girl
    نه من از بچگی میذاشتم انقد شه پسرداییامو خنج میزدم=-=


    خوبه._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۰۸:۱۶
    *-* Anita

    میمون وحشی._.

     

    یس._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۸:۱۷
    bad girl
    من هات وحشیم =-=

    بیا بغلم 
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۰۸:۲۰
    *-* Anita

    میمونم هستی._.

     

    اومدم بغللل

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۸:۲۵
    bad girl
    من میمون نیستم آفرودیتم._.


    محکمممممممممم 


    میگم نکبت تو بت نمیاد منطقی باشی بیشتر ب افراد احساساتی میخوری چجوری ISTJ شدی؟._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۰۸:۳۳
    *-* Anita

    واو*-*

     

    کتلتیییییی

     

    باید موقعیتش پیش بیاد که اون روی منطقیم بیاد جلو._.

    دارم درونگراییمو کمتر میکنم:″)

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۸:۳۴
    bad girl
    عجبببببببب._.

    خوبه ._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۰۸:۳۶
    *-* Anita

    بله._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۸:۴۲
    bad girl
    ._.

    خوبی؟
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۰۸:۴۵
    *-* Anita

    کاملا خنثی.-.

    تو خوبی؟

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۸:۵۳
    bad girl
    منم خنثی  ._.

    میگم آنیتا فقط منم وقتی پست آخر شبی ملت واسه رلاشونو میبینم حس غربت بم دس میده؟._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۰۸:۵۷
    *-* Anita

    .____.

     

    بیکاری آخرشب میشینی پست بقیه واسه رلاشونو میبینی؟._.هیچی مث خواب نمیشه._.

    حالا احساس غریبی چرا؟._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۸:۵۹
    bad girl
    اخه عمومی میزارن با کامنتای باز منم میبینم._. ....اگه آدم خوابیدن باشی بله اما نه ادنی ک تا دو و نیم بیدار باشی._.


    حس تنها سینگل بیان بم دس میده =-=
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۰۳
    *-* Anita

    تو چشاتو درویش کن برادرم._. 

     

    عنتر خب منم میبینم بعضی وقتا ولی اصلا همچین حسی بهم دست نمیده._. میخوای از فردا همگی بسیج شیم دنبال رل بگردیم واست-.-مرتیکه-.-

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۰۵
    bad girl
    والا نمیشه لعنتیا خ رومانتیکن._.

    نه نه ممنونممممممم بیبی تا شما هستی دیگران برن ب درک💔
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۱۰
    *-* Anita

    بهترین گزینه اینه بری به یکی که ازش خوشت میاد بگی بیاد باهات رل بزنه توهم پست رمانتیک بذاری._. 

     

    با منی؟._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۱۱
    bad girl
    شرمنده فعلا چنین فردی وجود نداره بعدشم گادددددد منو چم ب اینکارا._.


    اره هانی شما رو میگم 🥲


    عنتر منظورمو بگیرررررر
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۱۴
    *-* Anita

    خودت میگی حس غربت بهت دست میده منم راهکار دادم بهت._.

     

    جرررر دیروز تو مخت هنگ بود امروز منXDD 

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۱۴
    bad girl
    راهکارت خیلییییییییییی هنری بود._.


    وای اره دیروز منکه نابود بودم اصنXD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۱۷
    *-* Anita

    آی نو دیگه چیکار کنم که این همه لطف دارم بهت._.

     

    دیروز که منم نمیشناختی لعنتیXDDD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۲۰
    bad girl
    لطف زیادت قابل تقدیره=-=


    اصنننننننن دیروز هم عصبی بودم هم ذهنم مشغول بود نابود بودمXD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵
    *-* Anita

    خب..منتظرم تقدیر کنی._.

     

    مشخص بود کاملا:″) هزاربار گفتم وقتی پیش منی مسائل کاری رو با من قاطی نکنXDDDD برگرفته از سریال های ایرانی.___.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۴۱
    bad girl
    تقدیر تقدیر تقدیر._.  بیا ماچتم کنم کامل شه=-=

    لعنتتتتتتتتتتت چ سخنیییییXD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۴۷
    *-* Anita

    جووووون ماچم کننننن*-*

     

    بسی کمرشکن بود آی نوXDD 

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۴۹
    bad girl
    صورتتو بیار جلو=-=


    تفففففXD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۵۲
    *-* Anita

    *صورتشو میاره جلوD":

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۵۳
    bad girl
    * لپشو محکم ماچ میکنه
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۵۷
    *-* Anita

    بمدزخیاسخقتحینبپژمسد بوسم کردییییییییی*-*

    اولین باریه که بوسم میکنی._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۵۹
    bad girl
    جدن اولین باره؟._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۵۹
    *-* Anita

    بلی._.

    حتی جمعه هاهم بوسم نمیکنی._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۰۱
    bad girl
    زارتتتتتت امکان نداره من عزیزدلمو بوس نکرده باشم._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۰۳
    *-* Anita

    *لباشو آویزون میکنه

    نکردی نکردی نکردییییییی:(

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۰۶
    bad girl
    ایگووووو ببخشید بیبی حیف عمومی هستیم وگرنه تقاص کیوت بودنتو میدادی=-=
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۲۶
    *-* Anita

    چجوری تقاص میدادم؟*-*

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۳۴
    bad girl
    دیگه بماند:))))
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۳۵
    *-* Anita

    پس..کیوت دوس داری..هوم؟:)

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۳۷
    bad girl
    هومممم چجوریه بیب :)

    نکبت بیا پست صندلی داغ=-=
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۳۸
    *-* Anita

    گووود:)

     

    پستارو چک نکردم هنوز الان میام:")

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۳۹
    bad girl
    جونننننن:)


    باشه بیبی:")
  • لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿
    ۸ آبان ۰۰، ۱۹:۵۴
    لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿

    بیا بغلممم

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۳۳
    bad girl
    بغلللللللل 

    چیزی شده؟0-0
  • *-* Anita
    ۸ آبان ۰۰، ۱۹:۵۶
    *-* Anita

    واااای جررررر چخبره بابا جمع کنینXDDDD

    آقا یکی این شخصو بیاره پیش من میخوام بغلش کنم انقد که هربار منو میخندونهXDDDD

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۳۴
    bad girl
    آنیتاااا وای من جرممممممممم این نکبت کیههههههXDDD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۸ آبان ۰۰، ۱۹:۵۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اسم شیپ تو و انیتا ...XDDDD 

    بزار ببینم.. اسم شیپتون چی میشه؟._.

    انیپان؟

    پانیتا؟(یاد پاتینگا افتادم XDDD)

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۳۴
    bad girl
    فاک پانیتاXDDD

    فقط اون بدبختی ک عاشقمه XD
  • *-* Anita
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۲۳
    *-* Anita

    من یه آدم بی حاشیه تو کل زندگیم بودم ببین چیکار کردی با آبروی نداشتمXD

    عوضیه نکبتXD

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۳۵
    bad girl
    اره اره تو بی حاشیه ک پاک دامن منم بچه ی خوبیمXDDD
  • *-* Anita
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۳۵
    *-* Anita

    جانم..خیلی سمههههههههسذشزشبشزشذشXDDDD 

    ما که زیاد جلب توجه نمیکردیم._.XDDDD

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۳۸
    bad girl
    نه والا ما اصلنننننننن جلب توجه نکردیمXDDDD

    تفففففففففف بالاخره ب لطفش خندیدمXD
  • لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۳۵
    لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿

    نه مگ باید چیزی شده باشه¿

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۳۸
    bad girl
    نچ الانم بیا بغلم نکبت منننن
  • *-* Anita
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۳۶
    *-* Anita

    پاتینگااااا شتتتتتتت کراش بچگیامXDDDDDDD

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۳۸
    bad girl
    پاتینگا چیه؟XD
  • *-* Anita
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۳۸
    *-* Anita

    آرههه تو که خوبی ازت میریزهXDDD

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۳۹
    bad girl
    خفه بابا من مثلا بچه مثبتمXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۳۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    پانیتا سمهههXDDD

     

    دلم براش میسوزههㅠㅠ XDD

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۴۰
    bad girl
    ماجراهای من و آنیتا سمه درواقع  XDD

    خودمم دلم سوخت اصنXD
  • لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۳۹
    لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿

    _اومدن بغلت

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۴۱
    bad girl
    ماچ بهت*-*
  • *-* Anita
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۴۰
    *-* Anita

    آره ما که خیلی احتیاط میکردیمXDDD

     

    وای گاد باید پیداش کنیم ازش به طور ویژه ای تشکر کنیمXDDD

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۴۲
    bad girl
    اره اصلنمممممممم ضایع نبودیمXD


    واقعا تشکر لازمهXD
  • *-* Anita
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۴۱
    *-* Anita

    آرههههه مثلاااااااXDDD

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۴۲
    bad girl
    مثلااااااااااا اصلنم منحرف نیستمXD
  • لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۴۲
    لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿

    اوخودا بوووس 

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۴۲
    bad girl
    اونی آناناس*-*
  • لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۴۳
    لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿

    ای جانمممم من دونستم رودم ک😂🤍

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۴۴
    bad girl
    تففففف غلط املایی😂😂😂

    فعلا اونیمی*-*
  • لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۴۶
    لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿

    هعییی غلط املایی ریدم تو کیبورد

    کجای من شبیه اونیاس آخه✌🏻😂

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۴۷
    bad girl
    درواقع نیستی ولی ذاتا اونیمی 😂
  • لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۴۸
    لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿

    ن فک کن نیستم اونییی دونسنگیممم✌🏻😐🫂😂

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۵۱
    bad girl
    اونی دونسنگییییی🤣🤣
  • *-* Anita
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۵۲
    *-* Anita

    پانی دقت کردی تو خصوصی میشینیم مث بز زل میزنیم بهمدیگه و هی میگیم حوصلمون سر رفته؟XDDDDD 

     

    این همه ما رو میخندونه واقعا لازمهXDDDD

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۵۶
    bad girl
    دقیقاااااااا عمومیمون نابود تره XDDDD


    اره جدنXD
  • *-* Anita
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۵۴
    *-* Anita

    من که میدونم تو چه میمونی هستی بیخود ادای مظلومارو درنیار._.

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۵۶
    bad girl
    کاماننننننن من بچه خوبیم._.
  • لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۵۶
    لوبیا چشم بادومی:| میوه آجیل و حبوبات بیانم:| مثلا همون آناناسم:|¿

    بل اونی دونسنگی خودمی

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۵۶
    bad girl
    اره خودمم*-*
  • *-* Anita
    ۸ آبان ۰۰، ۲۱:۰۳
    *-* Anita

    دیگه یه مدته نابود نیست خیالت راحت._.

     

    وای گاد هروقت بهش فکر میکنم باز خندم میگیرهXDDDDD

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۱:۰۷
    bad girl
    اره یکم بهتر شدیمXD

    بالاخره بچه آدم درستکاریه XD
  • *-* Anita
    ۸ آبان ۰۰، ۲۱:۰۴
    *-* Anita

    آره یکی تو خوبی یکی....الله اکبر-.-

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۱:۰۷
    bad girl
    مگه نیستم نکبت؟._.
  • *-* Anita
    ۸ آبان ۰۰، ۲۱:۱۶
    *-* Anita

    آه آتش عشقت فروکش کردXDDDDD 

     

    چی چیو درستکاره؟XDDD منو تو رو باهم شیپ کرده درستکار چیه؟XDDD

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۱:۱۹
    bad girl
    چقدم عشق اصنXDDD

    نه باعث خندمون شد نکبت XD
  • *-* Anita
    ۸ آبان ۰۰، ۲۱:۱۷
    *-* Anita

    نذار دهنم وا شه._.

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۱:۱۹
    bad girl
    بزار واشه بیب._.
  • *-* Anita
    ۸ آبان ۰۰، ۲۱:۲۱
    *-* Anita

    آره خب من انقد عشق و کراشم که نتونستی جلو خودتو بگیریXDDDD

     

    ولی من با شیپ کردن مخالفممممXDDD

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۱:۲۸
    bad girl
    اره اره اصن نتونستم XDDD البته میدونم تو چقد عاشقمی لعنتیXDDDDDDDDDDD


    همچنین بنده اما خب بدبختو چ کنیمXD
  • *-* Anita
    ۸ آبان ۰۰، ۲۱:۲۳
    *-* Anita

    دهنم وا نمیشه._.

    میخوای چیکارش کنی؟._.

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۲۱:۲۹
    bad girl
    کاریت ندارم.__.
  • *-* Anita
    ۹ آبان ۰۰، ۰۷:۴۷
    *-* Anita

    هزار بار گفتم از موتوری جنس نگیر توهم میزنی گوش نمیدی کهXDDDDD 

     

    هعییی هیچیXDDDD 

    آدم قحطی بود منو با تو؟XDDDD

  • bad girl
    ۹ آبان ۰۰، ۰۷:۵۱
    bad girl
    از کوین موتوری جنس گرفتم XDDDDD


    فاک یوووووو دلتم بخواددددددد من یه عاشقم دارم انگار ببینXDDD
  • *-* Anita
    ۹ آبان ۰۰، ۰۸:۲۴
    *-* Anita

    وای شتتتت کوین موتوریXDDDDD

    نچ نچ نچ..اون که از همه بدترهXDDD 

     

    دلم نمیخوادXD آقاااا بذارین من تا آخر عمرم همینجوری بی حاشیه بمونم XDDDDجرررررررررر خودکشی نکنه بخاطرت

  • bad girl
    ۹ آبان ۰۰، ۰۸:۲۶
    bad girl
    اون از همهههههه نابود ترهXDDD

    جون عمش ک بی حاشیه ای XDDDD

    نه بابااااا انقد مهم نیستم  ک اینکارو کنهXD
  • *-* Anita
    ۹ آبان ۰۰، ۰۸:۳۰
    *-* Anita

    چیکارش داری بچه روXDDD 

     

    والاXD چشم بصیرت میخواد دیدن همچین چیزاییXDD

     

    فردا که فیلم خودکشیش منتشر شد میفهمیXDDDD

  • bad girl
    ۹ آبان ۰۰، ۰۸:۳۳
    bad girl
    از بس نکبت و دوس داشتنیه  XD

    اره اره عزیزم تو راس میگیXDDDDDDD


    فاک نا اینکه پارک شین هه هستم ک بخواد بخاطرم خودکشی کنهXD
  • *-* Anita
    ۹ آبان ۰۰، ۰۸:۴۳
    *-* Anita

    آره جدن خیلی عشقه:″) یکی از کساییه که من بینهایت دوسش دارم:″)

     

    معلومه که من راس میگم شک داری؟XDD

     

    عرررررررر پارک شین هه:″) اولین کراشم از بین بازیگرای زن:″)

  • bad girl
    ۹ آبان ۰۰، ۰۸:۴۶
    bad girl
    همچنین:)

    نه نه چ شکی بیبیXDDD

    از قضا من ازش متنفرم XDDD
  • *-* Anita
    ۹ آبان ۰۰، ۰۸:۵۲
    *-* Anita

    عزیزمممم:″)

     

    خوبهXDDD

     

    من درحال حاضر بین بازیگرای کی دراما کراشی ندارم._.ولی تا دلت بخواد بین آیدولای کیپاپ کراش دارم:″)

  • bad girl
    ۹ آبان ۰۰، ۰۸:۵۴
    bad girl
    من بین هم بازیگرا هم ایدلا سرشار از کراشم فعلانم کراشای اصلیم گوانلین، دنیل و جیهونن *-*

    بین بازیگرا هم جانگ کیونگ معرکستتتتتتت
  • *-* Anita
    ۹ آبان ۰۰، ۰۹:۰۰
    *-* Anita

    واو._.

     

    بذار من اسم نبرم که تا فردا باید تایپ کنمXDDD

  • bad girl
    ۹ آبان ۰۰، ۰۹:۰۰
    bad girl
    منم فعلا مهمارو گفتم بقیرو بگم خودم قاط میزنم XDDD


    گاددددد کل زندگیم شده بود گوانلین حتی عمومم فهمیدXDD
  • *-* Anita
    ۹ آبان ۰۰، ۰۹:۰۵
    *-* Anita

    منو که همه میدونن عشقم بی تی اسه._.

    کللللل دایی هام و خاله هام._.حتی مادربزرگم._.بابا و مامانم._.همههههههههههه.-.

  • bad girl
    ۹ آبان ۰۰، ۰۹:۰۷
    bad girl
    منم همینطور._.
    روز تولد جیمین عموم میگه تولد پسر کیوتتون مبارکXDDD
  • •-• Ava cutie ‌‌‌
    ۲۴ دی ۰۰، ۱۹:۵۳
    •-• Ava cutie ‌‌‌

    اون کوصت دارم... واقعی بود یا من اشتبا دیدم¿

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۱۹:۵۵
    bad girl
    نه اون واقعی بود اشتباه کیبورد بود احتمالا XDDDD
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7