Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۶:۱۵ ب.ظ

چالش سی روزه نوشتن+اپدیت+بالاخره پایان چالش

اهم تصمیم گرفتم به این چالش جواب بدم و اینکه این پست هرروز اپدیت میشه *-*

 

 

بریم سراغ چالش*-*

 

روز اول : لیست ده چیزی که واقعا خوشحالت میکنن.

خب سوال سختیه یجورایی اما 

1.نقاشی کشیدن توی بالکن یا پشت بوم 

2.صحبت کردن هرچند کم با ادمایی که دوسشون دارم چ بیان چ واقعیت بخصوص کراش دیرینم 

3فیک خوندن(اصلا اینو که میخونم گل از گلم میشکفه)

4.مشاوره دادن و کمک کردن به دیگران 

5.فن گرلی کردن و هرچیزی مربوط به کیپاپ و کیدراما باشه 

6.تنهایی قدم زدن 

7.کتاب خوندن 

8.قران خوندن و نماز خوندن 

9.ورزش کردن بخصوص شنا کردن هرچند نمیتونم ب خودم فشار بیارم 

10.ناخنامو لاک زدن یا موهامو رنگ کردن بشدت عاشق این دوکارم 

 

(جدن چقد چیزایی که باعث خوشحالیمن عجیبن بعضیاشون )

 

روز دوم : درباره چیزی بنویس که یک نفر دربارت گفته و هیچ وقت فراموشش نمیکنی.

امممم خب دوتا چیزو هیچوقت یادم نمیره 

اولیش اینکه یکی که نمیخوام بگم کی بود بم میگفت بودن با من بزرگترین اشتباه زندگیش بوده میگفت من ادم جالبی نیستم و تقریبا بدون بابام هیچی نیستم میگف شخصیت ضعیفی دارم و ظاهر و باطنم یکی نیست 

دومیش اینکه  یکی بود که میگف من مایه دردسرم فقط و اگه بخاطر هوش بالام نبود تا الان اصلا کسی حتی بام حرفم نمیزد میگف هرکسی میاد نزدیکت  یا بخاطر کمک گرفتن ازته یا بخاطر یه مسعله دیگه که نمیخوام بگمه و متاسفانه این حرف قبلا بدجور عصبیم میکرد 

 

روز سوم : سه تا از مهم ترین چیزهایی که آزارت میدن.
 

1.ازدواج چ مجازی چ واقعی درهرصورت ازارم میده حتی اگه با عشق باشه دلایلمم شخصیه 

 

2.خیانت من تو این مورد بشدت حساسم و اصلا قابل بخشش نیست برام و هیچوقت نبخشیدم و اینکه بنظرم کار واقعا زشتیه حالا چ تو روابط عاشقانه باشه چ دوستانه چ هرچی دیگه 

 

3.زیر پا گذاشتن خط قرمزام ک شامل خانواده(هرچند منظورم فقط بابامه),دروغ,فریبکاری,دخالت بیجا,تهمت,اذیت کردن کسایی که دوسشون دارم,مسخره کردن,سو استفاده از اخلاق و رفتارم,و چند تا چیز دیگه میشن هستن 

 

 

روز چهارم:درباره شخصی بنویسید که به شما الهام میبخشد 

خب اصولا الهام بخشه  خاصی ندارم اما بنظرم بابام میتونه بهترین الهام بخش باشه و دلیلشو نمیتونم بگم ولی تو کیپاپم افراد زیادی هستن که الهام بخشمن مثلا اعضای بی تی اس(مخصوصا وی و شوگا),کیم سونگ کیو(عضو اینفینیت ),سویون(عضو جی ایدل),هیونا و.... بنظرم الهام بخشهای خوبین 

 

روز پنجم:لیست پنج مکانی که دوست دارید برید رو بنویسید.

 

راستش دروغ چرا واقعا جای خاصی تا الان دوس نداشتم برم اما یجورایی دوس دارم یبارم ک شده برم ججو و بوسان چون باحالن بنظرم همین 

 

روز ششم:پنج راه برای بدست اوردن قلب شما.

 

راستش خب یکم سخته و منم اصولا سخت گیرم 

1.بی شخصیت نبودن راه اوله از افراد بی شخصیت متنفرم مخصوصا اوناییکه بخاطر بقیه خودشونو کوچیک میکنن 

 

2.صداقت...هرچی صادق تر زودتر گرم میگیرم 

 

خب بی شوخی همینا هم بزور گفتم چون من قاعدتا از هرکسی خوشم نمیاد از جمله افراد لوس بی بخار ک زرتی قهر میکنن 

 

روز هفتم:لیست ده اهنگی که الان دوستشون دارید.

خب زیادن چن تاشو میگم 

Fake love

the truth untold 

Can you hold me 

I hate you i love you 

Boomerang 

Stay gold 

Stay 

Fine 

Lonely 

Nothing Like us 

Princes don't cry 

و... 

 

روز هشتم :چیزی که ذهنتون رو مشغول کرده و دارید به اون فکر میکنید رو به اشتراک بذارید.

 

خب من ذهنم هرروز درگیر چیزای مختلفیه که دوس ندارم دیگران ازش باخبر شن ولی الان دوتا چیز بینشون مهم ترن 

1.یه مشکل خانوادگی

2.امتحانام و تابستون که بینهایت مهمه 

 

نهم: چندتا از جملات حکیمانه ای که باهات صحبت می کنن (!) رو بنویس.

راستش اصلا چیزى به ذهنم نمیرسه أما ...

بعد از هر سختى بالاخره اسونى میاد و همه چیز تکون میشه یروز

روز دهم: درباره چیزی بنویس که خوب حسش می کنی؟

اممم نفهمیدم منظورشو

روز یازدهم: چیزی که همیشه درباره ش فکر می کنی که "چی میشد اگه..."

راستش زیاد فک کردم بش مخصوصا ب اینکه چیمیشد اگه ادم بهتر و صمیمى ترى بودم 

روز دوازدهم: پنج تا از نعمت های زندگیت؟

1.اراده قویم

2.هوش زیادم

3.سلامتى 

4.متکى نبودن به أفراد 

5.نداشتن دوست صمیمى تو واقعیت

روسیزدهم: براى چه چیزی هیجان زده ای؟

راستش براى کنکور بینهایت هیجان زدم البته نه برا خودش برا بعدش منظورمه

روز چهاردم: فیلم مورد علاقه ت که هیچ وقت از دیدنش خسته نمی شی؟

عاممم فیلم اونجرز فیوریتمههههههههه میمیرم براش کلا مارول عشقه

روز پانزدهم: bullet-point your day (نمی دونستم به فارسی چی می شه دقیقا :|)

خب صب بیدار شدم ظرف شستم بعدش تا نهار تقریبا بیکار بودم بعد نهارم رفتن دیجى کالا یه چیزى بخرم و الانم که اینجام

روز شانزدهم: چیزی که دلت براش تنگ می شه؟

ادماى قدیمى خانوادمون و یه بنده خدایى اینجا و شاید دلتنگ قبلا خودمم یذره باشم

روز هفدهم: درباره علامت زودیاکت بگو، و اینکه باهات تطابق داره یا نه؟

عام تا حدى درسته...من متولد برج حوتم و ویژگیاى ابن ماه همش با من سازگار نیست ملایم و متعادل بودن و اروم بودن کاملا درسته اما رویاپردازى به هیچ وجه

روز هجدهم: 30 تا فکت درباره خودت؟

1. از انواع شیرینیجات زیاد خوشم نمیاد مخصوصا از کیک اما چیزای تلخ یا تند رو دوس دارم 

2. طرفدار ناجور فیلمای کمپانی مارولمممممم

3. توی نقاشی مهارت دارم و روی بومم نقاشی میکشم 

4. کم خرج میکنم و بیشتر لباسامو هدیه میگیرم 

5. برخلاف دوره دبستانم ک درسم گند بود منهای سال اخرش دوره راهنمایی خرخون بودم 

6. معمولا خیلی کم وویس میدم و بیشتر تایپ میکنم 

7. از هرچی ادم خیانتکار دروغگوعه بدم میاد خیانتم از نظر من فقط عاشقانه نیس 

8. عاشق موهای بلندمم و از بچگی عادت داشتم بازشون میزاشتم چون هم خیلی صافن هم بلندن 

9. خیلی دیر گرمم میشه و بعد از اونم زود سردم میشه

10. دستام بطرز عجیبی همیشه عین یه تیکه یخه بطوریکه وقتی دست بعضیارو برا احوال پرسی و اینا میگیرن مردم تعجب میکنن از شدت سرماش و توی تابستون چن وقت پیش با سه تا پتو خوابیدم از سرما

11. ادم خیلیییی درونگرایی هستم و اگه زمانی گفتم حالم بده یعنی واقعا کم اوردم اما کم پیش میاد بگم حالم بده و اینا

12. عاشق ژانر جنایی,پلیسی,رازالود تو کیدرامام ملودرام و سد اندم خوبه 

13. از وسایلام خیلی نگه داری میکنم و ایپدمو ده ساله دارم و اون یکی تبلمو پنج ساله دارمش هدفونمم چهارسالی شده 

14. بشدت از فیلمای ترسناک میترسم اما میشینم میبینم اونم دو نصفه شب

15. وقتی خواستم لاغر بشم رسما خودمو تیکه پاره کردم تا بالاخره شد و صد روش مختلفو امتحان کردم واقعا سخت بود 

16. اصلا اهل رویا پردازی نیستم 

17. از گل و گیاه متنفرم و بهشونم حساسیت دارم مخصوصا گل رز ولی کاکتوس دوس دارم 

18. سبک جاز گوش نمیدم

19. بطرز شگفت اوری عاشق گوشت گوساله و مرغم(مرغ توی خورشت نه البته ) و یکی از غذاهای مورد علاقمم تاس کبابه

20. ادم بشدت کینه ای هستم و به هیچ وجه نمیبخشم حتی اگه صدسال بگذره یه دفترم دارم که داخلش اسم ادما و کارایی که کردنو نوشتم برامم مهم نیس طرف مقابلم خانوادمه یا هرکس دیگه ای

21. شغل اینده برام مهم نیست و فقط میخوام کار کنم همین 

22. غذا خودن جالبی دارم جوریه که همه چیزو تیکه میکنم و حتی لقمه هامم با قاشق تو کل بشقاب جدا میکنم و با اشتها غذا میخورم اگه رو مودش باشم

23. برعکس اینکه تو اشپزی نابودم تو نوشیدنی درست کردن عالیم و کاپوچینو و هات چاکلتای خوبی درست میکنم

24. از هرچی مرد زن ذلیل و زن مرد ذلیله متنفرم مخصوصا اوناییکه طرفشون ادم چرتیه و ازارشون میده

25. صدای خیلی ارومی دارم و اگه بخوام بحرفم مجبورم گلومو پاره کنم 

26. عاشق عطر و اسپری هستم و چون یمدت یکی از ادمای نزدیکم تو عطرفروشی کار میکرد پس عطرای زیادی رو میشناسم ولی چندانم اهل خریدش نبیدم فقط بو میکنم 

27. قبلا ورزشکار بودم و از سن کم رفتم کلاس ژیمناستیک و رقص باله  بزرگتر شدم رفتم کلاس بسکتبال رفتم و تو دو میدانیم کارم خوبه

28. از فست فود زیاد خوشم نمیاد و خیلی کم میخورم.

29. اسممو دوس دارم و بنظرم مدرنه 

30. ادم خجالتی و کم حرفیم و کنار همه اصلا راحت نیستم 

روز نوزدهم: از عشق اولت بنویس.

چیزى واسه گفتن نیست

روز بیستم: سه تا سلبریتی کراشت؟

خب یکیش جونگ کوکه لعنتی خیلی کراشهههه 

دومیش چا اون ووعه اینم خیلی کراشه 

سومیش کانگ دنیل و پارک جیهون جدن نمیشه بینشون انتخاب کرد 

روز بیست و یکم: کدوم سه تا درس هست که دوست داری بچه هات از تو یاد بگیرن؟

خببب من واقعا اهل بچه و چمیدونم عشقای افلاطونی و اینا نیستم  به هیچ وجه پس بیخیال این سوال 

روز بیست و دوم: آهنگات رو روی شافل بذار و ده تای اول رو بنویس.

Baby don't cry_exo 

Fake love _bts 

We Don't talk anymore 

Someone like you 

Jokes on you 

Red petal 

Stay gold 

Cat and dog 

Lovesick girls 

Lonely 

روز بیست و سوم: نامه ای به یه نفر، هرکسی.

 

اگه میدونستی ارزشت چقد برام زیاد بود و متاسفانه هست هیچوقت انقد عوضی نمیشدی و هیچوقت رفیق نیمه راه نبودی و در اخر اینکه فراموشت کردم همین امروز تاریخ بیست تیر تصمیم گرفتم فراموشت کنم تاابد 

 

روز بیست و چهارم: درسی که از راه سختی یادش گرفتی؟

هیچوقت به حتى سایتم اعتماد نکن این چیزى بود که به سختى یادش گرفتم 

روز بیست و پنجم: درباره ی یک کلمه فکر کن. توی گوگل سرچش کن. چیزی رو بنویس که عکس یازدهم الهام گرفتی.

راستش حال نداشتم سرچ کنم 

روز بیست و ششم: درباره ی قسمتی از زندگیت بنویس که دوست داری اصلاحش کنی.

احتمالا قسمتاییشو اصلاح میکنم که ادم خجالتى و کم حرفیم

روز بیستو هفتم: ، درباره چیزی بنویس که توش خیلی خوبی.

همم... بطرز شگفت اورى من تو اروم کردن دیگران عالیم و همه تو واقعیت تاییدش کردن و این یه فرمول خاص داره که رازه

روز بیست و هشتم: پنج تا چیز که باعث می شن بلند بلند بخندی؟

من اهل بلند خندیدن نیستم راستش 

روز بیست و نعم: هدف هات برای سی روز بعدی؟
فیکامو بنویسم و تموم کنم

درسامو به حداکثر برسونم

خوابمو تنظیم کنم

سعی کنم یکم برم خرید 

روز سی ام: فراز و نشیب های این ماه؟

 

خببببب همه چیز به طرز مزخرفى نحس بود این ماه کارناممو گرفتم و بنظرم چندانم بد نبود از طرفى مجبورم درس بخونم و خبر چند تا عروسى رسیده که واقعا چرته بنظرم


برگرفته شده از symphony-of-mylife.blog.ir

اخبش بالاخره چالش تموم شد خسته نباشم*-*

 

SANA ... ^^ Alale | شهید فوتو تیزرای چان ಥ‿ಥ⁩ SANA ... SANA ... SANA ... tanaz (سکینه اسلیترین🐍) *-*pon pon SANA ... SANA ... SANA ... SANA ... tanaz (سکینه اسلیترین🐍) فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی) *-*pon pon *-*pon pon *-*pon pon *-*pon pon *-*pon pon *-*pon pon SANA ... niloo  niki  Anarchi 13 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 Anarchi 13 Anarchi 13 **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎 ^^ Alale | شهید فوتو تیزرای چان ಥ‿ಥ⁩ • JIWOO  • ^^ Alale | شهید فوتو تیزرای چان ಥ‿ಥ⁩ • JIWOO  • • JIWOO  • • JIWOO  • • JIWOO  • • JIWOO  • • JIWOO  • • JIWOO  • • JIWOO  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 Unique_shi :) 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 ℛℴ𝒿𝒶𝓃 ılı.lıllılı.ıllı. ℛℴ𝒿𝒶𝓃 ılı.lıllılı.ıllı. ℛℴ𝒿𝒶𝓃 ılı.lıllılı.ıllı. Vkook. Darya Vkook. Darya Vkook. Darya Vkook. Darya **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 ~  اومارا ~ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ مبهوت =) ℛℴ𝒿𝒶𝓃 ,, اومارا جذاب ترین فرد بیان 🥰 ( ج ح ) sophia world sophia world ιм α вιg ƒυ¢кєя (ηαѕтυн) ιм α вιg ƒυ¢кєя (ηαѕтυн) ιм α вιg ƒυ¢кєя (ηαѕтυн) ιм α вιg ƒυ¢кєя (ηαѕтυн) ιм α вιg ƒυ¢кєя (ηαѕтυн) saba ...  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 | Mr Yacn Mr Yacn 𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
Last Comments :
۱۱۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • SANA ...
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۳
    SANA ...

    من مرگگگگ

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۴
    bad girl
    عه چرااااااا 
  • ^^ Alale | شهید فوتو تیزرای چان ಥ‿ಥ⁩
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۴
    ^^ Alale | شهید فوتو تیزرای چان ಥ‿ಥ⁩

    اممم یه سوال شاید مسخره...فن گرلی کردن یعنی چی؟

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۶
    bad girl
    عام چجوری توضیحش بدم خب ببین وقتی میشینیم سه ساعت برا ایدلایی که دوسشون داریم عر میزنیم و ام ویاشونپ میبینیم و اینجور چیزا بش میگن فن گرلی کردن 
  • SANA ...
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۵
    SANA ...

    عکس ಥ‿ಥ کوک ಥ‿ಥ = با مرگ سانا ಥ‿ಥಥ‿ಥಥ‿ಥಥ‿ಥಥ‿ಥಥ‿ಥ

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۷
    bad girl
    هقققق توعم فن کوکی؟T_T
  • SANA ...
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۰
    SANA ...

    اونی بایسم کوکه 😐✌🏻

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۳
    bad girl
    عه منم بایسم کوکه 
    تو توایس بایست کیه؟
  • SANA ...
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۵
    SANA ...

    * نشستن در محفل مطهر اونی 

     

    ارییی بایس رکرمم جیمین

    تو توایس بایسم سانا  ، بایس رکرمم جونگیون

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۸
    bad girl
    من بایس رکرم ته ته بید و جیم 

    من تو توایس بایسم سانا و جویی و مینا رکرم نایون و مومو 

    فن ایتزی و اکسو و تی اکس تیم هستی؟
  • tanaz (سکینه اسلیترین🐍)
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۷
    tanaz (سکینه اسلیترین🐍)

    هققق چه جذاببببظ •^•

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۸
    bad girl
    سلاممم طنازززززز 
  • *-*pon pon
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۹
    *-*pon pon

    عررررر موهاتو رنگ کردی تو؟! *-*

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۱۲
    bad girl
    اوهومممم چن سالیه رنگ میکنم اگه حال داشته باشم
  • SANA ...
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۱۵
    SANA ...

    اره اونی هستم 

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۱۶
    bad girl
    عه بایست تو هرکدوم کیه؟
  • SANA ...
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۱۷
    SANA ...

    ایتزی : بایس ریوجین ، رکر لیا 

    اکسو : بایس چن ، رکر بکهیون 

    تی اکس تی : بایس سوبین ، رکر بومگیو 

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۲۰
    bad girl
    منم تو ایتزی بایس یونا رکر ریوجین 
    تو اکسو بایس کای و چانی رکر بکی و سوهو و چن 
    تی اکس تی بایس بومگیو رکر یونجون و سوبین 

    بایست تو ب پ کیست!
  • SANA ...
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۲۵
    SANA ...

    به به 

     

    توی بلک پینک جنی لاور دو اتیشه هااا 😂 ، رکرمم رزی 

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۲۶
    bad girl
    جرررر من قبلا بایسم جنی بود الان رزیه رکرمم جیسوعه*-*
  • SANA ...
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۲۶
    SANA ...

    عرررر

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۵۶
    bad girl
    عرررر تررر
  • tanaz (سکینه اسلیترین🐍)
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۵۴
    tanaz (سکینه اسلیترین🐍)

    سلام اوما بزرگگگگگگگگگ 

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۵۶
    bad girl
    خوبیییییی؟
  • فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۵:۰۰
    فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)

    کوک π~π

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۵:۳۸
    bad girl
    هقققق کوکککک
  • *-*pon pon
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۸:۴۸
    *-*pon pon

    جووووووووووووووووووووووووووووووووون منم رنگ میخاااااام*-*

     

    چ رنگی میکنی کباثط؟:"

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۹:۱۰
    bad girl
    بستگی داره اوایل بابام بشدت مخالف بود چون صورتی کرده بودم مال کلاس هفتمم بود شبیه موهای رزی تو لاوسیک گرلز بود ولی الان دیگه کاریم نداره چن بارم لمه گذاشتم ولی یسال پارسال اصلا رنگ نکردم الان شرابیع موهام ولی میخوام عوضش کنم
  • *-*pon pon
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۹:۲۷
    *-*pon pon

    جوووووووووووووووووووووووووون شرابییییییییییییییی*-*

    کوفتت شه منم میخاااااام:"

    من هیچوقت ن اجازشو داشتم ن هم خاستم:"

    از اول همین رنگی بوده

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۹:۳۰
    bad girl
    هعیییییی میخوام عوض کنم رنگ فاکیشو احتمالا نقره ای بکنم 

    من دوس داشتم راستش چون موهام تا زانوم بود ولی الان تا زیر باسنمه فقط T_T 

    راستش منم چون از رنگ موهام راضی نبودم رنگ میکنم
  • *-*pon pon
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۹:۳۱
    *-*pon pon

    عرررررررررررررر طوسی کنننننننننننننننننن*-*

     

     

    جوووووووووووووون خوشبحالت مال من تا روی باسنه:" 

     

    چ رنگی بود مگ؟

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۹:۵۴
    bad girl
    باوشه اگه شد حتما طوسیش میکنم 

    ناح مال من بلند بود همیشه و صافه صافه همیشه بخاطر ژنه خانوادگیمون بود 

    موهام مشکی بود 

    راستی اونی شب هستی؟
  • *-*pon pon
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۹:۵۷
    *-*pon pon

    یوووهو عکسشم برام بفرس^0^

     

    ماشالاااااااا:"

     

    یا مشکی ک قشنگه!!!!

     

    والا میدونی پان...بودن من ب شرایط بستگی داره...

    باید نت روشن باشه و موقعیت پیش بیاد...

    اگ باشه هستم

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۲۰:۰۳
    bad girl
    چشم اونی 

    نه من بنابردلایلی بدم میاد برات شب اگه بودی میگم چرا 

    اونی اگه تا قبل دوازده یا یک بودی کام بده الان میخوام برم پیش عمم مهمه ولی اگه بودی حتما بگو من انم احتمالا 
  • *-*pon pon
    ۵ خرداد ۰۰، ۲۲:۲۶
    *-*pon pon

    حله....

     

    فعلن ک هسم:"

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۲۳:۲۱
    bad girl
    هعیییییی منم برگشتم بالاخره 
    هستی؟
  • *-*pon pon
    ۵ خرداد ۰۰، ۲۳:۳۶
    *-*pon pon

    یوهوووووووو

     

    آری موجودم*-*

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۲۳:۴۰
    bad girl
    بفرما خ فرزندم 
  • SANA ...
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۸:۰۱
    SANA ...

    اونی منبع چالش کجاست؟ 

  • bad girl
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۸:۱۹
    bad girl
    عزیزم مال وب یونیکو بود فک کنم
  • niloo niki
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۹:۳۱
    niloo  niki

    30 روز یه ماهه زیاده جدا 

    منو میشناسی؟؟

  • bad girl
    ۶ خرداد ۰۰، ۱۹:۳۹
    bad girl
    اوهوممم یکم زیاده 

    یس نیلو هستی
  • Anarchi 13
    ۶ خرداد ۰۰، ۲۲:۵۸
    Anarchi 13

    چالش جالبیه منم میخوام شرکت کنم.

    لیست روز ها  کجاست؟

  • bad girl
    ۶ خرداد ۰۰، ۲۳:۴۲
    bad girl
    رع چالش باحالیه 
    تو وب یونیکو بود 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۶ خرداد ۰۰، ۲۳:۰۵
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    این دوتا حرفشون به ماتحت مبارکت :/

  • bad girl
    ۶ خرداد ۰۰، ۲۳:۴۳
    bad girl
    خخخ الانکه ب چپمه ولی قبلا اذیت میشدم باش 

    یاااااا اونی تو چرا منو یاد خواهرای بزرگتر میندازی؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۶ خرداد ۰۰، ۲۳:۴۶
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    خواهرای بزرگتر؟؟؟؟؟ گااااااادددد  این چه سمیه نصف شبیXDDDD

  • bad girl
    ۶ خرداد ۰۰، ۲۳:۴۸
    bad girl
    جرررر یاااااا اونی من مثلا خواستم یجور ابراز علاقه کنم بت 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۶ خرداد ۰۰، ۲۳:۵۶
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    جووونز ابراز علاقه "-" 

    اخه کسی تاحالا اینو نگفته بود تعجب نمودم 

    ناموسن کجای من شبیه خواهرای بزرگتره؟ XD

  • bad girl
    ۶ خرداد ۰۰، ۲۳:۵۷
    bad girl
    یاااااا خیلی شبیهشونی (هرکی ندونه فک میکنه کلی خواهر بزرگتر دارم)
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۰:۰۰
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    ارمان هام بر باد رفت... 

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۰:۰۱
    bad girl
    اونی میشه بغلت کنم؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۰:۰۵
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    چرا نمیشه /*-*\

     

    مشکوک میزنی "-"

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۰:۰۷
    bad girl
    بخلمممم کنننن 

    یاااااا منو مشکوک بودن اخه؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۰:۰۸
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    بغل محکممممم 

     

    به جون مانیا مشکوکی :" خبریه؟

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۰:۰۹
    bad girl
    خخخخ اونیییییییی من همیشه این مدلی بودما 

    یاااااا با پون پون بیچارم چیکار داری
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۰:۱۲
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    نه امشب مشکوک شدی اول که به مقام خواهر بزرگتری نائل شدم الانم بغل... اینجا یه خبراییه =_= (شرلوک هلمز وارد میشود)

    کس دیگه ای پیدا نکردم جونشو قسم بخورم XD 

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۰:۱۶
    bad girl
    خخخخ شرلوک هولمز اعظم امشب یکم مهربون تر شدم فقط 

    نچ نچ بیچاره اونیم
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۰:۱۷
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    باشه... ولی حواسم بهت هست =_= 

     

    فعلا که اون اونی بیچارت منو بیچاره کرده با فیکاش نمیزاره برم سر درسم -_-

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۰:۱۹
    bad girl
    یاااااا من به این مظلومی اخه شک برا چیه 

    جرررر به جمع معتادا خوش اومدیییی 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۰:۲۱
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    اوکی تو مظلوم XD

     

    باورم نمیشه... رو ارزشام پا گذاشتم TT 

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۰:۲۳
    bad girl
    خخخ من اولش هیچی از فیک و اینا حالیم نبود
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۰:۲۷
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    از بس بچه پاکی بودی XD 

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۰:۲۸
    bad girl
    جرررر اره یکی من پاک بودم یکی پون پون
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۰:۳۸
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    اوه اوه پاکدامنی از اسمش میباره 

    اره باحاله خوشم اومد ازش *-*

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۰:۳۹
    bad girl
    جرررر ارههه زیااااادی پاکدامنیه 

    عه پس خوبه من چانبک زیاد نخوندم
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۰:۴۴
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    اره تا اینجاش که خوب بوده

     

    راستی تو فن توایسم هستی دگ کاپل جونگیون و نایون چجوری تویون میشه؟ ._.

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۰:۴۶
    bad girl
    یسسسس عاشقشونممممممم توایسسسممممم 
    خب ببین جونگ یون اخر اسمش یون داره نا یونم یون داره اخرش میشه تویون یعنی دوتا یون فهمیدی؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۰:۴۹
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    هققق من فنشون نیستم خیلی کیوتن به گروه خونی من نمیخوره ولی رو جونگیون کراش دارم "-"

    عااووووو پس اینطوری بودهههههه نمیدونی چقد فسفر سوزوندم سرش :" 

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۰:۵۳
    bad girl
    جرررر منم اول توش مونده بودم 

    من بین گرل گروپا عاشق لونا و پرپل کیس بیدم
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۰:۵۵
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    کی پاسخگوی اونهمه فسفره TT

     

    من عاشق بلک پینک و جی ایدل *-* 

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۱:۰۱
    bad girl
    اوخییییی بشین توت خشک بخور فسفر داره 

    من ب پ رو زیاد نمیدوستم درواقع بیشتر فن رزی و جیسو بیدم داخلش اما عاشق جی ایدلم هستم بدجور سویونو دوس دارم
  • Anarchi 13
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۲:۳۵
    Anarchi 13

    اگه مشکلی نداره لطفا آدرس وبلاگ رو بهم بگو چون نمیشناسم. 3>

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۰۹:۵۶
    bad girl
    متاسفانه من با گوشی نمیتونم ادرس بدم باید تبلتم بیاد دستم
  • Anarchi 13
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۱:۰۶
    Anarchi 13

    ممنونم.

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۱:۱۳
    bad girl
    خواهش
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۲:۰۲
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    اون دوتای آخر پست چقد مغز فندقی عن لنتیا 

    دلم براشون سوخت 

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۳:۵۰
    bad girl
    کیارو میگی اوپا؟
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۳:۵۲
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    همون دو تا اخری ک بهت اونا رو گفتن 

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۳:۵۴
    bad girl
    اها الان متوجه  شدم 

    اوهومم بهرحال الان نظرشون برام مهم نیس هرچند باید قیافشونو هرروز تحمل کنم
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۳:۵۷
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    اره دیگ این چیزا برات مهم نی. این خوبه واقعا

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۳:۵۹
    bad girl
    اوهوممم بیخیالی ی نعمته واقعا ک به مرور بدست میاد
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۰۱
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    اوره

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۰۲
    bad girl
    رع 
    چطوری تو؟میگم اسم وبتو کاش یکم تغییر بدی انگار فیل شده
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۰۴
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    خوبم خوبی ..؟

    عه جدی ؟ lol

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۰۷
    bad girl
    اوهوم خوبم 
    اوره بدرستش لطفا *-*
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۰۸
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    بذار فیلتر کنن 

    نورِ من هیچوقت خاموش نمیشه :D

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۰۹
    bad girl
    جرررر اوپا چ حرفی زدیا
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۰۹
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    :DD

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۱۱
    bad girl
    ^^

    راستی اوپا تو امت نداری؟
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۱۳
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    نه من ترک تحصیل کردم XD

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۱۴
    bad girl
    یاااااااااا مسخرم نکن بی ددبT_T
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۱۵
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    اره دارم D:

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۱۶
    bad girl
    عه تا کی داری؟
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۱۷
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    هیجدهممم

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۲۰
    bad girl
    من تا نوزدهمممم
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۲۰
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    عرررررر

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۲۳
    bad girl
    T_T من گناه دالم این هفته امتحان زیست و شیمی و زبان دارم همش جز زبان سخته هقق
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۲۴
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    اوه اوه اوه

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۲۵
    bad girl
    T_TT_T
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۲۷
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    من کم کم برم 

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۲۹
    bad girl
    باوشه میبینمت اوپا 
  • 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۷:۴۷
    𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎

    خیانت :)

    خیلی دردناکه حسش کرده باشی :)

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۷:۴۹
    bad girl
    اوهوممم خیانت دردناکه ولی اینکه شاهد خیانت دیگران به کسایی که دوستشون داری باشی دردناک تره:)
  • 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۷:۵۳
    𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎

    اوهوم میفهمم :)‌

    میدونی اومابزرگ...خیلی سخته بدونی یزی کم نذاشتی ولی به راحتی به خاطر کسی کنار گذاشته شده باشی...

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۷:۵۶
    bad girl
    دقیقااااا کاملا درکت میکنم و بدترین بخشش اینه ک اون طرفی که بخاطرش کنار گذاشته شدی یه ادم بی ارزشه :)
  • 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۷:۵۹
    𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎

    حداقل تو این یه مورد به خاطر ادم لایقی کنار گذاشته شدم :)

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۸:۰۲
    bad girl
    ادم لایقی بود؟از چ لحاظ؟
  • 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۸:۰۳
    𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎

    واسه ارزش منظورم

    یعنی ادمی بود که ارزشمند بود :)

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۸:۰۹
    bad girl
    امممم اخلاقش چجوری بود کسی ک ولت کرد؟
  • 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۸:۱۰
    𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎

    هوم...عمومی بگم ک معلوم میشه خخ

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۸:۱۱
    bad girl
    خخخ برو پست خودمون اونجا برام بگو
  • ^^ Alale | شهید فوتو تیزرای چان ಥ‿ಥ⁩
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۸:۳۳
    ^^ Alale | شهید فوتو تیزرای چان ಥ‿ಥ⁩

    سلام! :")

    خوبی؟

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۸:۳۵
    bad girl
    سلام عزیزم خوبم تو خوبی؟
  • • JIWOO •
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۸:۳۵
    • JIWOO  •

    واووووو

     

    سلاام خوبی؟ منو میشناسی یا نه؟

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۸:۴۰
    bad girl
    سلاممم عزیزم 

    ناح اشناشیم؟
  • ^^ Alale | شهید فوتو تیزرای چان ಥ‿ಥ⁩
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۸:۴۰
    ^^ Alale | شهید فوتو تیزرای چان ಥ‿ಥ⁩

    شکر!

    منم خوبم مرسی...

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۸:۴۴
    bad girl
    شکر عزیزم 
  • • JIWOO •
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۸:۵۰
    • JIWOO  •

    عه جدی 

    خب من جیوو ام 14*-* خوش

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۸:۵۵
    bad girl
    منم پانته آم ملقب ب دارک کویین,پرنسس,پان پان17 خوش عزیزم*-*مادر نصفه بیانم هستم
  • • JIWOO •
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۸:۵۶
    • JIWOO  •

    بوس*-*❤

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۹:۰۰
    bad girl
    بوس*-*

    راستی خانواده بیانیت کین؟
  • • JIWOO •
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۹:۰۳
    • JIWOO  •

    اوممم یسنا اومامه سانا هم اومامه

    لیلی و جنی و رها خواهرامن اینجا فافا اوما بزرگمه*-* هالزی هم اوما بزرگمه*-*

    ایاان داداشمه:)

    دیگه بقیه یادم نیست😐💔

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۹:۰۴
    bad girl
    عه من بچه هالزیم*-*
  • • JIWOO •
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۹:۰۵
    • JIWOO  •

    عههههههه

    میشی خالم یا نه؟

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۹:۰۷
    bad girl
    البتههههههههه من خاله افراد زیادی نیستم خوشحال میشم خالت شم
  • • JIWOO •
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۹:۰۸
    • JIWOO  •

    عررر*-*

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۹:۰۹
    bad girl
    بیا بخلمممم عشق خاله*-*
  • • JIWOO •
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۹:۱۰
    • JIWOO  •

    بخلللللللل*-*❤

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۹:۱۳
    bad girl
    *-*

    راستییییییی تو کیپاپری نه؟ 
  • • JIWOO •
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۹:۱۵
    • JIWOO  •

    یسسسسسسسسس

    مولتی فن

     

    از این وبی هم که باهاش کام میدم وب شخصیمه

    وب فنسایت بیلی هم دارم*-*

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۹:۱۶
    bad girl
    عه منم مولتیممممم 

    اتفاقا فن بیلیم هستمممم
  • • JIWOO •
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۹:۱۸
    • JIWOO  •

    عههههه فنسایتمو داری ایا؟

    فیلا بخاطر درس فعالیت متوقفه😐🤦🏻‍♀️

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۹:۲۳
    bad girl
    فک کنم باید داشته باشم 

    اوهومم درسا مهم ترن
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۷ خرداد ۰۰، ۲۳:۲۱
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    اوف وسوسه شدم بهت خیانت کنم که "-"

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۲۳:۳۱
    bad girl
    جرررر اخه میخوای چ خیانتی بکنی؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۷ خرداد ۰۰، ۲۳:۳۷
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    نمیدونم حالا به اونش فک نکردم ولی خیانت کردن خیلی باکلاسه لامصب "-"

    مخصوصا از نوع خنجر زدن از پشت *-*

  • bad girl
    ۷ خرداد ۰۰، ۲۳:۴۸
    bad girl
    جرررر اونی چ تفکرات باحالی داریاااا 
    زارتتتتت اینکارو بکن تا شهید کربلا بکنمت*-*
  • Unique_shi :)
    ۸ خرداد ۰۰، ۰۰:۴۲
    Unique_shi :)

    منم به شدت از ازدواج بدم میاددددد

    اونم از بچگی:)

    الانم هر کی بهم می گه ایشالا عروس شی می گم فعلا بگید بدی دانشگاه بهتره:)

  • bad girl
    ۸ خرداد ۰۰، ۰۵:۴۲
    bad girl
    منم همینطورم بشدت بدم میاد از ازدواج 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۰:۱۷
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    حداقل یه خیانت تو کارنامه اعمالم باشه دلم بهش خوش بشه :" 

    دیگه وقتی من چاقو رو تا ته بکنم تو پشتت کاری از دستت برنمیاد که *-*

  • bad girl
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۴:۳۲
    bad girl
    جرررر خیانتت مونده فقط 
    چرا من صدتا جون دارممممم *-+
  • ℛℴ𝒿𝒶𝓃 ılı.lıllılı.ıllı.
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۸:۱۳
    ℛℴ𝒿𝒶𝓃 ılı.lıllılı.ıllı.

    سلام خوبی ؟

  • bad girl
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۸:۱۵
    bad girl
    سلام عزیزم بد نیستم تو خوبی؟
  • ℛℴ𝒿𝒶𝓃 ılı.lıllılı.ıllı.
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۸:۱۶
    ℛℴ𝒿𝒶𝓃 ılı.lıllılı.ıllı.

    امروز همه بد نیستن ..

    میگذره ..چخبر؟

  • bad girl
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۸:۲۱
    bad girl
    هیچی والا با امتحانا درگیرم تو چخبر؟
  • ℛℴ𝒿𝒶𝓃 ılı.lıllılı.ıllı.
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۸:۲۳
    ℛℴ𝒿𝒶𝓃 ılı.lıllılı.ıllı.

    ههی 

    منم همینطور .. موفق باشی :)

  • bad girl
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۸:۲۴
    bad girl
    همچنین عزیزم :)
  • Vkook. Darya
    ۹ خرداد ۰۰، ۰۰:۲۹
    Vkook. Darya

    چالشش چه باحالههههه

    حیف که نمیشه شرکت کنم :/

    هعییی 

    خوبییییی لاولیممم ؟ 

  • bad girl
    ۹ خرداد ۰۰، ۱۱:۰۲
    bad girl
    عه چرا نمیتونییی؟


    خوبمممم تو خوبی؟
  • Vkook. Darya
    ۹ خرداد ۰۰، ۱۱:۱۷
    Vkook. Darya

    هم وقتش رو ندارم و بدم میاد یه چیزی رو شروع کنم و نصفه بزارم 

    هم اینکه وب شخصیم پاک کردم دیگه جایی ندارم بزارمشون 💔 

    هعیی اشکال نداره هر شبی که اومد برای خودم جواب میدم 😂😂

     

    خداروشکررر

    منم بدنیستمم ..

    چه خبر ؟ چه میکنی ؟ 

  • bad girl
    ۹ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۴
    bad girl
    خخخ اشکال نداره 
    اره بیا همینجا  ج بده 

    هیچ والا امت دارم همش تو چ میکنی؟
  • Vkook. Darya
    ۹ خرداد ۰۰، ۱۶:۲۷
    Vkook. Darya

    ^_^

     

    هعیی منم امت دارم خسته شدم دیگه از نیم ساعت دیگه هم باید دوباره درس بخونم 

    هعی این ماه کوفتی چرا تموم نمیشه .. 

  • bad girl
    ۹ خرداد ۰۰، ۱۷:۰۴
    bad girl
    هعیییییی منم منتظرم تموم شه این ماه
  • Vkook. Darya
    ۹ خرداد ۰۰، ۱۷:۲۶
    Vkook. Darya

    کلی برنامه دارم برا بعد خرداد ول از شانس ما روزا حلزونی داره میگذره 😂

  • bad girl
    ۹ خرداد ۰۰، ۱۷:۴۲
    bad girl
    دقیقااااا منم همینطور 
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۲۲:۱۳
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    تبریک میگم

  • bad girl
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۲۲:۱۳
    bad girl
    بابت چی؟
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۲۲:۱۴
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    شما برنده کمک هزینه سفر به عتبات بوسان شدید :D

  • bad girl
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۲۲:۱۹
    bad girl
    عهههههه بده ببینمشششش
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۲۲:۱۹
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    🛻

  • 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۲
    𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎

    سلام اومابزرگ

  • bad girl
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۲
    bad girl
    سلام عزیزدلم خوبی؟
  • 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۵
    𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎

    مرسی تو خوبی؟

  • bad girl
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۸
    bad girl
    مرسی عزیزم میگم یلحظع میای پست خودمون؟
  • 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۸
    𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎

    اره حتما

  • bad girl
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۲
    bad girl
    اوکی
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۰۰:۲۷
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    روز پنجم: 

    چطوری اخهههههه؟ بیا من یکم از جاهایی که میخوام برم بدم بهت :"""

  • bad girl
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۰۰:۳۸
    bad girl
    خب اخه واقعا چیزی تو ذهنم نیس کلا از رفتن ب جاهای جدید و اینجور چیزا بیزارم 

    تو دوس داری کجاها بری؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۰۰:۴۳
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    تقریبا همه جا ینی یکی از فانتزیام این بود که جهانگرد بشم

    ولی اگه بخوام چنتاشونو بگم توکیو، بروژ، مسکو، سئول، نروژ و کلییییی شهر دیگه 

    و جنگل و کوهستانای زیادیم هستن که میخوام برم •~•

  • bad girl
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۰۰:۴۴
    bad girl
    واووووو واقعا خوشبحالت اونی 

    اممم بنظرم ادم رویاپردازی هستی نه؟ 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۰۰:۴۷
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    چرا؟ '-'

     

    اره خیلی زیاد 

  • bad girl
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۰۰:۵۱
    bad girl
    اینکه جاهای زیادی رو دوس داری بشون سفر کنی باحاله واقعا 


    امممم حدس میزدم 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۰۰:۵۴
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    هر وقت واقعا برم اینجاها باحال میشه TT 

    ولی یه روز میرم =P 

    تورم میکشم باخودم میبرم *-*

  • bad girl
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۰۰:۵۷
    bad girl
    خخخ قول بده یروز منم ببریاااا 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۰۱:۰۰
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    الان قول میدم توش میمونم xD

    حالا سعیمو میکنم "-"

  • bad girl
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۰۱:۱۰
    bad girl
    هققق بویا بخلمممم پشمک اونیم 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۰۴:۲۸
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    آخه پشمک؟ ._. 

     

    راستییی لقب جدید یافتم: موهیتو "-"

  • bad girl
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۱۰:۲۴
    bad girl
    ارهههه تو مثه پشمک شیرینی و دوست دارم*-*


    عررررر موهیتو چرا؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۱۰:۲۶
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    # و بازهم تلاش برای مخ زدن xD

     

    همینجوری خوشم اومد ازش *-*

  • bad girl
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۱۰:۲۹
    bad girl
    #مخ زدن را با من بیاموزید 

    خیلیم خوبه*-*

    اونی امتحانات تمام؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۱۰:۳۳
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    #کاملا تضمینی

    پس مورد پسند واقع شد *-*

     

    نه تا ۲۴ ام دارم حالا 

    تو تمومیدی؟

  • bad girl
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۱۰:۳۷
    bad girl
    بله بله پسندیدم *-*

    اوههه چقد زیاد 

    نبابا منم تا نوزدهم دارم
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۱۰:۴۳
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    *-*

    همه امتحانا روزای زوج بیدن واس همون طول کشید 

     

    فایتینگ موهیتو "-"

  • bad girl
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۱۰:۴۶
    bad girl
    نه ما حتی پنج شنبه هم امت داشتیم 

    فایتینگ پشمک *-*
  • ~ اومارا ~
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۱۸:۲۰
    ~  اومارا ~

    نقاشی کشیدن تو بالکن یا پشت بوم :/

  • bad girl
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۱۸:۵۰
    bad girl
    هومممم
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۲۲:۲۵
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    سخت گیره کی بودی :D

  • bad girl
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۲۲:۲۷
    bad girl
    سخت گیره خودم بودم منننن
  • مبهوت =)
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۲۳:۲۱
    مبهوت =)

    : )

  • bad girl
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۲۳:۲۳
    bad girl
    :) 
  • ℛℴ𝒿𝒶𝓃 ,,
    ۱۷ خرداد ۰۰، ۱۵:۲۸
    ℛℴ𝒿𝒶𝓃 ,,

    سلام 

    چطوری؟!

  • bad girl
    ۱۷ خرداد ۰۰، ۱۶:۲۶
    bad girl
    سلام عزیزم مرسی تو خوبی؟
  • اومارا جذاب ترین فرد بیان 🥰 ( ج ح )
    ۱۷ خرداد ۰۰، ۱۷:۰۱
    اومارا جذاب ترین فرد بیان 🥰 ( ج ح )

    همش شد بابا که :/

  • bad girl
    ۱۷ خرداد ۰۰، ۱۷:۱۹
    bad girl
    هوم 
  • sophia world
    ۱۷ خرداد ۰۰، ۱۸:۰۹
    sophia world

    سلام خوبی؟ چه خبرا؟

     

    ( خوشحالی هات عجیب نیستن :") دوست داشتنین و حس خوبی میدن )

  • bad girl
    ۱۷ خرداد ۰۰، ۱۸:۱۶
    bad girl
    سلاممممم اونی مرسی تو خوبی؟....هیچی والا همش درس,درس,درس تو چخبر؟

    مرسی اونی شاید حق باتوعه 
  • sophia world
    ۱۷ خرداد ۰۰، ۱۸:۴۴
    sophia world

    ممنون خوبم ... درس~ بهتره همه چیز نباشه با اینکه خیلی زمان بره.

    امیدوارم موفق باشی :")

    منم این روزا درگیر امتحاناتم .. و خبر اینکه سلامتی~

     

    ^^

  • bad girl
    ۱۷ خرداد ۰۰، ۱۸:۵۴
    bad girl
    درس که درواقع همه چیزم شده این چن وقته 

     ^^
  • ιм α вιg ƒυ¢кєя (ηαѕтυн)
    ۱۷ خرداد ۰۰، ۲۰:۵۴
    ιм α вιg ƒυ¢кєя (ηαѕтυн)

    وووی چ حوصله ایییی

  • bad girl
    ۱۷ خرداد ۰۰، ۲۱:۲۱
    bad girl
    بگی نگی حوصلم زیادع
  • ιм α вιg ƒυ¢кєя (ηαѕтυн)
    ۱۸ خرداد ۰۰، ۰۶:۱۸
    ιм α вιg ƒυ¢кєя (ηαѕтυн)

    واضح دارم میبینم

    خببب چطور مطورایی؟

  • bad girl
    ۱۸ خرداد ۰۰، ۱۰:۰۱
    bad girl
    بد نیستم تو چطوری هانی؟
  • ιм α вιg ƒυ¢кєя (ηαѕтυн)
    ۱۸ خرداد ۰۰، ۱۰:۰۱
    ιм α вιg ƒυ¢кєя (ηαѕтυн)

    منم خوبم 🙂💙

  • bad girl
    ۱۸ خرداد ۰۰، ۱۰:۰۴
    bad girl
    شکر بیگ فاکر
  • ιм α вιg ƒυ¢кєя (ηαѕтυн)
    ۱۸ خرداد ۰۰، ۱۰:۰۵
    ιм α вιg ƒυ¢кєя (ηαѕтυн)

    😁😁نستوهم بابا😅

  • bad girl
    ۱۸ خرداد ۰۰، ۱۰:۰۷
    bad girl
    اوهومممم میدانم نستوهی 
  • ιм α вιg ƒυ¢кєя (ηαѕтυн)
    ۱۸ خرداد ۰۰، ۱۰:۱۷
    ιм α вιg ƒυ¢кєя (ηαѕтυн)

    :)💙

  • bad girl
    ۱۸ خرداد ۰۰، ۱۰:۲۵
    bad girl
    :)
  • saba ...
    ۲۰ تیر ۰۰، ۱۸:۵۷
    saba ...

    خسته نباشی چه طولانیه! 

  • bad girl
    ۲۰ تیر ۰۰، ۱۹:۱۲
    bad girl
    اره واقعا مخصوصا روز هجدهمش خیلیییی طولانی بود
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲۰ تیر ۰۰، ۲۰:۰۸
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    چههههه باحاااللییی تو دختررررررررررررررررر...

    خسته نباشی که^^

  • bad girl
    ۲۰ تیر ۰۰، ۲۱:۳۰
    bad girl
    ایش باحالی کجا بودد دخترررررررر 
    ممنانممم نونا جونم 
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲۰ تیر ۰۰، ۲۱:۳۳
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    یاااااا اعتماد به سقفت کدوم گوری رفت؟:||

    فدات بشم من*-*

  • bad girl
    ۲۰ تیر ۰۰، ۲۱:۳۶
    bad girl
    اصلا منو اعتماد به سقف نونااااااااااااااااااااااا ؟

    خدانکنه من فدات شم
  • Mr Yacn
    ۲۷ تیر ۰۰، ۱۱:۳۸
    Mr Yacn

    وااااااای توام که مثل من بابایی هستی😂😂😂 چقدر حرفایی که بهت میزدن رو درک میکردم! البته میدونی... 

    البته از یه دید دیگه یه جمله درسته، اونم اینکه آدما فقط می خوان سوءاستفاده کنن... 

    هیچوقت برای خود آدم نمیان جلو... اینو این چند وقته عمیق حس کردم! 

    وای خیییییلی خوبه منم الگوم بابامه و به نظرم بی نظیر ترین شخصیت دنیا رو داره 😘 به قول خودت دلایلمم شخصیه😂😂 

    بعد یه چیزی! منم از ازدواج متنفرم! از لباس عروس هم بدم میاد :|

    همه دوستام میدونن که اصلا از ازدواج خوشم نمیاد و هیچوقتم نمیخوام این کارو بکنم! کمتر کسی رو دیدم که مثل من انقدر محکم سر حرفش وایسه! ولی با خوندن این متنت یه نمه امیدوار شدم حس کردم مثل خودم میتونم پیدا کنم!

    از بین آهنگایی که دوست داری سه تاشو خیلی دوست دارم :‌

    Fake love

    I hate you i love you 

    Princes don't cry 

    البته خودم این روزا آهنگ arcade رو زیاد گوش میدم! یا آهنگ  Litany of gathering up محشره! به اهنگای روسی هم خیییییییییییییلی علاقه مندم! سه تا آهنگ مورد علاقم روسیه!

    همشو خوندم! بخاطر اینکه علایقت خیلی شبیه علایقمه از خوندنش لذت میبرم کیف میده

     

  • bad girl
    ۲۷ تیر ۰۰، ۱۴:۱۸
    bad girl
    اره میدونی بابایی ناجور هستم رابطمون تقریبا اوکیه با هم 
    اوهوممم برا همینه دنبال دوستی نیستم زیاد 
    ازدواج واقعا لعنت بهش متنفرم ناجور ازش منم سر حرفم میمونم 
    اهنگ arcade واقعا قشنگههههههه...اره اهنگای روسی محشرن مخصوصا مال جونی 
    واوووو چ باحوصله 
  • Mr Yacn
    ۲۷ تیر ۰۰، ۱۶:۰۷
    Mr Yacn

    وای اولین نفری هستی که درمورد ازدواج اینطوری میگه داره اشک توو چشمم جمع میشه 😂😂😂 راستی احیانا فکر نمیکنی که من پسرم؟ :| 

    من دخترما! گفتم بخاطر اسمم فکر نکنی پسرم :|

  • bad girl
    ۲۷ تیر ۰۰، ۱۶:۰۹
    bad girl
    خخخ من خیلی وقته راجب ازدواج اینجوری فک میکنم 

    نه راستش از حرف زدنت حدس زدم دختری
  • 𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۰:۳۳
    𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

    عاوم...منبع کجاست؟

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۵
    bad girl
    راستش دقیق یادم نمیاد
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7