Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl دوشنبه, ۳ آبان ۱۴۰۰، ۰۸:۴۱ ق.ظ

اه سبا پاستیلی در مزرعه من🥲

ای سبای جذابی ک کیوت نیستیاره اره احتمالا منم پاکدامنم 

از همان روزی ک چشمم ب جمالت باز شدک اصن نمیدونم کی بود._.

تو اشرف جذاب من گشتی و با جذابیتت هوش از سر من بردیاره اره عذابم دادی بچ._.تف بر این فیک سمی=-=

اه دلبر چشم مشکی منعقققق اصن نمد چشات چ رنگیه 

تو با مهربانی های بی انتهایت قلب همه این اسیر خویش میکردی و من ناخواسته تورا میدوستیدمچقدمممممممم مهربان اصن._.

از تو گلخونه ی پاستیلاااااا میون تک تک پاستیلا قسمت ما هم در این بود سبایی تو شدی پاستیل ماااااگادددد امیدوارم امید اینو نبینه وگرنه لفت ده لایف میده._.

و بله تو تبدیل ب نیمه ی دیگر من شدی با شباهتی چشمگیررررر با شباهت نداشته درسته._.

تو صاحب قلب من گشتی فدای تو چشمان نمو چ رنگیت بشم._.

ممنانم بابت قلب مهربونت و تمام مهربونیات 

 

 

 

پ.ن:لعنتتتتتتتتتتتتتتت ب ج ح و اینکاراش هیوننننننننن بالاخره انتقام میگیرم بچ 

 

و اینکه هرکی بخنده میکشمش گاد سباااااااااااا دلت خنک شد؟._.

 

𝙎𝘼𝙉𝘼 .. ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥ *-* Anita *-* Anita Chichu ^^ *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita *-* Anita 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ 𝙎𝘼𝙉𝘼 .. 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ 𝓺𝓾𝓮𝓮𝓷 𝓳𝓮𝓷𝓷𝓲𝓮 (جنی بیان) *-* Anita 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 *-* Anita 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 *-* Anita *-* Anita 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 *-* Anita 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 *-* Anita *-* Anita *-* Anita 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 *-* Anita *-* Anita *-* Anita 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita
Last Comments :
۱۲۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۴۷
    𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    پاااارهه 😂😂😂😂

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۴۸
    bad girl
    مرض نکبت._.
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۴۷
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    😂😂😂

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۴۸
    bad girl
    🥲
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۴۸
    *-* Anita

    چه قالب قشنگی

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۴۹
    bad girl
    ممنونم متاسفانه دوباره قالب قبلو پاکیدم🥲

    بهتری؟
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۴۹
    *-* Anita

    یکی از ستاره های بک گراندتو میدی به من؟ 

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۵۰
    bad girl
    ستاره میخوای چرا من هستم:)
  • Chichu ^^
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۴۹
    Chichu ^^

    واییی😂😂

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۵۰
    bad girl
    لعنت._.
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۵۰
    *-* Anita

    نه نه..دوتاشو بده..

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۵۲
    bad girl
    چشم دوتا چرا همش برای تو
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۵۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    دهنت سرویسسسسXDD

    فاکک...تا اخر عمرم میتونم با خوندش روحمو شاد کنم تففXDD

     

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۵۳
    bad girl
    لعنت بهتتتتتتتتتت خودم پاره شدم سرشXDDDD
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۵۴
    *-* Anita

    تو..ماه منی..هوم؟:)

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۵۵
    bad girl
    اره من ماه توعم توعم خورشید منی هوم؟:)
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۵۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اییی انقد خندیدم لپام درد گرفتXDD

    واقعا این اشرف و اصغرم سمین واسه خودشونااXD

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۵۷
    bad girl
    من با اون قسمت میون تک تک پاستیلا جررر حوردمXDDDD

    اصن سم نه اسیدننننXD
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۵۶
    *-* Anita

    نه..دوتا کافیه..یکیش واسه من..اون یکیم هدیه میدم به ینفر دیگه

    همشو داشته باشم دیگه مراقب ستاره خودم نیستم چون اگه گم شد جایگزین واسش میذارم

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۵۸
    bad girl
    اگه از ته قلب دوسشون داشته باشی هیچ چیز جایگزینش نمیشه یکجایی ته قلبت باقی میمونه...:)
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۵۸
    *-* Anita

    اوهومممم:)

    طبقه چهارمم آسمونمون.-.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۰۰
    bad girl
    اوهومممم اسمونمون اونجاست هانی:(
  • 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۵۹
    𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

    قلمرو پادشاهی هیون؟"-"

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۰۰
    bad girl
    بله ج گف اینو بزارم عمه جون._.
  • 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    ۳ آبان ۰۰، ۰۸:۵۹
    𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    جرررر ژمسگضجضضجضضمسخسمسمی 😂😂😂😂

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۰۰
    bad girl
    خدااااااااااا🤣🤣🤣
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۰۰
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    از پرتو های نور عشقتون کور شدیم XD

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۰۲
    bad girl
    خدا بگم چیکارت کنه هیون ببین چیکارا کردمXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۰۰
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    وای شت ارهههXD

     

    برو بمیر عوضی ناپاکدامننن کیوت خودتیییXDD

     

    تفف یه فیک چ بلاهایی سرادم نمیارهXD

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۰۲
    bad girl
    فاک یو تو کیوتییییییییXD

    اصن سمی بودXD
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۰۱
    *-* Anita

    آره خب..ولی ستاره های دیگه کم کم میان سراغت و تو کمتر به اون ستاره گمشده فکر میکنی..به اینکه دیگه نیست...

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۰۴
    bad girl
    اشتباهه جای خالیش حس میشه اگه دوس داشتنت واقعی باشه همیشه ی خلائی تو وجودته....
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۰۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    خفهه شوو بچ خودتییییXD

     

    ازش متنفرمم=-=

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۰۸
    bad girl
    نچ من الهه پاکیمممم=-=


    عالی بوددددد=-=

    لست امگا هم طنز بودZxd
  • 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۰۶
    𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

    اقا منم فهمیدم تو باید چه بکنی:>

    بیا خ تا بهت بگممممممممممم:>

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۰۹
    bad girl
    یاااااا عمه ی شیطانی الان ،یام
  • 𝓺𝓾𝓮𝓮𝓷 𝓳𝓮𝓷𝓷𝓲𝓮 (جنی بیان)
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۰۶
    𝓺𝓾𝓮𝓮𝓷 𝓳𝓮𝓷𝓷𝓲𝓮 (جنی بیان)

    جررر 

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۰۹
    bad girl
    🤣🤣
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۰۷
    *-* Anita

    حس که میشه..ولی وقتی دورت شلوغه نه زیاد

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۱۰
    bad girl
    بزار یچیزی بگم ی دوستی داشتم جدا شدیم از هم هنوز تا هنوزه چ خلوت چ شلوغ حسرت نبودشو میخورم این زندگیه اونی
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۰۸
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    حالا اصل کاریه مونده :> XD

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۱۲
    bad girl
    اصله کاریه و مرض عمرا انجامش بدمXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۱۰
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    شوخی خوبی بود._______.

     

    ئدقهد*یاد سیندرجین میافتد* شتت اره عالی بودXDD

     

    اره اونم خوب بود=-=

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۱۲
    bad girl
    پارک چمنXDDDDD

    وای ننه بابای کوک ک پنج تا نوه میخواستنXD
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۱۰
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    جر XD

     

    ج منم هنوز مونده :>

     

    قالبت بخاطر این ستاره ها خیلی هنگه -_-

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۱۳
    bad girl
    یاخدا تا پایان امشب بوگو._.

    هعیییی دس رو دلم نزار دوباره قالب اشتباهی پاکیدم._.
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۱۵
    *-* Anita

    انقد با من بحث نکن ستارمو بده

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۱۶
    bad girl
    💫💫💥 بیا برای تو اونی جونم
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۱۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    کمپانی اشرفXDDDD

     

     

    5 تاعم شدXD

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۱۷
    bad girl
    اون تیکه ک اشرف مخ جونو زرXD

    نه دوتا شد  XD
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۱۶
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    نه عه -_- هولم نکن -_- میخوام بزارم هر وقت لازم شد بگمش :>

    اگه میخوای تااخر شب بگم تنها ایدم قالب چیزه :> گزارش نداده فیلتر میشی :>

     

    خسته نباشی دلاور ._.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۱۸
    bad girl
    یااااااااااااااااا جییییییییییییییییغ از دست شماها حداقل تا فردا صب بگو._.


    متشکرم قالب خواستی در خدمتم._.
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۱۹
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    مگه دست خودته بچ

    نذار تو ملا عام بگم قراره تبلتو بکنی تو شلوارت ببری دشوری"-"

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۲۰
    bad girl
    فاک یو بچچچچچچچچچچچچ نمیکنممممم
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۱۹
    *-* Anita

    ممنون:)

    خب دیگه ستارمو گرفتم برم گورمو گم کنم

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۲۱
    bad girl
    کاری نکردم:)

    *با لبخند دستشو میگیره 
    عاعا کجا هنوز بغل منو ندادیا:)
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۱۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    وای شت بسه دیگه دارم میپوکم لعنتیییXDD

     

     

    نه 4 تا شد یکیم مال یونگ و پارک چمنXDD

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۲۱
    bad girl
    واییییییی شتتتتتتتتتتت اول صب مایه خنده همه شدیمXDDDDDDD
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۲۲
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    تازه میتونم از شلوار کردیای مانیا بدم بپوشی قشنگ توش جا بشه😂

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۲۳
    bad girl
    جررررررررر عوضی حاضرم برینم ب قالبم اما این کارو نکنم🤣🤣
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۲۴
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    من دیگه نمت نفس بکشم..اییی مردممXD

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۲۶
    bad girl
    من بزور جلو خودمو گرفتم جلو بقیه تابلو نکنمXDDDDDD
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵
    *-* Anita

    چرا کردی:)

     

    *به سمتش برمیگرده و جواب لبخندشو با لبخند خسته ای میده*

    منتظر چی هستی؟بیا بغلتو بگیر..:)

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۲۷
    bad girl
    :)


    *دستاشو باز میکنه و لبخند بزرگی میزنه 

    بیا بغلم عزیزم:)
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۲۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    هوفف ..خدایا...راپونجینXDDDDDDDDDD

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۳۰
    bad girl
    خدا لعنتت کنه سبا نمیتونم بخندم الان XDDDD
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۲۹
    *-* Anita

    *آروم بغلش میکنه

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۳۱
    bad girl
    *رو موهاشو میبوسه و محکم تر بغلش میکنه 

    من پیشتم اونی اینم میگذره هوم؟:)
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۳۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اون تیکه ک کوک به لیلی گفت فک کنم پریود بود..وای من..تفففXDDD

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۴۳
    bad girl
    اصن همشون فان بودننننننXDDD
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۳۴
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    لازمه بازم در ملا عام اعلام کنم که اونور قبول کردی؟XD

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۴۳
    bad girl
    عایشششششش دارم میرم پرستاری کودک انجامش میدم خوبهههههه؟
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۳۵
    *-* Anita

    میگذره..آره..ولی من عادت دارم خودمو اذیت کنم..

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۴۴
    bad girl
    خودتو اذیت نکن هرچی دلت میخواد ب من بگو اما خودتو اذین نکن آنیتاییم 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۴۹
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    گوده گوووود"-"

    فقط مطمئنی برای پرده گوش کودکان ضرر نداره؟ "-" 😂😂

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۵۱
    bad girl
    تف بهتتتتتتتتتتت اسم آهنگه چ کوفتی بود؟

    کودکان دوازده سالشهXD
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۵۳
    *-* Anita

    من چیزی ندارم که به کسی بگم..اذیت کردنم دست خودم نیست

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۵۴
    bad girl
    اینجوری دیدنت عذابم میده آنیتایی جیغ بزن گریه کن اما اینجوری نباش
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۵۸
    *-* Anita

    بیخیال پانی..من حق هیچکدوم از اینکارا رو ندارم

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۵۹
    bad girl
    ۸کی گفته؟مگه تو ادم نیستی اونیم؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۰۶
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    عالم هستی "-"

    پستشم بدون رمزه ها

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۰۷
    bad girl
    بابا عالم هستی مال کیه اصن؟
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۰۹
    *-* Anita

    بقیه میگن والا

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۰۹
    bad girl
    بقیه شرمنده اما کصشعر زیاد میگن تو آدمی نه ربات
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۱۰
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    هایده._.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۱۲
    bad girl
    نداره این آهنگو بچ._.
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۱۱
    *-* Anita

    عادت کردم بیخیال

     

    راستی بذار یچیزی بگم

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۱۳
    bad girl
     چه چیزی؟
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۱۵
    *-* Anita

    هفته قبلیم دوشنبه بود اومدم پیشت واسه جمعه برنامه ریزی کردیم.-.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۱۷
    bad girl
    اوههههه راس میگه بیبی 
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۱۹
    *-* Anita

    یسسس._.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۲۰
    bad girl
    اونیااا خیلی خیلی دوست دارم و برام عزیزی 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۲۲
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    چرا داره ._.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۲۴
    bad girl
    نداره زدم تو نت نمیاره._.
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۲۴
    *-* Anita

    مگه میشه تنها عشقتو دوس نداشته باشی؟._.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۲۵
    bad girl
    همینو بگو مگه میشه واقعا؟._.
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۲۷
    *-* Anita

    نه والا نمیشه._. 

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۲۹
    bad girl
    بینگو._.
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۲۷
    *-* Anita

    اصلا عشق یعنی من._.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۲۹
    bad girl
    تد عشق منی بچ._.
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۲۸
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    اثدیلسنثمثکیدیتسنیتسمس

    افسانه هستی بود اون XD

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۳۰
    bad girl
    بمیری هیوننننننننننXD
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۲۹
    *-* Anita

    عشق و کراش های قبل از من سوتفاهم بود._.

    انقد که من عشقم._.انقد که کراشم._.

    *عینک دودی را به چشمانش میزند•-•*

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۳۰
    bad girl
    بله و غلط میکنی عشق کسی جز من باشی._.
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۳۰
    *-* Anita

    بچ باکره ام من عنتر-.-

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۳۱
    bad girl
    معلومه بیب بکارتت مال خودمه اصن._.
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۳۳
    *-* Anita

    من غلط کردنو دوس دارم ولی._.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۳۵
    bad girl
    ولی...
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۳۴
    *-* Anita

    دستت بهم خورد جیغ میکشم._.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۳۵
    bad girl
    من قهرمممممممممممممم  ._.
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۳۶
    *-* Anita

    ولی چی؟._.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۳۷
    bad girl
    تو ی ولی آخرش داشتی._.
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۳۷
    *-* Anita

    پس بگو تو به کی رفتی._.

    به آپای زشتت رفتی._.

    مرتیکه._.دور شو ازم._.فهمیدم چه نقشه شومی تو سرته._.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۳۹
    bad girl
    بله من بچه آپامم._.

    کاریت ندارم بیا پیشم ._.
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۳۸
    *-* Anita

    آها اون باید اول میومد پرید رفت آخر._.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۳۹
    bad girl
    تف ب جمله بندی._.
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۴۶
    *-* Anita

    من باید با آپات یه صحبتی درمورد نحوه تربیت تو داشته باشم._.

     

    تو میخوای بکارتمو ازم بگیری._.برو گمشو._.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۴۶
    bad girl
    نچ مال خودمی ._.
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۴۶
    *-* Anita

    تففف._.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۴۷
    bad girl
    بیبی ._.
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۴۸
    *-* Anita

    اگه راس میگی این جمله رو جلو آپات بگو._.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۴۹
    bad girl
    میگم،_.
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۴۸
    *-* Anita

    بیبی و کوفت._.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۴۹
    bad girl
    درد بیبی خودمی._.
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۵۱
    *-* Anita

    بگو خب._.

    اصلا این آپای عنترت کجاس؟-.-

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۵۲
    bad girl
    تو پست بعدیه ._.
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۵۱
    *-* Anita

    من مال خودمم یاااااا._.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۵۲
    bad girl
    نچ بیبی منی._.
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۵۲
    *-* Anita

    الان که باید اینجا باشه تو پست بعدیه-.-

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۵۴
    bad girl
    بیا پست بعدی._.
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۵۵
    *-* Anita

    من تعیین میکنم مال کی باشم._.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۵۷
    bad girl
    مال منی._.
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۵۵
    *-* Anita

    بیام پست بعدی چیکار؟._.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۵۷
    bad girl
    ب کوین میخوام بگم
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۵۸
    *-* Anita

    چیو بگی؟._.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۵۹
    bad girl
    گفتی جرئت داری جلوش بگو من مال تو ام منم میگم ._.
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۱:۰۰
    *-* Anita

    جدی گرفتی؟._.

    حالا اونقدراهم مهم نیست واسشXDD

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۱:۰۲
    bad girl
    نه حال میده کرم ریزی یونو؟XD
  • *-* Anita
    ۳ آبان ۰۰، ۱۱:۰۴
    *-* Anita

    حرفی ندارم اونجا بزنم.-.

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۱:۰۷
    bad girl
    فعلا بیا پیشم._.
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۰:۲۵
    *-* Anita

    واو قالبو ببین*-*

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۰:۲۷
    bad girl
    میخوام رنگشو عوض کنم*-*


    خب خب من ی دوستی قبلا داشتم نکبت نقطه مخالف من بود بعد ما یبار اومدیم پکیج آنتی هموروئید مال بیماری بواسیر رو واسه بابام سفارش دادیمXDDD بعد از طرف همون پکیجه زنگ زدن ب بابام وای اونم نه زیر گذاشت ن رو ب دختره گف تا جایی ک خبر دارم هنوز نزده بیرون دختره عصبیییییییی گفت ک بیشعور و قطع کرد یعنی این خاطره نابوددددد بودXDDDDD
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۰:۲۷
    *-* Anita

    میبینم که یروز نبودم باز ریدی تو قالب *چشمک*

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۰:۲۸
    bad girl
    من همیشه میرینم تو قالب *بوس هوایی*
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۰:۳۳
    *-* Anita

    منتظرم ببینمش*-*

     

    واااااای شتتتتتتXDDDDDDD

    من پارممممممممممم فااااکککککککککXDDDDDDDDD 

    این چه خاطره سمی بوودXDDDDD

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۰:۳۵
    bad girl
    *-*


    اصنننننننننن این خاطره سم خالصصصصصصص بودددددددXDDDD

    انقد ما خاطرات ناجور داریم ک خدا داندXDDDD
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۰:۳۵
    *-* Anita

    اینا همه بخاطر ژن اوماته *نگاه شیطون*

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۰:۳۵
    bad girl
    بخاطر آپامه *نگاه پوکر*
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۰:۳۷
    *-* Anita

    کم کم تعریف کن واسمXDD

    گاد شماها چقد امروز منو میخندونینXDDDD

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۰:۳۸
    bad girl
    حالا این هیچی ما لعنتی با این بشر و پسردایی اومدیم بریم بالاشهر لعنتی راهو گم کردیم بلد نبودیمXDDD
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۰:۳۹
    *-* Anita

    *زدن رو نوک بینیش*

    اومات ژنش غالب تره..این ژن مال اونه*-*

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۰:۳۹
    bad girl
    من هیچ ژنیم ب اومام نرفته اخه*-*
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۰:۴۰
    *-* Anita

    نکنه توهم آدرست ریده؟XDDD

    گاد من نمیدونم چرا همه جای شیرازو یجور میبینمXDDD

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۰:۴۴
    bad girl
    ما ماهشهریم خیلی کوچیکه اما هممون ریده بودیمXDDD
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۰:۴۲
    *-* Anita

    -.-

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۰:۴۴
    bad girl
    ._.
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۰:۴۸
    *-* Anita

    بعد اونوقت مامانم میگه تو سرت تو هواس آدرسارو یاد نمیگیری-.-

    مال هممون ریدس خبXD

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۰:۴۸
    bad girl
    والا بخدا=-=


    ی تولدی داشتم لعنت توش همه یا در حال گریه بودن یا قهر کردن XD
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۰:۵۰
    *-* Anita

    جرررر چزا قهر و گریه؟XD

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۰:۵۲
    bad girl
    بخاطر اینه بابام گف فلانی نیاد از دستش دلخور بود عمم زرتی اوردش خودشم زار میزد منم داشتم قورمه سبزی با نون میخوردمXDDD
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۰:۵۷
    *-* Anita

    فاک چرا شماها انقد اسیدی هستین؟؟؟XDDDD

    یعنی من عاشق تو شدم از هفت دولت آزااادXDDD 

    خیلی مودیXDDDDD

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۱:۰۰
    bad girl
    اتفاقا خانواده فاجعه ای هستید منتها ماجراهای چرتی داریمXDDD 


    خو شام پیتزا ایتالیایی گرفته بودن منم دوس ندارم قورمه سبزی با آب زدمXD
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۱:۰۴
    *-* Anita

    همینش خوبه خبXDDD

     

    اصلا بهترین نقشو تو داشتیXDDDDD

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۱:۰۶
    bad girl
    بعد شمع تولده ازین موزیکالا بود ک یهو باز می‌شد فاک من مثل چی تو فیلم پریدم بالا بعد شمع نکبت تا صب اهنگ میخوند آخرش چهار صب با شلوارک گلگلی و بلوز استین کوتاه رفتم شکوندمشXDDDDD
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۱:۰۸
    *-* Anita

    وای پانی بسههههههه دل درد گرفتممممممXDDDDD

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۱:۰۸
    bad girl
    این بود تولد پنج سال پیش منXDDDDDD
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۱:۱۳
    *-* Anita

    خیلی خوب بوووووودXDDDDDDD

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۱:۱۴
    bad girl
    خر خداروشکر بازم خاطره خواستی بگو عزیزم XDDDD
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۱:۲۳
    *-* Anita

    نه واسه امروز بسه کلا افتادم رو خنده از ترک دیوارم میخندمXDD

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۱:۲۳
    bad girl
    خب خداروشکررررررر موفق شدم*<*
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۱:۳۹
    *-* Anita

    این خنده ها معلومه تهش چیه...

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۱:۴۱
    bad girl
    میدونم ولی فعلا بیخیالش:)...
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۱:۴۵
    *-* Anita

    همه چی قروقاطیه اصلا...

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۱:۴۹
    bad girl
    اره خب ...
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۱:۵۷
    *-* Anita

    هوففف...

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۱:۵۹
    bad girl
    :(
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۱:۵۸
    *-* Anita

    دلم هوس کیک شکلاتی کرده:″)

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۲:۰۰
    bad girl
    شیرینی و کیک دوس داری؟
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۲:۱۶
    *-* Anita

    یاااا لباتو آویزون نکنننن>.<

     

    آرههههه خیلی دوست دارممم:″)

    برام بخر._.زودباش._.همین الان._.

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۲:۴۴
    bad girl
    :(((((((((


    چه طعمیییی؟بگو بخرم*-*
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۲:۴۷
    *-* Anita

    نکن میگم عههه

     

    شچطگشسحثدی عررررر شکلاتییییی*-*

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۲:۵۷
    bad girl
    من قهرم :(

    کیک بخرم؟*-*
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۳:۰۱
    *-* Anita

    یااا چرا قهری؟

     

    آره کییییییک*-*

    سه طبقه باشه:″)

    توش موز و گردو هم داشته باشه:″)

    سس مایونز یادت نرهXD

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۳:۲۲
    bad girl
    همینطوری:((((((


    عقققققق هرچیزی ک متنفرم رو گفتیXDDD
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۳:۲۹
    *-* Anita

    دیوونه..

    قهر نباش..

     

    *لباشو آویزون میکنه..بازوشو میگیره و تکونش میده*

    پانی جونممممم:( بخر دیگههههههه:(

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۳:۴۷
    bad girl
    نیستم....


    عایشششششش 

    *دادن کیک سه طبقه ب اونیش 

    بیا اینم از این*-*
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۴:۰۷
    *-* Anita

    میدونستم..آدم با عشقش قهر نمیکنه-.-

     

    *پریدن تو هوا و بوسیدن لپاش*

    یوهووووو^0^

    الان شبیه بچه ها شدم نه؟._.

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۴:۲۹
    bad girl
    درد و عشقش._.


    اینجوری باحالی=-=
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۴:۵۱
    *-* Anita

    انکار نکن._.

     

    واقعا؟.-.

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۶:۵۴
    bad girl
    جامون عوض شده._.


    اوهوم.__.
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۲
    *-* Anita

    جای چی؟._.

     

    نایس._.

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۳
    bad girl
    چی؟هن؟کی؟کجا؟._.
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۶
    *-* Anita

    ._.

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۸
    bad girl
    چیشده؟._.
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۹
    *-* Anita

    هیچی.-.

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۴۰
    bad girl
    چ پروفی_._
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۴۷
    *-* Anita

    یسسسس._.

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۵۰
    bad girl
    نازه._.
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۰۸
    *-* Anita

    آی نو*-*

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۰۹
    bad girl
    کیوتی اونی*-*
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۲۶
    *-* Anita

    اونیه کیوت دوس داری؟*-*

     

    قالبتم که داره عوض میشه^0^

    بک کامنت دادنو مشکی نکن جون جدت-.-

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۲۹
    bad girl
    الههههههههه  *-*

    بلهههههه ب تم قرمز مشکی برمیگردیم XDDD

    میخوام همینکارو کنمXD
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۳۲
    *-* Anita

    قرمز مشکی خیلی قشنگه:")

    کلا قالبای تو خفنه*^*

     

    نهههه گاااد پانیییی-.-

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۳۶
    bad girl
    خیلی "-" 

    اره قالباس من خفنه XDDD چون صاحبوب هفته._.
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۴۴
    *-* Anita

    میبینم که خداروشکر کورم شدیXDDD

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۵۱
    bad girl
    کثافت ادیتش کردیییییییییXDDD
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۵۷
    *-* Anita

    نه کو؟XDDD

    تو رفتی عینکتو زدیXDDD

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۹:۰۳
    bad girl
    فاک یووووووووووووووووXDDD
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۹:۰۳
    *-* Anita

    منم دوست دارم عوضیXDDD

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۹:۰۴
    bad girl
    گاددد تو الان گفتی دوسم داری*-*
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۹:۰۶
    *-* Anita

    یسسس*-*

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۹:۱۱
    bad girl
    من میرم بمیرممم👨‍🦯
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۱۹:۴۳
    *-* Anita

    یاااا چراااا؟-.-

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۳۲
    bad girl
    چون تا الان نگفته بودی._.
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۳۴
    *-* Anita

    دوست دارم 

    دوست دارم

    دوست دارم

    دوست دارم

    دوست دارم

    دوست دارم

    دوست دارم

    دوست دارم

    دوست دارم

    دوست دارم

    *-*

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۳۵
    bad girl
    یاااااااا با قلب من اینطوری نکننننن🥲
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۳۹
    *-* Anita

    چطوری نکنم لاو..هوم؟:)

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۴۲
    bad girl
    قلبم ضعیفه لعنتی:)
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۴۵
    *-* Anita

    وقتی پیش منه باید قوی باشه:)

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۴۶
    bad girl
    متاسفانه نیست...:)
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۴۹
    *-* Anita

    قویش کن:)

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۵۰
    bad girl
    وقتی قراره دوباره اینجوری شه نمیخواد قوی شه...:)
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۵۳
    *-* Anita

    ببین خودت لجبازی میکنی:)

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۵۴
    bad girl
    لجباز بودم همیشه:)
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۵۶
    *-* Anita

    تو این یه موردم میخوای لجبازی کنی؟:)

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۱:۱۰
    bad girl
    اره...:)
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۲۲:۰۱
    *-* Anita

    پس بذار قلبتو ببوسم طوریش نشه:)

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۲:۵۶
    bad girl
    خیلی وقته قلبی نیس ....:)
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۲۳:۰۴
    *-* Anita

    چرا قلبی نیست لاو؟:)

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۳:۰۸
    bad girl
    چون شکسته شد دیگه نمیتپه...:)
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۲۳:۱۶
    *-* Anita

    چرا شکسته قشنگم؟

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۳:۱۸
    bad girl
    بیا ادامه ندیم این بحثو 

    بهتری؟
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۲۳:۲۰
    *-* Anita

    چیزی شده؟ 

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۳:۲۰
    bad girl
    نه 
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۲۳:۲۴
    *-* Anita

    باشه..

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۳:۲۵
    bad girl
    بیا بغلم ...
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۲۳:۲۷
    *-* Anita

    *میره بغلش

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۳:۲۹
    bad girl
    *رو موهاشو میبوسه 

    قصد نادیده گرفتنت رو ندارم اونی باور کن۰...
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۲۳:۳۱
    *-* Anita

    *پیشونیشو آروم و عمیق میبوسه

     

    مگه من چیزی گفتم دختر؟ 

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۳:۳۳
    bad girl
    نه اما فک کردم ناراحت شدی
  • *-* Anita
    ۴ آبان ۰۰، ۲۳:۳۷
    *-* Anita

    گاد..ناراحت نشدم دختر

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۳:۳۷
    bad girl
    خوبه
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7