Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۰۸ ب.ظ

ی لحظه بیاید یچیزی بگم بهتون

اول سلام امیدوارم ک خوب باشید 

دوم اینکه لطفا و خواهشا منو ب اسامی زیر صدا نزنید 

پانی,پانی پانی,پان پانی 

سه تا اسم بالا رو دیگه نگید پلیز 

ناجور میره رو مخم و عصبیم میکنه 

هرچی بگید فرق نداره فقط اونا نباشهبعدشم توی بیان دوتا پانته آ هست یکیش منم یکیشم ی بنده خدای دیگه لطفا اشتباه نگیرید بدم میاد یکی با یکی دیگه اشتبام بگیره 

در اخر 

هرکسی از من یا اخلاقم خوشش نمیاد ب من مربوط نیس 

بهرحال قرار نیس همه هم دیگرو دوس داشته باشن یا امثال اینا 

اگه خوشتون نمیاد بازم میگم مهم نیس فقط تنفر چن نفر برام مهمه ک خودشون میدونن 

اگرم مشکلی داری جاست انفالو کن همین 

روزتون خوش موفق باشید 

بای:)

..Nika .. ❤ ℜ  ❤ ✨😐worldwide sakineh niloo  niki  ❤ ℜ  ❤ Candy Queen 🌈🍭 Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) ..Nika .. ❤ ℜ  ❤ Candy Queen 🌈🍭 Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) 𝓟𝓪𝓻𝓴 𝓐𝓷𝓲 niloo  niki  ..Nika .. پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) ʝɛօռ  ռaʀɨ Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) Candy Queen 🌈🍭 پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) ..Nika .. پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) ʝɛօռ  ռaʀɨ ..Nika .. Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) ʝɛօռ  ռaʀɨ niloo  niki  پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓 ..Nika .. Park Se chan پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) ..Nika .. Park Se chan 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓 Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) ..Nika .. Park Se chan Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) Yuki .YG.JM ..Nika .. Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) Yuki .YG.JM ..Nika .. Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) پشمک صورتی کارلا 🍓🌈 Yuki .YG.JM Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) ..Nika .. Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) Ponyo ^-^ 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓 Ponyo ^-^ Ponyo ^-^ Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) ⊶paria - chan ROSE RAIN  :) ROSE RAIN  :) ROSE RAIN  :) ROSE RAIN  :) IC.7 .A ROSE RAIN  :) ROSE RAIN  :) IC.7 .A ‌🍷😐لیلین خرسی (خرسیِ‌ ترانه و باقی اونیا *-*)😐🍷 م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ... م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ... م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ... م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ... م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ... (:Fuck me Daddy Fuck me Daddy:) (:Fuck me Daddy SUGI SUGI SUGI مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو(که همه جا ادمینه:/) مای بیبی هانی لاو(که همه جا ادمینه:/) مای بیبی هانی لاو(که همه جا ادمینه:/) مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو
Last Comments :
۹۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ..Nika ..
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۰
    ..Nika ..

    👌🏻👌🏻👌🏻😁👍🏻👍🏻👍🏻

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۱
    bad girl
    های نیکا
  • ❤ ℜ ❤
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۱
    ❤ ℜ  ❤

    سلام اوما

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۲
    bad girl
    سلام عزیزم خوبی؟
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۱
    ✨😐worldwide sakineh

    من که کلا میگفتم ننه بزرگ

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۲
    bad girl
    همون بهتر ک میگفتی ننه بزرگ از پانی گفتن بهتره
  • niloo niki
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۳
    niloo  niki

    چی بگم خو 

    کویین خوبه؟؟؟؟؟

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۴
    bad girl
    هرچی بگی فرق نداره 

    نمد
  • ❤ ℜ ❤
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۴
    ❤ ℜ  ❤

    اره

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۵
    bad girl
    شکر...
  • Candy Queen 🌈🍭
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۴
    Candy Queen 🌈🍭

    خب پس کسایی که ازت بزرگترن چی بگن؟ 

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۵
    bad girl
    این همه لقب ی کوفتی بگن دیگه
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۵
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    هعییی ژونممم اومااااا

    هرکی بدش از اخلاقت میاد بره تو کون ننش

    خوبی اوما؟دلم بلات تنگولیده بود

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۵
    bad girl
    جانم گلم 
    خخخخ بچه بی ادب نکبتی منننن 
    اره عزیزم تو خوبی؟هعیییی منممم
  • ..Nika ..
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۵
    ..Nika ..

    های....

    چی صدات کنم؟:/

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۶
    bad girl
    نمد دارک کویین خوبه؟
  • ❤ ℜ ❤
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۶
    ❤ ℜ  ❤

    خودت خوبی؟ ^^

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۹
    bad girl
    مرسی خوبم عزیزم 
  • Candy Queen 🌈🍭
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۷
    Candy Queen 🌈🍭

    آهان... 

    پس به اطلاعشون میرسونم حتما.... 

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۰
    bad girl
    بعله:/
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۷
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    *-*

    به اومام رفتم علللللل*-*

    هق تو که خوبی منم خوفم چ خفر؟

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۰
    bad girl
    هیچ والا سلامتی تو چخبر؟
  • 𝓟𝓪𝓻𝓴 𝓐𝓷𝓲
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۷
    𝓟𝓪𝓻𝓴 𝓐𝓷𝓲

    اونی من هنه جوره دوستت دارم

    اشکال نداره که بهت بگم اونی؟ من هیچوقت با اسم صدات نزدم

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۰
    bad girl
    منم 
    نه راحت باش 
  • niloo niki
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۸
    niloo  niki

    کویین خوبی؟؟؟؟؟؟؟

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۰
    bad girl
    تنکس خودت خوبی؟
  • ..Nika ..
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۸
    ..Nika ..

    اوهوم اوهوم ‌عالیه@-@

    سلاااااام دارک کویین^-^

    خوبی؟$-$

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۱
    bad girl
    سلاممم نیکااااا 

    مرسی تو چطوری ؟
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۹
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    منکه بهت میگم اونی.-.

     

    میگم که با پان پان ام اوکی نیستی؟

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۲
    bad girl
    تو بوگو 

    ناح با اون اوکیم
  • ʝɛօռ ռaʀɨ
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۹
    ʝɛօռ  ռaʀɨ

    بت بگم پرنسس من؟*--*

    راستی وبی ک باش کامنت دادمو فالو کن/:

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۳
    bad girl
    ارههههه زدی تو خال 
    چشم الان میفالویم
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۱
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    هیش دالم دلس موخونم*-*

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۳
    bad girl
    اوخی چی میخونی؟
  • Candy Queen 🌈🍭
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۱
    Candy Queen 🌈🍭

    درمورد اینکه تو هنوز اونی شک دارم

    پوکر و اینجور چیزا که کار تو نبود

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۳
    bad girl
    خیر من هنوز اونم بعدشم دیگه از پوکر بدم نمیاد
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۳
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    اونی پان پان*-*

     

    سالاممممممممم

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۳
    bad girl
    سالادددددد چطوری ؟
  • ..Nika ..
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۴
    ..Nika ..

    من عالیممممم مرسیییییی

    چه خبرا؟#-#

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۵
    bad girl
    هیچ والاااااا بیکارم اما در عین حال باکارم:/زارتتت
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۵
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    بد نیستمممممم

    تو چطوریییییی؟

    *جدا چرا دارم حرفا رو میکشم؟:"*

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۶
    bad girl
    خوبببببب چخبراااااااا؟
    نمدددددد
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۶
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    ریاضی.فیزیک:/عربی

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۶
    bad girl
    زارتتتت تف تو فیزیک 
  • ʝɛօռ ռaʀɨ
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۶
    ʝɛօռ  ռaʀɨ

    با اژازه تبلیغش هم بکن:/

    خودم قالبشو زدم

    قشنگه؟

    فقط هدر مونده

    ک اونم الان میزنم

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۷
    bad girl
    خخخ چشم وقت کردم میکنم زیاد حالم جالب نبید 

    اره عالی شده گلم 

    چخبرا؟
  • ..Nika ..
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۷
    ..Nika ..

    منم کلی کار دارم ولی هیچ غلطی نمیکنم:/

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۸
    bad girl
    مثه من:/فردا مستمر دارم ولی نخوندم
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۸
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    اییییی یههه تفففف هزاررر تففففف متنفرممممم ازشششششششش

    فقط زیست شیمی مودوستم

    بابام میگه فیزیک درس شیرینیه میگم زارتت:/جرررر

    اوما قالب وبم خودم زدم شطوری شوده؟

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۸
    bad girl
    زارتتتت من عاشق زیستمممممممم 

    عالیههههه گوگولک دیده بودمش یادم رف نظر بیدم
  • ʝɛօռ ռaʀɨ
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۸
    ʝɛօռ  ռaʀɨ

    بی خبری

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۹
    bad girl
    امان از بیخبری خیلی فاکیه 
  • niloo niki
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۹
    niloo  niki

    اوهوم

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۹
    bad girl
    شکر
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۹
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    بیکار و علاففففففف

    تو چیییی؟

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۰
    bad girl
    بیکار در عین حال باکارررررر
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۹
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    عللللللللل دیدی میگم به اومام رفتم زیست بخشی از زندگی و وجودمهههههه

     

     

     

    عللل ملسی حیح ذوق*-*

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۰
    bad girl
    دقیقاااا بنظرم باحالمهههههه 


    *-*
  • 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۰
    𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓

    جرررررر چر نگیم‌ پانی؟...

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۰
    bad girl
    چون بدم میاد ازش در حد فاک
  • ..Nika ..
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۰
    ..Nika ..

    هعی:|~

    #جاست تفاهم😑👌🏻

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۱
    bad girl
    دخیخا تفاهم در حد اف:/
  • Park Se chan
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۱
    Park Se chan

    آآ سلام اوما...

    آم میتونم یه چیزی بپرسم؟ 

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۱
    bad girl
    سلام عزیزم 
    بپرس
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۱
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    اعع منم همینم ._. 

    بیکار د رعین حال پرکار

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۲
    bad girl
    دخیخا خو توعم پاستیل خرسی من بیدی دیگه 
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۱
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    عللل عللل عللل

    حصلمم ریدههه خیلییییی:/

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۲
    bad girl
    منممممممم:/
  • ..Nika ..
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۲
    ..Nika ..

    پوف-.-

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۳
    bad girl
    پوف تر-.-

    راستی خانواده داری تو بیان؟
  • Park Se chan
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۲
    Park Se chan

    خوبی؟

    نه دیگه مهم نیست

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۳
    bad girl
    اره خودت خوبی؟

    بپرس دیگه ذهنم مشغول شد
  • 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۳
    𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓

    قشنگه کهههههه

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۳
    bad girl
    مسعله قشنگی و اینا نیس
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۳
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    شیطاررر تونیمممم:/

    اوما تو کد جاوا گرفتی برا این پروانه ها یا کسی زد برات؟

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۴
    bad girl
    ناح اومام زد برام 
    کد جاوا چیه؟ 
  • ..Nika ..
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۴
    ..Nika ..

    معلومه که دارم اونم به چه محکمی😐💪🏻💪🏻

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۴
    bad girl
    عه بوگو ببینم کیان؟
  • Park Se chan
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۴
    Park Se chan

    نه زیاد خوب نیستم

     

    نه خب جوابشو گرفتم دیگه.... 

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۴
    bad girl
    اوکی
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۵
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    حیحح خوشبحالت

    کد همیناس پولین هق:(

    اومات؟اوما بزلگ دالم0_0 اسمش چیه؟کیه؟

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۶
    bad girl
    ارههههه...کویین هالزیه اومام
  • Yuki .YG.JM
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۵
    Yuki .YG.JM

    من عادت کردم بگم پانی :|

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۷
    bad girl
    حالا اپا نمیشه یچی دیگه بگی؟ :/
  • ..Nika ..
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۶
    ..Nika ..

    بچه ام میشه ددیسای بعضی که نه بیشتر بچه های بیان.....

    بابامم که....نمیشناسی😐😂💪🏻💪🏻💪🏻

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۷
    bad girl
    خخخخ منم بچه ددیسام 
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۸
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    چییییی کویین هالزیی خو بچه منه:/شیرتو شیر شد چرا؟:/

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۹
    bad girl
    زارتتتت منم بچشم :/
  • Yuki .YG.JM
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۸
    Yuki .YG.JM

    نه دخملم

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۰
    bad girl
    هعیییی اخه چلا اپا؟
  • ..Nika ..
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۹
    ..Nika ..

    نوه ام میشی و منم میشم پدربزرگت😑😑💪🏻

    این پریسا باید جلوشو بگیرما هی هر روز پدربزرگ میشم😐💔

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۰
    bad girl
    زارتتتت من نتیجه هم دارم
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۰
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    #یوکی

    علللل اپایی بالاخره اومدییی مثلا قرار بود اوما رایا بگه بیای پیشم هق:"(

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۰
    bad girl
    یوکیییی اپاااا
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۰
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    جرررر از اوما به نوم تبدیل شدی:/

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۱
    bad girl
    زارتتتت من هنوز اوماتم نکبت:/
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۱
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    یوکی اپاته؟

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۱
    bad girl
    یسسسس
  • پشمک صورتی کارلا 🍓🌈
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۱
    پشمک صورتی کارلا 🍓🌈

    یاااااااااااا 

    نخندددددددد

    چرا اومای من باید سینگل باشهههه؟؟؟؟؟:(((((((((((((((

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۸
    bad girl
    خخخخ من از رل و ازدواج و اینجور چیزا بدم میاد 
  • Yuki .YG.JM
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۲
    Yuki .YG.JM

    چون... عادت کردم خخخخ بهت میگم دخملم

     

    #مهدیس

    اوما رایات گفت بیام ولی یادم رفت :( هر موقع تونستم میام

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۸
    bad girl
    اوکییییی اپایی 

    راستی اومام الان هستس؟
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۲
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    اجیممم شدیممم رفتتتتت😂😂😂

    الان بت چی بگم؟

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۹
    bad girl
    زارتتتت همون اوما بگو فرزندم فرض کن فقط مادر و فرزندیم
  • ..Nika ..
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۲
    ..Nika ..

    😐😐😐😐💔💪🏻

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۹
    bad girl
    T_T
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۲
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    #یوکی

    حیح هق باش*-*

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۹
    bad girl
    یوکی اپااااا
  • Ponyo ^-^
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۴
    Ponyo ^-^

    میخاستم بگم پرنسس ولی ناری گف=-=...امممم یچیزی ک جاس واس خودم باشه*-*...بزا بفکرم...

    اومممممممم شازده بگم؟

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۹
    bad girl
    خخخ اره نارنگیم گف....ناح اخه شازده ؟
  • 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۵
    𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓

    کسی ک ازش متنفری اسمت و ب زبون اورده؟

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۰
    bad girl
    نه نه اینجوری نیس 
  • Ponyo ^-^
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۱
    Ponyo ^-^

    باور کن پرنسسو ب تموم زبونای دنیا ترجمه کردم هیچکدوم ب دلم ننشست شازده هم ننشیت:"

    خو بازم باید من بشینم فک کنم:"

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۱
    bad girl
    خخخخ بشین خوب فکراتو بکن عاممم میخوای معنی اسمامو بت بگم شاید کمک کرد ؟
  • Ponyo ^-^
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۶
    Ponyo ^-^

    راااااااااس میگی!!!

    اومممم بهت بیوتی هم میتونم بگم...گاردی هم میتونم بگم:"

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۷
    bad girl
    بیا خ معنیارو بگم بت اینجا نمیشه فرزندم 

    ناح من ک خوشگل نیستم بگی بیوتی 
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۰
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    جررر باچ اوما:/

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۱
    bad girl
    افنر^^
  • ⊶paria - chan
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۰:۱۰
    ⊶paria - chan

    =-=

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۲
    bad girl
    ^^
  • ROSE RAIN :)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۳
    ROSE RAIN  :)

    سلام 😑چی صدات کنیم خو

    چندسالته

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۸
    bad girl
    فرق نداره اونی 
    17سالمه
  • ROSE RAIN :)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۳
    ROSE RAIN  :)

    منم 17سالمه... اهم نمد چیبگم

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۴
    bad girl
    اممممم پان بگو هوم؟
  • ROSE RAIN :)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۶
    ROSE RAIN  :)

    باشه:)❤

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۷
    bad girl
    مرسی:)

    راستی از الینا اونی خبر داری؟
  • ROSE RAIN :)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۰
    ROSE RAIN  :)

    بله خبر دارم دیروز خونمون بود .... مشغول درس خوندن هستیم سال 1401 کنکور داریم اماده  میشیم 

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۱
    bad girl
    ک اینطور خیلیم خوب منم تابستون برا کنکور 1402باید بخونم 
    سلامشو برسون اگه باز دیدیش
  • IC.7 .A
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۲
    IC.7 .A

    سلاومممممم اومایییی

    نینی اومدهههه

    خوبی؟

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۳
    bad girl
    سلاممم نینی من خوبم تو چطوری ؟
  • ROSE RAIN :)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۴
    ROSE RAIN  :)

    خخخ دختر عمه اش هستم هر روز خونشونم ... اوم حتما بزرگیتو میرسونم 

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۵
    bad girl
    اوه ک اینطور خیلیم خوب...مرسی:)
  • ROSE RAIN :)
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۵
    ROSE RAIN  :)

    فدات گلم.... فعلا شب خوش 

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۶
    bad girl
    شب خوش اونی:)
  • IC.7 .A
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۰
    IC.7 .A

    من هم بسیار بسیار خوب می باوشمممم

    حالت چطورههه؟

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۱
    bad girl
    چ عالییییییی 
    بدک نبیدم
  • ‌🍷😐لیلین خرسی (خرسیِ‌ ترانه و باقی اونیا *-*)😐🍷
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۶
    ‌🍷😐لیلین خرسی (خرسیِ‌ ترانه و باقی اونیا *-*)😐🍷

    من که میگفتم هولمونی *-*

  • bad girl
    ۲۳ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۷
    bad girl
    چ بهتر *-*خیلیم دوج داشتم*-*
  • م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ...
    ۲۴ فروردين ۰۰، ۱۱:۲۸
    م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ...

    سلام:|

    پرنسسسسسسسسسسسسسس حوصلم رید

  • bad girl
    ۲۴ فروردين ۰۰، ۱۳:۱۰
    bad girl
    سلاممممممممم نارنگیم چطوری ؟

    منن :/
  • م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ...
    ۲۴ فروردين ۰۰، ۱۳:۱۸
    م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ...

    خوبم

    تو خوبی؟

    هعی خادا:/

  • bad girl
    ۲۴ فروردين ۰۰، ۱۳:۱۸
    bad girl
    اری خوبم 
    ناریییییی میگم فیم تو دست و بالت نداری?:/
  • م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ...
    ۲۴ فروردين ۰۰، ۱۳:۲۰
    م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ...

    وای همش یادم میره برات دان کنم/:ایش

    ندارم:|

    ب اسمم توجهی نکن:|

  • bad girl
    ۲۴ فروردين ۰۰، ۱۳:۲۳
    bad girl
    هقققق حوصلم چوخید روزه هم بیدم کاریم ندارم بکنم از من بدبخت تر پیدا کردی تا الان؟ 
    خودم عصر بت یاداوری میکنم نکبت 

    جوننن اسمت خ کراشه لعنتی 
  • م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ...
    ۲۴ فروردين ۰۰، ۱۳:۴۴
    م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ...

    من امسال یادم رف قبل ع ماه رمضون روزه بگیرم تا یکم عادت کنم:|

    پارسال کله گنجشکی گرفتم دو روز قبل ع ماه رمضون

    بعد وقتی ماه رمضون شروع شد کامل روزه گرفتم

    امسال یادم رف:|

     

     

    -_-

  • bad girl
    ۲۴ فروردين ۰۰، ۱۳:۴۸
    bad girl
    ناح من یسال فقط نگرفتم بقیشو کامل گرفتم فقط نمازام ی چن سالی کم داره هنوز 


    بچه کوشولوی مننننننننننننننن لاو یووووووو
  • م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ...
    ۲۴ فروردين ۰۰، ۱۳:۵۷
    م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ...

    ب باران نزدیک نشو⁦ಥ‿ಥ⁩

  • bad girl
    ۲۴ فروردين ۰۰، ۱۴:۳۷
    bad girl
    زارتتتت اینطور ک گفتی بیشتر میخوام بش نزدیک شم
  • (:Fuck me Daddy
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۰۹:۵۸
    (:Fuck me Daddy

    پانی..اون کامنتی که دیشب بت دادم..

    ج دادی؟

    رمز اون پست رو یادم رفتههههههههه دارم دیوونه میشم

    سیو بود رو وبت.. اما الا پریییییده

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۰:۰۰
    bad girl
    اره هانی ج دادم 

    عه بزار دوباره ببینم پستو بت میگم 


  • Fuck me Daddy:)
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۰:۰۱
    Fuck me Daddy:)

    دمت گرم

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۰:۰۲
    bad girl
    فدات دیدیش؟
  • (:Fuck me Daddy
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۰:۰۷
    (:Fuck me Daddy

    اره اره پاک کن

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۰:۰۹
    bad girl
    اوک
  • SUGI
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۳
    SUGI

    ای جان اسممو نگا:)

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۴
    bad girl
    زارتتتتت نونا اسمتو عوض میکنم
  • SUGI
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۵
    SUGI

    انتر

    چرا؟😂

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۵
    bad girl
    هقققق چون مورد پسنده منه جذاب بیبی طور واقع نبید
  • SUGI
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۶
    SUGI

    اوووووووووو

    خب برو عوض کنم ببینم چیکار میکنی:)

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۸
    bad girl
    فاککک نونا اسمتو ببین
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۸
    مای بیبی هانی لاو

    فااااااااااااااک😂😂😂😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۹
    bad girl
    جرررر چطورههههه؟
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۷:۵۰
    مای بیبی هانی لاو

    عالییییییییییییییییییییی😂😂😂😂😂

    لنتییییییییییییی😂😂

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۷:۵۱
    bad girl
    خخخخخ این اسمه خداییش خیلیییی خاطره انگیزه 


    نونا راجب اوایل ک اومده بودم اینجا گفتم بت؟
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۷:۵۳
    مای بیبی هانی لاو

    خیلی خیلیییییییییییییییی:"""""""""

     

     

     

    نه بونیتایی*-*

    حالا بگو*-*

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۷:۵۳
    bad girl
    جرررر اوایل ک اومده بودم واقعااااا دیدنی بودم یکی سه ساعت خودشو خفه میکرد تهش من میگفتم مرسی جاست دیس
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۷:۵۵
    مای بیبی هانی لاو

    کثافت😂😂😂😂😂😂✌

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۷:۵۶
    bad girl
    خو بعدش ی مدت با رایا بنگاه همسر یابی راه انداخته بودیم جرررر 
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۰۰
    مای بیبی هانی لاو

    وای گادددددددددددددددد

    من عاشق این کاراممم😂😂😂😂😂😂

     

    خب چند نفرو بهم رسوندین؟

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۰۱
    bad girl
    جرررر تا دلتتتتت بخواد اصلا ماجرای منو اون پسره هم سر همین بود دیگه ک بعدش من دورشو خط کشیدم رایاعم مدتی رفت 


  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۰۲
    مای بیبی هانی لاو

    جووون باو

    دفتر ازدواج میزدید خو😂

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۰۴
    bad girl
    خخخخ اگه گند زده نمیشد میزدیم 


    یبارم رایا پست گذاشت ک پان و مین الی و جونگ کوک تریسام رفتن منم پست گذاشتم مواظب عشقتون باشید رایا دزد عشاقه
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۰۶
    مای بیبی هانی لاو

    وای گادددددددددددددددددددددددد😂😂😂😂😂

    الن؟

    عجببببببببببب اونم؟😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۰۷
    bad girl
    جرررررر ارهههه 

    خخخخ اون لعنتی خیلیییی پایست قبلا بیشتر اذیت میکردیم هممون 


    عررررر نونا وانشاتم الان تو وب کیوت منتشر شد 
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۰۹
    مای بیبی هانی لاو

    ای جان

    آره میدونم خ پایه س و حدس بزن چی؟

    من تو وب اونم ادمینم😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    گاد بیانو تصرف کردم اصن😂

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۳
    bad girl
    و فاکککککککککک اونجاعم ادمینی؟زارتتتتت من کجا برم ک بشه خصوصی حرف زد
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۵
    مای بیبی هانی لاو

    اصن گاددددددددددددددددددد😂😂😂😂😂

    نترس هانی من وب خودمم به زور میرم

    هر غلطی میخوای بکن

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۷
    bad girl
    خخخخ گادددددددددد لعنتی من فقط ی جا ادمینم اونم وب خودمه زارتتتتت خوشبحالت 

    خخخخخ نو پرابلم همه غلطی دارم میکنم 
  • مای بیبی هانی لاو(که همه جا ادمینه:/)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۸
    مای بیبی هانی لاو(که همه جا ادمینه:/)

    از منم فرقی با تو نداره هانی😂

    من رسما هیچ جا نمیرم*-*

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۹
    bad girl
    جرررر عجببب پ چرا ادمینی؟
  • مای بیبی هانی لاو(که همه جا ادمینه:/)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۱
    مای بیبی هانی لاو(که همه جا ادمینه:/)

    حسش خوبه

    همین

     

     

    سوال و جواب تکراری همه از من😂😂

     

     

    گاد چرا ریدی به اسمم؟😂

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۲
    bad girl
    خخخخخ گادددددددددد 


    جرررر بت میاد  خو 

    نونا من ی پسر عمو دارم چهار سالشه بعد من رفتم تو بغل بابام قهر کرد رف ک چرا من رفتم بغلش بعد بابام رفت اونو بغلش کرد من قهر کردم چقد ما بالغیم واقعا 
  • مای بیبی هانی لاو(که همه جا ادمینه:/)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۴
    مای بیبی هانی لاو(که همه جا ادمینه:/)

    نه نه این خوب نیس

    قبلی بهتره:(

     

     

    ینی گادددددددددددددد-__________________________________-

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۴
    bad girl
    ایش الان میدرستش 

    جرررر منو این بچه همیشه سر همین قضیه دعوا میکنیم -_-
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۶
    مای بیبی هانی لاو

    آفرین*-*

     

     

    شماها باید الگوی بقیه شید لنتیا-______________________-

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۷
    bad girl
    خخخخخ الگو ب رو تو ****م حالا اینا هیچی یبار نشسته بود کنارم داشت چیپس میخورد بعد گف اجی لوبیا چی میشه بعد صدای خوردنش رو نروم بود منم بش گفتم میشه بیا برو تو کونم از شانس گوز من بابام اونورتر بود شنید 
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۹
    مای بیبی هانی لاو

    خاک بر سرت پان😂😂😂😂😂

    الهه ی ریدنی تو که😂

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۰
    bad girl
    خخخخ الهه ریدنمممممم واقعا 
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۰
    مای بیبی هانی لاو

    خب دیگه چیکارا کردی الهه؟😂😂

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۶
    bad girl
    جرررر یکی گف فیلم مصاعب مسیحو بزاریم ببینیم بابام گف نه مثبت هجدهه منم در شدم گفتم یعنی حضرت مسیحم اهم میکرده؟فاک افتضاح بودددد
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۷
    مای بیبی هانی لاو

    گاد جرررررررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۸
    bad girl
    جررررررررر ترررر
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7