Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
۴۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۳
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    من نمودانم اوما تو نت بزن*-*

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۴
    bad girl
    دستت طلا گوگولی 
  • SANA ...
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۴
    SANA ...

    کلیک کن و برو بخون

     

    😐🤝

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۵
    bad girl
    اه دستت طلا سانایی
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۵
    ✨😐worldwide sakineh

    خواب مارمولک دیدی؟

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۷
    bad girl
    اره دوشبه میبینم
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۷
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    عااا تعبیرای خوبی نداره ..

    خواب زن هم چپه/:

    توجه نکن بهش

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۸
    bad girl
    تعبیرش چیه؟ 

    والا ب واقعیت تبدیل میشه شانس من
  • ‌🍷😐لیلین خرسی (خرسیِ‌ ترانه و باقی اونیا *-*)😐🍷
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۸
    ‌🍷😐لیلین خرسی (خرسیِ‌ ترانه و باقی اونیا *-*)😐🍷

    هق مارمولک ندوستتت :(

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۹
    bad girl
    منم میترسم ازش
  • 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۸
    𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓

    معنی کلیش اینه تا اطلاع ثانوی خیلی ب کسی اعتماد نکن چون اونجوری فریب میخوری.. و از اعتمادت سواستفاده میشه..هی...منم خواب عقرب دیده بودم..معنی اونم همچین چیزی بود..دنت ووری..ی مدت زیاد ب کسی دلنبند و اعتماد نکن..

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۹
    bad girl
    همین الانشم اعتماد ندارم 
    ممنونم ثنا 
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۹
    ✨😐worldwide sakineh

    خواب پدیده ی عجیبیه

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۹
    bad girl
    اره خیلیییییی عجیب
  • 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۰
    𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓

    میدونم..د کل فعلا...زیاد کسی و دوست نداشته باش..نزار آسیب ببینی:)..

    لاو یو مواظب باش..

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۱
    bad girl
    اشکال نداره اسیب دیدن از طرف ادمایی ک دوسشون داری شاید احمقانه باشه اما لذت بخشه 
    توعم مراقب باش
  • Hyeon ri
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۰
    Hyeon ri

    اصلا به اینکه فلان خوابو ببینی تعبیرش اینه اعتقاد ندارم :/

    خواب پیچیده تر از اونه که به همین اسونی معنیشو بفهمی 

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۳
    bad girl
    اوهومممم اینم هس ولی کنجکاو بودم از دوروز پیش
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۰
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    من نمد

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۳
    bad girl
    اشکال نداره
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۱
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    به کسی اعتماد نکن ..اگه تاحالا کردی قراره ب دردسر بندازتت ..ولی نگران نباش ..

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۳
    bad girl
    نیستم اگه ب دردسر بیوفتم مهم نیس این کمبود بقیه رو میرسونه
  • 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۱
    𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓

    بعد جزئیات خواب هم مهمه...

    تاریک بود یا روشن؟..

    زمین بود یا سوراخ؟..

    صدای زن یا مردی بود؟..

    کسی غیر ت بود؟..

    همه جزئیات تعبیر خواب تعبیرش و عوض میکنه

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۴
    bad girl
    تاریک بود 
    زمین بود 
    نه نبود 
    نه نبود
  • Chichoo Kh
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۲
    Chichoo Kh

    توی خوابت از بعد دیدن مارمولک چه واکنشی نشون دادی؟سوال شد برام😂

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۴
    bad girl
    خخخخ ترسیده بودم 
  • 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۳
    𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓

    اهاساعت خواب هم بسته ب اون چیزی ک دیدی معمولا تاثیر داره نمیدونم زیاد والا..

     

     

     

    پ.ن،:..چرا درد داره..معمولا کسایی ک خواب مارمولک میبینن قلب مهربونی دارن و شانس خوبی دارن ک خواب میبینن چون اینجوری قلبشون کمتر آسیب میبینه چون حواسشون و جمع میکنن بعدش..حواست خیلی جمع باشه..

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۵
    bad girl
    من نزدیک سحری دیدم 
    جمعه نگران نباش من بیدی نیستم با این بادا بلرزم
  • °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۸
    °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧

    داره میگه به من اعتماد نکن

    واضحه😂😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۰
    bad girl
    فاک حالا من موندم مارمولکه کیه؟اخر از سر کنجکاوی یبلایی سر یکی میارم
  • Candy Queen 🌈🍭
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۹
    Candy Queen 🌈🍭

    من که فقط خواب مرگ خودم و بقیه رو میبینم 😐💔

    نه نمیدونمش شرمنده 

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۱
    bad girl
    اشکال نداره گلم مرگ نشونه عمر طولانیه
  • 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۰
    𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓

    خب ببین..تاریکی..نشون دهنده ی حال روحیت قبل خواب بوده..

    ظاهرا قبل خواب خیلی ناراحت و اینا بودی..

    ماه چی؟..ماه نبود؟..

    نزدیک سحری دیدی فکر کنم خوابت بیشتر تا اینکه انعکاس آینده باشه انعکاس حال روحی خودته ک ب آینده ربط داره..فکر کنم ت مودی هستی ک نمیدونی باید ب کی اعتماد کنی نمیدونمم جرررررر ولی سعی کن خودت و آروم کنی..

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۲
    bad girl
    نه من ارومم دیشبم فقط دستم زخم شد چیز خاصی نشد 

    ماه بود ولی کم رنگ بود 
  • 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۲
    𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓

    ببین ریکشن ت هم مهمه..

    اگه مثلا مارمولک بیاد و ت بترسی ی معنی داره..

    بخندی ی معنی

    کلااا با یک جزئیات بیشتر وکمتر تعبیر خواب تغییر میکنه🖐😂برا همین اکثرا کلی میگن ک خواب مارمولک تعبیر خیلی خوبی نداره ولی باز دیدنش شانسه ک حواست جمع باشه بد نیست 

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۲
    bad girl
    فاک من تو واقعیتم از مارمولک میترسم تو خوابم اینجور بود
  • °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۳
    °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧

    آروم باش بیب😂

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۴
    bad girl
    یااااااااا نونااااااا مثه چی کنجکاوم بزاز اگه پیداش کردم ب فاکش میدم
  • Candy Queen 🌈🍭
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۳
    Candy Queen 🌈🍭

    نه میدونی یه دور مرگ خودم یه دور مرگ بقیه بعد بخاطر همینه که ساعت خوابم دو ساله تغییر کرده فقط میتونم 5 ساعت در روز بخوابم

     

    ولی تعبییر خواب رو با نشونه ها میشه گفت

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۴
    bad girl
    اره تعبیر خواب واقعا عجیبه
  • 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۴
    𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓

    اها والا نمد 

    عامم ماه کامل بود؟..

    ابر بود؟..

    اهاا خونه مامان‌بزرگ بودی؟..اگه خونه مامان‌بزرگت بودی این تقریبا اونقدرا هم تعبیرش بد نیست 

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۵
    bad girl
    اره کامل بود مطمئنم 
    ابر بود اره 

    من خیلی وقته خونه مامانبزرگمم 
  • م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ...
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۵
    م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ...

    نمیدونم والا

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۶
    bad girl
    اشکال نداره گوگولک مننننننننننننننن 
  • 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۷
    𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓

    خب..این ظاهرا اینجوریه ک یک عدد آدم فیک..برای ی چیزی...بهت نزدیکه..و دوست داره..در حالی ک قلبش پیش ت نیست..و منتظر ک بهت آسیب بزنه..

    ولی حالا اگه خونه مامانبزرگت بوده باشه..کلا خونه مامان‌بزرگ ها و اینا نشان دهنده چیزه..بهش چی میگنننن ا۸و۸اوحاححو۸ا واایی اسمش چرا یادم نیستت..اصول و درستی و اصل و ریشه...حالا نمیدونم تعبیر مارمولکه کنار خونه مامانبزرگ کنار ماه کمرنگ و ترس ت چی میشه...گاد فاک می جرررررر 

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۸
    bad girl
    فاککککککککک در حد فاک گیج شدم 

    میدونم ک فیکع و پیشمع ولی نمت از خودم دورش کنم 
  • °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۷
    °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧

    منم بیام کمک هانی؟

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۸
    bad girl
    اره بیبی هانی لاو توعم بیااااا 


    میگم نونا نکنه این منگلیسم منو ایسگا کرده؟
  • °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۹
    °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧

    نگو پان

    بس نبود انقد بهم گفتی؟😂

     

     

     

    اینم یه احتماله عزیزم

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۱
    bad girl
    ناح حال میده ب خدا 


    باید سر در بیارم (خاک بر سرم مثلا روزم :/)
  • 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۰
    𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓

    ن ن ..توی خواب..اونجایی ک مارمولک و دیدی خونه مامان‌بزرگ بود؟..

    ماه کامل هم تعبیر خوبی داشتاااا یادم نمیاد تعبیرش چی بود ولی میدونم این تعبیر خوبی داشت درحدی ک منی ک خواب جن دیده بودم و اونم داخلش زن بود و زن و جن توی خواب تعبیر بدی داره برای اینکه خونه مامان‌بزرگ بودم و ماه کامل بود وقتی ب ی تعبیر کننده گفتم گفت فقط ممکن تو آینده یکم مشکلات روحی زیاد شه ولی بعدش خوب میشی (ک دقیقا راست بود دیگه من تا ۱ ماه پیش اوج حال بدم بو الان عالیم)برا همین میگم..فعلا زیاد اعتماد نکن...تا ۵ ۶ ماه بگو بخند ولی فقط وابسته نشو و حواست و جمع کن..حالا میخوای ب ی تعبیر کننده بگم؟..

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۱
    bad girl
    اره پشت بوم خونه مادربزرگم بود 
    اره ب ی تعبیر کننده بگو ببینم چی میشه
  • °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۲
    °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧

    بگو پس تا خسته شی

     

     

    آه نباید میگفتی...ریا شد که:"

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۳
    bad girl
    بیبی بیبی بیبی بیبی بیبی بیبی بیبی 


    خخخخ کاماننننن هانی
  • 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۲
    𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓

    والا من ک تعییر کننده نیستم‌...خیلی بازم مطمعن نیستماا ب نظرم ب ی تعبیر کننده با جزئیات کامل بگی بهتره و اینکه اگ نمیتونی از خودت دورش کنی ت ازش دور شو..

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۳
    bad girl
    تعبیر کننده اینجا نداریم ؟
  • °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۴
    °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧

    -__________________________________-

    فاک یو

     

     

     

    کامان و درد

    هانی و درد:/

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۵
    bad girl
    فاک یو تو بیبی گرل 


    عه دلت مویاد ب من اینژولی بدی؟ T_T
  • 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۴
    𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓

    توی سایت ها فکر کنم هست..

    مثلا من همیشه از سایت ستاره تعبیر میگیرم..

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۶
    bad girl
    اسمش اشناعه
  • °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۹
    °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧

    تو بیبی گرلی!

    یادت که نرفته اون کامنتای خوشگلتو؟

    اگه یادت رفته میتونم کاری کنم تجدید خاطرات شه لاو...

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۵۰
    bad girl
    نههههههه عجببببب نونای نمونه ای بیدیا من نمد چی زده بودم اونروز گفتم من بیبیم :/
  • °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۵۱
    °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧

    هیچی

    تو دقیقا خودتو توصیف کردی

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۵۴
    bad girl
    عه نونا اصلا قیافه منو ببین شبیه بیبیاعه؟.:/
  • °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۵۵
    °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧

    نه پس شبیه عممی:/

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۵۶
    bad girl
    :/ میدانستی خیلیییییی بزرگتر خوبی هستی؟
  • °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۵۶
    °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧

    بزرگتر؟

    کامان این چه صفت فاکیی بود؟😂

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۲:۵۹
    bad girl
    عه انقد عاشق این صفت شدی گوگولی مگولیییی؟!
  • °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۳:۰۱
    °~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧

    -________________________-

    فاک یو بیب

    فاک یو

  • bad girl
    ۲۵ فروردين ۰۰، ۱۳:۰۲
    bad girl
    جوننن فاک یو تو بیبی گرل 
  • Arta
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۹
    Arta

    ? marmulako koshT 

  • bad girl
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۱
    bad girl
    نه ترسیدم ازش
  • Arta
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۷
    Arta

     

    ترس از مارمولک در خواب به این معنی است که شما با نادیده گرفتن ترس های خود به موفقیت می رسید و چیزی که مانع از موفق شدن شما در زندگی شده است افکار و ترس های خود شما است

  • bad girl
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۸
    bad girl
    اوهههه یجورایى درسته


    مرسى آرتا
  • Arta
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۰
    Arta

    fada

    search zadm

     

  • bad girl
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۲
    bad girl
    *_*

    نمد چرا ب فکر خودم نرسید سرچ کنم 

    راستى اخر وب میزنى؟
  • Arta
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۷
    Arta

    chiz dg bud bede search konm lol

    . nemdunm

  • bad girl
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۹
    bad girl
    باشه مرسیىىى

    منم اولش برا اینجا اومدن دودل بودم

    اممم یسوال بپرسم؟
  • Arta
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۲
    Arta

    befarma

  • bad girl
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۳
    bad girl
    من هفده سالمه ازم کوچیکترى یا بزرگتر؟سنتو لازم نیس بگى
  • Arta
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۵
    Arta

    ;) bozorg trm 

  • bad girl
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۵
    bad girl
    ک اینطور
  • Arta
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۸
    Arta

    hes miknm bayan jave khuB nadare 

  • bad girl
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۹
    bad girl
    چرا؟
  • Arta
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۱
    Arta

    afsorde

    &

    .. rel

  • bad girl
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۲
    bad girl
    اوه رل ک واقعا رو اعصابه
    افسرده هم ک دیگه عادى شده

    خخخخ احتمالا أز رل زدن بدت میاد
  • Arta
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۵
    Arta

    rel khube 

    fght n ba bache sal 

     

  • bad girl
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۵
    bad girl
    موافقم حداقل باید شونزده هیفده سال باشه نه ده یا یازده
  • Arta
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۶
    Arta

    YEP

  • bad girl
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۸
    bad girl
    رع
  • Arta
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۰
    Arta

    felan 

    khoshal shodm harf zadim

  • bad girl
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۱
    bad girl
    فعلا

    منم همینطور^^
  • Clay Jensen
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۳:۵۹
    Clay  Jensen

    پان پان نکبت

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۴:۰۳
    bad girl
    جانم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7