Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
۱۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 🍷🐉 SISU
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۸
    🍷🐉 SISU

    اونی مینهی چیزیش شده؟:/

    ترسیدم=\

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۸
    bad girl
    ناح یعنی نمد 
  • 𝑴𝒊𝑵. 𝒆𝑳𝒊
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۰
     𝑴𝒊𝑵.    𝒆𝑳𝒊

    گاد

     

     

    چیزی شده؟

    مینهی کجاس؟

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۱
    bad girl
    خخخخ نمد کجاس ج منو نمیده فک کنم قهره
  • 🍷🐉 SISU
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۰
    🍷🐉 SISU

    خداروشکر=-=

    خودت خوبی؟+ - +

    حیح نگرانم:/

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۱
    bad girl
    اری خوبم
  • 🍷🐉 SISU
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۳
    🍷🐉 SISU

    وای اونی جون به لبم کردی😂😂😂

    مینهی کلا اینجوریه:/

    یه روز هست یه هفته نیست😂😂😂

    فکر کردم دیگه کلی کلی رفته:/

    اون به من قول داده نره*^*

    نمیره۰_۰

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۴
    bad girl
    نه نه قهره فرزندم دارم بت میگم تو ی کامنت بش بده الان
  • 🍷🐉 SISU
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۵
    🍷🐉 SISU

    اع از تو قهر کرده؟😂😂😂

    چشم*-*

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۶
    bad girl
    خخخ الان میچمش بیاد بتون بگه 

    چخبرااااا ایدایی من؟
  • 🍷🐉 SISU
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۰
    🍷🐉 SISU

    از بس وب فالو کردم وبشو گم کردم😂😂😂

    مرسی اونی-.-

    تو خوبی*^*

    وای خیلی مهربونی اونی=)

    پ.ن : وب مینهی رو میدیش😂😂😐

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۱
    bad girl
    خخخخ من مهربون نیستم گوگولک 

    زارتتتتت با گوشی نمت لینک بدم سیسویی
  • 🍷🐉 SISU
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۳
    🍷🐉 SISU

    =|

    اگه تو به این خوبی مهربون نیستی پس بدون دیگه من در چه حدیم:/😂😂😂

    یه سوال تو وب بیبی و ددی کامنت دادی یا تو وب ارمی مینهی؟

    تو وب بیبی و ددی زود جواب میده😂

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۴
    bad girl
    فاک وب بیبی و ددی چیه دیگه؟ادرسشو داری؟
  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۳
    bad girl

    ایدا برو وب شخصیت هانی

  • 🐉🍷 SISU
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۱
    🐉🍷 SISU

    رفتم اونی*-*

    مینهی دارید کامنت میدهد#-#

    یه نکته: مینهی با من قهره یا با تو=/

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۲
    bad girl
    مینهی با من قهره فک کنم والا
    ادرس وب ددی بیبیشو بده ایدایی
  • 🐉🍷 SISU
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۴
    🐉🍷 SISU

    ای داد:(

    الان میدم*-*

    یه وبی هست که مینهی توش ادمینه با یه نفر که من اصلا نمیدونم کیه😂

    الان برم پیداش کنم اومدم:)

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۴
    bad girl
    مرسییییی
  • 🐉🍷 SISU
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۴
    🐉🍷 SISU

    http://beahealer.blog.ir/

    بفرمااونی^-^

    ببخشید تول(یا شایدم طول) کشید😂

    دیگه اگه اینجا دیر جواب داد جدی جدی من دیگه جایی رو بلد نیستم😂😂

     

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۴
    bad girl
    مرسیییییی 

    خخخ این وب نونای پیره ک
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۲:۱۵
    مای بیبی هانی لاو

    چه طرز صدا کردنه😂

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۲:۴۷
    bad girl
    خخخخ مگه چشه صداکردنم؟
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۲:۱۵
    مای بیبی هانی لاو

    ای کسی که گفتی نمیدونی من کیم

    بدون شک تو یکی از کافرانی😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۲:۴۸
    bad girl
    جرررر ایداااااااا بیا با سلبریتی اشنا شو
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7