Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl جمعه, ۲۷ فروردين ۱۴۰۰، ۰۷:۴۴ ب.ظ

butterfly

Verse 1: Jungkook]

 

아무것도 생각하지 마
به هیچ چیز فکر نکن

넌 아무 말도 꺼내지도 마
هیچ چیزی نگو، حتی یک کلمه

그냥 내게 웃어줘
فقط برام لبخند بزن

[V]

난 아직도 믿기지가 않아
هنوزم نمیتونم اینو باور کنم

이 모든 게 다 꿈인 것 같아
همه چیز مثل رویا میمونه

사라지려 하지마
سعی نکن ناپدید شی

[Pre-Chorus: Jungkook]

Is it true? Is it true?
آیا این واقعیه؟ آیا این واقعیه؟

You, you
تو تو

너무 아름다워 두려워
اونقدر زیبایی که من میترسم

 

[Pre-Chorus: Jimin]

Untrue, untrue
حقیقت نداره، حقیقت نداره

You, you, you
تو تو تو

[Refrain: Jungkook]

곁에 머물러줄래
پیشم میمونی؟

내게 약속해줄래
بهم قول میدی؟

손 대면 날아갈까 부서질까
میترسم بهت دست بزنم و بشکنی، پرواز کنی و بری

겁나 겁나 겁나
من از این میترسم، می ترسم

[Jimin]

 

시간을 멈출래
زمان و نگه میداری؟

이 순간이 지나면
اگه این لحظه بگذره

없었던 일이 될까 널 잃을까
تو پرواز کنی و بری

겁나 겁나 겁나
من از این میترسم، می ترسم

[Chorus]

(دوبار تکرار)
Butterfly, like a butterfly
پروانه، مثل یه پروانه

마치 butterfly, bu-butterfly 처럼
شبیه پروانه، فقط شبیه یک پروانه

[Verse 2: Suga]

넌 마치 butterfly
تو شبیه یک پروانه ای

멀리서 훔쳐봐 손 닿으면 널 잃을까
از دور امتحانش میکنم، اگه دستت رو لمس کنم از دستت میدم

이 칠흑 같은 어둠 속 날 밝히는 나비효과
این شب مه آلود رو تو روشنش میکنی

니 작은 손짓 한 번에 현실을 잊어 난
یه قدم (رویا) از تو و من واقعیت رو فراموش میکنم

 

[Verse 3: J-Hope]

살며시 쓰다듬는 바람 같아
مثل نوازش نسیمی که به آرومی منو نوازش میکنه

살포시 표류하는 먼지 같아
مثل غباری که به آرومی به سمت جلو شناوره

넌 거기 있지만 왠지 닿지 않아 Stop
تو اینجایی ولی من نمیتونم بهت دست بزنم

꿈 같은 넌 내게 butterfly, high
تو، کسی که برام مثل رویا یک پروانه ست

[Pre-Chorus: Jin]

Untrue, untrue
حقیقت نداره، حقیقت نداره

You, you, you
تو تو تو

[Refrain: Jungkook]

곁에 머물러줄래
پیشم میمونی؟

내게 약속해줄래
بهم قول میدی؟

손 대면 날아갈까 부서질까
میترسم بهت دست بزنم و بشکنی،پرواز کنی و بری

겁나 겁나 겁나
من از این میترسم، می ترسم

[V]

시간을 멈출래
زمان و نگه میداری؟

이 순간이 지나면
اگه این لحظه بگذره

없었던 일이 될까 널 잃을까
تو پرواز کنی و بری

겁나 겁나 겁나
من از این میترسم، می ترسم

[Bridge: Rap Monster]

심장은 메마른 소리를 내
ابن صدا از قلبم میاد

꿈인지 현실인지 알 수 없네
نمیدونم آیا این واقعیته یا رویاست؟

나의 해변의 카프카여
بهشت من

저기 숲으로 가진 말아줘
توی این جنگل (تاریکی) نرو

내 마음은 아직 너 위에 부서져
قلبم هنوزم داره برات تیکه تیکه میشه

조각조각 까맣게 녹아 흘러
تیکه هاش دارن به طور مرموزی آب میشن

(난 그냥 이대로 증발하고 싶어)
فقط میخواستم همینطور محو بشم

내 사랑은 영원인 걸
عشق من بی نهایت

It’s all free for you, baby
تمامش در اختیاره توئه عزیزم

[Refrain: Jungkook]

곁에 머물러줄래
پیشم میمونی؟

내게 약속해줄래
بهم قول میدی؟

손 대면 날아갈까 부서질까
میترسم بهت دست بزنم و بشکنی، پرواز کنی و بری

겁나 겁나 겁나
من از این میترسم، می ترسم

[V]

시간을 멈출래
زمان و نگه میداری؟

이 순간이 지나면
اگه این لحظه بگذره

없었던 일이 될까 널 잃을까
تو پرواز کنی و بری

겁나 겁나 겁나
من از این میترسم، می ترسم

[Chorus: Jimin]

Butterfly, like a butterfly
پروانه، مثل یه پروانه

마치 butterfly, bu-butterfly 처럼
شبیه پروانه، فقط شبیه یک پروانه

[Outro: Jin]

Butterfly, like a butterfly
پروانه، مثل یه پروانه

마치 butterfly, bu-butterfly 처럼
شبیه پروانه، فقط شبیه یک پروانه

 

این اهنگه اولین اهنگی بود ک بعد از ارمی شدنم شنیدمش خیلیییی دوسش دارم و برام خاطره انگیزه متن قشنگیم داره *-*

☘Li^ ^li ☘Li^ ^li پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) pink cotton candy*-* پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) ☘Li^ ^li پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) pink cotton candy*-* 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓 ☘Li^ ^li pink cotton candy*-* ☘Li^ ^li pink cotton candy*-* pink cotton candy*-* ☘Li^ ^li pink cotton candy*-* pink cotton candy*-* pink cotton candy*-* ☘Li^ ^li مای بیبی هانی لاو ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*) مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*) مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*) مای بیبی هانی لاو ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*) ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*) ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*) ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)
Last Comments :
۴۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ☘Li^ ^li
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۶
    ☘Li^ ^li

    من هنو نگوشیدمش😐💔

    من اصلا فن نیسم😂🤦‍♀️💔

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۷
    bad girl
    عه ارمی نیسی؟
  • ☘Li^ ^li
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۸
    ☘Li^ ^li

    چرا اهنگاشونو گوش می کنم

    مثلا الان اهنگ فیل ات رو گوش دادم ولی هنو موزیک ویدیو شو هنو ندیدم😐🤦‍♀️

    من فنه نخودیم😂😂😂💔

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۹
    bad girl
    گادددددددددد من تقریبا پنج ساله فنشونم جز لایوا همه چیشونو دیدم 

    راستی فن کدوم گروه هایی؟
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۹
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    این اهنگه عرررررررررررررررررررررر

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۰
    bad girl
    عرررررررررررر ارههههه 


    شلام پاستیل خلسی*-*
  • pink cotton candy*-*
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۰
    pink cotton candy*-*

    کراش ابدیممممممممㅠㅠ

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۱
    bad girl
    یسسسسس خ خوبه
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۰
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    *-*

     

    سلام اونی کیوت*-*XD

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۱
    bad girl
    خوفی پاشتیلی؟
  • ☘Li^ ^li
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۱
    ☘Li^ ^li

    اصلا این اجرای گرمی و اینچیزا رو حال ندارم ببینم نتم زیاد می خواد😂😂💔

    اگه منطور از فن بودن اهنگ گوش دادنه و هر از گاهی موزیک ویدیو دیدنه فنه توایسو بلک پینک و ایتزیو اسپا هستم😂😂💔

    منتطره گروهای وای جی و بیگ هیتم تا ببینم فنشون می شم یا نه😂😂

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۱
    bad girl
    یاخدااااااا بچم چ مشکل پسندم هستا
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۲
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    بد نیستم ..

    توچی؟

    چ میکنی؟XD

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۲
    bad girl
    منم بد نیشتم 

    هیشی از گشنگی تلف شدم ب خدا
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۳
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    منم گشنمه:""

    الان اذان میگه*-*

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۴
    bad girl
    هقققق اذان حالاحالاها نموگه من مردمT_T
  • pink cotton candy*-*
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۴
    pink cotton candy*-*

    خیلی خیلی خیلی خوفههههههههههههه*-*

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۴
    bad girl
    خیلیییییییییییییییی 
  • 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۴
    𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓

    چقدر مودددددددراززخززززخلززلز

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۵
    bad girl
    یسسسسسس بدجور موده عاشق اینجور اهنگام
  • ☘Li^ ^li
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۴
    ☘Li^ ^li

    اوما من زیاد حال ندارم برم اهنگ دان کنم و موزیک ویدیو ببینم😂😂😂💔

    ولی خب هر رقصی بنطرم قشنگ بیاد یادش می گیرم

    بیشتر طرفداره رقصه کیپاپم تا اهنگاش

    این چنتا گروهم به زور وقت می کنم نگاه کنم😂😂😂

    تازه دیروز برا اولین بار ام وی لاوسیک گرلز رو دیدم اینقدر که من گشادم😂😂😂💔

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۵
    bad girl
    زارتتتتت تازه دیروز لاوسیک گرلزو دیدی؟
  • pink cotton candy*-*
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۵
    pink cotton candy*-*

    عاشقشم

    چطوری اونی؟*-*

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۶
    bad girl
    منم 

    مرسی عزیزم تو خوبی؟
  • ☘Li^ ^li
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۶
    ☘Li^ ^li

    من یخوردی زیادی تنبل تشریف دارم اوما😂😂💔

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۷
    bad girl
    به به منم گشادم ب مولا ولی ن در حد تو
  • pink cotton candy*-*
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۷
    pink cotton candy*-*

    بازی کثیف؟😂😂😂😂

    چیکار میکنی؟

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۷
    bad girl
    عرهه

    هیچی منتظر اذانم تو چی؟
  • pink cotton candy*-*
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۸
    pink cotton candy*-*

    دارم تو سرم میزنم علوم رو بفهمم

    روزه ای؟

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۹
    bad girl
    علوم اسون و شیرینه 

    اره بابا 
  • ☘Li^ ^li
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۹
    ☘Li^ ^li

    هنوز معلوم نیست من دقیقا به کی رفتم😂😂💔

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۹
    bad girl
    به به تو موجود بسی خاصی هستی گوگولک اوما
  • pink cotton candy*-*
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۱
    pink cotton candy*-*

    من دوس ندارم

    اوخی من روزه نیستم*-*

    فکر کنم الان دیگه باید اذانو بگن

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۱
    bad girl
    اره دیگه کم کم دارن میگن 

    من از کلاس چهارم میگیرم
  • pink cotton candy*-*
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۳
    pink cotton candy*-*

    منم میگیرم فقط الان چند وقتیه معدم خرابه نمیتونم بگیرم

    من از کلاس سوم میگیرم*^*

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۷
    bad girl
    عه ایشالله بهتر شی 

    نه من اون سال نگرفتم
  • pink cotton candy*-*
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۸
    pink cotton candy*-*

    ممنون

    نه من به لطف و تلاش های خانواده دوم کله گنجشکی میگرفتم سوم روزه کامل😂😐💔

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۶
    bad girl
    ناح من نمیتونستم
  • ☘Li^ ^li
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۱۴
    ☘Li^ ^li

    یه گونه ی نادرم تکم من تو دنیا مثله من پیدا نمی شه😂😂😂💔

    روزت قبول اوما💚🍀

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۶
    bad girl
    اوخییییی تکی توووو 

    مرسی عزیزم 
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۱
    مای بیبی هانی لاو

    ای جان:)

     

    گاد من دارم از خستگی به فنا میرم-_______________________-

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۶
    bad girl
    گادددددددددد منم خستمه کمرمم درده -_-
  • ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۳
    ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)

    هق 

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۶
    bad girl
    چرا گریه گوگولک ؟
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۸
    مای بیبی هانی لاو

    من حوصلم ریدهههههههههههههههههههههههههههههههههه

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۸
    bad girl
    منمممممممممممممممم چ کنیم بیبی هانی لاو ؟
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۹
    مای بیبی هانی لاو

    نمیدونممممممممممممممممممممممممممممممممم

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۰
    bad girl
    نونا من تازه افطار خوردم قبلشم فرنی خوردم و اش ولی هنوز گشنمه:/
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۰
    مای بیبی هانی لاو

    من روزه نداشتم گادددددددددددد:((((((((((((((((((((((((

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۱
    bad girl
    اشکال نداره نونایی سال بعد بگیر 

    راستی تک فرزندی؟
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۲
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    یعنی عاشق این اهنگم همیشه ارومم میکنه*---*

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۳
    bad girl
    هعیییی دخیخا گوگولک *-*
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۳
    مای بیبی هانی لاو

    نه من یه برادر بزرگتر از خودم دارم:/

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۴
    bad girl
    واییییی خوشبحالت لعنتیییییی

    اهم نونا حالا جذابه داداشت؟
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۴
    مای بیبی هانی لاو

    2 سال جاست:/

    تو تکی نه؟

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۵
    bad girl
    هقققق بازم خوشبحالت 

    اممم اره
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۶
    مای بیبی هانی لاو

    همچی آش دهن سوزیم نی:/

     

    خ بده هوم؟

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۶
    bad girl
    خخخخ قیافتون شبیه همه؟


    عام نگم بهتره
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۸
    مای بیبی هانی لاو

    نه من به طرز خیلی جالبی ازش خوشگل ترم

    البته

    من کلن زیادی خوشگلم:)😂😂😂😂😂😂😂😂

     

     

    سخته تنهایی واقعن:"

    بیا برات خواهر بیارم لاو😂

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۹
    bad girl
    واووووو اعتماد ب سقفتو 

    رشتش چیه حالا؟


    نه انتخاب خودم بوده خب 
    نه دستت طلا من دلیل دارم برا تک فرزندی
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۸
    مای بیبی هانی لاو

    اوه شت

    الان فهمیدم چه زری زدم

    ساری😂😂😂😂😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۹
    bad girl
    خخخخ مشکلی نیس نونا 
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۰
    مای بیبی هانی لاو

    بعله😎✌

     

    ریاضی-کامپیوتر

     

     

    مثلا؟0_0

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۲
    bad girl
    فاک از رشته ریاضی بدم میاد 

    ب دلیل اینکه نمیخواستم ی بدبخت دیگه هم ب سرنوشت من دچار شه
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۴
    مای بیبی هانی لاو

    صیم-____________-

     

     

     

    سرنوشتت اگه بده خودت عوضش کن*-*

    میدونم که میتونی*-*

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۵
    bad girl
    بد ک هست ولی نمیشه عوضش کنم چون دستم نیست
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۵
    مای بیبی هانی لاو

    چرا

    تلاش کن تا بقیه آیندتو خودت بسازی

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۶
    bad girl
    ته تهش مجبورم مثه اونا ازدواج اجباری کنم همین
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۷
    مای بیبی هانی لاو

    نه تو مجبور نیستی کاریو انجام بدی!

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۸
    bad girl
    مجبورم میکنن با روشای مختلف و مطمئنم اتفاق میوفته تنها کاری ک بر خلاف تصورشون کردم اومدن ب این رشته فاکی بود 
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۹
    مای بیبی هانی لاو

    اگه تو اعتقاد داری بهش

    پس مطمئن باش که اتفاق میفته!

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۰
    bad girl
    نونا سرنوشت ادمایی مثله من از قبل نوشته شده نمیشه تغییرش داد فک کردی من خودم خیلی راضیم ازین وضع
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۱
    مای بیبی هانی لاو

    اینا همه حرفایین که وقتی یکی میخواد واسه خودش دلیل بتراشه میگه عزیزم:)

    کلی راه هست:)

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۱
    bad girl
    ببخشید نونا ولی مثلا چ راهی؟
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۳
    مای بیبی هانی لاو

    درس بخون مستقل شو

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۳
    bad girl
    اینم هست درسته  اگه اتفاقی پیش نیاد میتونم احتمالا 
  • ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۳
    ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)

    نمی‌دونم 

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۳
    bad girl
    چیو نمیدونی؟
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۴
    مای بیبی هانی لاو

    *-*

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۵
    bad girl
    ایش کیوت لعنتی 

    راستی تازه یادم افتاد داستان دوستمو بت گفتم؟
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۵
    مای بیبی هانی لاو

    فاک

    من کیوت نیستم:/

     

     

    نه تو کلن چیزایی که بهم میگی بهت گفتم رو بهم نگفتی یونو؟😂

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۶
    bad girl
    هستی بیبی هانی لاو 


    واقعا اینجوریه؟
    فاک بیا خ 
  • ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۹
    ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)

    که چرا هق میزنم 

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۰
    bad girl
    اهاااا حالت خوب نیس انگار
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۹
    مای بیبی هانی لاو

    جووووووون

     

     

    اومدم😂

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۰
    bad girl
    جونننننن
  • ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۲
    ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)

    اره علوم نمی‌فهمم 😔🤧

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۳
    bad girl
    کلاس چندمی؟
  • ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۴
    ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)

    هفتم :"

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۵
    bad girl
    عه چ درسیش؟
  • ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۶
    ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)

    همین قلب و گوارش و ...

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۷
    bad girl
    عه اسونه ککککهههههه اگه خواستی عکس صفحات کتابتو پست کن من برات توضیحش میدم
  • ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۸
    ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)

    شاید بخاطر اینه که گشنمه 🤧 

    باشه هرجا نفهمیدم دستش میکنم *-*مرسیات فراوانننن

  • bad girl
    ۲۷ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۸
    bad girl
    خواهش موکونممممم 

    برو یچی بخور عزیزم 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7