Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
۵۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ❤ ℜ ❤
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۲
    ❤ ℜ  ❤

    من دیدمش

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۳
    bad girl
    میگم چرا هه سو از شاهزاده چهارم جدا شد؟
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۲
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    هققق مننن

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۳
    bad girl
    هقققق قسمت اخرشو دیدی؟
  • 🌱😐worldwide sakineh
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۲
    🌱😐worldwide sakineh

    من فقط یکی از قسمتاشو دیدم

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۳
    bad girl
    عه یبار ببینش قشنگه
  • L.Z.A Kpoper مستر کارن کت&لیدی لیزا *زوج کیوت کتز😻💕*
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۲
    L.Z.A Kpoper مستر کارن کت&لیدی لیزا *زوج کیوت کتز😻💕*

    مننننننننن

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۳
    bad girl
    میگم چرا هه سو از شاهزاده چهارم جدا شد؟
  • niloo niki
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۳
    niloo  niki

    من یه ماه پیش دیدم

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۴
    bad girl
    من چن بار دیدمش ولی تقریبا ی ساله دیگه کیدراما نمیبینم
  • 🌱😐worldwide sakineh
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۴
    🌱😐worldwide sakineh

    همونیه که بکهیون بازی کرده بود دیگه؟

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۵
    bad girl
    ارهههه همینه ولی بکهیون توش دلم براش کباب شد
  • niloo niki
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۵
    niloo  niki

    خب سوالت

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۵
    bad girl
    چرا هه سو از شاهزاده چهارم جدا شد؟
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۵
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    ارههه خیلی بدهه خیلییی  هر روز سرش عر میزننممممم

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۷
    bad girl
    جرررر من اخرین بار با بابام داشتم میدیمش حتی اونم عر زد سرش,

    خداییش خیلی ناجور تموم شد
  • 🌱😐worldwide sakineh
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۶
    🌱😐worldwide sakineh

    من فقط همون قسمتشو دیده بودم

    هق خیلیییییییییییییییی گریه کردممممم

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۷
    bad girl
    هقققق منم زار زدم با اون قسمتش لعنتی خیلیییی گناه داشت
  • ❤ ℜ ❤
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۶
    ❤ ℜ  ❤

    وایسا شاهزاده چهارم کدوم بود؟😂

    همون صورت زخمی؟

    چون نمی تونست ملکه بشه یکی چون زخم داشت یکی چون اون خواهره تحدیدش کرد

    بعد برای اینکه بتونه بره بیرون گف میخواد زن اون بشه ولی سوری

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۷
    bad girl
    اره همون صورت زخمیه 

    زارتتتتت واقعا اینطور بود؟
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۷
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    اررهههه دلم میخواددد کارگردانشش خفههههه کنمممم

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۸
    bad girl
    منممممممم عوضی نصف شاهزاده هارو کشت
  • TILDA ...
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۸
    TILDA ...

    جواب سوالتو بز بدم

    هه سو دید شاهزاده چهارم عوضی شده و دیه رف با خواهر پرنس هشتم ازدواج کرد بخاطر همین گفت میخواد با جانگ ازدواج کنه و بره 

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۸
    bad girl
    عه واقعا عوضی شده بود؟
  • 🌱😐worldwide sakineh
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۸
    🌱😐worldwide sakineh

    کارگردانا هم...:////

    هقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق

    مادر بمیره

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۹
    bad girl
    هققققق لعنت ب کارگردانش همرو زد کشت
  • niloo niki
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۸
    niloo  niki

    جواب دو تا کامنت بالایی

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۹
    bad girl
    عجببببببببب چ نکبتی بوده 
  • TILDA ...
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۹
    TILDA ...

    مگ ندیدی؟؟؟بدجنس شده بود دیه

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۰
    bad girl
    اخه من فک میکردم بخاطر این ازش جدا شد ک هه سو قبلا با شاهزاده هشتم بوده و اونم عاشقش بوده 
    من دلم برا شاهزاده هشتم فقط سوختT_T
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۰
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    ارهههه پدررر خروسسسسسس من عر زدمم اشک ریختمم هققق حیف چشا ناناصم نیشتت

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۱
    bad girl
    هقققق همینو بگو جهنم همشون من نمد هه سو چی داشت همه عاشقش بیدن
  • 🌱😐worldwide sakineh
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۱
    🌱😐worldwide sakineh

    بمیرم

    تیر خورد دیگه؟؟

    وای باز اومد تو ذهنم

    بمیرمممممممممممممممممممم

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۱
    bad girl
    ارهههه عررررر 

    خدانکنه
  • TILDA ...
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۳
    TILDA ...

    شاهزاده هشتم اخر فیلم خیلیییی بی ناموس شد کثافت

     

     

    من اونجایی ک پرنس دهم و زنش اون دختر نازی مردن جوری زاررر میزدما خیلیی نابود شدم

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۴
    bad girl
    نههههههههه ته تهش خوب شده بود بنظرم هه سو نباید ولش میکرد هقققق 

    واییییی نگووووو اونجاش کباب شدمممممم من حتی بابامم ناراحت شده بود 
    مرگ اون دختره ک شاهزاده سیزدهم دوسش داشتم بد بود 
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۳
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    هقققق هققققق فقططط بوسه هاشون تو حلقققمم مننن عاشققق ایوو اممم روانیشممممم:/

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۵
    bad girl
    واییییی جرررر من در کنار پدر گرام میدیدمش مجبور بودم موقع بوسه ها سرمو بچرخونم
  • 🌱😐worldwide sakineh
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۴
    🌱😐worldwide sakineh

    مادر بمیرههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    عاههههههههههههههههههههههه

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۵
    bad girl
    هقققق مادرشششششش نمیررر
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۵
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    هقققق من چقد ب هه سو حسودی کردممممممم

    اونجایی ک تو جنگل بودن شب بود بعد وانگسو بوسش کرددددددد

    صدبار اونجا رو با اونیام دیدممممممم جررررر

    بعدش ک ایو مرد برگش دنیای خودش

    وااااای پاره شدم از حرص/:

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۶
    bad girl
    هقققق منممممم لعنتی هرچی جذاب بود عاشقش شده بودن:/

    وایییی یادمه اونجاشووووو 

    ته سریالو یادتههههه؟من اخرش مردم از حرض
  • TILDA ...
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۵
    TILDA ...

    وایییییی آره اصلا خیلیییی ناجور بود با روح و روانم بازی کرد

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۷
    bad girl
    اوففففف کیدراماها خیلیییی قشنگن ولی کاش سد اند نباشن بعضیاشون 
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۷
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    جرررررررررر منووو بگیررر نامردیهههه باباها و مامانا لذتت ببرننن برا ما اخخخهههههههه

    زارتتتت:/

     

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۸
    bad girl
    جرررر  زارتتتتت بیا بیا بگیرمتتتتت


    راستی ازون چشم سبزه چ خبر؟
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۸
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    هیعییییی منم عاشقشم/:

     

    جرررررر

     

    دقیقااااا بچه دار شد بعد مرد_:

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۹
    bad girl
    زارتتتتت اخرشم نفهمیدیم عاشق کی بود 

    خداییش چن نفر دوسش داشتن
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۹
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    اومدمممممم

     

    اععع تازه داشتم باهاش میحرفیدممممم دیروز رفته بیدیم بیروننن من و اون با پسر عمم و دوس دخملش:/دوس دخمل پسر عمم منظورمه

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۰
    bad girl
    عه دوس دخملش قیشنگه؟
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۱
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    اقا به قولل همین چشم سبزه که موگمم میگههه خیلیی عنههه

    ولی دخمله ناناصهه قدش از من بلند تر برا همین ازش بدم مویاد:/

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۱
    bad girl
    زارتتتتت بچه تو حسودی؟
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۲
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    هومممم

     

    هیعیییییی اون پسره بود ک با سئوهیون بود

    عاشقش بودمممم

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۴
    bad girl
    واییییی اون پسره رو یادته؟منم فنشمممممم لعنتی اسفند ماهیه 

    اونی ک تهش با هه سو ازدواج کرد ی مدت کراشم بیددددد
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۳
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    حیححح اومااا پا خودمم وسططط باشههه حسودمممم

    اومااا کراشمممممممم یکی روش کراش زدهه دلم خونهههه

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۴
    bad girl
    زارتتتتت رو کدوم احمقی کراشه؟
  • niloo niki
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۸
    niloo  niki

    معلوم نشد بچه ه از کدوم پرنسه

     

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۹
    bad girl
    خخخ مال پرنس چهارم بود بچش
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۸
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    ارهههععع اسمش چیبوددددد یادم نیستتتتت

     

    اونم خ کراشههههه

     

    ولی بکی ی چیز دیگشششش😭😍

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۱
    bad girl
    اسمش تو سریال بک آ بود تو واقعیت نام جو هیوک 

    اونم تو سریال جانگ بود تو واقعیت جیسوعه اسمش 


    واییییی مرگ بکییییییی 

    میگم من یسوال دارم؟چرا ی صحنه اهم درست حسابی نداشت ولی هه سو حامله شد ؟ :/
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۲
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    اهه بزار این که میگم چشاش سبزه اسمش کارنه خب

    بعد دختر خالش اسمش ماراله روش کراش زده خودش بهم گفت کارن بهم گفتتت میخواستم  اتیش بیگیلممم

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۲
    bad girl
    واییییی چ نحسسسسس مهدیس بش رو ندیاااا
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۲
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    ارههههه تو فیلمو میدونسم تو واقعیتو نه

     

    هوممم مرسی

     

    هقققققق من عر میزدم در حد مرگگگگگگ

     

    چون کره ایا اهل صحنه های اهمی نیستن/:

    فیلم پورن نبود ک /:

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۳
    bad girl
    یاااااااا اخه حتی ی صحنه کوفتیم نداش ک ادم بفهمه حداقلش 

    چرا ی سریالی بود عشق مخفی من اون دیگه خیلی داشت 

    رایااااااااااااااااا
  • niloo niki
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۴
    niloo  niki

    من میگم واسه داداش کوچیکه بود

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۴
    bad girl
    نه نه مال پرنس چهارم بود فک کنم
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۷
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    خب من چیکار کنمممممم

    حتما اینو چون هر دو طرف رضایت نداشتن نزاشتن/:

     

    عه جدی؟/:

     

    جانممممم

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۷
    bad girl
    عرررررررر خو خداییش ادم گیج میشه بچه مال کی بود دیگه 


    اره باو لعنتی خیلی عر داشت 


    سارانگهههههههههههههه
  • niloo niki
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۷
    niloo  niki

    نچ

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۸
    bad girl
    چرا مطمئنم
  • niloo niki
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۸
    niloo  niki

    نه 

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۹
    bad girl
    یس
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۲
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    اگه **** **** میفهمیدی/:

     

    باید ببینم/:

     

    سارانگهههههههه دوووو*^*

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۲
    bad girl
    جرررر نکبت 

    بشین ببینش 

    ایگوووو بیا بخلمممممممم اوما
  • niloo niki
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۲
    niloo  niki

    من دلیل دارم که قابل گفتن نیست ولی دارم

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۲
    bad girl
    منم میدانم مال اونه
  • Candy Queen 🌈🍭
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۳
    Candy Queen 🌈🍭

    من

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۴
    bad girl
    دیگه تموم شد فهمیدمش 
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۵
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    بی ادب چر سان میکنی/:

     

    نمیشه ک/:ننم نمیزاره/:

    سکسا رو نشون میده؟/:

     

    بخللللل

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۴
    bad girl
    جرررر ممکنه فیل کنن اگه سانش نکنم شاسکول 

    تا ی حدیشو اره 


    بخللللللللل
  • Candy Queen 🌈🍭
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۶
    Candy Queen 🌈🍭

    بنظرم خودت ببینش بهتره

    آخه چی میخوای بفهمی؟

    اینکه آیو میمیره؟

    من دیدمش اما خوشم نیومد 😐💔 فقطم از شخصیت بکهیون خوشم میومد 😂😂😂

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۴
    bad girl
    اره میدانم ایو میمیره 

    بکی مظلومم
  • Sakura ...
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۸
    Sakura ...

    من دیدم

    ولی درست یادم نی

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۴
    bad girl
    منم کم یادم میاد
  • ^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۰
    ^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨

    من دیدم 

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۴
    bad girl
    اهم چرا هه سو از شاهزاده چهارم جدا شد؟
  • Mani army
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۱
    Mani army

    من من

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۴
    bad girl
    عه توعم دیدیش
  • ᏦᎨᎷ ᎻᎬ ᏠᎬᎾᏁᎶ *-*(سکینه اکلیلی✨)
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۰
    ᏦᎨᎷ ᎻᎬ ᏠᎬᎾᏁᎶ *-*(سکینه اکلیلی✨)

    من دیدمش•-•

    ولی یادم نمیاد چرا هسو از شاهزاده چهارم جدا شد/:

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۴
    bad girl
    چرا جدا شد اخرش:/
  • fty Park
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۴
    fty Park

    خیلی دوست دارم ببینمش ولی فقط تونستم قسمت اولش رو نصفه و نیمه ببینم:/

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۷
    bad girl
    عه ببینش ولی خیلی رو اعصابه اخراش
  • fty Park
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۰
    fty Park

    من کلا اعصاب سریال دیدن ندارم:/

    اقای ملکه نصفه و نیم مونده

    سیندرلا و چهار شوالیه همچنین:/

    خاطرات یک خون‌آشام...

    بازی تاج و تخت:/

    کلا از هر سریال یه مقدارش رو دیدم بعد دیگه وقت نکردم ول‌شده به امان خدا

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۲
    bad girl
    عه من خاطرات یک خون اشام و بازی تاج و تختو دیدم لعنتیا معرکه بودن واقعا 

    خخخ گادددددددددد من سریالارو میزنم جلو امکان کامل دیدن صفره
  • fty Park
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۸
    fty Park

    اره خیلی خوبن

    دوفصل از هرکدوم رو دیدم^^

     

    من با کلی ذوق شروع میکنم دیدن وسطش کار پیش میاد دیگه بیخیالش میشم😂💔

    خیلی باید بیکار باشم یه سریال رو تموم کنم:/

    ‌سربالایی تلویزیونی هم بعد از سه چهار قسمت حوصله سر بر میشن برام😂🤣

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۵
    bad girl
    نه من عشق سریالم اما این اواخر واقعا وقتشو ندارم ک ببینم
  • Mani army
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۱
    Mani army

    یس یس

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۲
    bad girl
    خیلی قشنگ بود 
  • Mani army
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۲
    Mani army

    عالییییی بود 

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۴
    bad girl
    یسسسسسس 
  • Luna ★♡
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۰۳
    Luna ★♡

    مننننن 😭😭💔

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۰۴
    bad girl
    خیلیییی عرررر داشت
  • Luna ★♡
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۱۳
    Luna ★♡

    خییییییییلی😭💔

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۲۲
    bad girl
    هقققق T_T
  • Luna ★♡
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۰
    Luna ★♡

    اولین سریالی بود اینقدر باهاش گریه کردم 😭

  • bad girl
    ۳۰ فروردين ۰۰، ۰۷:۰۵
    bad girl
    منمممممم عررررر 
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۳ خرداد ۰۱، ۱۴:۱۱
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    دلم برای کامنت عمومی دادن اینجا تنگ شدهTT

  • bad girl
    ۲۳ خرداد ۰۱، ۱۶:۴۴
    bad girl
    ایگووو منم دلم میخواد پست بذارمT-T
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۳ خرداد ۰۱، ۲۳:۵۷
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    خب پس چرا نمیذاری:(((

  • bad girl
    ۲۴ خرداد ۰۱، ۱۰:۲۰
    bad girl
    نمیدونم موقعیتش زیاد پیش نیومد
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7