Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۴۲ ق.ظ

اهم بخش دوم خل و چل بازی

من شیش سالم بود پسر داییم هشت سالش بود 

بعدش یروز بابام جلسه داشت باید میرفت ساعت پنج عصر 

منم ناراحت بودم ک چرا خونه نمیمونه پیشم 

طی یه تصمیم ناگهانی اون پسر بدبختو کردم شریک جرمم 

رفتم میخ و پیچ و شیر کاکائو برداشتم رفتیم سراغ ماشینش 

فک کنم ماکسیما داشت 

خلاصه من اومدم با میخ و پیچ تایراشو سوراخ کردم و نی داخل شیر کاکائو هارو گذاشتم جای سوراخا 

بعدش با شریک جرمم رفتیم یه گوشه باغ تماشا کردیم چی میشه 

بابام استارتو ک زد ما پوکیدیم از خنده 

بخاطر فشار داخل لاستیکا شیر کاکائو ها به بیرون پرت شدن و ریختن رو زمین 

اخرشم مارو گوشه حیاط دید گف شما اینجا چ میکنید 

ننم برا اینکه ضایع نشیم گفتم داریم بازی میکنیم 

از شانس افتضاحم 

پدر بنده بسی تیز و باهوشه 

گف بازی؟اونم تو ک از بازی کردن بدت میاد؟عجیبه 

بعدشم با ی حالت خرخودتی خاصی نگام میکرد 

اخرم این ماجرای کوفتیو همه فهمیدن ولی خب کسی کاریم نداشت 

بابامم با اینکه عصبی شد ولی به یکی زنگ زد بیاد تایرارو عوض کنه 

 

من و اون پسر داییم ماجراهامون تو بچگی در حد اف زیادن 

انواع و اقسام شیطنتارو کردیم و کرم ریختیم اما ب دلیل مظلومیت بنده کسی یا نمیفهمید یا کاریمون نداشت T_T 

خب دیگه تا ماجرای بعدی بدرود 

ᏦᎨᎷ ᎻᎬ ᏠᎬᎾᏁᎶ *-*(سکینه اکلیلی✨) 🌱😐worldwide sakineh tanaz (سکینه کیوت 🍦) Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) ᏦᎨᎷ ᎻᎬ ᏠᎬᎾᏁᎶ *-*(سکینه اکلیلی✨)(سکینه گوریل:/) 🌱😐worldwide sakineh tanaz (سکینه کیوت 🍦) 𝙣𝙖𝙧𝙞 بیبی گرل ثنا پاترم:| SANA عاشق سینه چاک سمیه😐 𝙣𝙖𝙧𝙞 بیبی گرل ثنا پاترم:| Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) SANA عاشق سینه چاک سمیه😐 🌱😐worldwide sakineh 🍷🐉 SISU Ponyo ^-^ Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) 𝙣𝙖𝙧𝙞 بیبی گرل ثنا پاترم:| رو طناز کراشم 😐 ( سانا بدبختم 😐 )  عاشق سینه چاک سمیه😐 Ponyo ^-^ 𝙣𝙖𝙧𝙞 بیبی گرل ثنا پاترم:| Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) رو طناز کراشم 😐 ( سانا بدبختم 😐 )  عاشق سینه چاک سمیه😐 Ponyo ^-^ رو طناز کراشم 😐 ( سانا بدبختم 😐 )  عاشق سینه چاک سمیه😐 ❤ ℜ  ❤ Ponyo ^-^ 𝙣𝙖𝙧𝙞 از ثنا ۶ ماهه حاملم:/ج ح📿 ❤ ℜ  ❤ رو طناز کراشم 😐 ( سانا بدبختم 😐 )  عاشق سینه چاک سمیه😐 ❤ ℜ  ❤ azyuki7maheha*lam|: ♡+ ❤ ℜ  ❤ ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (سکینه خرسیِ ترانه و بقیه*-*) azyuki7maheha*lam|: ♡+ 𝑻𝒂𝒓𝒔𝒂 𝒉𝒔シ︎ .:: ꧁❖◉𝑺𝑨𝑵𝑹𝑶𝑿◉❖꧂ ::. azyuki7maheha*lam|: ♡+ azyuki7maheha*lam|: ♡+ azyuki7maheha*lam|: ♡+ azyuki7maheha*lam|: ♡+ azyuki7maheha*lam|: ♡+ .★. farzaneh ❤ ℜ  ❤ azyuki7maheha*lam|: ♡+ azyuki7maheha*lam|: ♡+ azyuki7maheha*lam|: ♡+ ❤ ℜ  ❤ azyuki7maheha*lam|: ♡+ azyuki7maheha*lam|: ♡+ azyuki7maheha*lam|: ♡+ azyuki7maheha*lam|: ♡+ azyuki7maheha*lam|: ♡+ azyuki7maheha*lam|: ♡+ ALIREZA /-\/\/\/\/\/\/-\ niloo  niki  .★. farzaneh ژنرال  دیسموند ژنرال  دیسموند ژنرال  دیسموند ژنرال  دیسموند ژنرال  دیسموند مای بیبی هانی لاو♡ ژنرال  دیسموند
Last Comments :
۶۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ᏦᎨᎷ ᎻᎬ ᏠᎬᎾᏁᎶ *-*(سکینه اکلیلی✨)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۳
    ᏦᎨᎷ ᎻᎬ ᏠᎬᎾᏁᎶ *-*(سکینه اکلیلی✨)

    😂😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۴
    bad girl
    ابهمتم از بین رفتT_T
  • 🌱😐worldwide sakineh
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۳
    🌱😐worldwide sakineh

    جررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۴
    bad girl
    جرررررررررر تررررر 

    سلامممم بارانی
  • tanaz (سکینه کیوت 🍦)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۵
    tanaz (سکینه کیوت 🍦)

    وای جرررررررر اوما بزرگ شیطون بودیاااااااا

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۶
    bad girl
    اری شیطون بودم و هستم ولی خب در عوض ارومم هستم جون عمم
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۵
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    😂😂😂

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۶
    bad girl
    ببین اومای نمونتو فرزندم
  • ᏦᎨᎷ ᎻᎬ ᏠᎬᎾᏁᎶ *-*(سکینه اکلیلی✨)(سکینه گوریل:/)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۵
    ᏦᎨᎷ ᎻᎬ ᏠᎬᎾᏁᎶ *-*(سکینه اکلیلی✨)(سکینه گوریل:/)

    😂😂😂😂😂😂💔💔

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۶
    bad girl
    جرررر 
  • 🌱😐worldwide sakineh
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۶
    🌱😐worldwide sakineh

    تررررررر تررررررررر

     

    سیلوممم

    خیوبی؟

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۶
    bad girl
    خیوبمممم تو چطوری ؟
  • tanaz (سکینه کیوت 🍦)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۶
    tanaz (سکینه کیوت 🍦)

    وای جررررر

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۷
    bad girl
    جرررر ترررر
  • 𝙣𝙖𝙧𝙞 بیبی گرل ثنا پاترم:|
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۶
    𝙣𝙖𝙧𝙞 بیبی گرل ثنا پاترم:|

    :|

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۷
    bad girl
    فاک این چ اسمیههه
  • SANA عاشق سینه چاک سمیه😐
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۷
    SANA عاشق سینه چاک سمیه😐

    جررررر ژولیتتتت

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۸
    bad girl
    جانممممم رومعوی عاشق سینه چاک سمیه
  • 𝙣𝙖𝙧𝙞 بیبی گرل ثنا پاترم:|
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۸
    𝙣𝙖𝙧𝙞 بیبی گرل ثنا پاترم:|

    ج ح:|

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۹
    bad girl
    تا کی این اسمته پوکر؟
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۸
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    اوما من از تو بد تر بودممم بابامم هر روز میگه-___-کلافم کرده

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۹
    bad girl
    اوخییییی یکم سیاست ب خرج بده فرزندم
  • SANA عاشق سینه چاک سمیه😐
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۸
    SANA عاشق سینه چاک سمیه😐

    وتثصثثی کضضپضحنضمض اسممو به روم نیاز ژولیت آههه 😔😂

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۰
    bad girl
    جوننننن اسمت خیلیییی کراشه لعنتی 
  • 🌱😐worldwide sakineh
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۹
    🌱😐worldwide sakineh

    هعی از این زندگی

    خیویببببببببب

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۰
    bad girl
    هعیییی 

    خداروشکر 
  • 🍷🐉 SISU
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۹
    🍷🐉 SISU

    😂😂😂😂😂🖖💔

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۰
    bad girl
    *استیکر خنده استیکر خنده 
  • Ponyo ^-^
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۰
    Ponyo ^-^

    جررررررررر من بودم الان شتکم کرده بودن😂😂😂😂💔

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۱
    bad girl
    جرررر نههههههههه منه مظلومو غیر یکی کسی شتک نمیکرد
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۱
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    هیق نموتوانم

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۱
    bad girl
    موتوانی فرزندم 
  • 𝙣𝙖𝙧𝙞 بیبی گرل ثنا پاترم:|
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۱
    𝙣𝙖𝙧𝙞 بیبی گرل ثنا پاترم:|

    ندومبع:|

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۱
    bad girl
    زارتتتتت 
    ندومبع یعنی چی؟
  • رو طناز کراشم 😐 ( سانا بدبختم 😐 ) عاشق سینه چاک سمیه😐
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۱
    رو طناز کراشم 😐 ( سانا بدبختم 😐 )  عاشق سینه چاک سمیه😐

    الان کراش تر شد😔😐

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۲
    bad girl
    واییییی گادددددددددد لعنتی این کراش خالصه
  • Ponyo ^-^
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۱
    Ponyo ^-^

    ی تو مظلومی ی من😂😂😂😂💔

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۲
    bad girl
    اصلا مگر نمیدانی من مظلوم سه عالمم 

    ولی خداییش نسبت ب بچه های کل فامیل من ارومشونم
  • 𝙣𝙖𝙧𝙞 بیبی گرل ثنا پاترم:|
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۲
    𝙣𝙖𝙧𝙞 بیبی گرل ثنا پاترم:|

    ینی نمیدونم

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۳
    bad girl
    اوه اوکیییی 
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۲
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    هق باچچچ

     

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۳
    bad girl
    افریننننننن 
  • رو طناز کراشم 😐 ( سانا بدبختم 😐 ) عاشق سینه چاک سمیه😐
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۲
    رو طناز کراشم 😐 ( سانا بدبختم 😐 )  عاشق سینه چاک سمیه😐

    ابروم😐😔

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۳
    bad girl
    اوخی ب چوخ رف نه؟
  • Ponyo ^-^
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۳
    Ponyo ^-^

    منم مظلوم 7 آسمونم:"

     

    خخخ ن من اصلن آروم نیسم!!! 

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۵
    bad girl
    زارتتتتت تو ک خیلیییی مظلومییییی جون عمم 

    چرا من اروم و باسیاست اما در عین حال شیطونم
  • رو طناز کراشم 😐 ( سانا بدبختم 😐 ) عاشق سینه چاک سمیه😐
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۴
    رو طناز کراشم 😐 ( سانا بدبختم 😐 )  عاشق سینه چاک سمیه😐

    اری ژولیت😔

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۵
    bad girl
    بیا بخلمممممممم رومعوی نکبت
  • ❤ ℜ ❤
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۶
    ❤ ℜ  ❤

    الان پسرداییت چندسالشه؟ 😂

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۶
    bad girl
    الان؟فک کنم نوزده سالش شده یا هیجده و نیمه باید بپرسم ازش
  • Ponyo ^-^
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۷
    Ponyo ^-^

    پاکدامن مظلوم ناناس*-*خخخخخخ

     

     

    من پیش فامیل آرومم پیش هم سن و سالا ن:) 

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۱۰
    bad girl
    زارتتتتت ارهههه جون عمم 

    من کلا ابن مدلیم
  • 𝙣𝙖𝙧𝙞 از ثنا ۶ ماهه حاملم:/ج ح📿
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۷
    𝙣𝙖𝙧𝙞 از ثنا ۶ ماهه حاملم:/ج ح📿

    📿

    حوصلم رید

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۱۰
    bad girl
    فاککککک اسمتتتت
  • ❤ ℜ ❤
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۷
    ❤ ℜ  ❤

    من روش کراش زدم .جررررر 😂

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۱۱
    bad girl
    جرررر ببینیش پشیمون میشی
  • رو طناز کراشم 😐 ( سانا بدبختم 😐 ) عاشق سینه چاک سمیه😐
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۷
    رو طناز کراشم 😐 ( سانا بدبختم 😐 )  عاشق سینه چاک سمیه😐

    امدم بخت ژولیت 😔😐

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۱۱
    bad girl
    اوخییییی مظلوم ناناس
  • ❤ ℜ ❤
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۱۴
    ❤ ℜ  ❤

    قیافه مهم نیست

    مهم اینه مثل من گاو باشه 😂

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۱۵
    bad girl
    جرررر اتفاقا قیافش عالیه مشکل اخلاق نکبتیشه ناجور انحراف داره
  • azyuki7maheha*lam|: ♡+
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۱۵
    azyuki7maheha*lam|: ♡+

    خرابکار/:

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۱۶
    bad girl
    اخه منو خرابکاری؟T_T
  • ❤ ℜ ❤
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۱۶
    ❤ ℜ  ❤

    یچیز بگم

    دیگه بهتر جررر 😂

    هرکار مکنی منصرف بشم بیشتر کراش میزنم 😂 😂

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۱۷
    bad girl
    جرررر خداوند شفایت دهد ک گرفتار ارمین نکبت شدی
  • ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (سکینه خرسیِ ترانه و بقیه*-*)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۱۷
    ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (سکینه خرسیِ ترانه و بقیه*-*)

    😐😂😂😂😂

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۲۱
    bad girl
    جرررر 
  • azyuki7maheha*lam|: ♡+
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۱۸
    azyuki7maheha*lam|: ♡+

    ن پس من خرابکارم/:

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۲۱
    bad girl
    تو ک صدالبته خرابکاری اومای عزیزم 
  • 𝑻𝒂𝒓𝒔𝒂 𝒉𝒔シ︎
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۱۸
    𝑻𝒂𝒓𝒔𝒂 𝒉𝒔シ︎

    😂😂🤦🏻‍♀️✌🏻

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۲۱
    bad girl
    *استیکر خنده استیکر خنده 
  • .:: ꧁❖◉𝑺𝑨𝑵𝑹𝑶𝑿◉❖꧂ ::.
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۲۲
    .:: ꧁❖◉𝑺𝑨𝑵𝑹𝑶𝑿◉❖꧂ ::.

    شری پ😂

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۲۳
    bad girl
    یجورایی 
  • azyuki7maheha*lam|: ♡+
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۲۲
    azyuki7maheha*lam|: ♡+

    اسمم🥺🥺🥺😭😭😭😭

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۲۳
    bad girl
    جرررر اسمت ب فاک رفته
  • azyuki7maheha*lam|: ♡+
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۲۴
    azyuki7maheha*lam|: ♡+

    فهمیدی چیه اصن؟/:

    ی گوه ابروریزی بودا

    انگلیسیش و بی فاصله کردم ک کسی نفهمه/:

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۲۶
    bad girl
    نه والا نفهمیدم 

    عه بگو چیههههه 

    فک کردم سر میخره نوشتیش:/



  • azyuki7maheha*lam|: ♡+
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۲۷
    azyuki7maheha*lam|: ♡+

    جواب کامنتو ویرایش میکنی یا هکت کنم؟؟؟؟/////:

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۲۸
    bad girl
    جرررر باشه باشه
  • azyuki7maheha*lam|: ♡+
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۲۹
    azyuki7maheha*lam|: ♡+

    افرین دخمل |:♡

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۳۰
    bad girl
    نچ نچ اومای بیرحم:/
  • azyuki7maheha*lam|: ♡+
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۳۱
    azyuki7maheha*lam|: ♡+

    یس بیرحمی ایز این مای خون|:

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۳۲
    bad girl
    زارتتتتت نکشیمون بیرحم:/
  • .★. farzaneh
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۳۴
    .★. farzaneh

    دلم برا لاستیکا سوخت😂 ایول

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۳۵
    bad girl
    خودمم دلم سوخت خخخ 

    راستی همو میشناسیم؟
  • ❤ ℜ ❤
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۳۴
    ❤ ℜ  ❤

    نه عادیه!

    من روزی رو 1979868757880 نفر کراش میزنم 😂

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۳۵
    bad girl
    یاخدااااااا کمت نباشه عزیزم ؟
  • azyuki7maheha*lam|: ♡+
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۳۵
    azyuki7maheha*lam|: ♡+

    نه بابا

    ی خاطره جذاب/:

    من جدا بیرحمم

    ی بار ی کلاغه بود تو مد بودیم

    بعد نشسته بود  رو نیمکتمون بعد بچه ها گفتن بره پرو نشسته بود/: منم عین گودزیلا بهش کیش کردم بازم نرف/:بعدم پاشو گرفتم نص کردم/:بچه ها جیغ زدن ///: بعد نگا کردم دیدم بدبخ تک پاس/////: ی پاشم ک من شکستم هیچ پا شد/:

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۳۶
    bad girl
    یاخدااااااا لعنتی حیوون ازارررررر
  • azyuki7maheha*lam|: ♡+
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۳۷
    azyuki7maheha*lam|: ♡+

    چیکار کنم نشسته بود سرجامون/:

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۳۸
    bad girl
    واییییی نترسیدی خداییش ؟
  • azyuki7maheha*lam|: ♡+
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۴۱
    azyuki7maheha*lam|: ♡+

    چرا بترسم من از بچگی مار داشتم/:

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۴۱
    bad girl
    یاخدااااااا من میترسمT_T
  • ❤ ℜ ❤
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۴۱
    ❤ ℜ  ❤

    نه کنچانا

    فردا بیدار میشم و از نو شروع میکنم 😂

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۴۲
    bad girl
    جررررر خوبه والا
  • azyuki7maheha*lam|: ♡+
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۴۲
    azyuki7maheha*lam|: ♡+

    جرررررر  ترسووووو ی کوتولهههه

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۴۴
    bad girl
    هقققق نکبتتتتتتت خو منه بدبخت فوبیای مار دارم
  • azyuki7maheha*lam|: ♡+
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۴۶
    azyuki7maheha*lam|: ♡+

    چرا/:

    من دوسالم بود مار داشتم/:

    انقدم گوگول بود

    ولی حدوداااا شد ۷ سالم

    بعد مامانمو‌گاز گرف

    منم با چاقو زخمش کردم

    بعدم عفونت کرد و مرد😭😭😭😭😭😭😭😭🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۴۹
    bad girl
    واییییی خدایاااااااا 
  • azyuki7maheha*lam|: ♡+
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۵۰
    azyuki7maheha*lam|: ♡+

    چیه/:

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۵۴
    bad girl
    من میترسم الان T_T
  • azyuki7maheha*lam|: ♡+
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۵۷
    azyuki7maheha*lam|: ♡+

    ترسو/:

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۵۸
    bad girl
    خودتی:/
  • azyuki7maheha*lam|: ♡+
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۵۹
    azyuki7maheha*lam|: ♡+

    معلومه کی ترسوعه/:

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۳:۰۰
    bad girl
    نخیرم من فقط از مار,خون,یکم تاریکی و کلاغا میترسم :/
  • azyuki7maheha*lam|: ♡+
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۳:۲۱
    azyuki7maheha*lam|: ♡+

    خب پس تو ترسویی/:

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۳:۲۴
    bad girl
    نخیرم :/
  • ALIREZA /-\/\/\/\/\/\/-\
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۰۳
    ALIREZA /-\/\/\/\/\/\/-\

    😂😂😂😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۰۴
    bad girl
    *استیکر خنده 
  • niloo niki
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۴۳
    niloo  niki

    وای بازم بگو

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۳۱
    bad girl
    جرررر باشه
  • .★. farzaneh
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۴۶
    .★. farzaneh

    نچ م تازه اومدم 

    البته ی وب هس خیلی وقته دارمش ولی فقط برا مدرسه زدمش ( مذهبیه) هوم ولی خوشحال میشم اشنا شیم م

    من فرزانه ۱۷ 

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۳۱
    bad girl
    اوه ک اینطور البته 

    منم پانته آم 17
  • ژنرال دیسموند
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۳
    ژنرال  دیسموند

    خانم شیطون از ما یه سراغ بگیر 

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۳
    bad girl
    عه به به ژنرال عزیز 

    والا چی بگم داداشی حق داری
  • ژنرال دیسموند
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۴
    ژنرال  دیسموند

    معلومه که حق دارم :|

     

    خوبی ؟ 

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۴
    bad girl
    نکبت:/

    اوهوم تو چطوری؟
  • ژنرال دیسموند
    ۲ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۱۴
    ژنرال  دیسموند

    هیچس منم والا

  • bad girl
    ۲ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۱۵
    bad girl
    ^^
  • ژنرال دیسموند
    ۲ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۴۵
    ژنرال  دیسموند

    چه اتفاقاتی برات افتاده ؟

  • bad girl
    ۲ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۵۲
    bad girl
    من؟چیزیم نیس ک
  • ژنرال دیسموند
    ۲ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۴۴
    ژنرال  دیسموند

    کلن این چند ماه ؟ چخبر از مامان بابات ؟

    هنوز اذاب وجدان داری؟

  • bad girl
    ۲ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۳۰
    bad girl
    اره خب خوبم این چن ماه 

    نه کاملا عادیه برام
  • مای بیبی هانی لاو♡
    ۳ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۴۷
    مای بیبی هانی لاو♡

    عه این😂😂😂😂

  • bad girl
    ۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۲۸
    bad girl
    اوهوم برا تو گفته بودمش
  • ژنرال دیسموند
    ۴ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۵۱
    ژنرال  دیسموند

    هوم خوبه

  • bad girl
    ۴ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۶
    bad girl
    اوهوممممم 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7