Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۱۶ ق.ظ

اهم همه بیاید ی لحظه +قالب جدیده+هه ری فیل شدی؟

click

اهم خواستم بگم همه این چالشو انجام بدید 

منم دلم خواست امروز گذاشتم T_T 

راستی قالب جدیدم چطوره؟ 

خودم که عاشقش شدم 

اولش قرار بود دارکه دارک بشه 

ولی خب برا اولین بار قرمز و مشکی کردمش 

ایناز دستت دردنکنه دونسنگی 

احتمالا تا حداقلش یک ماه قالب همینه 

خب دیگه زیاد حرف زدم 

فعلا بای 

پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) 🐚𝓘𝓶 𝔂𝓸𝓾𝓻    𝓕𝓲𝓵𝓽𝓮𝓻 ‌‌‌‌ 🐚𝓘𝓶 𝔂𝓸𝓾𝓻    𝓕𝓲𝓵𝓽𝓮𝓻 ‌‌‌‌ پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :| Hyeon ri Hyeon ri پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) ❤ ℜ  ❤ پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :| karl A🍓 پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :| پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) tanaz (سکینه کیوت 🍦) Hyeon ri 𝙣𝙖𝙧𝙞 ... پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :| Mani army Hyeon ri پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :| 🍷🐉 SISU پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) 𝙣𝙖𝙧𝙞 ... پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :| Mani army 🍷🐉 SISU Hyeon ri ᏦᎨᎷ ᎻᎬ ᏠᎬᎾᏁᎶ *-*(سکینه اکلیلی✨) karl A🍓 🍷🐉 SISU پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: 𝙁𝙖𝙩𝙞 𝘼𝙍𝙈𝙔 𝙣𝙖𝙧𝙞 ... ᏦᎨᎷ ᎻᎬ ᏠᎬᎾᏁᎶ *-*(سکینه اکلیلی✨) kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: ᏦᎨᎷ ᎻᎬ ᏠᎬᎾᏁᎶ *-*(سکینه اکلیلی✨) پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) 𝙣𝙖𝙧𝙞 ... IC.7  من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) Hyeon ri پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) IC.7  من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) Hyeon ri پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) IC.7  من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) Ponyo ^-^ IC.7  من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) Ponyo ^-^ پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) 𝙁𝙖𝙩𝙞 𝘼𝙍𝙈𝙔 𝙣𝙖𝙧𝙞 ... 𝙣𝙖𝙧𝙞 ... 𝙁𝙖𝙩𝙞 𝘼𝙍𝙈𝙔 𝙣𝙖𝙧𝙞 ... 𝙁𝙖𝙩𝙞 𝘼𝙍𝙈𝙔 Ponyo ^-^ 𝙁𝙖𝙩𝙞 𝘼𝙍𝙈𝙔 𝙣𝙖𝙧𝙞 ... Ponyo ^-^ Ponyo ^-^ Ponyo ^-^ Ponyo ^-^ tanaz (سکینه کیوت 🍦) tanaz (سکینه کیوت 🍦) Ponyo ^-^ tanaz (سکینه کیوت 🍦) tanaz (سکینه کیوت 🍦) Ponyo ^-^ tanaz (سکینه کیوت 🍦) tanaz (سکینه کیوت 🍦) tanaz (سکینه کیوت 🍦) Ponyo ^-^ Ponyo ^-^ Ponyo ^-^ Ponyo ^-^ Ponyo ^-^ Ponyo ^-^
Last Comments :
۸۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۱۹
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    یعنی به معنای واقعی کلمه ریدم ._.

    9 شدم:""

     

    وای خ قشنهههه

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۲۶
    bad girl
    زارتتتتت بزنم شتکت کنم 

    مرسیییی پاستیلممم
  • 🐚𝓘𝓶 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓕𝓲𝓵𝓽𝓮𝓻 ‌‌‌‌
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۲۰
    🐚𝓘𝓶 𝔂𝓸𝓾𝓻    𝓕𝓲𝓵𝓽𝓮𝓻 ‌‌‌‌

    خیلی خوشمله*^*

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۲۶
    bad girl
    مرسیییی 
  • 🐚𝓘𝓶 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓕𝓲𝓵𝓽𝓮𝓻 ‌‌‌‌
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۲۳
    🐚𝓘𝓶 𝔂𝓸𝓾𝓻    𝓕𝓲𝓵𝓽𝓮𝓻 ‌‌‌‌

    16 شدم|:🏳

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۲۶
    bad girl
    تففف خوبه باز
  • پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :|
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۲۳
    پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :|

    جرررررر رو قالبت کراشممم 

    جرررررر ۲۲ شدم😐😂😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۲۷
    bad girl
    جرررر اونم رو من کراشه 

    فاک کلا بیست تا بود شدی بیست و دو؟
  • Hyeon ri
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۲۶
    Hyeon ri

    چه قالب گلگلی ای *-*

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۲۸
    bad girl
    اله*-* یبار تو کل عمرم گلگلی زدم 

    سلامممم اونی جذابم چطوری ؟
  • Hyeon ri
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۲۹
    Hyeon ri

    سلام اوژنی *-*

    خوبم ت چطوری؟

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۰
    bad girl
    خوفم چخفرا؟
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۲۹
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    نه نزن XD

    دفعه بعد گند تر میدم کجای کاری؟XD

    *-*

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۰
    bad girl
    یاخدااااااا 

    راستی تو تو ام بی تی ای چی بیدی؟
  • ❤ ℜ ❤
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۰
    ❤ ℜ  ❤

    9شدم

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۱
    bad girl
    افرین 
  • پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :|
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۰
    پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :|

    جرررررر اره زده ۲۳😂😂😂😂😂💥هنگ کرده ولی مهم اینه همش و بدون تقلب درسا زدم جایزه بدهههه

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۱
    bad girl
    فاک یوووووووووو جایزی چی بدم؟
  • karl A🍓
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۰
    karl A🍓

    واییییییییییییییییییییییییییییی مامییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی .... خیلیییییییییییییییییی قشنگهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۲
    bad girl
    مرسیییی یلی مننننن 

    راستی بفرما خ
  • پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :|
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۲
    پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :|

    جرررررر عاممم ی عکس فوق کیوت از کوک😂💥

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۴
    bad girl
    زارتتتتت من عکسای هاتشو فقط دارم تو دار و بساط من چیز کیوت نبید
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۲
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    یاع یاع *-*

    enfp هستم XD

    البته برا من متغییره هر سری یه چی درمیاد:""

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۴
    bad girl
    یاخدااااااا البته منم اول intj بودم بعد شدم istj 
  • tanaz (سکینه کیوت 🍦)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۲
    tanaz (سکینه کیوت 🍦)

    قالبت خیلییی خوبهههه *^*

    راستی اومابزرگ من اگر بخوام یه بنفش حالت شیشه ای بزنم از چه تکی اشتفاده کنم؟ :(

     

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۵
    bad girl
    مرسیییی 

    نمد ب مولا شیشه ای بلد نیستم 
  • Hyeon ri
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۳
    Hyeon ri

    بازم مثل همیشه منم و چشمایی که یه میلی متر لاشونو باز کردم =_=

    تو چخبر؟

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۶
    bad girl
    منم مثه بز دارم وویس برا کنفرانس پر میکنم :/
  • 𝙣𝙖𝙧𝙞 ...
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۴
    𝙣𝙖𝙧𝙞 ...

    ۲۰ دادم⁦(~‾▿‾)~⁩

    خیلی عندر برقی ای

    هیچوق ب من نمیدی قالب بزنمT-T

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۶
    bad girl
    عه بوبخشید دیروز خواستم بدم ب تو ک ایناز زودتر ج مو داد 

    واییییی افریننننننن 
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۵
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    هومم متغییر بودی توام XD

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۷
    bad girl
    ارهههه ولی الان فقط istj میشم 

    واییییی دیشب شباهت منو اون شخصیتایی ک پست کرده بودمو دیدی؟
  • پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :|
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۶
    پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :|

    یااااااا هققق گریهههههههه

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۷
    bad girl
    اوخی 

    میگم اسم کوفتیتو عوض نمیکنی؟
  • Mani army
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۷
    Mani army

    ۱۵ شدم

     

    سلام مامانی 

    خوبی؟ 

    چه خبرا؟

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۸
    bad girl
    افریننننننن 

    خوبم تو خوبی عزیزم ؟
  • Hyeon ri
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۸
    Hyeon ri

    جررررر اخییییی 

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۹
    bad girl
    هقققق بخلم کن T_T
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۸
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    خب الان چون شخصیتت ثابت شده:""

     

     

    ارهه لععنتی خودت بودیی

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۹
    bad girl
    اره قبلا کلا ی مدل دیگه بیدم 


    راستی چن سالته؟
  • پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :|
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۴۰
    پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :|

    جرررررر من پشتیبانی کلاس های انلاین خانم اصگریم😎🕳🕳🕳🕳🕳🕳😂😐🔪جرررررر ج ح است

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۴۰
    bad girl
    تففف بر ج ح اسمتو میبینم دوس دارم بکشمت
  • 🍷🐉 SISU
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۴۰
    🍷🐉 SISU

    مال منو زد 42 از 20😐💔

    هیق من همشو درست جواب دادم🥺🥺🥺🍼

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۴۱
    bad girl
    اوخییییی اشکال نداره این لینکه قاط داره
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۴۰
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    الان کلا یه مدل دیه ای؟:""

     

     

    یا 13 یا 14

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۴۱
    bad girl
    اری با قدیم یکم متفاوتم قبلا خیلی بی ثبات بودم 


    اوخداااااا کوشولوی من
  • 𝙣𝙖𝙧𝙞 ...
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۴۲
    𝙣𝙖𝙧𝙞 ...

    اصن دیه نوموخام-____-

    هزار بار بت گفدم ولی بازم میدادی یکی دیه-_______-

    من اشن میلم خونه بابام⁦ಥ_ಥ⁩

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۲
    bad girl
    نه نلوووووو اگه لفتی قهل موکونما
  • پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :|
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۴۲
    پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :|

    جرررررر چراااا

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۳
    bad girl
    رو نرومه نمد چرا
  • Mani army
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۴۲
    Mani army

    خداروشکر 

    منم خوبم

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۳
    bad girl
    شکرررر
  • 🍷🐉 SISU
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۴۳
    🍷🐉 SISU

    اونی من 20 تا درست زدم جایزه موخام🥺🍼

    یه بغل موخوام🥺😭🐥

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۳
    bad girl
    بیا بخلمممممممم 
  • Hyeon ri
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۴۴
    Hyeon ri

    مشترک مورد نظر درحال حاظر قادر به پاسخگویی نیست...

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۳
    bad girl
    هقققق منه مظلومو نادیده گرفتی T_T
  • ᏦᎨᎷ ᎻᎬ ᏠᎬᎾᏁᎶ *-*(سکینه اکلیلی✨)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۴۵
    ᏦᎨᎷ ᎻᎬ ᏠᎬᎾᏁᎶ *-*(سکینه اکلیلی✨)

    من 6 شدم/:

    خواهش میکنم*-*

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۴
    bad girl
    چقد زیادددد:/

    *-*
  • karl A🍓
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۴۵
    karl A🍓

    16 شدم ._. ولی بازم از بقیه جلوترم

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۴
    bad girl
    افریننننننن خوفههههه
  • 🍷🐉 SISU
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۴۵
    🍷🐉 SISU

    هیون ری اونی رفت🥺🐥😭

    من بغل موخوام🥺🐀

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۴
    bad girl
    بیا بخلمممممممم 
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۴۶
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    منم الان خ بی ثباتمD:

     

    من کوچولو نیستم ._.

    ملت میگن شبیه 40 ساله ها رفتار میکنی:""

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۴
    bad girl
    هستی والا بنظرم هم کیوتی هم کوشولویی
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۱
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    فعلا از همه بالاترم"""":

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۵
    bad girl
    فاک چندی؟
  • 𝙁𝙖𝙩𝙞 𝘼𝙍𝙈𝙔
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۴
    𝙁𝙖𝙩𝙞 𝘼𝙍𝙈𝙔

    ۸😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۵
    bad girl
    عه فاطیییییییی
  • 𝙣𝙖𝙧𝙞 ...
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۴
    𝙣𝙖𝙧𝙞 ...

    مح خودم با تو گهلم⁦ಠ︵ಠ⁩

    ایشههه

    هیشکی منو دوش نداله⁦ಠ﹏ಠ⁩

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۵
    bad girl
    کی گفته؟من دوشت دالم بخدا تو گوگولی منی T_T
  • ᏦᎨᎷ ᎻᎬ ᏠᎬᎾᏁᎶ *-*(سکینه اکلیلی✨)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۴
    ᏦᎨᎷ ᎻᎬ ᏠᎬᎾᏁᎶ *-*(سکینه اکلیلی✨)

    خیلی زیاده:“

     

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۵
    bad girl
    اره زیااااد:"
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۶
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    18|;

    جایزمو بده توله

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۷
    bad girl
    زارتتتتت بشین تا جایزه بدم
  • ᏦᎨᎷ ᎻᎬ ᏠᎬᎾᏁᎶ *-*(سکینه اکلیلی✨)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۶
    ᏦᎨᎷ ᎻᎬ ᏠᎬᎾᏁᎶ *-*(سکینه اکلیلی✨)

    بل:“

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۸
    bad girl
    :"
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۷
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    هعیییی

    من کیوت نیستم:""

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۸
    bad girl
    هشتی ^^
  • 𝙣𝙖𝙧𝙞 ...
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۷
    𝙣𝙖𝙧𝙞 ...

    #ننه

    من بیست دادم⁦(⌐■-■)⁩

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۸
    bad girl
    عه گوگولی مگولی منننننن
  • IC.7 من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۸
    IC.7  من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش

    اوه اوه اوما من چ غلطی بخورم؟

    میرم میدم ولی اگ کم شدم چیزی نگیااااا

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۹
    bad girl
    عه مگر چ شده؟

    جرررر باشه
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۸
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    چرا ب پشتیبانی میدی بمن نمیدی/:؟

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۹
    bad girl
    کی من بش دادم؟نکبت حسودددددد 
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۸
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    تو که کیوت تری

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۹
    bad girl
    واگعا؟
  • Hyeon ri
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۵۸
    Hyeon ri

    اوژنی تو کجات مظلومه؟ ._.

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۰۰
    bad girl
    یعنی مژلوم نیشتم ؟ T_T
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۰۰
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    اره

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۰۱
    bad girl
    چون تو میگی باجه^^
  • IC.7 من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۰۲
    IC.7  من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش

    رفتم دادم و گس وات؟

    نامبر 2 خودمم میباوشممممم

    حالشو ببررررر

    یه شکلات که بده حداقل عبضی

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۰۳
    bad girl
    جرررر حیف استیکر شکلات ندارممم
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۰۲
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    کیوت گوگولی مگولی کوچولو*-*

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۰۳
    bad girl
    کوشولو تویی*-*
  • Hyeon ri
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۰۲
    Hyeon ri

    اوژنی کیوت :"""""""

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۰۴
    bad girl
    اونی جذابم*-*
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۰۵
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    خودتی*-*

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۰۷
    bad girl
    ناح تویی*-*
  • IC.7 من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۰۵
    IC.7  من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش

    فک می کردم بازم گند میزنم ولی خوب دادممم :)

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۰۸
    bad girl
    نههههههههه تو ک خیلی خوب دادی
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۰۸
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    ناح تویی

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۰۹
    bad girl
    ناح تویی توووووو 

    میگم پروفت کیه؟
  • Ponyo ^-^
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۱۰
    Ponyo ^-^

    19:"

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۱۱
    bad girl
    فاک افریننننننن 
    نمد چرا ولی انتظارشو داشتم
  • IC.7 من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۱۰
    IC.7  من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش

    بعله بعلههههه

    پسر خودتم دیگه *---*

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۱۱
    bad girl
    ارهههه بچه منییییی*-*
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۱۰
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    نیستم..تویی

     

    سونوو از دبویز

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۱۱
    bad girl
    منم نبیدم توییT_T 

    عررررر بایسممممم
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۱۲
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    من نیستم..

     

     

    اعع

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۱۲
    bad girl
    اصلا بیا هردومون باشیم
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۱۳
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    من نیستم:""

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۱۶
    bad girl
    هستی دارم میگم ب حرف اونیت بگوش
  • Ponyo ^-^
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۱۴
    Ponyo ^-^

    خخخخ ساده بود هرچی ک جوابش برا من صادق بود تو برعکسی😂😂😂😂😂💔

     

    فاااااااک تو حموم سرد برات رو مخ تره؟!.... دمپایی بخدا بدتره ها:"

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۱۷
    bad girl
    خخخخ یعنی دقیقا جوابایی رو زدی ک برعکس مردم عادی بود؟

    اره خیلی بدتره چون از سردی اب حموم بدم میاد
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۱۸
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    میگم نیستم :""

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۱۹
    bad girl
    میگم هستی پاستیل اونی پان پان
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۲۱
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    منم میگم نیستم اونی پان پان

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۲۳
    bad girl
    واییییی گفت اونی ذوق مرگ شدم
  • پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۲۴
    پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:)

    تو هر سری ذوق میکنی

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۲۵
    bad girl
    ارهههه *-*
  • 𝙁𝙖𝙩𝙞 𝘼𝙍𝙈𝙔
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۳۱
    𝙁𝙖𝙩𝙞 𝘼𝙍𝙈𝙔

    اونیییییییییییییییییییی بیا منو بزن هق هق خیلی عجله ای زدم باید با حوصله میزدمش😭😭😭😭

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۳۵
    bad girl
    نههههههههه من دلم نمیاد کسیو بزنمممممم توعم ک عشقولی منی
  • 𝙣𝙖𝙧𝙞 ...
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۳۶
    𝙣𝙖𝙧𝙞 ...

    کسی رکورد منو شکوند؟⁦(⌐■-■)⁩

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۳۷
    bad girl
    ناح تو بهترینی فرزندم 

    موگویم چطوری نارنگی اوما؟
  • 𝙣𝙖𝙧𝙞 ...
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۴۰
    𝙣𝙖𝙧𝙞 ...

    ب ب

    خیوبم

    تو خوبی؟

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۴۱
    bad girl
    منم خیوبم 

    چخفرا؟چ میکنی؟
  • 𝙁𝙖𝙩𝙞 𝘼𝙍𝙈𝙔
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۴۰
    𝙁𝙖𝙩𝙞 𝘼𝙍𝙈𝙔

    پس بخلم کن🥺🥺

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۴۱
    bad girl
    بیا بخلمممممممم 
  • 𝙣𝙖𝙧𝙞 ...
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۴۲
    𝙣𝙖𝙧𝙞 ...

    #فاطی

    الهیییی قربونت برم بیا خودم بغلت کنم

    #خودت

    بی خبری

    تو چخبر؟

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۴۴
    bad girl
    ایح حسودیم شدT_T 

    منم بیخبری حوصلم پوکیدهT_T
  • 𝙁𝙖𝙩𝙞 𝘼𝙍𝙈𝙔
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۴۵
    𝙁𝙖𝙩𝙞 𝘼𝙍𝙈𝙔

    ヾ(❀╹◡╹)ノ゙اومدم

    #اوما توهم بخلللللللل

    چقد نرمین میشه همینجا بخوابم؟؟

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۴۵
    bad girl
    اله بموننننن*-*
  • Ponyo ^-^
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۴۶
    Ponyo ^-^

    خخخ ن شوخیدم.... دیه من تورو بزرگت کردم توله:"

     

    اینو خداوکیلی نمیدونستم :"

     

    خوبی؟.... عمو بهترع؟ 

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۴۸
    bad girl
    جرررر میگم خوبه سه ماه نشده همو میشناسیما 

    گادددددددددد اکنون بدان من جاست ابگرمو تحمل میکنم 


    خوبم خداروشکر تو خوبی؟...عمو کیه؟
  • 𝙁𝙖𝙩𝙞 𝘼𝙍𝙈𝙔
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۴۹
    𝙁𝙖𝙩𝙞 𝘼𝙍𝙈𝙔

    لالا😴😴

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۵۲
    bad girl
    لالالای
  • 𝙣𝙖𝙧𝙞 ...
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۵۰
    𝙣𝙖𝙧𝙞 ...

    حسود نباش-__-

    تو هم بیا بخلممممم

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۵۳
    bad girl
    هقققق هستم-_-

    اومدمممممم 
  • Ponyo ^-^
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۵۲
    Ponyo ^-^

    مهم نیتمون بود ک خالص بود*-* خخخخ

     

     

    آه دانستم*-*😂😂😂

     

    خداروشکر منم بد نیسم.... من عادت دارم ب مامان و بابای دوستام بگم عمو و خاله:"

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۵۵
    bad girl
    جرررر 

    بدان ای نادان 

    عه ک اینطور خداروشکر بهتره امروز استراحت مطلقه خوابیده
  • Ponyo ^-^
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۵۸
    Ponyo ^-^

    هییییی نکبت ب اونیت میگی نادان؟! *-*... جاهل!

     

    خداروشکر پس.... چخبر چیکار میکنی؟ 

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۰۶
    bad girl
    گادددددددددد توعم عادت کردی ب نکبت گفتن 

    هیچی والا دارم امت دینی میدم
  • Ponyo ^-^
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۰۹
    Ponyo ^-^

    خخخخ آره😂💔

     

    هعی منم صب زیست داشتم :"... موفق باشی

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۱۳
    bad girl
    تمام شد بالاخره 
    من دیروز زیست داشتم
  • Ponyo ^-^
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۱۷
    Ponyo ^-^

    18 و نیم شدم بی دقتی داشتم ی سوال یکو نیم نمره ای رو اشتب زدم فاااااااااااااااااااااااک =-=

    از اونور کسایی ک متنفرم 19 و 19 و نیم شدن=-=

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۱۸
    bad girl
    جرررر انقد بدم میاد دشمنام بیشتر میگیرن
  • tanaz (سکینه کیوت 🍦)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۲۰
    tanaz (سکینه کیوت 🍦)

    اوما بزرگ :(

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۲۰
    bad girl
    جانم
  • tanaz (سکینه کیوت 🍦)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۲۱
    tanaz (سکینه کیوت 🍦)

    از اونی ریتا خبر داری داره دلم پر میکشه واسش دلم تنگ شده :(

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۲۲
    bad girl
    تا دوروزپیش اره خبر داشتم الان نه :(
  • Ponyo ^-^
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۲۲
    Ponyo ^-^

    زیست بود خودشم آخه!!!! من زیست خداشم!!!!!!

    من کسی بودم ک ی زمان تموم سوالارو بهشون. میرسوند.... الان!... هوووووووووووف خداروشکر کسی نمره کسیو نمیفهمه.... منم نفوذی داشتم فهمیدم:"

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۲۵
    bad girl
    جرررر نفوذی داری؟مگه سازمان خلافه؟
  • tanaz (سکینه کیوت 🍦)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۲۳
    tanaz (سکینه کیوت 🍦)

    من از دیروز صبح ازش خبر ندارم دارم سکته میکنم دلم تنگ شده واسش :(

    هق فین :(

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۲۵
    bad girl
    اروم باش گلم اخرین بار کجا باش حرفیدی؟
  • tanaz (سکینه کیوت 🍦)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۲۶
    tanaz (سکینه کیوت 🍦)

    وبش خصوصی دادم :(

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۲۶
    bad girl
    خو کدوم وبش؟
  • Ponyo ^-^
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۲۶
    Ponyo ^-^

    خخخخ تو کلاسشون یکی دوست ماس میگف ک فلان قدر گرفتن:"

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۲۸
    bad girl
    گادددددددددد من تک و تنها میون ی مشت نکبتم
  • tanaz (سکینه کیوت 🍦)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۲۶
    tanaz (سکینه کیوت 🍦)

    وب خودش سوییت ورلد 

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۲۸
    bad girl
    عه وایسا ببینم دیشب وبم بود ک
  • tanaz (سکینه کیوت 🍦)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۲۹
    tanaz (سکینه کیوت 🍦)

    عرررررررر حالش خوبهه؟؟؟ من نگراننننننن من گریههههههههه

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۳۰
    bad girl
    خوبه عزیزم نگران نباش هوم؟
  • tanaz (سکینه کیوت 🍦)
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۳۰
    tanaz (سکینه کیوت 🍦)

    سعی میکنم :(

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۳۲
    bad girl
    نگران نباش انقد عزیزم 
  • Ponyo ^-^
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۳۰
    Ponyo ^-^

    بمیرممممم:"

     

    یاااا از ریتا خبر داری؟!.... منم نگرانشم شدید

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۳۲
    bad girl
    خدانکنه 

    جرررر پست ج ح انی خ باحال بود 

    اره دیشب بودش...نگران نباشید 
  • Ponyo ^-^
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۳۵
    Ponyo ^-^

    عههههه وایسا خخخ خودم هنو ندیدم:"

     

    خداروشکر... 

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۲
    bad girl
    جرررر برو ببینش
  • Ponyo ^-^
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۶
    Ponyo ^-^

    جررررررررر دیدمش خخخخ

    گاااد 😂😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۷
    bad girl
    گادددددددددد کار تو بوده؟ 
  • Ponyo ^-^
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۸
    Ponyo ^-^

    خخخخ آری ح ج بود گف ج گفتم پست بزاره البته ی چی دیه گفته بودم نتونس اینو گفتم:"

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۹
    bad girl
    جرررر چی گفته بودی؟
  • Ponyo ^-^
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۲
    Ponyo ^-^

    گفته بودم تو ی وویس احساساتشو نسبت بهم بگ:"

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۲
    bad girl
    عه نتونست؟
  • Ponyo ^-^
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۳
    Ponyo ^-^

    مامان و باباش بودن نشد:(

  • bad girl
    ۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۵۵
    bad girl
    اوخییییی نو پرابلم 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7