Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۵۵ ب.ظ

کارما ایز **

کارما یه بچ واقعیه 

یچیزی هست ب اسم عمل و عکس العمل 

کارما کارش دقیقا عین عکس العمله 

تو دنیا ادم هر غلطی کنه بدتر سرش در میاد 

و من اینو امروز با چشمای خودم دیدم 

قبلا با خودم میگفتم 

چرا ادمای بد هیچوقت ب سزای اعمالشون نمیرسن 

اما الان دیدم میرسن چ دیر چ زود 

شاید از زمانی ک از یکی بدم اومد چن سال گذشته باشه 

اما بالاخره ب حقش رسید 

اولش میگفتم اوه چ عالی انتقامممو خدا گرفت 

اما الان 

راستش ته دلم دلم براش سوخت 

در اخر 

مراقب کاراتون باشید 

چ خوب چ بد همه ب چیزی ک حقشونه میرسن 

کارما ایز عه ریل بچ 

لاو یو عال :))))))))))) 

 

 

🐉🍸 SISU ❤ ℜ  ❤ ʝк ƒυçкєяッ ❤ ℜ  ❤ 🦄🌈noshmak 🍭🍓 🦄🌈noshmak 🍭🍓
Last Comments :
۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 🐉🍸 SISU
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۰۲
    🐉🍸 SISU

    امیدوارم همینجوری که میگی باشه@-@

    اونایی که بدن باید به سزای اعمالشون برسن6-6

    خوبی اونی؟ 0-0

  • bad girl
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۱۲
    bad girl
    همه ب سزای اعمالشون میرسن عسلم چ دیر چ زود 

    عالی تو چطوری؟
  • ❤ ℜ ❤
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۰۵
    ❤ ℜ  ❤

    من به کارما اعتقاد ندارم :)

  • bad girl
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۱۲
    bad girl
    ریلی؟
  • ʝк ƒυçкєяッ
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۰۵
    ʝк ƒυçкєяッ

    اعتقاد قوی ب این جمله″کارما ایز بچ ″دارم :|

  • bad girl
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۱۲
    bad girl
    دقیقااااا کارما یه بچ واقعیه 
  • ❤ ℜ ❤
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۱۷
    ❤ ℜ  ❤

    اره من مطمئنم هیچ چیز اتفاقی نیست بلکه همه چیز در زمان بخصوصی به طور دقیق اتفاق افتاده برای روی دادن یه حادثه!

  • bad girl
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۲۳
    bad girl
    اینم درسته یجورایی 
  • 🦄🌈noshmak 🍭🍓
    ۲۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۰:۴۹
    🦄🌈noshmak 🍭🍓

    کارما کیه

    چیشوده؟!

  • bad girl
    ۲۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۰:۴۹
    bad girl
    کارما نمیدونی چیه نتیجه گلم؟
  • 🦄🌈noshmak 🍭🍓
    ۲۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۱:۰۱
    🦄🌈noshmak 🍭🍓

    ناحح نمدد

    اگه صخته توضیح دادنش بیخی

  • bad girl
    ۲۱ ارديبهشت ۰۰، ۰۱:۰۲
    bad girl
    راستش توضیحش سخته یجورایی مفهومیه
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7