Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۱۵ ب.ظ

یه کمک خیلیییییییییی مهم (خداییش مسعله مرگ و زندگیه اینبار )

اهم سلام ب همه 

خوبید؟

دلم براتون یذره شده بود 

بگذریم ازین موضوع 

خب یه سایتی هست یسری چیزا 

داخلشه ک میخوام پی دی افش کنم 

اما متاسفانه ب چند دلیل نمیتونم 

1برنامه پی دی اف ساز ندارم و ب لپ تاب و کامپیوتر دسترسی ندارم 

2زمانم محدوده برا انجام اونکار 

3من اگه بخوام با گوشی پی دی اف بسازم وقت نمیکنم چون شبا تا صب درس میخونم روزم مشغولم با بعضی چیزا 

از طرفی اینکار برام در حد چی مهمه 

البته برام هدفم ازین کار مهمه 

لطفا اگه کسی میتونه و وقتشو داره بهم بگه 

یکم کارم طولانی میشه اما واقعا ب این کمک نیاز دارم 

اگه کسی تواناییشو داشت لطفا اعلام کنه 

واقعا ممنونش میشم و انشاالله جبرانش میکنم 

ازون گذشته بیاید بحرفیم تا اندکی وقت استراحت دارم الان 

مرسیییی لاولیز 

بای 

🪄Li^ ^li 🪄Li^ ^li 🪄Li^ ^li 🪄Li^ ^li 🪄Li^ ^li ^^ Alale بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ 🪄Li^ ^li ^^ Alale 🪄Li^ ^li 🪄Li^ ^li ђєlเ ŞHĮİ ★ . Luna .♡ بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ 🪄Li^ ^li ђєlเ ŞHĮİ ★ . Luna .♡ ђєlเ ŞHĮİ بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ ђєlเ ŞHĮİ ★ . Luna .♡ ђєlเ ŞHĮİ بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ ★ . Luna .♡ بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ ђєlเ ŞHĮİ ★ . Luna .♡ ђєlเ ŞHĮİ ★ . Luna .♡ ^^ Alale بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ ђєlเ ŞHĮİ ★ . Luna .♡ ^^ Alale بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ ★ . Luna .♡ ★ . Luna .♡ بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ ★ . Luna .♡ ★ . Luna .♡ ★ . Luna .♡ ★ . Luna .♡ بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ ★ . Luna .♡ بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ ★ . Luna .♡ بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ ★ . Luna .♡ بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ ★ . Luna .♡ بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️ niloo  niki
Last Comments :
۶۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 🪄Li^ ^li
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۱۷
    🪄Li^ ^li

    چرا با برنامه ی سامسونگ نوت گوشی درست نمی کنی

    مثله پی دی افه من پی دی افمو با اون درس می کنم

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۱۸
    bad girl
    گوشیم سامسونگ نیست عزیزم اخه 
  • 🪄Li^ ^li
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۱۸
    🪄Li^ ^li

    کم پیدایی اوما

    دلم برات تنگیده بود

    هیق💔💔

    بیا بخلمممممممم

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۱۹
    bad girl
    اره عسلی خیر سرم امتحان دارم کم میام 
    منم دلتنگت بودم خوشگل اوما 
    اومدممممممم 
    راستی ازین ب بعد بت میگم خرس عسلی خوبه؟
  • 🪄Li^ ^li
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۱
    🪄Li^ ^li

    یه همچین برنامه ایه

    درست کردن توش راحته؟

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۱
    bad girl
    والا نمیدونم باش کار نکردم تا الان
  • 🪄Li^ ^li
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۲
    🪄Li^ ^li

    منم امتحان دارم ولی نمی دونم چرا هی اینجا پلاس می شم/:

    جیخخخخخخخخخخخخ خیلی خوفهههههه❤❤

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۳
    bad girl
    هعیییییی متاسفانه امسال سال سختی بوده 

    عالیههههه پس
  • 🪄Li^ ^li
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۲
    🪄Li^ ^li

    چرا کامنت قبلیم علامت شوال اومد😐💔

    کار کردن توش خیلی راحته از رایانه هم راحت تره می خوای یه بار امتحان کن

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۴
    bad girl
    هعیییییی باید گوشیمو عوض کنم بعدش اینو بنصبم
  • ^^ Alale
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۳
    ^^ Alale

    من میتونم برات درست کنم :)

    + سلامممم خوبی؟ *-*

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۴
    bad girl
    واییی ریلی؟میگم زیاده ها مشکلی نداری؟

    سلاممم عالی تو چطوری ؟
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۳
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    من کامپیوترم ریده ب معنای واقعی کلمه:"|😂

    فلش ویروسی زدم بهش ویروسی شده یاع یاع یاع😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۶
    bad girl
    هقققق اخه چرااااااا من انقد بدشانسم 

    زارتتتتت منم فلش زدم ب تلویزیون تلویزیون ب فاک رفت 
  • 🪄Li^ ^li
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۴
    🪄Li^ ^li

    پی دی افه چی می خوای درست کنی اوما

    شاید بتونم درست کنم برات

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۶
    bad girl
    جرررر پی دی اف فن فیکه 
  • ^^ Alale
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۶
    ^^ Alale

    تا جایی که بتونم درستش میکنم 

    فقط فایل وردشو بهم بده 

     

    خوبم مرسی =)

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۷
    bad girl
    ببین یلحظه بیا خ تا دقیق بهت بگم اوکی؟
  • 🪄Li^ ^li
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۶
    🪄Li^ ^li

    جررررر

    فکر کردم برا مدرسه اس😂😂😂

     

    بده درستش کنم

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۷
    bad girl
    جرررر نبابا اخه منو چم ب اینکارا 

    شب برات میفرستمش
  • 🪄Li^ ^li
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۷
    🪄Li^ ^li

    راستی اوما ناری نیستش

    من از کیه بهش پیام دادم ج نداده نمدونم کجاس چیزی هم نگفته دلم براش تنگیده💔💔

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۸
    bad girl
    والا منم دلتنگشم و خبری ازش نیس اگه چیزی گف میگی یم؟
  • ђєlเ ŞHĮİ
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۷
    ђєlเ ŞHĮİ

    نمد:/

     


     

    خوبییی؟؟

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۸
    bad girl
    عالییی تو چطوری هلی شی؟
  • ★ . Luna .♡
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۸
    ★ . Luna .♡

    سلام 

    عزیزم من میتونم برات درست کنم:) 

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۹
    bad girl
    سلاممم لونایی خوبی؟

    اوه گاددددد مرسیییی 
    سو برات لینکشو میزارم
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۹
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    نمدانم"-"😂😂

     

     

    وای جرر پاره پوره😂😂😂 من کلن عادتمه برینم تو وسایل 😂😂

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۳۲
    bad girl
    جرررر منم این مدلیم یبار اومدم سر کنجکاوی ببینم تو غلط گیر چیه بعد مامانم تازه ی ماه بود مبلا رو عوض کرده بود غلط گیره ریخت رو مبله
  • 🪄Li^ ^li
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۳۰
    🪄Li^ ^li

    فعلا که ازش خبری نیست ولی هروقت اومد بهت میگم اوما💔💔

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۳۲
    bad girl
    عجببببب مرسیییی خرسی عسلی 
  • ђєlเ ŞHĮİ
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۳۱
    ђєlเ ŞHĮİ

    خوبم

    چ خبر؟

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۳۲
    bad girl
    شکر 
    هیچ والا درسا داغونم کردن تو چخبر؟
  • ★ . Luna .♡
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۳۳
    ★ . Luna .♡

    عه منو یادته واخعا؟! *-*

     

    خواهش 

    باشه^^

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۳۵
    bad girl
    البته من معمولا ادمارو یادم میمونه کیوتی 

    ^^

    فقط اینکه با زیاد بودنشون مشکلی نداری؟اگه مشکلی هیت لطفا رودروایسی نکن و بگو
  • ђєlเ ŞHĮİ
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۳۴
    ђєlเ ŞHĮİ

    هیچ اون معلم عنتر همش امتحان میگیره=|

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۳۵
    bad girl
    لعنت ب معلمای عنتر عقده ای
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۳۴
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    وای جررر😂😂😂

    من اون سری اومدم ببین میکروسکوپ توش چیه باز کردم بستمش چند تا تیکه اضافه موند یاع یاع یاع😂😂

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۳۷
    bad girl
    واییی جرررر منو یاد جین میندازی لعنتی 
  • ђєlเ ŞHĮİ
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۳۶
    ђєlเ ŞHĮİ

    دخیخا😐👌

     

    چیکارا میکنی

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۳۸
    bad girl
    هیچی والا پس از یکسال تنبلی بالاخره تصمیم ب خرخونی گرفتم و از طرف دیگه گیر فیک خوندنم  تو چیکارا میکنی؟
  • ★ . Luna .♡
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۳۷
    ★ . Luna .♡

    دقیقا برعکس من🤦🏼‍♀️

     

    نه عزیزم فقط شاید یکم کیفیت بیاد پایین

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۳۹
    bad girl
    حافظت بده؟


    اها اونش مهم نیس راستش فقط زمانش یکم مهمه
  • ђєlเ ŞHĮİ
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۳۹
    ђєlเ ŞHĮİ

    فیک میخونی؟

    من ندوس =/

     

    هیچ منکه درس مرس پر همش سرم تو گوشیه"/

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۱
    bad girl
    اره معتادشم درواقع 

    منم تا پارسال متنفر بودم ازش 


    جرررر کلاس چندمی مگه؟
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۰
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    من ورلد واید هندسامم نسخته دو یاع یاع یاع😂😂

    *خنده شیشه پاک کنی*

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۱
    bad girl
    جرررر واجرررررر خداییش اعتماد ب سقفتم عین اونه 


    یچیزیو بگم؟
  • ★ . Luna .♡
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۲
    ★ . Luna .♡

    کوتاه مدتم اره 

    ولی بلند مدتم مثل جته😂

     

    باشه گلم 

    تا کی میخوای نهایتا؟! 

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۳
    bad girl
    جرررر من متاسفانه فقط تو تاریخا یکم مشکل جدی دارم بقیش عالیه 

    امممم تا پنج خرداد خوبه؟
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۴
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    پترو های نورم تو حلق هیترام اصن😂😂😂

     

    جانم؟😂بگو

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۸
    bad girl
    جرررر هیترا برن تو کیوچه 


    امممم میدونی اوایل ک اشنا شدیم زیاد دوست نداشتم اما ب مرور زمان شناختمت و روز ب روز بیشتر تو دلم جا کردی خودتو ی ادم کیوت و مهربون بودی و نود درصد اوقات باعث خندم شدی حتی با کل کل کردنامون خواستم بگم خیلیییییییییی دوست دارم و بینهایت از اشناییت خوشحالم لاولی 
  • ђєlเ ŞHĮİ
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۵
    ђєlเ ŞHĮİ

    کلا شیپ دوس ندارم برای همین فیکم ندوس=/

     

     

    پنجم=|

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۸
    bad girl
    ک اینطور 


    عه یادش بخیر شیش یا پنج سال قبل منم همسن تو بیدم هعیییییی جوونی
  • ★ . Luna .♡
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۶
    ★ . Luna .♡

    نه تاریخ ها هم عالیه XD

     

    بعله که خوبه *-*

    خب من حاضرم

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۹
    bad girl
    مرسیییی لونایی حتما یروز جبران میکنم برات عزیزم *-*

    ناح من تاریخا بخصوص تولدا کم یاد میمونه
  • ђєlเ ŞHĮİ
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۹
    ђєlเ ŞHĮİ

    جوری میگی جوونی انگار الان 9876543210 سالنه:/

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۰۴
    bad girl
    جرررر خیر سرم هفده سالمه دیگه پیر شدم خو
  • ★ . Luna .♡
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۵۱
    ★ . Luna .♡

    خواهش گلم این چه حرفیه^^

     

    من که عالیم ولی یادم نمیاد دیروز ناهار چی خوردم یا دودقیقه پیش مامانم بهم چی گفتXD

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۰۵
    bad girl
    ^^

    یاخدااااا خداییش من اینو یادم میمونه
  • ^^ Alale
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۵۲
    ^^ Alale

    اگه به کس دیگه ای هم لینک دادی 

    من ۶ پارت اول اون ۶ پارت دوم 

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۰۶
    bad girl
    راستش ب اون یکی این فیکه رو ندادم 

    راستی مگه این ده پارت نیس؟
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۵۸
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    کیوچه بن بسته😂😂😂😂

     

     

    یاع یاع هارتم بروک شد😂😂😂

    منم لاو یو

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۰۶
    bad girl
    جرررر ریدی تو احساساتم
  • ђєlเ ŞHĮİ
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۰۵
    ђєlเ ŞHĮİ

    جرررر😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۰۶
    bad girl
    جرررر تررر
  • ★ . Luna .♡
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۰۷
    ★ . Luna .♡

    نه من تو این قضیه خصوصا ناهار و حرف مامانم نابودم XD

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۱۰
    bad girl
    واییی خداااا منم قبلا وقتی ذهنم مشغول بود حتی غذا خوردنمم یادم نبید
  • ^^ Alale
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۰۸
    ^^ Alale

    عه پس هیچی :/

    چرا من اشتباه کردم :/💔

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۱۱
    bad girl
    اوکییی:/ ^^
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۰۹
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    جررر به هدف جذابم رسیدم😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۱۱
    bad girl
    جرررر 

    جونننن اسمشو بوت خوشگله واییی 
  • ★ . Luna .♡
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۱۳
    ★ . Luna .♡

    خودم منم نمیخوام غذا بخورم اما مگه میزارن؟! +-+

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۱۴
    bad girl
    یاااااا غذا بخوریا اگه کم غذا بشی و غذا ب بدنت نرسه کمبود ویتامین میگیری عزیزم 
  • ★ . Luna .♡
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۱۵
    ★ . Luna .♡

    میخوام فقط سالاد بخورم نمیزارن 

    بزور میکنن در حلقم 

    اییییح=~=

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۱۷
    bad girl
    واییی توعم سالاد دوس داری؟

    یاااااا خب تو سن رشدی تغذیه خوب خیلی مهمه برات
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۱۷
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    وات د هللل توبرا چی ب اون دقت کردی هاااا؟😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۱۸
    bad girl
    جرواجررررررر لعنتی خیلیییییییییی سمه اسمتو بزار سکینه بوت خوشگله 
  • ★ . Luna .♡
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۲۱
    ★ . Luna .♡

    اره خیلی 

    اصلا سبزیجات خیلی خوشمزس*---*

    والا من که اصلا انرژی مصرف نمیکنم در کل هم زیاد گشنم نمیشه 😂

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۲۲
    bad girl
    واییی منم عاشق سالادمممم البته اصلا سس مایونز و اینا نمیخورم باهاش 

    سبزیجات بسی خوبه اما متاسفانه من معتاد گوشت گوساله و مرغم هستم 

    جرررر نکنه توعم تنبلی؟
  • ★ . Luna .♡
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۲۵
    ★ . Luna .♡

    منممم

    من سس خودم ساخت باهاش میخورم 😂

     

    نه من گوشت و اینا زیاد دوست ندارم در اصل اصلا برام مهم نیست

     

    تا تعریفت از تنبل چی باشه 💔😂

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۲۷
    bad girl
    ناح من معمولا یا سس ایتالیایی ک رژیمیه یا سرکه سیب یا سرکه بالزامیک میخورم باش طعمش عالی میشه 

    درواقع گوشت زندگیمه ولی زیاد خوش غذا نیستم درکل افتضاح بد غذام 

    جرررر منکه ی شیرازیه تنبلم 
  • ★ . Luna .♡
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۲۹
    ★ . Luna .♡

    اوه من عاشق سرکه ام 

    اما متاسفانه ریفلاکس دارم نمیتونم چیزای اسیدی زیاد بخورم*-*

     

    دقیقا برعکس تو من همههههه چی میخورم فقط از چربی و فسنجون بدم میاد 

     

    شیراااااز من شیراز رو خیلی دوست دارم*-----*

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۳۱
    bad girl
    عه چ بد منم مادربزرگم ریفلاکس داره سخته 

    ناح من ماهی و میگو تخم مرغ و گوجه خام و حبوبات تا یحدی و کلی چیز دیگرو نمیخورم 

    ارههههههههه شهر باحالیه منم متولدشم ولی تقریبا یازده ساله ماهشهر زندگی میکنم
  • ★ . Luna .♡
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۳۴
    ★ . Luna .♡

    اره خیلی بده اسید معده میاد تو حلقت=~=

     

    واو بیچاره مامانت میخواد غذا درست کنه چی میکشه 💔😂

     

    چه جالب منم اصالتا یه جای دیگه ای ام اما یه جای دیگه زندگی میکنم *-*

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۳۵
    bad girl
    واییی 


    مادرم پارسال فوت کرده ازون گذشته زیاد اهل اشپزی و اینا نبود 


    هعیییییی من شیرازو دوس داشتمT_T 
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۳۵
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    عمرا😂😂

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۳۶
    bad girl
    جرررر پاستیل کیوتم بژال دیجهT_T
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۳۷
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    نوموژالم😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۳۸
    bad girl
    شبایی پاشتیلم دلت مویاد ب اونیت نه بوگی؟ T_T
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۳۹
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    عره 😂😂😂 جرررر

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۳۹
    bad girl
    جرررر عوضییییی نکبتتتتت ایشالله بوتت ب اف برعT_T
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۴۰
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    یاا :"|

    بیتربیت دعا قحت بود😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۴۱
    bad girl
    من الان برات دعای خیر کردم نکبتتتتت ایشالله سال بعد بچه هاتو بغل بگیرم بم بگم خاله خاله
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۴۶
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    مئن باش اول من قراره خاله خطاب شم ن تو😂😂😂*هارمانم*

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۴۷
    bad girl
    جرواجررررررر خواهر گوگولم قطعا هیچ بدبختی نمیاد منو بگیره ازون گذشته زارتتتتت بچه اخرین چیزیه ک تو زندگیم میخوام ایش
  • ★ . Luna .♡
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۴۹
    ★ . Luna .♡

    =~=

     

    وای خدا رحمت کنه روحشون در ارامش ببخشید به خدا نمیدونستم شرمنده 

     

    منم فقط یکی دوبار رفتم اما واقعا جای قشنگیه با مردمان خوب*-*

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۵۰
    bad girl
    نبابا عزیزم مشکلی نیست که بهرحال برای من عادیه...دشمنت شرمنده گلم بخدا عادیه برام 


    ارههه واقعا جای جالب و باحالیه
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۴۹
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    صیمم..هیچ شاسکولی نمیاد منو بگیره مگ ارزوی مرگ داشته باشه😂😂😂

    ننن من میخ بچه ب فرزندی بگیرمممم(ولی ازدواج نمکنم-_-)

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۵۱
    bad girl
    جرررر بخدا هرکی منو بگیره یروز نشده طلاقم میده از بس گوز اخلاقم 


    زارتتتتت بچه مفتشم گرونه ب مولا_-_
  • ★ . Luna .♡
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۵۲
    ★ . Luna .♡

    خیلی ناراحت شدم متاسفم

    حتما برات سخت بوده.. 

    ببخشید بازم

     

     

    منم خیلی وقته دیگه نرفتن +-+

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۵۳
    bad girl
    ناراحت نباش گلم مرگ حقه همه میمیرن 
    اتفاقا برام چندانم سخت نبوده من ادمیم ک زود با هر شرایطی خودمو وفق میدم 


    من الانم اومدم پیش مادربزرگم شیراز
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۵۲
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    اصن میام خودم میگیرمت بیب😂😂😂(چی زدم)

     

    ننن من دوست درم بچه😂

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۵۴
    bad girl
    جرواجررررررر بشین تا بله رو بدم 
    اوخدااا تو خودتم بچه ای ^^
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۵۶
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    یاا دلت میاد به من بعله رو نگی؟😂 باش انقد میام خاستگاری تا بگی بلع😂😂

     

    شاتاپ بیب._. من فقط 1 سال کوچیکترم|:😂

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۵۹
    bad girl
    جرررر وایییی خدااااااا لعنتی چرا انقد بانمکیییی 


    مگه 16 سالته بیب؟
  • ★ . Luna .♡
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۱:۵۹
    ★ . Luna .♡

    اون اره اما برای عزیز ادم یکم سخت تره 

    منم خودمو زود وفق میدم :"(

     

    خوشبحالت پیش مادربزرگت بیا منم ببر XD

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۰۰
    bad girl
    اوهومممم درسته 
    منم همینطور 


    جرررر با هواپیما بیام یا کشتی؟
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۰۰
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    چون تو بانمکی بیب😂

     

     

    ن"-"😂😂

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۰۰
    bad girl
    جوننن منکه گوله زهرمارم 


    15 هستی؟
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۰۲
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    من همین گوله زهر ماری تو دوست درم بیب😂😂

     

    ببین من نیمه اولم 86 ام😂😂

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۰۳
    bad girl
    جوننن پاستیل باید لقب افتضاح ترین لاس زن سالو بت بدن متاسفانه جذبم نکردی 

    من نیمه دوم 83 ولی تو شناسنامه برام زدن 84 نیمع اول
  • ★ . Luna .♡
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۰۲
    ★ . Luna .♡

    ♡♡♡

     

    نه یکم نزدیکیم با ماشین هم بیای حله  XD

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۰۴
    bad girl
    جرررر پ خوبه با ماشین میام سراغت 

    راستی وب شخصی داری؟چون من فردا برات اون پسته رو میذارم ک لینکا توشه
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۰۶
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    چجوری پس باس جذبت کنم بیبی؟"-"هوم؟

     

    او یس دتس رایت😂😂

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۰۶
    bad girl
    جرررر با اهنربا خوبه؟


    جرررر لعنتی 
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۱۱
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    اره بنظرم روش خوبیه...

    تو روش دیگه ای دوست میداری بیب؟"-" (چی زدم؟)

     

    😂😂😂جذابیتم کار دستت داد ن بیبی؟😂

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۱۲
    bad girl
    واییی از موتوری جنس نخرید دوستانننن 

    واییی عار یو اوکی تونایت؟
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۱۴
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    جوون دوستان بخرید جناسش خ خوبهه😂

     

    یعس ایم اوکی فقط تورو کم درم ک عالی شم"-"

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۱۶
    bad girl
    جرررر یاد ادبیات افتادم با جناس گفتنت 

    زارتتتتت یاخدااااا چ مخ زنی شدی تو
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۱۶
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    جرر😂😂بی مزه😂😂

     

    ججوون خوشت اومد بیب؟"-"

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۴۷
    bad girl
    جرررر من ب این زهرمزگی 

    جوننن اره عاشق سینه چاکت شدم عبضی
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۲:۵۱
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    شاتاپ😂😂😂

     

    میدونستم بیبی بالاخره عاشقم میشی😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۳:۲۳
    bad girl
    جرررر اخه خ تو مخ زنی عالی بیدی 


    میگم وب دوم مبیو داری؟همونکه اهنگ توش میزاشت
  • بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۳:۲۷
    بوت خوشگله 💔🚶🏻‍♀️

    http://para-normal.blog.ir/

  • bad girl
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۲۳:۴۰
    bad girl
    ممنانمممم جوجه
  • niloo niki
    ۲۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۱۸
    niloo  niki

    سلام کویین 

     

  • bad girl
    ۲۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۱۳
    bad girl
    سلاممم عسلم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7