Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۰۳ ق.ظ

انی بیا میخوام به زندگی امیدوارت کنم :/

 

 

 

 

جرررر این انگشت کوچیکمه ک واقعا کوچیکه :/

 

 

اینم دستمه ک بسی کوچولو موچولوعه و متاسفانه تپلم هست:/

هرچند چهار پنج روز پیش زدم ناخنامو نصف کردم دقیقا 

 

 

پ.ن:انتشار در اینده 

پون پونم*-* 🐚𝓘𝓶 𝔂𝓸𝓾𝓻    𝓕𝓲𝓵𝓽𝓮𝓻 ‌‌‌‌ پون پونم*-* bad girl SANA ... پون پونم*-* SANA ... SANA ... SANA ... Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) پون پونم*-* SANA ... SANA ... پون پونم*-* SANA ... پون پونم*-* SANA ... SANA ... SANA ... 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓 SANA ... L.Z.A Kpoper مستر کارن کت&لیدی لیزا *زوج کیوت کتز😻💕* 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓 kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: SANA ... L.Z.A Kpoper مستر کارن کت&لیدی لیزا *زوج کیوت کتز😻💕* SANA ... kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: L.Z.A Kpoper مستر کارن کت&لیدی لیزا *زوج کیوت کتز😻💕* 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓 SANA ... SANA ... kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: SANA ... ⊶paria - chan kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: SANA ... SANA ... SANA ... kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: SANA ... kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: SANA ... SANA ... kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: پشمک صورتی کارلا 🍓🌈 SANA ... SANA ... Banana Daddy .Yasy2007 SANA ... kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: Banana Daddy .Yasy2007 Banana Daddy .Yasy2007 Banana Daddy .Yasy2007 Dady Park.. Banana Daddy .Yasy2007 kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: Dady Park.. Banana Daddy .Yasy2007 kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: Dady Park.. Banana Daddy .Yasy2007 kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: Dady Park.. Banana Daddy .Yasy2007 kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: Dady Park.. Banana Daddy .Yasy2007 Dady Park.. kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: Banana Daddy .Yasy2007 kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: Banana Daddy .Yasy2007 karlA 🍓🥀 Dady Park.. kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:  •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍ Dady Park.. kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:  •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍  •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍ karlA 🍓🥀  •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍ ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)  •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍ Dady Park..  •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍ karlA 🍓🥀  •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍ kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: Dady Park..  •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍ karlA 🍓🥀 karlA 🍓🥀 karlA 🍓🥀 karlA 🍓🥀 karlA 🍓🥀 karlA 🍓🥀 ^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨ kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: ⊶paria - chan ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*) ⊶paria - chan ^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨ مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو♡ مای بیبی هانی لاو♡ مای بیبی هانی لاو♡ niloo  niki  𝙣𝙖𝙧𝙞 ...
Last Comments :
۱۲۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • پون پونم*-*
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۰۸
    پون پونم*-*

    اون شیره خام اون وسط چی میگ؟! 😭😭😭😭😭😭

    عررررر زیست🤧🤧🤧🤧🤧🤧

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۰۹
    bad girl
    جرررر الان متوجهش شدم داشتم اونزمان زیست میخوندم 

    هقققق زیست فردا دارم دوباره
  • 🐚𝓘𝓶 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓕𝓲𝓵𝓽𝓮𝓻 ‌‌‌‌
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۱۰
    🐚𝓘𝓶 𝔂𝓸𝓾𝓻    𝓕𝓲𝓵𝓽𝓮𝓻 ‌‌‌‌

    حیح تو هم که مث منی

    مال تو چن سانته انگشتت؟/=

    من بخبخ ۵ سانت😐💔

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۱۰
    bad girl
    هقققق اره متاسفانه 

    بزار الان سانتش کنم 
  • پون پونم*-*
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۱۱
    پون پونم*-*

    عههههههه اسمم عوض شودههههه*-*

    امروز ساعت 9 و نیم زیست داریم ما خودشم گیاهی:"

     

    خوفی؟! *-*

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۱۲
    bad girl
    ارهههه من عوضیدمش دیشب 

    زارتتتتت از زیست گیاه بدم میاد 

    خودت خوبی؟
  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۱۳
    bad girl

    #انی 

     

    الان سانت گرفتم شد 4.5

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۱۴
    bad girl
    انی
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۱۸
    SANA ...

    عه سالااااااااام -.-

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۱۸
    bad girl
    سلام سانایی چطوری؟
  • پون پونم*-*
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۱۸
    پون پونم*-*

    خیلی خوفه*-*

     

    نههههههههه من برعکس 90 درصد مردم دنیا:"... از گیاهی خیلیییی خوشم میاد عوضش از جانوری نههههه... جک و جونورا=-=

     

    بعدا حرف میزنم باهاتاااا!!!!... خوبم:)... دیشب خیلی مزخرف بود..... بعد سحری یه دلدردی گرفتم..... هعی پیج میرف نشد بخابم:"

     

    جررررررر رفتم عین اسکلا منم سانت کردم :"... 6/3

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۲۱
    bad girl
    زارتتتتت من عاشق جانوریمممم مخصوصا فصل تولید مثلای جنسی و غیر جنسی 

    نمیخواد هانی 
    خخخ منم سحری اش خوردم الان دلم درده 

    زارتتتتت اگه دست منو بگیری یروز فک کنم گم شه تو دستت
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۱۹
    SANA ...

    خوبم مرسی تو خوبی 

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۲۱
    bad girl
    مرسی عزیزم خوبم
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۲۳
    SANA ...

    خداروشکر *-* چه خبر 

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۲۳
    bad girl
    هیچ والا سلامتی ساعت ده کلاس دارم الان بیدار شدم
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۲۴
    SANA ...

    منم کلاسمون افلاین بود بیدار شدم دیدم هیچکی نیست 

    از دوستم پرسیدم گفت بگیر بخواب کلاس افلاینه 😐

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۲۶
    bad girl
    خخخخ باز خوبه والا من جدیدا از ده کلاس داریم ساعت شیش بیدار میشم 
  • Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۲۵
    Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩)

    حیحح اومااا منم انگشتام تپل و شوشولو ان*-----*

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۲۶
    bad girl
    اوخداااااا گوگولک مننننن
  • پون پونم*-*
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۲۸
    پون پونم*-*

    خخخ گفتم ک برعکس 90 درصد مردم!!!!... از شانسمم المپیاد بیشتر گیاهی بود... جانوریش از اسب داده بود ک خودمون اسب داریم :)))))))

     

    اه نگو برا من تازع ساکت شده:"

     

    جررررررر ن میدونی دست من ینمه مردونه طوره... مثلن دوستام دستمو گرفتنی حس میکردن تازه مغنی امنیتو میفهمن:" 

    بخاطر رزم و مشت کار کردنم دستامو مشت کردنی خ خفن موشه:"

     

     

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۳۰
    bad girl
    خو خوبه ک 

    نه من باید ی مسکن بخورم وگرنه نمیشه 

    اووووووه چ عجیب برعکس مال من ظریف و کوچوله 
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۲۹
    SANA ...

    ههی -____-

    دستای منم کوشولن 😂😐

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۳۰
    bad girl
    خخخخ انگشت کوچیکت چن سانتع؟
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۳۴
    SANA ...

    بذا اندازه بگیرم -.-

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۳۴
    bad girl
    جرررر بگیر
  • پون پونم*-*
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۳۶
    پون پونم*-*

    روزه نیسی مگ؟... شاید اسهالی وایسا...

     

    خخخ اونهمه هم نیستا مال من.... گفتم ینمه مردونع طور:"

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۳۸
    bad girl
    چرا هستم برا همین اذیتم دیگه چون نمت بخورم چیزی 

    اونییییییی چشمات چ رنگه؟
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۳۶
    SANA ...

    ۶ سانت😂😐

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۳۸
    bad girl
    زارتتتتت لعنتی چ درازه
  • پون پونم*-*
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۴۱
    پون پونم*-*

    آروم میشه وایسا...

     

     

    بچگیمو دیدی دیه:"... قهوه ای*-*

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۴۵
    bad girl
    ارهههه دیدم ولی یادم نمیاد
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۴۳
    SANA ...

    ولی برای تو انگار بلند تر از منه😂

    چون اگر دستای منو ببینی کوشولو ان 😂😐

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۴۶
    bad girl
    من جاست ناخنام بلنده وگرنه دستم ریزه میزست بابام ک دستمو میگیره انگار غول و ادم کوچولویبم
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۴۶
    SANA ...

    😂😂😂 کلا دستای بابا ها همینه😂😐🤧

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۴۶
    bad girl
    اره لعنتیا دستاشون بزرگه همه
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۴۸
    SANA ...

    😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۴۹
    bad girl
    ساناااااا حوصلم پوکید
  • 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۴۹
    𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓

    جرررررر من انگشتم ۵.۲ دهمه...جرررررر راضیم ازش🖐😂

     

    جرررررر انگشتت و دوس

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۰
    bad girl
    یاخدااااااا چرا همه پنج ب بالان 



  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۰
    SANA ...

    منم 😐

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۱
    bad girl
    چ کنیم؟
  • L.Z.A Kpoper مستر کارن کت&لیدی لیزا *زوج کیوت کتز😻💕*
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۰
    L.Z.A Kpoper مستر کارن کت&لیدی لیزا *زوج کیوت کتز😻💕*

    من انگشتام خیلییییی بلنده و لاغره یه چیزی مث انگشتای تهیونگ فقط فرم ناخونام فرق داره 

    منم ناخونامو تا همین اندازه بلند میکنم ولی دو تا انگشت انگشتری و کوچیکم ناخوناشون خیلی بلند تر از بقیه اس

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۲
    bad girl
    واووووو خوبه ک 

    منم همینطور ناخنای بادو خ دوس دارم من همه ناخنام بلندن ولی انگشت وسط,اشاره و حلقه بلند ترن
  • 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۱
    𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓

    جرررررر واا ۲ دهم از ۵ بالا تره اندازش خوبه ک...انگشت ت خب کوچیکه😂🖐

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۳
    bad girl
    کوچیک ک چ عرض کنم والا کلا از بچگی من دستام از حالت عادی کوچیک تر بودن
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۲
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    جرررررررررررر دستت چقدررررر ترسناکههههه 😂😂😂😐😐😐😐

    شیره خام😂😂😂😂😐😐

    من اصلا ناخن ندارممم اگه دستمو ببینی/:

    شبیه دستای کوک/":

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۴
    bad girl
    فاککککک چرا ترسناکه؟

    مرضضض سوتی دادم 

    من دارم اگه نباشه عنسردگی میگیرم
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۳
    SANA ...

    نمد 😐 پیشنهادی نداری 😂

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۵
    bad girl
    ناح مخم هنگه
  • L.Z.A Kpoper مستر کارن کت&لیدی لیزا *زوج کیوت کتز😻💕*
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۵
    L.Z.A Kpoper مستر کارن کت&لیدی لیزا *زوج کیوت کتز😻💕*

    اوهوم خوبه مال من انگشت وسط و اشاره زود میشکنن 

    ولی در کل دستای کیوتی داری^^

    چقدم سفیده مث دست خودمه

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۶
    bad girl
    اره دستام سفیده یکم 

    مرسیییی 

    ناح مال من اگه کرم نریزم نمیشکنن
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۶
    SANA ...

    ای خدااا 

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۷
    bad girl
    هقققق من میرم خونه بابام اصلاT_T
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۶
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    چون ناخنات شبیه ساحره هاس/":

    جرررررر سوتیییی

    چ مخسره

    من اگه باشه دیگرانو چنگ میزنم پس نمیزارن بلند کنم/:

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۹
    bad girl
    زارتتتتت دلتم بخواد ب این هاتی و جذابی 

    ایش 

    یاخدااااااا مگه بروسلی بیدی
  • L.Z.A Kpoper مستر کارن کت&لیدی لیزا *زوج کیوت کتز😻💕*
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۷
    L.Z.A Kpoper مستر کارن کت&لیدی لیزا *زوج کیوت کتز😻💕*

    من وقتی ظرف بشورم یا دائم دستم‌تو آب باشه...

    خواهیشششش

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۰۰
    bad girl
    نه من کارای خونه هیچوقت نکردم و نمیکنم
  • 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۹
    𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓

    جرررررر ول من رو دستا ننم کراشم خود دستای ته ته

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۰۰
    bad girl
    عه قشنگه دستاش؟
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۰۰
    SANA ...

    جرررر😂😂😂😂 

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۰۱
    bad girl
    هقققق بی ددب الان باید ژلومو بگیلیT_T
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۰۲
    SANA ...

    نرو خونه بابات هق  ㅜ_ㅜ 

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۰۲
    bad girl
    هقققق دیر گوفتی عبضیT_T
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۰۴
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    |:یامان هات و ژذاب/":

     

    کککک یس دوتا کمربند مشکی دارما/:(الکی نمیگم ثنا میدونه/:)

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۰۵
    bad girl
    یاخدااااااا کمربندم داری؟من جاست دفاع شخصی بلدم زارتتتتت 
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۰۵
    SANA ...

    دیر نگفتم بمون ژولیت ㅜ_ㅜ 

    ( اینا همش اثار حوصله سر رفتنه😂 ) 

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۰۶
    bad girl
    هقققق رومعو(میدانم چجوریه کیبوردم فاکیه)تو قلبم را شکانیدی عبضی
  • ⊶paria - chan
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۰۵
    ⊶paria - chan

    انگشت کوچیکم ۵.۹ عه |・ω・`) 

    چه اه:|

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۰۷
    bad girl
    باز خوبه
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۰۹
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    یس تو تکواندو و کاراته/:

    هیعییییی بعله تو ک تعطیلی بچ

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۱۰
    bad girl
    رایاااااااا هنوز صورتی نشده؟ جرررر 
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۱۰
    SANA ...

    من کاری نکرده ژولیت تو زیادی حساسی ㅜ_ㅜ 

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۱۱
    bad girl
    هقققق تو الان ب من گفتی توهمی خیانتکارT_T
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۱۲
    SANA ...

    عصبانی بودم ㅜ_ㅜ 

    ( جرررر 😂😂😂😂 ) 

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۱۲
    bad girl
    غلط کردی T_T
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۱۴
    SANA ...

    چرا اینگونه سخن میگویی ژولیت؟ ㅜ_ㅜ 

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۱۵
    bad girl
    چگانه رومعو؟
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۱۴
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    خاک تو سرتتتتت آشغااااللللل یادم باشه پیش تو حرف نزنم/:.نه نشده/:

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۱۶
    bad girl
    واییییی گادددددددددد دیروز اونی چ گیریم داده بود
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۲۱
    SANA ...

    میگویی غلط کرده ام 

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۲۳
    bad girl
    خب کرده ای دگر
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۲۱
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    بعله خر مش حسن گیر داده بود

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۲۳
    bad girl
    جرررر چقد شمادوتا باحالینننن
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۲۴
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    بعله/:باحالی از خودمه/":

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۲۴
    bad girl
    فاک یوووووووو چ اعتماد ب سقفی داری لعنتی 
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۲۴
    SANA ...

    من نکرده ام عه

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۲۵
    bad girl
    وقتی من میگویم یعنی کرده ای ای نادان
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۲۶
    SANA ...

    عه عه این چه طرز صحبت می باشد

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۲۶
    bad girl
    عه باز عصبی شدید؟
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۲۶
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    جرررررر بده مگه؟/:

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۲۷
    bad girl
    جرررر نه عالیه من اگه اعتماد ب سقفتو داشتم اگه کاکتوس بودم گل میدادم
  • پشمک صورتی کارلا 🍓🌈
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۲۶
    پشمک صورتی کارلا 🍓🌈

    اوماااااا

    منم به تو رفتم😂🙂

    انگشتای منم همینجوریههههه^^

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۲۷
    bad girl
    اره انگاریییی 
    اوخداااااا گوگولک 
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۲۷
    SANA ...

    نه ارامم

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۲۷
    bad girl
    اره جان عمه من
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۲۸
    SANA ...

    به جان عمت

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۳۰
    bad girl
    جرررر عمه بدبختم چقد از صب جونشو قسم میخورم
  • Banana Daddy .Yasy2007
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۲۸
    Banana Daddy .Yasy2007

    دستت چند سانته؟

    من 15.5 یا 16عه")

    دوستم دستش 20 سانتهههههه باورت میشههه؟؟؟؟؟ 

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۳۰
    bad girl
    من دستم الان سانت کردم چهارده 

    فاک چ درازههههه
  • SANA ...
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۳۰
    SANA ...

    جرررررر😂😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۳۱
    bad girl
    جرررر ترررر
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۳۰
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    اتفاقا من اصن اعتماد بنفس ندارم گفتم ک بخندی/:

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۳۱
    bad girl
    واقعا نداری؟
  • Banana Daddy .Yasy2007
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۳۲
    Banana Daddy .Yasy2007

    اوهوم دستش اندازه دست تهیونگه

    یجا دست تهیونگ 19 و خورده ای بود این 20عه😂💔

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۳۲
    bad girl
    یاخدااااااا لعنتی فک کنم جهش یافتن
  • Banana Daddy .Yasy2007
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۳۳
    Banana Daddy .Yasy2007

    همون

    دلم میخواد گنده باشم") 

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۳۴
    bad girl
    اینجوری ک کیوت تره
  • Banana Daddy .Yasy2007
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۳۴
    Banana Daddy .Yasy2007

    دوست ندارم کیوت باشم😐💔

    میخوام یه آدم خشک و سرد و بدون حس باشم

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۳۵
    bad girl
    یاسیولی لازم نیس سرد و خشک و بی احساس باشی فقط و فقط خودت باش توی واقعی دوس داشتنی تره:)
  • Dady Park..
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۳۶
    Dady Park..

    ایگووووو....

    چقدر کوچولو این شماها:)

     

    چطوری پرنسس؟

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۳۷
    bad girl
    خخخخ اره انگاری 

    خوب تو چطوری اوپا؟
  • Banana Daddy .Yasy2007
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۳۶
    Banana Daddy .Yasy2007

    ولی آخه همین دوست داشتنی بودن میندازتم تو چاه") 

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۳۷
    bad girl
    نه تا زمانی ک خودت نخوای عزیزم :)
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۳۷
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    ن والا/:

    از همین رو همیشه درحال ریدمال کردنم/:

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۳۸
    bad girl
    ریدمال کردن چی؟
  • Dady Park..
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۳۹
    Dady Park..

    ناخونااااتتتتتت!!!!

     

    خوشحالم ک خوبی(امیدوارم واقعی باشع)

    منم بد نیستم

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۴۱
    bad girl
    خخخخخ لعنتیا خیلی تیزن یبار دست خودمو نابود کردم باهاشون 

    اوپاااااا الان شونزده سالته؟
  • Banana Daddy .Yasy2007
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۳۹
    Banana Daddy .Yasy2007

    پانی من همیشه خودم بودم

    همه جا...

    وقتی عوض شدم گفتن چرا عوض شدی

    نفهمیدن بخاطر همونا من خودمو گم کردم

    و الان نمیتونم اونی باشم که میخوام

    پس یه آدم سرد و خشک میشم عین خیلیای دیگه

    عین همونایی که روم حساب میکردن

    یکی دیگه باشم بهتره...خودم که سودی نداشتم

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۴۲
    bad girl
    داره عزیزم داره سودش اینه فیک نیستی حداقلش یاسی ب من گوش کن منم امتحانش کردم بی فایدست قسم میخورم
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۴۰
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    همه چی/":

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۴۲
    bad girl
    پ عین منی انگا

    هقققق رایا خ وقته وبت نیومدم
  • Dady Park..
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۴۳
    Dady Park..

    بابا مگه بیلع؟

    بگیر اون ناخونا رو-_-

     

    دونسننننننگ....نه...۱۵سالمع:)

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۴۵
    bad girl
    الان نصفشون کردم دیگه  یجوریم شد T_T 

    ایگوووو من دوسال بزرگترم
  • Banana Daddy .Yasy2007
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۴۳
    Banana Daddy .Yasy2007

    اوهوم...باشه...سعیمو میکنم...

    پانی انقدری بیان نمیام که 114 تا ستاره دارم

    من همیشه ستاره هام خاموش بودن...

    همش فکر میکنم چیشد که اینجوری شد...

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۴۵
    bad girl
    خخخخ منم 200تا ستاره داذم
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۴۴
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    یس/":

     

    چرا؟/:

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۴۵
    bad girl
    نمد والا عبضی نکبتی من 

    میای بخلم؟
  • Dady Park..
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۴۶
    Dady Park..

    😂😂

    بعد بم میگه اوپا😂😂

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۴۸
    bad girl
    خخخخ اخه شبیه اوپاهایی خب
  • Banana Daddy .Yasy2007
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۴۶
    Banana Daddy .Yasy2007

    من اصن 200 نفر فالو ندارم😂😂

    پانی از بچه بازیای بیان بدم میاد😒رو مخمه

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۴۸
    bad girl
    زارتتتتت 

    کدوم بچه بازیاش؟
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۴۹
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    ککک*----*خر زشت چاق من😂😍

     

    ارهههه*----*

    بخل بخل*^*

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۵۳
    bad girl
    مرضضضضضضض 

    بخللللللل 
  • Dady Park..
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۴۹
    Dady Park..

    دقیقا چیم شبیه اوپاهاست؟😂

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۵۴
    bad girl
    مهربونی,ارومی,حمایتگری,یکمم کیوتی
  • Banana Daddy .Yasy2007
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۵۲
    Banana Daddy .Yasy2007

    اوما و آپا داشتن و خاله و دخترخاله و عمه و شوهر داشتن

    بخاطر شوهر نداشتن وبتو میبندی مسلموننن؟؟؟

    اخه شوهر مجازییی؟؟؟؟

    خیلی زیاده روی شده دیگه اه

    وب همسر یابیییی؟؟؟؟؟ 

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۵۴
    bad girl
    واییییی زارتتتتت دس رو دلم نزار
  • Dady Park..
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۵۵
    Dady Park..

    باور کن برا اون مورد اخر دلم میخاد بزنم بلاک و انفالوت کنم-_-

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۵۷
    bad girl
    عه کیوتی اوپااااااا دلم میاد منه جذابو بلاک کنی؟ T_T
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۵۷
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    *----*

    #ددی پارک

    منم اوپا میخوااااامممم هقق اوپای منم بشوووو لوکم رففتتت

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۵۷
    bad girl
    مرضضضضضضض اون اوپای منهههه
  • Banana Daddy .Yasy2007
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۵۷
    Banana Daddy .Yasy2007

    خیلی رو مخه خیلییییییی

    اصن دلم میخواد بخاطر همینا وبمو حذف کنمممم😐😐😐😐😐😐

    اخه شوهر چه کوفتیههههههه😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۵۸
    bad girl
    جرررر ب مولا یبار شوهر مردم بس صد پشتم بود
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۰۹:۵۹
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    منم میخوامممم&^&

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۰۰
    bad girl
    برو ب یکی بگو اوپات شه T_T
  • Banana Daddy .Yasy2007
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۰۱
    Banana Daddy .Yasy2007

    منم یبار زن گرفتم اندازه 7 زندگی پشیمونم😂😂😂😂

    والا به خدا چه سمیه

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۰۲
    bad girl
    والا درکشون نمیکنم 
  • karlA 🍓🥀
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۱۲
    karlA 🍓🥀

    واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییی پشماممممممممممممم .... انگشت کوچیکه من 6 سانت بوددددددددددددددددددد *‿*

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۱۳
    bad girl
    واییییی چ دازه انگشتت عسلم
  • Dady Park..
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۱۸
    Dady Park..

    ارع دلم میاد ک:/

     

    #اونی ک نمیشناسمت

    اشنا شیم؟

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۲۰
    bad girl
    عه اوپاااااا من ب ابن کیوتی هقققق T_T
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۱۸
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    هیشکی نمیشهههTT

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۲۰
    bad girl
    میشهههههه
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۱۹
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    #ددی پارک

    نکنه منو نمیشناسی؟/:

    تو همون فینیکسی دیه

    منم پنجمین نوناتم/:

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۲۰
    bad girl
    زارتتتتت فینیکس بیا 
  • •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۲۳
     •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍

    هیییی خاله مح بلای ویولن ژدن همه ناخون هامو موژنمممممم ههههقققق 😥😥😥😥 ....... بعژی وقدا عنم موگیله اما بعژی وقدا ب خدم ایفتیخال موکونم اشن 😂💔

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۲۶
    bad girl
    خخخخ من ناخنام نباشن انگا خودم نیستم 
  • Dady Park..
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۲۳
    Dady Park..

    فینیکس رف محو شع"

    عععع نونااا

    خب وقتی نونامی چجوری اوپات بشم؟😂

     

    #پرنسس

    همین الان گفتی من ب این جذابی....الان کیوت شدی؟😂

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۲۷
    bad girl
    زارتتتتت روابط بیانو ببین 


    هقققق من هم ژذابم هم کیوتم دیگه بشتگی داله T_T 

    پ.ن:اوپای نکبت سوتی دادم ضایه نکن جرررر 
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۲۷
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    فینیکس#

    عاهاییییی خوبه گفتممم من اوپا ندارممم توهم خیلیی ژذاب میزنی میخ اوپام شی/:♡

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۲۷
    bad girl
    غلط کنننننن پیری فینیکس اوپای منه تو نوناش باش
  • •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۲۸
     •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍

    شلام اومازییییییییییی ^^ ‌...... خووووووفیییییییییییییی ^^؟! 

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۲۹
    bad girl
    اومازی کیه؟
  • •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۳۱
     •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍

    اومااااااااااااا خوداااااااااااااا -~- 💔💔💔💔💔💔

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۳۲
    bad girl
    عام منظورت رایاعه؟
  • karlA 🍓🥀
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۳۲
    karlA 🍓🥀

    هومممممممممممم خیلی ..... چن وخ پیش دوستم میگه وایییییییییییی خوداااااااا *-* ( دقیقا همینجوری بود قیافش :| ) رو انگشتات کراشممممم چقد کوچولوعههه .... اخرشم انگشتامونو اندازه گرفتم ..... فهمید ک باید رو انگشتای خودش کراش بزنه از بس کوچولو بود :|

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۳۳
    bad girl
    زارتتتتت عجببببببببب 


    راستی سلامممم چطوری قند عسلم؟
  • •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۳۲
     •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍

    موخاشدم بوگم اومایی -~- 💔

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۳۳
    bad girl
    خخخخ اره انگاری
  • ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۳۳
    ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)

    هعی هولمونی‌ من کلا لاغر مردنی و بخ بخم‌ 😔

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۳۴
    bad girl
    چلا عزیز دلم؟کم غذایی؟
  • •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۳۴
     •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍

    اوهوم منژولم اومام بودش -~- ....... ایییی نونای قالتاق چااااققق ..... برو شاد من کارت دارمممممم بزززززز ..... شاد •-• ...... 🤣🤣🤣🤣🤣💔💔💔💔

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۳۵
    bad girl
    عه نونات کیه؟
  • Dady Park..
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۳۵
    Dady Park..

    #پرنسس

    😂ب روت نمیارم چ سوتی ای دادی اوک:)

     

    #نونا هلیا

    کککک...نمیشع ک

    ولی باشع😂

     

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۳۵
    bad girl
    هقققق مرسی الانم میخوام بیام بخلت T_T 



    رایا نکبت با توعه ها
  • •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۳۷
     •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍

    نونام شولمیت گوگولیمه ^^ ...... دخمل خدت کللا شولمیت خدمه ...... ما ت ی مدلشه ایم و همو ۱۴ فلولدین دیدیم ^^ 

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۳۸
    bad girl
    عه چ جالب من سولمیت ندارم 
  • karlA 🍓🥀
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۳۸
    karlA 🍓🥀

    # فافی

    اوکییییییییییییی ^-^
     

    # مامی

    خوبمممممممممممممم پرنسس .... تو چطورییییییییییییییی؟ *-*

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۳۹
    bad girl
    ممنانمممممم خوبم 

    راستی فیک تاچ می اپو خوندی؟
  • •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۳۸
     •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍

    اوهوم .... عاووو @-@! 

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۳۹
    bad girl
    ^^
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۳۹
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    #فینیکس

    باشههه اوپااا*---*

    اصن نوناتم هستم*--*

    #پان

    پیری خودتییی

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۴۰
    bad girl
    تو پیرییییی من اوج جوونیمم
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۳۹
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    #فافی

    سلامممم دخملممممم*&*

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۴۰
    bad girl
    فافی جونش
  • Dady Park..
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۴۱
    Dady Park..

    پرنسس#

     

    بیا بغلم کوچولو:)

    😂اینکه ازم بزرگتری رو فاکتور میگیریم😂

     

    #نونا/دونسنگ😂

    ی وضعی ناموصن

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۴۴
    bad girl
    هقققق اومدمممممم 


    جرررر از لحاظ قدی و چثه صددرصد ازت خیلی کوچیکترم
  • •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۴۳
     •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍

    شلامممممممم اومااااااااااااااااا *^* ....... خووووووووووفیییییییییییییی ^^؟! 

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۴۴
    bad girl
    مادرششششش
  • karlA 🍓🥀
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۵۱
    karlA 🍓🥀

    خوبهههههههههههههههههههههه پرنسس 
    تا ی جاهایی خوندمش ولی خب تای می اپ خیلی بهتر بودددددد 🥺🥺🤧🤧🤧🤧🍓🍓🍓

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۵۳
    bad girl
    نههههه تاچ می اپ طنز تر بود ک
  • karlA 🍓🥀
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۵۵
    karlA 🍓🥀

    نووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووچ تای می اپ بهتر بودಥ‿ಥ ಥ‿ಥ ಥ‿ಥ

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۰:۵۶
    bad girl
    نهههههه تای می اپ داخلش ته فلج نشد خیلی بود
  • karlA 🍓🥀
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۱:۰۰
    karlA 🍓🥀

    واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی جررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر .... ولی من هنوزم تای می اپ و ترجیح میدمممممممممم

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۱:۰۱
    bad girl
    جرررررررررر جاست تاچ می اپ 
  • karlA 🍓🥀
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۱:۰۳
    karlA 🍓🥀

    نوووووووووووووووووووووووووووچ ... جاست تای می اپ

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۱:۰۴
    bad girl
    ناحححح رو حرف منه جذاب حرف نزننن
  • karlA 🍓🥀
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۱:۰۶
    karlA 🍓🥀

    مامییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بالاخره ارزوی بچت براورده شد *___________* استفان برگشتههههههههههههه .... اوه یسسسسسسس 

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۱:۰۷
    bad girl
    یسسسسسس باش حرفیدم عرررر 
  • karlA 🍓🥀
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۱:۱۰
    karlA 🍓🥀

    منم بالاخره میتونم باهاش حرف بزنم *________________* عرررررررررر

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۱:۱۲
    bad girl
    عررررر ارهههه خیلی مهربونه
  • ^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۱:۴۶
    ^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨

    :/ من دستم ۱۵ سانته و مثل تو تپله 😂😂💔

    انگشت کوچیکم پنج سانته 😐💔💔

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۱:۴۸
    bad girl
    هقققق تو چرا انقد منیییی
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۱:۵۶
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    #اوپا

    کککک چ وضعی/:؟

    #پلانگتون

    میخوام دستمو پست کنم/:

    بکنم؟/:

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۰۰
    bad girl
    اره بکن :/
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۰۱
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    بی ادب کیو بکنم؟/؛

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۰۳
    bad girl
    جوننننن کیو میپسندی؟
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۰۵
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    هرکی/:

    تو دوست داری کیو بکنم

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۰۷
    bad girl
    جوننننن برو یوکیو بکن
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۰۸
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    اون خر پیر ک کردن نداره/:

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۰۸
    bad girl
    جرررر هنوز هاته ک
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۰۹
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    کی گفته/:

    من هات ترممممم

    بعدم اون تاپههه/:

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۰
    bad girl
    عهههه سوییچ باشیدددد
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۰
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    ینی چیییی/:

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۰
    bad girl
    نمیدانی سوییچ چیه؟ 
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۲
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    چرا میدانم/:

    ولی چرا/:

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۴
    bad girl
    اینگونه همه چیز بهتر خواهد شد
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۴
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    خیر نخواهد شد/:

    چون ابهت همه میریزه:/

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۶
    bad girl
    یاااااااا فاک ب ابهت
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۸
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    فاک بهش/:

    خلاصه ک ی تاپ بهتره/:

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۷
    bad girl
    ناح سوییچ بهتره:/
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۰
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    |:

    توله هر وقت رل زدی سوییچ برو/:

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۱
    bad girl
    نکبتتتتتتت من اخه مال رل زدنم خداییش ؟
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۳
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    شاید ی روز سرت خورد ب سنگ/:

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۴
    bad girl
    نترس حداقلش تا چهار سال دیگه عمرااااا 


    عه راستی بیا خ بوزینه
  • ⊶paria - chan
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۳:۱۹
    ⊶paria - chan

    چرا انقد سرد/=؟

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۴:۰۵
    bad girl
    چی؟
  • ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۳:۴۹
    ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)

    نه ولی هرچی میخورم چاق نمیشم 😑

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۴:۰۶
    bad girl
    خو خوبه ک
  • ⊶paria - chan
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۴:۰۸
    ⊶paria - chan

    ...سرد/=

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۱
    bad girl
    نیستم 
  • ^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۵:۰۷
    ^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨

    منم همین سوالو دارمممم😂😂

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۱
    bad girl
    جرررر 
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۱۲
    مای بیبی هانی لاو

    ای جان شیره خام😂😂😂😂😂😂😂

     

     

    بونیتا

    وانشاتت خ خوب بود یونو؟:"""""""""""""""""

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۱
    bad girl
    مرض و شیره خام سوتی گندی بود 


    واقعاااااااا؟
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۲
    مای بیبی هانی لاو

    اصن گاد

    ۹۹ درصد فقط همونو دیدن😂😂😂😂

     

     

     

    اوهومممممممم:"""""""

    آفرن:"""""

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۴
    bad girl
    فاکککککک مییییییی گادددددددددد 

    ممنانم نکبت قازقالنگ 
  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۵
    مای بیبی هانی لاو

    من بیبی هانی لاوتم بیب:"♡

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۶
    bad girl
    زارتتتتت بیبی هانی لاوووو



  • مای بیبی هانی لاو
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۸
    مای بیبی هانی لاو

    دیگه برگشتی توش نیس:"♡

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۹
    bad girl
    هقققق رایت 

    نونا من ناجور ب یکی داره حسودیم میشه 
  • مای بیبی هانی لاو♡
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۹
    مای بیبی هانی لاو♡

    به کی؟۰_۰

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۰
    bad girl
    بماند ب کی ولی بنظرت چ کنم حالا؟
  • مای بیبی هانی لاو♡
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۲
    مای بیبی هانی لاو♡

    تا نگی چرا حسودی میکنی که نمت بگم

    و...من دارم میرم متاسفانه:"""

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۲
    bad girl
    ایششش برو پیری دم موت بعدا میبینمت 
  • مای بیبی هانی لاو♡
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۳
    مای بیبی هانی لاو♡

    😂😂😂

    به کنکور فحش بده به من چ😂

  • bad girl
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۲
    bad girl
    جرررر ب تو فوش دادن بیشتر حال میده بیب
  • niloo niki
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۰۴:۲۶
    niloo  niki

    وای خدا 

     

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۰۷:۰۸
    bad girl
    ^^
  • 𝙣𝙖𝙧𝙞 ...
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۶:۱۷
    𝙣𝙖𝙧𝙞 ...

    عر چقد ناخونات بلنده:"

    منم ناخونام تقریبا اندازه ناخونای تو بود

    ولی کوتاهشون کردم

    دستمم تپله:"

    تپلویم تپلو:|

  • bad girl
    ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۳۴
    bad girl
    ناح من بدونشون نمیتونم واقعا 

    واییییی چ گوگوله دستات
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7