Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۳۰ ب.ظ

سی روز سی سوال از دارک کویین *-*+پایان چالش

اولین روز : به نظر خودت چه چیزی در شخصیتت جالبه ؟

اممم احتمالا منطقی بودنم من ادم بشدت منطقیم و خیلی کم پیش میاد به احساساتم اهمیت بدم و احتمالا زیادی از حد باهوش و تیزبین بودنمه گاهی قبل از اینکه بقیه بم بگن من خیلی چیزا رو میفهمم 

 

دومین روز : اگه بخوای یه استارت- آپ ( همون بیزینس و تجارت ) راه بندازی، اون در مورد چی خواهد بود ؟

عاممم کارخونه شکلات تلخ لعنتی خیلی خوش طعمه 

 

سومین روز : شب یا روز و چرا ؟

 

شب بخاطر ارامشش و از همه مهم تر نبودن کسی کنارم 

 

چهارمین روز : ترجیح میدی به دریا بری یا کوه ؟

دریا قشنگ تره 

 

پنجمین روز : به بهشت و جهنم اعتقاد داری ؟ 

اره اعتقاد دارم و اینکه از نظر من جهنم هرکسی اون عذاب وجدانیه ک تحملش میکنه 

 

ششمین روز : خیال یا واقعیت و چرا ؟ 

واقعیت...ترجیح میدم چیزیو باور کنم ک وجود داره نه چیزی ک قرار نیس بش برسم قبلا وقتی مثلا ی بچه ده ساله بودم خیلییییی خیال پرداز بودم اما الان اصلا از اهل حتی رویا داشتنم نیستم 

 

هفتمین روز : آیا خودت رو فردی برنامه ریز میدونی؟ 

 

اممم یجورایی اره برنامه ریزیم خوبه 

 

هشتمین روز : زندگی برای کار، یا کار برای زندگی ؟ 

کار برای زندگی 

ما برای اینکه زندگی کنیم باید کار کنیم 

 

نهمین روز : مسئولیتی که ازش سر باز میزنی ( از انجامش امتناع میکنی ).

 

کارای خونه از کوچیکترینش مثه جمع کردن سفره بگیر تا بزرگاش فقط یبار انجام دادم فک کنم 

اخیرا مراقبت کردن از سایرین نزدیکان:/

اهمیت ندادن به سلامت جسمی 

همینا به ذهنم رسید 

 

 

 

دهمین روز : چیزهایی که تو رو قدرتمند و توانمند میکنن.

اهمیت ندادن به اطرافیان مزخرف 

مستقل بودن 

سالم غذاخوردن و زندگی کردن تقریبا 

بی اهمیتی نسبت به مشکلات اطرافم جدیدن تو خونه 

نشون ندادن احساسات واقعی 

درونگرا بودن 

گوش دادن به کسایی که واقعا نیاز بهش شنیده شدن دارن 

 

یازدهمین روز : به نظرت گیاهخواری صحیحه ؟ 

خیر بشدت مخالف گیاهخواریم ولی خب هرکسی سلیقه ای داره منم گوشت خوارم بشدت و بنظرم خیلی از پروتیین هایی ک توی گوشت هست توی گیاه نیست از طرف دیگه فقط زمانی ک میخواستم رژیم بگیرم مجبور شدم تقریبا سه ماه به گیاهخواری رو بیارم برا همین ابدا خوشم نمیاد ازش بهرحال ادما متفاوتن و این نظر منه 

 

دوازدهمین روز : لیست ده چیزی که نمایانگر تو هستن

_the truth untold 

_Black swan 

_Fox and wolf 

_باله 

 راستش فقط همیناست دیگه چیزی نیست 

 

سیزدهمین روز : ده چیز رو نام ببر که بهت استرس میدن.

راستش من ادم بشدت استرسیم و اینو پون و نونای جینگولمم فهمیدن 

-اینده 

_دور شدن از کسایی ک دوسشون دارم 

_فهمیدن بودنم تو بیان توسط دد گرامی 

_باختن 

_امتحان 

_حال بد اطرافیانم 

_گم شدن دفتر خاطراتم 

_فاش شدن رازام 

_قبول شدن تو کنکور 

_سروصدا و دعوا کردن 

_دیدن کسایی ک ازشون بدم میاد 

_از دست دادن کسایی ک دوسشون دارم 

 

چهاردهمین روز : اگه میتونستی پنج تا حرفه/اخلاق/مسیر زندگی ت رو عوض کنی، اونها چی بودن؟

قطعا این بود ک کمتر منطقی میبودم و بیشتر ب بقیه کمک میکردم و انقد مطیع چن نفر خاص نبودم و سرکش و عوضی بار میومدم و گیتار زدن و نقاشیو ادامه میدادم و  الکی  خودمو اذیت نمیکردم و بیشتر خودمو دوس داشتم 

 

پونزدهمین روز : در مورد چیزهایی که میخوای تو کشورت تغییر بدی بنویس.

 

قطعا برداشتن کنکور سراسری و یه روش راحت برای طلاق و اینکه بچه ها با والدین تا اوجش پونزده سالگی زندگی کنن و بعدش برن خونه خودشون 

ازدواج رو ممنوع کنن:/  جدن یکی از فانتزیامه 

و اینکه هرکسی بتونه بدون معدل و کنکور و اینا شغلشو انتخاب کنه 

 

 

شونزدهمین روز : نظرت در مورد داشتن فرزند. 

 

مخالف صددرصدی بچه داشتنم چون معتقدم مادر خوبی نمیشم و دلیل دارم براش از طرفی من ادمیم ک ابدا بتونم بودن کسی کنارمو تحمل کنم  چ برسه ب ی بچه  و دوس ندارم چیزی مانع موفقیتم بشه حتی اگه اون چیز خانوادم یا بچه و این کوفت و زهرماریا باشه 

در اخر من دوس ندارم کسیو بدبخت کنم و بیارم جایی ک ارزش بودن رو نداره 

 

 

 

هفدهمین روز : از تولد تا مرگتون رو به صورت طرح کلی ( یه جور خلاصه ) بنویسید. 

 

یک تا چهارسالگی:راه رفتن,حرف زدن

 

پنج تا ده سالگی:تغییرات کلی از احساسات به منطق,دور شدن از خیلیا,درونگرایی,کیپاپر شدن 

 

یازده تا چهارده سالگی:درس خون شدن,غذا خوردن بشدت,خودخواهی,برداشتن چتری هام بعد از شیش سال و تغییر مدل موهام 

 

پونزده تا هفده سالگی:بازم درس خونی,کم حرفی,ورزش کردن,رژیم گرفتن بصورت جدی,سرد شدن نسبت به همه,یاد گیری بی تفاوتی,کنار اومدن با همه چیز  

 

هجده تا پایان عمرم:نمیدونم 

 

هجدهمین روز : قهرمان بچگی های تو کی بوده؟ 

 

 

کسی نبوده جدن شااااااید مامانم بود چون اون ی زن همه چیز تموم بود ولی بعدن اصلا کسی نبود ک من تو ذهنم ساختم پس قهرمانی یجورایی نداشتم و ندارم 

 

نوزدهمین روز : یه نامه به اولین عشقت

 

اهم سلام عشق اولم عاا نمد چی بگم راستش البته من خیلی بچه بودم که اسم تورو گذاشتم عشق 

اممم چیزی برا گفتن ندارم فقط اینکه خداروشکررر از شرت راحت شدم و دارم زندگیمو میکنم 

 

 

 

بیستمین روز : پدر و مادرت چطور با هم آشنا شدن ؟ 

 

دقیق نمیدونم ولی فک کنم فامیل بودن ؟!اره فامیل بودن دختر خاله و پسر خاله متاسفانهههههههههه تف بر ازدواج مخصوصا فامیلیش 

 

 

بیست و یکمین روز : پنج چیز برای به یاد آوردن، وقتی اوضاع سخت و غیرقابل تحمله.

1.هنوز عطرای زیادی مونده که تست نکردم و مغازه عطرفروشی نخریدمXD

2.یکی داره بخاطرم تلاش میکنه 

3.من باید برم دانشگاه و مستقل شم 

4.نمیدونم 

5.نمیدونم فک نکنم چیزی باشه 

+مدیونید فک کنید من دیوونه عطر و ادکلنم 

 

 

بیست و دومین روز : من خوشحالم که این چیزها در این ماه برام اتفاق افتاد :

دونفر ازدواجشون کنسل شد خداروشکررر 

دوتا عطری که دوس داشتمو خریدم هرچند فیک 

تو ازمایشم چیز چندان خاصی نبود 

موهامو خرمایی کردم 

لاک جدید خریدم 

جزء سی قرانو حفظ کردم 

درسام تموم شدن 

بالاخره فهمیدم میخوام چیکاره بشم 

بابام کمتر میومد خونه 

دو کیلو ورزن کم کردم 

و همین دیگه فک کنم 

نصف لباسامو بخشیدم به بقیه 

 

بیست و سومین روز : کاری که میخوای انجام بدی تا در یادها بمونه 

 

به بقیه گوش کنم تا اخرین لحظه عمرم 

خشونت مدرسه ای رو ریشه کن کنم 

به قاتلین قتل های غیرعمد کمک کنم 

و به سازمان جهانی یونیسف بپیوندم 

به بچه های بی سرپرست و بدسرپرست کمک کنم 

جاست دیس 

 

 

 

بیست و چهارمین روز : چه کارایی انجام میدی وقتی میخوای از ( از مشکلات و سختی ها ) فرار کنی ؟

🗝 

هیچی فقط منتظر میمونم تا بالاخره تموم شه گاهیم چند تا ظرف میشورم ولی خودمم میدونم فرار کردن از سختی ها غیرممکنه 

 

 

بیست و پنجمین روز : فصل مورد علاقت و چرا ؟

تابستون D:

زمستون 

چون سرده 

 

بیست و ششمین روز : سبک خوراکی و غذایی مورد علاقت.

انواع مرغ فقط تو خورشت نه 

غذاهای کبابیو دوس دارم 

غذاهای ایتالیایی هم عالین 

همبرگر و مرغ سوخاریم میدوستم 

خرچنگم دوس دارم اما ماهی  ومیگو نه زیاد 

 

 

بیست و هفتمین روز : زندگی کاری ایده آل خودت رو چطوری تصور میکنی؟ 

 

 

یه زندگی ک داخلش خودم تنها باشم تو یه خونه نسبتا کوچیک خودم کار کنم و زندگیمو بچرخونم 


بیست و هشتمین روز : پنج چیزی تو رو سرخوش میکنه؟

 

ترجمه کردن 

غذا خوردن 

لبخند اوردن ب لب بقیه 

شنا کردن 

دویدن 

 


بیست و نهمین روز : آیا حضور من، در دنیا تغییری ایجاد کرده ؟ 


نه قطعا نکرده فقط به لطف بعضی چیزای بنده خانوادم نسبت ب بقیه جایگاه بالاتری دارن 

 


سی امین روز : به چه کسی شباهت ( از لحاظ ظاهر ) داری ؟ 

راستش یکم خیلی کم ب بابام شباهتی به مامانم ندارم چهرمون از همه لحاظ برعکسه 

اما کپی برابر اصل یکی دیگه هم هستم فقط موهای من خیلی بلند و صافه موهای اون کوتاهه 

 

 

 


اند پایان چالش بالاخره اینم تموم شد جدن خسته نباشم 

K.нαησℓ `. K.нαησℓ `. K.нαησℓ `. K.нαησℓ `. 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 Vkook. Darya Vkook. Darya Vkook. Darya Vkook. Darya Vkook. Darya Vkook. Darya Vkook. Darya Vkook. Darya Vkook. Darya Vkook. Darya Vkook. Darya هایدوک Rooni AM.NAMKOOKV :) Rooni AM.NAMKOOKV :) Rooni AM.NAMKOOKV :) LiLi_karlA🍓 LiLi_karlA🍓 Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|) • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|) Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|) Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|) Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|) Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|) Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|) Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|) Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|) Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|) Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|) • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯 .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯 .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯 .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯 .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯 .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯 Sana Pater .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯 .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯 .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯 .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯 .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌ 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌ 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌ Vkook. Darya Vkook. Darya Vkook. Darya 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 | ☕.  Kawaii
Last Comments :
۸۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • K.нαησℓ `.
    ۳ مرداد ۰۰، ۱۸:۱۹
    K.нαησℓ `.

    وای شکلات._. کارخونه راه انداختی باید به من یه سبد مجانی پر از شکلات بدی._. 

     

    سلاممم"-"

  • bad girl
    ۳ مرداد ۰۰، ۱۸:۲۰
    bad girl
    چشمممم چ نوع شکلاتی میدوستی پاستیلم؟

    سالام چطوری فرزندم؟
  • K.нαησℓ `.
    ۳ مرداد ۰۰، ۱۸:۲۷
    K.нαησℓ `.

    تلخ 98 درصدددددD:

     

    خوب "-" ت؟

  • bad girl
    ۳ مرداد ۰۰، ۱۸:۲۸
    bad girl
    جونننن بابا 

    خنثیه خنثی بیدم 

    چخبرا؟تابستان خویش را چگانه میگذرانی
  • K.нαησℓ `.
    ۳ مرداد ۰۰، ۱۸:۳۰
    K.нαησℓ `.

    هیم خب خوبه خنثیه و بد نیستی"-"

     

    موضوع انشا :تابستان را چگونه میگذرانی؟

    به ریدمانی._.

  • bad girl
    ۳ مرداد ۰۰، ۱۸:۴۱
    bad girl
    جرواجررر ریدمان ترین تابستون عمرمه امسال 

    مسافرت نمیری؟یا چمیدونم کلاسی چیزی؟
  • K.нαησℓ `.
    ۳ مرداد ۰۰، ۲۱:۳۴
    K.нαησℓ `.

    دقیقن:"|

     

    مسافرت ک رفتیم شد ولی از همون ثانیه اولش کوفتم شد..بعدشم ک بدتر-_-

  • bad girl
    ۳ مرداد ۰۰، ۲۱:۴۳
    bad girl
    جرررر 

    عه کجا رفتی حالا؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۴ مرداد ۰۰، ۱۵:۳۱
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    اعع تونم نوشتی D:

  • bad girl
    ۴ مرداد ۰۰، ۱۷:۱۳
    bad girl
    اوهوممم نوشتم *-*
  • Vkook. Darya
    ۴ مرداد ۰۰، ۱۹:۲۵
    Vkook. Darya

    وایی شکلاتت 

    مرگهه 🤧

  • bad girl
    ۴ مرداد ۰۰، ۱۹:۴۲
    bad girl
    جررر توعم شکلات تلخ دوس داری؟
  • Vkook. Darya
    ۴ مرداد ۰۰، ۲۰:۰۶
    Vkook. Darya

    ارهه 

    عاشقشم &~&

  • bad girl
    ۴ مرداد ۰۰، ۲۳:۰۶
    bad girl
    منممم 

    خوبی دریایی؟
  • Vkook. Darya
    ۴ مرداد ۰۰، ۲۳:۵۵
    Vkook. Darya

    ^_^

    بدنیستمم تو خوبی ؟ 

  • bad girl
    ۴ مرداد ۰۰، ۲۳:۵۶
    bad girl
    شکررر منم خوبم 

    چخبرا؟چه میکنی؟
  • Vkook. Darya
    ۵ مرداد ۰۰، ۰۰:۰۰
    Vkook. Darya

    هعی هیچ این روزا خیلی بیکارم :/

    البته امروز رفتم برا ثبت نام مدرسه .. 

    چند وقت دیگه ازمون عملی دارم و کلیی استرس دارم واقعا سخته 💔💔

  • bad girl
    ۵ مرداد ۰۰، ۰۰:۲۱
    bad girl
    عه ازمون عملی چیه؟ 
  • Vkook. Darya
    ۵ مرداد ۰۰، ۰۰:۳۷
    Vkook. Darya

    ازمون عملی برای مدرسه های تربیت بدنیه ..

    هعی خیلی اسرتس اور و رو مخه :/ 

  • bad girl
    ۵ مرداد ۰۰، ۰۰:۴۱
    bad girl
    عههه رشته تربیت بدنی رفتی؟عالیههههههه 


    راستی هنوزم فیک مینویسی؟
  • Vkook. Darya
    ۵ مرداد ۰۰، ۱۹:۰۱
    Vkook. Darya

    اره البته اگر توی ازمونش قبول شم .. مرسییی

     

    اره مینویسم ولی کمتر از قبل ، وقت نمیکنم زیاد بنویسم 

  • bad girl
    ۵ مرداد ۰۰، ۱۹:۱۱
    bad girl
    تو میتونی فایتینگ 


    اوه ک اینطور...راستییی مال منو یادت رفت؟
  • Vkook. Darya
    ۵ مرداد ۰۰، ۲۰:۲۴
    Vkook. Darya

    مرسیی &_& 

     

    نهه مگه میشه یادم بره حتی نوشتمش هم ولی .. 

    متاسفانه ایراد زیاد داشت و مجبور شدم کل داستان رو عوض کنم سو باید از اول بنویسم 💔💔🚶‍♂️

    و میدونی که خیلی خجالت زدم ؟ 

    واقعا از بدقولی بدم میاد و میدونم که بدقولی عم کردم .. 

    ببخشیددددددد 

  • bad girl
    ۵ مرداد ۰۰، ۲۰:۴۸
    bad girl
    نهههههههه اینجوری نگوووو من خودمم خیرسرم نویسندم مثلاااا 


    راستی یچیزی میشه یکم سوال بپرسم ازت؟
  • Vkook. Darya
    ۵ مرداد ۰۰، ۲۱:۵۴
    Vkook. Darya

    #×# هقققق

     

    حتماا هرچی میخوای سوال بپرس راحت باش ^_^

  • bad girl
    ۵ مرداد ۰۰، ۲۲:۰۲
    bad girl
    میگم ک فردا وقتت ازاده؟کلا کی وقتت ازاده؟
  • Vkook. Darya
    ۵ مرداد ۰۰، ۲۲:۴۵
    Vkook. Darya

    فردا از سه به بعد وقت ازاد دارم ..

    الانم وقتم ازاده کلن اخر شبا وقت خالی دارم 

  • bad girl
    ۵ مرداد ۰۰، ۲۲:۵۸
    bad girl
    اوکی پس من فردا چهار میام پیشت باشه؟ 
  • Vkook. Darya
    ۵ مرداد ۰۰، ۲۳:۲۴
    Vkook. Darya

    اوکی .. 

  • bad girl
    ۵ مرداد ۰۰، ۲۳:۳۰
    bad girl
    مرسی ^^
  • Vkook. Darya
    ۶ مرداد ۰۰، ۱۷:۵۰
    Vkook. Darya

    جرر همه از کار خونه سرباز میزنن 💔😂

  • bad girl
    ۶ مرداد ۰۰، ۱۷:۵۱
    bad girl
    والالا ب خدا کیه ک کار بکنه
  • هایدوک
    ۶ مرداد ۰۰، ۱۷:۵۰
    هایدوک

    اینقدر پس زمینه وبلاگ شلوغه و بدرنگ که نمیشه مطالب رو خوند

  • bad girl
    ۶ مرداد ۰۰، ۱۷:۵۱
    bad girl
    هوممم قشنگ شده ک 
  • Rooni AM.NAMKOOKV :)
    ۶ مرداد ۰۰، ۱۸:۰۲
    Rooni AM.NAMKOOKV :)

    واووووو

    به نظرم سسلامتیت خیلی مهمه :") 

    بایو مواظبش باشی :)))) 

  • bad girl
    ۶ مرداد ۰۰، ۱۸:۱۱
    bad girl
    اوهوم درسته اما میدونی گاهی جدن وقت ندارم یا یادم میره 

    خوبی رونییییی!؟
  • Rooni AM.NAMKOOKV :)
    ۶ مرداد ۰۰، ۲۰:۱۱
    Rooni AM.NAMKOOKV :)

    ولی کسایی که دوسشون داری رو ناراحت میکنییی اگه از خودت مراقبت نکنی :")

     

    خوبمممممم خودت خوبی ؟

  • bad girl
    ۶ مرداد ۰۰، ۲۰:۵۶
    bad girl
    اوهوممم اینم حرفیه 

    یس بد نیستم 

    تو چطوری ؟
  • Rooni AM.NAMKOOKV :)
    ۶ مرداد ۰۰، ۲۱:۰۲
    Rooni AM.NAMKOOKV :)

    :))))) 

     

    عاوو ..ایشالا بهتر شی :)

    خوبم راستش :"

  • bad girl
    ۶ مرداد ۰۰، ۲۱:۱۹
    bad girl
    ایشالله 

    چخبرا؟کلاس چندمی راستی؟
  • LiLi_karlA🍓
    ۹ مرداد ۰۰، ۱۳:۱۳
    LiLi_karlA🍓

    سلاااااااااااااااامممممممممممممممم پرنسسسسسسسسسسسسسسسسس*-*

    حالت چطورهههههههههههههههههه ؟ *-*

    چ خبررررا؟ *-*

  • bad girl
    ۹ مرداد ۰۰، ۱۴:۲۱
    bad girl
    کارلاااااااای من بد نیستم تو خوبی؟
  • LiLi_karlA🍓
    ۹ مرداد ۰۰، ۱۵:۴۵
    LiLi_karlA🍓
    چرا خوب نیستی باز ؟ :"(((((

    من خوبمممم مام😌💜
  • bad girl
    ۹ مرداد ۰۰، ۱۵:۵۷
    bad girl
    نه نه نگفتم خوب نیستم فقط عالیه عالی نیستم عزیزم 

    خداروشکر عزیزم...راستی دیگه نمیای بیان؟ لعنتی دلم برات تنگ میشه 
  • Park hae ray (پشمالوی فاکر :|)
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۵:۲۳
    Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|)

    چقد دوست دارم شرکت کنم 

     

    وایییی شکلات *-* 

     

     

    وای با دهمین روز و سوال خیلی موافقم بخصوص اون اخریه که میگی 

    گوش به کسایی که واقعا نیاز بهش شنیده شدن دارن 

    واقعا این عالیه، من بهت افتخار میکنم اوما 🥺💖

  • bad girl
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۶:۵۷
    bad girl
    عه شرکت کن توعممم 

    من عاشق شکلات تلخم لعنتی 
    هه ریا  روزی ک دیدمت  باید برام کیک بپزیا باشه؟

    کوماوووو عزیزمممم 

    خوبی؟
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۶:۴۵
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    من برنامه ریزی رو اصلا نمیدوستم:|

  • bad girl
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۶:۵۷
    bad girl
    ایگووو چرا؟
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۶:۵۸
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    ندانم😂

    ولی هروقت برنامه ریزی میکنم نمیتونم کنترلش کنم و هیچ وقت اتفاقا نمیوفت=\😂

  • bad girl
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۷:۲۷
    bad girl
    جررر لعنتی چ عجوبه ای هستیا 

    جیوویا رنگ مورد علاقت چیه؟ 
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۸:۲۱
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    😂😂😂💙

     

    ابی و بنفش

  • bad girl
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۸:۴۱
    bad girl
    عه منم عاشق بنفشم  

    ژانر مورد علاقت تو سریال و فیلم چیه؟ 
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۹:۰۷
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    ای جاااان

     

    عامم درام دوست دارم عاشقانه هم نگاه میکنم

  • bad girl
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۹:۲۶
    bad girl
    اوکییی 

    چ سبک اهنگی میدوستی؟
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۹:۲۷
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    *-*

     

    عررر من پاپ دوست دارمممم*-*

     

  • bad girl
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۹:۲۸
    bad girl
    عرررر خوبه 


    خب اخلاق خودت چجوریه؟!!!
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۹:۳۱
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    یههه*-*

     

    خب اخلاقم از چه لحاظ بگم؟؟ *-*

  • bad girl
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۹:۳۸
    bad girl
    کلا ویژگی‌های اخلاقیتو برام بگو کنجکاوم و بگو تایپ ام بی تی ایت چیه؟ 
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۹:۴۳
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    اهاا

    Enfj 

    برون گرام و احساسی و خیال پرداز

    بداهه پردازم و اهل برنامه ریزی نیستم😐😂

    مهربونم و دل سوزم 

    عصبیم شدید

    دوست دارم با بقیه ارتباط برقرار کنم یا حالا هرچی

    ریختن تو خودم اذیتم میکنه فک کنم کافیه

  • bad girl
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۹:۵۰
    bad girl
    یاخداااااا تایپ برعکس منیییی
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۱۹:۵۳
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    کدوم تایپییی؟! 

  • bad girl
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۰۷
    bad girl
    من istj بیدم درونگرا و منطقی
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۰۸
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    واووو واقع بینم هستی

  • bad girl
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۱۱
    bad girl
    صدالبته درواقع تخیلات,رویاپردازی و اینجور چیزارو باور ندارم اما ادمای رویاپرداز رو دوس دارم واقعا 
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۱۱
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    بنده رویا پردازم

  • bad girl
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۱۶
    bad girl
    خیلیم عالیه رویاها ب واقعیت تبدیل میشن بشرطی ک جرعت دنبالشون رو داشته باشیم 
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۱۷
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    یسسسس

  • bad girl
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۲۰
    bad girl
    ^^
  • Park hae ray (پشمالوی فاکر :|)
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۲۳:۱۰
    Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|)

    وقتشو ندارم لامصب هق 

     

    هق حتما تو فقط بیا خونمون که پر کیک همشونم دستپختمن *-* 

     

     

    ممنون اوما تو خوبی نکبتم؟ 🥺💖 

     

    اوما من فعلا 7 تا فیک پی دی اف کردم،البته صبح ها اینکارو میکنم بیشتر ولی عصر هم کردم هق 

    خیلی فیکاش عالین، فقط تیکه به تیکش خوندم 

  • bad girl
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۲۳:۱۲
    bad girl
    هققق ایشالله وقت خواهی کرد 

    اووو عالیههه خونه هامونم ک نزدیکه نه؟ 

    منم تقریبا خوبم عزیزممم شکر 

    هققق متشکرممم دستت طلا جدنننن 
    ارع جدن عالینننن مخصوصا اون اولیه جرررر 
  • Park hae ray (پشمالوی فاکر :|)
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۲۳:۲۲
    Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|)

    امیدوارم ★~★ 

     

    اره تقریبا نزدیکه *-* 

    منم هر چه سریعتر به سن قانونی میرسم، نزدیکشم تقریبا 

    هق من باید ببینمت حتما، فقط اون روز باید برسه 🤝 

     

    خدا رو شکر که خوبی 💖🙂 

     

     

    جرررررررر رو اولیه بشدت عرررر زدم جرررررر 

    ممنون اوما، شاید فردا بفرستمشون و بقیش بماند واسه بعد پی دی افشون کنم 

     

     

    اوما من برم بخوابم، بشدت خستمه 

    شب بخیر و بوس رو موهات *-*💖💖💖💖💖

  • bad girl
    ۱۱ مرداد ۰۰، ۲۳:۲۷
    bad girl

    ارهههه تو تقریبا هجده سالو داری خوشبحالت عبضی*-* 

    عرررر منم عاشقش شدمممممم 

    اره عزیزم راحت باش بابا وقت زیاااده فعلا 

    باشه عزیزدلم شبت بخیر 
    بوس رو لپت*-*
  • Park hae ray (پشمالوی فاکر :|)
    ۱۲ مرداد ۰۰، ۰۷:۱۴
    Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|)

    هنوز به 18 سال نرسیدم *-* 

    ولی قراره برسم 😹🤝 

    فقط ده تای اولشو امروز میفرستم *-* 

     

     

     

    صبحت بخیر اومای نکبتم 🥺💖🧁 

    بوس رو چشمات *-* 

  • bad girl
    ۱۲ مرداد ۰۰، ۱۰:۵۱
    bad girl
    بزودیی میرسی تاریخ تولد دقیقت کیه؟

    جررر خوبه والا سرعتت عالیههه لعنتی فیکاش عالیننن از  اول تا اخرش 

    صبح بخیر فرزندم خوبی؟
    بوسسسس
  • Park hae ray (پشمالوی فاکر :|)
    ۱۲ مرداد ۰۰، ۱۲:۲۲
    Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|)

    22 مهر 🚶‍♀️ 

     

     

     

    ممنون تو خوبی؟ *-* 

    چه خبر؟ چه میکنی؟ 

  • bad girl
    ۱۲ مرداد ۰۰، ۱۳:۰۲
    bad girl
    متشکرممم منم بد نیستم 
    هیچی والا داشتم زیست میخوندم الانم ک وقت استراحتمه تو چخبر؟چ میکنی؟
  • Park hae ray (پشمالوی فاکر :|)
    ۱۲ مرداد ۰۰، ۱۶:۰۹
    Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|)

    دارم پارتای بعد پی دی اف میکنم 

     

    قبل اینا هم داشتم خمیر نون پیتزا درست میکردم 

     

     

     

    چقد بچه های کوکوی کیوتن ایح اکلیلی شدم 🥺😍😭💖

  • bad girl
    ۱۲ مرداد ۰۰، ۱۷:۲۳
    bad girl
    عه پیتزا خوردی؟من عاشق مرغ سوخاری و همبرگرممم 


    جرررر تو اخرین فیکه سه تا بچه دارن لعنتیا خیلی کیوتن 


    جرررر میگم دیدی بوگوم همیشه شخصیت منفیه؟
  • Park hae ray (پشمالوی فاکر :|)
    ۱۲ مرداد ۰۰، ۲۰:۴۶
    Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|)

    اره تازه پیتزا درست کردم 

    همه اومدن رو پیتزام حمله کردن و من دو تا تیکه خوردم هیق (خیلی بزرگ و مستطیلی درست کردم ولی همشو خوردن جر) 

     

     

    ووووییییییییی حرف زدناشون چقد کیوتن عرررر دلم میخواد بچلونمشون 

    عاشق اسمات کوکویم، تقریبا اینکه تهیونگ حامله میشه بی تفاوت میشم 

     

     

    بوگوم؟ نمیشناسم واقعا 

    چرا منفیه؟ 

  • bad girl
    ۱۲ مرداد ۰۰، ۲۰:۵۱
    bad girl
    عه نوش جونتتتت لعنتی تو ی اشپزیااا 


    وویییی ارهههه خیلی کیوتن لعنتیا عرررر 
    منم همینطور کوکوی محشرهههه...جررر تهیونگ و حاملگی خیلی باحاله من خندم میگیره 

    بوگوم دیگه پارک بوگوم یکی از دوستای تهیونگ تو واقعیته بازیگرم هست 
  • Park hae ray (پشمالوی فاکر :|)
    ۱۲ مرداد ۰۰، ۲۱:۴۷
    Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|)

    سر اشپز شدما البته خیلی وقته بودم ولی الان اشپزیم بهتر از قبل شده 

    نیحیحیحی قول میدم اگه ببینمت نهار و شام دعوتت میکنم و کلی غذا درست میکنم تا چاق شی 😹🤝 

     

     

    خیلی خیلی خیلی TT 

    اعتراف میکنم خودت منو کوکوی شیپر کردی TT 

    جررررررر میگذره، من صورتم قرمز میشه جرررررر 

     

     

    جدن؟ بازیگره؟ 

    اینطور که معلومه چرا اینقد واسم آشناست؟ 

    اوه من برم تحقیق کنم روش 

  • bad girl
    ۱۲ مرداد ۰۰، ۲۳:۰۸
    bad girl
    جرررر باید دعوتم کنی فهمیدی؟


    هققق من کوکوی شیپر کن خوفیم بمولاT_T 

    یسسس سریالاش خیلیییی معرفه حتما دیدیشون 
  • Park hae ray (پشمالوی فاکر :|)
    ۱۳ مرداد ۰۰، ۰۹:۴۷
    Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|)

    فهمیدم 😹

    در خونمون همیشه برات بازه 💖 

     

    جررررر واقعا بتید جایزه مدال بهت داد 😹🤝 

     

     

     

    عجیبه والا 

    حالا چرا شخیتش منفیه؟ 

  • bad girl
    ۱۳ مرداد ۰۰، ۱۱:۰۲
    bad girl
    جرررر ب سن قانونی رسیدی نمیتونی یسر بیای اینجا؟


    جررر همیشه چشمش دنبال تهیونگه نود درصد 
  • Park hae ray (پشمالوی فاکر :|)
    ۱۳ مرداد ۰۰، ۱۴:۱۲
    Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|)

    بذار اول برسم بعد شرایط رو ببینم بعد بهت خبر میدم میام یا نه 

     

     

    جرررررررر بخاطره همینه؟ 😹😹💔 

    وای پاره 😹😹

  • bad girl
    ۱۳ مرداد ۰۰، ۱۴:۱۶
    bad girl
    هققق باشه منم امسال هجده ساله میشم احتمالا بخوام تنها روز تولدم برم بیرون اگه تونستی بیا حتما 


    جرررر ارهههه من خودم انقد فوشش میدممممم
  • Park hae ray (پشمالوی فاکر :|)
    ۱۳ مرداد ۰۰، ۱۴:۲۲
    Park hae ray  (پشمالوی فاکر :|)

    جدن؟ بیرن؟ ای جانم باید همدیگرو ببینیم TT چقد مشتاقم هیق :") 

     

     

    گناه داره 😹💔 جررررررررر 

  • bad girl
    ۱۳ مرداد ۰۰، ۱۴:۲۵
    bad girl
    هققق اره خیلیییی دوس دارم ببینمتتتتتت 


    جرررر نکبتههههه

    هه ریاااااا میگم میای خ ی مین؟
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۱۴ مرداد ۰۰، ۱۸:۳۶
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    پانییی خوبی؟! 

  • bad girl
    ۱۴ مرداد ۰۰، ۱۸:۳۷
    bad girl
    اوهومم تو خوبی جیوولم؟!
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۱۴ مرداد ۰۰، ۱۸:۴۰
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    شکر

    بد نیستم

    چه خبرر میصت

  • bad girl
    ۱۴ مرداد ۰۰، ۱۸:۴۱
    bad girl
    شکر ک بدنیستی 

    هیچی والا دارم غوره و اب نمک میخورم و درس میخونم تو چخبر هانی؟!

    میص تووو
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۱۴ مرداد ۰۰، ۱۸:۴۲
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    والا خیلی بی حوصلم

    کامنتاهم بستم حسش نیس جواب بدم

     

    *-*

  • bad girl
    ۱۴ مرداد ۰۰، ۱۸:۴۴
    bad girl
    عه کامنتاتو چرا بستی هانی؟!مشکلی داری گلم؟!
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۱۴ مرداد ۰۰، ۱۸:۴۵
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    نهه جاست بی حوصلم کامنت ج بدم😂😂🤦🏻‍♀️

  • bad girl
    ۱۴ مرداد ۰۰، ۱۸:۴۶
    bad girl
    زارتتت تو عم نکنه ب مرض گشادیسم گرفتار گشته ای؟!
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۱۴ مرداد ۰۰، ۱۸:۴۶
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    🤦🏻‍♀️💔

    خیلی بی حوصلممم

  • bad girl
    ۱۴ مرداد ۰۰، ۱۸:۴۸
    bad girl
    اشکال نداله فرزندم باحوصله خواهی شد 

    بیا بخلمممم
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۱۴ مرداد ۰۰، ۱۸:۴۸
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    بخللللللللللللل

  • bad girl
    ۱۴ مرداد ۰۰، ۱۸:۴۹
    bad girl
    *بخل کردن محکم جیوو کیوتی
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۱۴ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۱
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    ای جااان:) 

    بوس رو موهات

  • bad girl
    ۱۴ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۳
    bad girl
    بوس رو لپت :)
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۵:۱۲
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    در اخر من دوس ندارم کسیو بدبخت کنم 

    جرررر این جمله درخشان بود XD 

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۵:۲۴
    bad girl
    جرررر والا حقیقته محضه من اصلا حال ندارم باعث زار زدن یکی بشم 

    خوبی هیون جذاب؟!
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۵:۲۶
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    گودم تو خوبی؟

    اعع پروفمو "-"

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۵:۳۶
    bad girl
    منم شکر گودم تقرییا 

    اونییی پروفت ک همونه انگار 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۵:۴۲
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    توی قالبت پروف همه یه جوره

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۵:۵۸
    bad girl
    یسسسس قالبو یکی ک برام درست کرده اینجوریش کرده 

    اونی رنگ رد علاقت چیه؟ 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۶:۰۰
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    خاکستری و آبی 

    تو؟

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۶:۵۸
    bad girl
    من مشکی,بنفش تیره,قرمز 

    چخبرا اونی؟!
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۷:۰۲
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    درس و انیمه و سریال :]

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۷:۲۷
    bad girl
    عه توعم انیمه میبینی؟!من فقط انیمه نارنجی رو دیدم و یور نیم 


    کیدراما میبینی؟!
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۷:۲۹
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    اره  هق یور نیم TT

     

    نه فعلا حوصله گشتن دنبال سریال کامل اونم تو سایتای عن ایرانی رو ندارم-_-

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۷:۵۸
    bad girl
    هققق یورنیم قیشنگ بود 


    زارتتت سایتای ایرانی بعضیاش جدن رو نرون
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۱:۴۱
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    بعضیاش؟! همه‌شون! 

    اون روز خودمو جر دادم عاشقان ماهو درست و حسابی با لینک سالم پیدا نکردم ._.💔

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۱:۴۵
    bad girl
    واقعا اذیت میکنه ولی من ی جایی تو شیراز هست استریو دریا میدم اونجا هارد رو پر سریال میکنن بعدشم با خیال راحت میبینم فقط یکم خرج داره
  • .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۵:۴۸
    .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯

    چ قالب قشنگی ..

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۵:۴۹
    bad girl
    مرسیی ^^

    خوبی پری ناز؟!
  • .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۵:۵۱
    .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯

    خوبم 

    تو چی

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۵:۵۲
    bad girl
    شکر منم خوبم 

    چخبرا؟کلاس چندمی؟
  • .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۵:۵۴
    .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯

    شکر خوب بمون 

    نهم .. چطور؟

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۵:۵۷
    bad girl
    عه پس انتخاب رشته داری 
    همینطور کنجکاو شدم 
    میگم فن پنتاگون هستی؟!
  • .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۵:۵۹
    .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯

    هوم 

    معلومه .. فندوم اولمن پسرای با استعدادم

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۶:۰۲
    bad girl
    اممم بزار حدس بزنم بایست ووسوکه؟!

    منم میخوام فنشون شم ولی چیز زیادی راجبشون نمیدونم متاسفانه T_T
  • .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۶:۰۳
    .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯

    یهه عشقه 

    میخای یونیورس شی ؟  

    جون منننن ؟ 

    میخای خودم یونیورست کنم ؟؟

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۶:۱۳
    bad girl
    اوه معلومه که میخوام بشم خیلی وقتم هست دوس دارم ولی هربار نشد 

    واقعاااا کمکم میکنی؟!T_T
  • .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۶:۱۶
    .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯

    خو چرا ب خدم نگفتی یاا 

     

    فاااک معلومه ک رع 

    یکی یونی شه من ذوق مرگ میشم 

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۶:۳۷
    bad girl
    یاا جدن یادم نبود تازه دیدمت باز یادم افتاد 

    من فک کنم فقط اهنگ shine درسته؟!اینو شنیدم ازش خیلیییی خوشم اومدددد


    ب امید یونی شدن من T_T
  • Sana Pater
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۶:۳۳
    Sana Pater

    عررررررررررررررر قالب رووووووووووو چه کراشه

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۶:۳۷
    bad girl
    عرررررر اره خودم بسی میدوستمش
  • .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۶:۴۴
    .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯

    شایننن 

    وایی منم با این یونی شدم 

    یهه برات پست رمز دار میذارم مشخصاتو میگم

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۷:۰۲
    bad girl
    منم اینو دیدم عاشق ام ویش شدم شاد و کیوت بود 

    اوکی تنکس هانی 
  • .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۷:۱۹
    .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯

    دیقنن 

    کاری نکردم ک

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۷:۳۷
    bad girl
    ^^

    راستی تو بی تی اس  چه کاپلی میدوستی؟!
  • .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۷:۳۸
    .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯

    ویکوک/کوکوی

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۷:۴۴
    bad girl
    فاک منم عاشق کوکویم 

    کلا فن کدوم گروه هایی؟!
  • .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۷:۴۵
    .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯

    مولتی فنم

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۷:۵۲
    bad girl
    منم مولتی فنم 
  • .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۷:۵۵
    .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯

    عاها ..

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۸:۳۰
    bad girl
    هوم 
  • 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۲۰ مرداد ۰۰، ۱۶:۱۶
    𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌

    تف بر ازدواج 😂

  • bad girl
    ۲۰ مرداد ۰۰، ۱۶:۱۸
    bad girl
    تفففف بر ازدواج واقعا 😂

  • 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۲۰ مرداد ۰۰، ۱۶:۵۰
    𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌

    چرا حالا انقددد بدت میاد 😂

  • bad girl
    ۲۰ مرداد ۰۰، ۱۷:۳۱
    bad girl
    واضح نیست؟!ازدواج میکنن بعدشم میگن ببخشید عزیزم من تو رو دوست دارما اما فلانی رو عاشقشم تهش چن تا بچه پس میندازن و میرینن تو روحیه بچه 

    بفرمااا اینم نقد و بررسی ازدواج با دارک کویین 😂

  • 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۲۰ مرداد ۰۰، ۱۷:۵۷
    𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌

    خلاصه و مفید 😂

  • bad girl
    ۲۰ مرداد ۰۰، ۱۷:۵۹
    bad girl
    بله بله 😂
    خودم جاست عاشق اون قسمت بچه پس انداختنشم😂
  • Vkook. Darya
    ۲۰ مرداد ۰۰، ۲۳:۱۰
    Vkook. Darya

    منم از ازدواج فامیلی خوشم نمیاد ://

  • bad girl
    ۲۰ مرداد ۰۰، ۲۳:۲۴
    bad girl
    ازدواج خودش مسخره و چرته:/فامیلیش چرت ترررررر:/ نسبتاشم ک دیگه بدتر:/
  • Vkook. Darya
    ۲۰ مرداد ۰۰، ۲۳:۳۷
    Vkook. Darya

    دقیقااااااا :///////

  • bad girl
    ۲۰ مرداد ۰۰، ۲۳:۴۱
    bad girl
    تف بر ازدواج://////
  • Vkook. Darya
    ۲۰ مرداد ۰۰، ۲۳:۵۲
    Vkook. Darya

    تف تفففف 

  • bad girl
    ۲۰ مرداد ۰۰، ۲۳:۵۴
    bad girl
    تففففففف
  • 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۲۲ مرداد ۰۰، ۱۵:۱۵
    𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌

    جزء سی رو حفظ کردی؟ آفریننننن ***-*

    میخوای چکاره شی

    زیادی وزن کم نکنیی

  • bad girl
    ۲۲ مرداد ۰۰، ۱۷:۰۰
    bad girl
    ارهههه مرسیی 

    یا روانشناس یا داروساز دوتاشو دوس دارم 

    نبابا وزنم بد نیس 
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲۲ مرداد ۰۰، ۲۱:۰۶
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    میخوای چیکاره شی خانوم دکتر؟*-*

  • bad girl
    ۲۲ مرداد ۰۰، ۲۱:۳۰
    bad girl
    یا داروساز یا روانشناس بین اینا فرقی نداره نونا *-*
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲۲ مرداد ۰۰، ۲۳:۰۰
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    ای جان برسی بهش*-*💛💛💛💛

  • bad girl
    ۲۲ مرداد ۰۰، ۲۳:۲۴
    bad girl
    ایشالا ممنونم نونام *-*
  • ☕. Kawaii
    ۷ شهریور ۰۰، ۱۴:۴۳
    ☕.  Kawaii

    اوما اینه*-*

    این چالش رو کی رفتی؟

  • bad girl
    ۷ شهریور ۰۰، ۱۴:۴۳
    bad girl
    اممم دقیق یادم نمیاد میخوای ادرس پستشو بت بدم؟!
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7