Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸ ب.ظ

اندر احوالات پیک تایم و بویز پلنت

من شب تا صبح وقتی تایم مطالعم تمام میشینم peak time و boys planet میبینم 

و فاک چقد رو مخه بعضی قسمتاش

مثلا خیلیا اونقدر خوب نبودن و اومدن و برعکس 

بویز پلنت اول از داورای جذابش بگم مخصوصا گویونگ XDDD

گاد چقد من عاشقشونم بعضیاشونم تو پرودیوسا بودنشون 

و بعد اینکه دو تا گروه بود یکی جی گروپ بعدی کی گروپ 

جی گروپ که راستش من طرفدار پنج شیش تا بیشتر نیستم بیشتر از کی گروپ خوشم میاد 

ولی جدن ریکی و ژانگ هائو و جی یچیز دیگن چن کوان جویی و کیتا و کامدن هم خوبن

ولی بریم سراغ کی گروپ 

لعنتی گون ووک معرکست از همون اجرای اول ازش خوشم اومد همه فن حریفه تو wild idol هم کارش عالی بود

بعدیشم که گفتن نداره دو تا هانبینا عالین لعنتیا نمیشه دوسشون نداشت 

جیوونگم که بیشتریا با درام بی ال kissable lips و اون یکی که اسمش یادم نیست میشناسنش ولی کلا تو خوانندگی هم با استعداده 

یوجین و سونگ اون هم بچه های عزیز منن کیوتای مننننن

سو وون و وونگی خیلیییی خوبن سمن سمممم 

وای جونسو بچم خیلی مظلوم بودددد حیفش بود حذف شد کارش خوب بود 

لی جونگهیون و مون جونگهیون خیلیییی خوب بودن حیف مون حذف شد 

لی سونگهوان واقعا معرکست از همون اجرای اول عالی ظاهر شد

ته ره هم ک گفتن نداره قدرت ووکالش جادوییه

حیف ک یونسو و ووموتی و یادم حذف شدن ووکالشون عالی بود

کوم جونهیونم خیلی کیوت و عالیه انگار بمب انرژیه 

بریم سراغ جونگوو اصلی ترین پیک من تو برنامه ایشون کسی بود که از رتبه شصت و خورده ای ب سی و خورده ای و الان ب رتبه پونزده رسیده واقعا تواناییاش شایان ستایش نیست؟:)

جونگوو که خیلیییی شبیه چانگبین اسکیزه بی تردید جزو بهترین آیدولا میشه 

هویی عزیزم ک هستش و خب دل آدم براش کباب میشه:(

ولی خداییش پارک هانبین و یوجین،  جی و جونگوو، کامدن و کیتا، ژانگ هاو و سونگ هانبین،  سونگ اون و سو وون خیلی ریلنXDDDDD

و اینکه خداییش تو تاپ ناین بنظر دو نفر هستن اونقدر عالی نیستن و من درک نمیکنم که چجور دای اوردن هرچند اونقدر بد نیستن

خب حالا بریم سراغ پیک تایم 

اینجا واقعا بنظر من برنده و بازنده نیست همشون عالین 

ولی گروه11 و 13 یچیز دیگن منکه دلم واسه ساعت یازده ک علاوه بر آیدل بودن خودشون و رییس کمپانیشون شغل پاره وقت دارن بشدت میسوزه 

تازهATBO هم بودن تو برنامه و جای خالی دونگهوا بشدت تو چشم بود:) بچم حقش نبود بی انصافی شه در حقش

 

اینم از گزارش من بعد این برنامه هاXDDD

خداییش دعا کنید که تو بویز پلنت لاین دبیو خوب باشنT-T

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7