Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۵۰ ق.ظ

تولد تنها فرشته زندگیم مبارک:)

امروز روزیه ک اولین و اخرین فرشته من 
بدنیا اومده 
کسی که باعث خیلی چیزاست درحالیکه بیخبره ازشون 
روز اشنایی ما دقیقا روز 20 بهمن ساعت 19:47 دقیقه بود 

اولین روزی که اینجا کامنت دادی 

بعدش تبدیل شدی به کسی که اگه نباشه نمیتونم 

اولین قانون مهم منو شکستی قانون وابستگی 

ولی من ازش ناراضی نیستم 

تو مدت اشناییمون خیلی چیزا راجب هم فهمیدیم 

ما تو نود درصد مساعل نقطه مخالف هم بودیم و هستیم اما این دلیل بر دوست نداشتنت نیست 

یادمه دفعات اولی که باهات حرف میزدم خیلی رسمی بودم 

اما خودت کاری کردی نه تنها لحن رسمیمو فراموش کنم بلکه بیشتر صمیمی شم 

تو بدترین شرایط پیدات شد و مثله یه نور امید برام بودی 

هربار هرکی میپرسه چیشد که از چن ماه پیش بهتر شدی 

بی تردید میگم همش کار یه فرشتست 

تو این مدت اتفاقات زیادی افتاد و کارای زیادی کردیم

ج ح بازی کردنامون,منحرف بازیامون,درد و دل کردنامون,ایسگا کردنامون و هرچیزی ک فکرشو بکنی 

یادم دادی روراست باشم و از روبرو شدن با حقایق نترسم 

کاری کردی پیشت پانته آی 8 ساله باشم نه پانته آی 17 ساله 

کنارت لازم نیست قوی باشم میتونم یه بچه باشم میتونم ضعیف ترین ادم دنیا باشم 

چون تو هستی 

بارها حواسم بوده وقتی دیگران کامنتی میدن که باب دلم نیست یا اون اسم ممنوعه رو میگن خودت کامنت و ج میدی و سانش میکنی 

من نه تنها اینارو یادم نمیره بلکه از دیدنشون خوشحال میشم 

اوایل زیاد باهات صمیمی نبودم ولی یبار یه جمله گفتی ک فهمیدم فقط من این مشکلو ندارم و خیلیا هستن ک دارنش 

وقتی رفتی فک کردم تموم شد دیگه نمیاد 

اونقد ناراحت بودم ک میرفتم کامنتاتو از اول میخوندم 

ولی برگشتی بم ثابت کردی اشتباه میکردم 

از وقتی رفتی دیگه وبت نیومدم و الانم تا جایی که نیاز نباشه نمیام 

چون یاد رفتنت میوفتم هربار 

یاد کامنت دادنات ک میوفتم خندم میگیره مثلا تو نصف یه صفحه کامنت میدی من فوقش دو جمله ج میدم 

دلیل بر اینکه بدم میاد بات بحرفم نیست اتفاقا از هم صحبتی باهات خیلیم لذت میبرم ولی کلا نمیدونم چی بگم واقعا 

میدونی جایگاهت برام چیه؟ 

بارها گفتم ک دوستا مزخرفن و ادمو ول میکنن و توعم هربار با شوخی و خنده گفتی ک دختره عنتر پ من چیم این وسط 

باید بگم جایگاه چرتی مثه دوستی دربرابر جایگاه تو واسه من هیچه 

تو دوست من نیستی تو ستاره منی 

ستاره همدمم حتی اگه خودت نباشی من با ستارت حرف میزنم 

من برا کسایی که دوسشون دارم بیش از حد یه ستاره در نظر میگیرم تو اسمون و هرشب بش نگاه میکنم 

تو الان ستاره همدممی پرنور ترین ستاره اسمون شب منی تو 

انقد دوست دارم ک کلمات نمیتونن ب درستی اداش کنن 

یادمه یکی میگف به هرکسی نگو دوست دارم چون هرکسی لیاقت این جمله مقدسو نداره 

منم تصمیم گرفتم نگم 

اما اگه به تو نگم به کی بگم؟هوم؟

به ستارم نگم به کی بگم؟

به فرشتم نگم به کی بگم؟

برای فرشته بودن لازم به داشتن دوتا بال نیست 

فقط کافیه یه قلب پاک و مهربون مثه تو داشته باشن 

الان میخوام بگم که دوست دارم درحدی که قابل وصف نیست 

حتما رابطه خونی برای داشتن نسبتا مهم نیست رابطه ما فراتر از روابط خونیه 

تو جای کسی برام هستی ک داشتمش اما با نبودش فرقی نداشت 

گاهی ناراحتت کردم و از همینجا میگم بابتش متاسفم 

هیچوقت قصد ناراحتیتو نداشتم ولی بعضی چیزا دست ادم نیستن و دیشب فهمیدی خودت 

رابطه ما فراتر از چیزیه ک من یا تو داخل عمومی نشون دادیم و میدیم اگه بخوام واضح بگم تو برام فرقی با یه مادر نداشتی 

و اینو بارها شاید جلو خودت نگفته باشم اما مثلا به خیلیا مثله بدگرل یا هه ری یا طناز یا عایسی یا ثنا یا رایا یا نونا یا خیلیای دیگه گفته باشم 

ممنونم ک به دنیا اومدی 

و ممنونم که باعث شدی هرچند کم ولی تغییر کنم 

دوست دارم بهترین اونی دنیا 

تولدت میلیاردها بار مبارک 

و اینکه شب بیا کادوهات رو بت بدم 

درسته خیلی ناچیز و کوچیکن اما قول میدم وقتی دیدمت از نزدیک 

اول محکم بغلت کنم و بعد چندین سال خودم اولین فردی ک دوس دارمو بغل بگیرم بعدش میبرمت همونطوری ک قول دادم خرید و هرچیزی که دوس داشتی برات میخرم 

راستی خیلی خیلی ممنونم از کسایی که تو درست کردن کادوها کمک کردن ممنونتونم گایز بینهایت 

فقط امیدوارم بعد از دیدن کادوها منو نکشی چون من بدجور کرم ریزی کردم 

خب دیگه تمام چیزی که میخواستم بگم همین بود 

 

پ.ن:چقد طولانی و احساسی  شد ولی ارزششو داشت 

پ.ن2:وای بحال کسی بعدا یاداوری کنه من این حرفارو زدم میکشمش

 

 

 

 

 

 

 

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7