Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl شنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۰۵:۵۰ ب.ظ

سی روز با سی بایس من

خب اون چالش سی روز با ایدل رو من کلا نرفتم 

و تصمیم گرفتم چالش خودمو برم*-*

اینجوری که هرروز من یکی از بایسامو پست میکنم و چند تا عکس و گیف ازش میذارم 

خب بریم سراغ روز اول 

آیدل: چوی بومین 

گروه: گلدن چایلد 

ایشون مکنه ی جذاب لعنتیه گلدن چایلده*-* 

تو سریال های نوجوانان فصل دوم و زیبای پنهان هم بازی کرده 

 

ببینیدش گادددد لعنتی رعداتکحوبفر

 

 

ویژوال و استعداد خالص*-* 

 

 

چشماش فقط*-* 

 

 

دلم نیومد اینو نذارمTT

 

 

اینم خیلی کراش بود زفرهوحلسثسلحج

 

 

خنده هاش عرررررTTTT 

 

اهم خب روز اول به پایان رسید*-* 

ممنونم که عر زدنای من برای این پسر رو خوندیدXDDD

اگه دوست داشتید شما هم شرکت کنید 

 

 


خب روز دوم بریم 

آیدل: گوانلین 

گروه: واناوان 

ایشونم باز مکنه فوق جذاب واناوانه*-* 

 

با موهای روشنش وای خداااااا*-------*

 

جذابیت تا چه حد اخهههههTT

 

چشماش لعنتی خیلی خوبه TT

 

 

چال لپش خیلی کیوتهههههههههTT

 

پایان روز دوم*-* 

خداییش توی بعضی گروها انتخاب بایس سخته و سی تا کمه ولی خب کنار باید بیام باهاش=-= 

خیلی جذاب نیست؟*-*

 

 


خب خب خب روز سوم 

آیدل: جهیون 

گروه:  انسیتی 

این لعنتی منو سیزن کرد اصنTT

این بیان باکسم نکبت شده مجبورم لینک عکسو بذارم امروز 

 

جذابیتش گادددددTT

 

 

 

جذابیت تا چه حدددددTT

 

 

موهای بنفشش TT

 

دریافت

اینم بیان باکس نیاورد اینجور اپش میکنم=-=🔪

پایان روز سومممممممممم 

 


خب خب خب روز چهارم*-* 

آیدل: ان (چا هاک یون)

گروه: ویکس 

ایشون کراش خالصه و بشدت بیبی فیسه چون برخلاف چهرش سنش نسبتا بالاستTT

 

لیدر لعنتی اخه تو چطور 33 سالته TT

 

 

چرا انقد کراش اخه نکبتT-T 

 

 

از هر زاویه جذابیت میباره ازتTT

 

خب پایان روز چهارم *-*

فک کنم خیلیاتون ایشون رو توی کیدراماهای ماین ، بد و دیوانه ، همسر آشنا،پادشاه هتل ، فرزندان هیچکس و خیلی سریالای دیگه دیده باشید

 


 

خب من میخوام قبل یه تاریخی این چالش تموم شه پس امروز دوتا میزارم*-* 

پس روز پنجم 

خب بریم سراغ ایشون که کراش دوساله بندست:")

آیدل: ال(کیم میونگ سو)

گروه: اینفینیت 

 

 

خنده هاشTT

 

 

لعنتی نه به خنده هات نه به جدی بودنتTT

 

 

اینم یکی دیگهTT

و احتمالا خیلیاتونم ایشونو با سریالای خوش آمدید ، اخرین ماموریت فرشته: عشق ، بازرس مخفی سلطنتی،  پادشاه صاحب ماسک ، دختر دوست داشتنی من ، خانم حمورابی و کلیییی سریال دیگه دیده باشید 

و من با سریال خانم حمورابی دیوونه این بشر شدم TTTTTTTTTTTTT

خب پایان روز پنجم 

 


بریم روز ششم*-* 

آیدل: یونجون 

گروه: تی اکس تی 

توی توباتو انتخاب بین بومی و یونی جدن سخت بود T-T

 

من عاشق این عکسشم*-* 

 

 

آیا میدانستید یونجون با موهای آبی خیلی گاده؟*-* 

 

 

این عکسم خیلی خوبه یونو  ؟ T-T 

 برای جلوگیری از عذاب وجدان چن تا هم یونگیو میزارم  D: 

 

پسرای قشنگمT-T

 

 واضحه یونگیو شیپرم؟XDDDD

من تقریبا از اول دبیو فن یونی و بومی بودم تا الانT-T 

خب پایان روز ششم 


روز هفتم

آیدل: هیونجین 

گروه: استری کیدز 

اصن دلیل استی شدن من ایشون بودD: 

 

خداااا پسر جذابم😭😭

 

 

چطور هم کیوتی هم هات؟ 😭

 

 

این فیوریتمه😭😭

لعنتی من چهارتا بایس داشتم تو اسکیز سخت بود انتخاب مجبور شدم یکیو بگم 

خب پایان روز هفتم 

 


خب روز هشتم با بقیه*-* 

آیدل: چا اون وو

گروه: آسترو 

ایشونو بیشتریا میشناسن دیگه 

 

اینجا چه بچه بود😭

جذاب گادددد

 

 

اینم هست🥲

خب بریم روز بعد 


روز نهم 

آیدل: جکسون 

گروه: گات سون 

این بشر جزو بایسای اصلیم بوده و هست 

 

خداااا😭😭

 

خیلی خوبهههه 

 

 

اینجا خیلی خوب شده T-T 

پایان روز نهم 


خب روز دهم با یکم تاخیر بعلت حافظه نداشتن

امروز بازم بایسم از اسکیزه واقعا نشد روی این بشر چشمامو ببندم

آیدل: بنگ چان 

گروه: استری کیدز 

ایشون خفن ترین و در عین حال لعنتی ترین لیدر دنیاستT-T

 

بایس جذابمT-T

 

لعنتی در همه حال جذابهT-T

 

 

اینم عکس فیوریتمهD: 

 

پایان روز دهم با چانی *-* 

 


خب روز یازدهم 

بخاطر این ایدل من با گروه معرکشون اشنا شدم:")

آیدل: سونوو 

گروه: دبویز 

 

سونووی لعنتیT-T

 

هیچی سونوو با موهای این رنگی نمیشهD: 

 

 

اینم عکس مورد علاقمه*-* 

پایان روز یازدهم

 


روز دوازدهم 

آیدل: چا وونگی 

گروه: تی او وان یا تی او او سابق 

این بشر بشدت کیوته*-* 

 

ایشونه *-* 

 

 

مکنه ی کیوت لعنتیT-T 

 

 

اینم یکی دیگه:")

 

پایان روز دوازدهم 

 


روز سیزدهم 

آیدل: جونگ سوبین 

گروه: ویکتون 

باز ایشونم مکنه ی ویکتونه که به لطفش فنشون شدم*-* 

یک عدد مکنه ی کراشT-T 

اینم یه عکس دیگشT-T 

 

 

اینجا خیلی کیوتهههههههههTT T-T 

اگه این گروه رو نمیشناسید نصف عمرتون بر فناست خیلی خوبن D: 

پایان روز سیزدهم 

 


خب روز چهاردهم 

آیدل: کیم یوهان 

گروه: X1 که منحل شد و WEI 

احتمالا یوهان رو توی سریالای یک عشق بسیار زیبا و مدرسه 2021 دیده باشید خیلی خوبه لعنتی*-* 

 

ببینیدشT-T 

 

 

یک عدد کراش D: 

 

این مورد علاقمه *-* 

پایان روز چهاردهم

 


روز پانزدهم 

آیدل: لی هاجون 

گروه: the rose 

ایشونه*-* 

اینم یه عکس دیگه ازش*-* 

اینم روز پانزدهم 

 


 

بریم روز شونزدهم D: 

آیدل: چوی سونگیوپ 

گروه:E'last 

ایشون خیلییییی خوبه*-*

این شما و یک عدد جذاب لعنتی 

اینم یکی دیگه D: 

پایان روز شونزدهم 

 


روز هفدهم

آیدل: جانگ(من دقیق نمیدونم میگن جانگ یا جونگ)وویونگ 

گروه: ایتیز 

پسرمممممم T-T

 

خدایا موهای بنفششT-T 

 

پایان روز هفدهم با وویونگ*-* 

 


روز هجدهم

آیدل: مونیک 

گروه: دونگکیز 

اینو ببینید کف و خون بالا میاریدT-T 

پسرم خیلی کیوتهT-T

 

گادددد نگاش کنT-T 

 

پایان روز هفدهم*-* 

 

 

 

 

 

 

 

 

پ.ن: اقا یه نکته من دقت کردم دیدم نود و نه درصد بایسای من مکنه ی گروهان •-• و به طرز عجیبی فقط توی چند تا گروه بایسم مکنه نیست•-•

شهید راه ترژر (RITA) SunBin 🦕- شهید راه ترژر (RITA) شهید راه ترژر (RITA) شهید راه ترژر (RITA) ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~ SunBin 🦕- شهید راه ترژر (RITA) ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~ ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~ شهید راه ترژر (RITA) شهید راه ترژر (RITA) ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~ شهید راه ترژر (RITA) ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~ 🐾🐈 Baran شهید راه ترژر (RITA) شهید راه ترژر (RITA) 🐾🐈 Baran شهید راه ترژر (RITA) 🐾🐈 Baran شهید راه ترژر (RITA) ‌🐈 Baran شهید راه ترژر (RITA) شهید راه ترژر (RITA) شهید راه ترژر (RITA) شهید راه ترژر (RITA) شهید راه ترژر (RITA) ‌🐈 Baran شهید راه ترژر (RITA) • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ani ~... 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 ani ~... 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 ani ~... 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑺é𝒍é𝒏é :» Mizuki Chibia ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝑺é𝒍é𝒏é :» • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑺é𝒍é𝒏é :» • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑺é𝒍é𝒏é :» • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  ani ~... 𝑺é𝒍é𝒏é :» ani ~... 𝑺é𝒍é𝒏é :» • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑺é𝒍é𝒏é :» • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑺é𝒍é𝒏é :» • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Rooni... 🐿🌰 Rooni... 🐿🌰 • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑺é𝒍é𝒏é :» Rooni... 🐿🌰 Rooni... 🐿🌰 • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  ani ~... • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  ani ~... • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  ani ~... ani ~... • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  ani ~... • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  Rooni... 🐿🌰 ani ~... Rooni... 🐿🌰 • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  ani ~... • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  Rooni... 🐿🌰 • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  Rooni... 🐿🌰 • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  ani ~... Rooni... 🐿🌰 ani ~... Rooni... 🐿🌰 ani ~... Rooni... 🐿🌰 𝑺é𝒍é𝒏é :» ani ~... Rooni... 🐿🌰 ani ~... 𝑺é𝒍é𝒏é :» ani ~... ani ~... ani ~... 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» ani ~... ani ~... ani ~... ani ~... Shoco -🍫 𝑺é𝒍é𝒏é :» ani ~... ani ~... ani ~... 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» 𝑺é𝒍é𝒏é :» ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 sara du sara du sara du ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆 • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  Romin Park Romin Park Romin Park Romin Park Romin Park Romin Park Romin Park Romin Park 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆 𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈 Romin Park 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢• 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢• • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢• Parsoon  :]
Last Comments :
۱۸۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • شهید راه ترژر (RITA)
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۸:۵۲
    شهید راه ترژر (RITA)

    من این چالشو میخوامممممممممممم

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۸:۵۵
    bad girl
    تو هم انجام بده آپا*-* 
    فقط حتما یا همشون پسر یا همه دختر باشن*-* 

    + اهم سلام"-"
  • SunBin 🦕-
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۸:۵۶
    SunBin 🦕-

    بومین خیلی بمیمینتیتبت عهㅠㅠ

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۸:۵۷
    bad girl
    بومین یه جذاب لعنتی پر استعدادهTT 

    یسوال پروف تو کیه سانبینی؟"-"
  • شهید راه ترژر (RITA)
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۸:۵۷
    شهید راه ترژر (RITA)

    آره انجام میدم

    یعنی چی؟

    یعنی نمیشه پسر دختر قاطی باشه؟

    آخه اونجوری سخته

    من الان فندومامو کم کردم

    رو هم 15 تا نمیشه

     

    +سلام عزیزم

    خوبی؟

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۸:۵۸
    bad girl
    پس مساوی بزارشون مثلا 15 ، 15 باشه

    من بر خلاف تو فن خیلیا شدم "-"


    اره عالیم تو چی؟
  • شهید راه ترژر (RITA)
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۸:۵۷
    شهید راه ترژر (RITA)

    پروف سانبین:)

    قلبم:")

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۸:۵۹
    bad girl
    پروفش خیلی لعنتیه:)
    ولی چهرش خیلی معلوم نیس:)
  • شهید راه ترژر (RITA)
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۰۱
    شهید راه ترژر (RITA)

    بزار قاطی باشه دیگ:/

    سخته بچه:/

    من سولوییستای زیادیم استن میکنم:/

    رو حرف آپات حرف نزن:/

    من وی آی پیم:/

     

    پروفش فلیکسه

    استری کیدز

     

     

    منم خوبم

    با کامبک ترژر عالیممممممممم

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۰۳
    bad girl
    باشه آپای وی آی پی جاست یو:/ 


    واووو فلیکس رکر عزیزم 

    *منی که هنوز تو مرحله فن ترژر شدنم"-" 
    همشونو میشناسما ولی خیلی دنبال نکردم
  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۰۲
    ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~

    من اصلا ب لباش نگا نکردما اصلا

    *اشاره ب عکس دوم*

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۰۴
    bad girl
    اصلااا منم نگاه نکردم بهش 

    خداییش لبای کراشی داره
  • SunBin 🦕-
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۰۶
    SunBin 🦕-

    فلیکس استری کیدز*-*

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۰۷
    bad girl
    وای فلیکس رعلاتتحکخوهو *-* 
    موهای قرمزش*-* زفرهاحجک

    ببخشید من باز دارم فن گرلی میکنمXDDDD
  • شهید راه ترژر (RITA)
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۰۸
    شهید راه ترژر (RITA)

    ترژرررررررررررررررررررررر

    یاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    چرا فنشون نیستییییییییییییییییییییییییییی

    برو یوت ببین ام ویووووووووووووووووووووووووووو

    یااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    یااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۱۴
    bad girl
    بخدا وقت نشد فن اونا بشم:" 
    فن انهایپن  و گلدن چایلد و راکینگ دال و بیلی و هرررررر چی بگی شدم اخرشم یادم رفت:" 

    در عوض ام وی رو استریم زدم*-* 
    تو ترژر هاروتو هست درسته؟

  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۱۲
    ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~

    فیس مظلومی داره

    ولی خب ب عکس نمیشه اعتماد کرد یونو؟

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۱۴
    bad girl
    برعکس فیسش شخصیت بشدت شیطون و پر جنب و جوشی داره 
    کاملا درسته فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه
  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۱۷
    ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~

    تو عکس سومی و یکی مونده ب اخری مظلوم دیده میشه ول خب عکس هیچی معلوم نمیکنه

     

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۱۷
    bad girl
    دتس رایت معلوم نمیکنه
  • شهید راه ترژر (RITA)
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۱۷
    شهید راه ترژر (RITA)

    از ارث محرومیییییییییییییییییییییییییییییییییی

    ترژر بحثش جداستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

    ترژررررررررررر بایدیهههههههههههههههههههههههههههههههه

    باید فنشون شییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    یاهاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    قلب آپات شکستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

     

     

    آره

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۱۸
    bad girl
    وای آپاXDDDDDDDD
    جدی قصدشو داشتم الان که کارم با ان سی تی تموم میرم سراغ ترژر "-" 

    آپا فن CIX هستی؟
  • شهید راه ترژر (RITA)
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۱۹
    شهید راه ترژر (RITA)

    همین الاننننننننننننننننننننننن فن میشیییییییییی

    وگرنههههههههههههههههه از آپا داشتن محرومیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    تماممممممممممممممممممممممممممممممممم

    همین الاننننننننننننننننننننننننننننننننننن

     

    آره خیلی وقته

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۲۱
    bad girl
    چجور فن شم خبXDDDD


    گادددد پس جینیونگم میشناسی؟*-*
  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۲۱
    ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~

    #توله

    تو نمخ یکی دیگه رو فلن تیومه کنی. برو اون بیچاره ای ک نصفه نیمه گذاشتیو کامل کن بعد برو سراغ بعدی:/

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۲۲
    bad girl
    # آپا ریتاااا
  • شهید راه ترژر (RITA)
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۲۲
    شهید راه ترژر (RITA)

    من فنت میکنمممممممممممممممممممممم

    یاااااااااااااااااااااااااا

    من فنت میکنممممممممممممممممممممممممم

    بهونه نیارررررررررررررررررررررررررررررررر

    باید فن شییییییییییییییییییییییییییییییییی

     

     

    اره:)

     

    #دیان

    اهم

    اونم فن میکنم

    من همه رو فن خواهم کرد

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۲۳
    bad girl
    باشه فن کنXDDDD


    بایسته؟


    # دیان
  • ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۲۷
    ~. 𝐃𝐈𝐀𝐍 .~

    #توله

    بعد اینکه خودش فن شد؟

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۲۷
    bad girl
    آپااااا
  • 🐾🐈 Baran
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۲۷
    🐾🐈 Baran

    وای چه نازههههه

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۲۸
    bad girl
    خیلیییی نازه*-* 

    میگم باران تو فن فنسی رد بودی؟
  • شهید راه ترژر (RITA)
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۲۷
    شهید راه ترژر (RITA)

    یااااااااااا

    جدی دارم میگمممممممممممممممممممم

    جدی میگمممممممممممممممممممممممممم که باید فن شیییییییییییییییییییییییییییی

    پسرام گناه دارنننننننننننننننننننننننننننننن

     

    نه:)

    BX بایسمه

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۲۹
    bad girl
    معلومه که فن میشم ولی من یکم عجیب فن گروها میشم اول باید کاپلاشونو ببینمXDDDDD


    من رکرمه BX 

    AB6IX رو میشناسی؟
  • شهید راه ترژر (RITA)
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۲۷
    شهید راه ترژر (RITA)

    #دیان

    یااااااااااااااا:/

    فنت میکنم خا

    آبرومو نبر:/

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۲۹
    bad girl
    دیانننننن
  • 🐾🐈 Baran
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۳۲
    🐾🐈 Baran

    ارههههههههه 

    فندوم اصلیمننننننن 

    مگه میشه نباشمممممم 

    دخترای قشنگ خودمنننننننن 

    نزدیک یه سال یا بیشتره که دوسشون دارمممممممممممم

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۳۷
    bad girl
    خب یسوال کران سریال یا فیلم اخیرا بازی کرده؟
  • شهید راه ترژر (RITA)
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۳۷
    شهید راه ترژر (RITA)

    مث منی:/

    عب نداره

    کاپلارم نشونت میدمممممممممممممممم:/

     

    میشناسم

    ولی استن نمیکنم

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۳۸
    bad girl
    اره اصن اینجوری فن ان سی تی شدم:/ 

    چطور استن نمیکنیییییییییی؟ 
    لعنتی چطور میتونیییییی
  • 🐾🐈 Baran
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۴۱
    🐾🐈 Baran

    کران داره سولو میده 

    ولی روی سریال داره 

    نمیدونم اومده یا نه

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۵۴
    bad girl
    اهاا فک کردم اومده
  • شهید راه ترژر (RITA)
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۴۲
    شهید راه ترژر (RITA)

    تو داریییییییییییی ترژر به این کراشیو استن نمیکنییییییییییییییییی

    بعد به من میگیییییییییییییییییییییییییییییییی:/

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۵۴
    bad girl
    حالا استن میکنممممممممم 
    توعم باید استن کنیییی کل واناوانوووو و تمپستوووو
  • ‌🐈 Baran
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۵۶
    ‌🐈 Baran

    سولوی کرانم جمعه میاد:"

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۰:۰۱
    bad girl
    خوبهه تو یوت هست دیگه اره؟
  • شهید راه ترژر (RITA)
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۹:۵۸
    شهید راه ترژر (RITA)

    تو از آپا محرومی دیگهههههههههه

    تمامممممممممممممممممممممممممم

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۰:۰۱
    bad girl
    آپاااااااااااااا TT
    اصن من میرم سراغ یه اپای جدیدTT
  • شهید راه ترژر (RITA)
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۰:۰۲
    شهید راه ترژر (RITA)

    :")

    منو فروخت به یه جدید:")

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۰:۰۴
    bad girl
    توعم منو محروم کردی لعنتی:")
  • شهید راه ترژر (RITA)
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۰:۰۷
    شهید راه ترژر (RITA)

    من بکنم تو نباید جا بزنی:")

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۰:۰۸
    bad girl
    ولی قلبمو شکستی عوضی:")
  • شهید راه ترژر (RITA)
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۰:۰۹
    شهید راه ترژر (RITA)

    توام قلب منو شکستی:")

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۰:۱۱
    bad girl
    ولی من میخواستم فن شم بخاطر تو:")
  • شهید راه ترژر (RITA)
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۰:۱۶
    شهید راه ترژر (RITA)

    بیا این فیلم هندیو تموم کنیم:/

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۰:۱۸
    bad girl
    خیلی هندی شده بود واقعاXDDD
  • ‌🐈 Baran
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۰:۱۹
    ‌🐈 Baran

    ارهههه

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۰:۲۰
    bad girl
    عالیههه
  • شهید راه ترژر (RITA)
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۰:۲۳
    شهید راه ترژر (RITA)

    حالا بزار ادیتمو بزارم تو وبم

    خودت میای میگی منو تیومه کن:")

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۱۸
    bad girl
    حالا ببینیم:")
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۲۴
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    نمیشناسممم

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۲۵
    bad girl
    یاااا چطور این نکبت جذابو نمیشناسی؟TT

    نکبت اینو شرکت کن*-*
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۲۵
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    لباش:>>>>>> 

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۲۵
    bad girl
    لباش هیچی ... چشماش... خنده هاش لعنتی :")
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۲۷
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    من سی تا بایس نمیدونم دارم یا نه.. 

    باید بشمارم 

    ولی اوکی بخاطرت شرکت مینایممممممم*-*

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۲۸
    bad girl
    بایس یا بایس رکر فرق نداره کلا*-* 

    افرین نکبتتتتتت*-*
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۳۰
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    چرا من اصن گلدن چایلد نمی‌شناسممم•-•

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۳۱
    bad girl
    از دنیا عقبییییییی•-•
    اصن گروه نیستن شاهکارننننن
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۳۳
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    یاااا=-=

    عقب نیستم فقط گشادم... یونو؟

    الان که دقت کردم ب جز بی‌تی‌اس و اکسو و تی‌اکس‌تی و استری کیدز بوی بند دیگه‌ای استن نمی‌کنم و همه اونایی که استن می‌کنم گرل بندن :|~

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۳۴
    bad girl
    من برخلاف تو بیشتر بوی بند استنم 
    فن کدوم گرل بندایی؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۳۷
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    واهاایی خیلی خوبه همیشه خوب بمون*-*

    جسمیم ایشالا زودتر خوب میشی")

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۳۸
    bad girl
    اوهوم ممنونم*-* 
    اره بگذره اوکی میشم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۳۷
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    خصوصی نزدم..یادم رفت'-'💔

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۳۹
    bad girl
    پیش میاد جزغاله بزغاله"-"
  • ani ~...
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۳۹
    ani ~...

    وای وای وای بومیننننن

    من تازه دارم باهاشون اشنا میشم😭

    اوما بزرگ خوبی:"؟

    میصت

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۴۱
    bad girl
    بومین لعنتیییی

    افرین نوه ی گلم اشنا شو باهاشون😭😭

    یس خوبم تو چطوری؟ 
    منم همینطور گوگولی
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۳۹
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    عاممم حقیقتا خیلی زیادن :|

    ولی ب پ و توایس و ایتزی و اسپا و ردولوت و گرلز جنریشن و مامامو و جی آدل و فرامیس ناین (تقریبا) و دریم کچر و ای‌پینک و چند تا دیگه که یادم نمیاد

    راستیی تو بوی بندا فن بیگ بنگم هستمممم=-=

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۴۲
    bad girl
    حالا بایسات کین تو هر کدوم؟"-" 

    من فن بیگ بنگ و سوپر جونیور هم نیستم
  • ani ~...
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۴۳
    ani ~...

    من بایسم جهیونه😭

     

    اره قبلا یاسی اشنام کرده بودا ولی حرکتی نزدم:|

     

    بمونی

    منم خوبم

    حیح من گوگولی نیستممم

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۴۴
    bad girl
    وای جهیونم خیلی خوبه😭


    شکررر 
    هستی=-=
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۴۹
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    یا خدا تو همش بگمم؟

    سختهههه فقط چند تارو می‌گم

    تو ب پ رزی، تو توایس نایون، تو ایتزی لیا، تو اسپا وینتر و تچ ردولوت وندی*-*

    منم فن سوپر جونیور نیستم حقیتا ولییی از هیچول خوشم میاد*-*

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۰
    bad girl
    بایسمون تو ب پ فقط یکی بود بقیش ناح=-= 

    اره هیچول خوبه بنظرم
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۱
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    تو بقیش بایسات کین؟*-*

    واییی فقط اونموقعایی که خودشو شبیه زنا می‌کنهههXD

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۴
    bad girl
    تو ب پ بایس رزی رکر جیسو 
    تو توایس بایس: جویی،  مینا، سانا ... رکر : نایون و مومو 
    تو ایتزی بایس : یونا .. رکر: ریوجین 
    تو اسپا بایس: کارینا. ..رکر: وینتر و نینگ نینگ 
    تو رد ولوت بایس: ایرین و جوی ... رکر: وندی و یری

    اینا مال منن*-* فقط تو رد ولوت سولگیم خیلیییییی دوست

    دیدم اونوXDDDD
  • ani ~...
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۳
    ani ~...

    خیلییییی خیلی پاپیه😭😭

     

    نیستم:|

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۵
    bad girl
    کیوتههههه😭😭😭


    هستی:"
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۲
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    وای بایسامون خیلی متفاوتنXD

    جرXD

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۳
    bad girl
    کاملاااا متفاوتXDDD
    من اکثرا ویژوال تو بیشتر وکال فک کنم
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۴
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    وای آره دقیقا :|

    اصننن ووکالیستا همشونننن عشقای منن خودافسسس=-=

  • bad girl
    ۲۶ بهمن ۰۰، ۲۲:۴۷
    bad girl
    من ویژواللللل دوستتتتتت=-=
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۱۶
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    فاک اوماااااااا چه نازهههههههههههههههههههههههه

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۲
    bad girl
    شک داری به سلیقه من بیبی؟😎
  • Mizuki Chibia
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۵
    Mizuki Chibia

    چه کراش جژابی(≡^∇^≡)

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۸
    bad girl
    همه ی کراشای من بخصوص خودم جذابن😎
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۶
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    وای گوانلین*-*

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۹
    bad girl
    گوانلین جذاب لعنتی*-*

    سلام جزغاله
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۸
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    بد نیست ترشیده اره🚶🏻‍♀️

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۲۹
    bad girl
    هه حسودی نکن
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۴۲
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    جون.... 

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۴۳
    bad girl
    😎
    جیوویا خوبی؟
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۴۵
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    عینکشو😂

    یهه اوکیم تازه از حموم اومدم بیرون

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۴۷
    bad girl
    بم میاد میدونم😎
    اتفاقا منم تازه از حمام اومدم موهامم خیسه هنوز😭😂
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۴۵
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    مامان ولی ناموصا خیلی چیزه...اینو بده من ببرم ددم شه

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۴۸
    bad girl
    برو گمشوووووووووو گوانلینو نمیدم =-=
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۴۸
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    وااای😂😂😂

    چ جالببب

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۵۱
    bad girl
    😂😂😂
    جیوو داریم نزدیک میشیم*-*
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۵۲
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    من ارومم:> اصنم استرس و ذوق ندارم:> اصلا:>

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۵۵
    bad girl
    اصلا منم ندارم:) ... اصلا روز مهمی نیس برام ولی بنا بر همون دلیل هیجان دارم و منتظرم لعنتی :) ...گاد فکرشو بکن فقط...
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۵۵
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    فاک بو بچ بدش بم

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۵۵
    bad girl
    گمشو بابا گوانلین مال جیهونه😂😂

    # یه شیپر نکبت=-=
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۵۷
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    هه.. عسیسم اصن باید بخاطر من روز مهمی شه برات:>>>>

    اقااا ذوق زود زود نکنیمممم من میخام انجام شهههه

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۵۸
    bad girl
    البته که بخاطر تو میگم خاص قراره بشه:"))))

    وای ارهههههه 
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۸:۵۹
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    جیخخخخخخخخخخخ قلبم اکلیلی شددددددددددددددد

     

     

    اروووم بیخیالی بگیریم تا برسه اصن🚶🏻‍♀️

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۹:۰۳
    bad girl
    اکلیل دوستتتتتتتتت

    راستی نکبت نت داری هنوز؟
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۹:۱۳
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    یسسس دارم

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۹:۱۹
    bad girl
    خداروشکررررررر شب مزاحمت میشم😂😂
  • ani ~...
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۹:۱۵
    ani ~...

    گوانلیننننننننننننننننننننTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

    ننه بزرگ بایسامون یکینننننTTTTTTT

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۹:۱۹
    bad girl
    وای آنیییییییییی TTTTTTTTTTT
     لعنتی معرکستتتتتتتتTT
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۹:۱۷
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    عه..ناموصا؟

     

    +الان باید یه شیپ جدید ب لیستم اضاف کنم؟/:

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۹:۱۹
    bad girl
    ببین تو پین یا گوگل بزن panwink couple of wannaone یا همون  panwink خالیم اوکیه بعد بیا ببینم خوشت اومد یا نه😎
  • ani ~...
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۹:۲۰
    ani ~...

    منم میخوام این چالشو برمممممممTTTTTTT

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۹:۲۶
    bad girl
    برو نوه ی عزیزمTT
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۹:۲۱
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    اوماااااااااااااااااااااا

    ثقبلفاتنمکگعتغالقبفزیسبزلاتنمکح.منعتالقبیطسظطیزبرلدتئنومک

    واییییییییییییییییییی

    اشککککککککککککککککک

    فاکککککککککک

    ایناااااااااااااااااا خیلییییییییییییییییی نازنننننننننننننننننننننننن

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۹:۲۷
    bad girl
    وای دیدیشوننننننننننن؟ 
    گوانلین ددی طوره ولی جیهون خیلی کیوتههههههTT

     تازه تو اونگنیل و جینهوی رو ندیدیییی
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۹:۴۴
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    مزاحم چیههه😂😂😂

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۹:۵۰
    bad girl
    مزاحم چیه مراحمیم😂😂
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۹:۴۵
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    ارههههههههههههههههه

     

    اونارم بدهههههههههههههههه

    اوماااااااااا نازن ناززززززززززززززز

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۹:۵۲
    bad girl
    اصن خیلی خوبننننننن

    Ongniel couple of wannaone
    Jinhwi couple of wannaone 
    جینهوی رو میتونی jinyoung × daehwi wannaone هم بزنی
     Minhwan couple of wannaone 
    ببین اینارم*-*
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۹:۵۳
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    گمشو وگرنه؟ 

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۰:۱۲
    bad girl
     وگرنه چی؟
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۱۹:۵۵
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    اوما فاک لبخندشششششششششش لبخندششششششششششششششش واییییییییییییی الان سکته میکنممممممممممممممم

     

    کیوتننننننننننننننننننننننننننننن

     

    ایناهم ناناصنن

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۰:۱۳
    bad girl
    بیا بعدا بازم کلی ازین کیوتا بهت معرفی میکنم*-* 

    من خوره کاپلم خصوصآ بوی بندا
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۰:۱۳
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    چطو ب ت گیر ندادن:/؟ 

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۰:۱۶
    bad girl
    صد بار گفتم به کتت نمیره اگه پوشش مناسب داشتی کار به اینجا نمیرسید😔
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۰:۱۷
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    نمیدونم.. شاید حق با توعه😔

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۰:۱۹
    bad girl
    وای خدا این سم وطنیXDDDD
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۰:۲۰
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    حیحیحیحیحیحیییی😂😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۰:۲۱
    bad girl
    جیوو میدونستی دونسنگ مورد علاقه منی؟*-*
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۰:۲۲
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    جیخخخخخخخخخخ

    ذووووووووووق╥﹏╥

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۰:۲۲
    bad girl
    ذوق نکن کیوت میشی میخورمتاااااT-T
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۰:۲۳
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    من بدمزمممممم╥﹏╥

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۰:۳۲
    bad girl
    نچ تو کوکی کوشولوی منیT-T
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۰:۳۳
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    چیشدههه داره ابراز علاقه اینطوری میکنییییی؟ TT

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۰:۴۶
    bad girl
    همینطوری شایدT-T
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۰:۳۴
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    باشههههههههههه

     

     

    لبانم/ک.مونئاذلربزطظسطیزبلاتن=-=

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۰:۴۷
    bad girl
    من تا تو رو فن و شیپر نکنم اروم نمیگیگیرم=-=
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۰:۴۸
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    میخوای پارم کنیییییییییییییTTهرروز برا یه نفر سکته کنم

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۱:۱۰
    bad girl
    حال میده این از فواید مولتی فن بودنه T-T
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۱:۱۲
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    عایییییییییییییی بیچاره قراره بشمممممممممم

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۱:۲۲
    bad girl
    بله قراره بیچاره شی😎
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۱:۱۸
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    سلامD:

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۱:۲۲
    bad girl
    خوبی؟D:
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۱:۳۱
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    هوم..میبی:")

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۱:۳۴
    bad girl
    میای خ؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۱:۳۹
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    کامان..چیزیم نیست:>

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۰
    bad girl
    یچیزی هست
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۱۷:۳۵
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    ناح'-'

    پانی دویست تا ازمون شرکت کردم مث خر توش موندم:|💔 چرا نمیشه انصراف دااادد زنسمسنطملجسجTT

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۱۸:۱۴
    bad girl
    چخبرتههههههXDDDD...فقط شرکت نکن توشون 
  • Rooni... 🐿🌰
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۳۹
    Rooni... 🐿🌰

    چقد بایسات کراشن :">... عررر

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۴۲
    bad girl
    از فرد کراشی مثل من توقع کمتر از این داشتی رون رونک؟:")
  • Rooni... 🐿🌰
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۴۳
    Rooni... 🐿🌰

    نههههه معلومه که نداشتمممم هر پونی کراشی لایق بایس کراشه 

    _‌آیت الله مکارم رونیایی

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۴۵
    bad girl
    # حق😎
    آیت الله XDDDD
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۴۴
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    نکبتتتتتتتت رونککک من صداش میزنماااااااا-_______-🔪🔪🔪

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۴۸
    bad girl
    من میگم رون رونک اون رونک تو باشه=-=🔪🔪🔪
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۴۴
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    جهیون...کراش جدید

    دزدیدنش-بایی مال خودمههه

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۴۸
    bad girl
    جهیونم مال تیونگه نکبتXDDDDD
  • Rooni... 🐿🌰
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۴۸
    Rooni... 🐿🌰

    # بیا بغلم دلم ی ذره شده 

    عارههه D: 

    @ جیوو شهههه 

    چاقو رو بذار کنار بیبی بانی •--•

     

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۴۹
    bad girl
    بغللللللللللل 
  • Rooni... 🐿🌰
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۱
    Rooni... 🐿🌰

    گرفتمتتتتت * 

    چ خبرااااا پونیااا

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۲
    bad girl
    خبر گشنمه با اینکه شام خیلی خوردمD: تو چیییی؟
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۲
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    نمخخخخخخخخخخخخخخخخخخ-_____________-

    نفس های اتشین-

     

    @رون

    هه :|🔪

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۴
    bad girl
    بگم رونی نکبت خوبه؟=-=
  • ani ~...
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۴
    ani ~...

    جهیونTT

    جزتیجرجچربج جیونگ زیادی سوییتن ولم کنین=-=(ربطی نداشت ولی خب"-")

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۵
    bad girl
    جهیون مای نیو بایسسسسسسTT
    خیلیییی سوییت گادددد جزو شیپام شدننننن
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۵
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    قیافشو:/ 

    رونی نکبت نیستتتتت فرشتس"))))))))))))))))) 

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۶
    bad girl
    منم فرشتم نه بیبی؟:")
  • ani ~...
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۶
    ani ~...

    نیو سیزنی:"؟

    نیترنبترنبحب یه جیونگ شیپررر رجیتبنترنبتد

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۷
    bad girl
    کم و بیش اره مدت زیادی بعضی اعضا رو میشناختم ولی کاملا سیزن نبودم
    ارهههه شدیدا جیونگ و نومین شیپرررر
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۷
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    یهه یهه لباس فرشته ها پوشیدی*^*

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۸
    bad girl
    درد نکبت😂😂😂
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۹
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    حیحیحیحییییی

     

    پاان جهیوون واقعانیییی جذابههههه

    بایس رکرمم هستتت

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۱
    bad girl
    جذابب؟ لعنتی یه ددی خالصهههههه اوفففف 
  • ani ~...
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۹
    ani ~...

    نیارجرارنرارحبتد منم همین بودم😂

    وای وای نه من جیونگ و نورنمین و یانگدری و یووین و مارکهیوک و جانتن شیپ میکنممممم

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۱
    bad girl
    خیلی زیاد بودن میدونی😂😂
    من جیونگ،  مارکهیوک، لووین، نومین، جانتن فعلاااا اینا 
  • ani ~...
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۹
    ani ~...

    #جیوو

    بایست کیه:"؟

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۱
    bad girl
    جیوو یک عدد نکبت
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۰
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    انی

    تا افرادی ک میشناسمشون لوکاس•~•

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۱
    bad girl
    لوکاس خیلی خوبهههه
  • ani ~...
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۲
    ani ~...

    چرا اینجا یووین شیپر نیسTT

     

    #جیوو

    لوکاسسسTTTTT

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۳
    bad girl
    من یکمم یووین شیپرم TT
    تو بقیه گروها چی میشیپی؟
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۳
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    دقیقاااااااا خییییلیییی هاته مثل من😌

    شوخرته

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۴
    bad girl
    البته که شوهر خودمه اصن😎 جذاب لعنتی برازندشه با اون هیکل فاکینگش 
  • Rooni... 🐿🌰
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۴
    Rooni... 🐿🌰

    نیوووش جیوننننتتتت ... خاب منم تازه گشنگیم برطرف شددد و ..هعی مهمون داریم 

    @ جیوو شه 

    یااا فرشته خودتییییی 

    من نکبت دوسس دالمم 😭

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۵
    bad girl
    میدونی وجود مهمون تو خونه شدیداااا عصبیم میکنه همیشه 

    جیووووو
  • ani ~...
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۴
    ani ~...

    یووین زیادی ریلن ولی:"

    گروه ها؟..زیادن گروهام اخهTT

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۵
    bad girl
    انسیتی کلااا ریلنXDDD
    بگو دیگه تا منم بگمTT
  • Rooni... 🐿🌰
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۶
    Rooni... 🐿🌰

    ++++++ مهمونی که بچهههه دارنننننن اونم دوتتاا ( البت هنو نیومدن ) 

     

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۷
    bad girl
    وای نه این خود کابوسه 😭😭😭😭
    من بشدت از بچه ها متنفرم و بقول ی بنده خدایی همون قد که من بدم میاد ازشون اونا دوسم دارن و میان پیشم =-=
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۷
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    دقیقااااااااا 

    چهرشم محشرههههههه

     

     

    #رون

    یااا نیستم

    :////

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۸
    bad girl
    زوج ویژوالی میشیم بیب😎
  • ani ~...
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۷
    ani ~...

    به قول سولی انسیتی نیستن که گی سیتین~

    تو بگو تا من بگمTT

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۸
    bad girl
    وای دقیقاااااااا 
    من گروه میگم تو بگو داخلشون باشه؟
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۹
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    یهه دقیقااا بهمم میاین😌

    منم ساقدوش😌😌 جرئت داری یکی دیگ بجا منو بزاری:/

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۹
    bad girl
    نه بیبی ساقدوشمون فقط خودتی 
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۱۰
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    حیحیحیحیحیحیحیییییییی🚶🏻‍♀️

    مننننن

    جهیوپان شیپرمممممممممممممم

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۱۱
    bad girl
    جهیوپان ایز فاکینگ ریللللل
  • Rooni... 🐿🌰
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۱۰
    Rooni... 🐿🌰

    گریه نکننننن 

    وای پونی آرااام 😂😂..

    من برعکس عاشق بچه هام و اونا هم دقیقا  مدام ب منم میچسبن و سو استفاده میکنن و عاره خلاصهه

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۱۲
    bad girl
    باور کن من خیلی بدم میاد عق نکبتا😂😂😂😭😭

    باز خوبه خوشت میاد
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۱۲
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    جهیوپاااااان

    همه یکصدااااااااا متحددددددددددددد

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۱۳
    bad girl
    جهیوپانننننننننننننن 
  • Rooni... 🐿🌰
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۱۴
    Rooni... 🐿🌰

    خدا بهشون رحم کنه 😹

    هعییی لوله گازز

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۱۵
    bad girl
    بچه که بودیم یه دختر عمو داشتم هربار بوسم میکرد با چندش از خودم دورش میکردم اونموقع من چهار سالم بود اون یکسالش😹😹😹
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۱۴
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    جیخخخخخخخخخخخخخ

    جهیوووووووووووووووپاااااااااااااااااااااااااااااان

    جهیوپان ایز ریل

    جهیوپان ایز فاکینگ ریل

    ​​​​​​

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۱۶
    bad girl
    یکصدااااااااااا جیخخخخخخخ
  • ani ~...
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۱۶
    ani ~...

    باشه:"

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۱۷
    bad girl
    خب تو 
    واناوان 
    بی تی اس 
    وان اس 
    اسپا
    گلدن چایلد 
    فعلا اینارو بگو
  • Rooni... 🐿🌰
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۱۷
    Rooni... 🐿🌰

    واایییی درکتت میکنم مث هاپووو

    وایی گادااا .. میدونی اگه بهش اخم نیکردی نمی اومد نزدیکک

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۱۸
    bad girl
    دختر عموی من یه نکبت حرف گوش نکن به تمام معناست😹😹
    کلا مخالف همیم من istj اون enfp 
  • ani ~...
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۱۹
    ani ~...

    خب تو واناوان خیلی خیلی خیلی شیپ جیهون و گوانلینو دوس دارم:"همین~

    آرمی نیستم ولی هوپمینTT

    وان آس..زیاد نمیشناسمشون یکم اقدامی نکردم:"

    اسپا..نینگزل و وینرینا:"

    گلدن چایلد..من هنوز اعضاشونم یاد نگرفتم چه برسه به شیپا=-=

    :"

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۲۲
    bad girl
    وایییی میشن پانوینک TT
    هوپمین،  سپ و کوکوییییییTT
    اسپا من قبلا این دوتا شیپ الان دیگه نینگرینا و وینزل شیپر گشتمممم 
    وای خداییش زیادنXDDD

    خب بعدیا 
    سونتین 
    اینفینیت 
    بلک پینک
    توایس
    پرپل کیس
    اکسو
    مامامو
    تی اکس تی
  • Rooni... 🐿🌰
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۲۰
    Rooni... 🐿🌰

    ای ژاان😹😹😹

    ینی ضد ب این میگنا

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۲۲
    bad girl
    حالا فک کن تا چه حد نمیسازیم با هم😹😹
  • ani ~...
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۲۴
    ani ~...

    اره اره اشک اشکTT

    :"

    عهههه:"

    اره:"

     

    سونتین؟جونگچول:"

    وای اینارو من اهنگاشونو شنیدم نمیشناسمشون زیاد:"

    آیم نات عه بلینک بات..چهسو:"

    توایسسسس..نامو...میچنگ:"

    پرپل کیس..نمیشناسم زیاد:"

    اکسوTTسهبک:"

    مامامو..شیپ مونبیول و سولار چی میشه:"؟

    تی اکس تی؟تهیگوTTTTT

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۲۸
    bad girl
    تو چرا انقد مخالف منییییTT

    من جیسو و جونگهان رو شیپ میکنمTT
    پیشنهاد میکنم فن اینفینیت شی اصن تکن تککککک ایدلای وولیم بینظیرن
    توایس من تویون،  میمو، ساجو و داچونگ 
    میشه مونسان منم مونسان شیپرمممم 
    تو توباتو یونگیو شیپررررTT
  • Rooni... 🐿🌰
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۲۵
    Rooni... 🐿🌰

    * فک کردنننن 

    عب نداره بزرگ میشین یادتون میره 

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۲۹
    bad girl
    من خیر سرم هجده سالمه تقریبا رون رونی 😂😂😂
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۲۸
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    ایششششش اینم که صاحاب دارهه اه اه

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۳۰
    bad girl
    ارههه*-* کاپلشون ب طرز فاکینگییی عالیههه 
    Jaeyoung couple of nct ببینشونننن
  • ani ~...
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۲۹
    ani ~...

    چون من همش ساز خودمو میزنم😂😂

    خب دیگه چی*-*؟

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۳۰
    bad girl
    دیگه وایسااا 
    اوم مومولند 
    ایتیز 
    اسکیز
    کپلر 
    ایزیوان 
    انهایپن 
    ترژر 
    تی او وان 
    امگا ایکس 
  • Rooni... 🐿🌰
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۳۱
    Rooni... 🐿🌰

    هنوز بچه ای کههههه •---•

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۴۲
    bad girl
    نبابا پیر محسوب میشم😹😹
  • ani ~...
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۳۳
    ani ~...

    وای یه چیزایی بگو بشناسمممTT

    مومولندو نمیشناسم زیاد:" در حد اسم

    افکورس افکورس افکورس..سونگجونگ و ووسان

    اسکیز عاممم..مینوسنگ چانگلیکس

    کپلرو شیپ نمیکنم هنو

    آیزوان..یوری و ینا رو شیپ میکنممممTTاشک دخترام:"

    انهایپن؟سونکییییی

    ترژر زیاد نمیشناسم:"

    تی او وان چیهههTTTT

    اینم در حد یه اسم ~

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۴۵
    bad girl
    خوبهههه منم تقریبا اینارو شیپ میکنم تو ایتیز 
    من مینسونگ و هیونین و چانلیکسTT
    یوری و ینا خدااااااTT
    منم سونکی و جیوون TT
    تی او وان یه گروه فاکینگ عالیههههه 
    خب تو ایتزی 
    نیزیو 
    سی ال سی 
    دریم کچر 
    اورگلو 
    کارد 
    ویکس 
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۳۴
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    اومااااااااااا میگم بیا اسما همشونو بنویس بده بهممممممم

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۴۵
    bad girl
    اسم کیا؟😂😂
  • ani ~...
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۳۶
    ani ~...

    عه من خاله/دایی دارم*-*؟

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۴۵
    bad girl
    منظورت سلینه؟ اون نکبت دختر عوضیه منه اره😂😂😂
  • ani ~...
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۴۰
    ani ~...

    #سلین

    اگه منظورت انسیتیه خب من میگم

    ته ایل

    جانی

    تیونگ

    یوتا

    کون

    دویونگ

    تن

    جهیون

    وین وین(من با این تو یه روز به دنیا اومدمTT)

    جونگوو

    لوکاس

    مارک

    دجون

    هندری

    یانگ یانگ

    رنجون 

    جنو

    هه چان

    جمین

    چنلو 

    جیسونگ

    سونگچان

    شوتارو

    ۲۳ تا شدن:"؟

     

    خدایا خیت(خیط؟)نشم صلوات

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۴۶
    bad girl
    مهدیس نکبتتتتتتت 

    این دنبال کاپلای قشنگ مشنگ میگرده😂😂
  • ani ~...
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۵۰
    ani ~...

    ایتزی خواهران شینننن*-*

    نیزیو..ماکو رو با ریما:"

    سی ال سی در حد اسم~

    جیو و یوهیون:"

    اورگلو شیپ نمیکنم:"

    کارد و ویکسم در حد اسم~

     

     

    کاپلای قشنگ پشنگشون اینان:

    جیونگ

    مارکهیوک

    یووین

    دوته هم یه نمه ای:"

    نورنمین

    سونگتارو

    جانتن

    لووو وای یادم رفت بگم لووو شیپ میکنم:"

    یانگدریییی

    اری:"

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۵۳
    bad girl
    من یوجین و یلیاااا 
    وای دخترام😭😭
    تو دریم کچر جیو، گادونگ و سوآیون 
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۵۱
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    #آنی؟

    مرسییییییییی لاومممممممممممممممم

     

    بعد این سلین نیس سلنه س یعنی الهه ماه=-=یه همچین چیزی

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۵۴
    bad girl
    تقصیر خودته همون کیتن بهتر بود😭😂😂😂😂😂
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۵۶
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    فاک یو تو خودتو پاره کردی تغییرش بدم الان داری نقطه چین میخوری؟

    هرچند کیتنو الن میگه=-=

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۲:۵۶
    bad girl
    ایگووو کیتن اوما اروم باش😂😂
  • ani ~...
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۳:۰۰
    ani ~...

    #خاله

    حیحیحیححی:"♡

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۳:۰۱
    bad girl
    # کیتن نکبت
  • ani ~...
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۳:۰۲
    ani ~...

    میتونم خداروشکر کنم به من نمیگی نکبت😂

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۳:۰۳
    bad girl
    خداروشکر نکن نکبت چون الان به توعم گفتم😂😂
  • ani ~...
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۳:۰۹
    ani ~...

    تیتجیترجرارج یااا😂😂

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۳:۱۱
    bad girl
    این نشانه محبته فرزندم نکبت گفتن حال میده😂😂😂

    میگم تو زیبای حقیقی و بهار در دوردست سبز است رو دیدی؟
  • ani ~...
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۳:۱۸
    ani ~...

    باشهXD 

     

    اری هردورو دیدم

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۳:۴۵
    bad girl
    بیا میخوام پیشت عر بزنمTT
    چرا جیهون انقد مظلوم بود توش؟TT
    چرا سوهو انقد به سوجون میومد؟XDDD
    چرا من عاشق برومنس بهار درد دوردست شدم؟TT
  • Shoco -🍫
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۳:۲۰
    Shoco -🍫

    وای جهیون-

    نظراتت هم 127 تا بودTT

    ولی جوری که جهیون قلب همه رو میدزده تحسین برانگیزه:)

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۳:۴۶
    bad girl
    جهیون ایز وری کراشTT
    این سرنوشته شوکو ایگوانای نکبت منTT

    لعنتی نمیشه دوسش نداشت:)
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۳:۲۱
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    خفهههههههههههههههههه عبضییییییییییییییی

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۰۰، ۲۳:۴۶
    bad girl
    دیدیش؟ گاددد فاکینک ریلنننن
  • ani ~...
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۰۹:۱۶
    ani ~...

    وایییی😂😂

    جیهون خیلی گوگولی بود

    جیهون و مینا خیلی به هم میومدن توش:"

    سوهو و سوجونو من شیپ میکردمXD

  • bad girl
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۰:۱۹
    bad girl
    اتفاقا من میگفتم بهم نمیان ولی حداقل شیپشون ازون جوکیونگ و سوهو بهتر بود"-" 
    من سر جیهون کباب شدم تو این سریال خیلی گناه داشت 
    سوهو و سوجون بهم میومدن بخدااااXDDD
    وای فیکشونم نوشته بودن اگه نخوندی بگو بهت بدم
  • ani ~...
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۰:۳۴
    ani ~...

    عه:"

    خیلییییی

    وای ینی اون دوتا خیلی عالی بودن:"با چانییییییTTTTT

    نه نخوندم:"

  • bad girl
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۱:۱۰
    bad girl
    چانی تو سریال بود مگه؟ 
    وایسا بهت بدمش بخون
  • ani ~...
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۱:۱۵
    ani ~...

    دوست قدیمیشون بود که خودکشی کرد:"

    مرسیییییی

  • bad girl
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۱:۱۷
    bad girl
    تازه یادم افتاد:" 
    اینه کاپلش سوهو و سوجونه ولی انگسته یکم
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۱:۲۱
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    چه جذابیتی موج میزنه*-*

  • bad girl
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۱:۲۲
    bad girl
    اصن بایسام خیلی گادن یونو؟*-* 
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۱:۵۸
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    چیو دیدم ترشیده

     

     

    #انی

    اوخودایااا کیوتتتتتت*-*

  • bad girl
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۱:۵۹
    bad girl
    اونایی که گفتمو نکبت 

    # آنی نوه گلم
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۲:۰۰
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    یهههههه دیدممم

     

    مامانییی قالبم به چوخ رفتهههههه

  • bad girl
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۲:۰۵
    bad girl
    نکبت چرا اینکار کردی قالبو!؟
  • 𝑺é𝒍é𝒏é :»
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۰
    𝑺é𝒍é𝒏é :»

    الان درس شدد؟=-=

  • bad girl
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲
    bad girl
    اره درس شد=-= 
    چه کرده بودی نکبت؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۸:۵۹
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    الو نمیتونمممممممTTTT

     

    عه یادش بخیر یه زمانی رو جهیون کراش بودم:") چقد دنیا منو میزد میگفت رو بایسم کراش نزنxD

  • bad girl
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۹:۰۱
    bad girl
    الو چیه؟ 

    دنیا کیه؟XDD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۸:۵۹
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    بیشتر شبیه اَلو شدxD 

  • bad girl
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۹:۰۲
    bad girl
    من اصلا نفهمیدم چی هست
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۹:۰۵
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    جدا نفهمیدی چیه؟"-" اِل رو میگم..."-"......

     

    دنیا..یکی از بیانیا بود:> 

  • bad girl
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۹:۰۵
    bad girl
    هاااا تازه فهمیدم ال کراش عزیزمممممTT


    فک کنم بشناسمش 
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۹:۰۸
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    از سربازی پسش نمیدن چراTT

     

    خیلی وقته نیست..تو وب لیل بود یه مدت بود ولی خب لیلم رفت"-"

  • bad girl
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۱۹:۱۰
    bad girl
    نمیدونم چرا نمیاددددTT


    میدونم اونجا احیانا اسمش میون نبود؟
  • sara du
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۲۱:۴۴
    sara du

    اوکی با اینکه به جز ان بقیه رو نمیشناختم ولی عرررررررررررررررررررررررررر

  • bad girl
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۲۱:۴۷
    bad girl
    عه ان رو میشناسییی؟*-* 
    واقعا عررررر دارنننننن
  • sara du
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۲
    sara du

    آره چطور مگه؟*-*حس فسیلی بهم دست داد😂اون زمان ها که تازه با کیپاپ آشنا شده بودم میون گروه های اون زمان بودن

  • bad girl
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۲۱:۵۴
    bad girl
    اخه کسی زیاد نمیشناستشونT-T 
    وای توعم مثه من یه کیپاپر پیری؟😂😂
    اره راستش من اونزمانا بیشتر فن ویکس و اینفینیت بودم تا اینکه با بقیه اشنا شدم
  • sara du
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۲۲:۰۰
    sara du

    پس بیا باهم دست بدیم خوشبختم🤝😂

    هعی دور و زمونه یک زمانی گروه های کیپاپ رو بهم میشناسوندن الان من باید معرفی کنم😂

    حالا تو رو نمیدونم ولی من دیگه گروه های خیلی جدید رو نمیشناسم*-*

    یهه دوستم که باهم کیپاپر شدم روی رپر گروه ویکس کراش بود،وای یک آهنگم داشتن تو ام ویش خار و گل و اینا بود وای دیگه پیر شدم اسمش یادم نمیاد ولی اون آهنگ شون رو خیلیی میدوستیدم*^*

  • bad girl
    ۲۹ بهمن ۰۰، ۲۲:۴۷
    bad girl
    منم خوشبختم😂
    اخ گفتی من انقد فن هستم که گاهی قاطی میکنم😂😂
    من والا میدونی کم و بیش بیشتر استنامم بوی بندن در کل مولتی فنم ولی این اواخر از فندومام کم کردم*-* 
    وای رپرشون راوی خیلی رپش کراشه*-* من اهنگ error رو دوس دارم که هونگبین توش ربات بود دیدیش؟*^*
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۱۹:۵۵
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    میون..راستش دقت نکردم تا حالا

    چون من بهش می گفتم دنیاxD

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۲۰:۳۱
    bad girl
    فک کنم میونه
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۲۰:۰۷
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    عکسای اول و دوم چقدر شبی یکی از اعضای د بویزه

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۲۰:۳۱
    bad girl
    منظورت سونوو دبویزه؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۲۰:۴۱
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    اره *-*

  • bad girl
    ۳۰ بهمن ۰۰، ۲۰:۴۲
    bad girl
    میشناسمش اونم بایسمه*-*
  • 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
    ۲ اسفند ۰۰، ۰۹:۳۱
    𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆

    تهیونگ هیونجین فلیکس چا اون وو سهون چانیول اینا مال خودمن

  • bad girl
    ۲ اسفند ۰۰، ۰۹:۴۸
    bad girl
    برو گمشو ترشیدهXDDD
  • 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
    ۲ اسفند ۰۰، ۰۹:۵۴
    𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆

    خفهه شو بچ=-=

    مال خودمننننننننننن

    مامانی یه گند بزرگی زدم

  • bad girl
    ۲ اسفند ۰۰، ۱۰:۰۱
    bad girl
    باز چه کردی بچه؟
  • 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
    ۲ اسفند ۰۰، ۱۰:۰۵
    𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆

    مامانییییییییییی قراره کون دخترت پاره بشههههههههههههههه نیهاهاها

  • bad girl
    ۲ اسفند ۰۰، ۱۰:۰۷
    bad girl
    خیلیم عالیییی
  • 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
    ۲ اسفند ۰۰، ۱۰:۱۱
    𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆

    ایی درد بگیرییییییییییییی

  • bad girl
    ۲ اسفند ۰۰، ۱۰:۲۰
    bad girl
    حقته=-=
  • 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
    ۲ اسفند ۰۰، ۱۰:۲۱
    𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆

    بعد خدت باید ازم مراقبت کنی=-=

  • bad girl
    ۲ اسفند ۰۰، ۱۰:۴۹
    bad girl
    به من چه برو پیش بابات=-=
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۵ اسفند ۰۰، ۲۱:۵۲
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    چان شد بایستD:؟ 

  • bad girl
    ۵ اسفند ۰۰، ۲۲:۰۱
    bad girl
    من چند تا بایس دارم تو اسکیز ولی چان از رکر به بایسم تغییر یافتD: 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۵ اسفند ۰۰، ۲۱:۵۴
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    وای بایست بنگ چانهههه

  • bad girl
    ۵ اسفند ۰۰، ۲۲:۰۲
    bad girl
    بایسم چان و هیونجین و جونگین و لینو هستن*-*
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۵ اسفند ۰۰، ۲۱:۵۸
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    ولی من یونجون با موهای ابی رو به کسی نمیدم")

    عر")

  • bad girl
    ۵ اسفند ۰۰، ۲۲:۰۲
    bad girl
    بکش کنار یونی مال خودمه نکبت=-=🔪
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۵ اسفند ۰۰، ۲۲:۰۵
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    جیخخخخخ

     

     

    هیون نونااا

    یونجون بایس منم هستتتتتتت

  • bad girl
    ۵ اسفند ۰۰، ۲۲:۱۰
    bad girl
    هیون پیر کی نونا شده؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۵ اسفند ۰۰، ۲۲:۰۹
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    سر یونجون با من بحث نکن پسر خودمه=-=

     

    جیوو

    پسره‌ی جذاب دل همه رو برده-^-

  • bad girl
    ۵ اسفند ۰۰، ۲۲:۱۰
    bad girl
    برو بابا بچه ی خودمه دوسش دارم=-= 


    # نکبت جون
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۵ اسفند ۰۰، ۲۲:۱۱
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    XDD من سرش کرم میریزم 

    هیونگمههههه

     

     

     

    هیووووونگ

    دقیقنننننننن

  • bad girl
    ۵ اسفند ۰۰، ۲۲:۱۲
    bad girl
    عه جدن از الان به بعد هیون نونای کوشولوی منم هستXDDDDD
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۵ اسفند ۰۰، ۲۲:۱۴
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    یااا اذیتش نکنننن😂😂😂

  • bad girl
    ۵ اسفند ۰۰، ۲۲:۱۸
    bad girl
    باور کن کیف میده😂😂
    بعدشم حقشه تا حرصم نده=-=
  • Romin Park
    ۸ اسفند ۰۰، ۰۹:۲۷
    Romin Park

    به لیست کراشام اضاف شد😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۸ اسفند ۰۰، ۰۹:۲۷
    bad girl
    کدومشون؟😂
  • Romin Park
    ۸ اسفند ۰۰، ۰۹:۲۸
    Romin Park

    اولی

    لنتی چقد ژذابه😂😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۸ اسفند ۰۰، ۰۹:۲۹
    bad girl
    بومین رو میگی؟😂
    اون لعنتی کراش خالصه🥲
    راستی همو میشناسیم؟
  • Romin Park
    ۸ اسفند ۰۰، ۰۹:۳۰
    Romin Park

    منظورم چوی بومینه😂😂

  • bad girl
    ۸ اسفند ۰۰، ۰۹:۳۰
    bad girl
    اره فهمیدم همونو میگی 😂
  • Romin Park
    ۸ اسفند ۰۰، ۰۹:۳۱
    Romin Park

    جرررر

    عام فک نکنم 

    بیا اشناشیم

    رومینم (اسم واقعیم رزه)

    ۱۲ سالمه 

    کلاس هفتمم

    دارای وب تی اکس تی و وب شخصی😂😂😂

  • bad girl
    ۸ اسفند ۰۰، ۰۹:۳۴
    bad girl
    یس بیا اشنا شیم 

    منم پانته آ با یه عالمه لقب و تو هرچی دوس داری صدام کن 
    17 سالمه و یه مولتی فنم و کلاس یازدهمم
    دارای وب امگا ایکس ، تمپست،  واناوان و دریپین و وب شخصی😂
  • Romin Park
    ۸ اسفند ۰۰، ۰۹:۳۶
    Romin Park

    عررررررررر بشدتتتت از خوشبختی باهات اشنامممم😍😍😍😂😂منم یه مولتی فنم تقریبا ۲۰ و خورده ای گروه استن میکنم 😂😂😂

  • bad girl
    ۸ اسفند ۰۰، ۰۹:۴۰
    bad girl
    منم همینطور*-* 
    من توی چند تا پست قبل گفتم فن کدوم گروهام خیلی زیادن😂
  • Romin Park
    ۸ اسفند ۰۰، ۱۰:۳۳
    Romin Park

    عرررر رفتمممم دیدمممممم

    خیلی شباهت داشتیمممممم

    منم تو وب شخصیم بیومو زدم گفتم کیا رو استن میکنم😃

  • bad girl
    ۸ اسفند ۰۰، ۱۰:۳۴
    bad girl
    وب شخصیت کدومه؟*-*
  • Romin Park
    ۸ اسفند ۰۰، ۱۰:۳۷
    Romin Park

    همینی که باهاش کامنت دادم😂🍓

  • bad girl
    ۸ اسفند ۰۰، ۱۰:۴۴
    bad girl
    دیدمش 😂
    چه قالبت کیوته 
  • Romin Park
    ۸ اسفند ۰۰، ۱۰:۴۹
    Romin Park

    عررررر ممررسییی😍😂❤

  • bad girl
    ۸ اسفند ۰۰، ۱۱:۰۸
    bad girl
    خواهش*-* 
    راستی ادمین وب تی اکس تی هستی؟
  • 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
    ۹ اسفند ۰۰، ۱۱:۴۹
    𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆

    اومونی این سونوو چه جیگریه..

    چا وونگی...ننه اینو بده من ببرم

  • bad girl
    ۹ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۴
    bad girl
    اینا هم نمیشه 
    سونوو مال نیوعه 
    وونگیم کوشولوعه
  • 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
    ۹ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۷
    𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆

    خب اولی صاحاب داره

    دومی که نداره..کوشول باشه بده ببرم خودم بزرگش میکنم

    مطمئن باش یه بچه باادب تحویل جامعه میدم🙂🤝🏻

  • bad girl
    ۹ اسفند ۰۰، ۱۱:۵۹
    bad girl
    احتمالا فاکر تحویل جامعه میدی😀
  • 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
    ۹ اسفند ۰۰، ۱۲:۰۰
    𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆

    میبی/:

    چیه خب فاکرم خوبه عجیجم/:

  • bad girl
    ۹ اسفند ۰۰، ۱۲:۰۱
    bad girl
    نچ بچم پاک بمونه
  • 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
    ۹ اسفند ۰۰، ۱۲:۰۲
    𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆

    گوز بقول...میبرمش تربیتش میکنم جون اصن کیف میکنی بعدش

  • bad girl
    ۹ اسفند ۰۰، ۱۲:۰۵
    bad girl
    اره اره بعدش ی نکبت شبیه تو میشه
  • 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
    ۹ اسفند ۰۰، ۱۶:۱۹
    𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆

    از اینکه مث تو تبدیل ب یه ترشیده بشه بهتره

  • bad girl
    ۹ اسفند ۰۰، ۱۶:۲۷
    bad girl
    نترس بچم مثه تو ترشیده نمیشه
  • 𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
    ۹ اسفند ۰۰، ۱۶:۴۱
    𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆

    ترشیده ک تویی بچه هم با ننش میره دیگه گناه من و اون چیه

  • bad girl
    ۹ اسفند ۰۰، ۱۷:۲۳
    bad girl
    نچ نچ نچ متاسفانه ژنتون ب من نرفته
  • 𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈
    ۹ اسفند ۰۰، ۱۸:۳۹
    𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈

    چرا اینقدر کراشات کراش منننن

  • bad girl
    ۹ اسفند ۰۰، ۱۸:۴۲
    bad girl
    لعنتیا خیلیییییی خوبنننن
  • Romin Park
    ۱۲ اسفند ۰۰، ۱۲:۱۳
    Romin Park

    اونی میشه این وبی که باهاش کامنت دادم(وب تی اکس تیم) رو تبلیغ کنی 

    حداقل تا عید میخوایم ۵۰ تا بشیم:)

  • bad girl
    ۱۲ اسفند ۰۰، ۱۲:۱۷
    bad girl
    اره عزیزم حتما انجامش میدم
  • 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•
    ۱۴ اسفند ۰۰، ۱۷:۵۵
    🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

    عوا مادر وبت چرا اینطوری شد؟

  • bad girl
    ۱۴ اسفند ۰۰، ۱۷:۵۷
    bad girl
    چش شده بود فرزندم؟
  • 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•
    ۱۴ اسفند ۰۰، ۱۷:۵۶
    🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

    عه نه خاک بر سرم درست شد

  • bad girl
    ۱۴ اسفند ۰۰، ۱۷:۵۷
    bad girl
    خدایا فک کردم فیلتر شدم😂
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۱۴ اسفند ۰۰، ۱۸:۲۰
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    من ایتیز بایسم جونگیهههه

  • bad girl
    ۱۴ اسفند ۰۰، ۱۸:۲۳
    bad girl
    وای جونگییی 
    وویونگمممم 
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۱۴ اسفند ۰۰، ۱۸:۲۵
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    من نمیدونم چرا معمولا تو گروها پسر جذب رپرا میشمXD

    هیق وویانگم خیلی خوبههه

  • bad girl
    ۱۴ اسفند ۰۰، ۱۸:۲۵
    bad girl
    من جذب مکنه ها و ویژوالا میشمXDD

    نکبت یه مین میای خ؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۴ اسفند ۰۰، ۱۹:۱۳
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    سونوو تو عکس اول چقد شبیه یوهانه"-"

  • bad girl
    ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۱:۱۵
    bad girl
    وای اره خیلی شبیهشه 
  • 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•
    ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۰:۰۲
    🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

    یهو کوچولو شد یه شکل عجیب غریبی شد ولی بعدش فهمیدم مشکل از نت من بوده مادرxD

     

  • bad girl
    ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۱:۱۵
    bad girl
    خداروشکر بیبیXDDD
  • Parsoon :]
    ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۰:۲۳
    Parsoon  :]

    یا خدا پان...کل بوی گروپا رو فتح کردیییب ححختختهدذهعافر

  • bad girl
    ۱۴ اسفند ۰۰، ۲۱:۱۵
    bad girl
    شک داری؟XDDD من دیوونه بوی گروپامXDDD
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7