Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
۱۱۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۰۷
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    1.اگه یروز جای من بودین چیکار میکردین؟ زندگی؟

    2.دوس دارین کدوم بیانیارو ببینید؟ تقریبا دوس دارم همه رو ببینم 

    3.چی باعث میشه خودتون رو گم کنید؟

    اینکه نسبت بهم بی توجه باشن

     

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۰۹
    bad girl
    زندگی چرا؟
    ک اینطورررر 
    بدت میاد از بی توجهی؟
  • ђєlเ qøųķķą
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۰
    ђєlเ qøųķķą

    1 خب سعی میکردم ببینم دنیا از دید ی آدم منطقی ک دقیقا برعکس منه چجوریه و ی زندگی جدید میکردم

    2 خیلیا ولی خب جیوو

    3 ی نفر

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۱
    bad girl
    احساساتی هستی خودت؟
    جیوو عشقولیه من 
    اونو نادیده بگیر
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۰
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    1:ذهنتو شستشو میدادمXD

    2:یا همه یا هیچکسXD

    3:*سکوت*

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۲
    bad girl
    عوضی نکبت من ذهنم پاکههههه😂

    قانون جنگله؟😂
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۰
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    1.اگه یروز جای من بودین چیکار میکردین؟ زندگی میکردم😐✌🏻

     

    2.دوس دارین کدوم بیانیارو ببینید؟ همشون ولی خب

    ویکی آیسی رونی 

     

    3.چی باعث میشه خودتون رو گم کنید؟

    نمد

     

     

    #هلی

    جیخخخخ منننننಥ‿ಥ

     

     

     

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۲
    bad girl
    تنکیووو جیووی نکبت ک مرا فراموش کردیT_T 


    هلییییی
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۱
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    آره زندگی 

    هوم 

    آره 

    بی توجهی 

    قضاوت 

    تنهایی

    درک نشدن 

    مزاحم داشتن

    همه ی چیزایی ک باعث شده گم شم 

    تو افکارم 

    رفتارم 

    همچی

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۳
    bad girl
    آناناس بنظرم بهتره مدتی رو ب خودت اختصاص بدی واجبه برات
  • 𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۱
    𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄

    1_ میدیدم چقدر منحرفی؟!

    2_اونایی که برام ارزش دارن یکیش مثلا ی؛

    3_فکرم...چیزای زیادی..=)

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۳
    bad girl
    من اصن منحرف نیستم ارواح عمم😂

    جیغغغ مرسی گردالووو
  • ђєlเ qøųķķą
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۲
    ђєlเ qøųķķą

    اره بشدت

    عشق منهه

    نمیشه

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۴
    bad girl
    احساسی بودن بد نیس هلی البته نه تا زمانیکه بت اسیب بزنه 

    دونسنگ منههههه 

    درسته اما ارزش ناراحتیتو نداره 
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    خیلییی پاکککیییی.یه وقت دامن پاکت نخوره زمین خاکی شهههXD

     

     

    این قانون جنگل استXD

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۵
    bad girl
    عوضیییییی کارت ب جایی رسیده مسخرم میکنی حافظ دزد؟😂

    چ قانونی😂
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۴
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    اونیییییی من دل میخواد توهم ببینممممممم

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۵
    bad girl
    یاااا ازون لحاظو نگفتم ک تو مرا فراموش کردی کلنT_T
  • 𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۴
    𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄

    تو راست میگی=/~

    خواهش البالو

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۶
    bad girl
    اره من راستگو بیدم😂

    *-*
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۴
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    چجوری؟

    وقتی نمیتونم

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۶
    bad girl
    میتونی اناناس هنوز دیر نیس جدن 


    بعد برات کامل میگم چ کنی
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۷
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    اونییییی اصلا فراموشت نکردممم نگوووو

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۸
    bad girl
    تو ب من سر نزدیT_T لوسم خودتیT_T
  • (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من سکسیه بیانم😐☝🏻(عررررر نهههه😂😭)
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۷
    (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من سکسیه بیانم😐☝🏻(عررررر نهههه😂😭)

    1.اگه یروز جای من بودین چیکار میکردین؟

    ی روز ب جا ت زندگی میکردم

     

    2.دوس دارین کدوم بیانیارو ببینید؟

    همشون ول اول از همه پیشیمووو

     

    3.چی باعث میشه خودتون رو گم کنید؟

    گذاشتنه نقابی رو صورتم ک ماله من نیس..

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۹
    bad girl
    احتمالا لفت ده لایف خواهی داد 😂

    پیشی کیست؟


    نزارش تا مجبور نباشی
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۲۱
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    هقق صاریییی قول میدم فردا میاممممم

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۲۴
    bad girl
    حالا تا ببینم چی میشه شاید بخشیدمت😂T_T
  • (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من سکسیه بیانم😐☝🏻(عررررر نهههه😂😭)
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۲۲
    (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من سکسیه بیانم😐☝🏻(عررررر نهههه😂😭)

    جاس ی روزه..من تحملم بالاعه 😂😭

    یونا بید

    خیلی وقته میخام ول نقاب اصلی گم شده:)..

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۲۵
    bad girl
    جونننن بابا 😂

    پیداش کن کاتن!
  • Arefeh 🍓🌈
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۲۶
    Arefeh 🍓🌈

    فک نکنم فرق چندانی داشته باشه با الانم😹

     

    تو

     

    رفتار ادما

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۲۸
    bad girl
    اره یکوچولو وضعمون یکسانه😂

    جیغغغ منم میخوام ببینمت 

    ادما همینن همیشه
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۲۷
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    اونیییی یاااا

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۲۹
    bad girl
    بله؟
  • •بهم چشم نداشته باشید مال یاسی هستم XD•
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۲۹
    •بهم چشم نداشته باشید مال یاسی هستم XD•

    1- شهرتو میگشتم ! 

    2-پشمکم 

    3-فهمیدن یه حقیقت تلخ 

     

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۲۹
    bad girl
    شهرم اصن جای دیدنی نداره😂
    پشمک کیست؟

  • 𝑴𝒂𝒚𝒃𝒆.. 𝒂 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۲۹
    𝑴𝒂𝒚𝒃𝒆.. 𝒂 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔

    1.مخ میزدم تا میتونستم:|

    2. تو و پونیو و نیما و ثنا

    3.باهام مهربون باشه:|

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۳۰
    bad girl
    یاااا مخ چرا اخه؟😂
    بالاخره میبینی یروز احتمالا 
    کی؟همون طرف؟
  • вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۳۵
    вαd ɢιrl🖤🔥 ғυcĸ lιғe🚬

    1.اگه یروز جای من بودین چیکار میکردین؟

    زندگی😐

    2.دوس دارین کدوم بیانیارو ببینید؟

    خب خیلیا ، اناناسم ، جیوو، انی ، درسا ، مانی 

    3.چی باعث میشه خودتون رو گم کنید؟

    نم والا

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۳۰
    bad girl
    تنکیووو 
  • (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من سکسیه بیانم😐☝🏻(عررررر نهههه😂😭)
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۳۶
    (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من سکسیه بیانم😐☝🏻(عررررر نهههه😂😭)

    اونقدام اسون نیسا 😂😭

    من اگ الن تغییر کنم فق اسیب میزنم ب خدمو اطرافیانم..

    میدونی ب این نقابا عادت کردم دیه..زیادم مهم نیس

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۳۱
    bad girl
    هرچیزی قبل از شروعش سخت بنظر میاد اما بمرور اسون تر میشه 

    نقابت فقط ب تو اسیب میزنه
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۵۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نه مچلت میکنم سعدی دزده بدبختXD

     

    مختص توعهXD

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۳۲
    bad girl
    عوضیییییی تو اول حافظ و سعدیو دزدیدی😂

    حالا یکی ندونه فک میکنه منظورمون چیه😂
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۲۹
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    قهری؟ 

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۳۲
    bad girl
    نه عزیزم 
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۳۲
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    چرا قهری🥺

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۳۴
    bad girl
    نه قهر نیستم واقعا 
  • (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من سکسیه بیانم😐☝🏻(عررررر نهههه😂😭)
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۳۵
    (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من سکسیه بیانم😐☝🏻(عررررر نهههه😂😭)

    ول بقیه رو خوشحال نگه میداره..

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۳۷
    bad girl
    اینجا کسی ک مهمه تویی با خودت روراست باش!
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۳۷
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    :((

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۳۷
    bad girl
    هی ناراحت شدی؟
  • •بهم چشم نداشته باشید مال یاسی هستم XD•
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۳۷
    •بهم چشم نداشته باشید مال یاسی هستم XD•

    مهم نیست ..

    بببیم

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۳۸
    bad girl
    اووو ک ایطور 

    خوبی؟
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۳۹
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    بخل میدی تا باور کنم قهر نیستی:(؟ 

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۰
    bad girl
    اره بیا بغلم 
  • (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من سکسیه بیانم😐☝🏻(عررررر نهههه😂😭)
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۳
    (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من سکسیه بیانم😐☝🏻(عررررر نهههه😂😭)

    هعی..اونقدام سخ نیس..ارزشه دیدنه لبخنده بقیه رو دره:)

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۴
    bad girl
    بیخیال تا خودت هستی بقیه ب چپت باشه ادما همیشه پیشت نمیمونن اما خودت میمونی:)
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۴
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    پریدن بغلتتتتت

    خوبی اونیااااا

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۴
    bad girl
    خوبم خودت؟
  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۴
    im a bad girl

    خب..ب نام خدا

     

    1.بگم ینی؟نه نمیگم بیخیال..اهم..

    2.چند نفر هستن...ولی اگه قرار باشه یه نفر..صدرصد پیشولم....:)

    3.بش فک نکردم..شاید فراموشی...

     

    خودت چی؟

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۶
    bad girl
    نههه خب بگو کنجکاوم کردی😂

    ایگوو کبوترای عاشق😂

    1.من هیچوقت نمیخوام جای خودم باشم جای من بودن سخته 
    2.خیلیا یکیش خودت,پونیو,کوین,نیما,آنیما و یه عالمه ی دیگه 

    3.من؟خیلی چیزا هستن 
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۵
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    مطمئن نیستم خوبی

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۷
    bad girl
    هستم عزیزم 
  • minnie ‌‌
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۵
    minnie ‌‌

    زندگی

    آمم شاید جیوو؟

    بیتوجهیی .. خیلی اذیتم میکنه:|

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۷
    bad girl
    تنکیووو مینی
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۵
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺

    D: پیامای واتو چک میکردم 

    همشون 

    نمی‌دونم ..

     

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۷
    bad girl
    پیامای وات چرا؟😂

    ببل تیوت*-*
  • •بهم چشم نداشته باشید مال یاسی هستم XD•
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۶
    •بهم چشم نداشته باشید مال یاسی هستم XD•

    :) 

     

    میشه گفت بد نیستم .. تو خوبی؟؟

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۸
    bad girl
    منم شکر خوبم 


    چخبر؟امروزم باشگاه رفتی؟
  • minnie ‌‌
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۷
    minnie ‌‌

    بوس

    خوبیی؟!

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۸
    bad girl
    شکر خوبم تو چی؟
  • (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من سکسیه بیانم😐☝🏻(عررررر نهههه😂😭)
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۸
    (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من سکسیه بیانم😐☝🏻(عررررر نهههه😂😭)

    میدونم میدونم..ول هرکار کنم بازم دل و جرعت اینو ندرم ک خودمو باارزش تر نشون بدم..انگار فق میتونم ب فکره بقیه باشم..رومخه

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۹
    bad girl
    رومخ نیس تو زیادی خوب و بااحساسی ک بد نیس اما یروز اذیت میشی شاید الانم اذیت باشی ب خودتم فک کن
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۹
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺

    😂😂کلا پیامای همه جا یا کلا تو گوشیت برگردم و فیک بخونم اصن گوشیتو بده من دیگ جای خدت میشم ملتینین😂😂

     

    •-• جان

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۰
    bad girl
    فاک ای عبضی تبلتمو بدم ک اش خوری داره؟ 😂


    سارانگه*-*
  • minnie ‌‌
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۰
    minnie ‌‌

    گود .. منم خوبم

     

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۰
    bad girl
    شکر بمونی
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۱
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺

    چطوره همه وسایل الکترونیکی بدی من ببرم?D:

     

     

    منممممممممممممممم سارانگهههعع 

    فردا همونجا آن شو چیز کنیم همون ک‌میدونی ادامه بدیم 

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۳
    bad girl
    اره بیب خوبه منتها بکارت چشماتو از دس میدی😂


    باشه بیبی چیز میکنیم اونجا فردا فقط چ ساعتی؟
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۳
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    1.اگه یروز جای من بودین چیکار میکردین؟ میدیدم چجوری انقدر فیک میخونییی منم یاد بگیرم ۰-۰

    2.دوس دارین کدوم بیانیارو ببینید؟همه رو بغیر از یه نفر ک میدونی متنفرم ازش

    3.چی باعث میشه خودتون رو گم کنید؟ تنها شدن

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۵
    bad girl
    جرررررر فیک خوندن زندگیمه اصن😂

    یس عای نو کیوتم 

    از تنهایی بدت میاد؟
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۵
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺

    😐دیگ کنجکاو تر شدم بدششونننننننننن من ببرممممم چک کنمممم بیارمششونننن 

     

    اممممم ۴ خبه؟ 

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۶
    bad girl
    نشو بیبی کوچولو سنت کمه😂


    یس عالیه 
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۷
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    *** *** ** *** ** ***** ****** ******* **** **** 

    **** * **** *** ** 

    *** *** ** ********** ****** ********* *** **** **** ***** **** ** *** ***** * ******** * *** *** *** ** ** ****** ** **** ***** 

    *** ** * 

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۹
    bad girl
    واییی من جرممممممم لعنتی 😂


    اره منکه از شیش سالگی به بعد اون ادم سابق نشدم اصن😂

    فاک دیلدو چ رنگی؟😂
  • •بهم چشم نداشته باشید مال یاسی هستم XD•
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۷
    •بهم چشم نداشته باشید مال یاسی هستم XD•

    خوب بمون!

     

    هیچی بیکاری دارم اتاقمو جمع میکنم .. نه چون اسباب کشی داشتیم نشد برم .. تو چی ؟ چه خبر

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۹
    bad girl
    عه اسباب کشی دارید؟تو مدارس سخته 

    منم هیچی زندگی روزمره خوب یا بد 
  • (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من سکسیه بیانم😐☝🏻(عررررر نهههه😂😭)
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۸
    (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من سکسیه بیانم😐☝🏻(عررررر نهههه😂😭)

    خوب و با احساس؟ ن اینا من نیسم..اینا واسه بچگیم بود..من تغییر کردم..دیگ مث قبل نیسم..تو میگی خوب و با احساس ول من احمقو بیشتر ترجیح میدم..بچه ک بودم نمیتونسم ب ادما..ب هیچکس در اص ن بگم..و این غیراز احمقی چیه پس؟ نمیگم دیگ اونجوری نیسم..چر اگ بخام روراس باشم هنوزم نمت ب کسی ن بگم..من اون موقه هرکی میشکوندتم میشسم گریه میکردم..ول الن ی کوچول پیشرفت کردم..من الن ادمایی ک میشکوننم رو بدتر خرد میکنم..پس ن من خوب و با احساس نیسم..البت ی خصوصیته قبلیو درم..تا کسی نشکونتم..خرابش نمیکنم:)

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۱
    bad girl
    خب همه ی ادما اینجورن کاتن نه نگفتن بنابر احمق بودن نیس!
    من جات نیستم اما میتونم بفهممت 

    اگه کسی خوردت کرد توعم خوردش کن این چیزیه ک منم انجامش میدم و دادم تو بد نیستی حتی نزدیک بهشم نیستی فقط باید یادبگیری کنترل کنی خودتو
  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۹
    im a bad girl

    عام..خب کلن جایه یکی بودن سخته...میخواد هرکی باشه...ادم وقتی بدنیا میاد..طول میکشه تا یاد بگیره و تجربه کنه و و و ...و اگه بخوای یهویی یه روز بجای یکی باشی..خب سخته تا بتونی مث اون باشی و دووم بیاری و با شرایطش خودتو وفق بدی..

     

    ای نو..

    عزیییزم..انشاالله یه روزی میرسه همه همدیگرو میبینیم..و تا جاداره همو بغل میکنیم...

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۳
    bad girl
    اوهوممم دقیقا اینجوریه اما شرایط من یکم متفاوت تر از بقیست و تنها راه ادامه دادنش بی تفاوتی و منطقی بودنه 


    دقیقااا انقد جدیدن دلم میخواد بغل کنم همرو 
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۰
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نخیررمم تو بودی خافظ و سعدیم و دزدیدییییی

     

    شت واقعاXD

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۳
    bad girl
    سعدیم؟وای شت توهم تا کجا😂


    از صب بحثمون اینه دقت کردی؟😂
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۰
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺

    😂😂هققق من فقط ۱۰ سالم بوددددد 

     

    همه رنگگگگگ اصن برگای همه جام ریخ 😐😂😂😂😂

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۴
    bad girl
    من شیش سال فاکی لعنتی چشمانم اصن😂


    واییی جیغغغغغغغ 😂
  • •بهم چشم نداشته باشید مال یاسی هستم XD•
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۰
    •بهم چشم نداشته باشید مال یاسی هستم XD•

    اوهوم .. کلا نابود شدم اعصاب واسم نمونده.

     

    یسس گود

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۴
    bad girl
    بشین ی دمنوشی بخور حداقل 


    یههه
  • •بهم چشم نداشته باشید مال یاسی هستم XD•
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۵
    •بهم چشم نداشته باشید مال یاسی هستم XD•

    اوک تنکس ♡♡ 

     

    ♡♡♡♡♡

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۶
    bad girl
    ^^()
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۶
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    😂😂من ۱ هفته تموم میرفتم بیمارستان از شوک سر کلاس فکرم میرفت سمت چیزایی ک دیدم:|🍓 

     

    😂***** **** ******* 

    ********** *** ******** ****** 

    *** ** *** **** ** ****

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۷
    bad girl
    نه من راحت بودم بیب😂


    فاک بان پلاگ روباهی کیوته لعنتی😂
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۸
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    خیلی..

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۸
    bad girl
    نترس من هستم نمیزارم تنها شی هوم؟
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۹
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺

    😂😂چقدر مودی 

    من کارم به اکسیژن رسید 

    مامانم الان بام راحته :|~ 

    جلوم راحت حرف میزنه بعد به خاهرم میگ گوشاتو بگیر 😔😂😂😂😂 

     

    واییییییییییییییییی خیلیییی کیوته مخصوصا صورتیش 

    یا مشکی ک ب پوست سفید بات بخوره:>>

     

     

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۱۱
    bad girl
    من استرسی هستم اما ن برا این چیزا فوققققققق راحتم 
    واییی جررر خوبه راحتی ک 


    خانواده بنده مذهبین اما همه ب انحراف من پی بردن حتی بابام میگه بدبخت پسرای دانشگاهتون 😂


    واییی مشکی یا قرمز هات میشه جیغغغغغغغ 😂


  • (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من سکسیه بیانم😐☝🏻(عررررر نهههه😂😭)
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۹
    (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من سکسیه بیانم😐☝🏻(عررررر نهههه😂😭)

    هعی بیا دربارش حرف نزنیم باشه؟..

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۱۱
    bad girl
    اوکی بیبی هانی لاو (یادی از فیک تاچ می اپ😂)
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۱۳
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺

    😂😂😂جررررر 

     

    مال من یکم 😂 من بابام پوک نگاه می‌کنه:/ ول مامانم میگه کاش میزاشتی من الان تو این سن توضیح میدادم برات 😐بش  گفتم کارتو راحت کردم مامانم 😂😂😂😂 

    بعد مامانم همش بم میگ حشری 😐😐من بهش میگم وادهل مامان بسه همش اینو بم میگی 😐 ودف اصن

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۱۶
    bad girl
    نه خب من رابطم با مامانم ن تنها صمیمی نبود بلکه جز سلام و صب بخیر اصن رابطه خاصی نداشتیم اما بابام خ کنار میاد باهام 😂

    فکرشو بکن نماز میخونم دو دیقه بعدش حرف 69 رو میزنم😂
  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۱۵
    im a bad girl

    زندگیه هرکسی سختیایه خودشو داره...و تنها راهش تحمل کردن و ادامه دادن زندگیه و بهتر کردنشه

     

    عاخ گفتیییی

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۱۷
    bad girl
    اوهومم اینطوریه بدگرلی مشاور خوبی میشیاااا 


    هعیی کنکور بدیم راحت شیم
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۱۷
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    در جواب عنوان : خیر ^-^

    The End

    😂

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۳۹
    bad girl
    خدا بگم چیکار کنه 😂
  • (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من سکسیه بیانم😐☝🏻(عررررر نهههه😂😭)
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۱۸
    (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من سکسیه بیانم😐☝🏻(عررررر نهههه😂😭)

    وایییییی برگامممم ت خوندیشششش..چن وق پیش خونده بودمش؟ یادم نیس ول این لقببب ویهیهیای پارههه نهه😂😭

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۴۰
    bad girl
    واییی خوندمش؟لعنتی سه بار خوندمش و عاشقشمممم مخصوصا دعواهای جین و بقیه😂
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۱۹
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺

    من برعکس 😂😂😂😂جررر من همیشه برعکس بودم از این لحاظ 🤣🤣🤣پارههه مود تر تو پیدا نمیشه پانیییی 😂😂😂من اون روز اینقدر دنبال پوزیشن ۶۹ گشتم تو درکش کنم :| فکر کنم ۴ ساعت دنبالش بودم با تصویر نبود 😐آخر رفتم ی فیلم دیدم ک توش بود نتمون بفاک رفت 🤣

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۴۱
    bad girl
    فاک 69 خ هاته لعنتی من با فیک خوندن دریافتمش بعدا با چیزای دیگه دیدن 😂

    من اصن مود خالصم الانم از نماز برگشتم مثلا😂
  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۲۱
    im a bad girl

    خخخ جدن؟

    میدونی من روانشناسی و مشاوررو خیلی دوس دارم...ولی هیچوقت نمیتونم بشم..

     

    تموم میشه..ب زودیه زود..همم راحت میشن

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۴۲
    bad girl
    یسسس 

    من میخوام روانشناس بشم یعنی تنها کاریه ک توش خیلی خوبم 

    چرا نمیتونی؟


    اوهوممم راحت میشیم بالاخره 
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۳۷
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اره سعدیممم..اصن تو واسه چی میدزدیشونن؟

     

    بحث قشنگیه دوسش دارمXD

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۴۲
    bad girl
    چون عشق منن لعنتی متحرک😂


    اره بحث جذابیه لعنتی 😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۴۴
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نخیرم عشق منن نکبت برقی..

     

    مث خودمون جذابهXD

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۵۷
    bad girl
    ما هردومون دوتا جذاب سکسی هستیم بیب😂
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۴۶
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    # همیشه_متفاوت_باشید😂✌🏻

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۵۷
    bad girl
    #متفاوت بودن را با آیسا تجربه کنید😂
  • Arefeh 🍓🌈
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۴۹
    Arefeh 🍓🌈

    هوم

    لتتنلنبهیتعطعت

     

    اره 

     

     

    ووییییی فصل پنجم Elite داره میاد پانته‌آ خیلی🔞 تفف فصل قبل که افتضاح بود😹 میگن تو فصل تریسامم هست

    این اسپانیاییا خیلی چیزنن

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۵۸
    bad girl
    الیت چیست عاری؟

    فاک تریسام؟من مرگگگگگگ😂
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۵۰
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺

    😂😂😂ججررر ۶۹ کینکیه اصن 

     

    قبولللل باشهههه 

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۵۹
    bad girl
    برا بی دی اس امم خوبه بیب😂


    تشکر میکنم😂
  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۵۴
    im a bad girl

    عاو...خیلیا البته گفتن..

     

    خیلیم عالی..انشاالله یه روانشناس عالی میشی

     

    دیگه...زندگی طوریه ک نمیزاره...

     

     

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۱:۵۹
    bad girl
    خیلیا بخاطر درامدش سراغش نمیرن اما دوس دارم واقعا این رشته رو از هرچیزی بیشتر شاید 

    مرسییییی *-*
  • Arefeh 🍓🌈
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۰۳
    Arefeh 🍓🌈

    یه سریاله اسپانیایی عه در مورد اتفاقات یه مدرسه 

     

    یه مشت پچه پولدارن و خب قشنگ نشون میده 

    مثلا فصل چهار گی لزم داشت حالا تریسام😹

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۴۳
    bad girl
    واییی من مرگگگگگگ قشنگه سریالش؟
  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۰۵
    im a bad girl

    نه خب برا من موضوع درامدش نیس..ولی خب..

    خیلیم عالی..

     

    +میدونی من امروز تو وبت پلاس بودم؟!*-*

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۴۳
    bad girl
    هومم درک میکنم بدگرلی جونم 


    +میدونی من خیلی خوشحال میشم؟*-*
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۰۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اونکه صد در صدد

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۴۳
    bad girl
    😂
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۳۳
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    شماره تماس 09*********😂

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۴۴
    bad girl
    جونننن بابا شماره هم داد😂
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۳۷
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    :)

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۴۴
    bad girl
    :)
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۴۵
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    بله دیگه

    منتظر تماساتون هستیم😂

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۴۷
    bad girl
    من اول تماس بگیرم لاو؟😂
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۴۶
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    لاو یو اوما بزرگ

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۴۸
    bad girl
    موررررر عزیزم 
  • Arefeh 🍓🌈
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۴۸
    Arefeh 🍓🌈

    اره من خیلی دوسش دارممم

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۴۹
    bad girl
    من سریال لزبین و گی ندیدم تا الانT_T
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۴۸
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    بگیر

    فقط ساعات کاریه ما از هشت تا شیش عصره😂

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۵۷
    bad girl
    جونننن بابا بیبی  نن دوازده ب بعد هستم😂
  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۴۹
    im a bad girl

    +میدونی ازین ب بعد سعی میکنم بیشتر ازین پلاس بشم؟*-*

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۵۷
    bad girl
    +و میدونی ک  من عاشق پلاس شدنت اینجام؟*-*
  • Arefeh 🍓🌈
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۵۰
    Arefeh 🍓🌈

    منم خیلی ندیدم فقط باید صد در صد تنها ببینی😹

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۵۸
    bad girl
    اونکه بله اگه بقیه بفهمن ب فاک رفتنم حتمیه😂

    فیک نخوندی جدیدا؟
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۵۱
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    بخل؟:)

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۲:۵۸
    bad girl
    معلومه بپر بغلم ببینم*-*
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۰۰
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    پریدن بقلت* هولاااا عللللل

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۰۰
    bad girl
    *محکمممم گرفتنت 

    عرررررر جیغغغغغغغ *-*
  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۰۰
    im a bad girl

    +و میدونی پلاس شدنمم عاشق خودتو وبت شده؟

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۰۳
    bad girl
    +و میدونی من این مدت چقد دلتنگت بودم و الانم عاشق اینم جیغ بزنم برات؟*-*
  • Arefeh 🍓🌈
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۰۱
    Arefeh 🍓🌈

    ناه نخوندم هیی

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۰۳
    bad girl
    ایگووو اشکال نداره خواهی خوند 
  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۰۷
    im a bad girl

    +و میدونی من بیشترازون چیزیکه فکرشو کنی دوست دارم؟*-*

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۱۰
    bad girl
    +و میدونی که حسمون چقدر مشترکه؟*-*
  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۱۲
    im a bad girl

    +و میدونی الان منتظر جیغاتم؟*-*

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۱۴
    bad girl
    +و میدونی الان جیغ میزنم؟*-*

    جیغغغغغغغ جیغغغغغغغ جیغغغغغغغ 😂

  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۱۸
    im a bad girl

    +و میدونی منم همینو میخواستم؟*-*

     

    عاخخخخ فدا جیغاااااااااااااااااتتتتتتتتت بشم من عاخه

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۲۰
    bad girl
    +و میدونی نباید به من پررو رو بدی؟*-*

    واییی خدانکنههههه
  • Yuki .YG.JM
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۳۰
    Yuki .YG.JM

    ۱.نمیدونم

    ۲.اولش خودت

    ۳.احساسات

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۳۲
    bad girl
    اپاااا جیغغغغغغغ بالاخره یافتمت لعنتی T_T 

    خوبییی؟
  • Yuki .YG.JM
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۳۷
    Yuki .YG.JM

    پانییییییی دلم واست تنگ شده بوددددددد

     

    یس خوبم تو خوبی؟ 

    چخبرا؟ 

    چیکارا میکنی؟ 

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۳۹
    bad girl
    هققق منمممT_T فک کردم فراموشم کردی 

    شکر خدا خوبم 
    خبرم سلامتییی درگیر زندگی و درسم تو چی اپا؟خوب میخونی اره؟
  • Yuki .YG.JM
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۴۱
    Yuki .YG.JM

    نههههه من بمیرمم فراموشت نمیکنم

     

    خدا رو شکر♥

    اهوم امروز دور حسابان بودم و الان مث تن لش افتادم😂😂

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۴۸
    bad girl
    قول بدیاااااا 


    ایگووو خسته نباشی اپاییییی😂


    بازم میای اپا؟
  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۵۰
    im a bad girl

    +و میدونی ک ..کم اوردم؟!خخخ

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۵۲
    bad girl
    و میدونی منم کم اوردم؟😂

  • Yuki .YG.JM
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۵۳
    Yuki .YG.JM

    قول تازه من میخوام ببینمت😅

     

    مرسی😂

     

    اوهوممم

  • bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۰۰:۰۴
    bad girl
    و میدونی ک باید عید امسال همو ببینیم؟😂

  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۳:۵۵
    im a bad girl

    +و میدونی ک باید الان اینو ب ته برسونیم؟

  • bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۰۰:۰۴
    bad girl
    هققق اره شب بخیر بدگرلیT_T
  • im a bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۰۰:۱۲
    im a bad girl

    شب توهم بخیر پانیم..

    اروم بخوابی

    بوس بهت^3^

  • bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۰۰:۱۳
    bad girl
    همچنینننن بدگرلییییییی 

    بوس بک^^
  • ђєlเ qøųķķą
    ۷ مهر ۰۰، ۰۳:۱۱
    ђєlเ qøųķķą

    خب دمیدونم ولی تا حالا آسیبای زیادی ازش خوردم واسه همین

     

    *----*

     

    میدونی چیه من هم نمیتونم از دهنم بیرونش کنم هم نمیخام

  • bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۰۷:۰۶
    bad girl
    هوممم اینم هست 


    یروز میتونی احتمالا 
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۷ مهر ۰۰، ۰۹:۱۶
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    برای شما استثنا قائل میشم شب زنگ بزنید😂

  • bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۰۹:۱۸
    bad girl
    ممنونم آیسا شی😂


    صبح دل انگیز پاییزیت بخیر هانی😂

  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۷ مهر ۰۰، ۰۹:۲۴
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    خواهش 😂

     

    دل انگیز چه کوفتیه خوابم میاددددد😂😭

  • bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۰۹:۲۸
    bad girl
    😂

    خودمم عین چییی  خوایم میاد  سرمم داره میپوکههه😂

  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۷ مهر ۰۰، ۰۹:۴۱
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    من گشنمم هست😂

  • bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۰۹:۴۳
    bad girl
    منم با اینکه آش خوردم گشنمه اما گشادیم میاد برم پایین 😂

  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۷ مهر ۰۰، ۰۹:۴۴
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    جالبه داریم میخندیم😂

  • bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۰۹:۴۵
    bad girl
    من وقتی عصبیم جدیدن میخندم الانم دلیلش همینه😂

  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۷ مهر ۰۰، ۰۹:۴۸
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    جررر😂

  • bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۰۹:۴۹
    bad girl
    فاک😂

    میگم پروفتو با بلو ست کردی؟😂

  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۷ مهر ۰۰، ۰۹:۵۲
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    تف😂

     

    با بلو و یاسمینا😂 ما هوو های همیم با هم ست کردیم😂

  • bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۱۰:۰۷
    bad girl
    همتون عشق چان بیدین؟😂

     

  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۷ مهر ۰۰، ۱۰:۱۶
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    اره😂

    این سفیده چیه نوشتی؟ دیده نمیشه :/😂

  • bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۱۰:۱۸
    bad girl
    اون استیکره نکبت😂

     

  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۷ مهر ۰۰، ۱۰:۳۴
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    برای من این شکلیه :|😂

  • bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۱۰:۴۴
    bad girl
    فاک ب این شانس😂

     

  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۷ مهر ۰۰، ۱۰:۴۵
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    به جان تو نمیاد😂

    اسکرین بفرست😂

  • bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۱۰:۴۹
    bad girl
    الان درستش میکنم نکبت😂

     


    مولتی فنی؟

  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۷ مهر ۰۰، ۱۰:۵۳
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    نمیاره نکبت😂

     

    نه :"|

    بیشتر فن بوی گروپام😂

  • bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۱۰:۵۴
    bad girl
    دیگه خسته شدم ولش اصن😂

     

    کدوماااا؟

  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۷ مهر ۰۰، ۱۱:۰۳
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    باش😂

     

    اکسو

    گات سون

    سونتین

    اکس وان * دیسبند :"

    وی ای

    واناوان * دیسبند

    اس اف ناین

    شاینی

    سوپر جونیور و تو پی ام تک و توک میشناسم

    کرویتی

    توایس و ایزوانم دوست دارم بعضیاشونو

    ایو

    فکر کنم همینا :"| 

    سولوام یه چند تایی میشناسم :"

  • bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۱۱:۰۹
    bad girl
    وایییی توعم فن واناوان هستیییی؟

    عه فن همشون هستم😂

     

  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۷ مهر ۰۰، ۱۱:۱۵
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    اره پسرام TT

     

    مولتی فنی؟

  • bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۱۱:۱۷
    bad girl
    واناوان بایست کی بود؟


    میشه گفت اره فن خیلییی از گروهام
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۷ مهر ۰۰، ۱۱:۲۰
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    من بایس نداشتم

    ولی اینا رو بیشتر دوست داشتم TT

    دنیل

    اونگ سونگ وو

    جیسونگ

    دهوی

    کوان لین و به جین یونگم خوب بودن

    شد همش که😂

  • bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۱۱:۲۲
    bad girl
    وایییی دنیل خیلییی کراش بود لعنتی کاپلش با سونگ وو عشق بودننن 

    گوانلین و جیهون و جین یونگم معرکه بودن مخصوصا کاپل پانوینکشون 😂

     

  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۷ مهر ۰۰، ۱۳:۱۱
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    ارههههه😂

     

    میگم لی سونگی رو میشناسی؟ 0-0

  • bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۱۳:۴۰
    bad girl
    ارههه میشناسم چرااا؟
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۷ مهر ۰۰، ۱۷:۴۶
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    هیچ..کراش جدیدمه :")))))

  • bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۱۸:۰۹
    bad girl
    جذابه:))))

    لی ته هوانو میشناسی
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۷ مهر ۰۰، ۱۸:۱۲
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    نه :"|

    تو برنامم میبینی؟ 

  • bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۱۸:۱۳
    bad girl
    بگی نگی اره میبینم 

    سریال چی بود اسمش اها قلعه اسمانو دیدی؟
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۷ مهر ۰۰، ۲۲:۴۱
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    پس باستدو ببین اگه ندیدی

     

    نه :/

    چرا من هیچی ندیدم😂

  • bad girl
    ۷ مهر ۰۰، ۲۳:۰۰
    bad girl
    میبینمش حتما😂

    ع دنیا عقبی بیبی😂
  • Yuki .YG.JM
    ۹ مهر ۰۰، ۰۱:۲۲
    Yuki .YG.JM

    عیدددددد؟*-*

  • bad girl
    ۹ مهر ۰۰، ۰۸:۵۹
    bad girl
    اوهومم اگه خدابخواد اومدیم شیراز 
  • Yuki .YG.JM
    ۹ مهر ۰۰، ۲۲:۰۲
    Yuki .YG.JM

    عالیهههههه منتظر دیدار*-*

  • bad girl
    ۹ مهر ۰۰، ۲۲:۲۰
    bad girl
    ارههه منتظرم باش*-*
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7