Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۴۰ ق.ظ

چالش سی روزه خودیابی+ سبا جاست فور یو

منبع چالش 

خب باز اومدم با یه چالش جدید ک بنظرم باحاله 

 

روز اول:در این لحظه چه حسی داری؟

اعتراف میکنن بشدت خستگی و افسردگی 

تا حدی عصبانیت 

استرس شدید 

و یکم ذوق بخاطر روز سه شنبه 

 

روز دوم:اون چیه که تو زندگیم به بیشترش نیاز دارم؟

یه خواب طولانی 

ارامش حداقل برای دوروز 

یه کسی ک کنارش راحت باشم و نخوام بگم خوبم 

گریه کردن و بروز احساسات قدیمی 

و فک کنم ی مادر یا خواهر برادر بزرگتر 

مستقل کامل بودن 

 

بقیش مهم نیس 

 

 

 

روز سوم:چه چیزی میتونه الان خوشحالم کنه؟

 

خب اینکه بگن مدرسه تعطیله

خوابیدن ب مدت دوروز تمام 

آبی کردن موهام 

لاک زدن فک کنم 

تنها بودن در خونهههههههههه :"

کتاب خوندن 

 

 

 

 

روز چهارم:تو زندگیم چی درست پیش میره؟

 

فک کنم درس خوندنم خوب پیش میره اگه گند نزنم 

عاممم برنامه ریزیام دارن خوب پیش میرن 

و روابط خوبی برقرار کردم 

در اخر دارم با تنهایی زندگی کردن و تکیه نکردن ب بقیه  کنار میام 

 

روز پنجم:بابت چه چیزایی تو زندگیم سپاسگزارم؟

 

بابت خیلی چیزا و مهم ترینش بابت تک فرزند بودنه و بالا تر از اون بابت اینکه در هرشرایطی من پانته آم و کم فک نمیکنم بیارم

و خوشحالم با وجود همه چیز بالاخره گذشته ها تموم شد اثراتش مونده ولی بالاخره گذشت و نباید تکرار شه



 

روز ششم:چه زمانی شادی را در این هفته تجربه کردین؟

 

زمان شاد؟عامممم اون روزی ک مجبور بودم او ن سه تا ج سمی رو انجام بدم XD

 

روز هفتم:تمام پیروزی ها و موفقیت های کوچک خود را فهرست کنید 

من نفر دوم توی استان در آزمون آزمایشگاه راهنمایی بودم 

همیشه نفر اول توی کل مدرسه بودم 

کوی کلاس زبان و قبل از اون توی کلاس باله بهترین بودم 

توی مسابقات نقاشی معمولا رتبه میاوردم 

توی ورزش عالی بودم تا تقریبا شیش هفت سال قبل 

 

روز هشتم:چه چیزی مرا آزار می دهد ؟چرا؟

 

 

چه چیزی؟میشه بگم همه چیز؟ولی بعضی افراد با بعضی حرفاشون با اینکه ظاهرا ب چپمه اما آزار دهندن و گذشته از ی طرف با خاطراتش رو نرومه آینده با استرس و اضطرابی ک داره ک نکنه نشه کنکور قبول شم؟

و هزاران درگیری دیگه ک فک کنم بمرور حل شن 

 

 

روز نهم:اولویت‌های من در حال حاضر چیست؟

 

والا چیزی جز رفتن دانشگاه و خونه خریدن نیست 

 

روز دهم:چه چیزی را درباره ی خودم دوس دارم؟

 

هیچ چیز خاصی وجود نداره راستش

 

روز یازدهم:چه کسی برای من معنی دنیا را دارد و چرا؟

 

بازم هیشکی :" بدلیل اینکه دنیا یعنی دنیا اوما این معنی رو برای من ندارن 

 

روز دوازدهم  :اگر بخواهید یه پیام با دنیا به اشتراک بگذارید اون چیه ؟

 

رویا پرداز باشید و از رویا داشتن نترسید هررویایی میتونه حقیقی شه اگه شجاعت دنبال کردنشو داشته باشید...

 

روز سیزدهم:چه توصیه ای به جوان ترم می کنم؟ من اکنون این توصیه را دنبال می کنم

 

امممم خب بیشتر بخند و بیشتر گریه کن...گریه کردن مال ادمای ضعیف نیست و لازم نیست خودتو از درون عذاب بدی خودتو دوس داشته باش جوری ک هیچکس نداره 

و هیچوقت سه چیز یادت نره 

عشق نورز

اعتماد نکن 

خودتو تغییر نده 

و اینکه نه من اینارو انجام نمیدم 

 

روز چهاردهم:چه درسی در این هفته یاد گرفتم؟

 

بیشتر بخوابم:"

 

 

روز پانزدهم:اگر تمام وقت دنیا را داشتم. اول می خواهم چه کار کنم

 

اول فک کنم چند نفرو بکشم بعدشم یجا بشینم و ب آسمون زل بزنم._. 

 

 

روز شانزدهم:چه چیزی انرژی من را تخلیه می کند؟ چگونه می توانم آن را کاهش دهم؟

 

هرچیزی ک مربوط ب کار گروهی یا چیزایی ازین قبیله انرژیمو تخلیه میکنه 

و صحبت کردن راجب عشق و عاشقی و اینجور چیزاست ک کلا پوکرم میکنه 

و کلا حرف زدن با افرادی ک ازشون خوشم نمیاد و مجبورم باهاشون خوب باشم بدترین قسمتشه 

و آخرین مورد ادمای بی منطق ک کلا تهش دعوامون میشه با هم ک بدترین قسمتش 

 

روز هفدهم:زندگی صبحگاهی ایده آل من چگونه است

 

بخوابم._. 

مد نباشه._.

نخوام پا شم._.

 

روز هجدهم: روز ایده آل من چگونه است

 

روزی ک این ده خانه خود از خواب بیدار شوم و هیچکس تو خونم نباشه هیچکس 

 

روز نوزدهم:چه چیزی مرا زنده می کند؟ آخرین باری که احساس کردم واقعا زنده هستم کی بود

 

چه چیزی؟ نمد بیشتر حس مرده ای رو دارم ک شبیه زنده هاست._. 

 

اخرین بار؟ امممم فک کنم نمیدونم دقیقا یادم نمیاد 

 

 

روز بیستم:چه چیزی/ چه کسی بیشتر به من الهام می دهد؟ چرا من غرق این الهام هستم

 

هیچکس معمولا الهام از کسی نمیگیرم 

 

 

 

𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!? 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!? 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. __ ‌ ‌‌ __ ‌ ‌‌ __ ‌ ‌‌ __ ‌ ‌‌ __ ‌ ‌‌ __ ‌ ‌‌ __ ‌ ‌‌ __ ‌ ‌‌ __ ‌ ‌‌ __ ‌ ‌‌ __ ‌ ‌‌ __ ‌ ‌‌ __ ‌ ‌‌ __ ‌ ‌‌ Chichu ^^ Chichu ^^ Chichu ^^ آلفرد و هیچکاک  تقدیم می‌کند : 😑🖕 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!? 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!? Park LILI 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• ) 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• ) 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• ) 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• ) 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• ) 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• ) 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• ) 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• ) 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• ) 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• ) 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• ) 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• ) 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• ) 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• ) 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-* 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• ) 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. minnie ‌‌ minnie ‌‌ minnie ‌‌ minnie ‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... Chichu ^^ 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝙎𝘼𝙉𝘼 .. 𝙎𝘼𝙉𝘼 .. 𝙎𝘼𝙉𝘼 .. 𝙎𝘼𝙉𝘼 .. 𝙎𝘼𝙉𝘼 .. 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝙎𝘼𝙉𝘼 .. 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!? 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 ㄥ𝓐ᗪ𝐲 𝓛𝔸𝐆ᵉŕ ♠️ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. Raya Raya Raya
Last Comments :
۱۲۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۰۶
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    عرررررررررررررررررررررررررررررررررر

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۰۶
    bad girl
    یاخدا چیشده جیوویا؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۰۷
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اخجون بازم چالشXD

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۰۸
    bad girl
    اره بیب همش برای توعهXD

    خوبی؟
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۰۹
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    عاا هیچی:|

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۱۰
    bad girl
    پوکر نکبت:/
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۱۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    یهههXD

     

    همم

    تو خوبی؟

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۱۳
    bad girl
    هممم 



    چخبر؟فردا امت چی داری؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۱۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    فردا امتحان ندرم:>>

    تو چی؟

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۱۷
    bad girl
    من زیست کل فصلو دارم دعا کن برام
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۱۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    تو میتونی "-" 

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۲۰
    bad girl
    امیدوارم واقعا بدجور استرس گرفتم 
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۲۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    یه ازمونه بابا مهم نیس

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۲۱
    bad girl
    مهمه حداقلش برای منی ک پنجروزه خوندم خیلی مهمه🥲
  • __ ‌ ‌‌
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۳۳
    __ ‌ ‌‌

    چالش قشنگیه

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۳۳
    bad girl
    هوم 

    خوبی کله پشمکی؟
  • __ ‌ ‌‌
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۳۴
    __ ‌ ‌‌

    اوکیم تو چطوری 

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۳۵
    bad girl
    نات بد 

    چخبر؟درس خوندی؟
  • __ ‌ ‌‌
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۳۶
    __ ‌ ‌‌

    اوکی باش کله دوغی ._. 

     

    درس خوندم ؟ اون منو خوند :| جر‌ خوردم از دستشون :")

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۳۷
    bad girl
    شیفته این لقبم._.


    همچنین حس ی کنکوری رو دارم")
  • __ ‌ ‌‌
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۳۸
    __ ‌ ‌‌

    برازندته قشنگگگگگگ ._. 

     

    بدبختیه کامل نه ؟ :")

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۳۹
    bad girl
    هعیییی تو ی دونسنگ شیطانی هستی._.


    هوففففففف یازدهم پارم کرده اصن:")
  • __ ‌ ‌‌
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۴۱
    __ ‌ ‌‌

    یوهاهاهاا ._. 

     

    جرر بسلامتی -اصنم منحرف نشدم ارواح عمم 🚶🏻‍♂️

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۴۲
    bad girl
    نکبت._. اخرم منو یونی نکردی._.



    تک انحراف ب من رفتی👨‍🦯
  • __ ‌ ‌‌
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۴۵
    __ ‌ ‌‌

    اع راس میگی ._. 

     

    خاک بر سر دوتامون🚶🏻‍♂️

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۴۷
    bad girl
    حافظه پروانه ای._.

    خیبی پاک دامنیم._.👨‍🦯
  • __ ‌ ‌‌
    ۲ آبان ۰۰، ۱۵:۵۷
    __ ‌ ‌‌

    الزایمری ام من ._. 

    خیلی ._.

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۶:۰۵
    bad girl
    تا حدی مثه منی نکبت._.

    بعله._.
  • __ ‌ ‌‌
    ۲ آبان ۰۰، ۱۶:۰۷
    __ ‌ ‌‌

    نه تو مث منی ._.

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۶:۱۱
    bad girl
    نه تو مثه منی._.
  • __ ‌ ‌‌
    ۲ آبان ۰۰، ۱۶:۱۳
    __ ‌ ‌‌

    گمشو ._.

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۶:۱۴
    bad girl
    من گمشم کی اذیتت کنه؟._.
  • __ ‌ ‌‌
    ۲ آبان ۰۰، ۱۶:۱۷
    __ ‌ ‌‌

    توله هات ‌‌‌‌‌‌._.

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۶:۱۹
    bad girl
    کدوماشون؟ماشالا 41 بچه دارم._.
  • __ ‌ ‌‌
    ۲ آبان ۰۰، ۱۶:۳۰
    __ ‌ ‌‌

    ماشالاااااا :||

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۶:۳۳
    bad girl
    میخوای توعم بچم شو:|||
  • __ ‌ ‌‌
    ۲ آبان ۰۰، ۱۶:۵۱
    __ ‌ ‌‌

    نه ممنون ترجیح میدم خانواده کم جمعیت باشه :|

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۶:۵۲
    bad girl
    منم کم بچه دارم نکبت._.
  • __ ‌ ‌‌
    ۲ آبان ۰۰، ۱۶:۵۳
    __ ‌ ‌‌

    41 کمه :||؟؟

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۶:۵۴
    bad girl
    اره والا:|||||
  • __ ‌ ‌‌
    ۲ آبان ۰۰، ۱۶:۵۴
    __ ‌ ‌‌

    عجب :||

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۶:۵۷
    bad girl
    بعله._.
  • Chichu ^^
    ۲ آبان ۰۰، ۱۷:۴۱
    Chichu ^^

    اعه سلام ننه چطوری

    پروفتو میبینم روزم ساخته میشه دمت گرم-^-

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۷:۴۷
    bad girl
    سلام عسلم ممنونم تو خوبی؟


    شکر واقعاXD
  • Chichu ^^
    ۲ آبان ۰۰، ۱۷:۵۲
    Chichu ^^

    عسلممم*---* اعه حالتو پرسیدم XD عایم صو صاری ، خوبم شکر^^

     

    سر ج ح بود یا خودت گذاشتی؟

    اخه مدت زیادیه😂😂😂

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۸:۰۴
    bad girl
    اره *__*.... ممنونم ک یادته بدم میاد&-&


    نه ج ح نبود ی عزیزدلی از مظلومیتش استفاده کرد اینو گذاشتمXD
  • Chichu ^^
    ۲ آبان ۰۰، ۱۹:۱۷
    Chichu ^^

    معلومه یادمه منتها حواسم پرت شد-^-

     

    اها😂😂 قربون عزیز دل و مظلومیتش😂

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۹:۵۲
    bad girl
    *-*

    اره اره خیلیییییی مظلومه🥲
  • آلفرد و هیچکاک تقدیم می‌کند : 😑🖕
    ۳ آبان ۰۰، ۲۰:۰۳
    آلفرد و هیچکاک  تقدیم می‌کند : 😑🖕

    عررررر قالب چه خوشگلهههههههه

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۲۰:۰۳
    bad girl
    ممنونمممممممم
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۳ آبان ۰۰، ۲۰:۲۷
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    عه قالب لایته.. 

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۲۲:۵۸
    bad girl
    عوضش میکنم هانی...
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۳ آبان ۰۰، ۲۳:۲۸
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    عاو.. 

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۲۳:۲۸
    bad girl
    هوم..

    بیا خ
  • Park LILI
    ۴ آبان ۰۰، ۱۶:۵۰
    Park LILI

    میشه منو فالو کنی ؟

    https://cellebrity-lyrics.blog.ir

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۶:۵۵
    bad girl
    فالویی عزیزم *-*
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۱۶
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    شلام

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۱۶
    bad girl
    سلامممم میونگ تویی؟
  • 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚 ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۱۷
    🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )

    اوماااااا ریدم به قالبمممممم تو رو خدا یکی رو بگو بیاد خوبش کنه هق تا سارا از کلاس زبان برنگشته باید سوپرایزش کنم هقققق

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۱۷
    bad girl
    جررررررررررر تو چقد منی منم ریدم تو قالبام و باید بگم منم وضعم فعلا مثه خودته🥲
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۱۷
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    من میونگ نیستم مهدیسم•-•

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۱۸
    bad girl
    عه به به ترشیده چطوری؟.&.
  • 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚 ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۱۸
    🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )

    واییییی خاک تو سرم اوما هق هفت برمیگرده چه گوهی بخورمممم

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۱۹
    bad girl
    یویییییی بلد نیست؟
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۱۹
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    بدک نیستم

    ترشیدههم خودتی"^"

    اینقدر ب من نگو وگرنه میگم الن بزنت•-•

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۱۹
    bad girl
    ایگوووو چقدم ترسیدم از الن._.
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۱
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    شکوت میزنتا(اره جون عمم)•-•اژیتم نتون

    بغض کلدن*

    اوما ی وب زدم هرکاری میکنم حذف نمیشه کلافه شدم

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۲
    bad girl
    واهایییی من دارم میمیرم از ترس._.


    منم همینطور:"
  • 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚 ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۱
    🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )

    یویی رفته کار دارهههههه واییییی ججججیییخخخخ اومااا سارا میکنتمممم

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۲
    bad girl
    مگه چا کردیییییییی؟XDDD
  • 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚 ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۲
    🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )

    # اپا مهدیس 

    اپا ما خواهرم میشیممممم اوما پان پان مامان منم هستتتت

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۲
    bad girl
    زارتتتتتتتتت روابطو عشقه:"
  • 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚 ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۳
    🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )

    اوماااا نخندددد قالب کیوت دوس نداره میکنتمممم 

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۴
    bad girl
    تفففففففففف برا چی کرم ریختیییییی؟XD
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۴
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    گریه کردن*

    بی ادب اصن خودم موهاتو میکنم:/

    هق:"

    #توت فرنگیم

    ججرررررر🚶‍♀️

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۵
    bad girl
    ب خاندانم میگم بکشنت://///
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۵
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    کیرم ت این زندگی ایش

    میخوام قرص بخورم🚶‍♀️

    ی قرص خفن پیشنهاد کن تو ی ثانیه بکشم●-●

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۶
    bad girl
    بیب نداری ک بخوای بکنی تو زندگی._.
    قرص برنج پیشنهادی کشندست._.
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۶
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    جر گذاشتن*

    قبل اینکه بکشنم من میکشمشون😎😑🚶‍♀️

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۶
    bad girl
    بیبی خاندان منو دست کم نگیر🙂😑
  • 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚 ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۶
    🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )

    جججررر اوما کونم میخاره همش تازه حاملم نباید میخارید قالب ذخیره داشتم برش داشتم 🤣😔🗡

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۷
    bad girl
    تفففففففففف منم اینکارو کردم مدتی قبل🤣🤣
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۸
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    پلاستیکیش رو دارم😐☝️

    ایح روزی صد نفر خودشون با قرص برنج خفه میکنن عمم زندشون میکنع ب درد نمیخوره میخوام ب روشی بمیرم ک کسی تاحالا ب اون روش نمرده🚶‍♀️

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۹
    bad girl
    از کجا؟😑

    بابا بکشششششششش👨‍🦯
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۸
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    جر گذاشتن مجدد*

    خاندانت با خودت رو دار میزنم😐🚶‍♀️

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۹
    bad girl
    بیشین بینیم باو نکبت😑👨‍🦯
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۹
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    اوما حالا من اون وب رو چی کنم چطور حذفش کنم؟-__-

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۰
    bad girl
    نمیدونم فهمیدی ب منم بگو._.
  • 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚 ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۹
    🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )

    ای خدا اوما قالب هقققق پاره میکنهههه کینگ سایزه دیوونههههه

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۰
    bad girl
    جررررررر  عزیزم اشتباه کردی جزاشو بده😂
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۰
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    از ی جایی 😎🚶‍♀️

    بزرگه ها غوله  بی فانوس🚶‍♀️

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۲
    bad girl
    واتتتتتت😂
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۱
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    بی تر ادب ترشیده بی شوهر بیچاره●-●

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۲
    bad girl
    فاک یو من تا دلت بخواد خاطرخواه دارم😂
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۲
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    باچ فهمیدم میگم

    میخوام بزنمش ب اسم یکی اونو این دفعه بندازم تو چاه🚶‍♀️

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۳
    bad girl
    حالا چرا اسم خودتو گذاشتی کیتن؟
  • 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚 ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۲
    🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )

    اما من غلط کردم دفاع کن ازم به فاکم ندههه

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۳
    bad girl
    خب اونم بچمهههههه
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۳
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    عه واقعا

    محو شدن در افق*

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۴
    bad girl
    بلی._.
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۴
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    مه کیتنم بم نمیاد؟

    عوض کنم؟🚶‍♀️

    عشقی تغییر دادم🚶‍♀️

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۸
    bad girl
    عوض کن اینوووووو._______.
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۵
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    تولدم عه رگ گردن ب تو نزدیک تر است😐

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۸
    bad girl
    کیه؟😑
  • 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚 ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۶
    🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )

    هق اوما قهرممممم 

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۸
    bad girl
    چلااااا
  • 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚 ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۶
    🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )

    # اپا 

    تولدتههههه باباییییییی ؟؟؟؟

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۸
    bad girl
    اپاششششش
  • 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚 ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۹
    🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )

    چون تو به یه امگای نر ضعیف که حاملس و بچته کمک نمیکنی که الفاش به فاکش نده 

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۴۰
    bad girl
    ایگوووووو امگاااا
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۳۹
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    چرا زشته؟:(

    ۱۳ آبان

     

    #کیوتیم

    الان نه ۱۳ ابانه

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۴۰
    bad girl
    یاد چیزای خوبی نمیوفتم._.
  • 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚 ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۴۰
    🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )

    # اپایی 

    ججججججججججییییییییییییخخخخخخخخخخ تولد میگیریم براااااتتتتت

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۴۱
    bad girl
    باباششششش
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۴۰
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    هعی حتی روز تولدمم نمودونی😭🚶‍♀️

    قهلم

     

    #کیوتیم

    جیخخخخخخخخ

    خر ذوق شدن*

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۴۳
    bad girl
    فاک یو من ی بنده خدایی روز تولدشو تو بیان بم گف بمولا سه دیقه نشد پرسیدم تولدت کی بود؟._.
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۴۱
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    ایش:/

    مثلا کیتن ت رو یاد چی میندازه

    ترشیده منحرف🚶‍♀️

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۴۳
    bad girl
    راجب بی دی اس ام چیا میدونی؟
  • 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚 ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۴۲
    🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )

    امگا کوشولو که لیتل اسپیسه 

     

    # اپایی 

    ایییی ججججااااننننمممممم

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۴۳
    bad girl
    اوههههههههه کیوتتتتت
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۴۴
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    درک میکمم:/

    خیلی چیزا-_-

    فاااک اوماااا خاک ت مغز منحرفت نکنم

    الان هروق اسمم میبینه می افته یاد بی دی اس ام

    افققققق کجااااایییییی😭😑🚶‍♀️

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۴۸
    bad girl
    اخه جزو تایپی بی دی اس امه مثه بیبی،کیتگ،پرنسس/ملکه و ....
  • 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚 ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۴۵
    🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )

    البته یه لیتل گرل پنج شیش ساله م هستم که مامی ساراش عاشقشه

    و یه برده ی خوش تراش که هرزه کوچولوی مسترش جئون ساراس

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۴۸
    bad girl
    یاخدااااااااا 
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۴۶
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    عا اوما خاستم چی بگم بت یادته چند تا چیز بهم دادی درس کنم برات

    فک نکنم دیگه بتونم برات درس کنم

    این مدت یه سری اتفاق افتاده فعلا همه چیم رو هواس🙂🚶‍♀️

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۴۹
    bad girl
    نبابا نو پرابلم نکبت
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۴۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    چرا کنکور دغدغه برای همه است ولی برای من به کتفمه:"<¿

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۵۱
    bad girl
    نمیدونم برا من بنابردلایلی طاقت فرساست 
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۴۹
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    خداااااااااا😐🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

    شت اوما بابد هروق میام پیش ت اسمم تغییر بدم😐🚶‍♀️

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۵۴
    bad girl
    بله لاو تغییر بده😂😂
  • 𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۴۹
    𝑲𝒊𝒕𝒕𝒆𝒏 *-*

    ببشیدددد تولو اودااا😭

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۵۴
    bad girl
    نبابااااااااخ
  • 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚 ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۵۰
    🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  ( بیبیه فاکر منم جیخ •-• )

    وایییی اوما مدیونی فک کنی هزارتا کاپل داریم

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۵۴
    bad girl
    خوبه ک._.
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۵۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    *ناز کردنت●~●

    کنکورتو خوب میدی ای نو'-'

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۷:۵۶
    bad girl
    مهم اینه شهری ک میخوام راحت نیس:((((((
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۰۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    چ شهری میخوای=-=؟

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۰۸
    bad girl
    یا تهران یا شیراز هرجا جز جنوبببببببب=-=
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۱۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    تهران بیا پیش خودممم:">

    ولی تو میتونی من مطمئنممم*-*

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۱۷
    bad girl
    میاممممممم*-*

    میریم شهربازی*-*
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۱۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    افرین*-*

    شهر بازیییی

    بریم خرید دور دور😂🚬

    پارک.. ول گردی😂🚬

     

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۱۹
    bad girl
    پولشو تو میدی درسته؟._.
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۲۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نصف نصف مساوی=-=

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۲۸
    bad girl
    ببین تو باید منو مهمون کنی=-=
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۲۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    چرا؟=-=

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۳۰
    bad girl
    چون کوشولوتری =-=
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۳۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    امم..فک کنم چون بزگتری باید تو حساب کنی'-'

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۳۶
    bad girl
    نه من پول ندارمممممممممم تو حساب کن"-"
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۳۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    منم پول ندارم"-"

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۱۸:۵۱
    bad girl
    دارییییییی"-"
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۴ آبان ۰۰، ۱۹:۳۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    ندارممم

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۳۲
    bad girl
    باید بدی._.
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۳۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نه._

    .

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۳۳
    bad girl
    دلت میاد ب من ن بگی؟._.
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۳۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اره._.

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۳۵
    bad girl
    من قهرمممممممممممممم._.
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۳۷
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    رفتی خونه بابات درو پشت سرت ببند"-"

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۴۲
    bad girl
    بابام رام نمیده خونش"-"
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۴۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    چراا؟"-"

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۴۳
    bad girl
    قهریم یجورایی "-"
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۴۴
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اخی"-" آشتی کنین خو

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۴۴
    bad girl
    نه تقصیر خودشه صب عصبیم کرد"-"
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۴۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    عاو"-"

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۴۶
    bad girl
    بله"-"

    امت دادی امروز؟"-"
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۴۷
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نه "-" 

    تو چی دادی؟

  • bad girl
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۴۸
    bad girl
    فردا دارم باز استرس گرفتم"-"
  • minnie ‌‌
    ۹ آبان ۰۰، ۲۱:۲۳
    minnie ‌‌

    پام پاننن خوبی؟

  • bad girl
    ۹ آبان ۰۰، ۲۱:۳۴
    bad girl
    آری هانیییی تو چطوری؟
  • minnie ‌‌
    ۹ آبان ۰۰، ۲۱:۳۴
    minnie ‌‌

    خوبمم تنکک

    خیلی وقته حرف نزدیمم

  • bad girl
    ۹ آبان ۰۰، ۲۱:۳۶
    bad girl
    اوهوم خیلی وقته:(

    راستی کوکی لاوری؟*-*
  • minnie ‌‌
    ۹ آبان ۰۰، ۲۱:۴۲
    minnie ‌‌

    یس

    آرههههه

  • bad girl
    ۹ آبان ۰۰، ۲۱:۴۲
    bad girl
    ایجانممممم منم کوکی لاورم *-*
  • minnie ‌‌
    ۹ آبان ۰۰، ۲۱:۵۲
    minnie ‌‌

    عوخ خداااا*---*

  • bad girl
    ۹ آبان ۰۰، ۲۲:۰۴
    bad girl
    *---------*
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۰:۵۶
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    پروفو جوون :>

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۰:۵۷
    bad girl
    بالاخره عوض شد خوبه؟
  • Chichu ^^
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۰:۵۷
    Chichu ^^

    عه ننم دیگه هایده سسکی نیس کهه

    چخبر ننه*-*

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۰:۵۸
    bad girl
    اوهوممم کوکی شد 

    سلامتی سر کلاسم تو چی؟
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۰۱
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    بعله عالیه :>

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۰۱
    bad girl
    خداروشکر دفعه بعد چان میذارم
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۰۲
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    چانیول؟TT

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۰۳
    bad girl
    اوهومم بایسم:)
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۰۴
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    عه توام هوویی مایی کهTT

    بیا ست کن با ماTT

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۰۶
    bad girl
    تازه عوضیدم پروفTT

    بعد من دو عدد بایس دارم چان و کای لعنت نتونستم بینشون انتخاب  کنمTT
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۰۹
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    خب عوض نکنTT

     

    منم چانیول یک هزارم بیشتر از بقیه دوست دارمTT 

    بقیشون بایس رکرمنTT

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۱۰
    bad girl
    من از سال 2012 تا الان جاست چان و کای بایس 
    رکر بک و سوهو و چنTT 

    فن گرل بند هستی؟
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۱۵
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    از 2012 اکسوالی؟TT 

    عررررر خوشبحالتTT

     

    اندکی توایس

    اندکی ایزوان

    اندکی بلک پینک

    *-*...

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۱۶
    bad girl
    اره بابا از اول دبیوTT


    عهههه چقدم عالی 

    فن ایتزی هستی؟
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۱۸
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    اه حسودیم شدTT

    چجوری اشنا شدی باهاشون؟TT

     

     

    نه :">

    ولی یکشیون میشناسم..اسمش یادم نمیاد :| بصبر :'

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۲۰
    bad girl
    ب لطف پسرداییم ک آرمی الهTT


    من دوسشون میدارمTT
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۱۹
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...
    یونا!
  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۲۰
    bad girl
    بایس قشنگم 
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۲۲
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    کوفتت شه^^

     

     

    منم از لیا خوشم میاد@-@

    همین الان عکسشو دیدم به نتیجه رسیدم خوشم میاد ازشXD

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۲۴
    bad girl
    =-=



    من یونا و ریوجین*-*

    چقدم خوبXD

    تایپت چیه؟
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۳۴
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    اها*-*

     

    infp "-"

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۳۵
    bad girl
    چقد شباهت اصن"-" 
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۳۷
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    چرا؟XD

    مگه تایپ تو چیه؟

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۴۰
    bad girl
    ISTJ 

    جز I شباهت نداریم
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۴۱
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    هعیییی")

    توام منطقی ای پس")

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۱:۴۴
    bad girl
    اره بین 92 تا 96 درصد منطقی 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۲:۰۴
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    پروفت ")....

    اسم نازنینت")....

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۲:۱۶
    bad girl
    الان باید عوض میشد یا زود بود؟=-=
  • 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۲:۱۳
    𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    :> چقد دلم میخواد شرکت کنم

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۲:۱۶
    bad girl
    چرا شرکت نمیکنی رومئو؟
  • 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۲:۱۷
    𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    رومئو بیرونه نشسته با پی دی اف درس میخونه :| 

    شرکت میکنم اگر گشادی بذاره

     

    هیون

    شکست عشقی خوردی از اینکه عوض شد😂😂😂

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۲:۱۹
    bad girl
    عه نکنه حضوری شدین رومئو؟ 
    من سه شنبه حضوریم🥲🔪
    افرین شرکت کن"-"


    هیون نکبت"-"
  • 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۲:۲۰
    𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    اره حصوری

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۲:۲۱
    bad girl
    عه سختت نیس؟
  • 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۲:۲۲
    𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    مگه میشه سختم نباشه یهو گفتن بیایین مدرسه 

    امروزو نرفتم 

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۲:۲۳
    bad girl
    اجباری یا اختیاریه الان؟

    خیلی مزخرفه بعد دوسال تدریس مجازی باید بریم مد
  • 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۲:۲۴
    𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    اجباری :|

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۲:۳۱
    bad girl
    فاک خدابخیر کنه رومئو دعای من پشتته:/
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۲:۲۸
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    دیگه عوض کردی عب ندره")

    ما اصلا سر زمانش به توافق نرسیده بودیم😂

     

    ستاره سینای من*-*

    خیلی اصن کمرم شکست">

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۲:۳۲
    bad girl
    راس میگی خداروشکر ازون فاجعه نجات یافتمXD 


    یاااااا هیون چرا ب همه لقبای جینگول دادی جز منTT
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۲:۳۴
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    تو جینگول ترینشونی جوراب معطرم">

    نمیشه پروفامون معلوم شه؟ انقد همه بدون پروف و قرمزن حس میکنم تو اسکویید گیم گیر افتادم"-"...

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۲:۴۸
    bad girl
    یاااااااا قلبم شکست اونیTT

    نچ اینجوری ترسناک تره یاه یاه یاه XD
  • 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۲:۳۶
    𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    هیون

    بمیرم برات ">>> جبران میکنی :">>> 

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۲:۴۸
    bad girl
    جبراننننن؟ یااااا رومئوTT
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۳:۰۶
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    آه اوژنی من... تکه های قلبت را بهم خواهم چسباندY-Y

     

    راجب کامنت باکس سیاهم همینو گفتی یاه یاه یاهXD

     

    سانا 

    ایشالا:">

     

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۳:۱۷
    bad girl
    اه این لقب قدیمیTT 
    راستی چرا میگفتی اوژنی؟"-"


    باورت میشه هنوز نمیدونم چطوری کامنت باکس عوض شده؟:" 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۳:۲۲
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    همینجوری دزیره میخوندم اون وقتا میخواستم به یکی بگم اوژنی تو دم دستم بودی D"

     

    حتما کار یه ادم خیّری بوده:")

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۳:۲۵
    bad girl
    درد دختره ی نکبت احساساتم جریحه دار شد🥲🔪


    دوباره میزارمش منتها قالب بفاک میرهXD
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۴:۳۵
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    من رو پروفت کراش بودممم

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۵:۵۹
    bad girl
    یااااا در عوض سوژه بودمTT

    جیوویا ی مین بیا خ لطفا 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۷:۱۰
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    حقیقت تلخه ای نوXD

     

    نههههههه جان اومای بی شرفت نزار")

  • bad girl
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۷:۲۴
    bad girl
    من قهلم 🥲🔪


    یاااااااا اومامو چیکار داریییی
  • ㄥ𝓐ᗪ𝐲 𝓛𝔸𝐆ᵉŕ ♠️
    ۱۹ آبان ۰۰، ۱۱:۳۸
    ㄥ𝓐ᗪ𝐲 𝓛𝔸𝐆ᵉŕ ♠️

    اوه . جوابات جالب بود واسم

    نگران چیزی نباش

  • bad girl
    ۱۹ آبان ۰۰، ۱۱:۴۰
    bad girl
    نگران نیستم حداقل امروز رو

    :)
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱۹ آبان ۰۰، ۱۱:۵۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    فقط 10 روز +_+حیح

  • bad girl
    ۱۹ آبان ۰۰، ۱۱:۵۸
    bad girl
    ده روز چی ؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱۹ آبان ۰۰، ۱۲:۰۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    ۱۰ روز از چالش‌ه مونده+_+

  • bad girl
    ۱۹ آبان ۰۰، ۱۲:۱۱
    bad girl
    اوه اره ده روزه*-*

    امروز عربی نداری؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱۹ آبان ۰۰، ۱۲:۱۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    +_+

     

    نههه شنبه دارم:»

  • bad girl
    ۱۹ آبان ۰۰، ۱۲:۲۲
    bad girl
    من امروز دادم=-=
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱۹ آبان ۰۰، ۱۲:۲۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اع موفق باشی😂😂🔪🖤

  • bad girl
    ۱۹ آبان ۰۰، ۱۲:۲۶
    bad girl
    بله😂😂
  • Raya
    ۲۰ آبان ۰۰، ۰۸:۵۹
    Raya

    پاااان چطوریی

    ببین دزیره رو گرفتم ببینم چیه😂😂

    رمز داره رمزشم نمیدونمممممممم

    تو میدونی چیه 😂😂

  • bad girl
    ۲۰ آبان ۰۰، ۰۹:۲۹
    bad girl
    یادم نمیادددددد
  • Raya
    ۲۰ آبان ۰۰، ۱۰:۰۱
    Raya

     استوری من بود پیدا کردمممم ولی خاک تو سرتت😀😂🫂

  • bad girl
    ۲۰ آبان ۰۰، ۱۰:۰۴
    bad girl
    عه خداروشکررررررر من از واتپد تا یجاییشو حوندم بعدش بدم اومد
  • Raya
    ۲۰ آبان ۰۰، ۱۰:۵۶
    Raya

    چرا بدت اومد؟😔🫂

  • bad girl
    ۲۰ آبان ۰۰، ۱۴:۲۴
    bad girl
    چون درگیرم میکرد
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7