Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۰، ۰۸:۱۶ ب.ظ

یه تشکر خیلی کوچولو از همه

سلام به همگییی

عام این یه پست تشکر از شماهاست 

راستش امسال واقعا تبریکاتون خیلی دلگرمم کرد 

درسته بعضیاش خیلی سمی بودنXDDD

ولی واقعا دوسشون داشتم*-* 

17 سالگی با تموم مزخرف بودن و خوبیاش برای من تموم شد 

و من رسما وارد 18 سالگی شدم

اممم بقول هیون الان دیگه جرمی مرتکب شم باید برم زندان نه؟XDD

خب توی یکسال اخیر نزدیک دوسال که اومدم 

قاعدتا اونایی که منو مدت زیادیه میشناسن میدونن تا حدی تغییر کردم

و این تغییر،  تغییر خوبی بود 

خیلی بالغ تر و بهتر شدم واقعا 

و این خوب بود برای من 

حس بهتری دارم واقعا حس سبکی همچین حسیه 

شخصیت واقعیه من همونیه که جیوو دیشب دید

چندان فرقی نداشت ولی بقول دوستم که دیشب بود میگفت تو مدرسه هیچچچچچ شباهتی به بیرون مد ندارمXDDD

بدبخت راست میگه سوال میپرسه مثلا جوابش خیلی طولانی باشه یه هوم فقطXDD

 کلا بقول مای نکبت میگه من یه عدد بچ به تمام معنا هستم که علاوه بر بچ بودن بازیگر خوبیمXDDD

حالا همشون جریان دارن اینا•-•

وای دیشب رفتم اونجا دنبال جیوو بودم بعد دیدم عه دوتا دختر لباساشون شبیه همه 

اول شک کردم و هی نگاشون میکردم بعد دیدم زارت خودشه•-•

بعدشم ایشون پیتزا خورد ولی من بعلت تنفر خالصانم یچیز دیگه خوردم •-•

بعد از اونم که دیگه وقت رفتن شد ان دو را در آغوش گرفتم و یه حقیقت تلخ توی سرم کوبیده شد

اونم اینه که قدم از یونای نکبت کوتاهتر بودددددXDDDD

ولی در کل با تموم اینا تجربه خوبی بود*-* 

من کلا ازین کارا زیاد نکردم ولی حال داد 

تازه جیوو به عمه ی منم گفت خیلی کیوتی XDD

حالا بگذریم زیاد حاشیه رفتم 

اهم ممنونم ازتون که این مدت کنار من بودید 

البته میدونم باعث افتخارتونه هااا ولی خب 

بعدا جبران میکنم برا همتون*-*

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7