Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۱۹ ب.ظ

یکسال شد...نه? :)

الان یک ساله و چندین روزه اومدم بیان 

تو این وب دویست و خورده ای روز 

و تو وب قبلیم صد و نزدیک هشتاد روز بودم 

خیلی برام عجیب بود که موندم 

راستش من ادم تنوع طلبیم و کم پیش میاد یجا بمونم 

اما مثله اینکه اینبار موندم 

با خیلیا اشنا شدم 

خانواده تشکیل دادیم 

نسبتای بیان ممنوعه رو راه انداختم جررررر 

ساعت پنج صب با رایا زر میزدم 

شوهر یابی میکردیم با رایا 

اشنایی با یوکی 

ج ح بازی کردنا 

سریال ارمی های متوهم با الی و رایا و کوک 

تولدم 

تولد پون 

با ثنا و بقیه مسخره بازی در میوردیم 

دوران خوبی بود 

خاطرات تقرییا خوبیم بودن 

یادمه اولین بچم تانا بود 

دومیش کیانا اتفاقا روز تولد کیانا اشنا شدیم 

اولش ک اومدم راستش نمد چجوری اما خیلیا بام راحت بودن

مثلا قبل از هربار اعتراف ب کراششون با من راجبش حرف میزدن 

مدیونید فک کنید نود درصدشونم ب طلاق کشیدن جرررر 

اهم اگه بخوام از تجربیاتم بگم 

قطعا خ طول میکشه 

بیان در کنار تمام خوبیاش بدیای زیادیم برا کاربراش داره 

مثلا علاوه بر ادمای خوبی ک توشن متاسفانه ادمای خاله زنکم توش زیاده 

ولی خب باید تحمل کرد 

اتفاقی ک پارسال افتاد نمونه بارزش بود من تو فک کنم دی 

یا اذر بود ک خیلیارو بخاطر یسری اتفاقات از دست دادم 

اما بعدش تونستم بلند شم 

شاید اونا برنگشتن اما من برگشتم و با خیلیا اشنا شدم 

اما از خوبیاشم باید گفت دیگه 

مثلا گاهی اوقات با وجود خیلیا حس میکنم ی خانواده واقعی دارم 

واقعا حس جالبیه برام 

من اینجا بالغ شدم و شخصیت خیلی پخته تری ساختم و بابتش خوشحالم جدن خیلیا ک از اول اول منو میشناختن میدونن چی میگم و تا چه حد  تغییر کردم و بهتر شدم تقرییا 

یا مثلا جزو بهترین خاطراتم اشنایی با نونا و پون پون بود 

پون پون کسی بود ک سخت باهام کنار اومد اما همیشه و همیشه تو قلبم میمونه و کسیه ک از همه بیشتر منو میشناسه 

و اشنایی با خیلیای دیگه ک از ته ته قلبم عاشقشونم 

خیلی جاها گوش دادم 

خیلی جاها درک کردم 

خیلی جاها راهنمایی و نصیحت کردم 

و گاها مسخره بازیم در اوردم 

و از ته ته ته قلبم متشکرم ک خیلی از لحظاتتون رو باهام شریک شدید 

ممنونم که بهم اعتماد کردید و ممنونم از خیلیا ک همیشه کنارم موندن 

یه تشکر ویژه دارم این اخر از یکی که خودش نمیدونه اما بزرگترین کسی که بهم گاها روحیه میده خودشه 

اها این حرف اخرم بگم 

قبل از رفتن یکم ب کسایی ک صادقانه دوستون دارن فک کنید 

نمیگم خودتون رو فراموش کنید نه 

فقط بدونید با رفتنتون خیلیا رو از دست میدین ک باارشید براشون 

ممنونم که خوندید 

و تبریک به من که یکسال و خورده ای موندم 

و تبریک ب شما که تحملم کردین 

و اینم یادتون بمونه

رویاهاتونو ول نکنید 

به قصد زدن از خواب و خوراکتونم شده دنبالشون کنید 

رویاها میتونن واقعی بشن بشرطی ک ما شجاعت دنبالشون کردن رو داشته باشیم 

نخواستم مثه بقیه کامنتارو باز بزارم و جشن و اینا بگیرم 

فقط یه پست میذارم ک خب همینه دیگه 

گود لاک گایز 

 

پ.ن:چقد طولانی شد نمیخواستم انقد شه ایش 

• 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •  Park  HaeRay Park  HaeRay Park  HaeRay Park  HaeRay Park  HaeRay
Last Comments :
۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۱۷ اسفند ۰۰، ۲۳:۵۲
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    فرست کامنت این پسته :|

  • bad girl
    ۱۷ اسفند ۰۰، ۲۳:۵۳
    bad girl
    اینو از کجا یافتی؟XDD
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۱۷ اسفند ۰۰، ۲۳:۵۴
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    چمیدونم بین پستات بودXDDDDD

  • bad girl
    ۱۷ اسفند ۰۰، ۲۳:۵۴
    bad girl
    قدیمی بودXDD
  • • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •
    ۱۷ اسفند ۰۰، ۲۳:۵۵
    • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

    منم شدم فرصت

  • bad girl
    ۱۷ اسفند ۰۰، ۲۳:۵۵
    bad girl
    جایزه فردا میدمD:
  • Park HaeRay
    ۱۶ دی ۰۱، ۱۰:۴۶
    Park  HaeRay

    کل حرفاتو خوندم 

    واقعا چطور مثل برق گذشت؟ 

    واقعا تغییر شدنتو حس میکنم مامانی 

    واقعا خیلیای دیگه که من دوسشون داشتم رفتن 

    از کی اینقد حق گو شدی سلطان؟ 

  • bad girl
    ۱۶ دی ۰۱، ۱۱:۱۰
    bad girl
    من؟ از همون اول بیب
  • Park HaeRay
    ۱۶ دی ۰۱، ۱۱:۳۴
    Park  HaeRay

    نه بابا تو که حق گو نبودی ولی الان خیلی حق گو شدی 

    من اولین نفری که باهاش آشنا شدم لاته بود 

    بعدش با تو خیلی صمیمی شدم و یکی دیگه هم بود اسمش یادم نیست 

  • bad girl
    ۱۶ دی ۰۱، ۱۲:۲۷
    bad girl
    لاته کی بود؟
  • Park HaeRay
    ۱۶ دی ۰۱، ۱۲:۴۲
    Park  HaeRay

    واقعا لاته رو نمیشناسی؟ حق میدم از اون زمان خیلی میگذره شاید یادت نیاد 

    خودشم آرمیه و بزرگتر از ما بود 

    خصوصیاتش یادم رفت چی بود ولی خب حیف رفت :( 

  • bad girl
    ۱۶ دی ۰۱، ۱۳:۴۰
    bad girl
    حالا واقعا رفته؟
    وایسا اونزمان ویدیو کاپلی بنگتن نمیذاشت؟
  • Park HaeRay
    ۱۶ دی ۰۱، ۱۴:۰۸
    Park  HaeRay

    تو کجایی عااا خیلی وقته رفت 

    دقیقا خود خودشه 

    دلم براش تنگ شد 🥹

  • bad girl
    ۱۶ دی ۰۱، ۱۴:۵۶
    bad girl
    یادم اومد کیه
    کم و بیش میشناختمش 
  • Park HaeRay
    ۱۶ دی ۰۱، ۱۵:۰۷
    Park  HaeRay

    عااا جدی؟ فکر نکنم زیاد با هم صمیمی بودین ولی میشناختیش 

     

    دیگه خبری از یوکی و رایا نیست :((

  • bad girl
    ۱۶ دی ۰۱، ۱۶:۵۴
    bad girl
    اره صمیمی نبودیم ولی میشناختم کم و بیش 


    اره دلم براشون تنگ شده
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7