Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl جمعه, ۲۴ دی ۱۴۰۰، ۰۹:۵۳ ب.ظ

ناشناس ؟میاید!؟

حقیقتش زیاد مهم نیس 

اما خیلی وقته پست اینجوری نذاشتم و با دیدن پست جیوو یادش افتادم 

ناشناس حرف بزنیم؟ هوم؟ 

بعد مدت ها پست با کامنت باز گذاشتم خوشحال میشم حرف بزنیم

فقط همین یبار انتشار میدم باشه؟ کلا میشه دوبار

پ.ن: شد سه بار ولی خب واقعا حوصلم سر رفته بود 

میتونیم حرف بزنیم؟:") 

ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢• ناشناس ناشناس 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 ناشناس ناشناس 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢• 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢• ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢• ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس ناشناس ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢• ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس  ⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉ ناشناس  ⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉ ناشناس  ⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉ ناشناس  ⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉  ⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉  ⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉ ناشناس 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢• 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢• ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏 ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس Unique  •-• Unique  •-• ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ꒰۪۪۫𑁬˖ 𝐓𝖺𝗇𝗒 ໒۪۪۫꒱ ‌‌ ꒰۪۪۫𑁬˖ 𝐓𝖺𝗇𝗒 ໒۪۪۫꒱ ‌‌ ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس 𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 .. ناشناس 𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 .. 𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 .. 𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 .. 𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 .. 𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 .. ناشناس ناشناس ناشناس Candy Queen 🌈🍭 Candy Queen 🌈🍭 ناشناس Candy Queen 🌈🍭 Candy Queen 🌈🍭 Candy Queen 🌈🍭 Candy Queen 🌈🍭 ناشناس ناشناس ناشناس 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢• ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس ناشناس
Last Comments :
۲۳۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۲
    ناشناس

    سلام

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۲
    bad girl
    سلام 
    خوبی؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۲
    ناشناس

    سلام

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۳
    bad girl
    بازم سلام 
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۳
    ناشناس

    های

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۴
    bad girl
    های 
    چخبرا؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۳
    ناشناس

    :>

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۴
    bad girl
    تو خوبی؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۴
    ناشناس

     *لو دادن خود در ابتدای کار

    سلام اومای الاخم😔😂

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۴
    bad girl
    سلام دختره ی نکبت کم پیدا😂
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۵
    ناشناس

    سلامتیت تو چخبر

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۵
    bad girl
    منم هیچ برای امتحانای تقریبا اخرم میخونم 
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۵
    ناشناس

    -

    من خوبم روبینا

    (مثلا گنگ شیم کسی نفهمه) 

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۶
    bad girl
    اصلنم نمیدونم کی به من میگه روبینا 😂
    میدونی عاشق این لقبم ؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۵
    ناشناس

    خیلی وقت بود اینجا کامنت نداده بودم کوچولو*-*

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۶
    bad girl
    کوچولو؟ گاددددددد چ آشنایی 
    کی ب من میگف کوچولو 
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۶
    ناشناس

    فایتینگ

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۷
    bad girl
    تنکس 
    امتحانات تمام؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۶
    ناشناس

    مرسی تو خوبی

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۷
    bad girl
    اوهوم بد نیستم 
    چخبرا؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۷
    ناشناس

    وای اوما این امتحانای کوفتیممم دارننن دیوونم می‌کنن بمولا :|

    +چرا من هنوز دارم ناشناسو می‌زنم؟😔😂🔪

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۷
    bad girl
    برا منم همینه مخصوصا زمین:/ 
    ناشناس باش هنوز حال میده😂
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۷
    ناشناس

    نه هنوز تموم نشده

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۸
    bad girl
    اوه فایتینگ خوب بدی امتحاناتو 
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۷
    ناشناس

    -

    اصلا نمیدونی😌

    چون برازندته عاشقشی:>

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۸
    bad girl
    اصلاااااا😂
    خدایااااا اتک نزن نکبت 
    چخبرا؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۷
    ناشناس

    زیادی آشنام*-*

    من..معلومه که من*^*

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۸
    bad girl
    ای خدااا=-= 
    سلین نیستی؟ 
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۸
    ناشناس

    باشه😔😂🤝🏻

    خوبییی؟ چ خبرااا؟

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۹
    bad girl
    یس بد نیستم و داشتم درس میخوندم و همزمان کارا فن سایتارو اوکی میکردم تو چی ؟؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۹
    ناشناس

    خوب باش و بمون

     

    سلامتیت کلی ترس و استرس و غیره

    تو چخبر

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۰
    bad girl
    :"))))))


    حقیقتش منم استرس امتحان دارم واقعا امیدوارم بد ندم امتحانامو 
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۳۹
    ناشناس

    یوتوو

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۰
    bad girl
    *-* 

    بیکاری  ؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۰
    ناشناس

    -

    من کارم اتک زدنه:> 

    خبرم؟ هیچ مث مرده ها افتادم رو زمین

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۲
    bad girl
    بچه تو چرا از صب مرده ای؟😂
    جدی میخوای بیام دنبالت ؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۰
    ناشناس

    هِلو های انیونگ هاسیو سلام علیکم السلام کونیچیوا بونژوغ هولا 

    دیگه بلد نیستم فک کنم •-•

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۲
    bad girl
    خدایااااا آنیوووو😂
    ماشالا چند زبانه ایاااا
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۱
    ناشناس

    یههه

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۲
    bad girl
    *^*
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۱
    ناشناس

    نچ نچ نچ..فکر میکردم باهوش تر از اینایی بیب

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۳
    bad girl
    یاااا من باهوشم فقط ذهنم مشغوله=-= 

    هیون نکبت ؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۱
    ناشناس

     خوب باش :")))

    اگه تو کار فنسایتا کمکی خواستی بهم بگو... اگه از دستم بربیاد حتما انجامش می‌دم")

    مرسی... منم تازه داشتم شام می‌خوردم و الان دوباره باید برم درس بخونم=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۳
    bad girl
    اوهوممم حتما ممنونم لاو الته نمیشناسمت کیستی فعلاXDDD

    اوه نوش جونت خوب درساتو بخون 
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۴
    ناشناس

    -

    نمبدونمممم کلا مث مرده هام:// بدنم سرد و یخ و بی حال و با سردرد:/

    واای نه😂😂😂

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۴
    bad girl
    اره نمبدونی بیبXDD
    یاااا نکبت خطرناکه خب کوچه روبرویی هستی دو سوته اومدم😂
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۵
    ناشناس

    بازم که اشتباه تشخیص دادی

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۵
    bad girl
    ای خدااااا ایش 
    ازم بزرگتری؟ 
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۵
    ناشناس

    هعییی حس بدیه

    ولی تو میتونی کافیه اروم باشی و غضلاتتو شل کنی و نفس عمیق بکشی و موقعی که داری جواب میدی خمیده جواب نده لابه لاش حرکات کشیده انجام بده

    واسه اینکه انرژیت افت نکنه یه چیزی دم دستت داشته باش و بخور و....

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۷
    bad girl
    چی حس بدیه؟

    اره خب ولی میدونی سر ی امتحان واقعا خونده بودم ولی وسط امتحان هیچی یادم نبود و در نهایت توی اون 110 دقیقه من خودمو گم کردم واقعا
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۶
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    خوب باش :")))

     

    اگه تو کار فنسایتا کمکی خواستی بهم بگو... اگه از دستم بربیاد حتما انجامش می‌دم")

     

    مرسی... منم تازه داشتم شام می‌خوردم و الان دوباره باید برم درس بخونم=-=

    ...

    جر اوما من اینم دیگه :|😂😂💔

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۹
    bad girl
    وای فک کردم یکی دیگه ای 😂😂


    ممنانم نکبت بعدا میام پیشت😂😎


    یه چیز شیرین بخور بعد بخون درساتو 
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۷
    ناشناس

    سلام*-*

    خوبی؟

    از نظر حسی من کیم؟

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۹
    bad girl
    سلام هانی 
    اوهوم تو چی؟ 
    آیسو؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۸
    ناشناس

    -

    هعی XD 

    قبول نیست اینقد بهم نزدیکیم ولی نمیشه همو ببینیمXDDD

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۰
    bad girl
    ما قلبامونم ب هم نزدیکه بیبXDDD

    جدن یه کوچه لعنتی ی کوچهههههههXDDDDD
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۹
    ناشناس

    من همونیم که دیشب کاشتیش و رفتی-.-

    یعنی انقد دور از ذهنه که من بعد از مدت ها بیام اینجا؟

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۰
    bad girl
    فاک یووو دور از ذهن بودXDD
    باید میدونستم کدوم نکبتی ب من میگه بات کوچولو=-=
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۹
    ناشناس

    چه خبر

    - من جدیدم هاا

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۱
    bad girl
    یه انسان پیدا شد بدونه من احوالپرسی دوس ندارم 

    هیچی امتحان ، مدرسه ، حضوری اند یو؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۹
    ناشناس

    چ عجب

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۱
    bad girl
    اره واقعا عجب 

    عار یو اوکی؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۹
    ناشناس

    استرس واسه درس و اینا

     

    هعیی چقدر منی تو

    ولی اروم باش اون زمان ...ذهنتو ساماندهی کن

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۲
    bad girl
    اوهوم 


    سعی میکنم ولی واقعا نمیشه حضوری بعد دوسال خود جهنمه 
  • 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۱
    🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

    هلو*-*

    اگه گفتی من کی ام نکبت؟

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۲
    bad girl
    چقد ناشناس😎😂😂

  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۲
    ناشناس

    هیششش آرام آرام..لازم نیس ذوق مرگ شی بخاطر من

    هومممم تو باتم کوچولوی منی دیگه*-*

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۴
    bad girl
    اصن ذوق نکردم =-=
    فک کنم قهر بودم بار اخر که حرف زدیمXD
    خفه بابا کی ب کی میگه
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۲
    ناشناس

    -

    یس یس نزدیکه:>

    بخدااااا 

    باور کن بهمن یا اسفند نریم بیرون خودمو جر میدم😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۴
    bad girl
    وای دقیقاااااا عکسشو میزارم بقیه بسوزننننن😂😂😂
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۲
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    اوکی ولی تو تشخیص نحوه نوشتن آدما افتضاحی اومای الاخم😔😂🤝🏻

     

    باشه :")

    درسمو بیست بار خوندم حدودا :| انقد کمه نمی‌دونم چی بخونم دیگهXD

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۷
    bad girl
    برو بابا من عالیم توشXDDDD

    خوب میگیری بابا
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۳
    ناشناس

    یچیزی فرا تر از اوکی

    ت چی

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۷
    bad girl
    گووود 

    منم میگذرونم
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۴
    ناشناس

    میدونم چون خودمم دوست ندارم

     

    منم همینم

    کدوم دانش اموزی این نیست خخ

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۸
    bad girl
    چه عجب یکی پیدا شد مثه من 


    اره واقعا کی نیست
  • 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۵
    🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

    وای وای وای واینطمطنسخجثستثحستس نههههههه چرا یادم رفت بزنم رو ناشناسسسسسی؟

    *من میرم تا یک سال دیگه ام بیان نمیام این دیگه یکی از بزرگترییییین سوتیام بود........

    بای...

    بای اوری بادی

    بای...

    دیگه نمیام....

    چصچشنتشاشتصسحسنمشء خاااااککککک تو سرممممممممم😭😭😭😭

    مااااام😭😭😭

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۹
    bad girl
    وای لعنت😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    چومی ناشناس بت نیومده 
  • 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۵
    🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

    چرااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۰
    bad girl
    🤣🤣🤣🤣
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۶
    ناشناس

    ولی ذوق کردی

    آره قهر بودی″)

    آه من امشب خیلی خستم نمیخوای کاری کنی لاو؟*-*

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۰
    bad girl
    اصلنمممم نخیرم =-= 
    بله قهر بودم فک کنم 
    نخیر کمرم درده بازXDD
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۷
    ناشناس

    -

    منم حرص میدم که بسوزن

    ولی پان چیزی نگو فعلا بزار سیکرت بین خودمون بمونه😂😂😂

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۱
    bad girl
    نه بذار رابطمون سکرت بمونه فاک🤣🤣🤣🤣
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۷
    ناشناس

    ت.ر.ش.ی.د.ه/:

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۱
    bad girl
    مهدیس بچ=-=
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۰:۵۹
    ناشناس

    منم خوبم ولی آیسو نیستم*-*

    +آیم یور هوپ...آیم عمه..

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۱
    bad girl
    عهههه عمه ی بیانی؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۰
    ناشناس

    ی موضوع انتخاب کن دربارش حرف بزنیم

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۲
    bad girl
    موضوع؟ اومم راجب ارزوهای تو حرف بزنیم؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۲
    ناشناس

    الکی مثلا من باور کردم ذوق نکردی

    هی من خستمه و تو بفکر کمردردتی؟ آه چه زندگی نحسی

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۳
    bad girl
    معلومه ک نکردم اصن چرا باید بکنم 
    هعیییی اره زندگی نحسیه که یکیو حرص بدی._.
  • 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۲
    🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

    نخندددددد نخند عوضیییییی😭😭😭🔪🔪🤣🤣🤣🤣

    این دیگه چ کاری بود کردم......

    هم داره گریم میگیره و حرصم گرفته از خودم 

    هم خندم گرفته

    من دیگه این ورا پیدام نمیشه دیگه منو نمییییییبینیدددد😭😭💔💔

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۴
    bad girl
    وای این سوتیو ثبت میکنم 🤣🤣🤣🤣🤣

    نرووو برا تو باز کردم🤣
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۲
    ناشناس

    اره حرفت درسته ولی اگ بخوایی میتونی جلوشو بگیری

     

    جلو آیینه برو و برا خودت روبه روی آینه همون درس و بحث رو توضیح بده

    هم کمکت میکنه هم ترستو میرزه و کلی چیز دیگه

     

    سعی کن وقتی میخونی وسواس نشون ندی به زبون خودت بخون

    واسه امتحان و نمره نخون واسه یاد گیریت بخون کمکت میکنه

    و...

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۴
    bad girl
    اره روشای خوبیو گفتی ممنونم ازت :"))))) 
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۳
    ناشناس

    -

    یس رابطمون سکرت(مث بعضیا)  است! 

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۵
    bad girl
    ما اینجا هم اسید خالصیم بیب🤣🤣
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۵
    ناشناس

    چرا ارزوهای ت ن؟

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۶
    bad girl
    چون ارزویی ندارم؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۵
    ناشناس

    آها پس یعنی الان برم..اوکی بیب

    من حرص نمیدم فقط میخوام هردومون سود ببریم.-.

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۶
    bad girl
    اوکب XDDDD
    اوه ارهههه نزار عمومی بگم سر چیا حرصم میدی=-=
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۵
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    ناموصا چطوری شناختی عبضی-.-

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۷
    bad girl
    فقط تو میگی ترشیده بچ=-=
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۷
    ناشناس

    صیم.. منم ندرم:)

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۷
    bad girl
    رویا هم نداری؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۷
    ناشناس

    من ی روح سرگردانم :/

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۷
    bad girl
    ای روح سرگردان:/// چخبرا؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۷
    ناشناس

    -

    من همیشه اسیدم لاو:>😂😂😂

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۸
    bad girl
    بله بله برمنکرش لعنت😂

    وای دیدی موقع هایی که میخوام فاز دپ بردارم وسطش چی میشه؟😂😂
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۷
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    یادم باشه دیگه اینطور مواقع نگم=-=

    زشت=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۸
    bad girl
    عزیزم از جذابیت خاستگارا پاشنه در خونمونو کندنXDDDD
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۸
    ناشناس

    من رفتمممممممممممممم

    هی هی چیزای خصوصی رو تو عمومی میگن؟ میخوای تنبیه بشی هوم؟ 

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۹
    bad girl
    من اصلنم نمیگم نروهااا دلمم تنگ نمیشه 

    فیک بی دی اس ام و ددی کینک نخون عشقم😂


  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۸
    ناشناس

    فرقی میکنن باهم دیگ؟

    چر یادم اومد.. میخام تهکوک کام اوت کنن.

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۱۰
    bad girl
    وای منمم تهکوک ریل شه میخوام شیرینی بدم 

    اره فرق دارن یکم
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۰۹
    ناشناس

    درستههه :/

    خبر امتحان :/

    من میرم بخونم :/

    توام حدس بزن من کیم :/

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۱۰
    bad girl
    تو ؟؟ اممم نزدیکیم با هم؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۱۱
    ناشناس

    منم دارم میرماااااا..در خونه رو باز کردمممم

     

    خیلی وقته فیک نخوندم آه

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۱۲
    bad girl
    درو ببند هوا سرده بیب 


    آه نکش._.
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۱۱
    ناشناس

    حصلم سر رف-^-

    چیکار کنیم-^-؟

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۱۲
    bad girl
    هرکار دوس داری بگو انجام بدیم
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۱۱
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    خداوند پاره کندت به حق امام هشتم/:بی ناموصص پاره شدممممممممممممم

    شیرمو حلالت نمیکنمم جر خوردم عبضییییییییی

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۱۲
    bad girl
    وای من خودمم پارمممم😂😂😂
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۱۲
    ناشناس

    فداتم

     

    منو میشناسی خخخ

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۱۳
    bad girl
    اخه کسایی که خخخ میگه زیاد نیستن
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۱۴
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    واییییییییییی

    کشیدن موهات*

    پیر زشت عنتر=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۱۵
    bad girl
    * لگد زدن تو شکمت 
    بمیر نکبت=-=
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۱۵
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    وحشییییییییییییی

    جیغ زدن تو گوشت*

    درد گرفتتتتتت

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۱۷
    bad girl
    هه لوس ننر=-=
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۱۷
    ناشناس

    باشه درم میبندم

     

    نمیکشم

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۱۸
    bad girl
    خنگول درو ببند یعنی چی؟ یعنی توعم نرو لعنتی 


    باز بیبی من لوس شده؟
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۱۸
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    لوس باباته=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۱۹
    bad girl
    بابام هاته بچ=-=
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۲۲
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    لوسههه گوزوو=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۲۳
    bad girl
    درد =-=
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۲۲
    ناشناس

    دیگه تو راه خونه خودمم هعییی

     

    آره لوس شده

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۲۳
    bad girl
    طبقه چهار؟ هوم؟ در اغوش من؟


    دوس داره نازشو بکشم ؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۲۴
    ناشناس

    من عمرا بیام اونجا و بذارم تو از انگشتت استفاده کنی

     

    میکشی؟ 

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۲۹
    bad girl
    لعنت عمومی هستیمXDD


    معلومه فقط چون تویی میکشم 
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۲۶
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    مرض بابات کیه=-=؟

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۲۹
    bad girl
    کوین اند ریتا=-=
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۳۱
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    ونته داداش=-=

    یعنی بابابزرگم میشن=-=؟

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۳۱
    bad girl
    غلط میکنی بگی بابابزرگ بش=-=
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۳۲
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    چرااااااااا=-=؟

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۳۳
    bad girl
    چون اپام جوون و هاته شما نکبتا نوه هاش نیستید=-=
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۳۴
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    هستیممممم تازه من بش گفتم=-=

    پاپا بزرگ ریتااا

    پاپا بزرگ ونته 

    گوزووو میخوای چی کنی حالا=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۳۴
    bad girl
    غلط کن بابااااا=-=
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۳۵
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    خفهه شوووو مامانی بد=-=

    ناراحتم کردی=-=

    بغض*

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۳۶
    bad girl
    وای چ بد الان باید چیکار کنم بیبی؟XDDD
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۳۵
    ناشناس

    مهم نیس بذار همه بفهمن چه نقشه ای کشیدی واسم..اون انگشتتم نگه دار واسه خودت بیبی

     

    اوهوم

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۳۷
    bad girl
    من بیبی نیستمممممممممم نکبت=-= 


    بیا بغلم لاو
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۴۱
    ناشناس

    اوکی پس باتم کوچولومی*-*

     

    -میره بغلش-

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۴۲
    bad girl
    خدایا صبر لطفاااا من باتم نبودم و نیستم =-= 


    * دستاشو دورش حلقه میکنه 
    کمتر حرصم بده
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۴۲
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    بغلممم کن

    بخدا به بابابزرگام میگم اذیتم میکنی=-=شوهرت بدن=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۴۴
    bad girl
    آپام شوهرم نمیده هه._.
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۴۳
    ناشناس

    -

    اره😂😂😂😂

    واای اصن اینو 😂😂😂

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۴۴
    bad girl
    خاطرات سمی گفتنم😂😂
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۴۵
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    خو ندهه تو بغل کن منو=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۴۵
    bad girl
    اه اه بیا بغلم 
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۴۵
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    پریدن بغللتتت*

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۴۶
    bad girl
    ایش لوس =-=
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۴۶
    ناشناس

    کاماننن بخاطر من میشی

     

    -بوسیدن گونش-

    چشم بانوی نازنینم

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۴۶
    bad girl
    اونوقت چرا؟ 


    خواهیم دید=-=
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۴۶
    ناشناس

    -

    ناشناسی که باهاش لاس میزنی همونیه ک تو ذهنمه؟ 

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۴۸
    bad girl
    وای ساکت شو صحبت عادیه 😂😂


    اره خودشه نکبت
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۴۹
    ناشناس

    -

    جرمممم اگه ابن عادیه غیرعادیش چیهههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۵۰
    bad girl
    پشت درهای بسته صحبت های زیباییه 😂😂😂😂😂😂
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۴۹
    ناشناس

    چون منننننننننننننننننننن ازت میخوام

     

    یاااا من بچه خوبیم″)

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۵۰
    bad girl
    اوه چقدم من حرف گوش کنم بیب 



    هه اره منم پاک افکارم حتما
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۴۹
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    بی ادب

    بوش کردن لپت*

    نگاه چقدر دوست دارم اصن دوسم نداری=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۵۰
    bad girl
    من مدلم اینه بچه=-=
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۵۱
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    بچ=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۵۱
    bad girl
    خفه=-=
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۵۳
    ناشناس

    حرف منو گوش نمیدی؟ ریلی؟ اوه میدونی که با روش های دیگه وارد عمل میشم..تو هم که کمرت درد میکنه نمیتونی کاری کنیxD 

     

    تو فقط یه بات کوچولوی کیوتی باشه؟*-*

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۵۴
    bad girl
    خدایا صبر عطا کن فقط یروز موندهXDD


    بخدا یبار دیگه بگی بات کات میکنم بچ
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۵۳
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    شدی=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۵۵
    bad girl
    تو شدی=-=
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۵۶
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    نه تو شدی=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۵۶
    bad girl
    برو بابا=-=
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۵۶
    ناشناس

    تو میتونی لاو من بهت ایمان دارم

     

    تو...وات؟ چه غلطی میکنی؟ 

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۵۷
    bad girl
    ایش بچ باکره=-= 


    کات میکنم کات بیب هوممم بعدشم که میدونی چی میشه نه؟
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۵۸
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    رفتیییییی عقب مونده=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۵۹
    bad girl
    علت مونده عمته=-=
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۵۸
    ناشناس

    اوه نه بگو چی میشه

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۰
    bad girl
    اوه بعدش الان میگم میرم با بیبی ***** سر قرار شایدم یه نینی کوچولو اومد تو زندگیمون 
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۱:۵۹
    ناشناس

    هاعی

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۰
    bad girl
    هایی خوبی؟
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۰
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    باباته=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۱
    bad girl
    به ونته میگم=-=
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۱
    ناشناس

    خوبم خودت خوبی؟

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۱
    bad girl
    بد نیسم 
    چخبرا؟
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۱
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    برو بگوو همین الانم برو بگووو مهدیس گفته=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۱
    bad girl
    الان آن نیس اپام=-=
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۲
    ناشناس

    هیم خوب باش.

    بی‌خبر خودت چخبر

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۳
    bad girl
    منم بی خبر و درس خوندن همین
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۲
    ناشناس

    عههه پس بیصبرانه منتظرم شکمت گنده بشه*-*

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۴
    bad girl
    ضمن اطلاع من تاپم بیب بعدشم تو زودتر قراره بچتو ببینی نه؟ 
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۳
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    میدونم=-=

    دیروز بود=-=

    بگو ببینم میخواد چی کنه=-=

    میگم شوهرت بده-.-

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۴
    bad girl
    برو گمشو بابااااا=-=
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۴
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    گم شدیییییییییییییییییییی عوضییییییییی=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۵
    bad girl
    پیرزن زشک=-=
  • 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۵
    🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

    تو بیخود کردی که ثبت میکنییییی قهرمممممم😭😭😭🤣🤣🤣

     

    آره ارواح عمت=-=😑🤣

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۶
    bad girl
    ببین من ماز کسیو نمیکشم اشتی کن زود تند سریع😂😂😂

    خو تو گفتی باز کن😂
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۵
    ناشناس

    فایتینگ 

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۶
    bad girl
    تنکیوو 
    تو درس نداری؟
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۵
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    حیححححححححححححح

    با من بودییییییییییییییی

    خررررررر گوش درازززززززززز

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۶
    bad girl
    هاه من گوشام باریکه بچ
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۶
    ناشناس

    نه بابا کی بود میگفت ***** یه ددی هاته؟*-*

    من؟ بچه؟ عامم..فعلا قصدشو ندارم._.

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۷
    bad girl
    هات ک هست اوففف نمیدونی که ولی منم یه ددی لعنتیم*-* 
    فک کنم شوهرت بخواد بیبی
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۶
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    درازهههههههه درازززززززززز

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۸
    bad girl
    گوزووووو
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۷
    ناشناس

    آفرین

    حالا اسمم چیست؟

    +آیم یور هوپ...

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۸
    bad girl
    توو عمه ی بیانی؟
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۸
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    اون ک تویییییییییییی

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۰۸
    bad girl
    هه حتما:"
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۱۰
    ناشناس

    هوممم..بله بله..همه اینا ثبت میشه و باعث میشه پروندت از اینی که هس سیاه تر بشه:)

    نه اونم حالا نمیخواد._.

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۱۱
    bad girl
    برو بابا کی ب کی میگه خودت پروندن دیگه کبودی لاولی:) 
    هوممم حالاهرچی 
  • 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۱۱
    𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀

    هوپ هوپم=-=

    عمه اعظم بیان

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۱۲
    bad girl
    به به عمه ی اعظم بیان._.
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۱۱
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    =-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۱۲
    bad girl
    =-=
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۱۲
    ناشناس

    چرا داشتم برای امتحان فردا میخوندم.

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۱۲
    bad girl
    چی داری فردا؟
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۱۳
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    خدافظ اصن=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۱۳
    bad girl
    بای فوراور بچ=-=
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۱۴
    ناشناس

    امتحان قرآن:"

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۱۴
    bad girl
    وای یادش بخیررر 
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۱۴
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    به فاکت میدم بعدم جنازتو میدم پاپا بزرگ ونته=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۱۵
    bad girl
    برو گمشو توانایی کردن نداری=-=
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۱۵
    ناشناس

    من پرونده ای ندارم هانی:)

    گادxD

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۱۷
    bad girl
    هه اره اصلاااااا نداری ....

    بخند خنده خوبه لاو
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۱۶
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    دارممممممممممم=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۱۷
    bad girl
    اره اره منم بچه معصوم بابامم
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۱۸
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    ارهه جون ننت اون بدبختو ت پیر کردی=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۱۹
    bad girl
    اون جوونه=-=
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۱۹
    ناشناس

    من خودمم و خودم

     

    نمیخندم اصلا

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۲۰
    bad girl
    همه ته تهش خودشونن و خودشون 


    باش
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۲۱
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    پیرهه پیررررررر(انگار ن انگار صد بار بش گفتم نیس)

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۲۱
    bad girl
    =-=
    =-=
    =-=
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۲۳
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    مرضضضضضضضض بگیریی=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۲۴
    bad girl
    گمبرو باو=-=
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۲۴
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    اوما پروفم جیگره ن؟=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۲۴
    bad girl
    نمد والا بد نبید
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۲۵
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    شدییییییییی

     

    عن نخوررررررر پسرر ب این نازیییییییییییی

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۲۶
    bad girl
    چه گویم والا اره جذابه
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۲۸
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    فراتر از جذابه اصن=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۲۹
    bad girl
    بله بله
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۳۰
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    افرین=-=

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۳۱
    bad girl
    =-=
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۳۳
    ناشناس

    سلام*-*

    بعد من پست میزارم بعد ده روز ده تا کامنت دارهD:

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۳۴
    bad girl
    ایگوو اولاش همه همین بودن لاو
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۳۸
    ناشناس

    من بیشتر ی ساله بیانماااا😂

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۳۹
    bad girl
    جدییی؟ وبت چن تا دنبال کننده داره ؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۴۱
    ناشناس

    اوه..لاوم!

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۴۴
    bad girl
    اوه 
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۴۴
    ناشناس

    حوصلم سریده ج ح بریم؟ 

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۴۵
    bad girl
    هوم بریم 
    من ح
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۴۶
    ناشناس

    وبم؟ بالای ۱۵۰ تاس سومین وبمه ..

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۴۹
    bad girl
    اوه خب نمیدونم شاید مربوط ب خودته 
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۴۸
    ناشناس

    لاس میزنی؟با بقیه؟هه..

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۴۹
    bad girl
    من کلا با ینفر لاس میزنم بیب 
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۵۲
    ناشناس

    آها..الان غیر مستقیم ردم کردی؟باشه..

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۵۳
    bad girl
    من کی ردت کردم؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۵۲
    ناشناس

    من همون روحم :/

    فک نکنم خیلی

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۵۳
    bad girl
    چه گویم والا 
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۵۴
    ناشناس

    هوم..پس..با منم لاس میزنی؟

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۵۸
    bad girl
    بستگی داره کی باشی! 
    اگه کیوتچه من باشی اره 
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۲:۵۹
    ناشناس

    اخرین بار که گریه کردی کی و کجا و چرا بوده؟ 

     

    نمیش من فق بپرسم؟

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۰۰
    bad girl
    اخرین بار امروز داخل حموم بود دلیلشو نمیتونم بگم 


    اوهوم راحت باش بپرس
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۰۲
    ناشناس

    :)

    حرفات میگه که دیگه عاشق نیستی..

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۰۳
    bad girl
    عاشق بودن ک هستم ولی میدونی هیچ فرقی نداره چون در نهایت قرار نیس اتفاقی بیوفته یونو؟
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۰۵
    ناشناس

    عجب 

    اوک 

    دلتنگ کی هسی؟

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۰۶
    bad girl
    هیچکس 
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۰۵
    ناشناس

    عاشق منم هستی؟

    میدونی..بعضی از حرفات اذیتم میکنه..میگه تو اون آدم سابق نیستی..منم باید دهن دلمو ببندم که انقد برات نزنه:)

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۰۷
    bad girl
    یاخدا 
    من نشناخته نمیتونم نظرمو بگم هوم؟ .... من همون ادم قدیمم فقط یکم تغییر کردم 
    میای خ؟ ب نفع هردومونه 
  • ⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۰۸
     ⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉

    نه نمیام خ..

    من جر نمیخورم..

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۰۹
    bad girl
    وای اپا لعنت بهتXDDDD
    منو بگو میخواستم نصیحت کنم سه ساعتXDDDDD
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۱۰
    ناشناس

    مگ میشه؟

    گرل// بوی فرند دری؟

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۱۰
    bad girl
    خیر ندارم XDDD
  • ⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۱۲
     ⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉

    ای جانم..منتظرم نصایح گهربارتو بشنوم..

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۱۲
    bad girl
    اولین نصیحت هرگز با من وارد رابطه نشوید چون تهش روز دوم کات میکنیمXDD
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۱۳
    ناشناس

    بت نمیومد نداشته باشی گرل 

     

    عاشق کسی هسی حالا؟

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۱۴
    bad girl
    چرا همه همینو میگن هوففف=-= 


    با اجازه بزرگترا کوچیکتره و سایرین افراد مجلس بله هستم
  • ⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۲۱
     ⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉

    حیف شد که..بیبی..نمیتونی یکمم شده به من فک کنی؟

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۲۲
    bad girl
    تففففف این سم اخر شبیXDDDDD
    هعییی قلبم نمیزنه برات لعنتی...صداش نمیاد...
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۲۱
    ناشناس

    کیا هسن تو بیان که بیشتر بقیه دوسشون دری؟

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۲۳
    bad girl
    آپا نکبت
    اوما 
    جیوو نکبت 
    بچ باکره 
    آیسا جزغاله
    و کودکانم 
  • ⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۲۷
     ⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉

    ولی من نبضشو زیر لبام حس میکنم..

     

    #ناشناس

    اپای نکبت منظورش اپای هاتشه..به دل نگیر..

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۲۸
    bad girl
    اون برای تو نیست لعنتی... 


    نکبت درستشه 
  • ⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۳۴
     ⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉

    برای خودم میکنمش دال..

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۳۴
    bad girl
    یو کنت لاو ...یو کنت... مای هارت فور عه...
  • ⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۳۸
     ⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉

    جون..جرر..پاره م..

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۳۹
    bad girl
    لعنت منم پارم XDD
    این چه اسیدیه اخه...
  • ناشناس
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۴۷
    ناشناس

    من بینشون نیسدم نه؟ 

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۴۸
    bad girl
    خیلیا نیستن لاو
  • 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۵۸
    🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

    اگه آشتی نکنم تا ابد قهر میمونیم؟!

     

    ینی باور کنم بخاطر من بود؟:/XD😭😭

  • bad girl
    ۲۱ دی ۰۰، ۲۳:۵۹
    bad girl
    متاسفانه بله چون من تو این مسائل بدم لاو 


    تا حدی بله بخاطر یو بود
  • 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•
    ۲۲ دی ۰۰، ۰۰:۰۶
    🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

    فاک یو مادِر اوکی پس آشتی میکنم خبرت..ایش...

     

    عجب..خرسندم')

  • bad girl
    ۲۲ دی ۰۰، ۰۲:۰۹
    bad girl
    گیلیلیلییییی 


    :"))))
  • ناشناس
    ۲۲ دی ۰۰، ۰۷:۴۲
    ناشناس

    تهش؟ من همین الانم خودم و خودمم

     

    میخوام بخندم._.

  • bad girl
    ۲۲ دی ۰۰، ۰۸:۲۱
    bad girl
    گوود 


    بخند 
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۲ دی ۰۰، ۰۹:۵۶
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    گووووززز بخوووررر ترشیدهههههه=-=

    مامانی اون پین های مبارک رو سیو کن گشادی رو بذار کنااااررر=-=

  • bad girl
    ۲۲ دی ۰۰، ۱۱:۳۰
    bad girl
    خفه بابااااا

    سیون 
  • ناشناس
    ۲۲ دی ۰۰، ۱۱:۰۶
    ناشناس

    عاو چطوری؟"^"

  • bad girl
    ۲۲ دی ۰۰، ۱۱:۳۰
    bad girl
    هیون لعنتییییییییی 
  • ناشناس
    ۲۲ دی ۰۰، ۱۱:۳۵
    ناشناس

    پانی لعنتی ترررررxD

  • bad girl
    ۲۲ دی ۰۰، ۱۱:۳۹
    bad girl
    برو گمشو نیومده کرم میریزیXDDDD
  • ناشناس
    ۲۲ دی ۰۰، ۱۱:۴۳
    ناشناس

    میدونم که برم گم شم از فراقم اشک میریزی سو.. فعلا همینجا هستمxDDD

  • bad girl
    ۲۲ دی ۰۰، ۱۱:۴۴
    bad girl
    وای خدایا اعتماد ب سقفت به کی رفته بیب؟XDDD

    هیون من زمینو ریدممممم XDDDD
  • ناشناس
    ۲۲ دی ۰۰، ۱۱:۴۸
    ناشناس

    دیگه وقتی ادم اینهمه کاریزماتیک باشه اعتماد به سقف یه چیز طبیعیهXDDD

     

    چیز جدیدی نیسxDDDDD 

  • bad girl
    ۲۲ دی ۰۰، ۱۱:۵۳
    bad girl
    وای خدایا نمیری کاریزماتیک بچXDDDD


    نکبت با لباس سرخ اومده با کله کچلش میگه دیدی از همه جا سوال اوردم؟ شما نخونده بودیدXDDD
  • ناشناس
    ۲۲ دی ۰۰، ۱۴:۴۶
    ناشناس

    پووونیاااااا ._.

  • bad girl
    ۲۲ دی ۰۰، ۱۶:۳۷
    bad girl
    رونییییی
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۲ دی ۰۰، ۱۸:۴۸
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    کوفت=-=

     

    اها حذف کنم پین رو؟

  • bad girl
    ۲۲ دی ۰۰، ۱۸:۵۲
    bad girl
    اره حذف کن
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۲ دی ۰۰، ۱۸:۵۳
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    اوک

  • bad girl
    ۲۲ دی ۰۰، ۱۸:۵۵
    bad girl
    :")
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۲ دی ۰۰، ۱۸:۵۶
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    مامانی..

  • bad girl
    ۲۲ دی ۰۰، ۱۸:۵۷
    bad girl
    جانم 
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۲ دی ۰۰، ۱۸:۵۷
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    ناراحت شدیی=-=؟

  • bad girl
    ۲۲ دی ۰۰، ۱۸:۵۸
    bad girl
    نبابا از چی ناراحت شم
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۲ دی ۰۰، ۱۹:۰۱
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏

    هیچی نمودونم=-=

  • bad girl
    ۲۲ دی ۰۰، ۱۹:۰۴
    bad girl
    خب چیزی نیس
  • ناشناس
    ۲۳ دی ۰۰، ۲۲:۰۰
    ناشناس

    خسته نباشی پان پانیییی•-•

  • bad girl
    ۲۳ دی ۰۰، ۲۲:۰۲
    bad girl
    تنکیوو 
    ولی برا چی خسته نباشم؟●-●
  • ناشناس
    ۲۳ دی ۰۰، ۲۲:۰۵
    ناشناس

    ولکاممم

    بابت امتحانااااا•-•

  • bad girl
    ۲۳ دی ۰۰، ۲۲:۰۶
    bad girl
    اهااا

    هنوز مونده باورت میشهههه؟=-= 
    ادبیات ، عربی و ریاضی موندن گاد...
  • ناشناس
    ۲۳ دی ۰۰، ۲۲:۱۰
    ناشناس

    بعله در جریانم هانی•-•

    تا ۲ دی امتحان داری....

  • bad girl
    ۲۳ دی ۰۰، ۲۲:۲۶
    bad girl
    نو تا 2 بهمن دو دی گذشتXDD

    تو از کجا میدونی؟=-=
  • ناشناس
    ۲۳ دی ۰۰، ۲۲:۲۸
    ناشناس

    عااا:") من سفر در زمانم چون همش می کنم قاطی می کنم😹💔😐😎

     

    چون خودت بهم گفتی •-•

  • bad girl
    ۲۳ دی ۰۰، ۲۲:۲۹
    bad girl
    عجب😂😂


    منننن؟ همو میشناسیم؟
  • ناشناس
    ۲۳ دی ۰۰، ۲۲:۳۱
    ناشناس

    بعله دیگه:")

     

    بله:*)

  • bad girl
    ۲۳ دی ۰۰، ۲۲:۳۱
    bad girl
    زیاد حرف میزنیم؟
  • ناشناس
    ۲۳ دی ۰۰، ۲۳:۱۱
    ناشناس

    نمی دونم راستش ولی هی داره بیشتر می شه•-•

  • bad girl
    ۲۳ دی ۰۰، ۲۳:۲۰
    bad girl
    اوووو خوبه پس 

    احیانا اون نکبتی نیستی که صب تو وات دعوامون شد؟XDD
  • Unique •-•
    ۲۴ دی ۰۰، ۱۱:۰۳
    Unique  •-•

    من متاسفانه اصلا شمارتو ندارم که واتساپتو داشته باشم که اصلا بخوام دعوا بگیرم :")

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۱۱:۰۷
    bad girl
    وای یونیک تو بودی!؟ XDDDDD

    با آنیتا اشتباهت گرفتم ببخشید XDDD
  • Unique •-•
    ۲۴ دی ۰۰، ۱۱:۳۴
    Unique  •-•

    بسسسس:")😹

     

    اشکال نداره هانی😹❤

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۱۱:۳۶
    bad girl
    خداروشکر 🥲😭😭😂😂😂😂
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۱۹:۱۲
    ناشناس

    سلومممممم

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۱۹:۱۸
    bad girl
    هاییی 
    عار یو اوکی تودی؟
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۱۹:۱۹
    ناشناس

    یعس ایم اوکی

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۱۹:۳۱
    bad girl
    گوود 

    چخبر؟
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۱۹:۳۴
    ناشناس

    هیچ سلامتی 

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۱۹:۳۶
    bad girl
    خوبه 
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۱:۵۴
    ناشناس

    -

    بریدددد کناررررررررر

    جذاب ترین و ددی ترین فرد وارد میشود😌

    مگه نه بیب؟ 

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۱:۵۶
    bad girl
    وای ددی جذابمممممم با اینکه زیر دو دیقست نحرفیدیم میصت بودممم 

    + پارم لعنتیXDDD
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۱:۵۶
    ناشناس

    -

    میدونم لاو.. میدونم... 

     

     

    +من بیشتررررررررر🤣🤣🤣🤣

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۱:۵۸
    bad girl
    فاز ددی بودنت منو کشته لعنتیXDDDD


    کراش جدیدمو میشناسی ددی؟
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۱:۵۸
    ناشناس

    -

    مث بعضیاااااااا که فک میکنن خیلی هات و ددین 

    چ اشکال داره منم باشم😌؟ 

     

     

     

    کیه بیب؟ :>

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۱:۵۹
    bad girl
    اه دس رو دلم نذار که از دستشون خونههههه ی مشت بچه ادعای هات بودن دارن نکبتا 


    قالبمه*-* هربار میبینمش ذوق مرگ میشم*-*
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۰۱
    ناشناس

    -

    دقیقاااااااااااااا

     

     

     

    جونززززززززززززز*----*

    جیخخخخ*-*

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۰۲
    bad girl
    جالب ترین نکته سن بشدت پایینه یونو._. 


    جیخخخخخ*-* 
    بعد یادم بنداز اخبار جدید یچیزیو بدمت 
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۰۴
    ناشناس

    -

    باور کن حقه:/

     

     

     

     

    واااایییی جررررر خبرررررر؟ بیام خ یا تو میایییی؟ 

    جیخخخهثرص8سنضخصخصخض8صخصخ

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۰۴
    bad girl
    من پان حق گو بیدم:" 

    ارهههههه خبررر تو بیا خ نکبت 
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۱۶
    ناشناس

    کله کچل...xDDD 

    شور و عشق همکلاسیات خوابید به سلامتی؟XD

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۱۸
    bad girl
    درد و کچل من راپونزل کله سیاهمXDDD
    وای مگه اینجور فوشش میدادن میخواستن یکیو بندازن زیر ماشینش پیاده شه برگه هارو بدزدن ولی دریافتن که حتی با دزدیدنم نمیشه نمره اوردXDDDD
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۱۹
    ناشناس

    سلام بر اونی سکشی باحال خودم 

    چ میکنی

     

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۲۱
    bad girl
    سلام بر تو لاو 
    ادبیات میخوندم تو چی؟
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۲۱
    ناشناس

    کی میخوای قبول کنی تو با کله‌ی کچل سکسی تری؟*^* xD

    شکست عاطفی تحصیلی خوردن")

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۲۳
    bad girl
    ب بقیه بگو پرنسس نوبت من که میشه کچل نه؟ من گوناه دالم خبTT
    اصن نگم بهتره فک کن دبیر دینی مراقب امتحان بود بعد گذاشت جابجا شیم از رو هم بنویسیم تهشم گفت شما صفرم نمیگیرید با این آقا برگه هاتونو بدیدXDDD
  • ꒰۪۪۫𑁬˖ 𝐓𝖺𝗇𝗒 ໒۪۪۫꒱ ‌‌
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۲۷
    ꒰۪۪۫𑁬˖ 𝐓𝖺𝗇𝗒 ໒۪۪۫꒱ ‌‌

    ناشناس نمیام ولی دلام دلتنگ شما 

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۲۸
    bad girl
    هیی فاطییی منم دلتنگت بودم دختر
  • ꒰۪۪۫𑁬˖ 𝐓𝖺𝗇𝗒 ໒۪۪۫꒱ ‌‌
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۲۹
    ꒰۪۪۫𑁬˖ 𝐓𝖺𝗇𝗒 ໒۪۪۫꒱ ‌‌

    شناخت:» 

    خوبی؟؟ 

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۲۹
    bad girl
    معلومه میشناسم 
    اوهوم تو چی؟
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۳۰
    ناشناس

    اینا موج محبت منو میرسونه بچه-^-

    واااییی از این دبیر دینی هایم ارزوستxDDD

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۳۱
    bad girl
    برو بابا قلب من داره میشکنه لعنتیTT
    بخدا خیلییی خوبه مثلا سرگروه دینی کل شهره ولی پایستXDDD
    این مرتیکه کچل همرو دیوونه کردهXD
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۳۰
    ناشناس

    سلام

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۳۲
    bad girl
    سلام 
    خوبی؟
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۳۶
    ناشناس

    خوبم.. ت چی

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۳۷
    bad girl
    عایم گود 
    چخبر؟
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۳۷
    ناشناس

    خب چطور میتونم بهت بگم پرنسس وقتی به چشم یه سوسک کچل دوست داشتنی  بهت نگاه میکنمTT

    نچ نچ تو فرصت همنشینی با همچین ادمی رو داری اونوقت نگران یه مرتیکه کچلی؟؟Y-Y

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۳۸
    bad girl
    برو لعنتییییییی قلبم بفاک رفتتتتTT

    اییی بره گمشه مرتیکه بخدا از روز امتحان تا الان سر بابامو بخاطر این خوردم XDDD
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۳۹
    ناشناس

    فایتینگ

    منم زیست میخوندم 

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۴۰
    bad girl
    امتحانت تموم نشده؟
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۴۰
    ناشناس

    خبر ک هیچی حصلم سر رفته

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۴۱
    bad girl
    میخوای بازی کنیم؟
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۴۲
    ناشناس

    چ بازی

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۵۲
    bad girl
    ج ح
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۵۶
    ناشناس

    سلوم=-=

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۲:۵۸
    bad girl
    سلام =-= 
    عار یو اوکی؟
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۰۰
    ناشناس

    خوب ح

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۰۱
    bad girl
    بزرگترین ترست!؟ 
    منم ح
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۰۰
    ناشناس

    نچ خوف نیستم=-=

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۰۲
    bad girl
    ایگووو چرا 
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۰۲
    ناشناس

    حشرات

    کراشت؟

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۰۳
    bad girl
    ندارم 
    ج ح؟
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۰۵
    ناشناس

    ح

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۰۶
    bad girl
    از چ اخلاقی متنفری؟ 
    ح
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۱۰
    ناشناس

    دورویی

    کسایی ک ت بیان یکم ب تایپ ایده الت نزدیکن؟

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۱۱
    bad girl
    رایت 
    جدن نزدیک نیستن هیچکدوم 
    ج ح؟
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۱۲
    ناشناس

    اوه پس تایپت باید خاص باشه ها؟

    ح

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۱۴
    bad girl
    خاص ک ن ولی خب یسری چیزا هستن ک مهمن برام 

    کراشت تو بیان؟
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۱۴
    ناشناس

    چون شوهرم مرده/:

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۱۵
    bad girl
    خدا رحمتش کنه:/
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۱۵
    ناشناس

    ن خدا چوب بکنه ت کانش=-=

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۱۷
    bad girl
    چ کرده نکبت؟=-=
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۱۶
    ناشناس

    عاها

    ندرم میدونی..

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۱۷
    bad girl
    اوهومم 
    منم ح
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۱۸
    ناشناس

    نکبت الان با من بودی ترشیده؟=-=

    خیاانتت کردههه

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۲۱
    bad girl
    ترشیده تویییییی با اون پدر نداشتت=-= 

    از بس نکبت و ترشیده ای والا
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۲۳
    ناشناس

    بابا دارمممممممم یوکیهه عبضیی=-=

    خفهه شوو ب بابابزرگم گفتم اذیتم میکنی=-=

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۲۷
    bad girl
    عه بابای منم هست=-= 
    چقدم اپا دعوام کرد وای خدایااااا
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۲۵
    ناشناس

    دوست دری چی از بیان حذف شه؟

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۲۷
    bad girl
    چن نفر رو اعصاب 

    ج ح؟
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۲۹
    ناشناس

    ج

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۳۰
    bad girl
    شناس بیا 
  • 𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 ..
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۳۲
    𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 ..

    خب..

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۳۳
    bad girl
    حدس میزدم 

    کاتنی این روزا خوبی؟
  • ناشناس
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۳۶
    ناشناس

    ن باو هنو فردا زیسته بعد فارسی بعدشم ریاضی :|

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۳۸
    bad girl
    زیست اسونه ما عربی و ادبیات و ریاضیمون مونده
  • 𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 ..
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۳۷
    𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 ..

    ضایه بودم؟

     

    خوبم.. خدت چی

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۳۸
    bad girl
    کم و بیش 

    مطمئنی؟
  • 𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 ..
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۴۰
    𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 ..

    مرسی.

     

    نباشم؟

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۴۲
    bad girl
    یجوری هستی اینروزا 
  • 𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 ..
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۴۵
    𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 ..

    مث قبل نیسم ن؟

    رو مود شاد بودن نیسم.. نیاز ب ی استراحت درم

  • bad girl
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۴۹
    bad girl
    باید استراحت بدی ب خودت
  • 𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 ..
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۳:۵۱
    𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 ..

    الن ت استراحتم

    ازم ناراحت نشو خوب..؟ سعی میکنم مث قبل بشم

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۰:۰۲
    bad girl
    ای بابا چ ناراحتی اخه دختر نگران خودتم 
  • 𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 ..
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۰:۰۳
    𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 ..

    نگران من نباش.. من درس میشم

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۸:۱۳
    bad girl
    امیدوارم 
  • ناشناس
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۰:۱۰
    ناشناس

    های

    (خیلیم تاثیر گذار.)

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۸:۱۳
    bad girl
    های 
    خوبی؟
  • ناشناس
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۰:۱۷
    ناشناس

    میبینم جمع ددیا جمعه.

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۸:۱۳
    bad girl
    ددیXDDD
    اره همه از دم ددین اینجاXDD
    نکنه توعم هستی؟
  • ناشناس
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۲:۲۸
    ناشناس

    زیستو وقتی میخونی آسونه ولی تو امتحان خیلی گودزیلا میشه 

    عربی هم بد نیس 

    وای من از ادبیات متنفرمااااا :|

    ریاضی هم بعضی وقتا خوبه بعضی وقتا بد :|

     

     

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۸:۱۴
    bad girl
    خداروشکررررررر دبیر زیست ما امتحانش رو خوب گرفته بود 
    عربی تا دهم اره امسال سخته 
    ادبیات اوفففففففف
    ریاضی اسونهههه 
  • Candy Queen 🌈🍭
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۸:۳۸
    Candy Queen 🌈🍭

    سلام 😁👋

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۸:۳۹
    bad girl
    سلام لاو خوبی؟
  • Candy Queen 🌈🍭
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۸:۴۴
    Candy Queen 🌈🍭

    مثل همیشه جواب سر وقت...

    قربونت تو خوبی؟ 👀 

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۸:۵۰
    bad girl
    یسس 

    شکر خوبم 
    همو میشناسیم؟
  • ناشناس
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۸:۵۵
    ناشناس

    مال ما سخت میگیره سوالاشم زیاد میده با وقت کم :|

    آره فعلا ک آسونه 

    من یادم نمیاد تا حالا ادبیات بیست بگیرم ناموصا همیشه ۱۸ میشم :|

    اینم فعلا آسونه

     

     

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۸:۵۶
    bad girl
    مال ما مستمراش افتضاح بود 18.5 بودم 16 بهم داد ولی ترم خوب گرفت 
    منم بیست نگرفتم بمولا یا 17 یا 18 البته راهنمایی بیست بود 
    ریاضی کلا اسونه
  • Candy Queen 🌈🍭
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۸:۵۸
    Candy Queen 🌈🍭

    ..... البته😁

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۸:۵۹
    bad girl
    تو پری نیستی؟ همون که وب لابوم و رد اسکوار داشت؟
  • Candy Queen 🌈🍭
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۹:۰۲
    Candy Queen 🌈🍭

    سرعت هوشت خیلی بالاست

    البته خودمم ^^

    بعد از 6 ماه اومدم بیان

    جو بیان خیلی عوض شده

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۹:۰۳
    bad girl
    هی بگی نگی یادم بودی 
    خوش اومدی دختر میبینم وب سوزی هم زدی 
    اره عوض شده خیلی چیزا
  • Candy Queen 🌈🍭
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۹:۰۴
    Candy Queen 🌈🍭

    😁😁

    وب سوزی که مال من نیست

    بگی نگی هم همه ی وبهامو حذف کردم

    الان فقط سه تا دارم وبلاگ

    که هیچکدومشون مال من نیستن خداروشکر

    با امتحانا چه خبر؟ مال ما غیر حضوری شدن 😂😂

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۹:۰۶
    bad girl
    اووو تا دلت بخواد من وب دارم البته فن سایت بیشتر تا وب 
    امتحانا هم میگذرن خداروشکر متاسفانه مال ما حضوریه😂
  • Candy Queen 🌈🍭
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۹:۰۹
    Candy Queen 🌈🍭

    شکر شکر

    باید بگم خیلی راحتم

    سریال موش رو که تمام کردم دیگه نگاه نمیکنم

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۱۰:۰۴
    bad girl
    من موش رو ندیدم سریال کاربر یافت نشد رو میبینم سریال زیبای حقیقی هم تازه تمام کردم


    راستی دیگه برگشتی؟
  • ناشناس
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۹:۳۳
    ناشناس

    خوبممم

    تو خوبی؟امتحانات تموم نشدن؟

    +چرا توقع دارم الان با همین چهار تا کلمه بشناسیم؟XD

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۰۹:۵۴
    bad girl
    نات بد ... نه تا دوم ادامه دادن تو چی؟ 

    + ببخشید خداییش اینجوری نمیشناسم XDD
  • ناشناس
    ۲۵ دی ۰۰، ۱۰:۰۵
    ناشناس

    خوب باش..

    اره خب درستانون زیادن:")

     

    +خب..من همون بچه نکبتتم ک نکبت تر ازش تو دنیا پیدا نمیشه و زیاد هم فحشت میده

    بفهم کی ام پلیزززز😭😭😂😂

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۱۰:۰۶
    bad girl
    اره ماشالا بالای ده تان 
    :)


    + وای من چهار تا از بچه هام نکبت و فحاشن تو چومی نیستی احیانا؟😂😂😂
  • ناشناس
    ۲۵ دی ۰۰، ۱۲:۰۷
    ناشناس

    من که خداتونم هه..

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۱۲:۵۸
    bad girl
    سقف بدبخت...
    # ددی بزرگ بیان
  • 🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•
    ۲۵ دی ۰۰، ۱۲:۳۷
    🌻•𝐈𝐦 𝐂𝐡𝐨𝐦𝐢•

    خسته نباشی:")♡

     

    +بلهههه خود نکبتمم😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۱۲:۵۸
    bad girl
    ممنان:")

    شناختم😂🥲
  • ناشناس
    ۲۵ دی ۰۰، ۱۴:۲۰
    ناشناس

    عاه..ددی بزرگ نه..God of daddies..

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۱۵:۵۶
    bad girl
    Right... God of daddies is here 
  • ناشناس
    ۲۵ دی ۰۰، ۱۷:۱۹
    ناشناس

    پارتی پارتی یههه..

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۱۷:۲۰
    bad girl
    پارتی دوس داری لاو؟
  • ناشناس
    ۲۵ دی ۰۰، ۱۹:۴۱
    ناشناس

    نیمه پر لیوانو ببین... از اون پروازیاشی ")))))

     

    یه روز میام باباتو از دستت نجات میدم"^"

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۱۹:۵۰
    bad girl
    عوضیییی نمیبخشمت=-= اگه دیدمت تا میخوری میزنمت=-= 

    بیا نجات بده XDDD
  • ناشناس
    ۲۵ دی ۰۰، ۲۱:۳۱
    ناشناس

    با تو آره.

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۲۱:۳۲
    bad girl
    خیلیم خوب 
    بیا بریم پارتی با هم میای؟
  • ناشناس
    ۲۵ دی ۰۰، ۲۱:۳۴
    ناشناس

    هوممم..من و تو..چه هات!

    مطمئنی میخوای با من بیای پارتی بیبی؟

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۲۱:۴۵
    bad girl
    هوممم می اند یو لاو 

    معلومه که میام ولی اگه مست کنم مواظبمی؟
  • ناشناس
    ۲۵ دی ۰۰، ۲۱:۴۶
    ناشناس

    خونه ی من جای مناسبی واسه مراقبت از افراد مسته.

     

    چه بچ..نونونو..XD

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۲۱:۴۷
    bad girl
    خونت کجاست لاو؟ 


    بچ ...xD
  • ناشناس
    ۲۵ دی ۰۰، ۲۱:۵۲
    ناشناس

    تو کوچهXD

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۲۱:۵۴
    bad girl
    درد و کوچهXD 
    حس مست کردن و پارتی رفتنمو پروندی...xD
  • ناشناس
    ۲۵ دی ۰۰، ۲۱:۵۴
    ناشناس

    میفهممxD

    به هر حال یه دختر با پدرش نمیره پارتی یونو؟

    مگه اینکه پدرش انقد هات باشه که بهش چشم داشته باشه..عاه..

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۲۱:۵۶
    bad girl
    اگه یه پدر هات داشته باشه و بونیتای باباشم باشه میتونه بره نه؟ 
    پدرش که هات هست بات...
  • ناشناس
    ۲۵ دی ۰۰، ۲۱:۵۷
    ناشناس

    هوممم..ولی درستش این نیس..تو باید با لاوت بری بیرون..اینطوری فک میکنن نظر بدی نسبت به آپات داری..

    البته اوکیه ها..من درکت میکنم..

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۲۱:۵۹
    bad girl
    اپام از هات بودنش خیلیا بش نظر دارن بات منکه نیستم فعلا...
    اوهوم ... 
    حالا آپا نمیخواد دخترشو بغل کنه؟
  • ناشناس
    ۲۵ دی ۰۰، ۲۲:۰۰
    ناشناس

    نگو..ریا میشه..xD

    چرا">

    *باز کردن دستام

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۲۲:۰۲
    bad girl
    اره نمیگم ریا میشه ددی ..XD

    * رفتن بغلش و نشستن کنارش 
    خیلی وقت بود بغل نکرده بودیا 
  • ناشناس
    ۲۵ دی ۰۰، ۲۲:۱۰
    ناشناس

    *محکممممممم بغل کردنت

    بغلای من دست نیافتنی شدن..جاست کیدین..موضوع اینه که مثل قبل دوست ندارم همه رو فرت و فرت بغل کنم..

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۲۲:۱۹
    bad girl
    کار خوبی میکنی یونو؟ بغلاتو ب همه نده ....
    منو که بغل میکنی نه؟ 
  • ناشناس
    ۲۵ دی ۰۰، ۲۳:۴۶
    ناشناس

    تو بونیتامی..البته..

  • bad girl
    ۲۵ دی ۰۰، ۲۳:۴۹
    bad girl
    خوبه پس ...
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7