Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۱۹ ب.ظ

heart tears (نوشته های من )+اپدیت شد :)


زندگی مثل بیگناه جهنم رفتن میمونه 
مثل با گناه به بهشت رفتن 
زندگی شادی برای اشک های توعه
گریه برای خنده هات...
زندگی هر چیزی هست که تو ازش متنفری اما من عاشقشم 

زندگی خلاصه ای از تضاد های ما هست ... 
تو در من و من در تو ....
اشنایی که دیگه بوی غریبه ها را میدی 

 


 

 

نوک بینیم رو بیشتر داخل شال گردنم فرو بردم .
چراغ های زرد رنگ ایستگاه قطار سایه ی بزرگ و سیاهی از من رو به روی برف های سفید رنگ انداخته بود .
حرف تو درست بود . حتی سایه ی من هم ترسناک بود . 
با این حال من هنوزم منتظر شنیدن صدای قدم های تو بودم .
اما به جاش صدای بوق قطار رو شنیدم که نزدیک و نزدیک تر میشد . 
به ورودی ایستگاه نگاه کردم و تو اونجا نبودی . 
قطار ایستاد و یکی از کارکنانش از اون پیاده شد .
به من گفت که اگر بلیط دارم سوار قطار بشوم و وقت برای توقف نیست ....
به من گفت همین حالا هم خیلی دیر شده اگر میخواهید سوار شید زودتر ..‌.
به تو گفته بودم که اگر نیای من میروم . اما با این حال هنوز هم منتظر بودم .
به سمت قطار میرفتم اما دنبال تو بودم .
سوار قطار شدم و از پنجره ایستگاه رو نگاه میکردم .
هنوز هم تو رو نمیدیدم . 
تا اینکه قطار حرکت کرد . 
و من تونستم تورو ببینم که اون ور ایستگاه پشت نرده ها با لبخند و چشم هایی که از اشک برق میزنه به من نگاه میکنی . 
با تعجب نگاهت کردم .
هر دو دویدیم .
من به جهت مخالف حرکت قطار با سوی پنجره ها و تو به جهت حرکت قطار برای دیدن من ....
تا اینکه پنجره ها برای دیدنت تمام شدند و قطار تند تر از تو حرکت کرد ...
بعد از رسیدن به مقصد من باز هم منتظرت ماندم . 
دوستت داشتم .
به اندازه ی قطره ی اب .‌.. شاید کوچک باشد اما وقتی تشنه باشی و اب در دسترس نداشته باشی ارزشش را میفهمی ....
دوستت داشتم .
به اندازه ی تمامی رنگ ها و طیف های بینهایتشان ...
دوستت داشتم .
به اندازه تعداد تمامی اعداد جهان....
دوستت داشتم .
به اندازه ی کلمه دوست داشتن ..‌‌.
اما هر چقدر بیشتر گذشت ، باور کردم که نمی ایی .
باور کردم که دیگر نیستی .
فراموشت کردم . 
و حالا بعد از ان همه سال ،
من و تو باز روبه روی هم ایستاده ایم .
با این تفاوت که من دیگر عاشقت نیستم .
تو دیگر معشوقم نیستی .
من دیگر مجرد نیستم .
و تو دیگر ان ادم سابق نیستی .
دیگر بلند قامت و ورزیده نیستی .
دیگر نمیدرخشی .
دیگر ان کسی نیستی که یک عمر قلبم را اشغال کرده بود .
لبخند زدی . 
لبخند زدم .
نگاهت به برق انگشتر دستم افتاد . 
نگاهم به صورت شکسته ات افتاد .
حالا ما دوباره روبه روی هم ایستاده ایم .
با این تفاوت که هردو دیگر هم را نمیشناسیم ....
و از هم امیدی برا شناختن نمی خواهیم .....
ما فقط روبه روی هم ایستاده ایم ....
و قرار است از کنار هم بگذریم .
بدون تپش قلبی . بدون لبخند های احمقانه و بچگانه ....
فقط
ایستاده ایم ....

 

(

اینم دومین نوشتمه که خیلی دوسش دارم و دیشب نوشتمش و اینکه بی مخاطبه

)

 


 

دستم را روی قلبم گذاشتم .

 

جایی که زمانی خانه ی تو بود .

 

جایی که, حالا خانه ی درد است .

 

جایی که, حالا تاریکی در ان زندگی‌میکند و عجیب است که هنوز هم در تکاپوی جذب اکسیژن است .

 

جالب است,که هنوز میتپد و هنوز زنده است .

 

بعد از تو,همه چیز مرد .

 

همه چیز دفن شد .

 

بعد از تو, همه چیز تاریک شد .

 

اما, عجیب است که هنوز هم زنده هستم .

 

بعد از تو,عشق مرا از فرزندی طرد کرد ‌.

 

بعد از تو, تاریکی مرا در آغوش گرفت و حمایت کرد .

 

بعد از تو, درد با من هم بازی شد .

 

نفرت موهایم را نوازش کرد .

 

غم برایم قصه میگفت, تا زیر سایه ی شب بخوابم .

 

اشک صورتم را برای خندیدن های بی دلیل قلقلک میداد .

 

بعد از تو, مرگ عاشقشم شده بود ....

 

بعد از تو, شبی نبوده که به دیدنم نیامده باشد و اشک های خشک شده ی صورتم را نبوسیده باشد.

 

شبی نبوده است, که با دسته گلی از جنس گل های سیاه مرگ به دیدنم نیامده باشد ...

 

فکر نمیکردم بعد از تو عاشق کسی شوم .

 

اما بعد از تو, وقتی وارد خانواده تاریکی شدم و با مرگ اشنا شدم .... عاشقش شدم .

 

او به من قول داد که میتواند کاری کند که دوباره ببینمت به شرطی که با او بروم .

 

گفت هر وقت اماده بودم به او بگویم .

 

حالا من اینجا نشسته ام .

 

موهایم را شانه زدم .

 

لباس سفیدی را به تن کردم .

 

و ارایش کم رنگی به صورت دادم .

 

حال من اینجا نشسته ام.

 

و منتظر مرگ هستم تا مرا عروس خود کند .

 

و بعد مرا به دیدن تو بیاورد .

 

دستم را روی قلبم میگذارم .

 

جایی که زمانی تو در انجا زندگی میکردی .

 

با لبخند های درخشانت .

 

و حالا میخواهم با گرفتن تپش از این خانه ، آن را خراب کنم .

 

من اینجا نشسته ام .

 

منتظر مرگ برای دیدن تو .

 

فقط امیدوارم هنوز مرا به یاد داشته باشی ....

 

 

DQ@

 


 

که گفته است بی سخنان قانون نمی شکنند؟

 

من گلی را میشناختم, که برگ های سبز قوانین را زیر قدم هایش گذاشت و راه عاشقی را در پی گرفت .

 

من گلی را میشناختم,که برخلاف نامش رفتار کرده بود .

 

من افتاب گردانی را میشناختم, که عاشق ماه شده بود و در اغوشش جان سپرده بود .

 

که گفته است بی سخنان قانون نمیشکنند؟

 

من افتاب گردانی را میشناختم,که با ماه همبستر شده بود

 

@DQ

 


 

گم کرده ام .

 

واژه ای را

 

عطری را

 

لبخندی را

 

حالی را

 

چشمان پر شوری را

 

من یک تو گم کرده ام در بین روزمرگی هایم.

 

و تو، به اندازه ی تمام "تو" های گم شده لحظه های زندگی ام، به من بدهکاری .

 

به اندازه ی تمام لحظاتی که باید دستم میان موهایت میلغزید، یک تو به من بدهکاری .

 

به اندازه ی تمامی شاخه گل هایی که من با عشق خریدم و اما دست تو ان هارا لمس نکرد و لب هایت نخندید ، یک تو به من بدهکاری .

 

به اندازه حس لمس اشک های پاک تو ، قلب بزرگ و شاد تو ، حس صدای دل نشین لبخند هایت ، یک تو به من بدهکاری .

 

به اندازه ی تمامی ثانیه هایی که از هوای نفس هایت استفاده میکردم

 

و به اندازه ی تمامی دوستت دارم هایی که مرا از گفتن و شنیدنشان دریغ کردی،

 

یک

 

تو

 

به من

 

بدهکاری .

 

تو به من خودت را بدهکاری و بی خیال از من و احساساتم ، بدهی مرا به کس دیگری پرداخت میکنی .

 

و در این بین من به وجود خودم

 

احساساتی که بی دلیل خرج شده اند را بدهکارم ...

 

و چه داد و ستد زیبایی :)

 

 

@DQ

 

(این یکیو ویژه برای یه ادم خاص نوشتم امیدوارم یروز با اینکه یجورایی نمیاد وبم ولی ببینتش :) )


 

_به نظر تو یه آرزو رو چند بار باید بگی تا براورده شه ؟

 

+به نظر من هر آرزویی رو باید یک بار گفت .

 

_چرا ؟

 

+ چون اسمش آرزو عه . اگر بیشتر بگیش تبدیل به یه دعای روزمره میشه . آرزو رو یک بار میگن و منتظرش میشن و دیگه بهش فکر نمیکنن . اما براش میجنگن . ارزو هدفیه که به وسیله کائنات و تو جلو میره ، نه دعایی که گوش اسمون رو هرروز پر کنه

 

@DQ

 


 

_بیا تغییری در باور هایمان انجام دهیم...
بیا باور کنیم شاید شیطان عاشق حوا بود که به آدم سجده نکرد !

 

+عشق چنین قدرتی دارد ؟

 

_عشق همینقدر پر قدرت پایه های عبادت هفتاد هزار ساله را در هم شکست !
.
.
.
در دلش زمزمه کرد

 

"عشق همینقدر پر قدرت قبله ی عبادتم را سمت تو چرخاند ....
همینقدر پر قدرت مرا غرق تو ساخت ....

 

حال من از تو میپرسم

 

مگر میشود عشق قدرت نداشته باشد ؟"

 

@DQ

 

بالاخره کامبک دادم:)

 


 

اینا نوشته های من هستن و به احتمال زیاد اپدیت میشن 

خوشحال میشم نظرتون رو راجبشون بدونم 

 

 

❤ ℜ  ❤ ❤ ℜ  ❤ ❤ ℜ  ❤ ❤ ℜ  ❤ بلاگر پریشان حال ℛℴ𝒿𝒶𝓃 ,, 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 ب کراشتون مدیونین اگه رو کراشم کراش بزنین😐😑🔪 (جیسونگ دوم آنی😔💙) پیکای ویکتورررر عررررررررررررررر 😂🍷🤧 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 SANA ... 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 SANA ... SANA ... SANA ... SANA ... ..saba 💔🚶🏻‍♀️ SANA ... SANA ... Unique_shi :) Mood:Error,404, Not Found(جانم فدای اکسو)(خارج از مدار)(لیلین خرسیِ ترانه و همه)(همزاد یونا*-*) **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ SANA ... SANA ... SANA ... بطری اب معدنی  :" 98شیر Emma 🌨️ Emma 🌨️ ℛℴ𝒿𝒶𝓃 ,, ℛℴ𝒿𝒶𝓃 ,, 𝐕𝐢𝐨𝐥𝐞𝐭 シ︎ مبهوت =) Rooni .AM . Namkookv :) Rooni .AM . Namkookv :) Rooni .AM . Namkookv :) Rooni .AM . Namkookv :) **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ niloo  niki  **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌ فینگیل:|  خر هلی:|من رو جنی کراشم:|خر بلوبری:|(جیوو) فینگیل:|  خر هلی:|من رو جنی کراشم:|خر بلوبری:|(جیوو) فینگیل:|  خر هلی:|من رو جنی کراشم:|خر بلوبری:|(جیوو) فینگیل:|  خر هلی:|من رو جنی کراشم:|خر بلوبری:|(جیوو) Emma 🌨️ ~  اومارا ~ SANA ... 𝑪𝒐𝒏𝒏𝒊𝒆 𝒔 𝒅𝒂𝒖𝒈𝒉𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 مبهوت =) 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ
Last Comments :
۷۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ❤ ℜ ❤
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۱۷:۲۴
    ❤ ℜ  ❤

    خیلی خفنن!!

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۱۷:۲۵
    bad girl
    تنکس عه لات هانی
  • ❤ ℜ ❤
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۱۷:۲۵
    ❤ ℜ  ❤

    خدایی عالی بود نمیدونم چجوری توصیف کنم @^@

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۱۷:۲۷
    bad girl
    خخخ نظر لطفته عزیزم ^^

    راستی تو رها بچه منی درسته؟ 
  • ❤ ℜ ❤
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۱۷:۳۱
    ❤ ℜ  ❤

    اوهوم من بچه خیلیام 😂

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۱۷:۳۱
    bad girl
    عه توعم ک مثه منی منم صدتا ننه بابا دارم اینجا
  • ❤ ℜ ❤
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۱۷:۳۲
    ❤ ℜ  ❤

    تازه یه مدت خواهر بیان بودم، هرکی تو بیان بود خواهرش بودم ولی دیگه خواهر هیچکس نیستم.. 😂

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۱۷:۳۸
    bad girl
    خخخ ریلیییی؟منم با همه ی مدت یه نسبتی  داشتم
  • بلاگر پریشان حال
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۱۷:۴۴
    بلاگر پریشان حال

    به به. خیلی خوب بود *_*

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۱۷:۴۵
    bad girl
    خیلی ممنونم*-*
  • ℛℴ𝒿𝒶𝓃 ,,
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۲۰:۲۶
    ℛℴ𝒿𝒶𝓃 ,,

    چه قشنگ :)

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۲۱:۱۴
    bad girl
    مرسی:)
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۲۰:۴۹
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    چه پارادوکس دلنشینی "-"

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۲۱:۱۵
    bad girl
    به اندازه چشمای جذابت دلنشینه:"
  • ب کراشتون مدیونین اگه رو کراشم کراش بزنین😐😑🔪 (جیسونگ دوم آنی😔💙)
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۶
    ب کراشتون مدیونین اگه رو کراشم کراش بزنین😐😑🔪 (جیسونگ دوم آنی😔💙)

    هوم*-*

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۲۲:۵۶
    bad girl
    *-*
  • پیکای ویکتورررر عررررررررررررررر 😂🍷🤧
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۰:۰۹
    پیکای ویکتورررر عررررررررررررررر 😂🍷🤧

    'رگ ب رگ شدن مغزم 

    مغزم رگ ب رگ شد فاک خ گوده

  • bad girl
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۰:۱۱
    bad girl
    خخخخ چطوری تو؟خ وقته نبودی
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۱:۵۳
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    عاح بلخره یکی جذابیت چمای منو کشف کرد "-" 💙

  • bad girl
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۱:۵۹
    bad girl
    اه اره جذابیت چشماتو مرا گمراه خویش کرده
  • SANA ...
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۶:۳۱
    SANA ...

    عررررررررررررر

  • bad girl
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۶:۴۵
    bad girl
    عررر تر 

    سالام سانایی*-*
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۶:۳۵
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    هق اوما دومییی خیلی قشنگگ بوددددT~T

  • bad girl
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۶:۴۶
    bad girl
    ممنانم فرزندم *-* 
  • SANA ...
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۶:۴۶
    SANA ...

    سلووم *-* 

  • bad girl
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۶:۴۸
    bad girl
    خوبی؟
  • SANA ...
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۶:۵۳
    SANA ...

    یس یس تو چطوری؟ 

  • bad girl
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۶:۵۴
    bad girl
    شکر خوبم 
  • SANA ...
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۶:۵۵
    SANA ...

    شکررررررر

    راستی تو با سپهر نسبتی داری *-* ؟ 

  • bad girl
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۶:۵۸
    bad girl
    یسسس دارم هم داداشمه هم بابامه*-* چرا؟
  • SANA ...
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۶:۵۹
    SANA ...

    چون داداش منم هست *-* ❤

  • bad girl
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۷:۱۰
    bad girl
    عههههه پس خواهر گشتیممم
  • ..saba 💔🚶🏻‍♀️
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۷:۰۴
    ..saba 💔🚶🏻‍♀️

    دومیه عجیب به دلم نشست

  • bad girl
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۷:۱۰
    bad girl
    ریلیییی؟خداروشکر 
  • SANA ...
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۷:۱۱
    SANA ...

    جرر به به ، هم عمت میشم هم خواهرت😂💔

  • bad girl
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۷:۱۳
    bad girl
    به به خیلیم عالییی عمه ی عزیز تر  از جانم
  • SANA ...
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۷:۱۳
    SANA ...

    عرررر 😂❤

  • bad girl
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۸:۱۶
    bad girl
    عررررررر ترررر
  • Unique_shi :)
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۷:۴۱
    Unique_shi :)

    متن دومت خیلی قشنگهههه

    فقط برای اینکه واقعا نقد کنم بزار  یه چیزی بگم^^

    وقتی یه متنی رو می نویسی یا محاوره ای بنویس کلشو یا کتابی باهم دیگه سعی کن قاطیش نکنی(توی هر دوتا متنت قاطی کردیشون:) )

    و اینکه از ویرگول واسه کمک به خواننده بیشتر استفاده کن^_^

     

     

  • bad girl
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۸:۱۷
    bad girl
    مرسیییی یونیکو شی 

    درسته نظرت مرسی بابت گفتن ایرادم 

    ویرگول رو سعی میکنم ولی یکم مشکل تو استفاده ازش دارم 
    بازم ممنونم هانی^^
  • Mood:Error,404, Not Found(جانم فدای اکسو)(خارج از مدار)(لیلین خرسیِ ترانه و همه)(همزاد یونا*-*)
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۲۰:۰۵
    Mood:Error,404, Not Found(جانم فدای اکسو)(خارج از مدار)(لیلین خرسیِ ترانه و همه)(همزاد یونا*-*)
    هولمونی قلمت خیلی خوبههههههههه
  • bad girl
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۲۰:۴۹
    bad girl
    مرسیییی خرس منننن
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۱۰:۰۷
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    سلمم بد گرلی

  • bad girl
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۱۰:۱۰
    bad girl
    هی سلامم اوپا خوبی؟
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۱۰:۴۴
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    خوبم تو خوبی

  • bad girl
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۰۱
    bad girl
    مرسی منم خوبم 

    میگم اوپا تو شیمی بلدی؟
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۰۱
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    شکر

    نه 

  • bad girl
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۱۰
    bad girl
    ^^
  • SANA ...
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۱۹:۳۶
    SANA ...

    عرررررر T-T 

  • bad girl
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۱۹:۳۷
    bad girl
    خخخخ تو هر روز عر میزنیا
  • SANA ...
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۱۹:۴۲
    SANA ...

    اکثر اوقات فقط جررر 

  • bad girl
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۱۹:۴۷
    bad girl
    جررررر 

    سانایی تولدت کیه؟
  • SANA ...
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۱۹:۴۸
    SANA ...

    جررر 

     

     

    من ۷ اذر 

  • bad girl
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۱۹:۵۰
    bad girl
    عه اذر ماهی هستی خیلیم عالی
  • بطری اب معدنی :"
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۱۹:۵۱
    بطری اب معدنی  :"

    اره اذر ماهی ام

  • bad girl
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۱۹:۵۴
    bad girl
    خیلیم خوب
  • 98شیر
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۲۰:۱۳
    98شیر

    سلام

    فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس اشتراک گذاری ویدیو...اهنگ...فایل


    https://98share.com/

  • Emma 🌨️
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۲۰:۱۶
    Emma 🌨️

    اوه خدای من، این خیلی خیلی خیلی قشنگ بود:)))

    حتی نمیتونم یه قسمت رو انتخاب کنم و بگم فقط این! تمام قسمت هاش! تمامشون پر از مفهوم و معنی بود.

    خیلی دوسش داشتم:)

  • bad girl
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۲۰:۱۸
    bad girl
    خوشحالم که خوشت اومده امای عزیز 

    :)))
  • Emma 🌨️
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۲۰:۱۷
    Emma 🌨️

    اجازه دارم کپی‌ش کنم؟:)) 

  • bad girl
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۲۰:۱۸
    bad girl
    البته چرا که نه
  • ℛℴ𝒿𝒶𝓃 ,,
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۲۱:۱۶
    ℛℴ𝒿𝒶𝓃 ,,

    خوبی ؟!

  • bad girl
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۲۱:۳۳
    bad girl
    شکر خوبم تو خوبی؟
  • ℛℴ𝒿𝒶𝓃 ,,
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۲۱:۳۵
    ℛℴ𝒿𝒶𝓃 ,,

    شکر ...میگذره

  • bad girl
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۲۱:۵۸
    bad girl
    خوب بگذره ایشالله 
  • 𝐕𝐢𝐨𝐥𝐞𝐭 シ︎
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۳:۲۶
    𝐕𝐢𝐨𝐥𝐞𝐭 シ︎

    اینجا رو میفالویی؟؟

  • bad girl
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۳:۳۴
    bad girl
    البته 
  • مبهوت =)
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۵:۵۲
    مبهوت =)

    خیلی لذت بخشه خوندن نوشته هایی که کلماتش از دریچه قلب نویسنده جاری شده

    خوندن نوشته های قشنگت خیلی لذت بخش بود لیدی:d

  • bad girl
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۶:۰۳
    bad girl
    خیلی ممنونم 
    خوشحالم که خوشتون اومد
  • Rooni .AM . Namkookv :)
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۶:۳۰
    Rooni .AM . Namkookv :)

    چههه خشگل مینویسی :")

  • bad girl
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۶:۳۱
    bad girl
    مرسییییی سعی میکنم از اعماق وجودم بنویسمو حسمو به بقیه منتقل کنم 


    راستی رونی تولدت کیه؟
  • Rooni .AM . Namkookv :)
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۶:۴۳
    Rooni .AM . Namkookv :)

    نه واقعه من خوشم اومدددد 

    مخصوصا از اون دومیه 

     

    12 / 9 / 2006 😂😂

    همون ۲۱ شهریور ۸۵ :"))

     

  • bad girl
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۶:۴۹
    bad girl
    واییی مرسییییی 

    ایشالله که حافظم یاری کنه یادم بمونه:"
  • Rooni .AM . Namkookv :)
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۶:۵۲
    Rooni .AM . Namkookv :)

    خاهششش یاهاااهااا 🤧🤧💜💜💜

     

    با روز تولد نامجون یکیه  شاید کمکی  بکنه 🤧😂💔

  • bad girl
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۶:۵۳
    bad girl
    عهههه راس میگی با تولد نامی یروزه 

    از قضا تولد منو شوگاعم تو یروزه:"
  • Rooni .AM . Namkookv :)
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۶:۵۴
    Rooni .AM . Namkookv :)

    به بهههه

    پس من یادم میمونهههه :"^)

  • bad girl
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۶:۵۶
    bad girl
    منم دیگه یادم میمونه :^"
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۷:۱۵
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    لنتی بیا بدهیت رو بده دیگ :D

  • bad girl
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۷:۱۵
    bad girl
    خخخخ خدانکشتت اوپا
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۷:۱۶
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    میخوای شر خر شم ؟ :D

  • bad girl
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۷:۱۸
    bad girl
    نه نه دستت طلا همین بمون 
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۷:۱۹
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    شر خر که خوب بود برات

    باشه نمیشم :D

  • bad girl
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۷:۲۰
    bad girl
    افریننننن 

    راستی اوپا یسوال رشتت انسانی بود دبیرستان ؟
  • niloo niki
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۷:۲۰
    niloo  niki

    سلام اونی 

  • bad girl
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۷:۲۱
    bad girl
    سلام عزیزدلم 
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۷:۲۲
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    اره 🤦‍♂️

  • bad girl
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۷:۲۵
    bad girl
    میگم شما درسی بنام زمین شناسی داشتین؟
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۷:۲۹
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    اومم پشیمونم

    حس میکنم سرم کلاه رفته 😅

  • bad girl
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۷:۳۲
    bad girl
    یااااا اوپا به اون خوبی البته شاید علاقه نداشتی بش 

    پس کدوم رشته میری؟
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۷:۳۳
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    علاقه هم زیاد ندارم ینی داشتم دیگه ندارم

    پزشکی که از ما گذشت :D

    میمونه دندونی دارویی چیزی

  • bad girl
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۷:۳۴
    bad girl
    عه دندون بسی پر درامده رسما نونت تو روغنه منم احتمالا یا میخوام برم روانشناسی یا دارو
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۷:۳۵
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    اره بیا ببرمت خون بهت نشون بدم ترست بریزه :D

  • bad girl
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۷:۵۷
    bad girl
    نه نه دستت طلا من صد سال سیاه نمت خون ببینم
  • فینگیل:| خر هلی:|من رو جنی کراشم:|خر بلوبری:|(جیوو)
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۹:۱۴
    فینگیل:|  خر هلی:|من رو جنی کراشم:|خر بلوبری:|(جیوو)

    سلوم خاله خوبی

  • bad girl
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۹:۱۷
    bad girl
    سلاممم جیوویی مرسی تو خوبی!
  • فینگیل:| خر هلی:|من رو جنی کراشم:|خر بلوبری:|(جیوو)
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۹:۱۹
    فینگیل:|  خر هلی:|من رو جنی کراشم:|خر بلوبری:|(جیوو)

    خوبم!

    چه خبرر

  • bad girl
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۹:۱۹
    bad girl
    هیچی والا بیخبررررم تو چخبر؟
  • فینگیل:| خر هلی:|من رو جنی کراشم:|خر بلوبری:|(جیوو)
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۹:۲۰
    فینگیل:|  خر هلی:|من رو جنی کراشم:|خر بلوبری:|(جیوو)

    منم خبری نیست😐💔

    هعی.. 

  • bad girl
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۹:۲۰
    bad girl
    هعیی 

    فرزندم  تو ج ح بازی کردی؟
  • فینگیل:| خر هلی:|من رو جنی کراشم:|خر بلوبری:|(جیوو)
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۹:۲۲
    فینگیل:|  خر هلی:|من رو جنی کراشم:|خر بلوبری:|(جیوو)

    پس فکر کردی خودم میام همچین اسمی میزارم😐💔

    با ج ح ب چوخ رفتم

    اما کرم دارم باید بازی کنم😐💔

  • bad girl
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۹:۲۶
    bad girl
    خخخخ منم اولاش مثه تو بودم همش بازی میکردم و ب چوخ میرفتم
  • Emma 🌨️
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۲۰:۴۴
    Emma 🌨️

    « من افتاب گردانی را میشناختم,که با ماه همبستر شده بود»

    معرکه بود! 

    اون قسمتی که افتاب گردون عاشق ماه میشه، وای تحت تاثیر قرار گرفتم:)

  • bad girl
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۲۱:۵۲
    bad girl
    وای اره خودمم عاشق این قسمتشم یجورایی میشه گفت نماد یه عشق نافرجام یا ممنوعست 

    خوشحالم ک دوسش داشتی:)
  • ~ اومارا ~
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۳۵
    ~  اومارا ~

    خیلی طولانی بود حال نداشتم بخونم :/

     

    * صداقت را از اومارا بیاموزید 😐 *

  • bad girl
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۱۶:۵۶
    bad girl
    عجبببب صداقتی ای اومارای اعظم 
  • SANA ...
    ۲۲ خرداد ۰۰، ۱۷:۲۰
    SANA ...

    عرررررررررر

  • bad girl
    ۲۲ خرداد ۰۰، ۱۷:۲۱
    bad girl
    عرررررررر سانایی 
  • 𝑪𝒐𝒏𝒏𝒊𝒆 𝒔 𝒅𝒂𝒖𝒈𝒉𝒕𝒆𝒓
    ۲۲ خرداد ۰۰، ۱۷:۲۳
    𝑪𝒐𝒏𝒏𝒊𝒆 𝒔 𝒅𝒂𝒖𝒈𝒉𝒕𝒆𝒓
    چقد قشنگ :) افرین :))
  • bad girl
    ۲۲ خرداد ۰۰، ۱۷:۲۵
    bad girl
    مرسی عزیزم :)
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۲ خرداد ۰۰، ۱۷:۳۵
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    سلام اوما خوبی؟

  • bad girl
    ۲۲ خرداد ۰۰، ۱۷:۳۶
    bad girl
    سلام عزیزم مرسی تو خوبی؟
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۲ خرداد ۰۰، ۱۷:۴۰
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    شکر

    من...نه:)

    چخبر؟

  • bad girl
    ۲۲ خرداد ۰۰، ۱۷:۴۳
    bad girl
    چی شده؟

    هیچی والا بیکاری و سلامتی  تو چخبر؟
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۲ خرداد ۰۰، ۱۷:۵۵
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    مهم نی

    منم هیچ سلامتی

  • bad girl
    ۲۲ خرداد ۰۰، ۱۸:۰۲
    bad girl
    اوکی اذیتت نمیکنم 

    ^^
  • مبهوت =)
    ۲۲ خرداد ۰۰، ۱۹:۲۷
    مبهوت =)

    از اونجایی که همه نوشته هات قشنگن و همه حتما بهت میگن قشنگ مینویسی

    پس منم تصمیم گرفتم تنوع ایجاد کنم و بگم اصلا قشنگ نمینویسی که برات یکنواخت نشه و حوصلت سر نره

     

     

    میبینی چه بچه باحالیم:|

  • bad girl
    ۲۲ خرداد ۰۰، ۱۹:۴۶
    bad girl
    خخخخ کلییی انرژی دادی بم
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۲۳ خرداد ۰۰، ۰۱:۴۶
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    این اخریه چه قشنگ بود *-* 

    راستی DQ چیه اخر بعضیاشون هست؟

  • bad girl
    ۲۳ خرداد ۰۰، ۰۹:۵۶
    bad girl
    مرسی*-*

    اون مخفف دارک کویین ب انگلیسیه
  • c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ
    ۱۴ تیر ۰۰، ۲۱:۴۹
    c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ

    پانی؟! 

  • bad girl
    ۱۴ تیر ۰۰، ۲۱:۵۲
    bad girl
    اوپااااااااا تویی؟
  • c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ
    ۱۴ تیر ۰۰، ۲۱:۵۳
    c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ

    یس خود خودمم 🗿

    مهمون غیر قابل پیش بینی ای داری xD🗿

  • bad girl
    ۱۴ تیر ۰۰، ۲۱:۵۴
    bad girl
    واییی اوپااااااااا دلم برات تنگ شده بود لعنتی بیا بخلممممم 
  • c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ
    ۱۴ تیر ۰۰، ۲۱:۵۷
    c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ

    به‌به اوپا فدات بشه #-#

    اومدم '-' 

  • bad girl
    ۱۴ تیر ۰۰، ۲۱:۵۷
    bad girl
    واییی خدا نکنههههه*-*
  • c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ
    ۱۴ تیر ۰۰، ۲۱:۵۷
    c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ

    میدونستی عکست خیلی قشنگه ؟! 

  • bad girl
    ۱۴ تیر ۰۰، ۲۱:۵۸
    bad girl
    گاددد مرسیی اوپا 
  • c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ
    ۱۴ تیر ۰۰، ۲۱:۵۹
    c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ

    وبت و گم کرده بودم متاسفانه ಥ_ಥ

  • bad girl
    ۱۴ تیر ۰۰، ۲۲:۰۱
    bad girl
    هققق داداشم منو گم کرده بود؟ T_T
  • c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ
    ۱۴ تیر ۰۰، ۲۲:۰۰
    c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ

    عاشق فونت وبت شدم خودت زدی؟ '-' 

  • bad girl
    ۱۴ تیر ۰۰، ۲۲:۰۲
    bad girl
    یسسس خیلیییی باحاله...نه راستش هه ری بچم زده برام
  • c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ
    ۱۴ تیر ۰۰، ۲۲:۰۵
    c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ

    متاسفانه داداشت سردرگم شده بود گمت کرد😂

    یس عالیه، صب کن همون هه ری که قبلا بچه من بود؟! 

  • bad girl
    ۱۴ تیر ۰۰، ۲۳:۱۸
    bad girl
    هققق داداش بدT_T 
    یسس خودشه
  • c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ
    ۱۵ تیر ۰۰، ۰۰:۲۶
    c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ

    عه مگه هنوزم هست؟ آدرسش و میدی؟ 

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۰۰:۳۲
    bad girl
    یسس هستش

    کلیک  بفرما اینم ادرسشه 
  • c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ
    ۱۵ تیر ۰۰، ۰۰:۳۵
    c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ

    ممنون ❤️

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۰۰:۳۶
    bad girl
    خواهش اوپا^^
    راستی بیشتر ب خواهرت سر بزن نزار دلتنگ بشمT_T
  • c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ
    ۱۵ تیر ۰۰، ۰۰:۳۹
    c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ

    از این به بعد اینجام تو گوگل نشانه گذاری کردم گمت نکنم 🗿❤️

    یاد پارسال این موقع افتادم 🗿

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۰۰:۴۱
    bad girl
    هققق افرینننT_T 
    عه پارسال این موقع من بیان بودم اوپا؟
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7