Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۰۵:۲۱ ب.ظ

دوباره؟ سه باره؟ اما مهم؟+ جوابا اضافه شدنXD

کلیک

هرچی نگفتید یا توی دلتون بگید 

تنکس که شرکت میکنین

یااااا نکبت نباشید همتون بگید تا یجا بزارم آپدیت نکنم =-= 

 

چطو ب تو گیر ندادن؟

 

ج: صدبار بت گفتم تو گوشت نمیره اگه پوشش مناسب داشتی کار به اینجا نمیکشیدXDD 

 


 

پووونی :") تو خیلی باهوش و خوش قلم و مهربون و منطقی و با کامالاتی =-= با صالابات بوزورگواااری تو اوما

 

ج: گاد رونی عزیزدلم تویی؟*-* عادیه ک عاشق حرفات شدم؟TT

 


 

پانیتا ایز ریل″_″ خیلی تو دلم مونده بود بگمش″)

 

ج : گاد جایزه کامنت برتر رو میدم بهت XDDDD جدن نظر معرکه ای بودXD تو کیستی خداییش؟ 

 


 

پانی گل خودمی به منم اونی نگو آفلین🍃🍃🌼

 

ج: لیلی تویی؟ اگه رو مود کرم ریزی نباشم چشم نمیگمXD

 


 

پان پان دوست دارم

 

ج: ایگو منم دوست دارم لاو 

 


 

 

والا هیچی تو ذهنم نیست که بگم...ولی حس میکنم یه کاری کردم که باعث شده از دستم ناراحت یا عصبانی بشی: اوما کاری کردم؟

 

ج: اممم فک نکنم عزیزم میخوای بیای خ ؟ هوم؟ 

 


 

میصتم:)

 

ج: من همینجام تو نمیای خ؟:) 

 


 

میتونم صدات کنم پان پان؟ هرکی که باشم؟ بعدا میفهمی کیم 😂

 

ج: اره بابا راحت باش و بگو کیستی😂😂

 


 

مراقب خودت باش

 

ج: توعم همینطور 

 


 

لاو یو اونی ♡

 

ج: لاو یو تو دونسنگی 

 


 

ععر پان دوباره داشتم بت فک میکردم🤣🤣🤣

 

ج: یویی لعنتیXDDD

 


 

دوست دارم ملکه

 

ج : منم همینطور ثنا درسته؟ 

 


 

دلم برات تنگ میشه..

 

ج: جایی میری لاو؟ 

 


 

خیلی گلی شما :/

 

ج: مرسی از شما:/

 


 

خیلی لاو یو اومایا اینو نگفته بودم*-*

 

ج: ایگو تو کیستی عزیزدل اوما؟*-* 

 


 

 
 

خیلی دوست دارم اونی خیلی خوبه نوشته هات هم عالین

 

ج: منم دوست دارم عسلم و ممنونم 

 


 

حال خوبت آرزومه ^^ مراقب خودت و خوبیات باش

 

ج: ایش انقد منو اکلیلی نکنید TT ... توعم مراقب خودت باش و بیا بغلم ببینم 

 


 

جنده تیتاپی گمشو از بیان بیرون چسناله کن بدبخت

 

ج: خب الان دلت خنک شد ؟ بقول شیرازیا بکوبش تو آب یخXDDD رعایت سن بقیه رو بکن ادم مثلا محترم هرچیم باشم از ادمایی امثال شما بهترم احمقای بچ تهش ک چی؟ افرادی ک باید با من باشن هستن بقیه هم ک امثال توعن و مایه عذاب بقین برید ب جهنم اخر ک معلوم میشه میبینیم کی ضرر میکنه 

 


 

بزار دیه جوابا رو"-"

 

ج: گذاشتم"-" 

 


 

اونی تو برام خیلی مهمی و خیلی دوست دارم ولی من واست هیچوقت اینطور نبودم نمیدونم دلیلش چیه واقعا کاش یکم بیشتر بهم توجه کنی :)

 

ج: عزیزدلم نمیدونم کی هستی اما بیا خ باشه؟ من منتظرت میمونم اونیو ببخش 

 


 

اونی بخاطر نکبت بازیا بعضیا خودتو اذیت نکن مردم نکبت زیادن:/ بیخیالشون باش خودشون از کاراشون حرص میخورنXD

 

ج: جیوو برگر نمای من بیخیالم دیگه واقعا برن ب جهنمXDDD گاد واژه نکبت خ سمهXD 

 


 

اومونی خیلی دوست دالم*-*♡

 

ج: منم دوست دالم آیسویی اوما*-* 

 


 

اومابزرگگگ اومابزرگگگ اومابزرگگگگگگگگگ ای لاب یوووو

 

ج: طنیییییییی عشق اومابزرگ منم دوست دارمممممم 

 


 

 

High 

 

ج: اگه منظورت سلامه ک باید بگم علیک"-" 

 


 

اوه کیتن دنبال یه ددی هستی ؟؟؟ یه جنده که دنبال توجه و با همه لاس میزنه؟؟؟ من امثال تو رو خوب میشناسم نظرت راجب شب جمعه چیه بیبه؟؟ منتظرتم؛") 

 

ج : نمیدونم تا چه حد ادم میتونه وقیح باشه ولی تو رکوردارشونی واقعا مراقب حرفات باش چون شخصیت نداشتتو میرسونن در ضمن من با کسی لاس نمیزنم و هیچ علاقه ای ب ادمای بی جنبه مثه شما ندارم و دفعه بعد منو با القابی ک برازنده خودتن 

 
 

میدونم تکراریه ولی از میخوام حرفای دلم رو بزنم نوشته هات رو خوندم و متوجه شدم حالت خوب نیست و خب احساس می کنم داری وانمود می کنی به خوب بودن به هر حال شما منو نمیشناسید من هم شما رو ولی احساس کردم نیاز داری یکی بهت بگه همه چی درست مبشه نمیدونم ولی احساس می کنم درک می کنم الان میگی این دختره ی خل و دیوونه کیه یه دفعه آمده پیام داده من همینجوری تصادفی وبتو دیدم کویین😂💞 و در آخر میخوام بگم مثبت فکر کن و امید داشته باش اتفاقاتی که افتاده دیگه افتاده و از دست تو هم کاری بر نمیاد. امیدوارم موفق باشی عزیزم💟

 

 

ج: اوه گاد تو کیستی ای عزیزدل؟ نظرت واقعا خوشحالم کرد ... من خوبم یا حداقل بد نیستم لاو...حق باتوعه دیر و زود داره اما بالاخره درست میشه احتمالا ... بیا خ بغلت کنم*-* 

 

 


خواهر شوهرمممم XD میصت عه لاتتتت .. همینجوری بی دلیل بگم .. خیلییییی میدوستمتتتتتتت مهربونم TT اثنم مزه نمیریزم دارم راست میگممممم ی درصد برا خودشیرینی فک نکنXD

 

 

ج: گاد لیزا تویی درسته؟ عروس گل این خاندان منم میدوستمت انقدم خودشیرینی نکن رو من ج نمیدهXDDDDD

 


خطاب ب اون ناشناسایی ک زر مفت زدن: ببینین همه آدما سلیقه خودشونو دارن تایپ خودشونو دارن و همه آدما تو زندگی چند نفرو دوس دارن و از چند نفر متنفرن این ک دهن بی مصرفتونو باز کنین شخصیت خودتونو میرسونین و اینکه وقتی کسی رو نمیشناسین دربارش حرف نزنین و نمیدونم کی یاد میگیرید آدم شید و ب همدیگه احترام بذارید واقعا اند اگ اگه از پان پان بدتون میاد اون شما رو مجبور نکرده فالوش داشته باشین و اگ یکم آدم رودین شناس میرفتین و مشکلتونو حل می کردید هوم؟ آن فالو دست دارید زر بزنید و تایپ کنین دیت ندارین آنفالو کنید لاولیا؟

 

 

ج: همه ی حرفات حقه واقعا ولی خب ولشون کن ادما زیادی بی پروا شدن لاو*-* بعدشم بیا خ میخوام بخلت کنم*^* ممنونم بابت حرفات 

 

 


اومای الاخمXD لاو یوTT

 

ج: لاو یو تو درسا نکبتXD


 

 

گاد بالاخره تموم شدن ممنونم بابت نظرات قشنگتون*^* واقعا با بعضیاش خیلی کیف کردم ^^ ولی بگید ببینم درست حدس زدم؟=-=🔪 کی ب کی بود؟=-= 

اگه بازم چیزی مهم بود اضاف میکنم 

 

جدن یادم نبود بازشون کنم"-"

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7