Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
۱۰ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است
bad girl
bad girl سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۵۳ ب.ظ

تیپ شخصیتی istj

تیپ شخصیتی ISTJ

  • آرام، جدی، وظیفه‌شناس و قابل اعتماد هستید
  • واقع‌بین، مسئولیت‌پذیر و بسیار متوجه مسائلِ جاری و روزمره زندگی هستید
  • نسبت به موضوعاتی که در اطراف شما در جریان است (مسائل خانه، محل کار و …) آگاه و متوجه هستید و حواس‌تان جمع است
  • برای رسیدن به اهدافتان برای مدت طولانی و به طور پیوسته و منظم تلاش می‌کنید
  • وقتی روی اهدافتان کار می‌کنید، تمرکز بالایی دارید و حواستان به راحتی به عوامل مزاحم پرت نمی‌شود
  • تصمیم‌گیری‌هایتان معمولا بر اساس معیارهای منطقی و غیرشخصی است
  • از این‌که همه چیز را مرتب و منظم کنید و در دسته‌بندی‌های مشخص قرار دهید بسیار لذت می‌برید
  • محل زندگی، میزکار، کمدها و اتاق شخصیتان معمولا مرتب و منظم است
  • رعایت آداب و رسوم و سنت‌های رایج خانوادگی و اجتماعی برای شما بسیار مهم و ارزشمند است
  • نسبت به آئین‌ها و رسوم خانوادگی، سازمانی یا اجتماعی بسیار وفادار و پایبند هستید

شرح خصوصیات تیپ شخصیتی ISTJ

افراد با تیپ ISTJ، شخصیتی ساکت و آرامدارند و دوستدار امنیت و زندگی مسالمت‌آمیز هستند. آن‌ها افرادی متعهدند که مسئولیت‌هایشان را بسیار جدی می‌گیرند.

این ویژگی از آن‌ها افرادی مسئول و قابل اعتماد می‌سازد که وظایفشان را تا انتها پیگیری می‌کنند و به دلیل رویکرد سازمان یافته و روشمندی که دارند اغلب از عهده وظایفی که به آنان محول می‌شود به خوبی بر می‌آیند.

به لحاظ شخصیتی معمولاً افرادی وفادار،ثابت‌قدم و قابل اعتماد هستند و برای صداقت و یکرنگی در اشخاص اهمیت زیادی قائل می‌شوند.

آن‌ها مصداق «شهروندان نمونه»ای هستند که اطرافیان می‌توانند به آنان اتکا کنند. ISTJها وظایف و تعهدات خود را در قبال خانواده، محیط کار و یا سازمان مربوطه‌شان به خوبی انجام می‌دهند.

اگرچه ISTJها عموماً افرادی جدی و رسمی به نظر می‌رسند اما در عین حال، گاهی از حس شوخ طبعی غیر منتظره‌ای نیز بهره‌مند هستند. آن‌ها این جنبه از شخصیت خود را خصوصاً در بین افراد خانواده و یا هم‌نشینی‌های کاری با همکارانشان از خود بروز می‌دهند.

ISTJها افرادی قانون‌مدار و سنت‌گرا هستند و از دیگران نیز انتظارات مشابهی دارند. آن‌ها قانون‌شکنی و هر آنچه برخلاف قوانین، چارچوب‌ها و سنت‌های پذیرفته شده باشد را تاب نمی‌آورند.

آن‌ها در روش‌های خود و انجام دادن کارها افرادی ثابت قدم هستند و تا زمانی که دلیل موجه و معقولی برای تغییر رویه خود نیابند، به همین منوال باقی می‌مانند.

اگرچه ISTJها معتقدند که امور باید بر اساس روال یکنواخت و از قبل تنظیم شده پیش بروند، با این حال در صورت وجود دلیل موجهی برای تغییر، آن‌ها حامی تغییر می‌شوند.

در صورتی که آن‌ها ترجیح شهودی خود را به اندازه کافی توسعه نداده باشند امکان دارد پایبندی‌شان به ساختار و نظم و برنامه به شکل وسواس‌گونه درآید به طوری که ممکن است انتظار داشته باشند همه چیز طبق یک ساختار از «قبل برنامه ریزی شده» پیش رود.

ISTJها در انجام تعهداتشان افرادی بسیارقابل اعتماد هستند به طوری که حرفشان در حکم یک قرارداد فسخ ناپذیر است.

در این صورت ممکن است دیگران به قدری به آنان اتکا کنند که روز به روز وظایف بیشتری روی دوش آن‌ها قرار گیرد. علاوه بر این ISTJها به خاطر حس تعهد و مسئولیت پذیری بالایشان معمولاً به ندرت قادر به نه گفتن و نپذیرفتن مسئولیت‌های اضافی محول شده هستند و در نتیجه مجبورند برای سامان دادن به این حجم از وظایف به‌طور ناخواسته ساعات طولانی مشغول به کار شوند.

آن‌ها برای دستیابی به یک هدف مشخصساعات طولانی مشغول کار می‌شوند و انرژی زیادی را صرف به انجام رساندن اموری می‌کنند که از نظر آن‌ها برای رسیدن به هدف مهم است.

اما هرگز حاضر نیستند کوچک‌ترین زمانی را صرف پرداختن به مسائلی کنند که در نظرشان بی‌معنی است و کاربرد عملی و ملموس ندارد. ISTJها ترجیح می‌دهند به تنهایی کار کنند اما در صورتی که نیاز به کار گروهی باشد می‌توانند مشارکت خوبی از خود نشان دهند و در کارهای تیمی نیز موفق باشند.

آن‌ها دوست دارند نسبت به وظایفشان پاسخگو باشند و از قرار گرفتن در موقعیت ریاست لذت می‌برند. ISTJها معمولاً به تئوری و تفکر انتزاعی بدون اینکه نتیجه عملی و واقعی آن برایشان کاملاً شفاف باشد اطمینان نمی‌کنند.

افراد با تیپ شخصیتی ISTJ بهای فوق‌العاده‌ای برای حقایق قائل‌اند و مجموعه‌ای از حقایق را با جزئیات در ذهن خود نگهداری می‌کنند. آن‌ها این کار را به کمک ترجیح حسی (S) خود انجام می‌دهند.

گاهی ممکن است ISTJها در پذیرش ایده‌هایی که با دیدگاه شخصی‌شان متفاوت است مقاومت کنند و تمایلی به تغییر روش خود نداشته باشند. اما در صورتی که اهمیت و ارتباط آن ایده با هدف اصلی برای آن‌ها به خوبی توضیح داده شود (خصوصاً از جانب کسانی که ISTJ به آنان اطمینان دارد) بلافاصله آن ایده برایشان تبدیل به یک اصل و قاعده می‌شود و از آن پس حمایت‌های لازم برای حرکت در مسیر ایده جدید از جانب ISTJ صورت می‌گیرد.

در این صورت آن‌ها به هیچ قیمتی وظیفه خود مبنی بر حمایت از آن طرح یا ایده را فراموش نخواهند کرد و در مواقع لزوم هرگونه امکانات ضروری را نیز فراهم خواهند کرد.

ISTJها گاهی قادر به درک احساسات شخصی خود و اطرافیان نیستند، آن‌ها ممکن است در بذل توجه فوری به نیازهای عاطفی دیگران مشکلاتی داشته باشند. بخصوص اگر زمان کافی برای درک این نیاز به آنان داده نشود.

علاوه بر این از آنجایی که آن‌ها اشخاصی کمال‌طلب هستند ممکن است تلاش‌های دیگران در نظر آن‌ها ناچیز باشد و در نتیجه به دیگران بازخورد مثبت لازم را ندهند. آن‌ها باید به خاطر بسپارند که هر از گاه به ستایش و تمجید از دیگران بپردازند.

یکی دیگر از مشکلات ISTJها این است که ممکن است در نشان دادن علاقه و محبت خود به دیگران با دشواری‌هایی رو به رو شوند اما در نهایت حس وظیفه‌شناسی و توانایی‌شان در انجام دادن کارِ مناسب در موقعیت مناسب به آنان کمک می‌کند تا حمایت، توجه و مراقبت خود را به اطرافیانشان (خصوصاً عزیزان و نزدیکانشان) ابراز کنند. در مجموع ISTJها به محض اینکه متوجه نیازهای احساسی اطرافیانشان شوند حداکثر تلاش خود را برای برآورده ساختن آن نیازها بکار خواهند بست.

ISTJها افرادی سنت‌گرا، خانواده‌دوست و وفادار هستند که تلاش زیادی را برای تأمین آسایش خانواده‌شان به کار خواهند بست. علاوه بر این آن‌ها والدینی مسئول خواهند بود که وظایف خود در قبال فرزندانشان را بسیار جدی دنبال می‌کنند.

از این رو آن‌ها معمولاً هرگونه امکانات لازم را با سخاوتمندی برای خانواده‌شان تأمین خواهند نمود. اگرچه ممکن است در ابراز عشق به نزدیکانشان دشواری‌هایی داشته باشند اما در هر صورت افرادی متوجه و مراقب نسبت به نیازهای آنان هستند. ISTJها ترجیح می‌دهند عشق و علاقه خود را با اعمالشان نشان دهند و ابراز کنند تا با کلمات.

افراد با این تیپ شخصیتی مهارت بالایی در پذیرش مسئولیت، برنامه‌ریزی، سازماندهی و تعیین چارچوب‌های مشخص و شفاف برای عملی نمودن برنامه‌ها از خود نشان می‌دهند.

آن‌ها افرادی عمل‌گرا و سخت‌کوش هستند که به موانع، اجازه ایجاد اخلال در راه رسیدن به اهدافشان را نخواهند داد. این افراد اعتبار و موجودیت خود را با دستاوردهایشان تعریف نمی‌کنند زیرا کسب دستاورد را یک مسیر معمول می‌دانند که در هر صورت باید طی می‌شد از این رو موفقیت‌هایشان برای آن‌ها امری عادی است.

تحت استرس ISTJها ممکن است شرایط دشواری را تجربه کنند به طوری که تنها روی جنبه منفی احتمالات متمرکز شده و انتظار وقوع فاجعه از رویدادهای پیش رو را دارند. در این صورت آن‌ها در مورد وظایفی که در انجامشان ناموفق بوده‌اند خود را به باد انتقاد خواهند گرفت. در چنین وضعی ISTJها از آرامش طبیعی خود فاصله می‌گیرند و قدرت شفافیت و رسیدگی به موضوعات به شکلی عقلانی را از دست خواهند داد، ادامه چنین احساساتی ممکن است به افسردگی آن‌ها نیز منجر گردد.

به طور کلی ISTJها دارای استعدادهای بالقوه زیادی هستند. آن‌ها افرادی توانا، معقول، منطقی و کارآمد هستند که خواهان برقراری امنیت و ایجاد ثبات و آرامش در زندگی هستند و در عین حال از ابزار لازم برای نیل به اهدافشان برخوردارند.

تیپ شخصیتی ISTJ با استفاده از کارکرد اصلی خود اطلاعات بیرونی را به کمک حواس پنج‌گانه دریافت می‌کند. کارکرد دوم این تیپ نیز فکری است، به این معنا که تصمیم‌گیری‌هایشان با چاشنی منطق و عقلانیت همراه است.

 

نقاط ضعف و قوت تیپ شخصیتی ISTJ

نقاط قوت تیپ شخصیتی ISTJ:

  • به تعهدات خود در رابطه عاطفی پایبند هستند
  • وظایف و مسئولیت‌های خود را بسیار جدی می‌گیرند
  • به خوبی قادرند آن‌چه که در ذهن‌اشان می‌گذرد را به طور شفاف بیان کنند
  • شنوندگان خوبی هستند
  • در مدیریت پول بسیار خوب عمل می‌کنند (اگرچه رویکردی محافظه‌کارانه و مقتصد نسبت به آن دارند)
  • انتقاد سازنده را با دقت می‌شنوند و در صورت لزوم آن‌را می‌پذیرند
  • به خوبی از عهده مدیریت تعارضات و مشاجرات بر می‌آیند، بدون این‌که تصمیماتِ تکانشی و برخاسته از عواطف اتخاذ نمایند

نقاط ضعف تیپ شخصیتی ISTJ:

  • ممکن است بر این باور باشند که همیشه و در همه موارد حق با آن‌هاست
  • ممکن است بدون این‌که خودشان متوجه باشند رویکرد «برنده-بازنده» به گفتگو داشته باشند و از مذاکره برد-برد فاصله بگیرند
  • در حالت طبیعی و عادی ممکن است با عواطف و خواسته‌های احساسیِ دیگران غریبه یا نسبت به آن‌ها بی‌توجه باشند
  • ممکن است آنقدر به ساختار و تبعیت از یک خط مشخص معتقد باشند که در نگاه دیگران متعصب جلوه کنند
  • ممکن است به اندازه کافی قدردان تلاش‌های دیگران نباشند و تحسین و حمایت لازم را از آنان دریغ دارند

 

 

 

 

 

 

 

 

اهم من یه istj بیدم و داشتم اینو میخوندم دیدم دقیقااااا بیانگر شخصیت منه 

IC.7  من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) 🌱😐worldwide sakineh IC.7  من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :| kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: Ponyo ^-^ IC.7  من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :| Ponyo ^-^ tanaz (سکینه کیوت 🍦) IC.7  من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :| IC.7  من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :| tanaz (سکینه کیوت 🍦) پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :| پشتیبانی آنلاینه کلاس های سرکار خانم اصغری :| IC.7  من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش IC.7  من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش IC.7  من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش IC.7  من رو بیبی(همون ددی شما ک من بهش میگم بیبی) کراش tanaz (سکینه کیوت 🍦) kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: SANA ... SANA ... kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: SANA ... SANA ... SANA ... SANA ... SANA ... kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: SANA ... kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: SANA ... ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑) niloo  niki  kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: Candy Queen 🌈🍭 kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: مای بیبی هانی لاو♡
Last Comments :
bad girl
bad girl يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷ ب.ظ

از بین نمیروند...

خاطرات هیچوقت از بین نمی‌روند، اونا فقط در عمیق‌ترین اعماق قلبمون غرق می‌شنوند :)e²

 

Memories never fade away, they just sink into the deepest corners of our heart.

 

 

پ.ن:لعنت ب فیزیک ک وقت باارزشمو داره هدر میده 

پ.ن2:حوصلم پوکیدددددد جالبیش اینه حال هیچ کاریم ندارم 

(عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh پون پونم*-* پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) 𝙣𝙖𝙧𝙞 ... ❤ ℜ  ❤ (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh پون پونم*-* Hyeon ri ❤ ℜ  ❤ 🍷🐉 SISU (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) ❤ ℜ  ❤ (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh Hyeon ri پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) 🍷🐉 SISU 𝙣𝙖𝙧𝙞 ... پون پونم*-* ❤ ℜ  ❤ پون پونم*-* (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) Hyeon ri (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh 𝙣𝙖𝙧𝙞 ... پون پونم*-* پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) Hyeon ri (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh پون پونم*-* پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) پون پونم*-* Hyeon ri (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh 𝙣𝙖𝙧𝙞 ... Hyeon ri پون پونم*-* (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh پون پونم*-* پون پونم*-* Hyeon ri پون پونم*-* Hyeon ri پون پونم*-* پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) پون پونم*-* پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) پون پونم*-* پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) پون پونم*-* پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) پون پونم*-* پون پونم*-* پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) 𝙣𝙖𝙧𝙞 ... ..  nobody niloo  niki  niloo  niki
Last Comments :
bad girl
bad girl شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۰۳ ق.ظ

انی بیا میخوام به زندگی امیدوارت کنم :/

 

 

 

 

جرررر این انگشت کوچیکمه ک واقعا کوچیکه :/

 

 

اینم دستمه ک بسی کوچولو موچولوعه و متاسفانه تپلم هست:/

هرچند چهار پنج روز پیش زدم ناخنامو نصف کردم دقیقا 

 

 

پ.ن:انتشار در اینده 

پون پونم*-* 🐚𝓘𝓶 𝔂𝓸𝓾𝓻    𝓕𝓲𝓵𝓽𝓮𝓻 ‌‌‌‌ پون پونم*-* bad girl SANA ... پون پونم*-* SANA ... SANA ... SANA ... Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) پون پونم*-* SANA ... SANA ... پون پونم*-* SANA ... پون پونم*-* SANA ... SANA ... SANA ... 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓 SANA ... L.Z.A Kpoper مستر کارن کت&لیدی لیزا *زوج کیوت کتز😻💕* 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓 kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: SANA ... L.Z.A Kpoper مستر کارن کت&لیدی لیزا *زوج کیوت کتز😻💕* SANA ... kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: L.Z.A Kpoper مستر کارن کت&لیدی لیزا *زوج کیوت کتز😻💕* 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓 SANA ... SANA ... kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: SANA ... ⊶paria - chan kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: SANA ... SANA ... SANA ... kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: SANA ... kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: SANA ... SANA ... kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: پشمک صورتی کارلا 🍓🌈 SANA ... SANA ... Banana Daddy .Yasy2007 SANA ... kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: Banana Daddy .Yasy2007 Banana Daddy .Yasy2007 Banana Daddy .Yasy2007 Dady Park.. Banana Daddy .Yasy2007 kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: Dady Park.. Banana Daddy .Yasy2007 kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: Dady Park.. Banana Daddy .Yasy2007 kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: Dady Park.. Banana Daddy .Yasy2007 kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: Dady Park.. Banana Daddy .Yasy2007 Dady Park.. kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: Banana Daddy .Yasy2007 kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: Banana Daddy .Yasy2007 karlA 🍓🥀 Dady Park.. kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:  •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍ Dady Park.. kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:  •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍  •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍ karlA 🍓🥀  •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍ ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)  •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍ Dady Park..  •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍ karlA 🍓🥀  •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍ kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: Dady Park..  •✿•...¤...⬤●...•⸙ 𝓕𝓐𝓕𝓨⸙•...●⬤...¤...•✿• ‍‍‍‍‍‍‍‍ karlA 🍓🥀 karlA 🍓🥀 karlA 🍓🥀 karlA 🍓🥀 karlA 🍓🥀 karlA 🍓🥀 ^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨ kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: ⊶paria - chan ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*) ⊶paria - chan ^^ Yui.vkook.tae.....سکینه کیوتی خشن :| ✨✨ مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو♡ مای بیبی هانی لاو♡ مای بیبی هانی لاو♡ niloo  niki  𝙣𝙖𝙧𝙞 ...
Last Comments :
bad girl
bad girl جمعه, ۲۷ فروردين ۱۴۰۰، ۰۷:۴۴ ب.ظ

butterfly

Verse 1: Jungkook]

 

아무것도 생각하지 마
به هیچ چیز فکر نکن

넌 아무 말도 꺼내지도 마
هیچ چیزی نگو، حتی یک کلمه

그냥 내게 웃어줘
فقط برام لبخند بزن

[V]

난 아직도 믿기지가 않아
هنوزم نمیتونم اینو باور کنم

이 모든 게 다 꿈인 것 같아
همه چیز مثل رویا میمونه

사라지려 하지마
سعی نکن ناپدید شی

[Pre-Chorus: Jungkook]

Is it true? Is it true?
آیا این واقعیه؟ آیا این واقعیه؟

You, you
تو تو

너무 아름다워 두려워
اونقدر زیبایی که من میترسم

 

[Pre-Chorus: Jimin]

Untrue, untrue
حقیقت نداره، حقیقت نداره

You, you, you
تو تو تو

[Refrain: Jungkook]

곁에 머물러줄래
پیشم میمونی؟

내게 약속해줄래
بهم قول میدی؟

손 대면 날아갈까 부서질까
میترسم بهت دست بزنم و بشکنی، پرواز کنی و بری

겁나 겁나 겁나
من از این میترسم، می ترسم

[Jimin]

 

시간을 멈출래
زمان و نگه میداری؟

이 순간이 지나면
اگه این لحظه بگذره

없었던 일이 될까 널 잃을까
تو پرواز کنی و بری

겁나 겁나 겁나
من از این میترسم، می ترسم

[Chorus]

(دوبار تکرار)
Butterfly, like a butterfly
پروانه، مثل یه پروانه

마치 butterfly, bu-butterfly 처럼
شبیه پروانه، فقط شبیه یک پروانه

[Verse 2: Suga]

넌 마치 butterfly
تو شبیه یک پروانه ای

멀리서 훔쳐봐 손 닿으면 널 잃을까
از دور امتحانش میکنم، اگه دستت رو لمس کنم از دستت میدم

이 칠흑 같은 어둠 속 날 밝히는 나비효과
این شب مه آلود رو تو روشنش میکنی

니 작은 손짓 한 번에 현실을 잊어 난
یه قدم (رویا) از تو و من واقعیت رو فراموش میکنم

 

[Verse 3: J-Hope]

살며시 쓰다듬는 바람 같아
مثل نوازش نسیمی که به آرومی منو نوازش میکنه

살포시 표류하는 먼지 같아
مثل غباری که به آرومی به سمت جلو شناوره

넌 거기 있지만 왠지 닿지 않아 Stop
تو اینجایی ولی من نمیتونم بهت دست بزنم

꿈 같은 넌 내게 butterfly, high
تو، کسی که برام مثل رویا یک پروانه ست

[Pre-Chorus: Jin]

Untrue, untrue
حقیقت نداره، حقیقت نداره

You, you, you
تو تو تو

[Refrain: Jungkook]

곁에 머물러줄래
پیشم میمونی؟

내게 약속해줄래
بهم قول میدی؟

손 대면 날아갈까 부서질까
میترسم بهت دست بزنم و بشکنی،پرواز کنی و بری

겁나 겁나 겁나
من از این میترسم، می ترسم

[V]

시간을 멈출래
زمان و نگه میداری؟

이 순간이 지나면
اگه این لحظه بگذره

없었던 일이 될까 널 잃을까
تو پرواز کنی و بری

겁나 겁나 겁나
من از این میترسم، می ترسم

[Bridge: Rap Monster]

심장은 메마른 소리를 내
ابن صدا از قلبم میاد

꿈인지 현실인지 알 수 없네
نمیدونم آیا این واقعیته یا رویاست؟

나의 해변의 카프카여
بهشت من

저기 숲으로 가진 말아줘
توی این جنگل (تاریکی) نرو

내 마음은 아직 너 위에 부서져
قلبم هنوزم داره برات تیکه تیکه میشه

조각조각 까맣게 녹아 흘러
تیکه هاش دارن به طور مرموزی آب میشن

(난 그냥 이대로 증발하고 싶어)
فقط میخواستم همینطور محو بشم

내 사랑은 영원인 걸
عشق من بی نهایت

It’s all free for you, baby
تمامش در اختیاره توئه عزیزم

[Refrain: Jungkook]

곁에 머물러줄래
پیشم میمونی؟

내게 약속해줄래
بهم قول میدی؟

손 대면 날아갈까 부서질까
میترسم بهت دست بزنم و بشکنی، پرواز کنی و بری

겁나 겁나 겁나
من از این میترسم، می ترسم

[V]

시간을 멈출래
زمان و نگه میداری؟

이 순간이 지나면
اگه این لحظه بگذره

없었던 일이 될까 널 잃을까
تو پرواز کنی و بری

겁나 겁나 겁나
من از این میترسم، می ترسم

[Chorus: Jimin]

Butterfly, like a butterfly
پروانه، مثل یه پروانه

마치 butterfly, bu-butterfly 처럼
شبیه پروانه، فقط شبیه یک پروانه

[Outro: Jin]

Butterfly, like a butterfly
پروانه، مثل یه پروانه

마치 butterfly, bu-butterfly 처럼
شبیه پروانه، فقط شبیه یک پروانه

 

این اهنگه اولین اهنگی بود ک بعد از ارمی شدنم شنیدمش خیلیییی دوسش دارم و برام خاطره انگیزه متن قشنگیم داره *-*

☘Li^ ^li ☘Li^ ^li پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) pink cotton candy*-* پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) ☘Li^ ^li پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) pink cotton candy*-* 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓 ☘Li^ ^li pink cotton candy*-* ☘Li^ ^li pink cotton candy*-* pink cotton candy*-* ☘Li^ ^li pink cotton candy*-* pink cotton candy*-* pink cotton candy*-* ☘Li^ ^li مای بیبی هانی لاو ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*) مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*) مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*) مای بیبی هانی لاو ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*) ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*) ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*) ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (خرسیِ ترانه و بقیه*-*)
Last Comments :
bad girl
bad girl دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۰۸ ب.ظ

ی لحظه بیاید یچیزی بگم بهتون

اول سلام امیدوارم ک خوب باشید 

دوم اینکه لطفا و خواهشا منو ب اسامی زیر صدا نزنید 

پانی,پانی پانی,پان پانی 

سه تا اسم بالا رو دیگه نگید پلیز 

ناجور میره رو مخم و عصبیم میکنه 

هرچی بگید فرق نداره فقط اونا نباشهبعدشم توی بیان دوتا پانته آ هست یکیش منم یکیشم ی بنده خدای دیگه لطفا اشتباه نگیرید بدم میاد یکی با یکی دیگه اشتبام بگیره 

در اخر 

هرکسی از من یا اخلاقم خوشش نمیاد ب من مربوط نیس 

بهرحال قرار نیس همه هم دیگرو دوس داشته باشن یا امثال اینا 

اگه خوشتون نمیاد بازم میگم مهم نیس فقط تنفر چن نفر برام مهمه ک خودشون میدونن 

اگرم مشکلی داری جاست انفالو کن همین 

روزتون خوش موفق باشید 

بای:)

..Nika .. ❤ ℜ  ❤ ✨😐worldwide sakineh niloo  niki  ❤ ℜ  ❤ Candy Queen 🌈🍭 Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) ..Nika .. ❤ ℜ  ❤ Candy Queen 🌈🍭 Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) 𝓟𝓪𝓻𝓴 𝓐𝓷𝓲 niloo  niki  ..Nika .. پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) ʝɛօռ  ռaʀɨ Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) Candy Queen 🌈🍭 پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) ..Nika .. پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) ʝɛօռ  ռaʀɨ ..Nika .. Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) ʝɛօռ  ռaʀɨ niloo  niki  پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓 ..Nika .. Park Se chan پاستیل خرسی... دونسنگ اون یکی سبا:) Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) ..Nika .. Park Se chan 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓 Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) ..Nika .. Park Se chan Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) Yuki .YG.JM ..Nika .. Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) Yuki .YG.JM ..Nika .. Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) پشمک صورتی کارلا 🍓🌈 Yuki .YG.JM Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) ..Nika .. Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) Ponyo ^-^ 𝑺𝒂𝒏𝒂 𝑷𝒂𝒕𝒆𝒓 Ponyo ^-^ Ponyo ^-^ Mahdis (سکینه عشق طناز⁦(。♡‿♡。)⁩) ⊶paria - chan ROSE RAIN  :) ROSE RAIN  :) ROSE RAIN  :) ROSE RAIN  :) IC.7 .A ROSE RAIN  :) ROSE RAIN  :) IC.7 .A ‌🍷😐لیلین خرسی (خرسیِ‌ ترانه و باقی اونیا *-*)😐🍷 م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ... م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ... م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ... م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ... م روباران کراشم هرکی نزدیکش شه شتکش میکنم:/ ... (:Fuck me Daddy Fuck me Daddy:) (:Fuck me Daddy SUGI SUGI SUGI مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو(که همه جا ادمینه:/) مای بیبی هانی لاو(که همه جا ادمینه:/) مای بیبی هانی لاو(که همه جا ادمینه:/) مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو مای بیبی هانی لاو
Last Comments :
Made By Farhan TempNO.7