Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
۹۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۱۶
    ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

    من بد نیص عاشپزیم

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۱۷
    bad girl
    میگم یه کمکی میکنی؟
  • Sepehr Army
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۱۶
    Sepehr Army

    من😂

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۱۷
    bad girl
    هق کمکم کن پلیز 
  • elena Vd
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۱۷
    elena  Vd

    چیو میخوای تفت بدی ؟

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۱۷
    bad girl
    پیازو 
  • ivanka ♡♡
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۱۸
    ivanka ♡♡

    آشپزیم ریده 😂

    افتخار کن بهم 😎😎

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۱۹
    bad girl
    عین خوردمی خخخ
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۱۹
    ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

    یع

    چع کمکی

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۰
    bad girl
    یه غذا میخوام درست کنم اما توش نه تخم مرغ نه غذاهای دریایی نه چرب باشه نه گوجه زیاد توش باشه چی خوبه؟
  • Sepehr Army
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۱۹
    Sepehr Army

    خب پیاز و تفت بده یکم طلایی بشه

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۰
    bad girl
    چقد طول میکشه طلایی شه؟
  • 야시. Yasy2007
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۰
    야시.  Yasy2007

    پیازو بریز توی یکوچولو روغن بعد بزار یکم باشه بعد هم بزن این ترفندو ادامه بده تا طلایی بشه

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۱
    bad girl
    الان انجام میدم
  • elena Vd
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۰
    elena  Vd

    پیاز و تا وقتی طلایی رنگ بشه تفت بده خب:/

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۰
    bad girl
    کهم زمانه چقد طول میکشه طلایی شه؟
  • ji yo ka
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۰
    ji yo ka

    من بلد نیسم

    ول اگه خیلی مهمه بوگو ع مامانم میپرسم¶-¶

    تفت دادن ین هی همش بزنی¶-¶

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۱
    bad girl
    مرسیییییی 
  • Sepehr Army
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۱
    Sepehr Army

    3 یا 4 دقیقه 

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۱
    bad girl
    اوکی بزار تا اول خوردش کنم
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۱
    ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

    مرغ بپز

    با برنج

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۱
    bad girl
    مشکل اینه شب برنج نمیخورم خخخ 

    عا خوراک مرغ خوبه؟
  • elena Vd
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۱
    elena  Vd

    خب تایمر گوشیتو روشن کن ببین چقدر طول میکشه ...!

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۲
    bad girl
    الان روشنش میکنم
  • Sepehr Army
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۲
    Sepehr Army

    مواظب باش! 

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۲
    bad girl
    الان میرینم تو غذا
  • Sepehr Army
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۲
    Sepehr Army

    خواهر من خوراک مرغ 4 ساعت طول میکشع:/

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۴
    bad girl
    یاخداااااا من گشنمه
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۲
    ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

    خوراکه مرغ کودومه؟*^*

     

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۴
    bad girl
    مرغ و رب گوجست نه؟
  • Sepehr Army
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۳
    Sepehr Army

    بعد ساعت 10 و نیم شب غذا درست میکنی؟ :/

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۴
    bad girl
    تا الان خونه بودن نکبتا تازه رفتن بالاخره میتونم یچی بخورم
  • Kim Hyeon ri
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۳
    Kim Hyeon ri

    چقد میخوای صبر کنی خوراک مرغ حاظر بشه😂😂

     

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۵
    bad girl
    من گشنمه واسه اولین بار
  • diyana nkl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۵
    diyana nkl

    من✌🏻✌🏻✌🏻

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۵
    bad girl
    بیا کمک کن
  • diyana nkl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۶
    diyana nkl

    چی میخای درست کنی؟ 

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۷
    bad girl
    نمیدونم فقط هرچیه با پیاز و مرغ باشه
  • diyana nkl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۶
    diyana nkl

    خونه تنهاییی مگه؟ 😐 

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۷
    bad girl
    فعلا اره
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۶
    ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

    اوم من خوراکشو نمد والا😐

    من یه دونه خوراک بلدم که با لوبیا صبزو مرغع

    بصیم خوشمزص*^*

    کوکو میتونی بپزیااا

    یا کتلت

    هنوزم خعلی دیر نشدی(زر میزنم دیر شدع😐)

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۸
    bad girl
    کتلت چیه؟ 
  • Sepehr Army
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۶
    Sepehr Army

    :/ خواهرم تو اینترنت بزن طرز تهیه خوراک مرغ نوشته 4 ساعت :////

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۷
    bad girl
    یاخداااااا چ کنممممم
  • Kim Hyeon ri
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۷
    Kim Hyeon ri

    یا خدا اولین بار؟😳 

    املت بزن دیگه چرا انقد به خودت زحمت میدی البته اگه بلدی 😂

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۸
    bad girl
    من تخم مرغ نمیخورم حساسیت دارم گوجه هم دوس ندارم 
  • diyana nkl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۸
    diyana nkl

    خو ماکرونی درست کن

    اسونه 

    اَه

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۹
    bad girl
    خخخ بدم میاد بعدشم ظهر خوردم
  • Sepehr Army
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۹
    Sepehr Army

    نمد عاممم نون رب بخور😂😂

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۰
    bad girl
    خخخخ باور کن اخرش باید همینکارو کنم 
  • Sepehr Army
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۲۹
    Sepehr Army

    سوسیس بخور:/

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۲
    bad girl
    نداریم تو خونه
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۰
    ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

    کتلت نمیدونی چیه؟😐

    صخنی ندارم😐

    کباب تابه ای درص کن بخور خو😐

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۲
    bad girl
    همونکه گوشت داره کتلته؟
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۱
     𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓  𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞

    من تو این مورد افتضاحممم😂😂

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۲
    bad girl
    همچنین خخخخ
  • Sepehr Army
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۱
    Sepehr Army

    عامممم گوجه کباب کن یه کتلت گوشت یا سیب زمینی درست کن نوش جان کن دیه

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۳
    bad girl
    اگه خودمو نسوزونم همینکارو میکنم
  • Kim Hyeon ri
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۲
    Kim Hyeon ri

    اخییییی میخوردی به داداشم میگفتم طرز تهیه بده:/

    لامصب ۹سالشه یه املتی میپزه ها -__-

    من خودم سالی یبار از گشنگی بمیرم هیشکی خونه نباشه میام درست کنم یه شکلی میشه که خودم به زور میخورم ولی این بشر انقد درست کرده حرفه ای شده

     

    جرررررر نون و ربم گزینه خوبیه😂😂

     

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۳
    bad girl
    جررررررر خوبه حداقل بلدی من گوزم حالیم نیس تازه تک فرزندم هستم 


    نون و رب خخخخ
  • Sepehr Army
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۳
    Sepehr Army

    خب حواست باشه!

    من پسرم ولی بلدم خواهر تو دختری تو میتونی ! عهه:/

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۴
    bad girl
    خخخخخ برادرم یزمانی اومدم نودل درس کنم انقد نابود شد که مجبور شدم با ابلیمو بخورمش
  • karmans angu
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۳
    karmans angu

    خوب اول از همه چی میخوای بپزی 

    دوم تفت یعنی همزدن و به همراه همزدن سرخ کردن😂

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۵
    bad girl
    خخخخخ میخوام کتلت گوشت بخورم 
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۴
    ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

    عارع

    نودل بخور:"

    بصی خوشمزه و مفید👌😹

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۵
    bad girl
    نودلللللل فکر خوبیه 

    اولین باری که درست کردم انقد افتضاح بود که مجبور شدم با ابلیمو بخورمش 
  • JRJL .Z.A
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۴
    JRJL .Z.A

    تفت دادن یعنی تفت دادن:/

    مثلا وقتی میگن قارچو تفت بده منظورشون اینه که بریز تو ماهیتابه تا آبش بره:/

    یا میگن پیاز تفت بده یعنی بزار تا سرخ شه:/

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۵
    bad girl
    بالاخره فهمیدم 
  • Sepehr Army
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۵
    Sepehr Army

    جانننن؟ /:

    نودل به اون آسونی آخه! 

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۶
    bad girl
    مثلاااااا خواستم یکم تندش کنم یه عالمه فلفل ریختم توش
  • karmans angu
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۶
    karmans angu

    😂من که فقط بلدم

    تخم مرغ نیمرو

    تخم مرغ ربی

    املت 

    سیب زمینی 

    کوکو سیب زمینی

    دیگه هیچی بلد نیستم😐💔

    بین اینا اگه خواستی درست کنی رو من حساب کن😂

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۷
    bad girl
    خخخخخ ممنونمممممم فسقلی 
  • Sepehr Army
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۶
    Sepehr Army

    راستی پروفم عوض شده   ؟ 

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۷
    bad girl
    شوگاعه اره؟
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۷
    ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

    عارع حالا فلن نودل درص کن بخور😹

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۸
    bad girl
    هعی درست میکنم اما تضمینی رو زنده بودنم نیس اون زمانا مامانم از بس اشپزیم بد بود نمیزاشت حتی تو اشپزخونه برم
  • karmans angu
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۷
    karmans angu

    😘😘😘

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۸
    bad girl
    بوججججج
  • Sepehr Army
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۸
    Sepehr Army

    خاک :/

    آره شوگاعه

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۹
    bad girl
    عا عوض شده 

    من هنو تو شک اینم هردومون تو یروز تولدمونه
  • JRJL .Z.A
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۳۹
    JRJL .Z.A

    خب پس الان دیگه چی مونده؟

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۴۰
    bad girl
    عا و اینکه فرق ابپز و بخار پیز چیه؟ 
  • Sepehr Army
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۴۰
    Sepehr Army

    😂من ساعت 17:34 دقیقه به دنیا اومدم 

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۴۰
    bad girl
    خخخ من ساعت نه صب دنیا اومدم 
  • Sepehr Army
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۴۰
    Sepehr Army

    😂

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۴۱
    bad girl
    خخخ
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۴۰
    ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

    بابا نودل درص کردن دیگه کاری ندارع کع:/

    قابلمه ای که برمیداری کوچیک باشه

    تا نصفه شایدم کمتر عاب پر کن

    عاب جوش اومد نودلو بریز

    یکم صب کن تا باز شع

    بدش موادشو بریزو تامام دیگع

    کاری ندارع که

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۴۱
    bad girl
    الان درست میکنم خدا بخواد 
  • آنی عاشق پیشه ددیسا/: ( ج ح شیطان صفت😐💔😹)
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۴۰
    آنی عاشق پیشه ددیسا/: ( ج ح شیطان صفت😐💔😹)

    ساندویچ مرغ درست کن

    من آشپزیم حرف نداره🙂😹

    پنیر پیتزا میخواد

    سینه مرغ خرد شده بدون استخون

    پیاز 

    ادویه و فلفل

    قارچ

    خب اول مرغا رو بریز با پیازا تفت بده. بعدش که کامل پختن مرغا ، قارچا رو بهش اضافه کن. بزار قارا هم کامل بپزه. بعدش پنیر پیتزا رو روی همه جاش خوب پخش کن تا قشنگ آب شه روش.عا ادویه و فلفلم که وقتی داشتی مرغا رو میپختی باید بزنی توش(به اندازه بزنی ها که تند و بدمزه نشه😐😹). خو حالا  ماده اصلی ساندویچت حاضر شد . حالا میتونی بزاریش لای نون باگت بعد با کاهو و خیارشور و گوجه بخوریش:))) خعلی خوشمزس😹

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۴۲
    bad girl
    واوووووو اینو فردا میخورم انگار باحال و خوشمزست
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۴۲
    ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

    عافرین

    نوشه جان:)

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۵۷
    bad girl
    مرسیییییی نورایی
  • JRJL .Z.A
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۴۴
    JRJL .Z.A

    آبپز یعنی مرغ یا سیب زمینی یا تخم مرغ یا هر چیز دیگه ای رو بندازی تو اب بجوشه تا پخته بشه

    بخار پز رو نمیدونم تا حالا چیزی که بخار پز شده باشه نخوردم درست هم نکردم😂

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۵۸
    bad girl
    خخخخخ ممنونمممممم 

    چن سالته؟
  • Kim Hyeon ri
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۴۸
    Kim Hyeon ri

    ببین هرچی دم دستته بریز قاطی کن اخرش یچیزی درمیاد ازش

     

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۲:۵۷
    bad girl
    خخخخخ نمیرم یوقت
  • JRJL .Z.A
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۰۱
    JRJL .Z.A

    خواهش^^

    14 سالمه*-*

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۰۳
    bad girl
    ووشششش از من کوچولو تری
  • Kim Hyeon ri
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۰۱
    Kim Hyeon ri

    جرررر نمیدونم والا میخوای همون نون و رب بزن امنیتش بیشتره

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۰۳
    bad girl
    خخخخخ دیگه درست کردم
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۰۶
    ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

    خوهش^=^

    چیکا کردم اونوخ؟😹😐

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۰۸
    bad girl
    خخخ همینکه یکم کمکم کردی خیلیه
  • JRJL .Z.A
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۰۶
    JRJL .Z.A

    😂مگه تو چند سالته؟

    ازت کوچیکترم ولی اصطلاحات اشپزی را بلدم😂😂😂

    من اشپزی نمیکنم خیلی آشپزیم در حد نودل و سوپ و ماکارانی و نیمروعه😂و املت😂😂😂دیگع چیزی بلد نیستم

    اها سسیس بندری هم بلدم😂😂😂

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۰۸
    bad girl
    خخخخ من 16 سالمه عسلم 


    واو خوشبحالت
  • Shoco -🍫
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۰۶
    Shoco -🍫

    من اشپزیم ریدس ولی نودل و غذاهای من دراوردی درست میکنم انگشتا پاتم باش میخوری

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۰۹
    bad girl
    خوشبحالت نکبت من انقد نابودم که فقط تنها که باشم یچی کوفت میکنم
  • Shoco -🍫
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۲
    Shoco -🍫

    نکبت عمته بیشور :/

    من مامانم نمیزاره وگره تا الان سراشپزی بودم واسه خودم

    جات خالی الانم یه نودلی درست کردمممممممم عرررررر دااارررررررر

    یه بسته درست کردم ولی انقدر چیز میز ریختم توش انقدررر زیاد شد ک نگو

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۳
    bad girl
    هققققققققققق خوشبحالت من بابام نمیزاره میگه خونه گرونه اشپزی توعم افتضاح 

    چخبرا؟
  • JRJL .Z.A
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۲
    JRJL .Z.A

    خو تو دوسال بزرگتری😂

     

    ممنان😂❤

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۳
    bad girl
    ارهههههههه 
  • ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۴
    ⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

    خوردی حالا؟😹

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۵
    bad girl
    دارم میخورم و بازم افتضاحه
  • Shoco -🍫
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۵
    Shoco -🍫

    جعرررررررررررر لاو جاست بابات

     

    هیچ تو چخبر؟؟

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۱۶
    bad girl
    منم هیچ درسا به فاخم دادن هققققققققققق امتخانات تموم؟
  • Shoco -🍫
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۱
    Shoco -🍫

    منمممم

    نه هفته دیگه تمومه

    تو چی؟؟

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۲
    bad girl
    من والا ده بهمن تمومه حالم داره بد میشه دیگه
  • Shoco -🍫
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۸
    Shoco -🍫

    وایییییییییی ده بهمن اوووففففففففف چقدر زیاد

    وای منکه همین الانش حالم داره بهم میخوره

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۲۹
    bad girl
    خیلییییییی موندههههههه 

    هنوز من فن ان سی تی نشدم خخخ
  • Shoco -🍫
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۱
    Shoco -🍫

    اره خیلیییههههه

     

     

    عزیزم

    ما در فنسایت ان سی تی منتظر قدوم گرم شما هستیما😐😂

  • bad girl
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۲
    bad girl
    خخخخخ ده بار خواستم بشناسمشون قاط زدم بخدا خیلییییییی زیادن
  • Shoco -🍫
    ۲۲ دی ۹۹، ۲۳:۳۷
    Shoco -🍫

    تو فک کن هفتان :/

    سخت بود بی تی اس رو بشناسی؟؟

    اول هفتای دریم

    بعد نه تای 127 مه تازه دو تاشون از بچه های دریمن پس دوباره میشه 7 تا

    بعدشم هفتای وی وی

    بعدشم سونگچان و شوتارو

    سخت بود:/ ؟؟؟

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۱:۱۶
    bad girl
    خب من بی تی اسو تو یسال شناختم اوایل فک میکردم جین و جیمین ینفرن
  • . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .
    ۲۳ دی ۹۹، ۰۰:۱۰
    . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏  .

    منم زیاد بلد نیسم

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۱:۱۶
    bad girl
    خخخخخ توکه معلومه
  • آنی عاشق پیشه ددیسا/: ( ج ح شیطان صفت😐💔😹)
    ۲۳ دی ۹۹، ۰۰:۳۴
    آنی عاشق پیشه ددیسا/: ( ج ح شیطان صفت😐💔😹)

    خعلیییی آدم مزخرفی هستی😑😑😑😑😹😹😹😹

    منو ببخش به خدا این جرئت حقیقته برام این جرئتو گذاشتن😢😹😹😹

    منو ببخش به خدا من دوست دارم😹😹😹😹😹

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۱:۱۶
    bad girl
    خخخخخ تفففففف تو ج ح
  • کوکی هورنی🐰😁~|:
    ۲۳ دی ۹۹، ۰۷:۵۰
    کوکی  هورنی🐰😁~|:

    خرس گنده اشپزی بلد نیسی؟

    خب سوالی داری بپرس

    من بدبخ همیشه غذا می‌پختم تا اینکه خلاص شدم/ :

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۱:۱۷
    bad girl
    خخخخخ من هیچی از اشپزی بلد نیسم 

    چطوری کوفتی؟
  • غلام ثنا شلیل کننده(ج ح)@-@
    ۲۳ دی ۹۹، ۰۸:۵۴
    غلام ثنا شلیل کننده(ج ح)@-@

    عا دیر رسیدم:|

     

     

     

    ولی برا دفعه بعد میخای سالاد ماکارونی درست کنی؟خیلی اسونه:|اول ماکارونی شکلی یا عادی یا حتی نودل بریز تو یه قابلمه که توش اب جوشه:|بعد سس مایونز و کمی ماست و نمک و فلفل رو باهم قاطی کن:|مرغ رو ریش ریش بکن بعد هویج و خیارشور خرد کن بعد بریز تو سس:|مرغ هم بریز تو سس:|در اخر ماکارونی یا نودلت رو بریز تو یه کاسه و روش از این سس ها بریز و هم بزن:|تامام تامام:|

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۱:۱۸
    bad girl
    خخخخخ اینو بلدم فک کنم
  • ℓᶤℓιи кıм
    ۲۳ دی ۹۹، ۰۹:۱۰
    ℓᶤℓιи  кıм

    خب چیزه :) من ...

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    بلدم 😃 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    مخالفش :/

    کمی ادبیات کار کنید حالشو ببرید😂✊🏼 

    اشپزیم داغونه همیشه یچیزی رو ب باد میدم⁦ಥ‿ಥ⁩

     

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۱:۱۸
    bad girl
    خخخخخ منم همینطورم
  • غلام ثنا شلیل کننده(ج ح)@-@
    ۲۳ دی ۹۹، ۰۹:۱۲
    غلام ثنا شلیل کننده(ج ح)@-@

    #پری

     

    وبتو بده دلم برات تنگ شده بود😭😭😭😭

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۱:۱۸
    bad girl
    پری
  • Sλßλ ¿¡○~○
    ۲۳ دی ۹۹، ۰۹:۱۵
    Sλßλ ¿¡○~○

    به به چقدر اشپز😂😂

     

    پانی غذات نابوده😂😂

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۱:۱۸
    bad girl
    خخخخخ دیشب نابود شد واقعا 
  • غلام ثنا شلیل کننده(ج ح)@-@
    ۲۳ دی ۹۹، ۰۹:۲۵
    غلام ثنا شلیل کننده(ج ح)@-@

    #سبا

    اشپز که دوتا شد(درمورد ما 1234567تا شد)اش(درمورد ما نودل)یا شور میشه یا بی نمک

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۱:۱۸
    bad girl
    خخخخخ نودل نابود بود
  • کوکی هورنی🐰😁~|:
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۱:۲۰
    کوکی  هورنی🐰😁~|:

     تو واقن بلد نیستی؟چیزی نداره ک عه هر چی بشه خورد ی چس قیافه هم داشته باشه غذا عه /:

    بمن میگی کوفتی؟بد نیستم تو چطوری نکبت لابلی؟

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۱:۲۲
    bad girl
    متاسفانه من اجازه اشپزی نداشتم نکبت بعدشم تو غذا خیلی سختگیرم شکل و رنگ و طعم و بو خیلی مهمه 


    ارهههههههه.....منم نابودم نکبت خوابم میاد
  • کوکی هورنی🐰😁~|:
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۱:۲۴
    کوکی  هورنی🐰😁~|:

    خخخ سخت میگیری خراب میشه

     

    بی ادب

    من ع توهم نابود ترم امتحان ترم تموم نشده معلمام بفکر ماهانه هستن بیشعورای ضدحال

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۱:۳۱
    bad girl
    خخخخ چی بگم والا 


    امتحانا به کونم اوناکه مهم نیستن
  • کوکی هورنی🐰😁~|:
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۱:۳۴
    کوکی  هورنی🐰😁~|:

    خب خوشبحالت ک ب کونته اگه من گند بزنم ک....

    خلاصه ک بدبختم

    دیگه بهترین دوستمم ک نیس

    تنها شدم

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۱:۳۷
    bad girl
    هعی زندگی من بابام کاریم نداره واقعا سر این چیزا اما دهم سخته واقعا 

    رایا من همسن توعم
  • Shoco -🍫
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۱:۳۶
    Shoco -🍫

    ناموسن 😐💔

    خب هیچی تو اصن سمت ان سی تی نیا بنظرم😐😂😂😂

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۱:۴۲
    bad girl
    خخخخخ خداییش فقط لوکاسو شناختم بینشون
  • کوکی هورنی🐰😁~|:
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۱:۳۸
    کوکی  هورنی🐰😁~|:

    خب بازم تو خوبی ک میخونی

     

    این الان سوال عه یا خبر؟

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۱:۴۲
    bad girl
    سواله
  • Shoco -🍫
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۱:۵۷
    Shoco -🍫

    همونم جای شکر داره😐😂

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۱:۵۹
    bad girl
    خخخخخ فقط جین و جیمین و که یکی میکردم
  • Shoco -🍫
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۲:۰۲
    Shoco -🍫

    وای جعرررر چطوری اخه 😂😂

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۲:۰۷
    bad girl
    جررررررر فک کنم بخاطر لباشون بود
  • کوکی هورنی🐰😁~|:
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۲:۱۱
    کوکی  هورنی🐰😁~|:

    ع من چن ماه بزرگ تری 

    چطور؟؟

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۲:۱۱
    bad girl
    همینطور واسم عجیب بود سنت
  • کوکی هورنی🐰😁~|:
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۲:۱۳
    کوکی  هورنی🐰😁~|:

    مثلا چرا عجیب بود؟!

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۲:۱۶
    bad girl
    مگه هشتم نیستی؟اگه شونزده سالت باشه الان باید دهم باشی
  • کوکی هورنی🐰😁~|:
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۲:۱۷
    کوکی  هورنی🐰😁~|:

    نه من نهمم/:کی گفته هشتمم

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۲:۱۸
    bad girl
    پوکررررررر 

    من فک کردم هشتمی
  • کوکی هورنی🐰😁~|:
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۲:۱۹
    کوکی  هورنی🐰😁~|:

    کککک

    خنگی دیگه!

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۲:۲۲
    bad girl
    خنگ نبودم به بعضیا اعتماد نمیکردم هانی
  • کوکی هورنی🐰😁~|:
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۲:۲۳
    کوکی  هورنی🐰😁~|:

    مثلا منظورت منم؟

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۲:۲۴
    bad girl
    خخخخخ نه با تو چیکار دارم اخه
  • کوکی هورنی🐰😁~|:
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۲:۲۵
    کوکی  هورنی🐰😁~|:

    همون گفتم من چ کردم مگه_-_

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۲:۲۶
    bad girl
    توکاری نکردی من خودم نیستم 
  • niloo niki
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۶:۴۶
    niloo  niki

    مال من خوبه 

    مرغ و نون و سیب زمینی راحت

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۶:۵۱
    bad girl
    خخخخخ خوردم دیگه
  • niloo niki
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۶:۵۸
    niloo  niki

    باش دفعه یه بعد اگه ناهار بود آب دوغ خیار درست کن خیلی آسونه و با اسمش فرق داره پختنی هم نیست

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۷:۰۰
    bad girl
    خخخخخ چی هست؟
  • niloo niki
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۷:۰۰
    niloo  niki

    خوبه خیلی خوشمزست اللخصوص ظهر تابستون

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۷:۰۱
    bad girl
    خخخخخ توش چیا هست؟
  • niloo niki
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۷:۰۳
    niloo  niki

    حال ندارم بگم توی نت برو بسرچ

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۷:۰۴
    bad girl
    هققققققققققق منم گشادیم میاد
  • niloo niki
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۷:۰۸
    niloo  niki

    ههههههههه 

    نون( تیکه شه )ماست یخ آب (آبشارش نکنی یوقت) گردو(خیلی ریز شه )کشمش و سبزی(دلبخواهیه) خیار(رندش کن بری عین سالاد شیرازیش نکنیا)

     

    نونشم تافتون باشه بیشتر میچسبه

     

    و اینکه یه ربع بعد درست شدن هم بزار توی یخچال

    تادام تموم شد حالشو ببر

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۷:۰۹
    bad girl
    خخخخخ باید باحال باشه
  • niloo niki
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۷:۱۰
    niloo  niki

    آره ظهر تایستون میچسبه راحتم هست 

  • bad girl
    ۲۳ دی ۹۹، ۱۷:۱۱
    bad girl
    اوهوم
  • Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۱:۵۰
    Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌

    سیلام °~° 

    من آشپزیم خوبه

  • bad girl
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۰۱
    bad girl
    سیلامممم 
  • Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۱:۵۳
    Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌

    دیر شده؟ 

    اگ نشده ی چیزی بگم 

     

  • bad girl
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۰۱
    bad girl
    نه دیگه تمام شد
  • Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۴:۱۸
    Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌

    •~• 

    میگم

    دماغتــ خیلی خوشگله •~•

  • bad girl
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۵:۴۲
    bad girl
    خخخخخ دماغ من؟
  • Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۵:۴۳
    Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌

    با اینک ندیدمش 😹

  • bad girl
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۵:۵۲
    bad girl
    خخخخخ من دماغم زشته
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7