Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۵۵ ب.ظ

چالش 30شب ژورنال (شب سوم)+توضیحات

 

3. آخرین تعریفی که ازتون شده چی بود؟چیکار کرده بودین؟کی ازتون تعریف کرد؟شایدم این خودتون بودین که از خودتون تعریف کردین،شاید این خودتون بودین که بخاطر موفقیتی که بدست آوردین از خودتون تعریف کردین.مهم نیس!بنویسین.

 

خب من تعریف عام زیاد میشنوم ولی خب زیاد اهمیت نمیدم 

اخرین تعریفو بابام ازم کرد ک گفت بم نشون دادی لیاقتت بیشتر از همست  و پروانه جونم بم گفت خوش قلب و اینکه بقیه همه بم میگن باهوش و مهربونم 

بابام بخاطر یسری کارایی بود ک کرده بودم اما پروانه جون بخاطر یسوال پرسیدن ازش  و اون طرف بخاطر بعضی از رفتارام و بقیه بخاطر اینکه توی مشکلات تقریبا میتونم بهترین و هر راه حلی بدم و همیشه مراقبشونم حتی دورادور

 

اگه خودمم از خودم بخوام تعریف کنم خب باید بگم عا من زیادی خوش تیپم و تحت هر شرایطی تیپم عالیه و غیر از اونم خب میتونم بگم من تونستم تو کمتر از ی سال لاغر شم و الان از هیکل خوبم خب خوشحالم تقریبا و اینکه ب خودم افتخار میکنم ک تحت هر شرایطی خودمو نباختم و حداقل حفظ ظاهر کردم و حتی میشه گف یاد گرفتم ک من تنهایی بهترم تا با وجود ادمای مسخره و در اخر اینکه من عاشق خودم نیستم اما خب بنظرم ادم لایقیم و لیاقت خیلی چیزارو دارم و ب غیر از اینا من یه سال تمام معدل 20دوره راهنمایی بودم درحالیکه تو دبستان درسم بد بود و این بم نشون داد من توانایی هرکاریو دارم 

 

پ.ن:این یکی خیلی طولانی شد 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ʝк ƒυçкєяッ ʝк ƒυçкєяッ ʝк ƒυçкєяッ ʝк ƒυçкєяッ ʝк ƒυçкєяッ Magi ˙·٠ minnie ‌‌ Magi ˙·٠ minnie ‌‌ ʝк ƒυçкєяッ minnie ‌‌ ʝк ƒυçкєяッ minnie ‌‌ Ponyo Ponyo Ponyo Ponyo
Last Comments :
۱۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ʝк ƒυçкєяッ
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۱:۵۸
    ʝк ƒυçкєяッ

    فرست=|

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۱:۵۸
    bad girl
    یسسسس 

    داداشی فیک میخونی الان؟
  • ʝк ƒυçкєяッ
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۰۱
    ʝк ƒυçкєяッ

    هومم

    رع **

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۰۱
    bad girl
    چی موخونی الان؟
  • ʝк ƒυçкєяッ
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۰۳
    ʝк ƒυçкєяッ

    الان هر چی فول ت واتپد داشم تَه کشید 

    ع ت چنل یکی دان کردم 

    Best of me

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۰۳
    bad girl
    عه من اینو خوندم عالیهههههه
  • ʝк ƒυçкєяッ
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۰۶
    ʝк ƒυçкєяッ

    خخخ هر چی من خوندمو ت خوندی😅

    رع باحاله :»

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۰۷
    bad girl
    یسسسس من فیک خیلی خوندم ولی متاسفانه الان ب قحطی فیک رسیدم
  • ʝк ƒυçкєяッ
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۰۹
    ʝк ƒυçкєяッ

    اوهومم منم 

    عه بزار من چن تا ع اسمایی ک خوندمو پیدا کنم بدم بخون... 

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۱۰
    bad girl
    عه مرسیییی 

    جررررر حتی مدارسم حلو منم نگرفتن برا فیک خوندن
  • Magi ˙·٠
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۱۴
    Magi ˙·٠

    نایس~ خوبه ک ارزش خودتو بدونی

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۱۶
    bad girl
    تنک...اره خوبه فقط کاش زودتر میفهمیدم 

    راستی الان اخرین پستتو دیدم و باید بگم منم دقیقا همون حرفارو دلم میخواد ب اون دوستم بگم ولی اخرش بگم نبخشیدمش
  • minnie ‌‌
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۲۰
    minnie ‌‌

    پانی عکس خودتو بزار

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۲۵
    bad girl
    گذاشتم تو وب هس
  • Magi ˙·٠
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۲۱
    Magi ˙·٠

    نبخشیدنش فایده ای نداره بنظرم

    حداقل برای من

    همین ک بیخیالش بشی از نبخشیدن بدتره براش

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۲۶
    bad girl
    اینم هس ولی خب خیلی بده فک کنه هنوز مثه قدیمم
  • minnie ‌‌
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۲۷
    minnie ‌‌

    کوجااااا؟؟؟

    رمز داره؟؟

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۲۹
    bad girl
    یسسسس نوشتم تف تو ج ح عکسمه رمز میدم 
  • ʝк ƒυçкєяッ
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۳۱
    ʝк ƒυçкєяッ

    بیاح 

    بیاح

    بیاح

    بیاح

    اونایی ک دورش خط کشیدم از نظرم قشنگ بودن و فولم هسن اما بقیش یا هنو فول نشدن یا جالب نی =/

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۳۶
    bad girl
    واوووو تنکسسسس بیشترشونو خونده بودم ولی مای کیوت بانی و لاو ات اسکول باحالن انگار
  • minnie ‌‌
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۳۳
    minnie ‌‌

    آها خو رمززز بده مامانی بزرگه

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۳۶
    bad girl
    123رمزشه
  • ʝк ƒυçкєяッ
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۳۹
    ʝк ƒυçкєяッ

    خاهیش^^

    هوم منم 75 درصد شونو هنو نخوندم 😁😂

    رع باحالن 

    ول hawen بود چ بود یادم نیست این و خ خ خ خ خیلییی زیاد میدوستیتم

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۵۹
    bad girl
    یسسسس اسماتش خیلیییی بوددد
  • minnie ‌‌
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۲:۵۳
    minnie ‌‌

    تو کدوم آرشیوعهههه!!!

    پدرم درآمد از بس که گشتممم

  • bad girl
    ۲۷ بهمن ۹۹، ۲۳:۰۰
    bad girl
    جررررر مال ماه قبله فک کنم
  • Ponyo
    ۲۸ بهمن ۹۹، ۰۹:۲۳
    Ponyo

    عررررر هیوننننن.... 

    پانی پی دی اف هیون رو داری؟!

    یبار دیه میخامشششش حذف شدع.. 

    هعی جدا میشدن هعی دوباره میومدن... گااد=_=

    ولی کات کردنشون به افتر نمیرسه*-*

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۹۹، ۰۹:۵۲
    bad girl
    جررررر برا منم حذف شده دنبالشم
  • Ponyo
    ۲۸ بهمن ۹۹، ۰۹:۲۴
    Ponyo

    هارت بیت هاسبیتالم افتر استوری دارع ها خاسی برات بفرستم*-*

  • bad girl
    ۲۸ بهمن ۹۹، ۰۹:۵۲
    bad girl
    عه بم میدیش اونی؟
  • Ponyo
    ۲۹ بهمن ۹۹، ۰۹:۰۶
    Ponyo

    حله میدم جیمیلتو بدع

    یا تو ک جیمیل منو داری... هققق اون زمانا ک اک داشتم با اون کامنت میدادم🤧

    ی پیام برام بفرس برات بفرستم

  • bad girl
    ۲۹ بهمن ۹۹، ۰۹:۳۹
    bad girl
    عه وایسا اونی ی پست رمزدار میذارم اونجا بم بده فقط بیا خصوصی ی رمز بگو
  • Ponyo
    ۲۹ بهمن ۹۹، ۱۰:۵۷
    Ponyo

    اوک... فیکو اونجا نمیتونم بفرستما، جیملیمو بهت میدم

  • bad girl
    ۲۹ بهمن ۹۹، ۱۱:۰۶
    bad girl
    اوکی اونی
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7