Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl دوشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۷ ب.ظ

میخواستم یچیزی بگم که مهمه

اول اینکه سلام به همه 

امیحالتون خوب باشه و امتحاناتونو خوب داده باشید 

دوم اینکه یه مسعله ای هست 

من کسیو مجبور به دوس داشتنم یا حتی اومدن اینجا نکردم 

و همچنان معتقدم که من ادم دوست داشتنی یا حتی پایه ای نیستم 

و اخلاقمم جوری نیس که نه هرکسی بام جور شه نه با هرکسی جور شم 

پس لطفا لطفا ازتون میخوام اگه نمیتونید یا نمیخواید مجبور نیستین تحملم کنید 

فقط اون دکمه کوفتی انفالو رو بزنید 

من الان خیلی وقته که من سعی کردم روابطمو 

با خیلیا محدود کنم 

چون ازینکه راجبم چرت و پرت کسی بگه خوشم نمیاد 

ولی همچنان ادامه میدین 

دنبال جلب توجه یا چمیدونم مظلوم نمایی و این چرتاعم نیستم 

ولی رک میگم از من خوشتون نمیاد مجبور ب ارتباط با من نیستین 

اصلا فک کنید وجود ندارم 

ولی حق چرت گفتن راجب منو ندارید 

انقد ذهنم درگیره لطفا شماها دوباره شروع نکنید 

ممنونم که خوندید 

و اینکه اگر انتقادی چیزی دارید 

میتونید ناشناس تو منوی وب بم بگید 

بازم ممنونم و اینکه ببخشید نمیخواستم این پست رو بزارم 

ولی باید روشن میکردم بعضیارو

SANA ... tanaz (سکینه اسلیترین🐍) ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️  Shiva :) ★ . 𝓛𝓾𝓷𝓪 .♡ QUEEN JENNIE  💛🍃 ιм α вιg ƒυ¢кєя (ηαѕтυн) 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌  Shiva :) 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎ QUEEN JENNIE  💛🍃 ★ . 𝓛𝓾𝓷𝓪 .♡ SANA ... QUEEN JENNIE  💛🍃 QUEEN JENNIE  💛🍃 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌  Shiva :) ★ . 𝓛𝓾𝓷𝓪 .♡ ιм α вιg ƒυ¢кєя (ηαѕтυн) فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)  Shiva :) ★ . 𝓛𝓾𝓷𝓪 .♡ tanaz (سکینه اسلیترین🐍) ★ . 𝓛𝓾𝓷𝓪 .♡ tanaz (سکینه اسلیترین🐍) فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی) tanaz (سکینه اسلیترین🐍) 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) tanaz (سکینه اسلیترین🐍) فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی) Yuki .YG.JM 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) tanaz (سکینه اسلیترین🐍) 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎ 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) tanaz (سکینه اسلیترین🐍) 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 Vkook. Darya فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی) tanaz (سکینه اسلیترین🐍) 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی) 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی) 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) *-*pon pon 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎ 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎ فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی) 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎ 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎ *-*pon pon 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎ 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) Vkook. Darya Vkook. Darya ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️ 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 پشمک صورتی کارلا 🍓🌈 هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️ ..saba 💔🚶🏻‍♀️ هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 ..saba 💔🚶🏻‍♀️ هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 ..saba 💔🚶🏻‍♀️ هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 ..saba 💔🚶🏻‍♀️ هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 ..saba 💔🚶🏻‍♀️ ..saba 💔🚶🏻‍♀️ هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 Vkook. Darya 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️ 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی) 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی) فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی) 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 *-*pon pon *-*pon pon *-*pon pon *-*pon pon *-*pon pon 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
Last Comments :
۱۰۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • SANA ...
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۲۹
    SANA ...

    خداااا :"| 

     

    چطوری ملکه قشنگم 

    به چپت 😂

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۳
    bad girl
    بد نیستم عزیزم تو خوبی؟
    چپم بدبخت نابود شد
  • tanaz (سکینه اسلیترین🐍)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۲۹
    tanaz (سکینه اسلیترین🐍)

    بیخود کردن پشت اوما بزرگم حرف زدنننن

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۳
    bad girl
    خودتو عصبی نکن عزیزم 
  • ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۰
    ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️

    هیققق پانیییی اهمیت نده به چپت بیگیر^^^^^

     

     

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۳
    bad girl
    خیلی وقت بود ب چپم گرفتم 

    راستی بازم ج ح بازی کردی؟
  • Shiva :)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۰
     Shiva :)

    هعی اوما هرچیم بگی بازم اینا همون کارو میکنن

    اینو منی میگم ک روزی دارم صدتا فوش میخورم

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۵
    bad girl
    کی به دخترم فوش میده؟
  • ★ . 𝓛𝓾𝓷𝓪 .♡
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۱
    ★ . 𝓛𝓾𝓷𝓪 .♡

    حرفت کاملا درسته 

    بعضیا فقط دنبال نقطه ضعف دیگرانن بدون اینکه بدونن خودشون یه ضعف بزرگتر دارن 

    عیبی نداره مهم نباشه برات :) 

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۶
    bad girl
    درسته هرکسی نقطه ضعفی داره 
    :) 

    راستی همو میشناسیم؟
  • QUEEN JENNIE 💛🍃
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۳
    QUEEN JENNIE  💛🍃

    میدونی چیه حسودن 

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۶
    bad girl
    هعی اره 

    راستی تو جنی هستی؟
  • ιм α вιg ƒυ¢кєя (ηαѕтυн)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۴
    ιм α вιg ƒυ¢кєя (ηαѕтυн)

    سلام خوبی؟

    یادته منو؟🙂💔

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۸
    bad girl
    سلام عزیزم بد نیستم تو خوبی؟

    البته ک یادمه نستوه
  • 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۵
    𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌

    ناشناست کو بد گرلی :D

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۸
    bad girl
    همون منوی کنار وب اوپا
  • Shiva :)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۶
     Shiva :)

    بیخیش💔

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۸
    bad girl
    یاااااا منو حرص نده بگو ببینم کیا زر میزنن و چیا میگن
  • 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊 ✌︎シ︎
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۶
    𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎

    ت رفیق پایه خودمی|":

    گا نخورین/:

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۹
    bad girl
    جرررر اره پایه گندکاریای همیم 


  • QUEEN JENNIE 💛🍃
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۷
    QUEEN JENNIE  💛🍃

     ارع حسودن

    یس جنی ام

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۹
    bad girl
    خب جنی از اشناییت خوشبختم من پانته آم 17 تو کیستی؟
  • ★ . 𝓛𝓾𝓷𝓪 .♡
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۸
    ★ . 𝓛𝓾𝓷𝓪 .♡

    قطعا 

     

    منو؟! 

    خب لونا ام دیگه :) 

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۰
    bad girl
    عه سلام لونای عزیزم وبت تغییر کرده بود نشناختم
  • SANA ...
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۹
    SANA ...

    یس یس 

     

    به راستت 💙😂

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۰
    bad girl
    بدبخت چپ و راستم والا
  • QUEEN JENNIE 💛🍃
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۰
    QUEEN JENNIE  💛🍃

    منم پانته آ  ام  ۱۶

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۱
    bad girl
    او پس هم اسمیم فقط سنت از من کمتره
  • QUEEN JENNIE 💛🍃
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۱
    QUEEN JENNIE  💛🍃

    اره☺💛

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۶
    bad girl
    ^^
  • 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۲
    𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌

    یادش بخیر اون موقعا که این حرفا اذیتت میکرد منم پست میذاشتم غلط میکنید دارک کویینو اذیت کنید :D

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۷
    bad girl
    عه اره یادش بخیر چ دورانی بودا
  • Shiva :)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۳
     Shiva :)

    من چمدونم ناشناسه

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۷
    bad girl
    عجببببب ناشناسا گاهی جدن عوضین
  • ★ . 𝓛𝓾𝓷𝓪 .♡
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۳
    ★ . 𝓛𝓾𝓷𝓪 .♡

    سلام عزیزم 

    مشکلی نیست^^

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۷
    bad girl
    خوبه پس 

    خوبی هانی؟
  • ιм α вιg ƒυ¢кєя (ηαѕтυн)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۴
    ιм α вιg ƒυ¢кєя (ηαѕтυн)

    هوم بد نیسم

     

    =))))💙

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۷
    bad girl
    شکر عزیزم 
  • فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۵
    فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)

    خوب گفتی -_____-

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۸
    bad girl
    اوهوم 

    لیلین تویی؟
  • Shiva :)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۵۱
     Shiva :)

    بخاطر همون میخواستم برم 

    ولی گفتم بزا ببینم میخواد تا کجا پیش برع

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۵۴
    bad girl
    نباید بش اهمیت بدی اینطور فک میکنه موفق شده تونسته کاری کنه ک بری
  • ★ . 𝓛𝓾𝓷𝓪 .♡
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۵۱
    ★ . 𝓛𝓾𝓷𝓪 .♡

    مرسی تو خوبی؟! 

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۵۴
    bad girl
    شکر خوبم
  • tanaz (سکینه اسلیترین🐍)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۵۴
    tanaz (سکینه اسلیترین🐍)

    وزیکصکیکیچسچسچسسچسچص 

    نمیشه ککههههههههههه اوما بزرگگگگ خودمهههههههههه بیجا کردنننننننننننننن

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۵۵
    bad girl
    ایگووووو کیوت ناناز من*-*
  • ★ . 𝓛𝓾𝓷𝓪 .♡
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۵۶
    ★ . 𝓛𝓾𝓷𝓪 .♡

    ♡♡♡

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۰۱
    bad girl
    ^^
  • tanaz (سکینه اسلیترین🐍)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۵۸
    tanaz (سکینه اسلیترین🐍)

    هق *-*

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۰۲
    bad girl
    بیا بخلم
  • فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۰۳
    فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)

    اری خودمم

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۰۵
    bad girl
    دلم برات تنگیدع بود خرسولم
  • tanaz (سکینه اسلیترین🐍)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۰۴
    tanaz (سکینه اسلیترین🐍)

    بخلللللللل

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۰۵
    bad girl
    بخللللللللللل 

    راستی امت بعدیت کیه؟
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۰۵
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    لحجملفلحقج غلط کردن چیزی بگن بهت

    خودم پارشون میکنم مگه الکیه

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۰۶
    bad girl
    ایگووو عسل مادربزرگ ریلکس باش عزیزم ارزش عصبانیتت رو ندارن
  • tanaz (سکینه اسلیترین🐍)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۰۶
    tanaz (سکینه اسلیترین🐍)

    چهارشنبه مطالعات هق :"

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۰۶
    bad girl
    هقققق من چهارشنبه ریاضی رسما بدبختم
  • فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۰۸
    فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)

    هقققق من بیشتر هولمونیییی

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۱
    bad girl
    اوخدا عاشق هولمونی گفتنتم
  • Yuki .YG.JM
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۰۸
    Yuki .YG.JM

    کیا اذیتت کردن؟ هر کی هس بلاکش کن :/

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۱
    bad girl
    یه هرزه اشغال ک مثلا دوست بودیم
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۰۸
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    استغفرالله

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۱
    bad girl
    بیا بخلمم گوگولی 
  • tanaz (سکینه اسلیترین🐍)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۰۸
    tanaz (سکینه اسلیترین🐍)

    هق هق تف به امتحان "":

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۱
    bad girl
    تف بهش من واقعا خسته شدم
  • 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊 ✌︎シ︎
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۰۹
    𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎

    جرررررررر یسسس*^*♡

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۲
    bad girl
    رایاااا دلم برات تنگ شده بود خ وقت بود حرف نزده بودیم 
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۲
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    امدمممم

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۲
    bad girl
    میگم راستی پروفت کیه؟
  • tanaz (سکینه اسلیترین🐍)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۲
    tanaz (سکینه اسلیترین🐍)

    منم """:💔

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۴
    bad girl
    موخوام بخوابم بمدت سه روز فقط 
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۳
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    کران

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۴
    bad girl
    کران کیه؟
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۴
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    کران فنسی رد:/

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۶
    bad girl
    عه من تو فنسی رد دونفرو بیشتر نمیشناسم کی لو و یکی دیگه
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۵
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    غلط کردن پشت سر اومام حرف زدن:"

     

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۷
    bad girl
    هعی ولشون کن 
    خوبی مهدیسکم؟
  • Vkook. Darya
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۵
    Vkook. Darya

    سلامممممممم

    خوبی ؟

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۸
    bad girl
    واییی سلاممم دریایی بد نیستم تو خوبی؟

    عای میص یوT_T
  • فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۷
    فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)

    تدلرسژصژقرقرثزقز منم عاشق خودتمممممم

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۹
    bad girl
    واییی خدااااااا کیوت مننن 

    راستی سکای شیپری؟
  • tanaz (سکینه اسلیترین🐍)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۷
    tanaz (سکینه اسلیترین🐍)

    من که ۱۲ ام میرم زیر پتو درم نمیامممممم

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۹
    bad girl
    من نوزدهم تمام میشم T_T
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۸
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    به جان خودم کی لو همون کرانه

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۹
    bad girl
    زارتتتتت واقعا ؟
  • فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۲۱
    فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)

    غذزسطصیفریصیثیث بیا بخلم TT 

     

    یسسسسسسسسس 

    هرچی میشیپم‌ بجز کایسو ⁦ಥ_ಥ⁩

     

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۲۲
    bad girl
    اومدممممممم بخلت

    اتفاقا منم کایسو نمیدوستم در عوض عاشق چانبک و کایهونممممم و کریسهو 

    تو بی تی اس چی میشیپی؟
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۲۱
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    بلی:/

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۲۳
    bad girl
    فک کنم باید برم بشینم ام ویاشونو ببینم
  • فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۲۴
    فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)

    فشار دادنتتتتت 

     

     

     

    سعی میکنم جیغ نزنمممم عدذبزسطصژفذارب. 

    چانبک ریل تربن کاپل دنیاست ⁦ಥ‿ಥ⁩ 

    من بین سکای و کایهون گیر کردمممم 

    کریسهووووووووو هققققققققق 

     

    ویکوک و نانجینگ و سپ

     

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۲۸
    bad girl
    واییی خداییش تو کیپاپ چانبک و کوکوی خیلیییییییییی ریلن 
    من کایهونو ترجیح میدم 

    واییی من کوکوی شیپر هزار اتیشممم
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۲۵
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    فنسی رد ام ویای زیادی نداره

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۲۹
    bad girl
    چن تا داره؟ 
  • *-*pon pon
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۲۶
    *-*pon pon

    پانم....کی چ گوهی خورده؟!...

     

    3...4 ساعت تنهاتون گذاشتما!!!:"

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۲۹
    bad girl
    مهم نیس مامانم
  • 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊 ✌︎シ︎
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۲۹
    𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎

    جووون منم ددی"""":😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۳۰
    bad girl
    واییی جرررر یادته چقد بت میگفتم بیب یا بیبی توعم میگفتی ددی؟
  • 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊 ✌︎シ︎
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۳۱
    𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎

    بعله بعله مگه میشه یادم بره😂😂💜💜💦💦

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۳۱
    bad girl
    بله بله اصلا خاطرات ما بسی سمی و اسمین 


    میگم فالگیری انلاین وجود داره؟ 
  • فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۳۱
    فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)

    خیلیییییییییییییی بشدتتتتتتتتت 

    کلا کوکوی و ویکوک و کایهون و سکای دوراهیای‌ سختن برای من TT

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۳۲
    bad girl
    هقققق دخیخااااااا لعنتیا خیلی خوبن این دوتا کاپل جدیدا کاپل یونبین از تی اکس تیم خیلی معروف شده
  • 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊 ✌︎シ︎
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۳۳
    𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎

    دقیقا😂😂

     

    اره هست ولیییی خیلییییییییییی چرته/: رفتم من یبار هرچی گوه بود بست به روزگارم بعدشم برعکسش اتفاق افتاد/:

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۳۴
    bad girl
    جرررر 
    ودففففف اقا من میخواستم انلاین فالگیری کنم
  • 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊 ✌︎シ︎
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۳۷
    𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎

    نکنیا از زندگی ناامیدت میکنع تخم سگ/:

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۳۹
    bad girl
    واییی نه غلط بکنم انجامش بدم دیگه فقط میخواستم ببینم ایا میتونم ب هدفم برسم یا نه
  • *-*pon pon
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۴۰
    *-*pon pon

    من ازت نپرسیدم ک مهمه یا ن...پرسیدم کی چ گوهی خورده...

    بیام خ؟

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۴۱
    bad girl
    بیا خ
  • 𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊 ✌︎シ︎
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۴۰
    𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊  ✌︎シ︎

    میرسی/:

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۴۱
    bad girl
    فعلا ک شکرابه والا:/
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۵۰
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    یه تی او پی

    یه واچینگ استار

    هولا ام دنس داره

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۵۱
    bad girl
    اوکیه تنکس بارانی
  • Vkook. Darya
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۵۶
    Vkook. Darya

    شکر منم بد نیستم

     

    هعرررررر منممممم وایی ببخشید اصن بهت سرنمیزنم 

    امتحانای حضوری فاکی وقت هیچ کاری بهم نمیده ..

    هققققق این امتحانای کوفتی کی تموم میشهههههه

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۳:۵۷
    bad girl
    شکر عزیزم 

    اشکال نداره عسلم راستی امتحانات خوبن؟اسونن؟
    هقققق منم امتحانام هنوز ادامه دارن
  • Vkook. Darya
    ۴ خرداد ۰۰، ۰۰:۰۳
    Vkook. Darya

    *_*

    بدنیستن فعلا که سه تا امتی که دادم خوب بود ولی ریاصیش نامردی کرده بودن سخت داده بودن :/

    هعیی

    فردا هم امت دینی دارم همش میترسم اون ایه های عربی یادم بره 😂

    واییی خیلییی بده الاهی زودی امتحانای هممون تموم شه راحت شیم 

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۰۰:۰۹
    bad girl
    واییی دینی خیلی خوبهههههه 

    عرررر من چهارشنبه ریاضی دارم 

    هقققق ایشالله 
  • ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️
    ۴ خرداد ۰۰، ۰۰:۴۰
    ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️

    آره با ترانه بازی کردم 😂 

    اما ج رو نگفتم 😂😂😂😂 ترسیدم والا 

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۳۰
    bad girl
    جرررر دیگه ج نگو منم ناجور زخم خوردم
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۴ خرداد ۰۰، ۰۰:۴۳
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    عالم اوما قشنگمممم

    تو چطورییی؟

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۳۱
    bad girl
    منم بد نیستم عزیزم 

    راستی بیا خ یلحظه 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۴ خرداد ۰۰، ۰۱:۰۰
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    نتیجه اخلاقی: بعضیا خیلی بیکارن :/

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۳۲
    bad girl
    هعیییییی نتایج قرنطینست
  • پشمک صورتی کارلا 🍓🌈
    ۴ خرداد ۰۰، ۰۱:۲۱
    پشمک صورتی کارلا 🍓🌈

    اوما قشنگم به چپت بگیر ولشون کن اصن

    چخبرا؟🙂

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۳۲
    bad girl
    هیچی والا عزیزم با امتحانا گیرم ناجور
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۴ خرداد ۰۰، ۰۶:۰۱
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    یااااا کی گفته؟ =/

    تو خیلیم دوست داشتنی ای*-*

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۳۳
    bad girl
    ایگووووو تو خودت دوست داشتنی تری عسلم 

    راستی تو کی هستی؟
  • ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۳۲
    ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️

    نه دیگه نمیگم 😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۳۹
    bad girl
    جرررر منم ی مدت همش مجبور بودم اعتراف عشقی بکنم
  • ..saba 💔🚶🏻‍♀️
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۳۳
    ..saba 💔🚶🏻‍♀️

    همم(واکنش دیگه ای به ذهنم نرسید-_-)

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۳۹
    bad girl
    واییی کیوتی دلتنگت بودم-_-
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۴۰
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    من هلی ام😂😂

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۴۲
    bad girl
    عه وبت مال اورگلو بود نشناختمن 
  • ..saba 💔🚶🏻‍♀️
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۴۱
    ..saba 💔🚶🏻‍♀️

    همم منم..

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۴۲
    bad girl
    اهم میگم رو همم کراش زدی؟
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۴۳
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    تو وب اورگلو هم ادمینم:)

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۴۶
    bad girl
    عه بایست و بایس رکرت کیه  تو اورگلو ؟
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۴۸
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    بایسام اوندا و ای یو رکرم شیهیون

    اند یو؟

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۵۱
    bad girl
    منم بایسام شیهیون و اندا رکرم ای یو و ایشا و ییرن
  • ..saba 💔🚶🏻‍♀️
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۵۱
    ..saba 💔🚶🏻‍♀️

    نخیر کراش نزدم:" افتاده تو دهنم

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۵۲
    bad girl
    ک اینطور 

    میگم من هربار این پروفتو میبینم غش میکنم از شدت کیوتیش
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۵۴
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    جاست میا اون وسط پر نمیزنه😔❤

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۵۵
    bad girl
    خخخ اره 

    فن ایتزیم هستی؟
  • ..saba 💔🚶🏻‍♀️
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۵۵
    ..saba 💔🚶🏻‍♀️

    اره..

    جرررر غش نکن باوا انقدم کیوت نیست دیگه

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۰:۵۶
    bad girl
    چرا خیلی کیوته قیافش ناجور شبیه گوانلینه
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۱:۰۰
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    اره هستم:)

    بایسم یونا رکرام ریوجین و لیا

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۱:۰۲
    bad girl
    واییی منم دقیقا بایس,و بایس رکرام همینه 

    تو ب پ بایست و بایس رکرت کیه؟
  • ..saba 💔🚶🏻‍♀️
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۱:۰۲
    ..saba 💔🚶🏻‍♀️

    گوانلین کیه؟

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۱:۰۳
    bad girl
    عضو گروه واناوان بود ی مدتم با ووسوک پنتاگون ی یونیت داشتن
  • ..saba 💔🚶🏻‍♀️
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۱:۰۵
    ..saba 💔🚶🏻‍♀️

    اهان..=-=

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۱:۰۵
    bad girl
    ^^
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۱:۱۸
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    چ شباهتی*-*

     

    بلینک نیستم^^

    وانس و ویث یو هستی؟

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۹
    bad girl
    یسسس هستم بایست داخلشون کیه؟
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۱:۳۲
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    تو توایس اوتی ناینم@-@

    تو نیزی یو بایسام ریما و مایا رکرم ماکو

    تو چی؟

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۱:۵۰
    bad girl
    تو توایس من بایسم جویی و سانا و مینا رکرم مومو و نایون 

    تو نیزیو ایاکا بایسمه رکرم نینا

    فم بوی بندا هم هستی؟
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۱:۵۱
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    اره ولی فقط گات سون و اسکیزززززز😍😍😍😍😍😍

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۲:۰۲
    bad girl
    واییی گات سون و اسکیز عشقنننن بایسات کین؟
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۲:۰۶
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    یسسسس😍😍😍😍💖💖💖💖

     

    تو اسکیز بایسم فلیکس رکرم هان

    تو گات سون بایسم مارک رکرم جینیونگ

    تو چی؟

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۲:۰۹
    bad girl
    من تو اسکیز بایسم هیونجین و سونگمین رکرم فلیکس و هان 

    تو گات سون بایسم جکسون و جی بی رکرم جینیونگ و مارک 

    فن اسپا هستی؟
  • Vkook. Darya
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۲:۰۸
    Vkook. Darya

    هقق اره خیلی اسونه 

    موفق باشییییی ^_^

    خداروشکر که ریاضیو دادم تموم شدد هققق

    *^* بنینییکیتسکک

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۲:۱۲
    bad girl
    هقققق من فردا دارم استرس ناجور دارمممم
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۲:۳۱
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    تف به این قرنطینه -_-

    بازم اینهمه کار مفید هست که ادم میتونه انجام بده :/ 

    بیان من یکم از کارامو بدم بهشون TT

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۲:۴۳
    bad girl
    خخخ تو چ کارایی میکنی هیون جذابم؟
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۲:۴۳
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    اره:)

    البته توش بایس ندارم اوتی فور ام😂

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۰
    bad girl
    جرررر من بایسم کارینا و وینتره رکرم نینگ نینگ  


    فقط فن همین گروها بودی؟
  • ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۲:۴۴
    ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️

    😂😂😂😂 جررررر 

    نه اعتراف عشقی نمیکنم 😂✌️

     

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۰
    bad girl
    جرررر منه بدبخت یمدت همش اعتراف عشقی میکردم هقققق T_T
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۲:۴۷
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    به جز کلیییی درس که ریخته روسرم 

    کلیییی کتاب و یکی دوتا فیک هست که میخ بخونم

    یه عالمههههههه مانهوا 

    میلیون ها سریال و سینمایی که ندیدم TT 

    و چندین گروه که فنون نیستم

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۱
    bad girl
    عه چ فیکییییی*-*

    هقققق اتفاقا منم هنوز اینکارارو نکردم T_T کلی گروه مونده ک فنشون نشدم
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۱
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    ایزوان هم هس

     

    گروهایی زیادی رو میشناسم ولی فنشون نیسم و میخام درآینده فنشون شم=/

     

    گشادیسم دارم یونو؟ =/

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۷:۱۴
    bad girl
    جرررر منم گشادم والا
  • فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۶:۱۹
    فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)

    یس 

    هق من اوایل کای و سوبین شیپ می‌کردم

  • bad girl
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۷:۱۴
    bad girl
    هقققق من یونگیو و یونبین و تهگیو
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۲:۰۳
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    فعلا که دارم دزد و دلقکو میخونم یکم مونده ازش.. عرررر خیلی خوبههههههه TT 

     

    هققق پروردگارا تابستونو برسون TT

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۲:۳۱
    bad girl
    عه کاپلیه اونی؟

    هقققق برا من تابستون فرقی با لان نداره
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۴
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    اره ویمین و هوپگی

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۵
    bad girl
    واییی از کجا اوردیش؟
  • فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۵
    فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)

    یسسسس تهگیو و یون بین ایز ریللللل*-*

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۷
    bad girl
    یسسس البته من بیشتر یونگیو میدوستم
  • فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۱۷
    فدایی فوتو تیزرای اکسو💦🤤🔥(در انتظار کامبک اکسو) (خرسیِ همه)(لیلینم بجون خرسی)

    عع یونبینش جدا شد⁦ಠ_ಠ⁩ 

    تی اکس تی همه ی کاپلاش کیوتنننن *-*

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۳:۱۸
    bad girl
    دقیقااااا 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۴:۵۱
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    مانیا داد "-" 

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۵:۳۸
    bad girl
    عه نکبت چرا ب من نداد
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۶:۰۴
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    اسمات نیستا... شاید فک کرده خوشت نمیاد :> 

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۶:۰۶
    bad girl
    اخه فیکای غیر اسماتم بم داده 

    یاااااا اونی پاک و مطهر شدی اسمات نمیخونی؟
  • *-*pon pon
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۹:۰۸
    *-*pon pon

    عنتر تو کور شدی ندیدی=-= ب توهم دادم:"

    دزد و دلقک...

    البته نمیدونم خوشت بیاد یا ن:"

    اصلن رمنس اینا نیستااااا

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۹:۱۳
    bad girl
    عه خو ب انگلیش اسمش چیه؟ 
  • *-*pon pon
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۹:۲۹
    *-*pon pon

    Stooge & Stealer

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۹:۳۰
    bad girl
    یاااااا اونی بم ندادیشا تو لیسته نیستن
  • *-*pon pon
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۹:۳۱
    *-*pon pon

    بخیدا دادم:" بیزا نیگا کنم*-*

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۹:۵۴
    bad girl
    اوکایی
  • *-*pon pon
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۹:۳۷
    *-*pon pon

    همین الان آپش کردم:"

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۹:۵۴
    bad girl
    عه دستت طلا گوگولی مگولی
  • *-*pon pon
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۹:۵۷
    *-*pon pon

    خاهووووووووووووش امیدوارم خوشت بیاد^-^

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۲۰:۰۴
    bad girl
    حتما عاشقش میشم^^
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۵ خرداد ۰۰، ۲۱:۴۱
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    من که از اولشم با اسمات مشکل داشتم :"|

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۲۱:۵۶
    bad girl
    ناح من از اول با اسمات شروع کردم بعدش فول اسمات بعدش بی دی اس ام و ددی کینک و تریسام 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۵ خرداد ۰۰، ۲۲:۰۱
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    یا حضرت پشماعیل '-' 

    چرا یه بچه پاک بین شماها پیدا نمیشه -_-

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۲۲:۰۴
    bad girl
    جرواجررررررر اونی من به منحرف بین نوه های خانواده مادری و پدری مشهورم وضعم از پسرای فامیلم بدتره
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۵ خرداد ۰۰، ۲۲:۱۸
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    گاااااادددد تو که بیرون خجالتی هستی چطوری فهمیدن؟😂 

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۲۳:۲۱
    bad girl
    جرررر بستگی داره طرفم کی باشه مثلا تو جمع دخترای همکلاسی و اینا ناجور کم حرف و خجالتیم ولی این پسرا چون از بچگی با هم بزرگ شدیم یجورایی منو خوب میشناسن 

    بابا اونروز ی بنده خدایی داشت راجب ی کشیش عوضی روسیه بم میگف ک متجاوز بوده و ب میلیون ها نفر تجاوز کرده بعد من حواسم نبود کجا بودم یهو گفتم طرف براش کمر موند؟حالا ریکشین بقیه جاست خنده دار بود
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۵ خرداد ۰۰، ۲۳:۲۴
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    پارهههه پورهههههههه ای وای خدا 😂😂😂 

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۲۳:۲۷
    bad girl
    وای من خودم جلوی طرف از خجالت اب شده بودم وقتی فهمیدم چی پروندم اون وسط 
    یبارم فیلم مصاعب مسیحو میخواستن بزارن بابام گف مثبت هجده نزارینش بعد من با صدای بلند گفتم یعنی حضرت عیسی هم یکیو کرده؟وای خدااااااا همه پوکیده بودن از خنده نگو فیلمع صحنه شکنجه و اینا داشته
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۵ خرداد ۰۰، ۲۳:۳۷
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    جرررررر سوتی دهنده ی اعظمی پس 😂😂

    تن مسیح تو گور لرزید 😂💔

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۲۳:۴۲
    bad girl
    اره بابا من واقعا اروم و کم حرفم بطوریکه گاهی فقط با بابام در حد سلام خداحافظ شب بخیر و اینا میحرفم ولی متاسفانه سوتیای بدی میدم 
    بدبخ مسیح
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7