Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱ دوشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۸ ق.ظ

گور بابای هرچی پست رمز داره بیایین ببینم*-*

های های...

خوبین ؟

خوشین؟

سلامتین؟

خداروشکر*-*

خب این اوووووولین پستمه تو وب یکی دیگه*-*

خودشم وب کی؟ پان پان*-*... (همون لقبی ک خ شیرینه!.. بله همون با چایی هم میشه خوردش😂💙)

 

روزی روزگاری...

اینجا وبی بود ک نقطه هم میزاشی از 70 تا کامنت کمتر نمیشد:"

ولی الان سوت و کوره و من موخام طلسمو بشکونم*-*

بیایین ببینم

یوهووووووو ادبیاتمم دادم بیایین قرش بدین ای جونم😍💖

 

گااااااااااااد بیان چرا اینهمه خلوتهههههه*-*

200

و خرده ای تا دنبال کننده هس... ولی مگسم اینجا خر نمیزنه:" 

پ. ن: پان منو نکش‌:" 

💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓 *-*pon pon هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪   i′м  ʝк هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪   i′м  ʝк هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓 هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓   i′м  ʝк ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️ Yuki .YG.JM هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)  Shiva :) ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️ Yuki .YG.JM 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓 هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 QUEEN JENNIE  💛🍃  Shiva :) QUEEN JENNIE  💛🍃 هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 QUEEN JENNIE  💛🍃 ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️ هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) QUEEN JENNIE  💛🍃 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓 ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️ 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️ 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️ 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓 ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️ هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️ هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓 هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓 mae- Jk 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) QUEEN JENNIE  💛🍃 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈) 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓 *-*pon pon 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓 *-*pon pon 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓 mae- Jk *-*pon pon 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓 *-*pon pon *-*pon pon *-*pon pon *-*pon pon 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓 niloo  niki  *-*pon pon 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓 *-*pon pon niloo  niki  *-*pon pon *-*pon pon *-*pon pon *-*pon pon *-*pon pon *-*pon pon 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌ 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌ 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌ 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌ 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌ niloo  niki  IC.7 .A IC.7 .A IC.7 .A
Last Comments :
۱۰۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۱۹
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    های های

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۰
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    های های لاو خوبی؟
    آشنا شدیم ما؟! *-*
  • *-*pon pon
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۰
    *-*pon pon

    تا تو باشی ب برچسب زردای من ج ندی‌=-= یاه یاه*-*

    😂😂😂😂😂💔

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۱
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    #پان*^*
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۰
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    جرررررر😂😂😂😂😂

     

    کیستی تو؟؟؟

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۱
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    جرررررررررتررررررر😂😂😂😂💔

    بنده پونیو هستم بسی خوشبختم *-*
    آشنا شدیم ما؟ 
  • i′м ʝк
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۲
      i′м  ʝк

    خخخ 

    کیستی شما؟! 

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۳
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    به به جناب جی کی خوش آمدید💖
    خوبین شما؟

    من پونیو هستم*-*
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۴
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    ن=/

     

    من هلی ام 12^^

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۵
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    سلام هلی جونم خییییلییییی از آشناییت خوشبختم لاولی^-^

    منم مانیا هستم... 3 روز بعد 18 سالم میشه*-*
    ملقب ب پونیو:') 
  • i′м ʝк
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۶
      i′м  ʝк

    فداتم ک (: میشناسیم منو مگ؟ 

     

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۸
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    خدا نکنه =-=
    یبار توی وب هپی آشنا شده بودیم:"
    اشتب نکنم اسمت نغمه بود؟
    ولی همون جی کی صدات میکنم بهت میاد*-*💜
    من پونیو هستم یا مانیا... 18 سالمه خوشبختم💖
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۷
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    می تو*-*

     

    اوووه پس تولدت نزدیکه@-@

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۹
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    فدات قشنگم*-*


    آری این پان عنترم موخاد کرم بریزه تو تولدم*-*
    از الان دارم تلافی میکنم😂😂😂💔
    اونی توهم میشم*-*
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۳۰
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    #-#

     

    جرررر😂😂😂😂😂😂

     

    بلی همه اونی منن کلا دوتا دونسنگ بیشتر تو بیان ندارم=/

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۳۳
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    *-*💖

    والا😂😂😂😂
    #انتقام سخته*-*😂😂✌️

    آیگوووووو میخای من دونسنگت شم اصلن؟! 😂💔
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۳۲
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    یس یس خوبم خودت چی 

    اممم نمد

    من لیزا 14 خوش ^^

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۳۴
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    خداروشکر ک خوبی لاو💖
    فداتشم منم خوبم ب خوبیت^-^

    منم مانیا 18...ملقب ب پونیو...
    خیلی خیلی خوشبختم😘💖
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۳۴
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    نه خوبه اونی هم دوس😂😂

     

    راستی وبتو میدی پلیز؟

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۳۷
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    حلههههههههههه من اونی 80 درصد بیانم *-*
    قول میدم اونی خوبی باشم^-^💖
    البته از اون اونی سختگیرا نیسم پیشم خ راحت باش*-*


    چشمممممممممم فقط با گوشیم یذره کپی کردن اینا سخته
    اون بالا خودمم کامنت دادم از پیوند کنارش استفاده کن بیا وبم*-*
    تو پیوندا وب اونی پون پون هم هس ک بنده هستم:"
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۳۵
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    خدا نکنه اونی ^^

    اها من میشناختمت که ولی شما نمیشناختی اونی ^^

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۴۰
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    عررررر ی دونسنگ دیگه یافتم یوهو^-^💖
    خخخ عب نداره منم میشناخمت ولی نمیشناخمت:"
    حالا جفتمونم همو شناختیم
    و من خیلی خوشحالم ک شناختمت قشنگ اونی 😘💖
  • i′м ʝк
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۳۶
      i′м  ʝк

    سوییت

    عا ساریی یادم نی عاخه وبه خودم نی زیاد نمیرم 🙎

    رع 

    خخ مرسی لطف داری 💜

    منم ک میدونی 17 خوبخشتم بیبی(: 

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۴۳
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    فدات💖
    خخخ عب ندارع حدس زدم برا همین آشنایی دادم^-^
    خداروشکر ذهن یاری کرده پس یادم مونده*-*😂
    عزیزی
    آری... منم 17 هستما.... 3 روز بعد 18 میشم:"
    بسی خوشبختم جناب جی کی💖
  • ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۳۶
    ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️

    های های ^^ 

    من یوییم ^^

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۴۳
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    های های یویی خوش اومدی عزیزم^-^💙

    منم پونیو هستم میشناسی؟ *-*
  • Yuki .YG.JM
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۳۸
    Yuki .YG.JM

    کلاغ پر پر (بجا مگس کلاغ پر میزنه تو وب)

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۴۴
    bad girl
    هییی کلاغا واس چی اومدن؟! *-*
    خبری چیزی آوردن؟! *-*

    پااااان صد دفعه نگفتم صابون استفاده میکنی نزار وسط وب!!!! =-=
    الان اومدن بدزدن:"
    از دست این دختر...
    شما ب بزرگیتون ببخشید💖
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۳۹
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    من پیش همه راحتم نگران نباش😔😂😂😂😂

     

     

    اها باش:)

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۴۶
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ایوووووووول اینت ب اونی پونیوت رفته اصلن*-*😂😂😂😂💖


    حلههههههههههه ^0^💚💙💚💙
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۴۴
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    یس یس منم باید بگم یه اونی دیگههه هوهووو

    بلی بلی 

    منم خیلی خیلییی خوشحال شدم اونی پونیو🥰💕✨

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۴۸
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    خخخ من زیاد اونی بازی در نمیارم باهام راحت باش😂💖
    باهم قراره کلیییییییییی آتیش بسوزونیممممممم*-*

    آیگوووووو کیوتی من بیا بغلم ببینمش^-^
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۴۴
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    اوووووو به به

     

    پونی وب منم پست بزار یدونه عر

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۴۸
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    تگرگممممممممم یوووووهوووووووووو 😍💖


    چشمممممممممم میزارممممممم امروز بزا اینجا کمی کرم بریزم:"

    خوبی عشقولی من؟ *-*
  • Shiva :)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۴۷
     Shiva :)

    سلوووووومممممم

    وب اومای من بلاخره توش ی پست غیر رمز دار پیدا گشت

    خوفین

    خوشین

    سلومتید

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۵۱
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    سیلاااااااام خوووش اومدییییییییی ^0^
    خخخخ اومدم طلسمو بشکونمممممم*-*

    آری تو خوفی شیواییم؟! *-*
    آری تو خوشی؟! *-*
    آری تو سلامتی؟! *-*
  • ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۴۸
    ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️

    آره میشناسمت 

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۵۱
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    خداروشکر پس...

    خوبی گلم؟ 
  • Yuki .YG.JM
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۴۹
    Yuki .YG.JM

    هان؟

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۵۲
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    هیچی میگم ببخشید کلاغا اگ اذیتتون کردن توی وب*-*
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۴۹
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    عه باش ازین اونی های پایه ای قشنگ 

    من استادشمممممم اصن حیححح😂😂👌🏻😁

    اومدممم^^

    اونی عروسیم نزدیکه 

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۵۳
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    آفریییییین تشخیصت کاملن درست بود😂😂😂 هر گندی کاشتی یا خاسی بکاری ب اونی بگو بقیش حله😂💖
    یوووووهوووووووووو پ توهم دونسنگ پایه ای هسی ایول😉😂💖
    جووووووووون خوش اومدی ^-^💜💜💜
    ای جااااااانممممم با کی؟!!!! خاستگاری اومدن اصلن؟! *-*
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۴۹
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    فک کنم از اون دسته ادم هایی هستی ک زود ارتباط برقرار میکنن*-*

     

    خیلیم شور و اشتیاق داری😂😂😂

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۵۴
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    عررررر جدی؟! *-*....
    عاشق ارتباط برقرار کردنم ذاتن:"
    برونگرا بودنم کاملن مشخصه فک کنم😂😂😂💔


    هقققققققققققق مررررررررررررررررسیییییی 😍💖
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۵۵
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    شولولولولوووووووو

     

    عرررررر مرسی

     

    ارههههه خودت چی؟؟

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۵۷
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    یوهووووووو..... 😍😍😍

    تگرررررگ فهمیدی وینر دیسبند میشه؟! 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    فدات شم😘💖

    خداروشکر یوهو تگرگم خوبه^0^
    بخوبیت گلم. منم خوبم
    چخبر؟ 
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۵۷
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    بلی بلی

    من ک هم درونگرام هم برونگرا ولی درباره احساساتم خیلی درونگرام=/

     

    تایپت چیست؟؟

    من infp

     

     

    خاهشششش😂😂😂❤❤❤❤❤❤❤

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۰۰
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    آممممم ی اصطلاحی بود الان یادم رف.... اون تیپ آدما برونگرا یا درونگراییشون بسته ب موقعیت و مکان و شخص فرق میکرد... فک کنم از اون دسته ای..
    من تو هرچیزی درونگرا باشم تو احساسات عمرا😂💖


    اوووو یادم باشه برم بخونم دربارت*-*
    منENFJ... :"


    عزیزمی تووووو بیا بغل^0^
  • QUEEN JENNIE 💛🍃
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۱:۵۷
    QUEEN JENNIE  💛🍃

    وعوووو  چطوووریی

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۰۰
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    جنییییییی پست گذاشته بودم برات*-*

    خوبی؟

    جنی هرسری با ی وب کامنت دادی...
    من کدوم وبتو باید تبلیغ میکردم یادم رف؟! :"
  • Shiva :)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۰۳
     Shiva :)

    اورین طلسم و بشکن😍

    یس

    یس

    یس

    💃💃💃💃💃💃

    چ موکنی

    چ نمکنی

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۰۵
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    بشکن بشکنه... بکشن... من میکشنم*^*...خو بشکن*-*😂😂
    خداروشکر
    خداروشکر 
    خداروشکر
    *-*
    😂😂😂😂😂😂
    هیچ والا دارم کام ج میدم و موهامو میکنم ک چرا اینهمه خلوتههههه=-=
    کاری ک نمیکنم... آم... درس نمیخونم😂😂😂💔
  • QUEEN JENNIE 💛🍃
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۰۳
    QUEEN JENNIE  💛🍃

    عه  کی  پست گذاشتی   تنکص💛🔥

       اون وب قبلیم بود  این اکانت جدیدمه دیگه با این میام      فکر کنم  این کبی که الان باهاش  کامنت دادم و باید  تبلیغ کرده باشی  

     این وبمه دیگه     

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۰۷
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    نه پست گذاشتم صدات زدم😂💔
    حلههههههههههه با همین وب ی کامنت ب وب خودم بده حتمنننننننننن دیگه تبلیغ میکنم
    خیلی خیلی شرمندتم بابت دیر کردنم:(((((

    خوبی عزیز دلم؟! ^-^
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۰۳
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    فک کنم=/

     

    من از ابراز کردن احساساتم میترسم و البت بعضی موقع ها خجالت هم میکشم*-*

     

    خب الان چندتاشونو میگم

    تایپ ما 4 درصد ادما رو تشکیل میده

    ادمای خیال پردازی هستیم

    معمولا بیشتر ب حرف قلبمون گوش میدیم تا مغزمون

    راستش مهربونم هستیم#-#

     

    دیگه یادم نی😂😂

     

    *-*

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۰۹
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ب حرف اونی گوش بده بگو دقیقا صحیح میفرمایید... فک کنم چیه نکبت:"😂💔

    احساسات ک ترس نداره قشنگم... آزادشون بزار... هرچقد زندونی باشن وحشی تر میشن:)

    ایوووووووول ب حذف قلب گوش دادن خ محشرهههه*-*💖
    خوشمان آمد...
    ای جونم مهرربون منی تووووو:') 
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۰۹
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    جیغغغغغغغغغغ

    (اینجام مجازه؟:")

     

    لقلتحق0لهقصحلخقصنخححق هق اره

     

    خدا نکنهههههههه

     

    عر مرسی

    خداروشکرررر

    سلامتی

    نمد چیکار میکنم:"

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۱۰
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    جییییییییییغغغغغغغغغغغغغ😣
    عرررر معلومه ک مجازه*-*
    اصلن پان غلط خورده وب خودمونه*-*
    کسی پیش من حق تو گفتن ب تورو داره؟! *-*🔪🔪🔪🔪

    هقققققققققققق عررررر داره عرررررر.... وای جی پیرم کرد....

    بوووووووس بهت😘😘😘😘


    نفسم نمیکشی ینی نمیدونی چیکار میکنی؟! :"
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۱۲
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    لقلخقصلمصحقج جیغغغغغغ عررررررررررررررر

    ناحح لقلفنحلخب

     

    هقققق وای جی بیشور(در حال نیاوردن فوشای بد دیگه)

     

    بوس متقابللللل

     

    نه نه نفس میکشم

    نمد چت فقط:/

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۱۷
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    بمازمهبجهبحعیحعیحعیعخ جییییییخ عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 🤧🤧🤧🤧
    آفرین *-*

    هقققققققققققق فوشم مجازه بده بده😭😭😭😭
    لنتی هاااااااا


    😍💖😘

    خداروشکر ک نفس میکشی😂
    قبل چت چ غلطی میکردی؟! :"
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۱۲
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    جرررر باشه😂😂😂😂

     

    خب بعضیاشونو نمیشه=/

    مث خاسته هام چون بنظر اطرافیام مسخره س=/

     

     

    هیققق ععرررررررررررررر♡~♡

     

    راستی فن چ گره هایی هسی اونی؟

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۲۰
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    آن رین دونسنگ باهوش من😂😂😂💖

    اطرافیان غلط خوردن... هیچم مسخره نیس... بیا ب خودم بگو اصلن=-=💖



    عررررررتررررررررر*-*💞


    آممممم بنده مولتی فنم...
    ولی اصالتن آرمی_ال هستم*-*
    ولی خب گروهای خ زیادی هس ک استن میکنم....
    بایس ارجح و عشق... و برتر... کلن همه چیز منننننننننننن
    عشق ترین عشق جهان....
    بکهییییییییییییییییییییوووووووووونمه😍😍😍😍
    از پروفمم ک معلومه:"
  • QUEEN JENNIE 💛🍃
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۱۶
    QUEEN JENNIE  💛🍃

     عه نه این چه حرفیه   من ندیدم خیلی ممنوننن  

       مرسی  خوبم    درگیر   امتحانا تو خوبی؟

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۲۱
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    فداتشممممممم ک من😍😘😘😘💖
    خداروشکر... هعی والا منم خوبم و درگیر همون امتحانای فاکی🤧💔
  • ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۲۰
    ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️

    نات بد 

    ت خوبی ؟ 

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۲۲
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    خوب باش💖

    فدات خوبم ب خوبیت...
    چخبرا چیکار میکنی؟ 
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۲۲
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    :)

    جررر قربون اونی مهربونم بشم😂😂😂😂😍😍😍❤❤❤

     

     

    اها*-*

    استی ای؟؟ (ب هرکی میرسم اینو ازش میپرسم😂😂😂)

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۲۶
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    یاااااااا خدا نکنهههه اونیا فقط قربون میشن تو حق نداری!!!! =-=🔪🔪🔪🔪🔪
    فدات لاولی من😍💖💖💖💖💖


    استی نیسم ی اون صورت ولی دورادور دنبال میکنم*-*
    جررررررر میفهمم😂😂😂😂

    تو چی؟ فن کیا هسی؟ 
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۲۲
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    لقلمقجحلمثقجلصقمحل هق

     

    مادر کافررررررررر لبخلصقنحلخقصخلحصق

     

    قلصقکلمصقگل خداروشکر

    خواب بودم:/

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۲۷
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    حهبحهیحعبحعینعب هقققققققققققق 🤧🤧🤧
    (ما واس چی هق میزنیم؟! *-*)

    لاعناتییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭


    تو درس نداری عنتر؟! :"
  • QUEEN JENNIE 💛🍃
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۲۳
    QUEEN JENNIE  💛🍃

    خدا لعنتشون کنه  😐

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۲۷
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    لعنت تمامی عنینک های دنیا بر آنها باد😭😭😭😭
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۲۶
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    به به جووون بر خودم و اونی ام😌😂❤️

    چشم چشم حتماااا😂😂👌🏻💕

    بلییییی من تو این کارا از همه پایه ترم اصن😂👌🏻

    با دنیا...نه چون منو میشناسن دیگه فکر نکنم قبلا بچش بودم دیگه آخر گفتن باهاش مزدوج کن راحت شیم😐😂

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۳۲
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    جووووووووون جووووووووون 😍😂💖
    آفریییییین دلبرکم😂😂😂💖
    آیگووووووو ب اونیت کشیدی*^* گور بابای همه خودمونو عشقه اصلن😂💖
    گااااااااااااد دنیا بلخرع شوهر کرد؟! 😂😂😂😂😂
    هممونو کچل کرده بود این بچه😂😂😂😂
  • ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۳۵
    ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️

    😂 درس میخونم 

    درگیر امتحاناتم 

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۳۶
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    دروووووود خدایان بر تو باد😂✌️
    هقققق اسم امت هارو نیار ک همینجا دچار تشنج اعصاب میشم:"
    چند سالت بود تو؟ 
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۳۵
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    ژاااان ژاااان 🤩✨

    😂💕

    بلی بلی آره باو یه اکیپ دو نفره شر تشکیل بدیم جررر😂😂👌🏻

    یسس من الان شوهرشم ^^ هعییی گاد اینبار دیگه میمونه به مشکل بر نمیخوریم

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۳۷
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    یسسسس^0^💙💜💙💜💙💜

    حلههههههههههه اصلن ایسگاهای منو هیون ک تو بیان معروفه😂😂😂💔
    با توهم اکیپ شیطونی میزنیم*-*
    گااااااااااااد آخه من میخاستم تورو شوهر بدم ک :(
    الان کی جوابگوی تخیلات اونی وارانه غرق شده منه؟! :(
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۳۶
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    لصقحجلصقمحل هیقققق

    نمد داریم جیغو داد میزنیم:"

     

    هقققق پدر سگگگگگ اهههههه

     

    مدرسمون تموم شده

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۳۹
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    لطنعینهیجهیجهبحعیحعی عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧
    پس بیا ب جیغ زدن ادامه بدیم:"

    مادرفاکر کون لق😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


    ای راس میگیاااا یادم رفت:"
    هقققققققققققق خوشبحالت😭😭😭😭😭
  • ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۳۹
    ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️

    من ۱۳ سالمه ۱۶ تیر میرم توی ۱۴ 

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۴۱
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    آیگو اونی توهم میشم:"
    چقدر امروز دونسنگ جمع کردم من*-*
    منم 17 سالمه... 3 روز بعد 18 میشم:" 
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۴۰
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    ^^💕✨✨

    عههه جدن عالی اصن *-*

    من قبلا شوهر کرده بودم جدا شدم :)

    الان دیگه ددی شدم واسه همین زن گرفتم تازه اثبات هم کردم که ددی شدم اگه میخوای ببینی هم میتونی امروز ساعت ۴ تا ۶ بیای وب دومم که تو منو وبم گذاشتم اونجا مهمونی داریم

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۴۳
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    😘💖
    عررررر آری*-*....
    یااااااا جدی؟!... با کی بودی؟!... البته اون لبخند... گویای همه چی هست:)

    گااااااااااااد نمیخاد واس من ددی شی... تو بیبی خوشمزه خودمی =-=💖
    جررررررر با چی اثبات کردی؟! 😂😂😂😂😂

    چشم اگ شد حتما میام^-^😍
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۴۲
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    فقلجفقکلمقجصلم

    جیغغغغغغغغغغغغ اند هوااااررررررر

     

    هقققققققق بیشور خررررررررررر 

    عنتر پلاستیکی

     

    قصقلصقمحملق هق

    یچی فرق کرده برام

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۴۵
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    لینعینعینعینعیخعسخغسخغسخعسهعسخعسحعیعخ نعینعینعس
    هوااااااار هواااااااااار هووووووووووو


    جررررررر دیدی فوشا ناموسی میشه برگردوندی زیر دیپلم😂😂😂💔


    چی فرقیده؟! :"
  • ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۴۳
    ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️

    جرر من باز کوچیک ترم 

    من کلا مکنم😂✋

     

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۴۶
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    هیچی نیس فقط 4 ساله😂💔

    جووووووووون مکنه خوشمزه خودم*-*

    اسم واقعیت چیه؟
    البته اگ نخای بگی حله^-^
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۴۶
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    🥰😘💕

    با کارن.... فکر نکنم بشناسی...درسته :)

    اوک اوک ولی هر چی باشه من حالا ددیم 

    تو یه مهمونی که ترانه گرفته بود با یکی بزرگتر از خودم رول رفتم قسنگ اثبات سد تازه رگ ددی بودنم زده بود بالا اصن عالی همه داستن سکته میکردن جررر😐😐😂😂👌🏻

    بیای که قدمت روی چشمممم😘❤️

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۱
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    وایسا ببینم...تو همونی هسی ک وویس 30 دیقه ای گذاشته بود؟!...
    وویستو همشو گوش دادم... ولی نمیشناخمت پیش قدم نشدم...
    اما حالا ک اونیتم نمیزارم از بغلم جم بخوری :)

    پیش من بیبی حرف نزن=-=
    به به رول رفتی پس حله😂😂😂😂😂
    گااااااااااااد جام خالیییییی منم میخام ببینمممممم*-*

    حتمن سعی میکنم بیام فداتشم😘💖
    اگ اومدم عاقد خودمم*-*
  • ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۴۸
    ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️

    بیا خ تا بهت بوگم اونی 😂💔

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۱
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    خجالت نمیکشی منو میکشونی خ؟! 😂
    خودت بیا خ😂💔
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۴۸
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    باشه من تسلیمم😂😂✋❤❤❤

     

    اها

     

    من فن جی ایدل و توایس و اسکیز و اسپا و گات سون و ایزوان و ایتزی و نیزی یو هستم:)

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۳
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    آیگووووووو تو چقد دونسنگ عشقی هسی😍😂😂😂😂💖

    هقققققققققققق منم توایسو و اسکیز و گات سونو خ دوس دارم:") 
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۳
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    فمفحجصقملحجکفقلفجفم هوارینگگگگگگگ دادینگگگگ جیغینگگگگگ

     

    جرررررر زشته دیگه

    زیادی فوشنده شد

     

    مشکل همینه

    نمد:"/

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۶
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    نلینلینعینلینلینعینعحعبجهبجه..... فریاااااااااااد فریاااااااااااااااااااااااااااااد



    جررررررر حله حله من ساکت😂💔

    بزا من بگم*-*
    چیزی ک تغییر کرده اینه....
    کمتر. سرکوفت میشنوی و حرفایی ک ب چپت میگرفتی کمتر شده *-*😂💔
  • ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۴
    ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️

    😂😂😂 جررر راست هم میگی من میام 

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۸
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    پ چی اصلن تو از من دروغ شنیدی؟! 😂😂😂
    بیا بیا خوش اومدی 
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۵
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    تو ک عشق تری اونی😍😍❤❤❤

     

     

    یسسس اینا فوق العادن😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤💖💖💖💖

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۸
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    عرررررر اینهینعینلینلینعینعیعن اکلیلی نکنننننننننن😣💖💖💖💖



    محشررررررررررررن😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
    فن اکسو و بی تی اس نیسی؟! 
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۷
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    درسته خودمم...کل بیان گوش دادن ویسو آبروم رف دیگه ://

    مرسی اونی :))

    خا باش بیبی اصن -.-

    بلی بلی اون موقع مجرد تشریف داشتم راحت رفتم فقط نمد بگم با کی رفتم تعجب نکنی😄

    اوهوم بیا بیا امروز بیای شاید یدونه برم ببینی 

    خب پس چهارشنبه بیا عاقدمون باش حیحح*-*

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۲
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    یاااااا صدات خ قشنگ بووووووووود 😍💖
    جررررررر آبرو چیه اصلن؟!.... و اینکه چیزی نگفتی ک بخاد آبروت بره =-=

    تشکر لازم نیست.... من اونیتم:)... وظیفمه

    مای لاولی بیبی*-*
    گااااااااااااد با کی رفتیییی؟! *-*

    چشمممممممممم سعی میکنم حتمن بیام ولی قول نمیدم😣💔
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۰
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    @3@

     

     

    ن=/

    من زیاد بوی گروپ استن نمیکنم

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۳
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    بوس بت😘💖



    عجب..... *-*
    چرا؟ 
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۳
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    جیغ اند عررررررررررر

     

    جررررررررر منم سکوت

     

    جررررررررر دیرم از خواب پا میشم

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۵
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 🤧🤧🤧🤧💔


    خخخ سکوت کن فرزندم ک این سموت معنادارتر است😂✌️


    بیا ببین ذهنت راه افتاد😂😂
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۳
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    زیاد خوشم نمیاد

    ولی میخ فن بی تی اس شم

     

    ولی هیچکی نمیتونه جای اسکیز رو بگیره اونا عشقامننننن😍😍😍😍😍😍💖💖💖💖❤❤❤❤❤

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۶
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    آفرین کار خوبی میکنی :"
    فن اکسوم شو*-*💖💖💖


    عرررر بر عشق بودن اونا ک شکی نیس😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖💖💖
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۷
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    هققققققق نثحلمصقلمقصحلوق

     

    دیگه جوری نشه صدا ازمون در نیادا

    با صدای کم بر وای جی لعنت بفرستیم

     

    جرررررررر دارم راه میفتم دیگه

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۳:۱۱
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    هقققققققققققق ابمابنهبنهبحعیحعحععیحعب


    پ چی فک کرددیییییییی جلوی ظلم سکوت حراااااام است!!!! *-*🔪🔪🔪🔪


    جررررررر تگرگ باهوش منی تو 😂💖
  • هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۸
    هوووویییی ب پروف چش نداشته باشین وگرنه همین چاقو رو میکنم تو چشتون😐😑🔪🔪🔪🔪

    اوکی=/

     

     

    بل بل😍😍😍👌👌👌

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۳:۱۱
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    آفرین=-=💖


    هق:") 💖💖💖💖💖
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۳:۱۳
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    rgrgrelgrlglrf[rf; عرررررررررررزززززززز

     

    پس دااااااااااااااااااااددددد

     

    یس ایم وری باهوش🕶

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۰۹
    bad girl
    اوه یسسسس 
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۳:۱۶
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    حیححح میسی ولی من دوسش ندارم *-*

    دیروز گند زدم تو صدام سس خوردم اصن صدام در نمیاد ://💔

    :))💚

    اممم چیزه...با...با طناز رفتم ایحححح خاااک قبلا اوما بزرگم بود البته تقصیر من نبود بقیه گفتن بریم و من ددی شدم :|

    باشی ^^💞

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۳۵
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    به به سلاممم لیزا


    پونیو:
    چون سلیقه نداری نکبت کی از تو نظر خاس خیلیم قشنگه*^*💖💖💖
    جررررررر خدااااااا😂😂😂😂😂😂

    جرررواجررررررر عاااااااااااالی اصلن😂😂😂😂😂✌️
  • mae- Jk
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۳:۲۲
    mae- Jk

    سلااام پونیو 

    چطوری؟

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۱۱
    bad girl
    سلاممم ماعده من پانم چطوری ؟


    پونیو:
    سلاااام عشقولی خوبی؟! ^-^
    فدات آری من خوبم *-*
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۱۱
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    عه سلام ننه بزرگ

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۱۴
    bad girl
    سلاممم باران تویی درسته؟ 
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۱۳
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    عه سلاممم اونی خوبی 

    چخبر 

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۱۵
    bad girl
    عالی تو خوبی؟

    هیچ والا با امتحانا گیرم تو چخبر عزیزم؟
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۱۶
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    خب شکر همیشه عالی باش 

    منم خوبم ^^

    ماهم موفق باشی فایتینگ^^

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۲۰
    bad girl
    شکر عزیزم ^^
    فایتینگ *-*
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۱۶
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    بلی بلی

    خوبی؟

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۲۰
    bad girl
    عاولی تو خوبی؟
  • QUEEN JENNIE 💛🍃
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۲۱
    QUEEN JENNIE  💛🍃

    عینکیان و غیر عینکیان فرقی نداره  هردو😂😂

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۳۳
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    جررررررررر حلههههه😂😂😂😂😂✌️
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۲۵
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    عرررر منم مثل خودت

    چه خبرا؟

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۲۸
    bad girl
    هیشی دلس دالم خشتمم شودهT_T
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۲۹
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    اخی اشکال نداره

    چایی نبات بخور خوب میشی(هار هار:/)

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۳۰
    bad girl
    هارهارهار بانمککککککک
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۳۲
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    به به خودم میدونم🚶🏻‍♀️

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۳۲
    bad girl
    اوخدااا کیوتممم
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۳۳
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    وات کیوتتتتت؟:/

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۳۳
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    پونیو: من آمدم*-*... 
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۳۴
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    به به خوش بیومدییییی

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۳۶
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    فدااااااااااااااایتتتتتتتتتتت ^0^

    چیکارا کردین در نبودم؟! *-*
  • 💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۳۸
    💎𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-(شهید راه باتر🚶🏻‍♀️🧈)

    خدا نکنهههه

     

    هوچی من چرت اند پرت میگفتم

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۴۱
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    یاااا اونیا فدا مدا میشن=-=


    چقدر کار خوبییییییییی*-*
    اصلن عالیه😂😂😂
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۳۹
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    #اونی پونیو 

    عه اونی من بی سلیقم؟! :((

    هعیییی 😐😐😂😂💔

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۴۲
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    آری وقتی ب صدات بگی بد ینی هوچ سلیقه ای نداری*-*
    نکبت صدا ب اون خوشگلی!!!! 💔
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۴۴
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    خب باشه باشه من تسلیم😐🙌🏻🙌🏻

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۴۶
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    آفریییییین پ جرعت نکن یبار دیه ب صدات بگی بد=-=💖💖💖💖
  • *-*pon pon
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۴۵
    *-*pon pon

    پان پان بیا ببینم امروز اصلن باهات نحرفیدم عنتر*-*

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۴۹
    bad girl
    سلاممم هانییی
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۴۶
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    چشم دیگه نمیگم😐❤️✨

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۴۹
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    چشمت بی بلا خوشمزه اونی*-*😂💖
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۵۰
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    اونی تو مگه منو خوردی که میگی خوشمزه؟😂💔

    من تلخ گوشتم😐😂

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۵۲
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    اومممم راس میگیاااا من اصلن تورو نخوردم.... ولی بوت ک خوب میاد *-*
    اصلن بیا جلو من ی گازت بگیرم بگم خوشمزه ای یا ن*-*

    و وایستا ببینم
    .
    ینی تو توی تشخیص اونیت شک کردییییی؟! *-*🔪🔪🔪🔪
  • *-*pon pon
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۵۰
    *-*pon pon

    سلااااااااااااااااااااااااااام... خوفی؟! *-*

    وان شاتتو خوندی؟ ب گاج نرفتی ک؟! 

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۵۳
    bad girl
    بد نبیدم تو خوبی
    یسسسسس خوندمش ته توسط کوک پاره شد 
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۴:۵۴
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    عه جدن؟؟! 

    اونی فقط آروم بگیر مث خواهرم نباشیاXD 

     

    نه نه چرا آخه فقط واسم جای سوال بود همین *-*

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۵:۱۷
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    آریییییییییی *-*
    اوک اوک بیا جلو😁💙


    آها.... دیگه تکرار نشه*-*🔪🔪🔪🔪
    😂😂😂😂😂😂😂😂
  • mae- Jk
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۵:۱۰
    mae- Jk

    سلام پان ^^ خوبم مرسی

    تو چطوری ؟

    ...

    # یونی 

    خداروشکر :)

    منم خوبم لاولی

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۵:۱۸
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    پونیو :
    خداروشکر هانی💖
  • *-*pon pon
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۵:۱۵
    *-*pon pon

    خوب باش دیگه:(

    یحوری میگم انگار دست خودته💔

     

    گااااااااااااد ته ته ای من=-=

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۵:۲۱
    bad girl
    والا یجوری گفتی انگار تقصیر منه 

    عرررر ته ته جاست باتمممم
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۵:۱۸
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    باش اومدم 

    *لپمو جلو میارم

    بازم چشم *-*😂🧡

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۵:۲۰
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    عررر بیو بیو*-*
    * لپشو گاز محکم میگیره*
    اوممممم... یام.... بزا فک کنم... هومممم....
    .
    .
    .
    .
    .
    این خ خوشمزه بوووووووووووووووووووووود*-*💖💖💖💖💖💖


    چشمت بی بلا 😂💖
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۵:۲۲
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    حیحححح واقعا خوشمزه بود؟؟ *-* اوخییییی

    😂♥️

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۵:۲۹
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    عریییییییییی خ خوشمزه بوووود از این ب بعد همیشه مویام میخورمت*-*💖💖💖
  • *-*pon pon
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۵:۲۸
    *-*pon pon

    اصلن گور بابای زندگی بیو بغلم*^*

    میدونم نمیای یهویی ولی حرفم اومد=-=

     

     

    یاااااا تاپهههههههههههههههههه=-=

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۵:۳۸
    bad girl
    خخخ میام میام 
    عرررر اونیییییییی دلم درده 

    نههههه باتمههههه خیلیییییییییی کیوته
  • *-*pon pon
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۵:۴۱
    *-*pon pon

    لینلینعینهبمههبابمابجهبجهبجه عرررررررر اومد*-*

    نفس عمییییییییییییییییییقققققققققققق

    یوووووهوووووووووو بغل😍💖💖💖

     

    گااااااد بمیرم اونیت داره نزدیک 4 ماه میشه ک دلش درد نگرفته=-=

    عوضش دلش درد میکنه:')

    جررررررر چقد ایهام داش*-*

    تازه ادبیات خوندم درک کن =-=😂💔

     

     

     

    خفه شووووووووووووو تاپه تاپهههههههههههههههههه

    از شازده شمام تاپ ترههههههههه*-*

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۵:۴۳
    bad girl
    بخللللللللللل 

    یاااااا خوشبحالت اتفاقا مامان اونزمانا سالی یبار شایدم کم تر دلش درد میگرفت 


    زارتتتتت تف بر ادبیات فاکی 

    نخیرممممممم کیوتهههه باتمههه 

    یاااااا میکشمتتتتت
  • *-*pon pon
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۵:۵۲
    *-*pon pon

    چ بخل خوشملییییییی^0^💖

     

    کجاش خوشبحالم😭😭😭

    میدونی... نشدن دردسراش بیشتر از شدنه💔

    دقیقا منم مث خودشم=-=... سالی یبار!!!!

     

     

    تف ن بیب..... تففففففففففففففف =-=

     

     

    هاااااااااااتهههههههههههه تاپهههههههههههههههههه

     

    هاهاها*-*... تو چرا ب ته ته ای من حرف میگی من ب شازده شما نگم؟! *-*

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۵:۵۵
    bad girl
    دقیقااااا ولی من الان ک شدم دردسرای بدتری دارم میکشم 

    اونکه کلا سیستم بدنش ب فاک رفته بود از بس داروهای شیمیایی میخورد 

    نههههه کیوتهههه باتمههه 

    چون اوشون ی تاپ واقعیه مثه کوک 
  • *-*pon pon
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۶:۰۰
    *-*pon pon

    من از خدامه بشم عنتر قدرشو بدون :")💔

     

    جررررررر منم الان دارم خودمو تو چیز میزای شیمیایی غرق میکنم تا سیستم ب فاک رفنه بدنمو درس کنم=-=😂😂😂

     

    گااااااااااااد همه ب تاپ بودن ته ته ایمان آوردن!!!!

     

     

    برو بابا... یجوری اوشون میگ=-=😂😂😂

    برا منم تاپ واقعیه😝

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۶:۱۰
    bad girl
    جرررر من از خون بدم میاد اخه اصلا حالمو بد میکنه لعنتی 


    یاااااا اونیییییییی این غلطو نکنیاااا 


    نخیرممممممم کوک یه باتمه تا ابددددددد 

    یاااااااااا اونیییییییی منحرفففف عمومی هستیم
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۶:۰۹
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    جررررر اوک اوک فقط دنیا نیاد اعتراض نکنه*-*😂

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۶:۲۷
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    بزا بیاد جرعت نمیکنه جلو اونیش چیزی بگ*-*🔪🔪🔪
    😂😂😂😂😂😂
    من خودم اون بچ رو پوشک کردم😂😂😂
  • niloo niki
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۶:۲۴
    niloo  niki
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    آخه  پان* همیشه بقا یکی دیگه کار داره نه ما

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۶:۲۷
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    خب این سری من با همتون کار دارم بیخی پان *-*
  • *-*pon pon
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۶:۲۵
    *-*pon pon

    آها راس میگی بمیرم تو از اونور مشکل داری...

    ههی درکل دنیا عوضیه=-=

     

     

    خخ ماهیم... من 3 ساله تحت درمانم💔

     

     

    جرررررررررررررررررررررررررر منم همینو میگم دیگههههه

    کوک باتمههههههه تا ابددددددددد😂😂😂😂😂😂

     

     

    خب مگ من چی گفتم؟! *-*...

    خودت دچار انحراف میشی😂😂😂😂

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۶:۳۳
    bad girl
    هعیییییی مشکل چ عرض کنم بدبختیه 

    نههههه کوک تاپههههههههههه لعنتی عضلاتشو دیدی ؟

    یاااااا در منحرف بودن منکه شکی نبید 

    راستی اونی بیا خ بدبخت شدم
  • 💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۶:۳۷
    💜𝑳.𝒛.𝒂💜 𝒌𝒑𝒐𝒑𝒆𝒓

    جرررررر گاااااد 😂😂😂😂💔

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۶:۴۵
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    والاااااا😂😂😂😂😂😂💖
  • *-*pon pon
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۶:۴۴
    *-*pon pon

    هعی بمیرم برات :(

     

     

    جررررررر برو جواب کامنتی ک دادی رو بخون خودت گفتی کوم باتمه تا ابد!!!!!

     

     

    بلی میدانم:"

     

    اوکای آمدم... باز چ گندی زدی:" 

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۶:۴۹
    bad girl
    ودففففف من همیشه میگم ته باتمه 
    هقققق بیا
  • niloo niki
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۶:۴۶
    niloo  niki

    چرا سان کردی؟؟؟

  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۶:۵۹
    ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝑽𝒂𝒍𝒆𝒏𝒕𝒊𝒂⊱
    چون پان خوشش نمیاد اونجوری صدا شه...

    بیخی... خوبی؟
  • *-*pon pon
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۶:۵۸
    *-*pon pon

    ولی این سری گفتی کوک باتمه:') 

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۷:۰۱
    bad girl
    هقققق یی ددب ج منو تغییر میدی نه؟ 
  • *-*pon pon
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۷:۰۲
    *-*pon pon

    نههههههههه بخدا این سری خودت سوتی دادی!!!

     

    برا همین خندیدم گفتم جرررر

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۷:۰۲
    bad girl
    واییی ریلی؟جدن گفتم ؟خاک بر سرممممم
  • *-*pon pon
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۷:۰۶
    *-*pon pon

    جررررررررر آرهههههه خودت اعتراف کردیییییی 😂😂😂😂

    اسکرین گرفتنیه!!!! 

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۷:۰۷
    bad girl
    واییی جرررر من باید ازین ب بعد قبل ج دادن خوب نگا کنم
  • *-*pon pon
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۷:۱۰
    *-*pon pon

    تاریخی بود اصلن😂😂😂✌️

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۷:۱۱
    bad girl
    سم خالص بود لعنتی 

    یاااااا اونی ازین ب بعد اینجام پست بذار
  • *-*pon pon
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۷:۱۵
    *-*pon pon

    روح زخم دیدم پریود شد اصلن😂😂😂💔4

     

     

    جررررررر ببین 100 تا کامنت برات جور کردم*-*💖

     

    چینجا پست بزارم؟! :"

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۷:۲۱
    bad girl
    البته اونی اینجا وب شماهم هستا
  • *-*pon pon
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۷:۲۴
    *-*pon pon

    چشمممممممممم میزارم:"

    فعلن بارونی تو نوبته😂

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۷:۲۶
    bad girl
    جرررر باشه
  • 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۸:۲۵
    𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌

    دلم برا اینجا تنگ شده بود 

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۸:۵۱
    bad girl
    منم همینطور اوپا*-*
  • 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۹:۰۴
    𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌

    حالت خوبه 

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۹:۳۶
    bad girl
    بد نیستم اوپا تو خوبی؟
  • 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۹:۴۴
    𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌

    شکر

    خوبم 

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۱۹:۴۹
    bad girl
    شکر خوبه
  • 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۰:۱۱
    𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌

    چخبر 

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۰:۱۴
    bad girl
    هیچ والا با امتحانا گیرم همش
  • 𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۰:۱۶
    𝙨𝙩𝙚𝙥𝙝𝙖𝙣 ‌‌

    کی تموم میشه ب سلامتی

  • bad girl
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۱:۰۲
    bad girl
    ایشالله دو هفته دیگه فک کنم 
  • niloo niki
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۲:۲۴
    niloo  niki

    اوهوم

  • IC.7 .A
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۱:۰۶
    IC.7 .A

    کککککککک جررررررر 😂😂😂😂

    سلام :)

    معرفی بنمایم؟؟

     آیسی میباوشم دختر اومام دارک کویینی 😂

     
     
  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۱:۱۳
    bad girl
    سلامممممم عایسی اوما چطوری ؟
  • IC.7 .A
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۱:۱۷
    IC.7 .A

    خوب میباوشمممم

    یچیزی الان تو دارک کویینی یا پونیو؟؟

    قاطی کردم :/

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۱
    bad girl
    خخخ الان اوما دارک کویینتم
  • IC.7 .A
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۲
    IC.7 .A

    عااااا تنکس از جهالت درم اوردی 😂😂😂😂

    خودت چطوری خانوم اوما؟

  • bad girl
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۱:۴۸
    bad girl
    نات بد میگذرونم وسط امتحان اومدم کامنت ج میدم 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7