Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۹ ق.ظ

اندکی غرغر :/شایدم زر زر

ایح میخوام راجب امروز بگم 

امروز امت زبان داشتم 

قاعدتا نخوندم چون بلد بودم 

خب امروز پنج بیدار شدم دیشبم دو خوابیدم 

خلاصه ساعت ده امتحان داشتیم منم تا ده یکم نشستم به کارام رسیدم 

دیشب دبیرش گفته بودم یک ساعت و نیم وقته امتحانه 

و ساعت یازده و نیم گروهو باز میکنم 

پنج دیقه وقت دارید بفرستید 

بعدش گروهو میبندم 

هرکیم نفرستاد بیاد حضوری امت بده 

نباید تو شخصیشم میفرستادیم 

بعدشم گف باید حتما پی دی اف باشه پاسخنامتون 

خب خلاصه امتحانو فرستاد 

اول اینکه 63 تا سوال ناقابل بود:/ 

کلا دبیرمون جنونیه 

خلاصه شروع کردم حل کردن 

تا سوال چهل رو تو نیم ساعت نوشتم 

بعدش پیویم به اف رفت 

هر بنی بشری فک کنید اومد پیام داد گف پانته آ عزیزم کدوم سوالی؟

منم گفتم اینا هم زرتی گرفتن ازم 

خلاصه رسما نابودم کردم ولی با هر بدبختی بود 

ربع ساعت مونده ب پایان زمان تموم کردم 

وایسادم برا همه فرستادم  

بعدش گروهو باز کرد 

منم عکسامو فرستادم 

به دیقه نکشید 

همه هجوم اوردن پی وی میگن

پانته آ عزیزم مگه پی دی اف نباید بفرستی؟

بدو بدو بفرست تا دیر  نشده 

منم زرتی باید میگفتم ک نمیتونم و ب دبیر بزیمون گفتم 

خلاصه امروز رسما ریدمال شد به اعصابم 

اه موقع امتحانا گوشیمو رو حالت هواپیما میزارم دیگه 

 

 

این بود غرغرای امروز بنده :/ 

شرمنده همگی 

• JIWOO  •  من مال یاسمینام:) ..saba 💔🚶🏻‍♀️ Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎ SANA ... SANA ... 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 SANA ... SANA ... SANA ...   i′м  ʝк SANA ... SANA ...   i′м  ʝк   i′м  ʝк Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎ Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎ Anarchi 13 ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️ Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎ ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️ 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑. ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️ Herself .Yasy2007 karl A🍓 Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎ ~  اومارا ~ ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑. ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️ Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎ Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎ Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎ 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 karl A🍓 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 karl A🍓 karl A🍓 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 karl A🍓 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 karl A🍓 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 karl A🍓 Herself .Yasy2007 karl A🍓 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 Herself .Yasy2007 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 Herself .Yasy2007 Herself .Yasy2007 karl A🍓 karl A🍓 karl A🍓 karl A🍓 ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️ Herself .Yasy2007
Last Comments :
۶۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • • JIWOO • من مال یاسمینام:)
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۱:۵۲
    • JIWOO  •  من مال یاسمینام:)

    پوفففففففففففف منم مث تو همه پیوی سوال چندی اینا این سوالو میگی

    بعدددددد نه تنها همکلاسی بلکههه فامیلامون برا درسا ولم نمیکنن

    منم زبانم ک خیلی خوبه هم حساب کن

    من عربی داشتم امروز

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۱:۵۳
    bad girl
    واییی عربی خیلی خوبه 

    منم زبانم خیلی خوبه برا همین بیشتریا ازم سوال میپرسن منم بدم نمیاد ولی خداییش بزارن اخر امتحان حداقل 
  • ..saba 💔🚶🏻‍♀️
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۱:۵۵
    ..saba 💔🚶🏻‍♀️

    من همیشه موقع امتحانا میزارم گوشیمو رو هواپیما:|

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۱:۵۷
    bad girl
    ناح من نمیذاشتم ولی خب امروز دیگه دیدم اینجوریه ب خویش قول دادم از پنج شنبه بزارم
  • Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ ✌︎シ︎
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۰۵
    Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎

    مگه اسمت تو شناسنامه پانیذ نیست چرا بهت میگن پانته آ؟|:

    جوابشونو نده/: سین بزن چارتا فحش بده خب😂😐

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۰۷
    bad girl
    چرا والا ولی تو بیو زدم پانته آ احتمالانم بخوام تو شناسنامه هم بزارم پانته آ ازین اسم چندان خوشم نمویاد 

    جرررر اخه بدیش اینه بابام مثه ی عقاب هرشب میشینه پیامامو میخونه کافیه ی فوش بدم ب اف برم
  • SANA ...
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۱۰
    SANA ...

    هعیییییییییییییییی 

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۱۰
    bad girl
    عه سالام سانایی*-*
  • SANA ...
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۱۲
    SANA ...

    سلوووم ملکه قشنگم *-* 

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۱۶
    bad girl
    خوببییی؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۱۳
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    حالا من بودم مگسم نمیومد بگه عزیزم کدوم سوالی :/ 

    هعیییی خدا این چه وضعشه -_-

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۱۷
    bad girl
    خخخخ والا اونام میپرسیدن چون میخواستن بفرستم براشون-_-

    یاااا دلتنگت بودم نکبت*-*
  • SANA ...
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۱۸
    SANA ...

    اره خوبم تو چطوری 

     

     

    # هیون 

    یا میای وبم یا به زور متوسل میشم -___- میخواستم پست بذارم احضارت کنم اینجا پیدات کردم 🚶‍♀️

     

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۲۲
    bad girl
    مرسی منم خوبم 


    #هیون خواهر بزرگگگگگگ
  • SANA ...
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۲۷
    SANA ...

    چه خبرا *-* 

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۲۸
    bad girl
    هیچی والا گیرم با درسا و خدا بخواد فیک خوندن تو چخبر؟
  • SANA ...
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۲۹
    SANA ...

    منم امتحانات داره تموم میشه 

    تابستون خودمو با فیک خفه خواهم کرد😐✌🏻

     

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۳۱
    bad girl
    خخخخ من فیک نخونم واقعا نمیتونم ولی یکم کمترش کردم 

    واییی تابستون حسابی خوش بگذرون
  • i′м ʝк
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۳۳
      i′м  ʝк

    من جغرافی داشتم با استان شناسی 

    ریدم دهنه معلم ک انق سوال داد 🚶

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۳۷
    bad girl
    اتفاقا ما چن وقت قبل ک جغرافیا و استان شناسی فاکی داشتیم معلم اشغالش ی عالمه سوال داده بود زمان ی ساعت
  • SANA ...
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۳۳
    SANA ...

    معتاد شدی رفت 😂😂😂

     

     

    اره کنارش درس دهمم میخونم 

    دهم چطوره؟ 

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۳۷
    bad girl
    جرررر اره معتاد ناجورمممم 

    امممم چ رشته ای؟
  • SANA ...
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۳۸
    SANA ...

    هعی ترکش سخته 🚶‍♀️

     

     

    تجربی مث خود

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۴۴
    bad girl
    دقیقااااا 

    خب ببین بستگی داره اگر با علاقه بری و از اولش خوب بخونی نه چندان سخت نیس ولی اگه نه متاسفانه مشکله
  • i′м ʝк
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۳۹
      i′м  ʝк

    رع دقیقن 🔫🚶

    + چطوری 

    نیومدم بیان چن وقت حالام ی لحظه اومدم بفمن اومدم نرفتم و باشون جر میدن 🌵

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۴۴
    bad girl
    نان بد تو چطوری داداشی؟

    هعی منم زیاد نمیام
  • i′м ʝк
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۴۸
      i′м  ʝк

    خوبه بد نیسی (: 

    منم بد نیسم 

    اوهوم 

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۶
    bad girl
    خوبه داداشی:)
  • Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ ✌︎シ︎
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۵
    Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎

    خا خوبه/:

     

    ای جان/: مث بابای من///:

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۶
    bad girl
    هعیییییی متاسفانه گاهی فک میکنم دارم با ب پارانوییدی زندگی میکنم:/

    اره اسم مزخرفیه
  • Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ ✌︎シ︎
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۲:۵۹
    Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎

    جرررررررررررررر منممممم|":

     

    دختر عمه منم پانیذع/": یوک دیدتش/"

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۳:۲۱
    bad girl
    جرررر قیافه دختر عمت بده؟
  • Anarchi 13
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۳:۰۲
    Anarchi 13

    به شخصه سر اولین امتحانم هرکی اومد پیویم برا تقلب بلاک کردم بعد تو گروه شاکی میشدن میگفتن چرا گفتم لازمه جلو دبیر بگم؟

    این عقیده ی منه ولی فکر میکنم بهتره جلوشونو بگیری چون شاید اونا یه روز طرفت نباشن و از دیدن نمره های خوبت خوشحال نشن و بخوان از روی حسادت برات حرف دربیارن. دبیرا هم اینروزا منتظر بهونه برای شهریوری کردنن.

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۳:۲۲
    bad girl
    کاملا حرفات درسته یبار یادمه تو حضوری این مشکل پیش اومد برام
  • ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۳:۱۲
    ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️

    منم همیشه گوشیمو روی کارت هواپیما میزارم 

    وقتی برش میدارم حجوم پیام ها به گوشیمو میبینم 😂✨ 

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۳:۲۲
    bad girl
    جرررر منم باید همینکارو کنم 

    سلاممم یویی کوشولوووووو 
  • Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ ✌︎シ︎
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۳:۲۳
    Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎

    افتضاحع/:

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۴:۱۳
    bad girl
    واییی جرررر جدن؟چن سالشه؟

    راستی جدیدن دبی شدی؟
  • ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۳:۲۶
    ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️

    سلاممممم خاله اومااااا خوبییی؟؟؟ 🥺🍓✨

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۴:۱۳
    bad girl
    مرسیییی تو چطوری همزاد سابق؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۴:۴۰
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    جررر سوءاستفاده گران اعظم 

    منمممم *-* چطوری؟

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۸:۰۹
    bad girl
    جرررر ارههه والا 

    مثله پلو تو دوری تو چطوری ؟
  • ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑.
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۴:۴۴
    ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑.

    خخ موقع امتحانا ک میشه همه عاشقم میشن :/

    پیامه ک تو پی وی میاد 

    خوبی؟

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۸:۰۹
    bad girl
    دقیقااااا 

    خوبم تو؟
  • ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۴:۴۷
    ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️

    خوبم ^^

    😂 همزاد سابق نه جدا همزاد الانم هستی 

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۸:۰۹
    bad girl
    جرررر همزادم بیا در اغوشممم
  • Herself .Yasy2007
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۵:۵۱
    Herself .Yasy2007
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    پان* میصتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

    جیخخخخخخ

    میصتتتتتت

    بمولا میصتتتتتتتت

    خیلی میصتتتتتتتت

    عین خر میصتتتتتتتتتتتت

     

    و اینکه یاسیم نیسم فاطیم تو اکش🌹

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۸:۱۰
    bad girl
    واییی فاطیییییی تویی گوگولی مگولممممممم؟عرررر عای میص یوووووو 

  • karl A🍓
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۶:۵۴
    karl A🍓

    عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ..... مامیییییی .... من فک کردم تو وبتو حذف کردی .___. گااااااااااااااااااددددد چقد خوشحالمممممممممم *_______*
     

    چطوریییییییییییی پرنسس ؟ *-*

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۸:۱۱
    bad girl
    واییی کارلاااااااا عای میص یوووووو دخترمممممممممم 

    بد نیستم تو خوبی عزیزم؟

    خیلیییییییییی دوست دارم
  • Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ ✌︎シ︎
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۸:۲۳
    Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎

    عااااا ...۱۳ سالشه

     

    نه ..ولی تازه روانیشون شدممممم

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۹:۱۲
    bad girl
    واییی لعنتیا خیلیییییییییی خوبن 


    من ناجور از نیو و سونوو خوشم میاد
  • ~ اومارا ~
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۸:۳۰
    ~  اومارا ~

    بابای منم تا چندوقت پیش مثل شاهین هر شب پیام هام رو میخوند

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۹:۱۲
    bad girl
    خخخ انقد بدم میاد ازینکار
  • ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑.
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۸:۵۵
    ᎮᏗᏒᎥᏕᏗ 👑.

    خداروشکر 

    بد نیستم منم سرگرم درس و بدبختی 

    چ خبر ؟ کم پیدا شدی

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۹:۱۳
    bad girl
    هیچی والا منم همش درگیر درسم کم میام تقریبا 
  • ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۱۹:۴۲
    ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️

    بغللللل ^^ 

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۲۱:۰۶
    bad girl
    بغللللللل^^

    راستیییی یویی فصل دورو نوشتی؟
  • Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ ✌︎シ︎
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۲۱:۰۵
    Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎

    خوب کمشونه ...عالین*♡*

     

    واااای سونو ک نگم ...نیو عین جوجه رنگیا کیوت و دوست داشتنی 🥺🥺

    بایسای من جویون و هیونجه ان ...

    عسلای من🥺🥺🥺🥺🥺🥺

    اصن نمیشه بایس داشت خداااا همشون فوق العادننننن

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۲۱:۰۷
    bad girl
    واییی خدااااااا لعنتیا محشرننننن 

    واقعا انتخاب بایس بینهایت سختهههه 

    واییی کاپلاشو دیدی؟
  • Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ ✌︎シ︎
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۲۱:۱۰
    Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎

    ارهههههه

     

    اوهومممممم

     

    اره باو ...جوجه بهترینهههههههه عررررر بنگکیو هم عالیهههه جررر

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۲۱:۱۲
    bad girl
    واییی ارههه منم جوجه,بنگکیو,سوننیو و مونبه شیپرمممم
  • Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ ✌︎シ︎
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۲۱:۱۲
    Rᴀʏᴀ ᴀʀᴍʏ . ᴛʜᴇ ʙ  ✌︎シ︎

    ولییی فرند شیپپپ

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۲۱:۱۷
    bad girl
    یسسسس
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۲۲:۲۲
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    من در حال ذوب شدن از گرما حالم ندارم برم کولر روشن کنم :"| 

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۲۲:۲۵
    bad girl
    واییی گرمته اونی؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۲۲:۲۶
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    خیلی -_- 

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۲
    bad girl
    چرا همه گرمشونه خدااااااا 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۷
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    تو گرمت نیس؟ :"

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۲۲:۵۰
    bad girl
    نه حقیقتا ناجور سردمه
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۲۳:۳۹
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    بیا جامونو عوض کنیم :"

    تو مگه جنوب نیستی؟ اونجا که باس گرم باشه

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۲۳:۴۳
    bad girl
    الانکه شیرازم فعلا ولی من از بچگیم بدجور سرمایی بودم چن وقت قبل شب با سه تا پتو خوابیدم درحالیکه همه یه کولر بالا سرشون روشن بود 

    بیا عوض کنیم :"
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۲۳:۴۵
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    یا ایزد منان '-' 

     

    کجارو باید امضا کنم :"

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۲۳:۴۹
    bad girl
    خخخ ایزد منان 

    اهم با یه بخل قرارداد امضا میشه*-*
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۲۳:۵۱
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    گااااد چرا همه از بغل گریزی من سو استفاده میکنن :"|💔

  • bad girl
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۲۳:۵۳
    bad girl
    خخخخ اونیییییییی تو که منو دوس داری ی بخل بم نمیدی؟پشیمون میشیااا
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۰ خرداد ۰۰، ۲۳:۵۸
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    سوءاستفاده گر اکبر -_- بیا ببینم /'-'\

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۰۰
    bad girl
    واییی بخللللللللللل سارانگههههه اونی
  • karl A🍓
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۰۹
    karl A🍓

    عرررررررررررررررررررررررررر من بیشتر مامی  جونم :"(

    چرا خوب نیستی مام :"( من خوبم :")

    من بیشتر تر تر تر 

    وااااااااااااااااااایییییییییی خداااااااااااااااااااااااااا الان میفهمم چقد دلم برات تنگ شده بود :"(

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۱۰
    bad girl
    عزیزمممممم لطفا بم بگو کی میای؟

    بد نیسنم عزیزم یکم گرفتم فقط 

    وایییی بیا بخلمممم 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۰۹
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    کیوتتتت "-"♡

    نادو سارانگهه *-*

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۱۰
    bad girl
    واهاییی تو جزو بهترین اونیامی*-*
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۱۵
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    هقق تو از کیوت ترین دونسنگامی *-* 

     

    پ.ن: مهارتای مخ زنیتو تحسین میکنم یونو xD

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۱۵
    bad girl
    جوننن حال کردی با مهارتام؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۱۸
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    اوفف عالی بید "-"

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۱۸
    bad girl
    اوففف اونی بنظرت جای پیشرفت داره؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۲۰
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    هومم شاید =_= 

    کجا اموزش دیدی؟

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۲۲
    bad girl
    امممم شاید جایی اعماق قلب تو؟
  • karl A🍓
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۲۱
    karl A🍓

    میام پرنسس قشنگممممم ^-^ .... بعد 19 خرداد ک امتحانام تموم میشن یکم خودمو جمع و جور میکنم و میاااااام ^-^

    اوووو :( امیدوارم خیلی زود بهتر شی :) اگ کمکی خواستی من همیشه هستم مامی جونم ^-^

    عرررررررررررررررر بغل مامیم یچیز دیگس لنتی *-*

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۲۳
    bad girl
    خداروشکر منم اتفاقا نوزدهم تموم میشم 

    مرسیییی عشق منننن راستی گفتینوتو باز میدی؟


    بخللللللللللل عشق مننننن
  • karl A🍓
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۲۲
    karl A🍓

    مامی اتریب هنوز وب نزده ؟

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۲۳
    bad girl
    چرا زده عزیزم 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۲۴
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    نه خوبه.. خوب بلدی =P 

    وقت دانشگاه رفتنته :"

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۲۵
    bad girl
    جرررر 

    هقققق دانشگاه خوب سراغ داری؟
  • karl A🍓
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۲۷
    karl A🍓

    اوووووومووووووو *-* پس باهم تموم میکنیم *-*

    ^3^ اینم گفتینو من ^-^

    بوووووووووووووووووووووس

    مامی جونم وبشو میدی لدفا؟

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۲۸
    bad girl
    یسسسس 


    عزیزم راستش ادرسشو ندارم 


    راستییییییی دزیره رو خوندی عزیزم ؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۲۷
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    اره توش اشنام دارم "-" 

    حرف اول اسم کراشتو بگو بگم =]

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۲۸
    bad girl
    جرررر اونییی اخر از دست تو و پونی و کراشم خودمو میکشم 

    عه اشنات کیههههه؟


    اول اسمش  ن هست
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۳۱
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    خخخ مام اخرش میریم سراغ کراشت خفتش میکنیم 

     

    اهم از اتاق فرمان اشاره کردن اشنام فوت شد '-'

     

    *-*

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۳۲
    bad girl
    خخخ کراش بدبختم گوناه داله T_T 

    عه خدا رحمتش کنه هقققق 
  • karl A🍓
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۳۲
    karl A🍓

    عب نداره قشنگ جانم .... از یکی میگیرم ؛)

    بله ک خوندم ^-^

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۳۳
    bad girl
    شرمندتم عزیزم 

    عه قشنگ بود؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۳۳
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    کراشت پسره؟ تو بیانه؟

     

    خدا رفتگان شمارم بیامرزه :"""

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۳۵
    bad girl
    اوهوم پسره و تو بیانه متاسفانه  

    ممنانم فرزندم:"
  • karl A🍓
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۳۸
    karl A🍓

    فدا سرت جذابترین مامی دنیا

    من خوشم نیومد :/ برام یچیزی بین لت می بی یور ایز و مای عاجوشی بود :/

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۳۹
    bad girl
    عه مای اجوشی چطوریه ؟داستانش چیه؟ کاپلش چیه؟ 

    واییی فداتتتتتت
  • Herself .Yasy2007
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۴۱
    Herself .Yasy2007

    آری آری اریییی خدممممممممم عررررر میصتتتتت خیلییییییییییی جیییییییخخخخخخ

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۴۳
    bad girl
    واییی بیا بخلمممم فاطیییییی گوگولممممم
  • karl A🍓
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۴۱
    karl A🍓

    مامی جونم من کلا بجز ویکوک هیچی نمیخونم :)

    و داستانشو لو نمیدم ولی اگ بخوای برات میفرستم ^-^

    ❤❤❤🍓🍓🍓🍓🍓

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۴۳
    bad girl
    واییی جدن؟عرررررر مرسیییی بفرستش 
    فقط اینکه سد انده؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۴۹
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    ژووون ژووون *-* 

    چرا متاسفانه؟

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۵۲
    bad girl
    چون اصلا ادمی نیست ک با هم کنار بیایم و درواقع یجورایی زیادی سرده ولییییی سرنوشت فاکی کاری کرد ک روش کراس بزنم الانم تقریبا نه ماهه روش کراشم 

    بقول اونی من فاکی شانس ترین ادم دنیام هعیییییی T_T
  • Herself .Yasy2007
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۵۱
    Herself .Yasy2007

    جییییییخ

    گوگولی نیسم ولی باشه

    امدن بخلت-

    جییییخخخخخ عرررر هققق

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۵۴
    bad girl
    خخخخ من متاسفانه عادت دارم به کسایی که ازم کوچیکترن میگم گوگولی 

    راستییییییی تو ویکوک شیپری؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۵۵
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    اوه مای فاکککک نه ماااااااه  الان اگه بچه بود تاحالا دنیا اومده بود :"

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۵۷
    bad girl
    جرررر ارههههههههه 
  • Herself .Yasy2007
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۵۶
    Herself .Yasy2007

    جیرررر هیخ

     

    ارییییییی جیخخخ ویکوک ریله بیملا

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۰:۵۷
    bad girl
    واییی ویکوک ایز فاکینگ ریلللل 

    چانبک و مونسانم ریلننننن
  • Herself .Yasy2007
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۱:۰۰
    Herself .Yasy2007

    خیلی خیلی چییییخخخخخ

    هونهانم ریلهههه

    کیفانم ریلهههه

    نامیجنم ریلههه

    همه چی ریله بل جیر

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۰۱:۰۲
    bad girl
    واییی نامجینممممم 
    من بیشتر کایهون میشیپم اما هونهانم عالیههههه 
    جرررر 
    میگم بازم میاییییی پیشم؟
  • karl A🍓
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۱۱:۳۹
    karl A🍓

    یسسسسسس .... چشم مامی .... دوستم باید برام بفرسته بعد برات میفرستمش ^-^

    تا اخر نخوندم فصل یک و خوندم فقط.... هنوز فصل دو رو نخوندم ولی فک نکنم سد اند باشه

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۱۱:۴۲
    bad girl
    واییی مرسیییی 

    خداروشکر والا میترسم سد باشه 

    من بیشتر کوکوی میدوستممم
  • karl A🍓
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۱۱:۴۹
    karl A🍓

    ^3^  ^3^

    عاییییییییییییییییی منم :"( سد اند بخونم تا یه هفته تو مود بد گیر میکنم :"(

    جوووووووووووووووونزززززززززززززز ..... من هردوتاش .... در واقع مهم اینه 2 طرف رابطه ته و کوکی باشن بقیش مهم نیس😂😂😂😂

     

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۱۱:۵۷
    bad girl
    دقیقااااا واقعا سد اند و اپن اند بدن 
    خخخه اینم درستهههههه ولی خداییش کوک  و عضلاتش اصلا  بش نمیاد باتم باشه جرررر 
  • karl A🍓
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۱۲:۱۰
    karl A🍓

    خیلیییییییییی :"(

    جرررررررررررر دقیقا ولی لامصبا هردوتاشونم ددی طورن -_______-

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۱۲:۱۲
    bad girl
    جررررررررر ارههههههههه من موندم توش
    کارلااااا سارانگههههه 
  • karl A🍓
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۱۲:۱۷
    karl A🍓

    جر جر جر منمممممم >.<

    عررررررررررررررررر مامی نمیگی قلبم اینجوری به فنا میرههه؟ من بیشتررررررررررررررر قشنگترینمممممممممممممممممممممممممممم ^3^

  • bad girl
    ۱۱ خرداد ۰۰، ۱۲:۱۹
    bad girl
    خخخخ فدات بشم منننننننن
  • ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۵:۵۷
    ^^ Yui.vkook.tae.....کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️

    اخراشم 

    ببخشید اینقدر طول کشید...چون امتحانات دارم البته دوشنبه تموم میکنم... میشینم بقیشو بنویسم فعلا ۹۰ صفحه تایپ کردم..

  • bad girl
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۶:۰۸
    bad girl
    عه خیلیم عالی منم گذاشتم وقتی برگشتم فیکامو بزارم سایت ددی 

    نبابا درکت میکنم همه گیریم این ماه
  • Herself .Yasy2007
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۲۳:۱۲
    Herself .Yasy2007

    اری هروخ بیام اک یاسی میام پیشت

  • bad girl
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۲۳:۳۲
    bad girl
    عالیهههههه پس
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7