Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۲۵ ب.ظ

پس از مدتها سلامممممم +چالش ده سوال از من و...

بعد از دقیقا پونزده روز پست میذارم 

اهم اول اینکه سلام به همگی 

دلم براتون یذرع شده بود 

بنده بگی نگی بودم و بیشتر با پون پون,طناز,نونا و یکی دونفر دیگه 

میحرفیدم 

ب خیلیا هم سر زدم ولی متاسفانه نشد به همه سر بزنم 

خب دیگه امروز چون خیلیا گفتن یه پست بزار نگرا شدیم و اینا 

گفتم منم یه اعلام حضور بکنم 

اهم بریم سراغ چالش 

سوال1:از کدوم حیوون متنفری؟

حشرات و مارمولک و گوش لمبو 

سوال2:سوییت ترین ایدل از نظرت؟

عا سوییت ترین تو پسرا جیمینی و هوپی تو دخترا جیسو 

سوال3:همین الان چه اهنگی تو ذهنته؟

اهنگ ناثینگ لایک اس کوکی 

سوال4:ترجیح میدی الان چی بخوری؟

بستنی بلوبری یخی *-*

سوال5:بدمزه ترین و خوشمزه ترین غذا از نظرت؟

 

اممم بدمزه ترین قطعا ماهی و میگو و تخم مرغ ابپز و حبوبات(جز اش البته)و ابگوشت و غذاهای چرب و خوشمزه ترین بی تردید گوشت گوساله به هرشکلی که باشه و مرغ سوخاری

سوال6:صمیمی ترین دوست بیانیت؟

 پون پون,نونا,هیون ری,طناز,رایا,یوکی و.... خیلی زیادن 

سوال7:چرا و چطور شد وارد دنیای مجازی بیان شدی؟

عام راستش من اصلا قصد وب زدن نداشتم اما به اسرار پری یکی برام زد 

سوال8:کیدرامای مورد علاقت تا الان؟

من کیدراما خیلیییییی دیدم تقریبا از ده سالگی تا الان ولی سریال بیا و بغلم کن یه شاهکار به تمام معنا بود پیشنهادش میکنم و سریال لبخند پرکشیده از نگاهت هم عالی بودن 

سوال9:کتاب مورد علاقت؟

 

اگه هفت بار زمین خوردی بار هشتم بلند شو 

 

سوال 10:اهنگ مورد علاقت؟*-*

 lonely 

باتر 

Baby don't cry 

 

اهم و در اخر منم میخوام صندلی داغ بزارم و هرچیزی (البته جز اسم بابام و فامیلیم ) باشه جواب میدم 

خب دیگه همین بود 

 

 Shiva :) ❄🎐 Baran  Shiva :) c r a z y  𝑏𝑜𝑦 ヅ ^^ Aysa JEON JK c r a z y  𝑏𝑜𝑦 ヅ JEON JK ❄🎐 Baran • JIWOO •  من ی پلنگ کیوتم c r a z y  𝑏𝑜𝑦 ヅ • JIWOO •  من ی پلنگ کیوتم JEON JK ❄🎐 Baran • JIWOO •  من ی پلنگ کیوتم JEON JK • JIWOO •  من ی پلنگ کیوتم • JIWOO •  من ی پلنگ کیوتم JEON JK ђєlเ ŞHĮİ  (خوشگل بیان😎🍨) JEON JK 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔 𝐕𝐢𝐨𝐥𝐞𝐭 シ︎ hahahahah K.нαησℓ `. ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 | hahahahah hahahahah 𝙣𝙖𝙧𝙞 ‍‍‍‍‌       ‍ Chichoo ^^ ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔 ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔 ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔 ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔 ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔 ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔 ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔 ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔 ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔 ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔 ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 Chichoo ^^ 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 ҨԱЄЄИ јЄИИіЄ (جنی بیان) ҨԱЄЄИ јЄИИіЄ (جنی بیان)
Last Comments :
۵۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Shiva :)
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۲۸
     Shiva :)

    چرااا نبودییییییییی

    میدونی چقد نگرانت شدم

    عااا به همه سر زدی بجز من =)

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۲۹
    bad girl
    درس داشتممممم و البته نمیدونستم پست چی بذارمT_T 
    واقعا ببخشید شیوولم نمیخواستم اذیت کنم 

    نخیرممم من دیروز بعد صدسال به پون پپن حتی کامنت دادم 
  • ❄🎐 Baran
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۳۱
    ❄🎐 Baran

    دلم برات تنگیده بود

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۳۱
    bad girl
    منم همینطور بارانی 
    چطوری ناناز؟
  • Shiva :)
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۳۱
     Shiva :)

    فک کنم اخرین کامنتت وب من مال عیده =/

    از این ب بعد روزی ی پست باس بزاری تا جبران بشه

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۳۲
    bad girl
    اهم فک کنم بعدش کامنت دادما حالا ازین ب بعد بیشتر کامنت میدم 

    خخخ خو چی بذارم خداییش؟
  • c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۳۱
    c r a z y  𝑏𝑜𝑦 ヅ

    سلام جذاب داداش €~€

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۳۳
    bad girl
    واییی سلام داداش چطوری تو؟
  • ^^ Aysa
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۳۴
    ^^ Aysa

    سلامممممممممم *-*

    آلالم اگه یادت باشه :"

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۳۵
    bad girl
    سلامممممم *-*
    البته که یادمه هانی 
    چطوری تو؟
  • JEON JK
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۳۴
    JEON JK

    سلاااااااام ۰-۰

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۳۵
    bad girl
    سلامممممم داداشی چطوری ؟
  • c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۳۴
    c r a z y  𝑏𝑜𝑦 ヅ

    من که عالیم تو چطوری ؟!

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۳۵
    bad girl
    منم شکر خوبم 
    چخبرا؟چ میکنی؟
  • JEON JK
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۳۶
    JEON JK

    خوبم توله 

    تو چطوری؟! 

    چرا غیب شدیی-۰-

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۳۸
    bad girl
    منم خوبم شکر 
    چخبرا؟چ میکنی؟
    والا قصد درس خوندن داشتم دیگه دیدم شب تا صب بخونم و عصرا کلاس برم ب نفعمه
  • ❄🎐 Baran
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۳۷
    ❄🎐 Baran

    سر نمیزنی بهم که

    خوبممم خودت چی؟

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۳۸
    bad girl
    مودانم منرا ببخش ای باران اعظم T_T 

    شکر منم خوبممم
  • • JIWOO • من ی پلنگ کیوتم
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۳۸
    • JIWOO •  من ی پلنگ کیوتم

    هایی

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۴۰
    bad girl
    های جیوویی چطوری ؟
  • c r a z y 𝑏𝑜𝑦 ヅ
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۴۰
    c r a z y  𝑏𝑜𝑦 ヅ

    هیچ حوصلم سر رفته :|

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۴۱
    bad girl
    منم همینطور :/
  • • JIWOO • من ی پلنگ کیوتم
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۴۰
    • JIWOO •  من ی پلنگ کیوتم

    خوبم لاولی تو چی؟خوبی؟

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۴۱
    bad girl
    شکر منم خوبم 
    تو ج ح بازی کردی؟
  • JEON JK
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۴۲
    JEON JK

    گود 

    هیچ منم ک ی ماهه کلاسای عملیم شروع شده پاره شدم دیه -_-

    واو موفق باشیییی

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۴۳
    bad girl
    همچنیننننننن 

    رشتت تربیت بدنی بود نه؟ 
  • ❄🎐 Baran
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۴۳
    ❄🎐 Baran

    هق

     

    شکر

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۴۳
    bad girl
    هققق T_T
  • • JIWOO • من ی پلنگ کیوتم
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۴۵
    • JIWOO •  من ی پلنگ کیوتم

    بلی ج ح بازی کردم😂😂

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۴۷
    bad girl
    از اسمت کاملااااا معلومه 
  • JEON JK
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۴۷
    JEON JK

    :) ♡

    یس 

    نگین یادم میاد فردا باز کلاس دارم :″ ) 🚶🚬

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۴۷
    bad girl
    واییی تو تابستونم کلاس داری؟
  • • JIWOO • من ی پلنگ کیوتم
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۴۷
    • JIWOO •  من ی پلنگ کیوتم

    یسسسسس😂

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۵۰
    bad girl
    جالب ترین نکتش اینه اینقد بلا تو ج ح سرمون میاد تهشم عین چی دوباره بازی میکنیم 
  • • JIWOO • من ی پلنگ کیوتم
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۵۱
    • JIWOO •  من ی پلنگ کیوتم

    دقیقااااا😂😂😂✊🏻

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۵۲
    bad girl
    یسسسس
  • JEON JK
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۵۲
    JEON JK

    دارم میگم دیگه کلاسای عملیم همون ورزشیا چون کرونا بود تو طوله مد نرفتیم حالا ک درسای تعوریمون تموم شد الان از اول تیر داریم کلاسای عملی میریم و واقن خسته کنندس دارن فشرده یاد میدن و گرمیه هوارو ک نگم :) همی فردا 5 ساعت ژیمناستیکه 

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۵۳
    bad girl
    واییی گرمیه هوا بینهایته واقعا امیدوارم موفق شی چون بسی سخته 
    یاخدااااا اخه پنج ساعتتتتت؟
  • ђєlเ ŞHĮİ (خوشگل بیان😎🍨)
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۵۶
    ђєlเ ŞHĮİ  (خوشگل بیان😎🍨)

    خو بوگو چی بیشتر از همه تو دنیا اذیتت میکنه؟ *-*

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۵۷
    bad girl
    اممم احتمالا خیانت بیشتر اذیتم میکنه از هرچیزی 
  • JEON JK
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۵۷
    JEON JK

    رع واقن من هر روز فشارم میوفته.. مرسیییی*-*

    هوم ول اینطور ک گروهه اول ک امروز رفتن میگن خل مربیش پایس اصن متوجه گذر زمان نمیشی.. 

    فردا سالنشم جداس چون ژیمناستیک وسایل مخصوص داره ک سالن مده ما نداره -_-

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۹:۵۹
    bad girl
    من بچگیام تقریبا شیش هف سالگی ژیمناستیک میرفتم خیلیییی باحاله از نظرم 

    اه هرروز باید بعد ورزش حتما چیزای تقویتی بخوریا
  • 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۰:۱۵
    𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎

    سلاممممم *-*

    من اینجا من اونجا من همه جا *^*

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۰:۱۸
    bad girl
    سلامممممم برتو 
    بلی بلی شما جایتان در قلب مادربزرگ دارک کویینه*-*
  • 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۰:۱۹
    𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎

    ذوققققققق *-*

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۰:۲۵
    bad girl
    فداتتتتتت*-*
  • 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۰:۳۰
    𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛  𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎

    نشییییی

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۰:۳۲
    bad girl
    باوشه*-*
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۰:۴۱
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    هق اومااااا

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۰:۴۵
    bad girl
    جانممم
  • ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۱:۲۹
    ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔

    سلامممم

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۲:۰۲
    bad girl
    سلامممممم به تو ای زیباترین فرد جررر 
  • 𝐕𝐢𝐨𝐥𝐞𝐭 シ︎
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۱:۵۳
    𝐕𝐢𝐨𝐥𝐞𝐭 シ︎

    سلام  ب روی ماهت! به چشمون سیاهت! 

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۲:۰۲
    bad girl
    سلامممممم عزیزم خوبی؟
  • hahahahah
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۲:۳۲
    hahahahah

    منو یادت میاد؟

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۳:۲۲
    bad girl
    امم فک نکنم 
    تو بیان بودی؟
  • K.нαησℓ `.
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۲:۳۹
    K.нαησℓ `.

    خب از اونجایی ک کامل مطمئن شدی سفارش خرماتو لغو میکنمXD

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۳:۲۲
    bad girl
    اخیششششش حیف اون همه خرما و گردو فرزندم 
  • ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۲:۴۴
    ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔

    😂😂 کار جیوو عه این اسمو گفت

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۳:۲۳
    bad girl
    جررر توعم ب جیوو اون اسمو گفتی بزاره؟
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۳:۳۴
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    به نظر میاد فقط منم که پست نمیذارم هوم؟😂

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۳:۳۸
    bad girl
    جررر اره نونا فقط تویی 
  • hahahahah
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۳:۳۷
    hahahahah

    نه تنها اکانت داشتم،بلکه فرزندت هم بیدم

    خواهرت هم بیدم

    نوت هم بیدم

     

    تولدمو یادت رفته؟👀

    تنها کسی که باعث شد بیام دوباره کامنت بدم تو بودی

    تقریبا بعد از ماه رمضون دیگه نیومدم

    دلیلم شخصی بید:|

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۳:۳۹
    bad girl
    یاخدااااااا چ نسبت فامیلی داریما 

    تولدت؟عاااا پرپری؟نه نه نارسیسسسسس تویی؟
  • hahahahah
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۳:۴۳
    hahahahah

    تازه من درجه یکارو گقتم:|

     

    ناح

    22 خرداد تولدم بود

    اگه با این منو یادت نیاد چماق میارم میکنم تو دهنت:|

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۳:۴۴
    bad girl
    یااااا یادم اومددددد تو نارسیسسسسس هستییییییی رایت؟
  • 𝙣𝙖𝙧𝙞 ‍‍‍‍‌ ‍
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۳:۵۳
    𝙣𝙖𝙧𝙞 ‍‍‍‍‌       ‍

    -__-

    خوبی؟

  • bad girl
    ۱۵ تیر ۰۰، ۲۳:۵۵
    bad girl
    ییسسسس تو چطوری نارنگی؟
    لعنتی دلم برات یذره شده بوددددد
  • Chichoo ^^
    ۱۶ تیر ۰۰، ۰۲:۴۶
    Chichoo ^^

    چطوریایی

  • bad girl
    ۱۶ تیر ۰۰، ۰۷:۵۳
    bad girl
    عالی تو چطوریییی؟
  • ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۰:۱۱
    ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔

    آره 😂😂

  • bad girl
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۰:۱۵
    bad girl
    به به منم دلم ج ح موخواد
  • ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۰:۱۶
    ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔

    میخای بازی کنیم ؟ 😂 

    فقط جون من به اسمم اضافه نکنید بخوره تو ذوق نیم ساعت پیشم 

  • bad girl
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۰:۱۹
    bad girl
    جررر اره بیا بازی کنیم 
    ناح نترس من بسی مهربانم یوهاهاها
  • ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۰:۲۰
    ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔

    خب من فعلا ح 😂

  • bad girl
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۰:۲۳
    bad girl
    اهم خب ایا تا بحال خواب مثبت دار دیده اید یا خیر؟اگه بله تعریفش من
  • ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۰:۲۴
    ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔

    آره دیدم 

    وقتی بچه بودم یه بار خواب دیدم رفتم یه جایی پر از رنگین کمون و تک شاخه ....منم عاشق تک شاخم 

    وقتی از اون خواب بیدار شدم خیلی ناراحت شدم 

     

     

  • bad girl
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۰:۲۸
    bad girl
    یاااا منظورم خواب منحرفی بوددددد
  • ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۰:۳۱
    ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔

    😂😂😂 جرررر اول صبح خنگ شدم پانی 

    آره دیدم 😂😂😂😂😂 

    خواب تهکوکو دیدم 

    خواب دیدم یه جا بودم تو یه کافه داشتم کاپیچینو می‌خوردم یهو دوتا مرد وارد شدن که قدشون بلند بود 

    یهو دیدم همون موقع یکیشون خورد به دیوار دومی اون یکی رو بوسید 😂 

    جلوی چشمامو گرفتم ولی بعد ماسکشون رو که در آوردن با تهکوک روبه رو شدم 🙂🤦

    از خواب پریدم خودمو لعنت کردم چرا جلوی چشمامو گرفتم ؟ 🙂🤦

  • bad girl
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۰:۳۳
    bad girl
    واییی جررررررررر چ خوابیبیی 

    اهم منم ح
  • ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۰:۳۵
    ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔

    خیلی خفنه 🙂🤦 فقط منه دیوونه 

     

     

    تو هم خواب منحرفی دیدی ؟؟؟

  • bad girl
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۰:۳۵
    bad girl
    اوهوممممم از قضا من خواب ویمینکون دیدم
  • ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۰:۳۶
    ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔

    تعریف کننننن 😂😂 

  • bad girl
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۰:۴۳
    bad girl
    لعنتیییییی فول اسماتتتتتتتت بود اونم بی دی اس ام بیدارشدم تو شوک بودم 
  • ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۰:۴۵
    ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔

    🙂🙂ما چقدر خوبیم 

    حتی خوابامون قشنگن 

    خب من ح 🙂

  • bad girl
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۰:۴۸
    bad girl
    یسسسس مخصوصا خوابای انحرافی 

    خب تا الان رل زدی؟اگه اره جن بار؟
  • ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۰:۵۲
    ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔

    آره یه بار ک خودم به هم زدم 

     

     

    تو ج یا ح؟

  • bad girl
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۱:۰۵
    bad girl
    منم ح
  • ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۱:۰۶
    ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔

    تاحالا شده کسی رو از ته دلت دوستش داشته باشی؟

  • bad girl
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۱:۰۸
    bad girl
    اره شده یک بار 

    ج ح؟
  • ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۱:۱۰
    ^^ 𝑌𝑢𝑖...من زیباترین فردم 😔💔

    ج 😂( خدا رحم کنه ) 

  • bad girl
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۱:۱۱
    bad girl
    خب خب خب بیا خ بگمت
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۲:۲۳
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    خوفیی؟

  • bad girl
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۲:۲۵
    bad girl
    عالی تو چطوری ؟
  • Chichoo ^^
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۲:۴۷
    Chichoo ^^

    مرسی خوبم

    خیلی وقت بود نیومده بودم پیشت

    چخبر

  • bad girl
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۲:۴۸
    bad girl
    یسسس منو فراموش کرده بودیاااT_T 

    هیچی والا سلامتی توچخبر؟
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۲:۴۷
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    جوننننن همیشهههه عالی باششششش♡-♡

    ملسیییی خوفم چ خبر؟

  • bad girl
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۲:۵۲
    bad girl
    هیچی والا هانی فیک مینویسم و درس میخونم تو چخبر؟نگرانیت رفع شد؟
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۲:۵۳
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    نه اوما نههه دارم دیونه میشم دیروز اینجا بوده اما جواب منو نداده:"

  • bad girl
    ۱۶ تیر ۰۰، ۱۲:۵۶
    bad girl
    عه چراااااا
  • ҨԱЄЄИ јЄИИіЄ (جنی بیان)
    ۱۹ تیر ۰۰، ۲۲:۵۳
    ҨԱЄЄИ јЄИИіЄ (جنی بیان)

    وب جدیدمو فالو تبلیغ میکنید ؟

    کلیک

  • bad girl
    ۱۹ تیر ۰۰، ۲۲:۵۶
    bad girl
    البته عزیزم 
  • ҨԱЄЄИ јЄИИіЄ (جنی بیان)
    ۱۹ تیر ۰۰، ۲۲:۵۶
    ҨԱЄЄИ јЄИИіЄ (جنی بیان)

    میسی

  • bad girl
    ۱۹ تیر ۰۰، ۲۲:۵۷
    bad girl
    خواهش گلم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7