Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۰ ق.ظ

تولدت مبارک رایولیممممممم

خب تقریبا یکسال شده دیگه نه؟ 

احتمالا یکسالیه که با هم اشنا شدیم 

و تو یکسال اخیر بینهایت اتفاق برا هردومون افتاد 

اولش که اشنا شدیم بقول خودت من بسی سرد و رواعصاب بودم 

اما بعدش بمرور رابطمون بهتر و بهتر شد 

جزو بهترینام شدی 

اولش داداشم شدی بعدش خواهرم تهشم ننم:/

عاشق تک تک لحظاتی بودم که با هم بودیم 

از صب ساعت پنج بیدار شدنامون و زریدنامون گرفته تا 

دعواهامون سر جونگ کوک 

یمدتم ک بنگاه شادمانی ماشاالا راه انداخته بودیم 

پست میذاشتیم و مسخره بازی راه مینداختیم 

گاهیم درد و دل میکردیم 

که البته بیشترش مال وب قبلیمه 

و کلی اتفاق دیگه 

خوشحالم که این یکسال رو باهات سپری کردم 

با تموم خوبیا و بدیاش ولی بازم اشنایی باهات برام خیلی باارزش بود 

خیلییییییی زیاد دوست دارمم رایول احمق من 

و اینکه تولدتم خیلی خیلی مبارک 

حالا بزار یه چند تا کادو بت بدم 

کلیک

کلیک

 

اینم  از این 

اینو من درستیدم فور یوووووووو 

اهم امیدوارم خوشت و اینکه ببخشید اگه کمه 

امیدوارم بدونی ارزشت برام بیشتر از این حرفاست 

 

 

 

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7