Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl جمعه, ۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۰۶ ب.ظ

چالش قاطی پاتی...

1: یه لیست از کارایی ک باید قبل مرگ انجام بدی..

عام دوس دارم یبار حتما برم کره 

زیر بارون بمونم 

هرچی دلم خواست بخورم 

یه پیشی بخرم 

برم دانشگاه (راستش بزرگترین  و تنها ارزومه)

مستقل بشم 

موچی بخورم*-*

ریشه کن کردن خشونت مدرسه‌ای 

2:یه لیست از کسایی ک ازشون متنفر بودی ولی الان دوسشون داری

فقط عموی بزرگمو میتونم بگم بقیه جوریه ک نمیشه متنفر نبود ازشون واقعا نفرت انگیزن 

3: روش های مرگ مورد نظرت برای خودت..که دوست داری اون شکلی بمیری...

شاید مسخره باشه اما دوس دارم یا بدست یکی از نزدیکام با اسلحه بمیرم یا از ارتفاع بیوفتم باحاله 

4:چند نوع فوبیا ک میشناسیشون یا اسمشونو شنیدی

فقط گاموفوبیا اما به ایرانی فوبیا به فضای بسته,خون,اب و اینا هم میشناسم زیادن واقعا 

5:اهنگایی که نه غمگینن ..نه شاد ...نه دارای حس خاصین..ولی وقتی گوش میدی یاد یه نفر میافتی..

سنیوریتا فقط 

6:کشورایی ک حتی فک کردن بهشون ارامش میده بهتون..

سوییس,دانمارک,هلند,ژاپن

7:بدترین بیماری ک تا حالا اسمشو شنیدی و بنظرت دردناکه

سرطان واقعا خطرناک و دردناکه ام اس هم همینطور و بیماری قندخون رو دیدم افرادی ک دارن چ زجری میکشن 

8:موجود ماوراطبیعی (مثل خوش اشام و گرگینه و پری و امگاروس و جادوگر و اینا) که دوست داری باشی

عام دوس داشتم یه الفای خون خالص باشم جررر نمیدونم چرا عاشق امگاورسم غیر از اونم دوس دارم یه جادوگر باشم 

9:اگه بتونی یکی از همزاداتو ببینی(میگن ک هر ادمی تو دنیا 5 تا 8 تا همزاد داره) چی بهش میگی

بش میگم خداکنه اخلاقت شبیه من نباشه فقط 

10:یه نامه به خودت وقتی 7 سالته..

سلام پانته آ خوبی؟همه چی رواله؟

خیلی دوس داری بزرگ شی نه؟ 

بنظرم بهتره از الانت بهتر استفاده کنی و نزاری هدرش بدن

اشکال نداره اگه گاهی لوس باشی,گریه کنی,بخندی,مخالفت کنی,بداخلاق باشی,ناراحت باشی و...اینا هستن ک از تو یه انسان میسازن فقط خودت باش

 

11:یه نامه به خودت برای 20 سال بعد

پانته آی 37 ساله درسته؟

احتمالا الان شاغل باید باشی نمیدونم تونستی به چیزی ک میخواستی برسی یا نه اما دلم میخواد خوشحال باشی و از ته دل بخندی و واسه ی خودت واسه ی کسی ک هستی ارزش قاعل باشی 

 

12:دوست دارین اولین قرارتون با دوست پسر/دختر کجا باشه؟

احتمالا یا کافه یا ساحل 

13:تیپ مورد علاقه تون برای رابطه

امممم زیاد  تو فکرش نیستم اما کسی ک جذاب باشه,خوشتیپ,خوش اخلاق,درونگرا,صادق و متعهد 

14:چیزایی ک دوست دارین یاد بگیرین

قالب زدن بصورت حرفه ای,اشپزی,تکواندو 

15:اگه از زمان مرگتون اطلاع داشتین ...دوست داشین اون لحظه کجا باشید؟

دوس دارم جایی باشم که کسی جز من نباشه 

 

 


منبع:allmode.blog.ir

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7