Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl سه شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۰ ب.ظ

سیب زمینی گندیده(خودت میدونی منظورم کیه )

واقعا چجور روت میشه گورتو گم کنی بیای خونه ها؟واقعا چطور ؟

اونجا نتونستم جوابتو بدم اشغال روانی چون طرف کنارم بود اما الان بهت میگم 

ازت متنفرم به اندازه تک تک اون موقع ها ک فقط ما میدونیم ازت بدم میاد 

اومدی جلو طرف میگی دوست دوران دبستان منی؟روت شد بگی این حرفو؟

بعدش تو روم اومدی میگی ببخشید واقعا بنظرت با ی ببخشید ساده حل میشه؟

از شیطانم برام کمتری واقعا نباید جوابتو بدم اما ی بار برا همیشه بت میگم 

نه میخوام بات حرف بزنم ن چیزی اصلا صدات حالمو بهم میزنه 

اون لقب کوفتیم هنوز یادمه نه تنها اونو خاطرات فاکیتم یادمه با اینکه چیزی جز عصبانیت برام نمیارن 

برو ب اون دوستای بچ تر از خودت بگو این دفعه چیزی نگفتم چون طرف کنارم بود و از طرفی حتی انرژیشم ندارم 

اما بار بعد نمیگذرم قسم میخورم بی ای 

تا یادم میره یکیتون پیداش میشه ممنونم واقعا از شما پنج نفر که طبق معمول ریدین تو اعصاب و حالم 

تهش یچیزم بگم 

ی تشکر بتون بدهکارم اگه انقد لعنتی نبودین الان من این نبودم واقعا جای تشکر داره اگه من همون ادم قبلی بودم هنوزم *** ***** ****** بودم نه؟ولی بخاطرتون همه کار کردم تا چیزی از گذشته فاکیه ما باقی نمونه 

اگه یذره هنوز ادمین لطفا با بقیه این کارا رو نکنید 

اخرین هشداره دفعه بعد ساده نمیگیرم 

 

 

 

 

(ببخشید بچه ها مخاطب این پست بیانی نیس و منم تو پست حرفای بدی زدم اما واجب بود بازم ببخشید )

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7