Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۵۰ ب.ظ

همه بیاید همه +جواباتون و باز شدن کامنتا+بازم اپدیت

کلیک کن

 

میخوام شده حتی یه جمله چمیدونم چیزی که تا الان نتونستین بم بگید رو تو این چالش بگید و خواهشا همه شرکت کنن مهم نیس چی بگید انتقاد یا دلخوری 

منتظرتونم

 

اگه بازم اضافه شه اپدیتش میکنم دوباره 


ژولیت میدوستمت 😔💜

منم مودوستمت سانا خردوشه رومعوی من 


 

هعی...یادم نمیره به حرفم گوش ندادی و اون قالب فاکیتو صورتی جیغ و سبز فسفری نکردی:|

 

جررررر نونا تویی؟عوضی دلتنگت بودم 

ایش بمیرمم صورتی ک اصلا سبزم ک ایح چندشن این دوتا 

بعدشم توعم ک تهدیدت تو خالی بود قالب هنوز سالمه بیبی هانی لاو


 

نه انتقاد دارم نه دلخوری نه جمله ی نگفته جاست خیلی خیلی دوست دارم اومابزرگ

منم خیلییییی خیلییییی دوست دارم طنی نوه عزیزم 


 

نمیشناسمت چیزی بگم:"

اوکی


 

نظری راجع بهت ندارم،

اوکی


 

دوست دارم

منم همینطور عزیزم 


 

دوست دارم

بوس بهت


 

دلم کلی برات تنگ شده اومایی دیگ نمیای بیان چرا😐💔

منم دلم برات تنگ شده عزیزدلممم...چرا میام اما کم میام یکم 


 

خدا بخاد نمیری؟

قصدشو داشتم چن وقت قبل بدون اینکه ب کسی بگم حذفو زدم چندین بار اما متاسفانه سه نفر منصرفم کردن وگرنه رو حذف بود 


 

بوس بهت پانی.. حرفی نیس

بوس عزیزم 


 

بد‌گرلللل؟؟؟!!برا نویصنده زده بدگرل نکنه اینجاییی ؟؟! اگه اینجاییی بگوووو😞😞😞😞

نو من دارک کویینم یکی از لقبام بدگرله


 

ببخشید!

بابت چی؟اگه میخوای ناشناس تو منوی وبم بگو 


 

اوما ببخشید ک انقد اذیتت میکنم خیلی زیاد دوست دارم 💚🐰

یاااا شیوایی اینجوری نگو من خیلییییی دوست دارم و اصلا اذیتم نمیکنی


 

دوستت دارم اوما ⛅💕

منم دوست دارم عزیزمممم 

 


نمیشناسمت ولی از اخلاقت خوشم میاد:|💛

 

اوه ریلی؟تنکس خودم اخلاقمو چندان دوس نمیدارم 

 


زشتتتت😐💔

 

هقق به من دفتی زشت؟من قهلم اصلا T_T 

 


حیحح دوجت دالممم اومااااااا*--------*

 

ایگووووو منم دوست دارم لاولیم 

 


تا ته ته ته دنیا دوست دارم نبات من:)

 

فااااک یووووووووووو مان کرم ریز امیدوارم کردی اون طرف باشه 

ولی خب منم دوست دارم مامی 

 


 

الان چند ماهی هست که همدیگر رو میشناسیم اول ازت متنفر بودم اما بعدش شناختمت شخصیتت جذبم کرد مهربون و منطقی بودی 

بعد صورتت رو دیدم هم کیوت بودی هم هات ولی هربار بهت میگفتم کیوتی میگفتی نه من هاتم اخرشم سرش به توافق نرسیدیم گذشت و پیش هم موندیم بهم گوش دادی زمانیکه همه ازم بدشون میاد فقط تو بودی که پیشم بودی هر روز حالمو میپرسیدی راجب خودت میپرسیدم میگفتی تو مهم تری برای من مثل مامانم بودی برعکس همه قضاوت نکردی حتی زمانی که همه تو بیان دشمنت بودن بازم شخصیت تو همون بود خوشحالم که باهات آشنا شدم بارها پست گذاشتی که دلتنگمی منم دلتنگت هستم ولی میام بالاخره صبور باش و لطفا غصه اون مردک دیک فیسو نخور اون احمق زیادیه از سرت تو بیشتر اون لیاقت داری پلی از حق نگذریم بیشتر از همه به هم میومدید واقعا زوج بینظیری بودین لطفا خودتو دوست داشته باش و خودت رو دست کم نگیر تو بهترینی اینجا بهتر از همه خودتو باور کن...دوست دارم 

💜

 

 

عا نمد چی بگم راستش یکم شوکه شدم و بله فهمیدم کی هستی لاولی منم دوست دارم و هرکاری کردم خواسته قلبیم بوده و.قطعا از من بهتر اینجا زیاده هانی در اخر اینکه من کیوت نیستمممممممممممممممم من یه ادم بسی هاتم نکبت ولی خداییش چرا تومار نوشتی؟بسی طولانیه بمولا 

❄🎐 Baran چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)  Shiva :) چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)  Shiva :) چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|) ❄🎐 Baran  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  Shiva :)  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 | ❄🎐 Baran چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|) چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 | *-* Lady *-* Lady  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 | *-* Lady  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 | *-* Lady *-* Lady Ponyo *-* Ponyo *-* Ponyo *-* Ponyo *-* Ponyo *-* Ponyo *-*
Last Comments :
۳۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ❄🎐 Baran
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۱۹
    ❄🎐 Baran

    من تو ناشناس نگفتم ولی اینجا میگم

    من ناراحتم چون پیشم نمیای:(

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۲۰
    bad girl
    ببخشید بارانی جونم حق داری واقعا قوله قول میدم بهت سر میزنم عزیزم باشه؟ 
  • چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۲۰
    چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)

    عاااو

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۲۱
    bad girl
    یسوال ما همو میشناسیم؟
  • Shiva :)
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۲۳
     Shiva :)

    ببل💚🐰

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۲۳
    bad girl
    بخللل شیوولم*-*

    خوبی عزیزم ؟
  • چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۲۵
    چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)

    فک نکنم

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۲۶
    bad girl
    اشناشیم؟
  • Shiva :)
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۲۵
     Shiva :)

    💚😍🐰

    یس

    تو خوبی اوما؟

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۲۶
    bad girl
    یس منم خوبم 

    چخبرا؟چیکارا موتونی؟
  • چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۲۸
    چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)

    عااا البتت..

    من کاتنم 12و ت؟

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۳۲
    bad girl
    عایم دارک کویین 17 خوش
  • ❄🎐 Baran
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۲۹
    ❄🎐 Baran

    هق باشد

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۳۳
    bad girl
    الانم بیا بخلمممم
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۳۰
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    هوی بچ

    اگه میبینی تا حالا قالب فاکیت سالمه چون من خ جنتلمنم یونو؟

    بات اگ خیلی دلت میخواد برینم بهش ها؟🚬

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۳۳
    bad girl
    جوننننن جنتلمننن بابا 

    نه نه دستت طلا بزار بمونه 

    خوبی عشق پان؟
  • Shiva :)
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۳۴
     Shiva :)

    شکرررررررر

    دارم تلاش مینمایم برنامه ریزی کنم

    تو چ موکنی

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۳۸
    bad girl
    منم هیچی والا دارم فیکامو سر و سامون میدم خدا بخواد 


    راستییی گروه روکی خوب سراغ داری؟
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۳۵
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    اوهو!🚬

    واسم زبون نریز که دیگه باورت ندارم🚬

    هه🚬

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۳۸
    bad girl
    جررر نونا نمیشه منو ببخشی؟هوم؟هوم؟هوم؟هوم؟
  • ❄🎐 Baran
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۳۵
    ❄🎐 Baran

    ای جان امدم

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۳۹
    bad girl
    بخلللل دلم بلات تنگ شده بود بارانی منT_T
  • چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۳۶
    چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)

    عوو اونیمی

    خوش تر

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۳۹
    bad girl
    یس اونیتم دونسنگ 

    راستی خانواده بیانی داری؟
  • چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۴۲
    چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)

    عوهوم..

    ساکو اومامه ریتا اپام..

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۴۳
    bad girl
    عه ساکو دونسنگمه ریتاعم اونیمه
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۴۳
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    ناح ناح ناح ناح🚬

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۴۳
    bad girl
    نونا منو تلک میتونی؟ T_T
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۴۷
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    *پوزخند میزنه*

    خیلی وقته انجامش دادم حواست نیس نه؟🚬

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۴۹
    bad girl
    من...من بدون تو چیکار کنم عشق پان؟قلب من بدون تو ضربانی نداره لاو
  • *-* Lady
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۴۹
    *-* Lady

    من دلم بلای یه اونیه نامَلدخیلی تنگ شده بود💔

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۴۹
    bad girl
    واییییی آیسویی تویی؟منم دلم برات یذره شده بود
  • *-* Lady
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۵۲
    *-* Lady

    یسT-T

    هق اونییییییییی بخللللللللللللل💔

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۵۳
    bad girl
    بخلللللللللللل عزیزمممم 

    خوبیییی؟
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۵۵
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    *با تاسف سری تکون میده*

    گمبرو باو...من دیگه خرت نمیشمTT🚬

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۵۸
    bad girl
    نونا منو تنها نذار رو قلبم پا نزار لعنتی...ضربان من نرووووووT_T

    *زارتتتتتت تا الان این حرفارو ب اون طرف گفته بودم الان با هم بودیم
  • *-* Lady
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۵۸
    *-* Lady

    محکمممممم=-=

     

    آله*-*نومودونم چِلاگِلیَم گِلِفته💔(بسی حالم داله ازحَلف زدنم بهم می خوله)

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۵:۰۳
    bad girl
    هقق کیوتی مننننن توی لعنتی واقعا سوییت شدی 
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۴:۵۹
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    *سیگارو از بین لباش بیرون میاره و دودشو رها میکنه*

    آره منتهی من مثل اون طرف احمقت احمق نیستم دارلینگ🚬

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۵:۰۳
    bad girl
    جرررر طرف احمقم 

    *بوسیدن لپ نونا 

    الانم میبخشی؟*-*
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۵:۰۵
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    *نیشخند میزنه*

    پونیو رو هم تا حالا بوسیدی؟:[]

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۵:۰۶
    bad girl
    بغلش کردم اما بوسیدن فک نکنم عشق مننننن 

    *محکم بغل کردن 

    الان میبخشی؟
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۵:۰۸
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    *نیشش باز میشه و بغلش میکنه*

    چون منو اول بوسیدی آره:[]

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۵:۱۰
    bad girl
    واییی بخللللل موهامم ناز میکنی؟

    اخجونننن 
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۵:۱۱
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    *موهاشو میبوسه و انگشتاشو توشون فرو میکنه و نرم نرمک نوازششون میکنه*

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۵:۱۳
    bad girl
    *ذوق مرگ میشههههه*-*

    خوبی نونای من؟
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۵:۱۷
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    کیوت:")

    خوبم پان پان خوبه؟:")

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۵:۱۹
    bad girl
    پان پانم خنثی بید:/

    من کیوتم؟ *-*
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۵:۱۹
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    پان پان باید خوب باشه*-*

    اوهوممممم‌*-*

    کیوت نوناتی💙

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۵:۲۳
    bad girl
    پان پان ایشالله دوسال دیگه خوب میشه 

    نونای جذابم سارانگههههه
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۵:۲۷
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    آه ایشالا‌*-*💚💚💚💚

    جووون جذاب ها؟🚬

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۵:۲۹
    bad girl
    ارهههههه جذاب منی تو هات گرل
  • *-* Lady
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۵:۳۹
    *-* Lady

    کیوتی ازخودته اونیه من*-*♡

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۵:۴۲
    bad girl
    فداتتت ایسوی من*-*
  • *-* Lady
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۵:۴۳
    *-* Lady

    خدانَتُنه•-•💔🔪

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۱۵:۵۰
    bad girl
    کیوتتتتت ناز*-*
  • Ponyo *-*
    ۲ مرداد ۰۰، ۲۱:۱۱
    Ponyo *-*

    چشمم روشن=-=.............................

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۲۱:۱۷
    bad girl
    عه چرا روشن؟
  • Ponyo *-*
    ۲ مرداد ۰۰، ۲۱:۳۴
    Ponyo *-*

    ک منو نبوسیدی؟!:)

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۲۲:۱۱
    bad girl
    یااااا خو نونامو اول بوسیدم تورو اول بغل کردم بعدشم تو نیز جزو عشقای منی 

    راستی یسوال دارم پون
  • Ponyo *-*
    ۲ مرداد ۰۰، ۲۲:۳۱
    Ponyo *-*

    من قهلم اصلن*^*

     

    میدونم چی میپرسی جوابم نمیدم*^*

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۲۲:۳۲
    bad girl
    اگه قهر کنی منم قهل میتونما 


    میخواستم راجب چالشه بپرسم کارتو بود نه؟ 

    یچیز دیگه الان لپ تاپ هنگ نمیکنه میای اینجا؟
  • Ponyo *-*
    ۲ مرداد ۰۰، ۲۲:۳۳
    Ponyo *-*

    یباااااااااااااار نشد یکی منت مارو بکشههههههه=-=

     

    نمد شاید*^*...دلهت هری ریخت؟!XDDDDDD

     

    نه فعلن شکر خدا سالمه:"

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۲۲:۳۵
    bad girl
    جرررررر چجوری باید منت بکشم؟ی راهنمایی بکن بکشم 

    مسخرههههههه جررر اره فک کردم اول اونه بعد چن ثانیه فهمیدم تویی 

    خب خداروشکررررر 

    راستی پون فردا کی هستی ؟
  • Ponyo *-*
    ۲ مرداد ۰۰، ۲۲:۴۱
    Ponyo *-*

    بیخی آشتیم ب اندازع کافی کرم ریزی کردمXD

     

    گااااااد مدیونی فک کنی وقتی داشتم مینوشتمش چقد از خنده جریدمممممممXDDD

    تصور قیافت بعد اینکه با ذوق و شوق بیای بهم بگب بعد من بگم ن هانی من بودم اصلن قابلیت ارضای بدون لمس رو داشتXDDDD

    حیف رو مودش نبودم اذیتت کنمXD

     

    فردا.....عاااااا فک کنم باشم...همین موقع ها صبم احتمالن باشم

    میدونی کلن تایم من مشخص نیس باید نت روشن باشه

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۲۲:۴۹
    bad girl
    جرررررر کرم ریز عوضییییی چقد ذوق کردع بودم اونه عرررر نمیبخشمت پونیوی لعنتی اصلا من قهلمT_T بلو دوشت ندالم T_T 
    مسخرههههههه چقدم میخندهههه

    عاااا میگم فردا هرقع تایم خالی مثلا یکساعت دوساعتی داشتی حتما ی کام تو وب دوتاییمون بده کار بسی مهمت دارم 

    میگم پون تو نمیخوای چالشی چیزی انجام بدی؟ازین طولانیا منظورمه 
  • Ponyo *-*
    ۲ مرداد ۰۰، ۲۲:۵۴
    Ponyo *-*

    گااااااااااااااد بخدا هنگ نمیکرداااااااااااا تا گفتم دو مین بعدش هنگ کرد ریستارتش کردم=-= فاااااک

    فک کنم بخاطر پروانه هاس:"

     

    جرررررررررررررر گااااااااااااااااااااااد وای خدا خ خوب بووووودXDDDDDDDDDD

    قهل تونی قهل موتونم*^*

     

    چشمممممممممممممم حتمن*-*...

    +الان چرا نمیگی؟*-*...فوضولیم گل کرد*-*

     

    عاااا منظورت اگ اون30 روزیاست...چون معلوم نیس بمونم نمونم...ریسک نکردم شرکت کنم...

    نتایج این هفته میاد...در نیومده باشم میرم تا 11 ماه:")...

    گاااااد باز هنگ کرد=-=

    بیا بریم اونور

  • bad girl
    ۲ مرداد ۰۰، ۲۲:۵۷
    bad girl
    احتمالا بخاطر هموناس پون 

    جررررر عوضی کرم ریز

    مرسییی...راستش یکاری هس من بخاطر اینکه نمیتونم سرچ کنم از تو کمک میخوام راجبش 

    عااا اشکال نداره 

    اوکی 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7