Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۳۱ ب.ظ

چالش بیتربری رژی

1- ی جمله بگو که باعث میشه تحریک شی

 

والا با چیزی ک تا الان تحریک نشدم چ برسه ب جمله 

 

2- 3 نفر یا چیزی که توی بیان باعث ناراحتیتن

 

برخی ادمای مزخرفش,ازدواجاششششششششش و همین 

 

3- توی همه ی لباسایی ک باید بپوشی..از کدوم خیلی بدت میاد ؟

 

راستش من از تاپ و استین حلقه ایو شلوار و بلوزای چسبون و هرنوع لباس یقه باز  بینهایت نفرت دارم 

 

4- اگر بتونی فقط ی خدمتکار ک مخصوص ی کاره بگیری واسه چ کاری میگیری ؟ ( مثلا واسه شست و شو یا واسه پخت و پز یا واسه خرید یا...)

 

احتمالا واسه همه ی کارا چون تو کار خونه افتضاحم 

 

5- دلت میخواد منو ببینی ؟ اگر اره کجا و کِی ؟

 

اوهوم دوس دارم تو باغ ارم ببینمت 

 

6- 5 تا از افرادی که توی بیان خیلی دوسشون داری ؟

 

خب زیادنننن بیشتر از اینن اما پون,نونا,اوپا,طنی,دایان,الی,شیوا,مبی,مینهی و..... بازم میگم زیادن جدن 

 

7- سه تا اعتراف بکن!

 

ادم منحرفیم بشدت اما از بعضی چیزا بدم میاد ,درونگرام و حال خوب و بدم قابل تشخیص نیست برا همه,از ادمایی ک میزارن و میرم بیزارم,فن ال جی بی تی ام اما خودم جزوشون نیستم 

 

8- چطور رابطه ای رو ترجیح میدی ؟ (بی دی اسم، ددی کینک، لیتل اسپیس یا... هرچند لیتل و بی دی اسم و اینا واسه افراد خاصن)

 

من از رابطه بدم میاد و زیاد طرفش نمیرم اما هیچکدوم ازون بالاییارو انتخاب نمیکنم 

 

9- دلت میخواد من چیت باشم ؟ ( خاله عمو دایی عمه دوست کراش و ...)

 

عمهههه 

 

10- اگر بری توی قبرستون و با سنگ قبری ک اسم من روشه رو به رو شی واکنشت چیه ؟

 

اه خدانکنه واقعا نمیدونم چ واکنشی نشون میدم 

 

11- اسم بچتو دوست داری چ بذاری ؟

من بچه نمیدوستم احتمالشم محاله داشته باشم 

 

12- بگ چقد دوسم داری ک بذارم بری D:

اممم دوتا جرررر شوخی کردم 

 

 



ی لحظه ی لحظه استُپ، کجا میبری زحماتمو ؟ بذار سرجاش...بذار بذار آفرینن! حالا بیا ی بوس بکن لپمو...کردی ؟ آ باریکلااااا...بردار ببر حالا http://nmidonam.blog.ir/

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7