Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۴۲ ب.ظ

یک دو سه امتحان میکنم بفرمائید همگی

سلام سلام 

چطورید گایز؟!

فاک دلم برای پستای غیر چالشم تنگیده بود جدن 

خب بفرمائید یه اعلام حضور بکنید 

من میخوام رفع دلتنگی کنم 

راستی قالب چطور شده؟ *-*

خودم که عاشقشم 

و یچیز دیگه 

ناشناسمو باز کردم 

ناشناس بیاید بحرفیم یا ج ح بازی کنیم 

مدیونید فک کنید حوصلم سر رفته بشدت 

خلاصه اینکه بیاید ناشناس که چ بهتر شناسم خوبه باز 

راحت باشین 

همین دیگه منتظرتونم 

 

• 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • عسل اوما⁦ಠ◡ಠ⁩ • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • عسل اوما⁦ಠ◡ಠ⁩  Shiva :) Charming   Boys momo shi  Shiva :) 𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐕𝐢𝐫𝐚𝐧𝐚 momo shi 𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐕𝐢𝐫𝐚𝐧𝐚 • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • عسل اوما⁦ಠ◡ಠ⁩  Shiva :) momo shi K.нαησℓ `. saba ... 𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐕𝐢𝐫𝐚𝐧𝐚 Charming   Boys K.нαησℓ `. momo shi 𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐕𝐢𝐫𝐚𝐧𝐚 K.нαησℓ `. momo shi Yuki .YG.JM momo shi چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|) Charming   Boys 𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐕𝐢𝐫𝐚𝐧𝐚 Charming   Boys momo shi momo shi چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|) 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌ momo shi Charming   Boys چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|) momo shi 𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐕𝐢𝐫𝐚𝐧𝐚 چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|) Charming   Boys momo shi momo shi چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|) Charming   Boys momo shi 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌ چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|) K.нαησℓ `. 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌ K.нαησℓ `. 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌ Charming   Boys JEON JK momo shi 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌ چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|) momo shi چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|) momo shi Charming   Boys momo shi Lunallope ‌. JEON JK Charming   Boys momo shi عاشق سینه چاک پان پانم:| -ودفاکک نهههههه- (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) momo shi عاشق سینه چاک پان پانم:| -ودفاکک نهههههه- (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) momo shi عاشق سینه چاک پان پانم:| -ودفاکک نهههههه- (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌ 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌ عاشق سینه چاک پان پانم:| -ودفاکک نهههههه- (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) momo shi momo shi عاشق سینه چاک پان پانم:| -ودفاکک نهههههه- (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) momo shi(پان پان اونی ژذاب منه) Yuki .YG.JM Yuki .YG.JM Yuki .YG.JM Yuki .YG.JM Yuki .YG.JM
Last Comments :
۸۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • عسل اوما⁦ಠ◡ಠ⁩
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۴۳
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • عسل اوما⁦ಠ◡ಠ⁩

    سلامممممم

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۴۳
    bad girl
    سلاممممم جیوویی خوبی؟!
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • عسل اوما⁦ಠ◡ಠ⁩
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۴۴
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • عسل اوما⁦ಠ◡ಠ⁩

    یس یس خوبم

    خودت چطوری ؟؟ 

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۴۵
    bad girl
    مرسیی منم خوبم 
    بهتر شد سردردت؟!
  • Shiva :)
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۴۷
     Shiva :)

    ♡~♡

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۴۸
    bad girl
    شیووللللل چطوری!!؟
  • Charming Boys
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۰
    Charming   Boys

    .⁦(。♡‿♡。)⁩

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۰
    bad girl
    سلام ما همو میشناسیم؟!
  • momo shi
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۰
    momo shi

    عه چه باحاله اینجا*_*

    سلام اونییییییییییی

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۱
    bad girl
    میسی سویونییی 

    سلاممممم دونسنگی چطوری؟!
  • Shiva :)
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۱
     Shiva :)

    خوفم

    خوفیییییییییییییی؟

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۱
    bad girl
    شکر خوبم فرزندم 

    چخبرا؟!چه میکنی؟!
  • 𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐕𝐢𝐫𝐚𝐧𝐚
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۲
    𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐕𝐢𝐫𝐚𝐧𝐚

    هاییی

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۲
    bad girl
    هاییی نوه مهربونم چطوری؟!
  • momo shi
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۲
    momo shi

    خوبم تو شیطولی اونی؟ *-*

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۳
    bad girl
    شکر منم خوبم 
    راستی دبیو کردین؟!
  • 𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐕𝐢𝐫𝐚𝐧𝐚
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۳
    𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐕𝐢𝐫𝐚𝐧𝐚

    خوبم اومابزرگ خپدت خوبی؟چه قالبت قشنگه

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۴
    bad girl
    مرسیی منم خوبم؟!امروز مد داشتی؟!

    عاوره دست بلو درد نکمه 
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • عسل اوما⁦ಠ◡ಠ⁩
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۳
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • عسل اوما⁦ಠ◡ಠ⁩

    ارههه بهترمممم

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۵
    bad girl
    عه خداروشکررر حالا من دل درد گرفتم :/
  • Shiva :)
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۴
     Shiva :)

    شکککککررررررررررررررررر

    هوچ

    تو چخبل؟

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۵
    bad girl
    منم هیچی والا دارم خیرسرم یکمی اشپزی یاد میگیرم ک نتیجش فاکیهههههه
  • momo shi
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۴
    momo shi

    خداروشکر*-*

    نوپ ولی به زودی(; ̄^ ̄)ん~

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۶
    bad girl
    فاکککک بیصبرانه منتظرشم 
  • K.нαησℓ `.
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۵
    K.нαησℓ `.

    انیوووو*-*

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۶
    bad girl
    پاستیلم خودتی؟!
  • saba ...
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۵
    saba ...

    همچی اکسوعهㅠㅠ

    قالبت پرفکته

    خوبی اوما؟

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۷
    bad girl
    اتفاقا قراره اونجاهاشو عوض کنم T_T 
    کوماوو سبایی 

    تقریبا تو خوبی هانی؟!
  • 𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐕𝐢𝐫𝐚𝐧𝐚
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۶
    𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐕𝐢𝐫𝐚𝐧𝐚

    اره متاسفانه

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۸
    bad girl
    میگم خداییش کدوم شاسکولی بچه هارو از مرداد میفرسته مدرسع
  • Charming Boys
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۷
    Charming   Boys

    اره بارانم یادت امد

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۸
    bad girl
    باراننننن چرا اسم وبت رد کویینه؟!
  • K.нαησℓ `.
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۷
    K.нαησℓ `.

    نه عمه مه هاهاهاXD

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۸
    bad girl
    زارتتتتتتت بامزه گشتی پاستیل 

    خوبی؟!
  • momo shi
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۷
    momo shi

    منممممممممم*-*

    بایس قشنگت منم دیگه؟ (سقف ریخت 😂😂😂😂) 

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۸:۵۹
    bad girl
    جونننن معلومه اصلا جز تو کی بایس منه ها؟!
  • 𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐕𝐢𝐫𝐚𝐧𝐚
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۰۰
    𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐕𝐢𝐫𝐚𝐧𝐚

    :">

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۰۰
    bad girl
    ^^
    چخبرا؟چیکارا میکنی؟!
  • K.нαησℓ `.
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۰۱
    K.нαησℓ `.

    بامزه بودم خبر نداشتی"-"

     

    اوهوم ت ؟

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۰۲
    bad girl
    جوننننن بابا بیبی 

    اوهوم 

    چخبرا؟تابستانت چگانه بید؟!
  • momo shi
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۰۱
    momo shi

    (فقط یکم بیا اینور سقف هنوز داره میریزه😂) 

    بله اصلا بایس از من بهتر نداریم 😌 (دیگه سقفی نمونده که بریزه 😂😂😂) 

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۰۳
    bad girl
    (امدن اندکی آنور تر)

    جوننننن صدالبته فرزندم(جرررر ب من رفتی سویونییی )
  • Yuki .YG.JM
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۰۵
    Yuki .YG.JM

    وایییی قالبت چه خوب شدهههه*-*

    قالب قبلیت تو گوشیم پنج دقیقه طول میکشید تا باز بشه ولی این حجمش خوبه زود باز میشه "/

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۰۶
    bad girl
    مرسیی اپااااا*-*

    جرررر اره پون پونم میگفت بهم T_T 

    خوبی اپا؟!
  • momo shi
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۰۶
    momo shi

    بله بله😌

    خوش صدا قشنگ مهربون اصلا به به😂(به اونیم نرم به کی برم😌) 

    عه این گلا که توی اندینگ دمون بودددددددد*-*

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۰۹
    bad girl
    وایی جرررر لعنتی اعتماد بنفست پرفکتههههه 

    کدوم گلا؟!
  • چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۱۰
    چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)

    عه هایی

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۱۴
    bad girl
    سیلاممم چطوریی؟!
  • Charming Boys
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۱۵
    Charming   Boys

    با وب دوستم پیام دادم ببخشید جرررر

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۱۶
    bad girl
    جرررر نبابا مشکلی نیس فقط نشناختمت ی لحظه 

    خوبی شکلات خرسیه من؟!
  • 𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐕𝐢𝐫𝐚𝐧𝐚
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۱۶
    𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐕𝐢𝐫𝐚𝐧𝐚

    هیچ خبر درس استراحت سریال همین

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۱۷
    bad girl
    اسم مد ک میاد انرژیم میره بطور کل ایش
  • Charming Boys
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۱۷
    Charming   Boys

    اری خوبم تو خوبی عزییییزم 

    چه خبر 

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۱۸
    bad girl
    مرسیی منم خوبم 
    هیشی والا بیکالی,دلس,اموزش اشپزی تو چخفر؟!
  • momo shi
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۱۷
    momo shi

    یه😌😂😂😂😂😂

     

    گلای پس زمینه*-*

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۱۸
    bad girl
    😌😂😂

    قیشنگن*-*


  • momo shi
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۲۰
    momo shi

    اوهوم میبینمشون یاد دمون میافتم🤧🤧🤧🤧🤧

    وایی فصل بعد 2022 میاد -_-

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۲۲
    bad girl
    جررر بدم میاد انقد ک طول میکشه فصل بعد یچیزی دیر بیاد
  • چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۲۱
    چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)

    بد نیسم..خدت چطوری؟

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۲۲
    bad girl
    شکر منم بد نیستم 

    چخبرا؟!
  • 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۲۳
    𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌

    اعلام حضور کردن

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۲۸
    bad girl
    اوپااااا چطوری؟!
  • momo shi
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۲۳
    momo shi

    انیمه ست*-*

    قرار بود سپتامبر بیاد بعد گفتن 2022-_-

    دلم میخواد استدیو رو جر بدم-_-

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۲۸
    bad girl
    زارتتت چ گنددددد منم حرصم گرفت
  • Charming Boys
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۲۶
    Charming   Boys

    هیچ خبر بیکار بیکارم 

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۲۸
    bad girl
    خخخ خوشبحالت والا 

    امسال میری کلاس چندم؟!
  • چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۲۷
    چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)

    خوب بباش فرزندم..

     

    هچ بیکاری و بیکار D:

    بویا ج ح

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۲۹
    bad girl
    خخخ بیکاری در خون ماست 

    اوکی ج ح؟!
  • momo shi
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۳۰
    momo shi

    هعی چه کنیم

    ولی خب وقتی میسازن شاهکار بیرون میدن*-*

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۳۸
    bad girl
    والا چ گویم کلا دوتا انیمه دیدم تو زندگیم
  • 𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐕𝐢𝐫𝐚𝐧𝐚
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۳۰
    𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 𝐕𝐢𝐫𝐚𝐧𝐚

    درک میکنم

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۳۸
    bad girl
    هعییی
  • چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۳۳
    چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)

    ح

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۳۹
    bad girl
    دلیل اومدنت بیان؟!

    ح 
  • Charming Boys
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۳۹
    Charming   Boys

    یازدهم

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۴۹
    bad girl
    جانممممم؟!بارانی مگه تو دوازده سالت نبید؟!
  • momo shi
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۴۱
    momo shi

    کنچانا😂

     

    ج ح بازی کنیم؟ *-*

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۵۰
    bad girl
    یسسسس 

    من ح 
  • momo shi
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۵۲
    momo shi

    خواننده های مورد علاقه؟ *-*

     

    منم ح

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۵۳
    bad girl
    همه ی کیپاپ البته بیشتر بتس و اکسو و توایس و ایتزی 


    ده نفر تو بیان ک بیشتر از بقیه دوسشون داری؟!
  • چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۵۴
    چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)

    عاااا راسش من اول برا فیکای بی تی اس اومدم وبه ددی بدش با بیان اشینا شدم..تاااا همیجا

    بهترین اتفاق بیانیت؟

    ح

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۰۱
    bad girl
    عههه توعم فیک میخونی؟!

    اممم اشنایی با کسایی ک دوسشون داشتم بخصوص پونیو و تولدم 

    از کی تو بیان خوشت نمیاد؟!
  • Charming Boys
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۵۷
    Charming   Boys

    نه خیر 😂😂 16سالمه پانته آ 

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۰۱
    bad girl
    یاخدااااا کباثت تو ک دوازده سالت بود لعنتی 
    نکنه من حافظم ب چوخ رفتتههههه
  • momo shi
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۱۹:۵۹
    momo shi

    زرافه، نوشمکی، اونی های گرامی، پلیناز، اوما الی و...... 

    نمیتونم ده نفر رو جدا کنم:»

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۰۲
    bad girl
    اوخیییی نو پرابلک 


    منم ح 
  • 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۰۵
    𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌

    من خوبم تو چطورییی

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۰۶
    bad girl
    منم خوبم 

    چخبرااا؟!
  • چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۰۶
    چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)

    ناح فق ت میخونیییی..هاها چق من بامزم:"/

    عیحح..زش نیس اگ اسمشو بگم:"؟

    ج ح؟

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۰۶
    bad girl
    هارهارهار بانمککککک 

    بیا خ بوگو 

    ج 
  • K.нαησℓ `.
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۰۷
    K.нαησℓ `.

    تاستان خودم رو به چیز گزراندم:"|

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۰۸
    bad girl
    جررررر چ تابستون نحسیه بمولا
  • 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۰۸
    𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌

    هیچی دایی شدم :D

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۰۸
    bad girl
    واتتت؟!جدن دایی شدی؟!مبارکههههه
  • K.нαησℓ `.
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۰۹
    K.нαησℓ `.

    از نحسم اونور تره بخدا:"

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۲۵
    bad girl
    والا بمولااا
  • 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۰۹
    𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌

    واتساپ نه، دایی شدم 😂

    آره آره

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۲۶
    bad girl
    جررر من شیش تا دایی دارم 
  • Charming Boys
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۱۱
    Charming   Boys

    حافظه را به چوخ دادی 

    البته تقزیبا درسته چون من چهار سال پیش دوازده سالم بود 🤣🤣

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۲۶
    bad girl
    زارتتتت 

    میگم جدن شونزده سالته؟!جون من؟!
  • JEON JK
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۱۳
    JEON JK

    چ باحال شده اینجا

    چ کدی زدی ناموصن

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۲۶
    bad girl
    مرسیی داداشی 

    راستش من نزدم جدن کار بلوعه
  • momo shi
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۱۴
    momo shi

    اگه بهت بگن میتونی دوباره به دنیا بیای دوست داری دوباره به دنیا بیای یا بمیری؟ 

     

    من ج

     

    #john

    ماژیک رنگی رنگییییییییییی

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۲۷
    bad girl
    بمیرممم 


    اهم برو ب یکی ک زیاد صمیمی نیستین اعتراف عشقی کن 
  • 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۱۵
    𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌

    #مومو شی 

    رنگیننننن کموننننن

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۲۸
    bad girl
    مومووووو
  • چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۱۶
    چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)

    ن نوموشههه خجولت میکشممممم

    برو ب یکی بگو روش کراشی

    من ج

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۲۸
    bad girl
    جررر ب کی بگم؟!

    اسمتو بزار عاشق سینه چاک پان پانم


    منم ج 
  • momo shi
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۳۲
    momo shi

    فاک ابروم....... 🥲💔

     

    #john

    ماژیک رنگی رنگی بد(; ̄^ ̄)ん~

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۳۲
    bad girl
    جرررر کیف میدع بمولا 


    منم ج 
  • چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۳۹
    چغندره گلابی رو:| پشمکه جیوو:| (یااا من کاتنم:|)

    ودفاکککککک نهههههههههههههه

    ب یکی بدشم بگو برم وبش بوینم..

    ب اسمت اضاف کن دس در شورت یونتان درم..

    من ح

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۴۳
    bad girl
    چراااااااا انجامش بده فرزندممممم 

    جرررر باوشد 


    هققق قبوله 

    بزرگترین اشتباه زندگیت؟!

  • momo shi
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۴۱
    momo shi

    من بلد نیستم اعتراف کنم اگه گند زدم دیگه ببخشید😂

     

     

    تا دو هفته اسمت رو بزار فاک می ددی(از بچه های مدرسه یاد گرفتم😂💔) (میانهه😂💔) 

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۴۴
    bad girl
    جرررر نو پرابلممم 


    عررررر چ سمیه ایننننن 

    اهم  ج ح؟!
  • Charming Boys
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۴۳
    Charming   Boys

    اره باور نمیکنیی 

    وایسا  

    بزن

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۴۶
    bad girl
    گادددد یادم اومد تازه اخه ما تو بیان دوتا باران داریم باهم اشتباهتون گرفتم 



    لعنتی من یه ماهی قرمز ب تمام معنام T_T 
    وای خدااا چ داستانی شد 
  • momo shi
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۴۷
    momo shi

    جررررررررررر 😂😂😂😂😂😂

     

    ح

    (عمرا بگم ج=-=) 

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۱:۱۵
    bad girl
    جرررر عوضیییی 

    اهم خب بزرگترین دروغی ک گفتی؟!
  • Lunallope ‌.
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۵۳
    Lunallope ‌.

    قالب اینجا چه خوشگلههههه*----*

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۱:۱۵
    bad girl
    مرسسییی 
  • JEON JK
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۵۸
    JEON JK

    فدا :)

    عاها خیلی خوب شد 

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۱:۱۶
    bad girl
    عاورههه خیلی 
  • Charming Boys
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۰:۵۹
    Charming   Boys

    خخخ ولش کن 

     

     

    اوووو افرین به تو 

    اره به خدا

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۱:۱۶
    bad girl
    خخخ مرسیی 

    هعیی زندگییی
  • momo shi
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۱:۳۰
    momo shi

    هاها😂💔

     

    عام زیاد دروغ نمیگم

    به بابام گفتم عربی 20 شدم ولی 18 شده بودم=-=💔💔💔

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۱:۴۴
    bad girl
    جرررررر خوب بوده ک 

    منم ح
  • عاشق سینه چاک پان پانم:| -ودفاکک نهههههه- (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏)
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۲:۰۰
    عاشق سینه چاک پان پانم:| -ودفاکک نهههههه- (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏)

    هققق دادم

    بوسیدن ی دوس؟

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۲:۰۳
    bad girl
    فاک من از بوسیدن متنفرم 

    من ح
  • momo shi
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۲:۰۱
    momo shi

    اوهوم من زیاد دروغ نمیگم فقط مخفی میکنم

     

    تا حالا شده مجبور بشی کاری کنی که ازش متنفر باشی؟ یکی رو بگو*-*

     

    منم ح

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۲:۰۴
    bad girl
    اره شده مجبور شدم بغل کنم ک باعث هرچی مشکله تو زندگیم خودش بوده 


    از کی تو بیان خوشت نمیاد؟!بفرما خ بگو
  • عاشق سینه چاک پان پانم:| -ودفاکک نهههههه- (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏)
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۲:۰۴
    عاشق سینه چاک پان پانم:| -ودفاکک نهههههه- (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏)

    منم..ول اون یکم خاص بود؟

     

    قدرت ماورایی ک دوس داری داشه باشیش

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۲:۱۰
    bad girl
    اووو متوجه گشتم 

    احتمالا ذهن خوندن 

    ج ح؟!
  • momo shi
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۲:۱۱
    momo shi

    نوبت توعه*-*

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۲:۳۱
    bad girl
    اهم ح 
  • عاشق سینه چاک پان پانم:| -ودفاکک نهههههه- (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏)
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۲:۱۲
    عاشق سینه چاک پان پانم:| -ودفاکک نهههههه- (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏)

    بسی از ج گفدن کنارت میترسم سو ح

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۲:۳۱
    bad girl
    جررر نترس من خیلیییی مظلوم و مهربونم *-*

    اهم کاپلای مورد علاقت؟!
  • 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۲:۳۱
    𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌

    شیش تااا

    چند تا خاله درییی

     

    #مومو شی

    خودت بدی :D

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۲:۳۴
    bad girl
    یسسس داییام زیادن دوتاش فقط از یه مادربزرگ دیگست پنج تاعم پسردایی دارم ک چهارتاش ازم بزرگترن یکیش ک از همه بزرگتره 27 سالشه 


    راستش خاله ندارم مامانم تک دختر بوده
  • 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۲:۴۹
    𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌

    پس مامانت عزیز دردونه بوده ؟ :)

    داییا رو بیشتر دوس دری یا عمو ها رو یا فرق نداره

  • bad girl
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۲:۵۶
    bad girl
    اممم یجورایی ولی بابامو مادربزرگم(مادر مامانم ) خیلیییی بیشتر دوس داشت و داره 

    خبب دوتا از داییامو خیلیییی دوس دارم ولی عمو بزرگمم خوبه درکل خانواده مادری همون داییارو ترجیح میدم
  • عاشق سینه چاک پان پانم:| -ودفاکک نهههههه- (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏)
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۳:۳۰
    عاشق سینه چاک پان پانم:| -ودفاکک نهههههه- (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏)

    معلومه ک تهکوکککککککک

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۰۰:۲۳
    bad girl
    فاککککک من عاشق کوکویممممم
  • momo shi
    ۱۷ مرداد ۰۰، ۲۳:۵۰
    momo shi

    ایهیم

    بین دروغ شیرین یا حقیقت تلخ کدوم؟ چرا؟ 

     

    من ج 

    اخریشه چون میخوام برم بخوابم:»

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۰۰:۲۴
    bad girl
    حقیقت تلخ چون حداقلش تو ی رویای پوچ زندگی نمیکنم 


    کنار اسمت بزن پان پان اونی جذاب منه 
  • momo shi
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۰۰:۲۸
    momo shi

    چشم*-*

    *من قرار بود برم بخوابم... 😂💔

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۰۰:۲۹
    bad girl
    افنرررر 

    *منم مثلااااااا قرار بود فیلم ببینم ک ندیدم
  • عاشق سینه چاک پان پانم:| -ودفاکک نهههههه- (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏)
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۰۰:۳۰
    عاشق سینه چاک پان پانم:| -ودفاکک نهههههه- (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏)

    کبختخکبارنیاهمظابنرظبنلشاقکبش عررررررررررر منممممم..من خ وقده ویکوک نمشیپم..فقد کوکوکوکوییییییییی

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۰۰:۳۲
    bad girl
    دقیقااااااا منم اینجوریم کوک لعنتی خیلیییی به تاپا میخوره زاژیاکجیظرذ
  • momo shi(پان پان اونی ژذاب منه)
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۰۰:۳۱
    momo shi(پان پان اونی ژذاب منه)

    گذاشتم*-*

     

    هعی 😂💔

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۰۰:۳۳
    bad girl
    جونننننن چ اسم هاتی داریا 

    هعییی تر جرررر 
  • Yuki .YG.JM
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۴:۳۸
    Yuki .YG.JM

    کککک*-*

     

    یعسس خوبم تو چطوری 

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۴:۴۲
    bad girl
    یسسس منم خوبم 

    چخبرا؟!
  • Yuki .YG.JM
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۴:۵۸
    Yuki .YG.JM

    خدا رو شکر

    هیچ دارم خوراک مرغ و پنیر درست میکنم

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۵:۱۰
    bad girl
    فاکککک منم موخوامممممT_T
  • Yuki .YG.JM
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۶:۰۶
    Yuki .YG.JM

    جات خیلی خالیه🥺 انشالله وقتی هم دانشکاهی شدیم درست میکنم واست

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۱۶:۱۳
    bad girl
    ایشالااااااا  

    هققق دوسال مونده اپا
  • Yuki .YG.JM
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۲۳:۰۴
    Yuki .YG.JM

    یاعععععععع من سال آخریم😎👊🏻

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۲۳:۲۴
    bad girl
    مودانمممم من دوسال دیگه دالم اپا 
  • Yuki .YG.JM
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۲۳:۲۶
    Yuki .YG.JM

    زود میگذره نگران نباش

  • bad girl
    ۱۸ مرداد ۰۰، ۲۳:۲۸
    bad girl
    والا بگذره راحت شم بمولا
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7