Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl دوشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۰، ۰۸:۵۲ ب.ظ

اندر احوال یک روز عادیه انسانی بیکار بنام من(چه عنوانی اصن)

اهم من صب ساعت هشت و ربع بیدار شدم مدیونید فک کنید بیکار بودم 

خلاصه بیدار شدم دیدم همه خوابن:/ 

منم نشستم تلویزیون دیدم و بستنی خوردم 

بعدش بالاخره ساعت ده بقیه بیدار شدن ک الهام خانم گرامی منه فلک زده رو گیر اورده گفت ک من باید برم جایی این دوتا سیب زمینیو خلال کن 

خلاصه منم نشستم توی یک ساعت دوتا سیب زمینی خلال کردم دستم پوکید:/ 

تهشم دیدم نیومد پیام داد سرخش کن بی زحمت 

منم اول سیب زمینیارو نشسته ریختم تو ماهیتابه بعدش روغن ریختم نمکم ک نزدم سه بار روغن پرید رو دستم تا بالاخره درست شدن ولی تو نت نوشته بود طلایی شن مال من یه نمه قهوه ای سوخته شدن 

بعدشم ک نهار و اینا خوردم اومدم بیانو با کیانا زریدم تا پاسی از روز 

بعدش پسر عمو کوچولوم گف پاشو بیا خونمون حوصلش سر رفته بود منم رفتم اونجا  مجبورم کرد باش بازی کنم :/ 

زارتتتتتت من بچگیمم بازی نمیکردم و با هم خرید و فروش بازی کردیم 

تهشم من اومدم خونمون تا الان T_T 

خیلی روز خوبی بود فک کنم 

 

پ.ن:من اشپزیم محشره تعریفشو از فاطی نونا بپرسید اصن *-*

۰۰⁷ 𝑺𝑰𝑺𝑼 Arefeh 🍓🌈 شهید شد مرددد پودر شددددد بفاک رفتتتت 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... bts army 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... Arefeh 🍓🌈 شهید شد مرددد پودر شددددد بفاک رفتتتت 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... Arefeh 🍓🌈 شهید شد مرددد پودر شددددد بفاک رفتتتت bts army 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... موش فاضلابیه لونا -^-..من ی پشمکه تپل مپلم:| (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) Arefeh 🍓🌈 شهید شد مرددد پودر شددددد بفاک رفتتتت 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 | bts army 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  I need fucker dady🖤⛓ Please fuck me dady🤧 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... bts army 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈 ۰۰⁷ 𝑺𝑰𝑺𝑼 ۰۰⁷ 𝑺𝑰𝑺𝑼 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... SANA .. 𝕬𝖑𝖟𝖍𝖊𝖓 ‌‌‌‌  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 | 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
Last Comments :
۴۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ۰۰⁷ 𝑺𝑰𝑺𝑼
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۴
    ۰۰⁷ 𝑺𝑰𝑺𝑼

    جررررر؟

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۵
    bad girl
    وایسا ببینم سیسو تویی؟!
  • Arefeh 🍓🌈 شهید شد مرددد پودر شددددد بفاک رفتتتت
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۶
    Arefeh 🍓🌈 شهید شد مرددد پودر شددددد بفاک رفتتتت

    ^_^

     

    رو قالبت کراشیدمممممم

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۷
    bad girl
    مرسییییی عارفه 


    راستی یسوال سنت دقیقا چقد بود؟!
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۷
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    سیب زمینای بدبختTT

     

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۸
    bad girl
    سباااا من هنوزم میخ برات سیب زمینی سرخ کنممم
  • bts army
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۸
    bts army

    سلام 

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۸
    bad girl
    سلام 

    اشناشدیم؟!
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۹
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    نههههههههه من نمیخواممم

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۰
    bad girl
    عهههههه ببین من حرفه ایم نکبت بت میگم رمزی دنبالمه
  • Arefeh 🍓🌈 شهید شد مرددد پودر شددددد بفاک رفتتتت
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۹
    Arefeh 🍓🌈 شهید شد مرددد پودر شددددد بفاک رفتتتت

    دقیقا ۱۵ سال و ۵ ماه و یک روز 

    متولد یک فروردین

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۰
    bad girl
    سوو من دوسال و اندی ازت بزرگتر بیدممم 


    عارفه پروفت کیست؟!
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۱
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    من  سیب زمینی نمخوام اصنTT

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۲
    bad girl
    چی دوس داری عزیزممممم
  • Arefeh 🍓🌈 شهید شد مرددد پودر شددددد بفاک رفتتتت
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۲
    Arefeh 🍓🌈 شهید شد مرددد پودر شددددد بفاک رفتتتت

    یا میگم دارک کویین یا نونا بهت ^_^ اونی دارم میخوام متمایز باشه

     

    یکی از میلیون ها کراشم عشقمم لینو

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۴
    bad girl
    نونا بگووو من عاشق نونا گفتنم 


    وایییییی لینو خ کراشه
  • bts army
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۳
    bts army

    نه 

    نشدیم 

    من شادیم و ۱۶ سالمه 

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۵
    bad girl
    منم پانته آم اند 17 سالمه و فک کنم کوکوی شیپری رایت؟!
  • 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۴
    𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈

    چه روز خوبی داشتی

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۵
    bad girl
    اره واقعا امروز کاملا عادی بود 


    خوبی اوپا؟!
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۵
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    من هیچیییی نمخویاممTT رستوران میخ

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۶
    bad girl
    نه ببین جاست من اشپزی میکنم
  • موش فاضلابیه لونا -^-..من ی پشمکه تپل مپلم:| (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏)
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۵
    موش فاضلابیه لونا -^-..من ی پشمکه تپل مپلم:| (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏)

    عااا جونزز

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۶
    bad girl
    جوننن
  • Arefeh 🍓🌈 شهید شد مرددد پودر شددددد بفاک رفتتتت
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۶
    Arefeh 🍓🌈 شهید شد مرددد پودر شددددد بفاک رفتتتت

    فاکک تو واقعا نیمه گمشده منی😐

     

    من بدجور رو کلمه نونا کراش دارم

    دلم همیشه داداس میخواست بهم بگه نونا

    *کوبیدن یر به زمین و زار زدن....

     

    اوفففففف اره

    بعد من چانهو میشیپم

    چان ددی مننن اوفف

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۷
    bad girl
    هققق من داداش بزرگتر میخوامممممم 


    ناح من چانهو شیپر نیستم 
  • 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۶
    𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈

    خوبم بد کویین:"

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۸
    bad girl
    مای گاش اولین باره به جای پانی میگی بد کویین 
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۸
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    نمیخوام من جونمو دوست دارمTT

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۹
    bad girl
    ببیننن نونا چقد تعریف کرد
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۸
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    #ملت

    آره از من بپرسین رسما ریده😂😂😂😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۹
    bad girl
    نونااا دلتم بخواد من بت گفتم برات کتلت خرچنگ میدرستممممم *-*
  • bts army
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۸
    bts army

    خوشوقتم 

    یس 

    از کجا فهمیدی 😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۰
    bad girl
    پروفتتت من عاشق کوکویم 
  • 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۰
    𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈

    بد کویین یا پانی؟ 

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۱
    bad girl
    زیاد با پانی راحت نیسم سو یا بد کویین یا دارک کویین 


    راستی یسوال شما از کی دانشگاهاتون شروع میشه؟!
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۱
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    بخاطر تعریفش بیشتر مجذوب این شدم ک روزه بگیرم😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۲
    bad girl
    نه نه ببین منو نونا ارادت خاصی بهم داریم 😂💔
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۱
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    حاضرم***بخورم غذای تورو نخورم:|

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۳
    bad girl
    نونا بت ک گفتم گراهام و رمزی دنبال منن ک ببینن چ معجزه ای دارم  😂💔
  • I need fucker dady🖤⛓ Please fuck me dady🤧
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۲
     I need fucker dady🖤⛓ Please fuck me dady🤧

    جررر   ، چه روز کوفتی بوده

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۴
    bad girl
    اتفاقا خوب بوده ک
  • 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۳
    𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈

    چطو؟

     

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۴
    bad girl
    همیطور کنجکاو بودم 
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۴
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    ارادتون از پهنا تو حلقم 

    ولی ببین بیا منطقی باشم 

    من جونمو دوست دارم 

    توعمنازکی اشپزی کنی میشکنی

    نتیجه: تو اشپزی نمیکنی و منم سالم میمونم گاد ایت؟

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۵
    bad girl
    یاااا من کجام نازکهههه
  • bts army
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۵
    bts army

    اوه 

    شل مغزم نفهمیدم 😑

    منم عاشقشونم 

    خیلی اوکین 

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۶
    bad girl
    خیلییییی
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۵
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    تو نازکی نمیفهمی ساکت😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۶
    bad girl
    زارتتتتتت من اصن نازک نیستما 40 کیلوامممم
  • 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۶
    𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈

    مشخص نیس..ولی میگن مهر

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۶
    bad girl
    بعد مجازیه یا حضوری؟!
  • ۰۰⁷ 𝑺𝑰𝑺𝑼
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۶
    ۰۰⁷ 𝑺𝑰𝑺𝑼

    اونی کامنت قبلی های منو بزن عدم *-*

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۷
    bad girl
    زدم عزیزم دونت ووری
  • ۰۰⁷ 𝑺𝑰𝑺𝑼
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۸
    ۰۰⁷ 𝑺𝑰𝑺𝑼

    همشو ಥ‿ಥ

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۸
    bad girl
    جررررر باشه
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۸
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    وادافاک نازکی دیگه من 45 ام😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۹
    bad girl
    یاخداااا قدت چنده؟!
  • 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۹
    𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈

    اینم دقیقا مشخص نیس ولی کلاس های علمی و ازمایشگاهی باز میشن

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۰
    bad girl
    حضوری باشه براتون خطرناکه 

    اوپا اوپا اوپا میتونم بغلت کنم؟! *-*
  • 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۱
    𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈

    صددرصد!

    چرا نشه بپر بغلم

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۲
    bad girl
    *پریدن بغل اوپاش 

    مرسی اوپایی*-*
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۱
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    158 ام 😂 

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۲
    bad girl
    زارتتتتتت من 159 
  • 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۲
    𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈

    بد کویین کیوت:)

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۳
    bad girl
    بد کینگ مهربون:)
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۳
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    نکبت از من بلند تری:|😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۲:۵۴
    bad girl
    جررررر جاست یک سانت بلند ترم
  • SANA ..
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۶
    SANA ..

    جذررررر

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۲:۵۴
    bad girl
    جررررر ترر 

    خوبی سانایی؟!
  • 𝕬𝖑𝖟𝖍𝖊𝖓 ‌‌‌‌
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۴۸
    𝕬𝖑𝖟𝖍𝖊𝖓 ‌‌‌‌

    جرررررر وایی چقدر مهربونی پایینی خواهرم از من میخواد باهاش بازی کنم عصبی میشم میگم دففف😂😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۲:۵۵
    bad girl
    عه خواهر داری؟!

    نبابا مهربون کجا بود جاست حال گریشو ندارن
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۲:۲۱
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    تفففففففف تو اون رمزی که دنبال توعه:||||||

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۲:۵۵
    bad girl
    یااا نونا دلت میاد ب بلوند جذاب توهین کنی؟!
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۲:۵۷
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    یه سانتم کلیه._.

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۳:۰۳
    bad girl
    نه والا من دلم میخود 166 باشممم
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۳:۰۴
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    من میخ 170 باشم ._.

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۳:۰۴
    bad girl
    چخبرههه مگه نردبونییییی 
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۳:۰۶
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    نردبون دوست._.😂😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۳:۲۱
    bad girl
    نردبون کباثتتتت  😂💔
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۳:۳۹
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    نه بات تو بهش کردی:")

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۳:۴۶
    bad girl
    یااا نونا اصن مگه من اشپزیم بده ها؟!


    بیاااااا خ 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7