Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰، ۰۹:۰۰ ب.ظ

میشه به این سوالا جواب بدید؟!

اهم راستش من چند تا سوال دارم و خوشحال میشم بهشون جواب بدید ^^

 

1.بنظرتون عشق وجود داره؟!اگه داره عشق چیه و چجوریه؟!

2.بنظرتون خیانت کار درستیه؟!چرا؟!و چه واکنشی نسبت بهش نشون میدین!!؟

3.منطقی بودن بهتره یا احساسی بودن؟!دلیلش؟!

4.هدفتون از انتخاب شغل آیندتون چیه؟ (مثلا اگه میخواید پزشک اطفال بشید چرا این شغل رو انتخاب کردین؟!)

5.ایا به خودکشی فک کردین تا الان؟! و دلیل خودکشی چی میتونه باشه؟ 

6.و مهم ترین سوال من با شماها چه نسبتی دارم دقیقا؟!لطفا همگی نسبتتون با بنده رو بگید چون بعضیارو دقیق نمیدونم 

 

 

اخیش بالاخره سوالاتمو پرسیدم جدن راجب جوابا کنجکاوم و دوس دارم بدونم نظر بقیه چیه 

Katrin ^^ Chichu ^^ Katrin ^^ عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 Li^^li .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯 Katrin ^^ عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 Li^^li 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈 .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯 Katrin ^^ عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 Li^^li 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈 .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯 Haran ‌‌‌‌‌‌ Arefeh 🍓🌈 شهید شد مرددد پودر شددددد بفاک رفتتتت bad girl 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) JEON JK 🖤🥀 ՏѦГѦ ‌‌‌‌‌‌‌ 🖤🥀 ՏѦГѦ ‌‌‌‌‌‌‌ taehyung lover • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈 taehyung lover 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈 .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯 taehyung lover taehyung lover .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯 𝒩𝒶𝓈𝒽ℯ𝓃𝒶𝓈 ✞︎ 𝒩𝒶𝓈𝒽ℯ𝓃𝒶𝓈 ✞︎  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 | taehyung lover  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 | *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 | *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita
Last Comments :
۶۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Katrin ^^
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۴
    Katrin ^^

    1.بنظرتون عشق وجود داره؟!اگه داره عشق چیه و چجوریه؟!اره . نمد

    2.بنظرتون خیانت کار درستیه؟!چرا؟!و چه واکنشی نسبت بهش نشون میدین!!؟نههههههه . گند میزنه به زندگی خودتو طرف مقابل

    3.منطقی بودن بهتره یا احساسی بودن؟!دلیلش؟!من که خودم احساسیم . و نمد ، هر دو خوبن

    4.هدفتون از انتخاب شغل آیندتون چیه؟ (مثلا اگه میخواید پزشک اطفال بشید چرا این شغل رو انتخاب کردین؟!)من میخوام دکتر بشم ، چون عاشق اینم ملتو درست کنم !

    5.ایا به خودکشی فک کردین تا الان؟! و دلیل خودکشی چی میتونه باشه؟ معلومه ، من یک مدت با خانوادم خوب نبودم

    6.و مهم ترین سوال من با شماها چه نسبتی دارم دقیقا؟!لطفا همگی نسبتتون با بنده رو بگید چون بعضیارو دقیق نمیدونم 

    من نمد ، میخوای عمه ام باشی ؟

     

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۶
    bad girl
    مرسییییی بابت نظرت 

    خب اوما و اپات کین؟!
  • Chichu ^^
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۶
    Chichu ^^

    اره وجود داره ولی تجربه نکردم و نمیدونم اما میگن خیلی خوبه

    نه کار درستی نیست چون داری با احساسات ینفر بازی میکنی -_-

    فکنم احساسی اخه نباید ضربه بخوره :"

    من دوس دارم مشاور شم حس خوبی داره ب مردم گوش بدی و پیشت دردو دل کنن ولی مث اینکه از همین الان قراره زوری برم تجربی

    نه فک نکردم

    من نوتم😂😂

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۷
    bad girl
    دقیقا میدونی خ کار فاکبه خیانت 

    عهههه میخوای روانشناس شی؟!


    جررررر نوه گلم
  • Katrin ^^
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۶
    Katrin ^^

    اینا کل خانواده بندن : آیسو اپامه ، جیوو خواهرمه ، میرای اومامه ، دنیا و شیوا و دنی اوما بزرگامن ، یاسی خالمه ، نازی داییمه ، پارمین و سوندی دختر خاله هامن ، کاتن بچه دختر خاله مه ، طنی خواهرمه ، انیتا خواهرمه،پری خواهرمه،چیچو خالمه،یونا اومامه

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۸
    bad girl
    شیدا بچه منه...طنیم نومه الان پس میشم اوما بزرگ اعظمت؟!
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 Li^^li
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۸
    عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 Li^^li

    •-•

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۰
    bad girl
    خرس عسلیی هنوز حذف نکردی؟!
  • .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۹
    .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯

    1.بنظرتون عشق وجود داره؟!اگه داره عشق چیه و چجوریه؟!

    ب عشق اعتقاد خاصی ندرم کلن راجبش نظری ندرم

    2.بنظرتون خیانت کار درستیه؟!چرا؟!و چه واکنشی نسبت بهش نشون میدین!!؟

    اگ برای طرف مقابل کم نذارم خب خیانت خ برام غیرقابل توصیح و هضمه 

    ول اگ مشکل داشته باشیم ک .. هیچ

    3.منطقی بودن بهتره یا احساسی بودن؟!دلیلش؟!

    منطقی بودن .. تصمیمات ع روی احساس بذبختیه

    4.هدفتون از انتخاب شغل آیندتون چیه؟ (مثلا اگه میخواید پزشک اطفال بشید چرا این شغل رو انتخاب کردین؟!)

    بش علاقه دارم

    5.ایا به خودکشی فک کردین تا الان؟! و دلیل خودکشی چی میتونه باشه؟ 

    هچ وق مشکل جدی نداشتم ک بش فک کنم 

    حتی اگ داشته باشمم نباید بس فک کنم 

    باهاش ن تنها همه چی بهتر نمیشه بلک بدتر میشه

    6.و مهم ترین سوال من با شماها چه نسبتی دارم دقیقا؟!لطفا همگی نسبتتون با بنده رو بگید چون بعضیارو دقیق نمیدونم 

    نمیدونم فهمیدی ب منم بگو :|

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۱
    bad girl
    مرسییییی ساناییم 

    عاقا من اخر نفهمیدم اونیتم یا عمتم؟!
  • Katrin ^^
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۹
    Katrin ^^

    به

    یعنی من نتیجه توام ؟ خاک عالم 😂😂

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۳
    bad girl
    خاک عالم فک کنم نبیرمی 😂
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 Li^^li
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۱
    عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 Li^^li

    نه نگهش داشتم اوما•-•

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۳
    bad girl
    افرینننن افرینننننن 
  • 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۲
    𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈

    1نمیدونم

    2نه،داغون میشم

    3منطقی،احساسات منطق ندارن:)خخ

    4روانشناس،چون هیچ روانشناسی کارشو بلد نیس!
     
    5اره،امم
     
    6نسبتی نداری

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۴
    bad girl
    خیانت هیچوقت درست نیس واقعا 
    دقیقا ادمای احساساتی زیاد اشتباه میکنن 

    احتمالا توعم تا الان پیش روانشناس رفتی و نتونسته چندان کمکی بکنه نه؟ 
  • .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۳
    .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯

    پری نازم نه سانا بابا پروفامون ستهه 

     

    منم نمیدونم چی من میشی :|

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۵
    bad girl
    وایییییی خدا 😂


    اهم خب اوما و اپات کین تو بیان؟!
  • Katrin ^^
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۴
    Katrin ^^

    😂😂وایی خاک عالم

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۵
    bad girl
    بیان ممنوعه 😂
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 Li^^li
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۵
    عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 Li^^li

    جایزه میخ اوما•-•

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۵
    bad girl
    چی موخوای؟!*-*
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۵
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    1.بنظرتون عشق وجود داره؟!اگه داره عشق چیه و چجوریه؟!

    نه نداره..

    2.بنظرتون خیانت کار درستیه؟!چرا؟!و چه واکنشی نسبت بهش نشون میدین!!؟اگه بخودم خیانت بشه ک یارو رو میکنم تو کوچه و بنظرم خیانت درست نیست

    3.منطقی بودن بهتره یا احساسی بودن؟!دلیلش؟!

    منطقی اکثر ضربه های اما بخاطر احساساتشونه

    4.هدفتون از انتخاب شغل آیندتون چیه؟ (مثلا اگه میخواید پزشک اطفال بشید چرا این شغل رو انتخاب کردین؟!)

    میخوام استاد داشنگاه شم البته مجبورم :"|

    5.ایا به خودکشی فک کردین تا الان؟! و دلیل خودکشی چی میتونه باشه؟ 

    اوهوم فک کردم..یه دلیل خاص..

    6.و مهم ترین سوال من با شماها چه نسبتی دارم دقیقا؟!لطفا همگی نسبتتون با بنده رو بگید چون بعضیارو دقیق نمیدونم 

    این سوالو از من نپرسXD

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۰
    bad girl
    اوهوممم بیشترین ضربه مال احساساته 


    عه وا چرا مجبوری ؟!


    نسبت منو تو خ سمیه XD
  • 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۶
    𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈

    اره:)

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۱
    bad girl
    و احتمالا دلیلش افسردگی بوده ک رفتی درسته؟ 
  • .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۷
    .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯

    ددیسا (پریسا) ننم 

    آیناز ننم 

    زهرا (شهلا) ننم 

    کوین آپام 

    بارانا آپام 

    روما هم آپام

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۱
    bad girl
    من عمه ی آینازم راستش و بچه ددیسا هم هستم
  • Haran ‌‌‌‌‌‌
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۰
    Haran ‌‌‌‌‌‌

    1.عشق ی احساس هیجانی و زودگذره :|

    2. خب معلومه که خیانت کاره درستی نیست و اگهه ی وخ بهم خیانت بشه میرم طرف مقابلو قشنگ چن دور به فاک میدم:|

    3.منطقی بودن.باید از روی عقل تصمیم گرفت:|

    4.میخوام روانشناس بشم.نمدانم بم میاد:|

    5.نیوچ.حال فکر کردن بهشو ندارم:"/

    6.هیشی•-•

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۳
    bad girl
    جررررر طرفو واقعا باید بفاک داد 

    وایی یه روانشناس دیگه *-*منم همینو میخوام
  • Arefeh 🍓🌈 شهید شد مرددد پودر شددددد بفاک رفتتتت
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۲
    Arefeh 🍓🌈 شهید شد مرددد پودر شددددد بفاک رفتتتت

    سوال اول رو که امروز باهم حرف زدیم

     

    دو راستش من از خیانت بدم یه جورایی فوبیا خیانتم دارم! من همون ازدواج بهش مبگم از خیانت متنفرم اگه واقعا سرد شد رو راست بگه چون تحملش رو ندارم خیانت کنه

     

    منطقی...کمتر اسیب میبینی

     

    اوهوم....میشه نگم

     

    من باهیچکس نسبت ندارم خوشم نمباد

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۴
    bad girl
    اره گفتیم راجبش 

    توعم عین منی از خیانت متنفرم هرچیو ببخشم اینو نمیبخشم 

    منطق شرط عقله 

    اره راحت باش 

    اوکی تنکس عه لاتتت
  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۵
    bad girl

    واهاییییی وبم چه جذابه عین خودم *-*

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۶
    bad girl
    جذاب در وصف من کمه اصن *-*
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۶
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    مجبورم چون بابام میخواد بفرستم فرهنگیان._.

     

    سمم اونور ترهTT

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۶
    bad girl
    کاریو بکن ک میخوای اینده توعه سبا نه اون
  • JEON JK
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۶
    JEON JK

    1.بنظرتون عشق وجود داره؟!اگه داره عشق چیه و چجوریه؟!

    نه 

    2.بنظرتون خیانت کار درستیه؟!چرا؟!و چه واکنشی نسبت بهش نشون میدین!!؟ نه...ولی خب من نمیتونم قضاوت کنم بضی موقه ها هیچی ب کنترله ما نیس....

     

    3.منطقی بودن بهتره یا احساسی بودن؟!دلیلش؟! منطقی....احساس خوبه ولی نباید زندگیو ارتباطاتمون همش با اخساسات پیش بره چون تهش اونیی ک ضربه میخوره ماعیم 

     

    4.هدفتون از انتخاب شغل آیندتون چیه؟ (مثلا اگه میخواید پزشک اطفال بشید چرا این شغل رو انتخاب کردین؟!) استاد دانشگاه؟ عمم دوسش دارم واقن حتی فک کرپن ب اینک تو رشته ای ک دوس دارم استاد شم باعث میشه دلم قیلی ویلی بره....ولی علاقه های اولم تو ایران امکان پذیر نیس و ترجیح میدم خودم کناره شغلم دنبالش کنم..

     

    5.ایا به خودکشی فک کردین تا الان؟! و دلیل خودکشی چی میتونه باشه؟ رع...رسیدن ب ته خط..از دست دادنه امیدت و دلیلت بر زندگی 

     

    6.و مهم ترین سوال من با شماها چه نسبتی دارم دقیقا؟!لطفا همگی نسبتتون با بنده رو بگید چون بعضیارو دقیق نمیدونم 

    داداشت 

     

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۷
    bad girl
    مرسییییی جدنننن و اینکه شغلیو انتخاب کن ک از ته دل دوس داری اینده پشیمون نشی داداشی
  • 🖤🥀 ՏѦГѦ ‌‌‌‌‌‌‌
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۲
    🖤🥀 ՏѦГѦ ‌‌‌‌‌‌‌

    ۱:قطعا...واقعا سخته توصیف عشق..‌.

    ۲.اصلا و ابدا...نمد ول فک کنم دوباره افسرده شم...

    ۳.منطقی...من هروقت احساسی تصمیم گرفتم اسیب دیدم...

    ۴.دندون پزشک یا دام پزشک...علاقه دارم بهشون و حس میکنم خوب ارتباط بگیرم باهاشون...

    ۵.اوهوم...خدت میدونی:">

    ۶.مادر زنم و اومام...فک کنم همینا نسبت دیگ ای ندریم...

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۹
    bad girl
    اره متاسفانه میدونم...


    ایگووو نسبتای بیان ممنوعه 😂
  • 🖤🥀 ՏѦГѦ ‌‌‌‌‌‌‌
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۴۰
    🖤🥀 ՏѦГѦ ‌‌‌‌‌‌‌

    مهم اینه ک الا خوبم هوم؟...

    یهههه جررر با خاهرم اخههه

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۲۴
    bad girl
    اوهوممم درسته
  • taehyung lover
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۴۰
    taehyung lover

    سلام 

    خوبی 

    ۱ عشق کلمه مقدسیه ک این روزا خیلیا کردنش بازیچه 

    توصیف عشق واقعا سخته 

    ۲خیانت نه کار خوبی نی چون ممکنه طرف مقابل خیلی اتفاقات بدی براش بیفته ولی سعی میکنم درکش کنم و دلیلشو بدونم 

    ۳منطقی بودن سخته اما بهتره چون اینجوری میتونیم آسیب کمتری ببینیم و بهتر زندگی کنیم نه اینکه بی احساس و سنگ باشیمااا نه

    ۴ رشتم علوم تجربی چون واقعا از بچگی عاشقش بودم 

    ۵ همیشه بهش فکر میکنم ولی کار خوبی نی یعنی کار احمقانه ایه

    ۶از اونجایی ک تازه باهات آشنا شدم میتونم بگم ک ب دوست معمولی 

     

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۲۶
    bad girl
    یس تو خوبی؟!

    دقیقا حرفات درسته همش مخصوصا شماره دو 
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۰۶
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

     

    1.بنظرتون عشق وجود داره؟!اگه داره عشق چیه و چجوریه؟!

    قطعا وجود داره.. عشق.. چطورتوصیفش کنم نمیدونم ولی وجود داره

     

    2.بنظرتون خیانت کار درستیه؟!چرا؟!و چه واکنشی نسبت بهش نشون میدین!!؟

    اصلا ... باعث میشه فرد نابود شه.. من واکنشم خیلی خیلی شکسته و ناراحت میشم

    3.منطقی بودن بهتره یا احساسی بودن؟!دلیلش؟!

    انسان هم از منطق تشکیل شده هم احساس ولی خب من ادم احساسی ای هستم نمد چرا فک کنم تقصیر قلبمه

     

    4.هدفتون از انتخاب شغل آیندتون چیه؟ (مثلا اگه میخواید پزشک اطفال بشید چرا این شغل رو انتخاب کردین؟!)

    علاقه و اینده فوق العاده ای که میخوام:) 

     

    5.ایا به خودکشی فک کردین تا الان؟! و دلیل خودکشی چی میتونه باشه؟ 

    یس.. قصدشم داشتم:)

    خسته شدن و کم اوردن از زندگی و افسردگی دلیل من بود

     

    6.و مهم ترین سوال من با شماها چه نسبتی دارم دقیقا؟!لطفا همگی نسبتتون با بنده رو بگید چون بعضیارو دقیق نمیدونم 

    خواهرم:|💙

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۲۷
    bad girl
    جررررر واقعا خواهرتم؟!
  • 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۲۸
    𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈

    شاید..

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۲۹
    bad girl
    نقاط اشتراک زیادی داریم انگار...
  • taehyung lover
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۳۱
    taehyung lover

    مرسی منم خوبم 

    💞

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۳۲
    bad girl
    شکر عزیزم 
  • 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۳۱
    𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈

    عجب

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۳۲
    bad girl
    هوم 
  • .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۳۵
    .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯

    اونی ینی ؟

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۳۶
    bad girl
    اوهوم اونیتم 
  • taehyung lover
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۳۶
    taehyung lover

    ت داخل سایت ددی هستی؟

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۳۶
    bad girl
    یسس یکی از نویسنده هاشم
  • taehyung lover
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۳۸
    taehyung lover

    عههه جدی 

    چند بار کامنتاتو

    دیدم 

    چه خوووب 

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۴۱
    bad girl
    یسسس خوشبختم هانی 
  • .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۳۸
    .. 𝙋𝙖𝙧𝙞𝙣𝙖𝙯

    گوود

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۴۱
    bad girl
    یس 
  • 𝒩𝒶𝓈𝒽ℯ𝓃𝒶𝓈 ✞︎
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۴۷
    𝒩𝒶𝓈𝒽ℯ𝓃𝒶𝓈 ✞︎

    نسبتمون:اومامی! عمَمی! عمه ی مامانمی! دوستمی('

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۴۷
    bad girl
    ایگووو ترسایی من:)
  • 𝒩𝒶𝓈𝒽ℯ𝓃𝒶𝓈 ✞︎
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۴۸
    𝒩𝒶𝓈𝒽ℯ𝓃𝒶𝓈 ✞︎
    (:خوبی؟ 
  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۴۹
    bad girl
    :)
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۵۰
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    1-اوهوم...عشق تعریفی نداره

    2-نه اصلا:| آم خب درد داره...خیلی...

    3-منطقی بودن قطعا! چون احساسات زودگذرن در اکثر موارد

    4-تف😂

    5-اوهوم...اصولا وقتی دلت میخواد خودکشی کنی که دلیلی نداری:[]

    6-دونسنگ خنگمی:")

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۵۲
    bad girl
    رایت بیبی هانی لاو 


    فاک یووووو تو اصلا نسبتی نداری با من 😂
  • taehyung lover
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۵۳
    taehyung lover

    همچنین 🥰

     

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۳:۰۰
    bad girl
    ^^
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۲:۵۶
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    تف به حسادت😂

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۳:۰۰
    bad girl
    یااا نونا اصن منو حسادت؟!😂


    من اصن تو زندگیم حسادت میکنم؟!😂


  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۳:۰۴
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    نه نه نه

    تو و حسادت؟

    تف😂

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۳:۰۸
    bad girl
    نه نونا ما اصن تو ی جمله جا نمیشیم 😂

    من اصن حسود نیستم اصلنننننننننننن😂


    فاک یووووووو جدن حسودیم شد عوضی 😂
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۳:۰۹
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    اون یه شوخی بود بابا:||||||||||||||||||

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۳:۱۲
    bad girl
    میدونم نونا 😂

    ولی خداییش نسبتت با من چیه؟ 
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۳:۱۲
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    نوناتم دیگه:|

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۳:۱۹
    bad girl
    نسبتی جز این نداریم؟! :/
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۳:۲۳
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    اگه بخوای با توجه به نسبتای گراز تو گراز بیان حساب کنی احتمالا یه جا ددیتم یه جا زنتم یه جا برادر و غیره:|

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۳:۲۷
    bad girl
    جررررر حقیقتا من کسیم ک بیان ممنوعه رو ساختم 😂

    زارتتتتتت چ نسبتای ژذابی 


    نونااااا بایست کیه؟!
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۳:۲۸
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    بایسم کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نمیدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۳:۳۱
    bad girl
    شوگا عه؟! یا تهیونگه؟!  یا من جذاب ترم ؟! 😂
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۳:۳۲
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    گزینه 4

    من از همه بهترم:[]

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۳:۳۵
    bad girl
    نچ ببین هانی هنوز  ب جذابیت بی انکار من  نرسیدی *-*



    +اعتماد ب کهکشانمو عشقه😂
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۳:۳۶
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    تو صرفا توهم میزنی

    یکم اون موادتو کم کنی رواله دارلینگ:)

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۳:۴۱
    bad girl
    نو هانی من پاک پاکم درحال حاضر :) 


  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۲ شهریور ۰۰، ۲۳:۴۱
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    *دستی رو پیشونیش میکشه*

    اور دوز کرد باز...

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۰۰:۱۰
    bad girl
    *نوناشو در اغوش میکشه 


    میدونی نونا تو مهربون ترین و عوضی ترین و تنها نونای منی*-*
  • *-* Anita
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۱:۲۶
    *-* Anita

    1.معلومه که وجود داره..عشق تو وجود همه ما گذاشته شده..توصیف عشق سخته یونو؟

     

    2.نه..نمیدونم..درد داره نه؟

     

    3.منطقی بودن..بعضی وقتا از رو احساسات یه تصمیمایی میگیریم که اشتباهه

     

    4.علاقه*-*

     

    5.نه اصلا..پیش اومده خیلی خسته باشم ولی خب همیشه به درست شدن همه چی امیدوارم..من کلا یه آدم امیدوارم

     

    6.اونی آنیتای کیوت نازنازیه خوشگلتم*^*

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۱:۳۸
    bad girl
    اوهوممم توصیفش خ سخته اونی 


    درد ؟!راستش خیانت مثله خوره تو وجودته یه حس عجیبیه همیشه حس کمبود میکنی ک چرا ترجیح داده نشدی 

    دقیقا احساسات عامل اشتباهن 

    ایگووو اونی کیوتم میصت بودم:)
  • *-* Anita
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۱:۵۲
    *-* Anita

    انقد که عجیبه..شایدم ما اینجوری فکر میکنیم..دونت نو^^

     

    میفهمم چی میگی..

     

    ^^

     

    ای جااااان..منم دلتنگت بودم..ولی خب بخاطر درسام نمیتونم بیام:(

    بیا بغل اونی ببینم

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۲:۳۸
    bad girl
    اوهومم درواقع عجیبع بینهایت 

    اونی بغللللللل*-*

    میفهمم کنکوری هستی بالاخره ^^
  • *-* Anita
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۴:۰۱
    *-* Anita

    هوم..شاید*-*

     

    ای جانم بغللللللللللللل^0^

     

    آری یک کنکوری بدبخت:")

     

    راستی بهت گفته بودم چه وب جذابی داری؟•-•

    خیلی خاصه*^*

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۴:۱۶
    bad girl
    *-*

    هعییی تموم میشه اونی بالاخره 

    وایییییی ذوق مرگ شدممم
  • *-* Anita
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۵:۰۳
    *-* Anita

    چون میگذرد غمی نیست*^*

     

    عرررررررر*-*

     

    بیخیال این حرفا..بگو ببینم پانیِ من خوبه؟!

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۵:۰۵
    bad girl
    درسته 


    تقریبا تو خوبی اونی؟!
  • *-* Anita
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۵:۰۷
    *-* Anita

    *-*

     

    تقریبا؟!..کاملا خوب باش^-^

    منم خوبم عزیزدلم*-*

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۵:۱۰
    bad girl
    اوهوممم خوب میشم *-*

    شکررررر*-*
  • *-* Anita
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۵:۱۱
    *-* Anita

    اگه واسه خوب شدنت کمکی از دستم برمیاد میتونی باهام حرف بزنی^^

     

    فدای تو*-*

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۵:۱۵
    bad girl
    نبابا اونی یکوچولو خستمه فقط چشمم درد گرفته 


    نههههههههه خدانکنه من فدات شم*-*
  • *-* Anita
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۵:۱۷
    *-* Anita

    آها..برو استراحت کن پس عشق اونی

     

    یااااااااااااااااااااا خدانکنههههههه عههههههه-.-

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۵:۱۸
    bad girl
    نموشه T_T کار دارم باید بیدار بمونم T_T 


    _-_
  • *-* Anita
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۸
    *-* Anita

    الهییییی..توهم که وضعیت دیروز منو داری:")

    یعنی دیروز هلاک دو دقیقه خوابیدن بودم:"""چون تقریبا یه روز و نصفی بیدار بودم..کلاسم که داشتم-.-

    من چشام ضعیفه وقتی بیش از حد بیدار بمونم یا به گوشی و لپتاپ نگاه کنم درد میگیره..دیشب دیگه داشت میسوخت-.-

    ننگ بر همه چی:")

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۵:۳۱
    bad girl
    حالا من درسامو خوندم تموم شد ولی بدیش اینه ما تو حیاطمون ساخت و سازه منم تو هال میخوابم چند وقتیه نمیشه بیشتر از هفت و هشت خوابید از طرفی فکرم مشغول بود شب تا صب اصن خوابم نبرد T_T 


    همدردیم اونی T_T 
  • *-* Anita
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۵:۳۸
    *-* Anita

    ای بابا..موقع خواب به هیچی فکر نکن

    هفت و هشت صبح؟..یااا بیشتر از این میخوای بخوابی مگه؟-.-

    من ساعت پنج بیدارم دیگه هعیی:")

     

    هققققق:")

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۵:۳۹
    bad girl
    نمیشه جدن مهم بود *-*

    یااا اونی من بیکارم صبحا رسما چلا بیدار شمT_T من کلاس دهمم تازه T_T 

    هقققق T_T 
  • *-* Anita
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۵:۴۶
    *-* Anita

    باشه*-*

     

    الهیییی گریه نکننن:(

    خوشبحالت..هعییی..خوب بخون درساتو:")

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۵:۵۳
    bad girl
    اوهوممم مرسییییی اونی کیوتم*-*
  • *-* Anita
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۵:۵۹
    *-* Anita

    یههه مح خیلی تویوتم*^*

    یااااا من انقد کیوت نمیشدم آخه-.-نمیدونم جدیدا چه مرگم شده:/

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۶:۰۰
    bad girl
    تویوت منننن*-* آنیتای گرم و بزرگ*-* وایییییی جرررر 

    ایگووو جدن بت میخوره همیشه کیوت باشی
  • *-* Anita
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۶:۰۳
    *-* Anita

    تویوت تو*^*جررررر لعنتی مگه میشه فراموشش کردXDD 

     

    من اون اولا که تازه اومده بودم بیان خیلی جدی بودم ولی الان..وضعمو که میبینی:"""لوس شدم..همش تقصیر پونیوعهXD اون منو لوس کررررد°-°

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۶:۰۵
    bad girl
    جررررر بمولا خاطره انگیز ترین اشنایی عمرمهXD

    اتفاقا منم اوایل اینجور بودم ولی بعدش یخم اب شد بهتر شدم فکرشو بکن یکی از بچه هام فک میکرد یه دختر بالای بیست سالم *-*

    هعییی پونیو متم لوس میکرد اومای نکبتم T_T 
  • *-* Anita
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۶:۱۰
    *-* Anita

    خوبه دیگه..همیشه یادمون میمونه و خاص ترین آشناییمونه..نه؟*-*

     

    اون اولا اصلا جو سنگین بود:""اوخییی*-*اتفاقا بهت میاد..انگار از بچگی بهت میومده بزرگتر از سنت رفتار کنی•-•

     

    هققق نه که خودشم کیوت میشد:")

    اون اولای آشناییمون انقد کیوت حرف میزد که نگو..میگفت تاحالا انقد کیوت حرف نزده بودمXD•-•

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۶:۱۳
    bad girl
    دقیقااااا خاص ترین اشنایی زندگیمه*-*

    اره میدونی گاهی بیان اینجوری میشه...خخخخ اره یکم اینجوریم تازه اگه تو واقعیت ببینیم که وضع بدتره دیگه 

    وایییییی نگوووو خداییش خیلی خوب ادمو درک میکرد و میکنه میدونی دوروز بود اشنا شده بودیم بعد تو روز دوم دقیقا فهمید من چم بود از کی تو واقعیت بدم میومد واقعا بهترین ادمیه ک دیدم *-*
  • *-* Anita
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۶:۱۹
    *-* Anita

    عزیژمممم..واسه منم همینطور*-*

     

    آری^-^کنجکاو شدم حضوری ببینمت:")یااااا من میخوام ببینمتتتت بریم بستنی بخوریم:")بریم پاااااارک:")

     

    دقیقاااا..من هروقت میرفتم پیشش باهاش حرف میزدم حالتامو تشخیص میداد..میگفت عه امروز خسته ای..الان داری حسودی میکنی..الان خوشحالی..الان ناراحتی..هعییی:")اون مورد اعتماد ترین و نزدیک ترین شخص بهم بود*-*مانیای موفرفریم*^*حیحی•-•

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۷:۰۲
    bad girl
    خخخ منم دوس دارم ببینمت اونییی...خب من زیاد پارک نرفتم ولی اگه دیدمت میریم شهربازی و بستنی اناری میخوریم*-*

    برای منم همینطور بود راستش چیزایی رو میدونست ک حتی ب روانشناسم نگفتم تا الان اومای تیوتم T_T 
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۹:۰۶
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    آییگو:")

    تو هم حسود ترین دونسنگی هستی که دیدم:")

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۹:۰۷
    bad girl
    زارتتتتتت نونا محبتت تو حلقم لعنتی:) 

    نونایی بغلم میکنی!!؟
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۰
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    ته ته تهش:)

     

    ای جان حتما

    *دستاشو باز میکنه*

    بیا ببینم

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۲
    bad girl
    *پریدن بغل تنها نونای جذابش 


    خیلیییی دوست دارم نونا
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۲
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    *بوسیدن موهاش*

    من بیشتر بیبی

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۲
    bad girl
    عرررر نونااا احساساتی شدمT_T
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۹:۵۷
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    آیگو🥺

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۰:۳۶
    bad girl
    ^^
  • *-* Anita
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۹
    *-* Anita

    شهر بازییییییییییییی^0^بستنی اناری؟•-•من بستنی با طعم قهوه دوست دارم°-°با تیکه های شکلات تللللخ*-*

     

    اوخییییی عزیزممممم*^*خیلی آدمو درک میکنه^-^اونیه محشریه*-*

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۰
    bad girl
    من عاشق چیزای تلخ و ترشم از شیرینی متنفرم  


    محشر گذشتههههههه*-*
  • *-* Anita
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۵
    *-* Anita

    ترشششششش^0^

    نه من همه طعمارو دوست دارم*-*

     

    عررررررررررررر عخش خودمههههه*-*

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۶
    bad girl
    ناح من ی نمه غذا خوردنم عجیبه *-*
  • *-* Anita
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۹
    *-* Anita

    واو*-*

    حالا که اینجوریه واقعا باید تورو یروز از نزدیک ببینممممم^0^

    چه دونسنگ خاصی دارم منننن*-*

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۳
    bad girl
    خخخخ نبابا خاص کجا بود بعدا اگه خواستی یادم بیار عکسمو نشونت بدم *-*

    اونی تو بایذ خ کیوت باشی نه؟ 
  • *-* Anita
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۰
    *-* Anita

    خاصی..تمام-.-باشهههههههههههه^0^

     

    نه بابا کیوت کجا بود:")میای وبم یه خصوصی بدی؟!*-*

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۱
    bad girl
    الان میام اونی جونم 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7