Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۰، ۰۹:۰۴ ب.ظ

اندر احوالات یک روز عادی انسانی بیکار(بهترین روز سال بود )

صب ساعت فک کنم هفت و  خورده ای بیدار شدم البته بخاطر زنگ در بود و رفتم به کاتوسام داخل بالکن اب دادم 

بعدش هیچی نشستم برنامه دیدم تا یازده که عموم گفت میخوام برم جایی بیا پیش بچه ها 

خداروشکر آنیتا و آرش خواب بودن منم همینطور دراز کشیدم تا چن دیقه بعد ارش بیدار شد و اینکه ارش تقریبا پنج سالشه فک کنم خیرسرش انگار دختره مجبورم کرد بغلش کنم تا بخوابه 

بعد از اونم اقا دلشون کره با گردو میخواست  منه فلک زده براش لقمه گرفتم بخوره T_T 

تازه کارتون نفرت انگیز باب اسفنجیم دیدم باهاشT_T بهم میگه شبیه اختاپوسی آجی پانتایا 

تا بالاخره عموم اومد و منم رفتم خونه خودمون و موقع نهار شد و بقیه هم اومدن و حقیقتا از نهار خوشم نیومد ماهی بود و دیدمش اشتهام رفت اصن 

بنابرین نخوردم و رفتم پای گوشی تا ساعت سه شد یه نکبت عوضی بهم گفت بیا فیلم ترسناک ببینیم منم از بیحالی و بی حوصلگی گفتم باشه 

دیدن ما همانا و جیغ زدنای منم همانا اصن از ثانیه اول فیلم ترسیدم تا یجایی که گوشی کنارم زنگ خورد و منم ظرف پفیلای تو دستمو اشتباهی زدم تو تلویزیون و تلویزیون بیچاره نابود شد و من موندم و پدر گرامم ک اومد و جدن بم نمیخورد کار من باشه چون اروم ترین بچه ی خانوادم درواقع فک نکنم تا الان ازینکارا کرده باشم و دیگه هیچی مجبور شدم پول یه تلویزیون جدیدو خودم بدم T_T 

دیگه بعدشم هیچی شب شد و من همچنان کاری نمیکردم فقط یکی یه چیزی گفت که به بابای گرامی بگم چون خودش میترسید منه بخت برگشته هم دیگه گفتم 

اما تا صب خوابم نبرد نزدیک ساعت شیش خوابیدم و هشت و خورده ای بیدار شدم تا الان دقیقا 

 

 

پ.ن:گاد این یکی خیلی طولانی شد ولی جدن روز باحالی بود مخصوصا قسمت تلویزیون خداییش در حد فاک میترسم از فیلم ترسناک 

𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) taehyung lover taehyung lover taehyung lover taehyung lover Vkook. Darya
Last Comments :
۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۶
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    تلویزیون بدبخت:»

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۷
    bad girl
    تلویزیون نه منه بدبخت درواقع T_T 

    سباییییی پروفت کیه؟!
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۵
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    :"))

     

    شیائو ژان

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۶
    bad girl
    توعم فنشیییی؟!

    سبا حالت خوبه؟!
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۱
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    اوهوم:>

     

    مرسیی ت خوبی؟:>

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۳
    bad girl
    منو فعلا ولش تو بیا خ ببینم
  • taehyung lover
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۱:۵۴
    taehyung lover

    😂😐

    فیلم ترسناک خوبه که 

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۲:۰۰
    bad girl
    من ببینم شب نمیخوابم😂😐


    از طرفی حتی تنهایی نمیتونم دستشویی برم😂😐

  • taehyung lover
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۲:۰۱
    taehyung lover

    من عاشقشم 

    ولی وقتی میبینم صدای تق بیاد قلبم میاد تو حلقم 

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۲:۰۲
    bad girl
    وای نگووووو من اصن نمت ببینم از تاریکیم خوشم نمیاد ترسناکه برام برا همینه مدتی تو حال میخوابم😂😐

  • taehyung lover
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۲:۰۹
    taehyung lover

    تاریکی واسم آرامشه اما ترسشو

    نمد چ بگم 😂😐 

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۲:۵۱
    bad girl
    میدونی تاریکی یکم زیادی ترسناکه 😂😐

  • taehyung lover
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۳:۴۱
    taehyung lover

    دیقا 😂

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۲۳:۵۵
    bad girl
    بله😂😐

  • Vkook. Darya
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۱:۱۴
    Vkook. Darya

    بدبخت تلوزیون 💔💔

    من هیچ وقت فیلم ترسناک نمیبینم 😖🤧

    قسمت اول روزت تا قبل فیلم ترسناک کاملااا انگار من بودم جرر 😂😂

     

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۱:۲۲
    bad girl
    هعییی زندگییییی T_T 

    من کم میبینم چون مثه چی میترسم 😂😐

     جرررر چه شباهتی😂😐

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7