Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
۴۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Arefeh 🍓🌈
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۲
    Arefeh 🍓🌈

    هر موقع میام وبت از شدت کراشی قالب میمیرممم

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۳
    bad girl
    نههههههههه نمیررر تو باید بمونی تا خودم شوهرت بدم😂🚬
     
  • 𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۲
    𝗝𝗼𝗵𝗻 ‌‌‌‌‌‌ ‌

    الان که خوب فک میکنم منم بیصبرانه منتظرشم :D

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۳
    bad girl
    یااا تو کجا بودی اوپا؟!T_T
  • ђєlเ qøųķķą شهید شده بر اثر نگاه های جیسونگ🚶🏳
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۲
    ђєlเ qøųķķą شهید شده بر اثر نگاه های جیسونگ🚶🏳

    تنها نیستی منم منتطرم:")

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۴
    bad girl
    عه هلی شی خوبی؟!میصت T_T 

    هققق چرا نمیاددددد
  • (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۴
    (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔

    وای گفتی....(":

    از صب کور شدم..هی به یه بهونه ای حتی اگه تو بیانم نباشم توی وبای بقیه ول میچرخم بلکه ببینم جایی کامنت داده و اومده :")

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۵
    bad girl
    اوفففف نگو حتی وقتی رفتیم بیرون تاب خوردیمم سرم تو گوشی بود ک مبادا بیاد و من نباشم 


    دلتنگیم بدچیزیه ها 
  • Arefeh 🍓🌈
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۶
    Arefeh 🍓🌈

    عزیزم با معیار های من فک نکنم پیدا بشه هیچ وقت😂

    ولی زنده میمونم بچه های تو رو ببینم

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۸
    bad girl
    ببین من خودم با اون معیارات پیدا میکنم بیبی هانی لاو تا عروست نکنم اروم نمیگیگیرم 😂🚬

    نه نه دستت طلا من بچه نمیدوستم 😂🚬
  • (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۶
    (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔

    من  همین الان توی ماشین نشستم جر😐💔

     

    مخصوصا اگه بش ایمیل زده باشی ا جوابش و وعده هایی ک بت داده خرذوق شی

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۸
    bad girl
    جررررر میخ بری بیرون؟!


    متاسفانه قسمت بد اینه من جیمیلام همه بفاک رفتن و گفتینو هم نمت برم T_T 
  • (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۷
    (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔

    اونی منم از این قالبا میخوام:"💔

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۹
    bad girl
    ایگووو من نزدم اینو بین خودمون یمونه تو کار قالب افتضاحم :"
  • ђєlเ qøųķķą شهید شده بر اثر نگاه های جیسونگ🚶🏳
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۸
    ђєlเ qøųķķą شهید شده بر اثر نگاه های جیسونگ🚶🏳

    خوبم تو خوبی؟

    می مورررر

     

     

    خیلی دلم براش تنگ شده:"

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۹
    bad girl
    شکررر همچنان زندمم 


    من بیشترررررر T_T 
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۰
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    نه منم منتظرم

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۱
    bad girl
    هققق چرا نمیادددددد 
  • موش فاضلابیه لونا -^-..من ی پشمکه تپل مپلم:| (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏)
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۰
    موش فاضلابیه لونا -^-..من ی پشمکه تپل مپلم:| (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏)

    من خیلی میصشممممممم!^!

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۱
    bad girl
    هعییی زندگییییی T_T 

    تو کیستی ای دوست؟!
  • ђєlเ qøųķķą شهید شده بر اثر نگاه های جیسونگ🚶🏳
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۱
    ђєlเ qøųķķą شهید شده بر اثر نگاه های جیسونگ🚶🏳

    همیشه زناه باشیTT

     

    کاش زود بیاددد

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۲
    bad girl
    هعییی T_T 


    کاشکیییی تا من پس نیوفتادم :"
  • Shiva =)
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۲
     Shiva =)

    منم هی سر میزنم ببینم اومده یا ن چرا نمیاد پ 💔

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۲
    bad girl
    همینو بگو...البته شایدم کار داره نه؟ 
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۳
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    میاد.. 

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۴
    bad girl
    اوهوممممT_T
  • ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۳
    ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩

    دقیقا منم نشستم پای گوشی تا شاید بیاد 

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۵
    bad girl
    هعییی ببل تیوت T_T 
  • Shiva =)
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۳
     Shiva =)

    شاید نتونه بیاد امروزم

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۶
    bad girl
    وای خدای من واقعا ممکمه؟!
  • Arefeh 🍓🌈
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۴
    Arefeh 🍓🌈

    ریلی؟!نمیشه اونا بخشیشه مثلا باید رگ های برجسته داشته باشه فاککک میمیرم

    اممم سیکس پک خوش استایل کیوتم باشه از لحاظ استایل مثل لینو دوسسس

    پایه سفر عکاسی 

    دیگه بچه دوست داشته باشه

    گربه دوست داشته باشه

    خواهر برادر و مادر پدر عن نداشته باشه

    دیگه وضع مالیش خوب بشه

    و من حق طلاقم میخوام

    فقط بخشی از معیار هام

     

    نچ نچ من باید پسرتو ببینم

    البته بچه داشتن باعث محدودیت میشه نداشتی بهتر

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۸
    bad girl
    فاککککک رگ برجسته خ هاته 
    سیکس پک ک واجبه حتما 
    اییی گفتییی تک فرزند بی پدر و مادر باشه 😂🚬
     وضع مالی و تحصیلاتم مهمه 😂🚬
     

    جررررر نه من حوصله ور ور کردن بچه ندارم وگرنه نمت منو محدود کنه 
  • ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۶
    ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩

    جانم T - T 

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۸
    bad girl
    بیو بغلم T_T
  • (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۸
    (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔

    بیرون هستم :|~

    جر چق خوبه اونقدری فرشته باشی ک این همه آدم منتظر و دلتنگت باشن:)

     

    جرر... پ کار کیه؟:"

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۹
    bad girl
    دقیقااااا اونی فرشته نیست اون ی انسانه جایگاه انسان ها پیش خدا بالاتر از فرشته هاست *-*


    جررررر کار بلوعه 
  • ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۹
    ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩

    میام بغلتت*

    بگیر منوو

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۰
    bad girl
    *گرفتن ببل تیوتم در اغوشم
  • (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۰
    (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔

    یس*-*

    حیحی

    دارم معیارای عارفه رو میخونم میبینم چقد ساده ان ، یاد معیارای خودم ک میوفتم پشمام میریزه~😂

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۲
    bad girl
    معیارای من ک اصن شوهر بدبخت  کنن عارفه بچم خوش قلبه 😂🚬
     
  • Arefeh 🍓🌈
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۱
    Arefeh 🍓🌈

    اوففف فک کنه با وکن دست رگاششش  وای گاد مردمم

    خیلی خیلی

    بخدا حوصله زر زر ندارم

    خیلییی اونم من که خبلی چیم

     

    بچه که نازعه من فقط تا دو سالگی دوسشون دارم بعدش رو اعصابن

     

    میگم وقت داری قالب بعدیم رو بزنی؟؟

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۴
    bad girl
    اوفففف رگاش فقط رگاششششش 

    هعییی حالا فک کن با داداش طرف و ننش تو ی خونه باشی 

    والا من هرچی میبینم عین بز بم میچسبن یجوریم میشه 


    بخدا من بلد نیستم هربار یکی برام میزنه :" شرمندت شدم من T_T
  • ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۲
    ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩

    محکم بغلت میکنممم*

     

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۵
    bad girl
    *محکمممممممم بوست میکنم
  • (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۳
    (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔

    شوور واس چیمونه

    من معیارام دیه عدد خره

    ادم نی اصن

    😂

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۵
    bad girl
    والا بخدا سینگل ب گور شو آنیمای من *-*


    فاک توعم ک عین منی لعنتی 😂🚬
     
  • Arefeh 🍓🌈
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۴
    Arefeh 🍓🌈

    #Animus

    معیارای من خیلی زیادهههه این فقط بخشیشه

    بعضی هاش خیلی مثبت هجده ای

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۶
    bad girl
    اره اون مثبت هیجدهاش خ هاتن 😂🚬
     
  • Arefeh 🍓🌈
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۷
    Arefeh 🍓🌈

    میزنم میکشمشونن😂

     

    جرررررر باورت میشه یه بچه ۹ ساله ازم خواستگاری کرد

    من:😐 اصلا هنگیدم

     

    نه بابا از قبل بع یکی دیگه گفتم ولی قالب تو خیلی کراش بود گفتم تو بزنی💜

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۹
    bad girl
    حالا فک کن تو خونه ی ما تا من و مامان و بابا و عمو کوچیکه و ننه بزرگم بودیم 😂🚬
     
    ودفاکککککک مبارکهههههههه کی بیایم عروسی؟!😂

    خخخخ اره این قالبه رو بسی میدوستم لعنتی 
     
  • (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۸
    (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔

    یوتو *-*😂 بهترین آرزو: ایشالا سینگل به گور شی😂

     

    جررر معیاراتو بگو بینم چنتاشو😂💔

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۱
    bad girl
    دقیقااااا اصن این دعای خیر منه 

    بزار چن تاشو بگم 

    یک اینکه طرف ننه بابا نداشته باشه 
    بعدش باید بسی ددی طور و هات باشه 
    بعد اینکه کراش همه باشه 😂🚬
     بچه بی بچه 
    ازدواج فقط سفید میکنیم 
    غیرتی باشه 
    هیکل و ظاهر و اخلاقش فوق العاده باشه 
    منحرف باشه 
    و.... 
    این داستان ادامه دارد 😂🚬
     
  • ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۸
    ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩

    لبخند میزنم *

    پانی جدی اینقدر خوشحالللم اون فیک نفرین شده رو تموم کردم 🚶🏻‍♀️ جوری که میخام جشن بگیرم 🤣🤣

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۲
    bad girl
    *محکم تر فشارت میدم 


    خداییش منم خوشحال شدم فیک نفرین شده ای بود 😂🚬
     

    حالا یکی گشادی منو برا نوشتن درس کنه
  • Arefeh 🍓🌈
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۳
    Arefeh 🍓🌈

    💔💔💔💔

     

    خفهههه 

     

    خیلی خفنه

    الان کامنت یویی رو دیدم فهمیدم فیکا رو برات نفرستادم سارییی

    الان میرم اپلود میکنم

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۴
    bad girl
    گل و  شیرینی اورد برات ؟!😂🚬
     

    عه چه فیکایی؟!
  • ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۴
    ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩

    لپتو میکشممم*

     

    😂😂 بمولا خیلی نفرینی بوددد

     

     

    جرر کاری ندارههه فقط تمرکز کن و بنویس 😂😂

     

     

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۵
    bad girl
    اصن نزدیک پنج ماه طول کشید لعنتی 😂🚬
     


    خستم میشه بنویسم T_T 
  • (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۵
    (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔

    ن خب من انقدرم سخت گیر نیسم مث تو😂

    "جیمین باشه"

    دوسم داشته باشه

    حرمتای بینمونو نگه داره  

    به عقایدم احترام بزاره

    منو واسه خودم بخواد..

     

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۷
    bad girl
    بینگو اینا هم هستن 

    نه من سخت پسندم جون عمم😂🚬
      

    آنیما اخر خودم شوهرت میدم*-*
  • Arefeh 🍓🌈
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۵
    Arefeh 🍓🌈

    ژانر امپرگ که میخواستی

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۸
    bad girl
    عه راس میگی فاک من چ حافظم گنده 😂
     
  • ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۶
    ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩

    دقیقااااااا 🚶🏻‍♀️💔

     

     

     

    من حوصلم سر میرفت بعد میرفتم فن آرت نگاه میکردم 🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۸
    bad girl
    فن ارتای تیوتو دیدییییی؟!
  • (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۲۸
    (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔

    جون😂

    جر به کی؟ شوخر نمخ:"😂

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۰
    bad girl
    نه ببین میترشی فرزندم ازونجایی ک خواهر بزرگترتم افتخار میدم شوهرت میدم حالا به اینکه طرف کی باشه باید بفکرم 😂🚬
     
  • Arefeh 🍓🌈
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۰
    Arefeh 🍓🌈

    منم همینمم

    گذاشتم

    رمز امپرگ

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۱
    bad girl
    مرسییییی الان میبینم
  • ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۱
    ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩

    🚶🏻‍♀️ ن فن آرت های اهم دیدم همشم کوکوی 

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۴
    bad girl
    عه کباثت از گنجت ب منم نشون بده😂🚬
     
  • (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۲
    (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔

    ن نمیخوام دستت درد نکنه😂👐🏻گزینه هاتو بگو😂

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۵
    bad girl
    باید رو گزینه ها فک کنم زمان نیازه فرزندم کادو عروسیتم بت ی سیسمونی بچه میخ بدم *-*
  • ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۳
    ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩

    عارفه 

    منممممممممم میخااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام میخااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام 

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۵
    bad girl
    جرررررر اسم فیک تو واتپده  یادم بنداز بت بگم چنتاشو
  • ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۵
    ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩

    😂😂😂 بعدا میفرستم برات 

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۷
    bad girl
    منتظرت جیگر 😂
     
  • (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۶
    (: 𝑨𝒏𝒊𝒎𝒖𝒔

    اووو حالا کو بچه

    من بچه نمیخوام اصن😂

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۷
    bad girl
    ببین بچه زهرمار زندگیه باید بخوایییی من ب عنوان اونیت ک جای ننته بت میگم😂
     
  • ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۶
    ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩

    باشهههههه هوراا

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۷
    bad girl
    ایگووو چ تیوت شدی
  • ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۸
    ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩

    •-• چرا امروز همه دارن میگن‌بهم کیوت شدی یا میگن ببر‌کیوتتتتت کوچولو 

    یا میگن واییی چقدر کیوت حرف میزنی 

     

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۴۰
    bad girl
    اخه تو همیشه کیوتی ولی امروز ی جور دیگه کیوتییییییی *-*
  • ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۴۱
    ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩

    *-*. ویییی جدییی 

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۴۲
    bad girl
    ارهههه تیوتتتتت
  • ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۴۴
    ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩

    میگم پان پان 

    این گیف ک موقع تایپ روی کیبورد میاد که پروانه اسو میفرتسی برااام*-*

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۴۶
    bad girl
    حتما هانیییی فردا صب برات میفرستمش
  • ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۴۷
    ^^ 𝘆𝘂𝗶...ببر کوچولوی بیان 🐯🧁✨💜ببر جیوو ام⁦ಠ◡ಠ⁩

    مرسییی

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۱:۴۸
    bad girl
    خواهشیاتتتت
  • موش فاضلابیه لونا -^-..من ی پشمکه تپل مپلم:| (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏)
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۲:۴۷
    موش فاضلابیه لونا -^-..من ی پشمکه تپل مپلم:| (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏)

    کاتنم :|..

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۲:۴۸
    bad girl
    چرا من همیشه تو رو اشتب میگیرم؟! :|
  • موش فاضلابیه لونا -^-..من ی پشمکه تپل مپلم:| (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏)
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۲:۵۲
    موش فاضلابیه لونا -^-..من ی پشمکه تپل مپلم:| (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏)

    دقیقن سواله منم همینه:|

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۲:۵۳
    bad girl
    خودمم موندم توش بمولا :|
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۲:۵۴
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    منی که اصلا یادم نبود امروز پنج شنبه است._.

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۲:۵۶
    bad girl
    زارتتتتتت چ حافظه خوبی😂🚬
      
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۲:۵۷
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    ماهیم ماهی.--.

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۳:۱۲
    bad girl
    ع من بدتریT_T
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7