Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl جمعه, ۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ق.ظ

تولدت مبارک سبایی من:)

سبای من 

دختر خوشگلم 

هلیای مهربونم 

هرچی از خوبیات بگم بازم کمه 

انقد خوبی که هیچکس نمیتونه چیزی بگه 

هیچوقت اشناییمون یادم نمیره 

اومدی بهم گفتی تو پری هستی؟!

منم عین یه تیکه یخ گفتم نه و ادامه داستان 

اما بعدش یهویی جذبت شدم 

جذب مهربونی و خوش قلبیت 

تو تنها کسی بودی ک لازم نبود کنارش دارک کویین همیشه شاد باشم 

میتونستم پانته آ باشم 

میتونستم ناراحت باشم 

و تو بدون اینکه کار خاصی بکنی فقط راجب مساعل روزمره حرف میزدیم و کم کم یادم میرفت 

اصلا معنای تو برای من خود ارامشه 

همیشه بودی پیشم 

یزمانی گوش دادی 

یزمانی گوش دادم بهت 

و ما شدیم مادر و دختر 

خندیدیم 

ناراحت شدیم 

خیلی چیزارو گذروندیم 

اما هیچوقت ازت ناراحت نشدم 

چون تو تک بودی برام

و هستی 

کسی هستی که برای اولین بار بهم گفت 

تو قوی ترین ادمی هستی که دیدم 

کسی که با پیامش تو ناشناس در حد مرگ ذوق زده شدم 

کسی که با حضورش ارومم میکنه 

و کسی ک به مرور بدون اینکه کاری کنه منو به خودش علاقه مند کرد 

تا ته تهش پیشتم و پشتتم باشه؟ 

تو تنها نیستی یه اوما بدکویین کنارته همیشه 

انقد دوست دارم ک نمیشه توصیفش کرد 

من مادرانه دوست دارم سبایی 

انقد که بابت تولد تو خوشحالم باور کن برای خودم نیستم 

امسال امیدوارم به ارزوهات برسی 

چون لایقشی 

چون قلبت پاکه 

و مسموم نیستی 

تولدت مبارک فرشته ی اوماش^^

در ضمن کادوتم میام بهت میدم 

و ببخشید تو تبریک تولد انقدر افتضاحم 

بمولا همیشه اینجوریم T_T 

 

پ.ن:اه امیدوارم اولین تبریک مال من باشه T_T 

 

 

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7