Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl جمعه, ۵ شهریور ۱۴۰۰، ۰۹:۵۰ ب.ظ

چالش سی روزه ژورنال ماه اوریل

 

 

 

 

 

و باز هم منو یه چالش سی روزه جدید این یکیم بنظرم باحال بود شرکتیدم *-* این یکی منبعش یه عکس تو پینتریسته 

 

 

 

روز اول: ورزش مورد علاقه ت.

ایروبیک,شنا,دو میدانی,بسکتبال,یذره هم دفاع شخصی   تو همش ی سررشته ای دارم تقریبا 

روز دوم: بزرگ ترین ترس هات.

 

واضحا بگم من ادم ترسوییم اما بدترین ترسام درحال حاضر ایناست:

1.بازگشت ب گذشته یا تکرارش بی تردید میگم از گذشته متنفرم  اینجوری نیست ک  خیلیا فک میکنن من از اتفاقاتی ک تو خانواده افتاد و برای منم پیش اومد متنفرم و مطمئنم خیلیا مثه من از گذشتشون بدشون میاد دلیل روانشناس شدنمم اینه ک بتونم ب اونا کمک کنم 

2.دوباره زندگی کردن مادربزرگ پدریم با ما 

3.لو رفتن رازام ک روش بشدت حساسم 

4.وابستگی و اعتماد و در نهایت خیانت به اعتماد ...بشدت ازش میترسم 

5.عاشق شدن...جدن چیز ترسناکیه و خب تجربش کردم پارسال 

6.نشون دادن حس واقعیم به بقیه...من تو واقعیت تو ابراز هر احساسی مشکل دارم چه ناراحتی چ دوس داشتن البته ناراحتیو اصن نشون نمیدم تو واقعیت 

7.ادما....ادما ترسناک ترین موجودات کره زمینن فقط کافیه تو شرایط سخت قرار بگیرن خودشونو نشون میدن 

8سرو صدا و دعوا کردن...این یکیو از بچگی داشتم 

9.از فضاهای بسته,تاریک و روح و جن خیلیییی میترسم 

اینا برام از بقیش ترسناک ترن مخصوصا شماره یک و  دو و  سه و پنج 

روز سوم: یه شهر توی کشورت که دلت می خواد بقیه عمرت رو اونجا زندگی کنی.

 

شیراز یا تهران قطعا شایدم مشهد 

 

 

روز چهارم: یه نقل قول که می خوای باهاش زندگی کنی.

حتی اگه بدبخت ترین ادم دنیا هم هستی بخند با صدای بلند به مشکلاتت بخند حای اگه از درون داغونت کنن نشونشون نده 

روز پنجم: سه تا از بهترین سری های نتفیلیکس.

Friends 

Doctor Strange 

فیلم انگل 

روز ششم: 10 کاری که می خوای قبل از مرگت انجام بدی.


برم تا خرخره کیمچی بخورم 

دیدن بعضی از بیانیا 

پریدم از ارتفاع زیاد 

روانشناس شدن 

دور شدن از ادمای اطرافم 

با صدای بلند خندیدن 

بی حد خرید کردن 

عطر فروشی بزنم 

یه خونه بخرم 

یه ماشین مک لارن بخرم 

 یکیو بغل کنم مهم نیست کی باشه فقط بغلش کنم چون مدت زیادیه کسیو بغل نکردم 

 

 

روز هفتم: موقعیتی که می خواستی بگی نه، ولی مجبور شدی بگی "آره" و ازش پشیمونی.

 

اره خیلی ازین موقعیتا داشتم 

 

روز هشتم: ده بند/موزیسین/خواننده برتر.

 

همه بندای کیپاپ 

 

 

روز نهم: 10 تا خصوصیت که می خوای پارتنرت داشته باشه.

 

خببب 

 

1 منطقی باشه 

2 متفاوت با بقیه باشه 

3 جذاب باشه 

4 چشم مشکی باشه 

5 خیانتکار نباشه 

6دروغگو نباشه 

جاست همینا فعلا 
 

 

روز دهم: 10 تا جمله بنویس که بهت امید می دن، و برای 10 روز آینده اونارو بلند بخون.

 

فقط یه دوتا جمله هست 

1.همه چیز یروز تموم میشه به این روزا میخندی از ته دلت 

2.مهم نیست چند بار زمین خورده...همه زمین میخورن مهم بلند شدنه اونجاست که افراد قوی و ضعیف معلوم میشن 

جمله دوم رو خودم گفتم 

روز یازدهم: یه لیست از چیزهای کوچیک قشنگ زندگیت بنویس

 

اینکه هرشب خوابای عجیب و غریب میبینم راستش برام جالبه چون افرادیو میبینم که تو واقعیت باهاشون حرف نمیزنم یا اوناییکه تو مجازی هستن هم میبینم 

 

 

خب دیگه واقعا نمیدونم یادم نمیاد 

 

 

روز دوازدهم: چی باعث شد امروز بخندی؟

 

راستش امروز نخندیدم 

 

روز سیزدهم: 30 تا کاری که می خوای پیش از 30 سالگی انجام بدی.

 

یاخدا این همه کار؟!

1.اول اینکه خونه جدا  و ماشین بگیرم

2.به شغلی که میخوام برسم 

3.یه تتوی کوچولو دوباره بزنم 

4.به ادما کمک کنم 

5.ترسامو از بین ببرم  

6.برای همیشه شیراز زندگی کنم 

7.بیانیارو ببینم 

8.عطری که آرزوشو دارم بخرم 

 

خداییش چیز دیگه ای نیس 

 

 

روز چهاردهم: یه کار خوبی که امروز انجام دادی.

 

خب دیدم بابام گرفته بود برا اون کاپوچینو درست کردم برا خودمم شیرقهوه بعد بهش گوش دادم و بعد از اونم با الهام خانم راجب اینکه چرا از یکی دلخوره حرف زدم چیز خاصی نبودن درکل 

 

روز پانزدهم: یه نقل قول که تازگی ها خوندیش و روت تاثیر گذاشته.

میدونستی تنها عضوی از بدن که سرطان نمیگیره قلبه؟! اون فقط دوست داشتن حالیش میشه این ماییم که بهش نفرت ورزیدن رو یاد میدیم 

 

_will you be my boy again?!

روز شانزدهم: چی عصبانیت می کنه؟

 

من خیلی مواقع عصبی میشم اما نشونش نمیدم ولی چیزایی که عصبیم میکنن 

_ خیانت بزرگترین نقطه ضعفم 

_دروغ 

_تهمت بی جا زدن 

_دیدن ادمایی که ازشون بدم میاد مخصوصا مادربزرگ پدریم 

_گریه کردن بقیه واقعا عصبی کنندست 

_ادمای ضعیف 

_وقتی نتونم کاری ک میخوام رو انجام بدم 

_مجبور شدن ب انجام کارا 

اما تو صدر همش خیانته 

 

روز هفدهم: چیزهایی که درباره پدر و مادرت دوست داری و  چیز هایی راجبشون که ازشون بدت میاد .

 

ذاتا افراد کمی هستن ک از خانوادشون بطور کل راضی باشن و خب منم مثه بقیم دیگع 

راجب مامانم حرفی ندارم بزنم اما راجب بابام میگم 

اول خوبیاش:

1.بابام خیلیییی زیادددد مهربون و احساساتیه و عاشق بچه هاست

 

2.با اینکه ادم مذهبیه اما در رابطه با من اصن کاری نداره مثلا من تا کلاس هفتم حتی برای بیرون رفتنم شال نمیپوشیدم و اخرم عموم گفت زشته دیگه نپوشی و خب بقول همون طرف پوشیدن و نپوشیدن من یکیه 

 

3.توی خیلی از مساعل نظر من اولویته چون هم خودش و هم مامانم ادمای احساسی بودن و من بودم ک منطقیم تو کل خانواده و البته ک دلیلش یچیز دیگع هم بود 

 

4.خب بابام نسبتا با احترام باهام برخورد میکنه و اگه نخوام بغلم کنه یا نزدیکم شه قطعا اینکارو نمیکنه 

 

5.اگه مریض باشم و حتی قدیما اون بود ک کارامو میکرد و حتی الانم وقتی نمیتونم زیاد تکون بخورم جای خوابمو اون جمع میکنه و برام هم پدر بوده و هم مادر 

 

6.تنها کسی بود ک وقتی دیگران قیافمو,هیکلمو و حرف زدنمو مسخره میکردم کنارم بود 

 

7.اسمم رو بابام انتخاب کرد چون معتقد بود من مثله اسمم یه تیکه از ماهم و میتونم زندگی اون دوتارو روشن کنم و تنها کسیه ک فک میکنه اسمم برازندمه و اسمامون تقریبا مشابه هستن 

 

8.مثه بقیه خانواده ها سر درسم حساس نبود و نیست و حتی سر مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی کاریم نداره 

 

9.خداروشکرررررر اصن خوشش نمیاد زن یا دختر تو خونه کار کنه و چون تک فرزندم رسما هیچ کازی نمیکنم تو خونه و کسیم کاریم نداره 

 

10.عام و اینکه بابام همیشه میگه من سلیقم تو سه چیز عالیه یک انتخاب عطر,دو انتخاب غذای خوب,سه ترکیب رنگها و استایل 

 

11.من شباهت زیادی به بابام دارم هر دو تیز هستیم و از جمله افراد باهوش و با سیاست فامیلیم و من براش دقیقا مثله اب روی اتیشم وقتی عصبانیه 

 

12.میگه که وقتی یکی میزندت یا اذیتت میکنه اگه یبار زد تو دوبار یا سه بار بزن نزار کسی بزنتت یا اذیتت کنه 

 

و اما بدیاش:

1.بینهایت ادم عصبی شده شاید با من کار نداشته باشه اما تحمل کاراش گاهی از حد خارجه 

 

2.وقتی ناراحته هیچ شباهتی ب حالت عادیش نداره و عین مادربزرگم میشه و خب کاراش جدن زشتن 

 

3.با اینکه با انتخاب رشته و اینای من کاری نداشت اما با شغل اینده خیلی کار داره میگه یا دندونپزشکی یا جراحی قلب و البته ک مخالف صددرصدی روانشناسیه اما من فک نمیکنم کوتاه بیام اینبار

 

4.نمیدونم این بده یا نه اما معتقده ک من یه ادم بی احساس و سنگدلم و خوشحاله مثه بقیه خر نمیشم 

 

5.از یچیز من متنفره اونم اینه ک من دیوونه وار بابامو دوس داشتم اما هیچوقت حقو حتی روبروشم بهش نمیدادم و حقو به مامانم میدادم 

 

6.مقصر همه چیزو مامانم میدونست و میدونه مثلا وقتی  رفتم روانشناس هم میگفت تقصیر اونه با اینکه هیچ چیز اونجوری نیست 

 

7.بابام کسیه ک بیشتر از هرکسی تو دنیا دوسش داشتم اما متاسفانه کاری کرد از خیلی از چیزا متنفر شم و بترسم با اینکه اونکار رو در حق من نکرد اما بعضی اتفاقات تو سن کم تاثیرات بدی میزارن و خب هنوز باهاش حتی راجبش حرفم نزدم اما نمیشه فراموش کرد مخصوصا چیزیو که انگار فوبیا تو وجودته و ازش بدت میاد و خب بنظرم الکی دلیل اوردن براش کار درستی نیست 

 

8.بدترین چیزش اینه ک همیشه میگه من باید از زندگیم راضی باشم چون دلیلی برا ناراضی بودن ندارم 

 

9.از گریه کردن و نشون دادن ناراحتی من متنفره میگه گریه مال ادمای ضعیفه و اگه اینکارو بکنم تهش باید برم اشتی کنون بنابراین منم اهل گریه کردن نیستم به هیچوجه و کلا وقتی ناراحتم شاد تر میزنم 

 

اما با تموم بدیاش خوبیاش زیاد ترن شایدم من اینجور میبینم بهرحال من مثه اکثر بچه های تازه به دوران رسیده نیستم ک از همه چیز ناراضی باشم یا بخوام چسناله کنم و ازین چرت و پرتا من فقط واقع بین به رفتاراشون نگاه کردم 

 

روز هجدهم: یه نصیحت به خود جوانترت بده.

 

لازم نیست برای کسایی خودتو اذیت کنی که خودخواهن و حتی نمیشناسنت...نه سنتو میدونن نه تاریخ دقیق تولدتو و خودت رو دوست داشته باش حتی اگه نفرت انگیز ترین ادم دنیایی عاشق خودت باش و اینو بدون لازم نیست همیشه بی نقص باشی یا بهترین باشی تو ادمی و هرکسی نقصایی داره 

 

روز نوزدهم: فعالیت هایی که وقتی حوصله ت سر رفته دوست داری انجام بدی.

 

 

فیک مینویسم و میخونم 

ج ح بازی میکنم (از من ب شما نصیحت بازی نکنید )

فیلم یا سریال میبینم 

درس میخونم معمولا یا انگلیسی یا ریاضی 

یه بلایی سر قیافم میارم :/ 

پاسور یا منچ و مارپله بازی میکنم 

 

 

روز بیستم: 10 تا سوال بنویس تا با دوست پسرت یا دوستت بازی "boyfriend, friend tag" رو بازی کنی.

بازیه نکبت باریه راستش فک نمیکنم بازی کنم اما احتمالا راجب گذشته طرف ازش میپرسم 

 

روز بیست و یکم: 5 تا پادکستی که بهشون گوشی می کنی.

گوش نمیدم اصن 

روز بیست و دوم: اگه یه قدرت ماوراءطبیعی داشتی، اون چی بود؟

ذهن خونی و توانایی تشخیص دروغ در افراد یا دیدن روح ادما 

روز بیست و سوم: نظرت درباره زودیاک ساینت.

میدونی تقریبا میخوره اما بخشیش میگه ادمای رویاپرداز ک خب من اصلا رویاپرداز یا خیال پرداز نبودم و نیستم از طرفی گفته افراد اجتماعی ک بازم نیستم من 

روز بیست و چهارم: یه رویا/آرزویی که هر از گاهی آرزوش رو داری. (می خوای به حقیقت بپیونده.)

رویا نه اما یه ارزویی که دارم اینه ک بتونم روانشناس شدن خودمو ببینم چون فک کنم لیاقتشو بیشتر از هرچیزی دارم و برازندمه 

روز بیست و پنجم: خودت رو کسی می دونی که معمولا کارهاش رو به تعویق می اندازه؟

 

نه به هیچوجه از به تعویق افتادن کارا متنفرم هرچیزی باید طبق برنامه پیش بره 

 

روز بیست و ششم: یه اتفاقی که این ماه برات افتاد و تو از بابتش شکرگذاری.

چیزی نبوده فقط شاید برگشتن دونفر بوده همین  

روز بیست و هفتم: خودت رو از لحاظ چهره و اخلاق توصیف کن و درباره زشتی و زیبایی و بدی و خوبی اخلاقت توضیح بده 

او مای گاد سوال یکم سختیه برام 

چهره:چشمای درشت و مشکی و مژه های پر و بلند,لبای خب نمد چجوری بگم اما تو مایه های جنیه ب پ هست,دماغ بیریخت دارم _-_,موهای  بسیار بلند و مشکی رنگ صاف و خب رنگ پوستمم گندمیه رو به سبزه هست 

و از لحاظ چهره بدک نیستم اگه دماغمو فاکتور بگیریم چشمامو و لبا و موهای خیلی قشنگی دارم مخصوصا چشمام سو فک کنم از یک تا ده ب خودم 6 بدم و اینکه بنده بسی بیبی فیسم اصلا ب دخترای هفده ساله نمیخوره چهرم همه هم همینو میگن_-_

 

از لحاظ اخلاق:یه istj هستم 

درونگرا,منطقی,رازدار,کم حرف و اهل سکوت درواقعیت,نسبتا سرد و خشک,عاقل و باهوش,تیزبین و سیاستمدار,اهل فکر و عملم نه حرف زدن,ادم در ظاهر ریلکس در باطن بشدت استرسی و مضطرب,بینهایتتتتتتتتت خجالتی و منزوی,منحرف در باطن,تشخیص دهنده راحت احساسات, کسی که نمیتونه احساسات واقعیشو نشون بده,و ادم بشدت کینه ای,گاهیم بشدت مغرور و نسبتا رک البته مواقع خ کم,ینمه خ کم حسود ک خب ب هرچیزی حسادت نمیکنم جدن,صبور و قانع 

 

خب اخلاقم نه خوبه نه بد ولی اذیتت کنندست ینمه 

 

روز بیست و هشتم: 10 تا چیزی رو بنویس که می خوای از شرشون توی زندگیت خلاص شی.

 

1.گذشته 

2.کسایی که رو اعصابمن و نود درصدشونم دخترن 

3.کنکور نکبت بار 

4.زندگی با خانواده 

5.عذاب وجدان 

6.دلتنگی 

7.قلب و عشق 

8.درس خوندن 

9.صدام بی تردید 

10.خجالت بیجا 

 

روز بیست و نهم: افکارت درباره مردن.

 

خب من از جمله افرادیم علاقه شدیدی به مردن دارم نه برا چسناله و اینا نه دلایل من متفاوتن مرگ رها شدن از زندگی مسخره ی اینجاست ک بالاخره تموم میشه و قطعا بهتر از تحمل ادمای مسخره این دنیاست مرگ حس ازادی و رها شدن داره دیگه گریه نیست ناراحتی نیست مرگ برای من اینجوریه

روز سی ام: بدترین اخلاق هات رو بگو.

 

_خجالتی بیش از حد من شاید اینجا نشون ندم اما خجالتی بیش از حدم جوریکه هنوز تا هنوزه جلوی بزرگترا واژه دوس پسر و دوس دختر و رل رو اینارو نمیگم 

_حسادت....من اینجوری نیستم ک الکی حسادت کنم من فقط به بچه ها بیشتر حسودیم میشه 

_ناتوانی بیش از حد تو بیان احساسات....فک کنم بزرگترین مشکلمه 

_کینه ای بودن....هیچ چیزو فراموش نمیکنم و نمیبخشم حاضرم بگذرم اما نبخشم 

_استرسی بودنم جدن سر چیزای چرتم من استرس میگیرم 

 فک کنم همینا باشن نمیدونم واقعا 

عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦 *-* Anita عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦 *-* Anita *-* Anita عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦 عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦 *-* Anita عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦 عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦 عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦 *-* Anita عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦 *-* Anita عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |  | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 | Chichu ^^ 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ... 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) ZiZi -_- ZiZi -_- ZiZi -_- 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) ☕.  Kawaii ☕.  Kawaii 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) ☕.  Kawaii ☕.  Kawaii ☕.  Kawaii ☕.  Kawaii ☕.  Kawaii 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐) 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
Last Comments :
۹۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۱۸:۰۳
    عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦

    منم میخ بشرکتم ولی گشادیم میاددد😂😂😂😂💔

  • bad girl
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۱۸:۱۷
    bad girl
    عه این ژنت ب من رفته فرزندم 😂😂

    راستی تو وب خودت نداری؟!
  • *-* Anita
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۰:۴۳
    *-* Anita

    عهه بیا شیراز پیش من:")

  • bad girl
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۰:۵۲
    bad girl
    عهه اونی توعم شیرازی هستی؟!

    من خودم شیرازیم اما ماهشهر زندگی میکنمT_T
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۰:۵۴
    عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦

    جررررررر مادر دختر گشاد😂😂😂🍭

     

     

    دو روز پیش یکی دیگ زدم

    ولی باز حالم سرش بد شد

    ولی حالا نگهش داشتم ببنیم مریصیم چی میشه😐🥀

    از اون موقع ۴۵ بار وب زدم و حدفیدم

    این دیگ اخریه

    سندروم حدف وب بی قرار دارم اوما😐💔

     

    ادرسش گوشه ی این کامنتمه

  • bad girl
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۰:۵۶
    bad girl
    جررررر ننع فرزند گشاد :/ 


    زارتتتتتتت جدن سندروم وب بی قرار گرفتی بمولا روانشناس گشتم اول اینو درمان میکنم 



    یاه دیگه پاکش نکنیا باشه؟ 
  • *-* Anita
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۰:۵۷
    *-* Anita

    هرررررر توهم هستیییییییی*^*

     

    آها..چه خوب*-*

  • bad girl
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۰:۵۷
    bad girl
    ارهههه حتی قراره این ماه برم شیراز احتمالا *-*

    اوهوممم*-*

    اونی تک فرزندی؟!
  • *-* Anita
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۰۴
    *-* Anita

    بیا بیا*-*بیا خونه ما اصلا•-•

     

    نه عشق اونی..یه خواهر 10 ساله دارم^-^

  • bad girl
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۰۷
    bad girl
    جررررر ایشالا مزاحمتون خواهم شد XD


    ایگووو چ خواهر خوشبختیه خواهرت
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۱۴
    عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦

    واقعا نیاز به یه دکتر دارم😐👐

     

     

    نمتونم قول بدم بستگی دازه حالم چطور بشه

    اگ دیگ خیلی افتصاح شد می پاکمش😐🥀

  • bad girl
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۱۵
    bad girl
    نگران نباش اومای توانمندت درمانت میکنه 

    عه حالت چرا افتضاح میشه؟!اذیتت میکنن؟؟!
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۱۹
    عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦

    دیشب که زدمش بعد ادرسشو تو وب وانیل گداشتم ۵ دقیقه بعدش حالم بد شد

    نمی دونم چرا ولی یکی داشت انگار خفم می کرد:(

  • bad girl
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۴۱
    bad girl
    اممم اونروز اتفاق خاصی تو واقعیت نیوفتاد؟!
  • *-* Anita
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۲۳
    *-* Anita

    مراحمید شما بانو..بیا میخوام از اون بزرگتر و گرمترا بدم بهتXDDD

     

    عزیزم..لطف داری^-^ولی همچینم خوشبخت نیست:/انقد اذیتش میکنم که نگو:""

  • bad girl
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۴۲
    bad girl
    وایییییی جررررر یادته هنوز اونی؟! XDD


    ایش خوبش میکنی راستش من از بچه ها چندان خوشم نمیاد
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۴۳
    عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦

    نه اتفاق خاصی نیوفتاد

    دفعه ی پیشم که اینجوری وبمو عمومی کردم حالم بد شد برا همین حدفیدمش

  • bad girl
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۴۴
    bad girl
    خب احتمالا بیشتر ب فن سایت علاقه داری بنظرم از جمله افرادی هستی ک فضاهای شادو دوس داری رایت؟!
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۴۵
    عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦

    اونم نمتونم تحمل کنم

    یس فصای عمگینو به هیچ وجه نمی خوام و نمی تونم تحمل کنم><

  • bad girl
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۴۸
    bad girl
    پس فهمیدم تو اینجوری هستی ک اگه وب شخصی بزنی انگار بیشتر با فضای دارک بیان خو میگیری و اینو دوس نداری درسته؟ 
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۴۹
    عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦

    نمد😐😂

  • bad girl
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۵۱
    bad girl
    زارتتتتتت این همه فلسفه بافتم😂


    لیلی چخبرا؟!
  • *-* Anita
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۲:۰۴
    *-* Anita

    مگه میشه یادم بره؟!!!XDDDDخاص ترین آشنایی قرن بود لعنتیXD

     

    جررررXDمن بچه هارو دوست دارم..ولی بچه های آروم..من خودم بچگیام مثل الان خیلی آروم بودم..ولی خب بچه ها راحت باهام ارتباط برقرار میکنن..مثلا یبار داشتیم از کنار یه ماشین رد میشدیم یه بچه از داخلش واسم دست تکون داد*-*خیلی ذوق کردم حیحی*^*

  • bad girl
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۲:۰۸
    bad girl
    اصن سم خالص بود لعنتی XDD تو جلسه اول میزان انحرافمو نشون دادم XD



    راستش من اینجور نیستم بچگیام بچه ی ارومی بودم و کلا کاری ب کسی نداشتم و حتی بازیم نمیکردم دروغ چرا بچه هارو زیاد دوس نداشتم بچگیمم بقول یکی میگفت مثه ادم بزرگایی...بچه ها میونشون باهام بد نیس اما من نه رو میدم بهشون نه بازی میکنم و بغل و اینا بشدتم از اینکه بچه ها بوسم کنن متنفرم...ایگووو اونی کیوتتتتتت
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۲:۰۸
    عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦

    سلامتی کرونای گور به گدر شده یک ماه مونده به مدرسه اوما عرررررر😂😭

  • bad girl
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۲:۰۹
    bad girl
    عرررررر اگه بگم من منتظر مدرسم چیکارم میکنی؟!😂
  • *-* Anita
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۲:۴۲
    *-* Anita

    یههههه*-*جوووون پس توهم مثل من منحرفی:")

     

    منم بچگیام تقریبا همینجوری بودم..ولی خب بازی میکردم..عاو..بنظرم شخصیت خاصی داری*-*

    هققق من اونی دونسنگ نما هستم•-•

  • bad girl
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۳:۳۲
    bad girl
    ارهههههه بابا چجورشم 


    نه من اینجوری نیستم 

    منم دونسنگ اونی نمام*-*
  • عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۲:۵۰
    عشقه نادی ام کسی روم چش نداشته باشه😐🔪 من یه خرم😐Li^^liبستنی قیفی کاترین🍦

    میام تو بخلت اوماಥ_ಥ

  • bad girl
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۳:۳۲
    bad girl
    بیا در اغوشم خرس عسلیمT_T
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۳:۵۱
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    #آنیتا

    لطفا اون چیزای بزرگ و گرمتو پیش خودت نگه دار اوکی؟

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۰۰:۵۰
    bad girl
    #آنیتای نرم و بزرگ 


    خوبی نونام؟!
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۱ شهریور ۰۰، ۰۰:۵۲
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    آنیتای نرم و بزرگ و درد:|

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۰۰:۵۳
    bad girl
    هققق منو دعوا تردی نونا؟!من قهر کنم؟! T_T
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۱ شهریور ۰۰، ۰۰:۵۶
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    دختره ی بی تربیت:|

    بگم اوپا بیاد دعوات کنه؟😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۰۰:۵۸
    bad girl
    نونای نکبت :/

    ای عوضیییییی ملعوننننن اخه عمومیییییییی 😂😂


    حلالت نمیکنم😂
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۱ شهریور ۰۰، ۰۱:۰۰
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    آخ آخ اوپا کجایی که بچه مرد😂😂😂😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۰۱:۰۲
    bad girl
    خدانکشتت نکبت دارم از خنده جر میخورم😂😂


    نونا فک کنم باید ی ددی برات گیر بیارم وقت رفتنته😂 
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۱ شهریور ۰۰، ۰۱:۰۳
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    یااااااااا ددی؟:|

    من؟:|

    توهین کردی یا چی؟؟؟:|

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۰۱:۰۴
    bad girl
    نچ نچ بیبی کوشولو الان ک میبینم داری پیر میشی باید بدمت بری توعم ک دیگه از شدت کیوتی ب ددیا نمیخوری سو ی ددی واست میپیدایم 😂😂
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۱ شهریور ۰۰، ۰۱:۰۵
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    *کلتشو بیرون میکشه و میذاره رو شقیقش*

    الان چی زر زدی؟

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۰۱:۰۹
    bad girl
    *سرشو کج میکنه و پوزخند میزنع 

    همون ک شنیدی بیبی هانی لاو یا بهتره بگم بیبی کوشولوی در انتظار یک عدد ددی 😂
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۱ شهریور ۰۰، ۰۱:۱۳
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    *ماشه رو با بیخیالی میکشه و جنازه بی خاصیتش خیره میشه*

    جهنم خوش بگذره...البته به اوپات میگم بیاد سر بزنه دونت ووری:)

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۰۱:۲۲
    bad girl
    کثافتتتتتتتت کرم ریز تا منو ب کشتن ندی راحت نمیگیری 😂😂
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۱ شهریور ۰۰، ۰۱:۳۲
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    حقته:") بدبخت مرده:")

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۰۹:۴۷
    bad girl
    فاک یو بیبی بچ بپاش خ مهم
  • | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۳:۲۰
     | 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧 |

    وات؟0_0

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۳:۳۵
    bad girl
    زارتتتتتت بیا خ نوناااا
  • Chichu ^^
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۵:۰۱
    Chichu ^^

    چه باحاله

    منم از سروصدا و دعوا خیلی میترسم بخصوص اگه خانواده باشه..

    خوبی پانییی؟

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۵:۰۲
    bad girl
    اوهومم منم همینطور 

    خوب تو چطوری!؟
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۶:۰۰
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    خواستی بیای تهران من میتونم میزبان باشما😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۶:۰۲
    bad girl
    جررررر دستت طلا بگم من غذا زیاد میخواما
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۶:۰۳
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    مشکلی نیست من خودمم همینم😂😂فقط بدون اگه اومدم ماهشهر خودمو میندازم بهت😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۶:۰۵
    bad girl
    زارتتتتتت بیا ماهشهر میبرمت فست فود بت میدم چی میخوری لاولیم؟!
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۶:۰۸
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    فست فود ندوست ولی سیب زمینی سرخ شدههه TT میخواممم مامانم بهم نمیدهههTT تو بهم بدههه

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۶:۲۵
    bad girl
    چشممممم اصن خودم اشپزی کنم برات؟!
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۶:۳۶
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    اشپزی بلدی؟:" اگ بلد نیستی خودم درست میکنم دوست ندارم بمیرم😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۶:۳۸
    bad girl
    اصن تعریف اپزیمو از فاطی نونا بشنو فقط انقد ک خوبه
    جررر 😂💔
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۶:۳۸
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    اوه اوه معلوم نیست چیه ک باید تعریفشو از اون بشنوم 😂😂

    خودم اشپزی میکنم نمیخواد کار کنی تو عزیزم😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۶:۴۱
    bad girl
    نه نه ببین من اشپزیم معرکست میخوری مستقیم میری بهشتتت
    جررر 😂💔

    ببین انقد عالیه ک روغنو بعد از گذاشتن املت تو ماهیتابه ریختم 😂💔
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۶:۴۳
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    من میخوام برم جهنم 😂😂 ولم کنیید😂

     

    اوه اوه 😂😂 بیشتر دارم متقاعد میشم تو نازک و ظریفی اشپزی کنی میپوکی😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۶:۴۳
    bad girl
    نچ نچ نچ ببین من حرفه ایم رمزی دنبالمه اصن
    جررر 😂💔
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۶:۴۴
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    😂😂 من جونمو دوست دارم😂 اصن خودم پولشو میدم بریم بیرون غذا بخوریم😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۶:۴۹
    bad girl
    جررررر باید فکرامو بکنم حالا 😂💔


    اما خداییش من تو کار خونه و اشپزی هیچچچچچچچ استعدادی ندارم
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۶:۵۳
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    نکبت فکر کردن میخواد اخه😂؟ بیا بریم کره؟😂میای؟

     

    خوبه ک:"| من همه چی بلدم به چی رسیدم؟😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۶:۵۴
    bad girl
    اره اره با کلههههه میام 


    جررررر هیچی والا
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۶:۵۵
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    اوکی پس پول رفتن منم تو بده😂

    *الفراررر*

     

     

    درود بر تو 10 امتیاز مثبت😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۰۴
    bad girl
    جانممممم؟!دیگه چییی 

    درودددد
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۰۵
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    لپمم بوس کن*----------*

     

    😂😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۰۸
    bad girl
    دیگه چییییی 

    تو بیا بوسم کنننن
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۰۸
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    بغلمم بکن*--------*

     

    تو بوزرگ تلی:"( من بوست تونم؟

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۱۹
    bad girl
    من توشولو تلم ک T_T  
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۲۵
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    مح خیلی توشولو تلم بوشم تون دیهTT

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۲۶
    bad girl
    *محکم بوس کردن لپش 
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۲۸
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    حیحی بیا منم بوشت تونم *-------*

    گرفتن لپ

    *محکم بوس کردن لپای گوگولی*-------*

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۲۸
    bad girl
    ایگووووو میخوام بخورمتتتت
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۳۳
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    یا مگه مح خولاکیم؟*-*

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۳۵
    bad girl
    تو شیب ژمینی شیلین منی
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۳۸
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    شیب ژمینی شیلیننننننن*----------*

    حیحی شیب ژمینی دوست دالم😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۳۹
    bad girl
    جررررر من جدن بدم میاد  😂💔


    میگم سبا تو میتونی پی دی اف بکنی متنو؟!
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۰
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    😂😂 عنتر پس برا چی به من میگی سیب زمنی؟😂

     

    اره میت *-*

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۱
    bad girl
    جررررر چون کیوتی جدن اما من از سیب زمینی کلا خوشم نمیاد 😂💔
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۵
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    باهات قهرممم نکبتتتت😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۷
    bad girl
    یاااا خو چیهه این اوج محبتمه دارلینگ جررر 😂💔
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۳
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    محبتت بدرد ادمینای وبت میخورههه😂😂😂💔

    گلبم شیکست؛-؛

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۵
    bad girl
    جررررر ادمینان پون پون و فاطی نونان 

    ایگووو ببوسمش خوب شه؟!
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۶
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    الحق ک محبتت بدرد همونا میخوره😂😂😶🤦✨

    اله🥺 ببلمم تون💔🙁🥺

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۹
    bad girl
    من عشگ اونا هشتم T_T ماه پون پونم و پان نوناممT_T دلتم بیخواد
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۵
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    برو ازشون بپرس عشقشونی یا نه ببین جوابشون چیه بیب😎🚬🚶

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۷
    bad girl
    من عشق همشونممممم
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۹
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    برو بپرس 

    بگو سبا یا من😎🚬🚶

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۵۰
    bad girl
    یااااااه نکبتتتت مگه بچم اینو بپرسم
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۵۵
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    نچ بخاطر من بپرس😂

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۵۶
    bad girl
    جررررر عمرا بپرسم 
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۵۸
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    بدجنسه نکبت اصن خودم میپرسم ازشون:|😂🚬

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۰
    bad girl
    اصن بپرس ببینمجررر 😂💔
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۱
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    منکه میدونم میگن تو :| ولی خبXD

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۰:۳۷
    bad girl
    جررررر نبابا میگن تو 
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۰
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    به جان خودم میگن تو._.

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۲
    bad girl
    نبابا میگن تو 
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۴
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    با من بحث نکن میگن تو-_-

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۵
    bad girl
    بحث میکنم الانم بیا پست جدیدو ببین کیف کن 
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۷
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    بحث نکن بچه._.

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۸
    bad girl
    زارتتتتتت من بزرگترم
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۸
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    خو باشی؟._.

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۹
    bad girl
    هعییی زندگی ی دونسنگ مهربان ندارم از نونا مم شانس ندارم
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۱
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    اخی دلم برات سوخت:")

    ولی بازم خو باشی؟

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۲
    bad girl
    هقققق T_T
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۵
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵 ...

    نازی نازی:"

  • bad girl
    ۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۶
    bad girl
    نازی نازی گل پیازی
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۲ شهریور ۰۰، ۱۴:۵۶
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    جوون بابا چ پارتنری😂😂

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۱۴:۵۷
    bad girl
    جررررر دیکاپریوعه پارتنر من
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۲ شهریور ۰۰، ۱۴:۵۸
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    😂😂😂

     

    خواستی از ارتفاع بپری منم باهات میام😂

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۱۵:۰۰
    bad girl
    جررررر میخوای توعم بمیری؟!
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۲ شهریور ۰۰، ۱۵:۰۱
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    اوهوم😂😂

    من یکی از فانتزیام اینه تو اب خفه شم هرچند مث سگ از دریا میترسم😂😂

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۱۵:۰۲
    bad girl
    من شنا بلدم برا همین راه بدیه برا مردن همون ارتفاع بهترینهههه
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۲ شهریور ۰۰، ۱۵:۰۴
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    خب منم شنا بلدم 

    میخام برم تو اب بی حرکت بمونم تا برسم به تهش بعد ریه ام پر اب میشه 

    اوفف جوون اصن😂😂

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۱۵:۰۶
    bad girl
    زارتتتتتت جنونیییی خفگی با  گازم خوبه ها
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۲ شهریور ۰۰، ۱۵:۰۸
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    وای ارهههه😂زدم رگم خوبه بنظرم😂

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۱۵:۱۰
    bad girl
    اره بمولا رگ زدن خوبه اما کثیف کاریش زیاده 


    +جررررر هرکی مارو ببینه فک میکنه روزانه رگ میزنیم 😂

  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۲ شهریور ۰۰، ۱۵:۱۱
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    خب من عاشق خونم برام کثیف کاریش مهم نیست😂😂

     

    +بخدا الان فک میکنن دو عدد عنسرده ایم ک میخواییم بمیریم😂

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۱۵:۱۴
    bad girl
    من از خون چندان خوشم نمیاد ولی خب دیگه دارم کنار میام باهاش 

    +دقیقااااا احتمالا الان فک میکنن هردومونم دوتا ننه عجوزه و پدر گودزیلا داریم 😂

  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۲ شهریور ۰۰، ۱۵:۱۷
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    😂😂 وای خون خوردنم خیلی دوست دارم:" وقتایی ک دستم میبره میکنمش تدهنم0-0😂

     

    +بدبختم بیچاره ایم 😂😂 اسکلم هستیم داریم میخندیم😂

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۰
    bad girl
    وات ده  هللللل نکن اینکارووو 


    + جررررر از شدت اسکلی خندم گرفته 😂


    #کلاسهای اموزش خودکشی با سبا اند پان پان 😂

  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۲ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۱
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    چرا ._. تازه من همیشه پوشت لبمو میکنم برا همین همیشه مزه خون میده لب و دهنم😂😂

     

    +بخدا من دارم جر میخورم😂😂

     

    #کاملا تضمینی😂

  • bad girl
    ۲ شهریور ۰۰، ۱۷:۱۹
    bad girl
    صددرصد تضمینیییی
  • ZiZi -_-
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۴:۵۷
    ZiZi -_-

    سلام•-•

    ببخشید یه سوال داشتم:)...منبع این چالش شمایید؟!^.^ چون میخواستم شرکت کنم گفتم بپرسم•-•

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۴:۵۹
    bad girl
    سلامممم اول اینکه همو میشناسیم؟!

    دوم اینکه یه عکس تو پینترست بود منم ترجمه کردم سوالاشو الان این همون سوالاته پس یجورایی منبع منم 
  • ZiZi -_-
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۵:۰۸
    ZiZi -_-

    نه فکر کنم اولین کامنتم تو وب شما باشه•-•

    عه مرسی...پس میتونم با منبع و اجازه شما چالش رو شرکت کنم؟!^-^

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۵:۱۰
    bad girl
    اها خوش اومدی*-*

    البته عزیزم راحت باش
  • ZiZi -_-
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۵:۱۸
    ZiZi -_-

    ممنون💛

  • bad girl
    ۳ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۰
    bad girl
    خواهش^^
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۶
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    جدن باید همه چی طبق برنامه باشه؟:"

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۷
    bad girl
    برای من اره نباشه انگار نظم زندگیم بهم میخوره میدونی :"
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۸
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    وای دارم به این نتیجه میرسم من دقیقا قطب مخالفتم:"

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۲
    bad girl
    ریلی؟!چطو؟!
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۴
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    ریلی 

    اول اینکه من از برنامه ریزی متنفرم و تا حالا ت عمرم حتی یه برنامه ریزیم انجام ندادم

    دو من ادم بشدت اجتماعی هستم 

    سه من خدای خیال پردازیم

    چهار من قد چی رویا پویا دارم:")

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۶
    bad girl
    اوه خب میدونی برنامه نداشتن حس بینظمی بم میده 
    خخخ نههه من منزوی و خجالتیم تا حدیم سردم 
    نچ من واقعیتو باور دارم یه حقیقت تلخو ب دروغ شیرین ترجیح دادم 
    اوووو خیلی خوبه امیدوارم بهشون برسی
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۸
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    من برنامه ریزی داشته باشم نمیتونم کاری انجام بدم:"

    اخی خجالتی:"

    خب منم حقیقت تلخو به دروغ ترجیح میدم ولی بنظرم رویا پردازی بخش اعظم طندگیه:")

    مرسی*-*

    روانشناس شدی حتما یه سر میام ببینی چرا انقد اسکلم XD

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۱
    bad girl
    ایگووو تایپت چیه؟ 

    ایش میدونم بم نمیاد خجالتی باشم 
    من میگم ک رویا داشتن مثه دروغه چیزی نیس ک واقعی بشه هرچند ادمای رویاپرداز رو دوس دارم 


    خخخخخ بیا پیش خودمااا جایه دیگه رفتی نه من نه تو XD
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۴
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    یادم نمیاد فک کنم ENFP بودم._.

     

    اصلا نمیاد._.

    :" عاو ولی حرفت اشتباه..خیلی از وسایل یا چیز میزا تو دنیا اول رویا بودن

     

    باید بهم بوس بدی تا بیام._.

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۵
    bad girl
    دقیقااااا تایپ مخالف منی لعنتی من ISTJ هستم 

    اینم هست اما رویا داشتن برای من معنیش اینه 


    زارتتتتتت بیا بوس کن
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۷
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    جرمم XD همونه انقد باهات فرق دارم

     

    عاو*-*

     

     

    نخیلم اول تو بوش تون

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۹
    bad girl
    فاکککک من فک نمیکردم انقد متفاوت باشیم XD



    بیا جلو بوشت تونم *-*
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۱
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    منم همینطور._.

     

    اومدم جولو *-*

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۲
    bad girl
    *محکم بوسیدن گونه پاستیلش*-*


    حالا نوبت توعه
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۵
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    *گرفتن دو طرف صورت پانی

    *محکم پوس کردن لپش

    حیحی بوشت تلدم*-*

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۷
    bad girl
    حیحی خوف تلدییییی 


    میگم راستی تو برث دی ویش رو خوندی درسته؟ 
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۷
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    *-------*

     

     

    اره خوندم

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۹
    bad girl
    قشنگه بنظرت؟!
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۲
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    بنظر منکه قشننگ بود البته تیکه های اسماتش یوخده زیاد بید واس همین زیاد خوشم نیومد:"

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۳۸
    bad girl
    اسمات زیاد داشت؟! *-*

    میدونی انگار فیکه خ طولانیه درسته؟ 
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۱
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    اره تقریبا..

     

    نه اونقدی طولانی نبود

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۵
    bad girl
    لعنتی فک کنم هشتاد و خورده ای پارت بود 


    فیک HELPLESS رو بخون حتما عاشقش میشیی
  • ☕. Kawaii
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۵
    ☕.  Kawaii

    نمیخواستم خصوصی بیاد ایش-_-

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۶
    bad girl
    خخخ اشکال نداره 


    راستی تو چه کاپلی بیشتر دوس داری؟!
  • ☕. Kawaii
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۶
    ☕.  Kawaii

    اره حوصلم سر میره کامنت میخونم..خودم که اکامنت ندارم مالا تو رو میخونم:/

     

    *-*کجاست؟من میخاهمش

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۹:۰۷
    bad girl
    ایگووو منم گاهی اینکارو میکنم وقتی حوصله ندارم T_T 


    تو چیز بود اسمش واتپد بود فک کنم 
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۶
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    برا منکه معمولی بود:>

     

    اوو باشد

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۹:۰۸
    bad girl
    منم ک اسمات خون اعظمم 
  • ☕. Kawaii
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۷
    ☕.  Kawaii

    عممم..کوکمین *-*البته ویکوک هم میخونم ولی کوکمین رو بیشتر دوس دارم *-*

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۹:۰۸
    bad girl
    من کوکوی بیشتر بعدش کوکمین و تریسام مکنه لاین مدیونی فک کنی منحرفم*-*
  • ☕. Kawaii
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۵
    ☕.  Kawaii

    واتپدددد اوکییی *-*

    اوما من واقعا به تو رفتم 🚬😐بسی منحرف 

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۶
    bad girl
    *-*

    خخخ شک داشتی؟! تو عین خودمی فقط من انحرافمو کمتر نشون میدم 

    کیانایی چرا کاوایی لقبته؟!
  • ☕. Kawaii
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۸
    ☕.  Kawaii

    انحراف جرررر😂🚬

     

    چون کاواییم یونو؟*-*

     

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۱
    bad girl
    جررررر 😂🚬

     


    ایگووو کاوایی من بپر بغلم بگیرمت*-*

  • ☕. Kawaii
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۳
    ☕.  Kawaii

    پریدن بغلللتتتتت *-*

    راستی یه چیزی بگم؟ این گل ها نمیزارن نوشته ها رو درست ببینم 

    اذیت میکنه یکم:"گفتم بگم بهت

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۶
    bad girl
    محکمممممممم گرفتنت*-*

    عه خوب شد گفتی عوضش میکنم حالا 


    راستی کیانایی بیشتر شبیه منی یا ددی نیمات؟! *-*
  • ☕. Kawaii
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۸
    ☕.  Kawaii

    بله بله *-*♡

     

     

    معلومعهههه تووو *-*

  • bad girl
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۹:۳۱
    bad girl
    ایگووو تو مال خوده خودمییییی *-*
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۵ شهریور ۰۰، ۲۱:۵۶
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    بالاخره یه نقطه مشترکککککک:")

    منم مرگو دوست دارم یا یه همچین چیزِ:"

  • bad girl
    ۵ شهریور ۰۰، ۲۱:۵۷
    bad girl
    بینگووو بالاخرهههه ی چیز مشترک یافتیم*-*
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۵ شهریور ۰۰، ۲۱:۵۷
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    باورم نمیشهTT

     

     

    +یه سوال الان این چالشه تموم شد؟

  • bad girl
    ۵ شهریور ۰۰، ۲۱:۵۸
    bad girl
    منم همینطور T_T 


    اره دیگه تمام گشت اخیش
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۵ شهریور ۰۰، ۲۱:۵۹
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    هیققTT

     

    +اوکی من از فردا شروعش میکنم:")

  • bad girl
    ۵ شهریور ۰۰، ۲۱:۵۹
    bad girl
    عه چ عجببببب میخوای چالش بشرکتی
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۵ شهریور ۰۰، ۲۲:۰۲
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    XD

    چالشای سی روزه خیلی طولانین حوصلم نمیگیره ..میخوام 5 تا 5 تا برم جلو XD

  • bad girl
    ۵ شهریور ۰۰، ۲۲:۰۲
    bad girl
    به خودم رفتی تو این یه مورد XD من یبار نه تا نه تا رفتم
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۵ شهریور ۰۰، ۲۲:۰۴
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    من چالش سی روز با ایدلتو همرو با هم گزاشتمXD

  • bad girl
    ۵ شهریور ۰۰، ۲۲:۰۶
    bad girl
    جررر من اونو هنو نزاشتم XD خستم بود عکس اپلود کنم XD
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۵ شهریور ۰۰، ۲۲:۱۲
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    گشادیم گشاااادXD

  • bad girl
    ۵ شهریور ۰۰، ۲۲:۱۴
    bad girl
    گشاد چ عرض کنم XD
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۵ شهریور ۰۰، ۲۲:۱۵
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    فرزندم تو کلاس چندم میری:"

  • bad girl
    ۵ شهریور ۰۰، ۲۲:۱۸
    bad girl
    میرم یازدهم چرا؟!
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)
    ۵ شهریور ۰۰، ۲۲:۱۸
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. (میچانک😂😐)

    اع دوسال ازم بزگتری:>

  • bad girl
    ۵ شهریور ۰۰، ۲۲:۲۰
    bad girl
    اوهومم 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7