Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl شنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰ ق.ظ

تولدت مبارک مینهی کیوتم :)

یه دختر همه چیز تموم 

کسی که نه تو شادی نه غم هیچوقت ولت نمیکنه 

مهربون و خوش قلب 

قوی و بخشنده 

کسی ک تقریبا یکساله همو میشناسیم و هیچوقت نشد ناراحتم کنه 

ما زمان بدی اشنا شدیم اما 

اون همیشه مینهی کیوت من بود 

کسی که تو بدترین روزای عمرم باهاش اشنا شدم 

اما از همون اول مهرش به دلم نشست 

و حتی به لطفش با نونا اشنا شدم 

اشناییمون مال وب قبلیمه و روزایی بود که حال بابام بد بود 

همیشه پیشم بودیو و روحیه بهم میدادی 

فوق العاده هم با استعداد بودی و هستی 

بعدش زمان گذشت و من اومدم اینجا بیشتر اشنا شدم باهات 

یادمه بیست و نه تا بچه داشتم دنبال شماره سی بودم تو بچم شدی 

و حتی یادمه یبار باهات قهر کرده بودم_-_ 

مدیونی فک کنی زیاد لوس بودما 

زمان میگذره و میگذره اما منو تو هنوز همونیم 

من پرنسسم توعم مینهی کیوت نکبت منی *-*

بینهایتتتتتتتتت دوست دارمممممم در حد مرگ یونو؟!

و بینهایتتتتتتتتت برام باارزشی اگین یونو؟!

خوشحالم که به دنیا اومدی و دارمت 

و قولمو دوباره تکرار میکنم 

وقتی درسم تو دبیرستان تموم شد و وارد دانشگاه شدم یعنی دوسال بعد میام پیشت اصلا میارمت پیش خودم 

نمیزارم دیگه کسی اذیتت کنه خودم پیشتم

امیدوارم به ارزوهای قشنگت برسی نکبتم*-*

بازم بگم ببخشیدا تو تبریک تولد انقدر افتضاحم هانی T_T 

کادوتم میام وبم میدم بهت امیدوارم خوشت بیاد*-*

 

 

پ.ن:امیدوارم اولین نفر تبریک گفته باشم با اینکه بعید میدونمT_T

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7