Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۰۲ ب.ظ

چالش هیچکس جوابش نده

 

 1 _ الان دوست داری کجا باشی؟ 

 

عام شیراز 

 

 

2-دلت واسه رفقات تنگ شده؟ کدومشون ؟

نه اصلا 

 

3-اهنگ موردعلاقت؟

 

can you hold me?!

 

4-بزرگترین دروغ زندگیتو به کی گفتی ؟

 

به بابام گفتم 

 

5-حاظری خدا 10 سال از عمرتو بگیره بده مامانت ؟ دلیل 

 

ناح...چون زنده نیست 

 

 

6-اسم ینفر که ازش خوشت نمیاد ؟

 

من از خیلیا خوشم نمیاد 

 

 

7-از چی من بدت میاد ؟

 

هیچیت 

 

8-اگه قرار باشه واسه رفیقت کادو بخری چی میخری؟

راستش دوستی ندارم ک بخوام چیزی بخرم براش 

 

9-تاحالا به کسی اسیب زدی؟ دلیلشم بوگو *-*

اره یبار تو خیابون دعوا کردم دلیلشم خب بخاطر اینکه سوال بیجا پرسیده شده بود 

10- اگربخای بری بیرون با کدوم یکی از اعضای بیان بیرون میری؟( فقط یه نفر )


بااا نمیدونم زیادن کسایی ک دوس دارم باشون برم بیرون 
 

 

منبع

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7