Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۴۲ ب.ظ

چالش خر تو خر

1_ دوس داری چیکار کنی با کسی که خیلی دوسش داری؟ :]

 

خب اگه اونزمان تونستم با مشکل بغل کردن کنار بیام بغلش میکنم چون اوج احساسمه اگرم نه که حرف میزنیم 

 

 

2_ اگه قرار باشه یه شب بری بیرون کجا رو ترجیح میدی؟ و با چه کسی؟!

 

با یکی شایدم تنهایی میرم نصفه شب پارک ازادی 

 

 

3_ امم.. اگه یه روز یهویی یکی که خیلی وقته ندیدیش و خیلی دوسش داریو ببینی چیکار میکنی؟؟

 

خب اگه مهم بود زودتر میدیدمش نه؟ سو کاری نمیکنم 

 

 

4_انیمه یا سریال مورد علاقت؟

 

انیمه نارنجی 

سریال خیلییی دیدم نمیشه انتخاب کرد 

 

5_تو بیکاری چیکار میکنی؟!

 

نقاشیای تکمیل نشدمو تکمیل میکنم یا تدریس میکنم بعضی درسارو 

 

6_ چجوری با فندوم اصلیت آشنا شدی؟!

 

با اهنگ عای نید یو اتفاقی اشنا شدم 

 

7_ کیه که تو بیان خیلی دوسش داری؟ :} ( اسم 5 نفرو میت بنویسی)

عاه زیادن خب اما میگم حالا 

نیما,پونیو,فاطی نونا,آنیما,مینهی,الی,عارفه,کیانا,سیسو  و ادامه داره زیادن 

 

8_ یه جا که دوس داری سفر کنی.. و اولین کاری که بعد از سفرت انجام میدی چیه؟

نمیدونم زیاد به این چیزا فک نمیکنم اما دوس دارم یبار برم کره دوس دارم غذاهاشونو بخورم

 

9_ منو توصیف کن :>

کیوت,ناناز,گوگول مگولی 

 

10_ نم یه سوال از خودم بپرس :|

سوالی ندارم

ᴛᴀʀᴀɴᴇʜ :) جوجوی اوما یویی *-* رزی پرنسس بیانه یون ..
Last Comments :
کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
  • ᴛᴀʀᴀɴᴇʜ :) جوجوی اوما یویی *-* رزی پرنسس بیانه یون ..
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۲۲:۵۸
    ᴛᴀʀᴀɴᴇʜ :) جوجوی اوما یویی *-* رزی پرنسس بیانه یون ..

    ممنون اونیی

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۲۳:۰۴
    bad girl
    خواهش^^
Made By Farhan TempNO.7