Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۰۳:۰۰ ب.ظ

چالش 30 روزه جدید (سبا جاست فور یو😂)

1.ده فکت راجب خودتون بنویسید که تا الان نگفتید 

1.نود و سه درصد درونگرام 

2.یه گلخونه کاکتوس دارم که به فنا رفته 

3.از هرچی ادم پرمدعا,افاده ای,خیانتکار و بچ نفرت دارم

4.قیافمو خیلی زیاد تغییر دادم البته بحث عمل و اینا نیست

5.از دوره ی دبستانم زیاد خوشم نمیاد 

6.از ادمای برونگرا,احساسی و رویاپرداز خوشم میاد 

7.تا الان نشده صادقانه بخوام حسمو به زبون بیارم چه خوشحالی چه ناراحتی 

8.از چیپس,نوشابه,پفک,مایونز خیلییییییی بدم میاد تقریبا شیش سالی هست ترکشون کردم 

9.برخلاف بقیه تنهایی رو دوس دارم 

10.از نصیحت شدن خیلی زیاد بدم میاد مخصوصا این جمله ک همه درد دارن چون تو نمیدونی درست درد طرف مقابلت چیه (اشتباه نکنید تو بیان از کسی ناراحت نشدم تو این مورد )

 

 

2.بند ها,برنامه های تلویزیونی,بازی های ویدیویی,کتابها و فیلمهای مورد علاقتون 

 

بند ها:واناوان,بتس,اکسو,ب پ,توایس,ایتزی,اسکیز و یه عالمه بند دیگه 

برنامه تلویزیونی:مستر شف,غذاهای خیابانی,اشپزی در طبیعت چین 

بازی ویدیویی :ساب وی 

کتاب:دزیره 

فیلم:اونجرز 

 

3.وبلاگ های مورد علاقتون 

 

انیثینگ جدن 

 

 

4.کنسرت هایی که رفتید.

 

من سه بار رفتم کنسرت یبار محسن یگانه,یکیش زانیار خسروی اخریشم میثم ابراهیمی همشم شیراز بودم ک رفتم 

 

5.راجب زندگی روتینتون بنویسید 

 

چیز خاصی نیست معمولا بین هفت تا هشت بیدار میشم بعدش چیزی نمیخورم تا ظهر و تنهام و بیشتر اوقات طبقه ی چهارم میمونم ظهر نهار نون باشه نمیخورم برنج باشه چند قاشق بعدش تلویزیون میبینم تا عصر و دوباره تنها میشم تا شب دوازده به بعد 

 

 

6.لیست شش چیزی که باید انجام بدید 

 

باید روانشناس شم 

باید مستقل زندگی کنم 

باید ازین شهر برم 

باید مهربون باشم 

باید بینیمو عمل کنم 

باید یاد بگیرم گاهی حرف زدن بهتر از عمل کردنه 

 

7.مکان هایی که میخواید ببینید 

 

جدن جایه خاصی نیست 

 

8.پنج چیز که بقیه دارند و شما ندارید و ارزوی داشتنش رو دارید 

 

ام خیلی چیزا نمیخوام راجبش بگم 

 

 

9چیزی که شما تمایل دارید راجب خودتون تغییرش بدید 

 

باید کینه ای بودنمو کمتر کنم 

 

 

10.از هفت سالگی تا الانتون رو توضیح بدید.

 

چیزی واسه ی گفتن نیس 

 

11.چه مریضی هایی دارید.

من چیز چندان خاصی ندارم اما یکیش لوزه ی سومه ک عمل میخواد اما چیز خاصی نیس فقط نباید مریض شم چون نفسم میگیره بشدت 

یکیشم فقط ویتامین D هست که باید بین سی تا صد باشه مال من نه هستش 

یکیشم بیماری جسمی نیست و چیز عادی شده خیلیا دارنش 

 

 

12.چه چیزهایی راجب ایندتون شما رو نگران میکنه؟!

 

خیلی چیزا منو نگران میکنه یکیش کنکور کوفتیه 

بعدیش اینه ک نمیتونم حدس بزنم چی قراره بشه 

و کلی چیز دیگه 

 

13.ایا دوست دارید مادر/پدر بشید ؟! چرا؟!

اصلا و ابدا چنین چیزی نمیخوام من نمیخوام مثه اونا بشم حتی دوس ندارم یه بچه ی بیگناهو اذیت کنم بنابرین اخرین چیزی ک میخوام مادر شدنه از طرفی من لایقش نیستم و خیلی کارا رو نمیتونم انجام بدم برا ی بچه ی بدبخت نمیخوام بعدا با بدی ازم یاد کنه 

 

14.کسی /کسانی که تو زندگیتون نفرت دارید ازشون؟!

 

آنیتا,مادربزرگ پدریم و یکی که مرده 

15.هفته ی شما چطور گذشت؟!

 

نه خوب نه بد اولش زیاد جالب نبود حقیقتا اما بعدش قرار بر این شد جمعه بریم شیراز و منم دلتنگ اونجا بودم ولی دلیل شیراز رفتنمون اذیتم میکنه جدن 

 

 

16.مادر و پدرتون چند سالشونه؟!و به کدوم یکی شباهت دارید از لحاظ چهره  و اخلاق ؟!

 

بابام ماه پیش 46 ساله شد مامانمم که یکساله مرده اما دی ماه میشه 37_38 سالش سنش دقیق یادم نیس 

 

چهره زیاد شباهتی بهشون ندارم اما بیشتر شبیه بابامم اگه دقیق بگم 

 

از لحاظ اخلاقم که اوج شباهتم با بابامه اونم توی باهوش بودنه وگرنه من یه درونگرای منطقی و واقع بینم اونا هردوشون نسبتا برونگرا و احساسین متاسفانه 

ولی نکته ای راجب بابام بوده و من ارزو داشتم شبیهش باشم مهربونی بیش از حد و بخشندگیشه من هیچوقت مهربون یا بخشنده نبودم برعکس خیلیم کینه ای بودم 

 

 

این قسمت از چالش بخش خودشناسی هست با صداقت تمام جواب بدید 

 

17.ایا ادم پرتوقعی هستید یا کم توقع ؟!

 

بسیاااار کم توقع تعریف از خود نباشه اما من از کسی توقعی ندارم چون بهرحال همه ادمن

 

18.ایا از زندگیتون و والدینتون راضی هستید؟!

 

زندگی ک خب حرفش نزدنیه اما والدین اگه منظور پدره ک اره میشه گفت راضیم 

 

19.ایا فردی مهربون هستید یا سنگدل؟!

 

متنفرم ک اینو بگم اما مهربونم و به تازگی پی بردم بهش اما از جمله افرادیم ک نشونش نمیدم زیاد بیشتر زیرزیرکی محبت میکنم 

 

20.ایا فردی احساساتی  هستید یا منطقی؟!

 

صددرصد منطقی 

 

21.ایا فرد بخشنده ای هستید یا کینه ای؟!

 

خیلیییی کینه ای 

 

22.ایا اهل ولخرجی هستید یا نه؟!

 

به هیچ وجه با اینکه درواقع پول مال خودمه و هرماه پول نسبتا خوبی دارم اما من ولخرج نیستم جایی ک لازمه فقط خرج میکنم بقیش کادو بهم میدن 

 

23.ایا تا الان شده کسی رو نبخشیده باشید و بعدش از کارتون پشیمون شده باشید یا برعکس؟؟

 

 

نه کسی لایق بخشش نبوده و منم نبخشیدم حتی منم اشتباه کنم خواستار بخشش نیستم 

 

 

24.تو دوران دبستان,راهنمایی و دبیرستان بین دانش اموز ها یا دوستاتون و معلماتون چجور فردی بودید؟!بصورت جداگونه بگید 

 

خب برای اولین بار جواب میدم 

دبستان درسم زیاد خوب نبود علاقه ای نداشتم ب درس خوندن وقتی تقریبا هفت سالم بود اومدیم ماهشهر و منم رفتم دبستان فک میکردم قراره کلی دوست پیدا کنم اما دقیقا برعکس شد من نسبت ب بقیه عقب بودم همه خوشگل و خوش صدا با اعتماد بنفس اما من نقطه ی مخالفشون بودم ی دختر با اعتماد بنفس پایین و قیافه نچندان خوب و گند ترین قسمت من لکنت زبون داشتم لهجمم با اونا متفاوت بود 

ازارا شرو شد جسمی نبود چندان بیشتر حرفاشون اذیتم میکرد تا اینکه خب بابام فهمید اما ازش خواستم کاری نکنه چون بیشتر ادامه میدادن 

گذشت و گذشت من تغییر کردم دیگع اثری ازون بچه نموند سال اخر کلی خوندم تا بالاخره رفتم نمونه دولتی برای فرار از همه چیز به درس خوندن پناه بردم بهرحال مشکلات زیاد بودن هم تو خونه هم مدرسه هم یسری چیزای دیگه 

درسم عالی بود با ادب بودم و کارامو با نظم انجام میدادم ولی یچیز کم بود روحیم بد بود اون سال دوتا رابطه رو برای همیشه تموم کردم و بعدش سال هشتم ک من یسال دیرتر خوندم رفتم ی مدرسه ی دیگه اما اونجا مدرسه عادی با دبیرای نمونه دولتی بود و توش مساعل مزخرفی ک ازشون فراریم مثه قلدری برا بقیه زیاد بود برا من قلدری نمیکردن درواقع نمیتونستن اما نمیتونستم تحمل کنم بقیه رو با حرفاشون اذیت کنن احتمالا این بزرگترین نقطه ضعفمه از بقیه دفاع میکردم با زور و اینجور چیزا نه با حرف دفاع میکردم نمیخواستم مثه من باشن

بازم بین دبیرا محبوب بودم متاسفانه توی مدرسه هم خیلیا میشناختنم حتی مراقب امتحانای پایه های کمتر خودم بودم گاهیم برگه تصحیح میکردم یا نمره میزدم تو دفتر و کلی کار دیگرو من میکردم

و الان ک مدرسه شاهدم و دوباره کسایی ک دبستان همکلاس بودیمو دیدم و همچنان سکوت کردم اونا توقع بخشش داشتن اما نه میخوام نه میتونم ببخشم

 بقول یکی میگه تا وقتی سکوت کنی ازارا ادامه پیدا میکنن منم ادم ارومیم هیچوقت نشد راجب مساعل خودم با کسی حرف بزنم یا حتی صدامو بلند کنم 

و اینا دلیل تنفرم از رابطه ی دوستیه 

 

25.ایا فرد پر شور و هیجانی هستید یا خسته و کسل کننده؟!

 

خیلیییی خسته و کسل کننده 

 

26.ایا فرد شاد و خنده رویی هستید یا غمگین و افسرده؟!

 

گزینه ی دو 

 

 

27.ایا فرد ریلکسی هستید یا مضطرب و استرسی؟!

 

ظاهرا ریلکس باطنا بشدت استرسی حتی سر مساعل کوچیک 

 

 

28.ایا فرد مستقلی هستید یا وابسته به خانواده اید؟!و ایا ادم منظمی و مرتبی هستید یا فردی شلخته؟!

 

مستقلم بیشتر 

 

منظم و مرتبم البته اتاقم اینجوری نیس زیاد 

 

29.توی خانواده و دوستاتون گه لقب هایی بهتون میدن؟!اونا رو بگید و بگید که هرکدوم مال چه کسیه ؟

 

 

خیلی زیادن 

بابام گاهی میگه پشمک طلایی گاهیم میگه دلبر مو مشکی 

داییم میگه یا عشق دایی یا پاناکوتا نارگیلی 

مادربزرگ مادریم میگه عروسک 

دیگه یکیم میگه اوژنی 

بقیش زیادن 

 

 

30.شغل اینده ی مورد نظر شما چیه؟ و هدفتون و دلیلتون از انتخابش چیه ؟! ایا در اون موفق میشید و خانوادتون با انتخابش موافق هستند؟!

 

روانشناسی/روانپزشکی 

چونکه میخوام کسی به حد من نرسه البته دلایلم مختلفه 

قطعا موفق میشم کسی مثه من لیاقتشو نداره 

درواقع بابام مخالفه بشدت دوس داره دندونپزشک یا جراح قلب بشم اما این تنها چیزیه ک میخوام تو زندگیم 

 

 

امیدوارم ازین چالش لذت برده باشید و به درجه بالا تری از خودشناسی رسیده باشید و خودتون رو دوست داشته باشید

 

ج:تنکیو حقیقتا چالش خوبی بود درسته ب گذشته رفتم اما یاد اور خیلی چیزا برام بود 

Æ KATRIN 😎سرمایه گذار و پولدار اعظم بیان💰💶💲 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. .. • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  ویکی شوخرمهD: جعفری کفاش@-@👡 • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  ویکی شوخرمهD: جعفری کفاش@-@👡 Arefeh 🍓🌈 • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  ویکی شوخرمهD: جعفری کفاش@-@👡 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. .. • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  ویکی شوخرمهD: جعفری کفاش@-@👡 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. .. Arefeh 🍓🌈 • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  ویکی شوخرمهD: جعفری کفاش@-@👡 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. .. • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  ویکی شوخرمهD: جعفری کفاش@-@👡 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. .. 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. .. 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. .. 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. .. 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. .. 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. .. Æ KATRIN 😎سرمایه گذار و پولدار اعظم بیان💰💶💲 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. .. 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. .. 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. .. 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. .. 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. .. 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. .. suzan  viktor suzan  viktor Arefeh 🍓🌈 Arefeh 🍓🌈 Arefeh 🍓🌈
Last Comments :
۳۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Æ KATRIN 😎سرمایه گذار و پولدار اعظم بیان💰💶💲
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۱۸
    Æ KATRIN 😎سرمایه گذار و پولدار اعظم بیان💰💶💲

    کیپاپری / فن کدوم گروه ها یا سولیستها ؟

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۰
    bad girl
    یس مولتی فنم حقیقتا 

    فن بی تی اس,اسپا,اسکیز,اکسو,واناوان,بلک پینک,گات سون,اورگلو,مامامو,مومولند,شاینی,تی اکس تی,دریم کچر,دبویز,استرو,اینفینیت و یه عالمه بند دیگه 

    سولوییست آیو و سو این گوک 
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۱۸
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..

    اخجون چالش جدیدXD

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۰
    bad girl
    اره به عشق تو فقط شرکت میکنمXD 😂
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • ویکی شوخرمهD: جعفری کفاش@-@👡
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۰
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  ویکی شوخرمهD: جعفری کفاش@-@👡

    چالشش قشنگههه میرمشش

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۱
    bad girl
    یسسس توعم انجامش بده 

    جیوول خوبی؟!
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • ویکی شوخرمهD: جعفری کفاش@-@👡
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۱
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  ویکی شوخرمهD: جعفری کفاش@-@👡

    اره بهترم..

     

    تو خوبی؟

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۳
    bad girl
    مطمئن ؟!


    اره عزیزم 
  • Arefeh 🍓🌈
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۲
    Arefeh 🍓🌈

    باحالههه اما من گشادمممم تو تموم کردی شاید بعد برم😹

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۳
    bad girl
    اره لاو باید بری فهمیدی؟!😂
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • ویکی شوخرمهD: جعفری کفاش@-@👡
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۴
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  ویکی شوخرمهD: جعفری کفاش@-@👡

    یس یس بهترم:>

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۴
    bad girl
    امیدوارم همینطور باشه فرزندم 


    راستی اخر نسبتمون چی بود؟!😂
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۴
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..

    جوون بابا😂

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۵
    bad girl
    بیا با بغل کردنم تشکر کن فرزندم😂
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • ویکی شوخرمهD: جعفری کفاش@-@👡
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۵
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  ویکی شوخرمهD: جعفری کفاش@-@👡

    واییییی اومابزرگم شدی فک کنم😂😂😂😂😂💔

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۷
    bad girl
    وایییی الان خواهرت شدم تازه فهمیدم بچه ی ریتام😂
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۵
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..

    *بغل کردن

    تشکرات😂😂

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۸
    bad girl
    *در اغوش گرفتن 

    خواهشیات 😂

    چخبرا؟!
  • Arefeh 🍓🌈
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۹
    Arefeh 🍓🌈

    باش میرم😹 تو تموم کن تو یه روز برم همه شو😹

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۳۰
    bad girl
    فاک گشاد لعنتی 😂

    منم اوجش یه هفته ای تموم میشم😂
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • ویکی شوخرمهD: جعفری کفاش@-@👡
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۹
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  ویکی شوخرمهD: جعفری کفاش@-@👡

    جرررررررررررمممم ابجی😂😂😂😂

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۳۰
    bad girl
    جانم خواهر😂
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۳۰
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..

    *نازی نازی😂😂😂

     

     

    خبر که هیچی سه تا فصل ریاضیمو بستم کامل مخم بگا رفت😂

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۳۱
    bad girl
    *نازی نازی گل پیازی گل باقالی 😂



    زارتتت خشته نباشی😂
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • ویکی شوخرمهD: جعفری کفاش@-@👡
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۳۱
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  ویکی شوخرمهD: جعفری کفاش@-@👡

    ناموصاااا نسبتای فراوونی داریممم😂😂💔

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۳۲
    bad girl
    از فراوون گذشتن لعنتی 😂
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۳۲
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..

    گل باقالی خودت😂😂 گل زشت😂

     

    سلامت باشی 😂

    ت چخبر؟

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۳۳
    bad girl
    شات اپ به من بگی گل شتکت میکنم😂

    منم هیچ دارم فیک میخونم از کمبود کاپل دارم نامکوک میخونم باورت میشه؟!😂
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۳۵
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..

    گللللللللللللل😂😂

     

    نامکوک دوست دارم😂😂

    ویهوپTT 😂

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۳۷
    bad girl
    درد مرض زهر انار😂


    فاکککک من جاست کوکوی,لیتل کوکمین,تریسام سپمین یا کوکمینوی دوس دارم اما الان به قحطی خورده بودم😂
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۳۹
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..

    من زهر پرتقال دوست داشتم ولی تو زهر انار😂😂

     

    من هرچی دستم بیاد میخونم فق اسمات نباشه😂

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۴۸
    bad girl
    نه لاو من پرتغال نمیدوستم جاست بلوبری 😂


    اتفاقا من اسمات نباشه نمیخونم 😂
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۴۹
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..

    تصحیح میکنم

    من زهر البالو دوست داشتم ولی تو زهر بلوبری رو به من ترجیح دادی😂😂

     

    *وی برای بار میلیاردیوم به این نتیجه میرسه ما دوتا قطب مخالفیم😂

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۵۱
    bad girl
    اره من بلوبری رو به ترجیح دادم خواهر 😂

    دقیقا همینطوره نمد چرا انقد قطب مخالفیم 😂
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۵۲
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..

    خیلی نکبتی 😂 کات فور اور😂

     

    چون شخصیتامون قطب مخالفن😂 سوالی بود درخدمتم😂

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۵۶
    bad girl
    نهههه کات نکنننن😂

    اصن قانع شدن لعنتی 😂
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۵:۵۹
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..

    دیگه کاتیدم برو با زهر بلوبری جونت😂

     

    من سلطان قانع کردنم😂

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۶:۱۰
    bad girl
    بلوبری بیا در اغوشم😂

    اونکه صدالبته برمنکرش لعنت😂
  • Æ KATRIN 😎سرمایه گذار و پولدار اعظم بیان💰💶💲
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۶:۱۳
    Æ KATRIN 😎سرمایه گذار و پولدار اعظم بیان💰💶💲

    دریم کچر چی ؟

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۶:۱۴
    bad girl
    اره فنشم
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۶:۱۴
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..

    قهرممم=-=😂

     

    😂😂

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۶:۱۵
    bad girl
    نه ببین من اهل ناز کشیدن نیستما😂
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۶:۱۷
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..

    گلبم شیکست از اینهمه محبتت._.😂

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۶:۱۸
    bad girl
    ایگووو بزا  بشکنه 😂
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۶:۱۸
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..

    یا یا حیلی بدجنسیااا😂

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۶:۲۰
    bad girl
    خو چه کنم من یکی از دلایل  نرفتنم تو دوستی همینه😂
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۶:۲۳
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..

    😂😂 حیف دوست دارم وگرنه بلاک بودی تا اخر عمر😂

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۶:۲۳
    bad girl
    یاااا چرا اخه😂
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۶:۲۴
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..

    چون خیلی نکبتی😂

    بدجنسی😂

    تازه هارتمم شکوندی😂

    اینا دلیلای کمیه؟😂

  • bad girl
    ۱۴ شهریور ۰۰، ۱۶:۲۵
    bad girl
    اره والا خیلیم کمه😂
  • 𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..
    ۱۶ شهریور ۰۰، ۱۴:۲۸
    𝓴.𝓱𝓪𝓷𝓸𝓵.. ..

    ویتامین دیت پوکید._.

  • bad girl
    ۱۶ شهریور ۰۰، ۱۴:۳۳
    bad girl
    نابوده واقعا
  • suzan viktor
    ۱۶ شهریور ۰۰، ۱۶:۴۹
    suzan  viktor

    سلام خوفی ؟ 
    میگم میشه دو تا لطف بهم بکنی ؟ 
    میشه بگی چجوری موزیک وب گذاشتی ؟ 
     واینکه میشه بفالویی منم فالودیدم :) 

  • bad girl
    ۱۶ شهریور ۰۰، ۱۶:۵۲
    bad girl
    سلام متشکرم شما خوبی؟!

    البته میشنوم 

    حقیقتا من هیچی حالیم نیست از قالب کسی اینارو اوکی کرده ^^

    البته الان فالو میکنم
  • suzan viktor
    ۱۶ شهریور ۰۰، ۱۷:۰۱
    suzan  viktor

    مرسی :)) 
    منم خوفم 

  • bad girl
    ۱۶ شهریور ۰۰، ۱۷:۰۳
    bad girl
    شکر:)
  • Arefeh 🍓🌈
    ۲۱ شهریور ۰۰، ۱۵:۰۸
    Arefeh 🍓🌈

    میرمششش ولی الان حال ندارم 😂😂

  • bad girl
    ۲۱ شهریور ۰۰، ۱۵:۰۸
    bad girl
    فاک یو انقد گشاد نباششش عاریXD
  • Arefeh 🍓🌈
    ۲۱ شهریور ۰۰، ۱۵:۱۶
    Arefeh 🍓🌈

    دست خودم نیسس 

  • bad girl
    ۲۱ شهریور ۰۰، ۱۵:۱۹
    bad girl
    ایگوو اما سه روز وقت داری شرکت کنی
  • Arefeh 🍓🌈
    ۲۱ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۶
    Arefeh 🍓🌈

    باششش💜💜

  • bad girl
    ۲۱ شهریور ۰۰، ۱۵:۲۶
    bad girl
    خوبههه^^
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7