Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
۲۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • مح یه ماهی قزل الام•~•
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۶:۵۴
    مح یه ماهی قزل الام•~•

    یک سوال چجوری باید پیدا کنم برا خودمو اوما😐

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۶:۵۷
    bad girl
    اینجا عزیزم 
  • Miray 🐰엄
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۶:۵۵
    Miray  🐰엄

    چطوری پیداش کردی؟

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۶:۵۸
    bad girl
    اینجا
  • :|Im not cute
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۰۰
    :|Im not cute

    عر مث خودت جذابه

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۰۲
    bad girl
    مرسی آنیمایی *-*

    راستی پروفت کیه؟!
  • :|Im not cute
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۰۳
    :|Im not cute

    *-*

    خودمم با ادیت شبیه ژاپنیا شدم جر:|

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۰۴
    bad girl
    جرر ادیت کردنت خوبه نه؟ 
  • :|Im not cute
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۰۵
    :|Im not cute

    یس بلدم چهره دست کاری کنم:| الان قیافه ایده الم اینه..|:

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۰۶
    bad girl
    خودت خوشگلتری بنظرم چشمات خ قشنگه موهاتم ک نانازه 
  • :|Im not cute
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۰۷
    :|Im not cute

    چشمامو دوس ندارم..دوس داشتم یه کم کوچیکتر و گربه ای باشن

    این عکسه مال خیلی وقت پیشه شاید ۳ سال پیش ک موهام کوناه بود

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۰۹
    bad girl
    اتفاقا همین ک چشمات بزرگه خیلی بهتره بصورتت میاد عزیزم کیوت و خوشگلی

    هوم ک اینطور من هیچوقت موهامو کوتاه نکردم تا شونه اوجش تا پایین کمر کوتاه کردم 
  • :|Im not cute
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۱۰
    :|Im not cute

    چشمات خوشگل میبینه..مرسی:") تو خوشگلتری*-*

    من تنوع دوس دارم :^

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۱۴
    bad girl
    نبابا کیوتیه آجی*-*

    من برا تنوع معمولا رنگ میکنم موهامو اما تا چهار پنج سال قبل همش چتری بودن
  • :|Im not cute
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۱۶
    :|Im not cute

    هستی جذاب آجی*-*

    من فقط یه بار رنگ کردم ک موهام به فاک رف..موهام خیلی حساس و لطیفن هرچیزی بشون نمیسازه:|

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۱۸
    bad girl
    *-*

    منم اینجوره موهام هم میریزه هم صدتا بدبختی باشون دارم اما عار نمیگیرتم از طرفی موقع ارایشگاه رفتن واسه عروسیا بیچارم واقعا 
  • Miray 🐰엄
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۱۹
    Miray  🐰엄

    تنکس:)♡

    تصوراتم خراب شد:|💔

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۲۰
    bad girl
     خواهش :) 

    خوبه ک عاشق زحلممم*-*
  • :|Im not cute
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۱۹
    :|Im not cute

    وای چ دلی داری جر

    من اوج دست کاریم اینه ک مدل موهامو عوض کنم:|

    کلا اهل رسیدن به چهرم نیستم..خوشم از زرق و برق نمیاد :" 

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۲۲
    bad girl
    جر من وقتی تنهام هربار ی بلایی سرشون میارم از هفتم تا الان تقریبا ماهی یا دوماهی یبار رنگ میزنم 

    من اگه حال داشته باشم میرسم مثلا ماسک میزنم یا ارایش میکنم عاشق ارایش کردنم*-*
  • Miray 🐰엄
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۲۲
    Miray  🐰엄

    هیقققققTT

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۲۳
    bad girl
    بیا در اغوشم گریه نکنT_T
  • :|Im not cute
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۲۳
    :|Im not cute

    یاا ولی من اصلا اینجوری نیستم

    ارایش هم دوس ندارم

    سادگی رو ترجیح میدم

    کلا چیزای کلاسیک هم دوس دارم معمولا

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۲۵
    bad girl
    من کلاسیک دوس ندارم مثلا اهنگای قدیمی خیلییی کم گوش میدم 

    آرایش زندگیمه مخصوصا ارایش چشم و لب رژ قرمز و ریمل و خط چشم*-*
  • Miray 🐰엄
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۲۴
    Miray  🐰엄

    *امدم و یه بوس به لپ هایت میدهم

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۲۶
    bad girl
    *گرفتنت و بوسیدم موهایت*-*
  • :|Im not cute
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۲۷
    :|Im not cute

    نه منطورم اهنگ نبود..توی اینجور چیزا کاملا زرق و برق دوس دارم*-* هرچیزی ک مربوط به هنر باشه هرچقدر شلوعتر باشه بیشتر خوشم میاد*-*

    ولی راجع به چهرم نه اصلا، ادم ساده ای ام :"

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۳۳
    bad girl
    واووو پس هنر و نقاشی دوس داری نه؟  

    من استایلم خیلی سادست اما چهرم نه صدبار تغییرش میدم 
  • Miray 🐰엄
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۲۸
    Miray  🐰엄

    پان پان کوشولوTT

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۳۳
    bad girl
    میرای خردوشیT_T
  • :|Im not cute
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۳۴
    :|Im not cute

    بی نهایت دوس دارم...

    نه من همونم نمیکنم :"

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۳۶
    bad girl
    منم عاشق نقاشیم مخصوصا روی بوم 

    بهرحال هرکسی یجوریه تو اینجوری من اینجورم 

    ازین بمبای انرژی هستی؟!
  • :|Im not cute
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۳۸
    :|Im not cute

    یپ‌‌‌ 

    شما جدابی *-*

    اگه بخوام میتونم باشم.. ولی نیستم :"

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۰
    bad girl
    فدای شما*-*

    اتفاقا انرژی زیاد داریااا 

    و اینکه لاویوسلف پلیززز


  • :|Im not cute
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۲
    :|Im not cute

    *-*

    اره خب..خیلی پر انرژی و خوش خنده میتونمباشم، ولی نیستم...ساکتم خیلی:" البته به خاطر اینه ک خجالتی ام

    ولی اگه توی یه جمع راحت باشم ویروس انرژی تولید میکنم😹

     

     

    ای هیت مایسلف :> ولی باشه*-*

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۵
    bad girl
    منم ناجور خجالتیم منتها بم نمیاد باشم:/

    خخخ نه من کلا خنثی بیدم 


    چرا متنفری؟!
  • :|Im not cute
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۷
    :|Im not cute

    جر

    من گاهی اونقد خجالتی میشم روم نمیشه خرف بزنم..واس همین همه بم میگن خیلی ساکتی:| برونگرای کم حرف دیده بودی؟😹😹

     

    چون خوب نیستم... بیخیال

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۰
    bad girl
    من کلا اهل سکوتم البت من ع بچگی بودم چون کسی دورم نبود خودمم علاقه ای نداشتم  ...نه والا ندیدم


    هرکسی خوبی هایی داره و بدی هایی تو فقط بدیاتو میبینی و این مشکلته
  • :|Im not cute
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۱
    :|Im not cute

    یادمه یه ماه پیش مشاورم گف خوبیا و بدیاتو بنویس واسم

    و من هیچی ننوشتم جز " کینه ای نبودن"

    و بدیام یه لیست بلند بالا داش:|

     

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۲
    bad girl
    این دقیقا چیزیه ک راجبت  بده 

    تو مهربونی 
    خوبی 
    خوش قلبی 
    احساساتی هستی 
    اما نمیبینشیشون 

    و برخلاف تو من ناجور کینه ایم
  • :|Im not cute
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۴
    :|Im not cute

    اتفاقا من مهربون نیستم..نمیدونم شایدم انقد خانوادم بم گفتن یخجال و بی محبتم بهم تلقین شده

    ولی تو واقعیت خیلیا بهم میگن مهربون نیستی چون توی ابراز احساساتم خوب نیستم..ولی تو دلم ادما رو واقعا دوس دارم..همه رو..حتی اونایی ک بم بدی کردن..چون میگم ما انسانیم و لایق دوس داشته شدنیم..چیزی ک هیچوخ کسی دررابطه با من متوجهش نشد")

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۵
    bad girl
    این ک تو ابراز احساسات ناموفق باشی و بی محبت باشی دو چیز کاملا جداست 

    حرفات قشنگه خیلیم زیاد اما یادبگیر این تویی ک تهش بداد خودت میرسی نه من یا هرکس دیگه ای اینده اگه تاریکم باشه روشنش کن 
  • 𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑒 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔 *-* خیاره طناز:|💔
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۸:۳۱
    𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑒 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔 *-* خیاره طناز:|💔

    عمه چرا مال منو مال سال 2001 میاره؟ :/

    من 2001 به دنیا نیمدم:/

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۱
    bad girl
    نمد والا اما ببین باید  فقط ماه و تاریخو بزنی احتیاجی ب زدن دوهزار و  اینا نبید بیشتر مربوط ب ماه و روز تولده
  • 𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑒 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔 *-* خیاره طناز:|💔
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۴
    𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑒 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔 *-* خیاره طناز:|💔

    دیدم فقط ماه و تاریخو داشت

    اخه اینحوری که نمیشه روز تولد من😂

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۱
    bad girl
    چرا میشه تو فک کن میشهXD
  • 𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑒 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔 *-* خیاره طناز:|💔
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۹
    𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑒 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔 *-* خیاره طناز:|💔

    😂😂✨

  • bad girl
    ۲۵ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۰
    bad girl
    XD
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۲۶ شهریور ۰۰، ۰۰:۲۹
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    چه قشنگه :")

    ماله من :">

  • bad girl
    ۲۶ شهریور ۰۰، ۰۰:۳۰
    bad girl
    مرسی:)

    یااا چ خوشگله مال توT_T
  • nooshi ‌ ‌
    ۲۶ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۰
    nooshi ‌ ‌

    برای من خیلی زشته>.<

  • bad girl
    ۲۶ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۶
    bad girl
    یاا مال همه قشنگه نوشیا
  • minnie ‌‌
    ۲۷ شهریور ۰۰، ۱۸:۳۸
    minnie ‌‌

    سلوووم*-*

  • bad girl
    ۲۷ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۱
    bad girl
    وایی سلام مینییی چطوری ؟!
  • minnie ‌‌
    ۲۷ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۱
    minnie ‌‌

    جبخخ خوبمم تو چطوریی

    عامم آشنا شدیم؟

  • bad girl
    ۲۷ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۳
    bad girl
    شکررر خوبمم 

    اره یادت نیست؟!من پان پانم دیگه 
  • minnie ‌‌
    ۲۷ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۴
    minnie ‌‌

    عررررررررررررررررررررررررررر توعییی؟

    میصتتت .. فک کنم مامی بزرگم بودییی؟T_T

  • bad girl
    ۲۷ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۸
    bad girl
    یسسس خودمم 

    ایگووو منممم... اره مادربزرگتم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7