Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰، ۰۲:۳۸ ب.ظ

میشه همه اینو بدین ؟!+ جواباتون

کلیک کن

میشه لطفا اینو بدینش؟!

فرق نداره چی بخواید بگید یا سوالی بپرسید 

فقط شرکت کنید 

 

مدیونید فک کنید حوصلم سر رفته:"

 

اگه بازم جدید باشه ج میدم^^


💜😐

^^


کیپ گووینگ :)

شور ^^


وبت خفنه🔥🤤

تنکس عه لات 


واقعا بی احساسی هزار بار بهت گفتم دوست دارم فکر کردی الکیه یک بارم منو جدی نگرفتی

 

ودف؟!الشفا فرزندم 


هاهاها ایشون کراش اعظم منههههههههههههههههههههههههههههه هقققققق هر کی کویینمو اذیت کنه با ویبراتور بفاکش میدممم ای لاو یو کویینننن

 

عارفههههههه دختر با نظرت ترکوندی لعنتی 

لاو یو توووووو مراقب خودت باش 


من تو بدترین شرایط روحیم باهات اشنا شدم...و شاید این جمله درست نباشه...اما وقتی تو رو شناختم فهمیدم نصف مشکلات من چصنالس:)...پس سعی کردم قوی بشم مثل تو*-* خیلی خوبی بد کویین^~^

 

ایگوو خوشحالم بالاخره به یکی کمک کردم و اینکه نگو چصناله بهرحال هرکسی ظرفیتی داره یکی زیاد یکی کم مشکلات کوچیک اگه جدی گرفته نشن بزرگ میشن مثه الان من سو راحت باش باهام و اینکه خودت قطعا از من بهتری 

 


لاو یوووووو

لاو یو تووو

 


 

لاو یو جد پانته آ :| :)

 

ای خدااا منم دوست دارم ^^

 


عاشقتمممم

 

فداتتتتت ^^


خیلییییی دوست دارم پانیییی واقعااا خیلی خوشحالم که تونستیم بهتر مچ بشیم باهم خیلی ممنونم ازت ک به حرفام گوش دادی و به فکرم بودی خیلیییییی لاویوووو همیشه مراقب خودت باش خب؟! *----*

 

وایی جیوویااا منم خیلی زیاد میدوستمت دخترررر و اره منم خوشحالم بیشتر باهات اشنا شدم و برای به حرفات گوش دادن تشکر نکن خودم خوشحال میشم گوش بدم چشم توعم مراقب باش باشه؟!

 


خیلی دوستت دارم آجی:")

 

منم خ همینطور آنیمای مهربون:)

 


بیمعرفتی دیگه یکی که زودی فراموش میکنه که یکی هم بوده ولی با این حال بازم دوست دارم خوب و شاد زندگی کن پان پان بیمعرفت:)

 

من فراموش نمیکنم قسم میخورم اما نمیتونم همیشه هم باشم منم ادمم حق دارم نتونم به سیصد نفر همزمان سر بزنم 

اگع میتونی بیا خ حرف بزنیم چون میدونم کیستی 

 


اونی ملکه بده کی بودی تو؟*-*💙

 

جوننن بابا ملکه بد همه بیدم من متعلق به همم*-*

 


اومابزلگیییی میدوسمتتت جیخخخخخ بوسسسسسسسسس

 

جیخخخخ منم میدوستمت طنییییی 

 


اومااااااااا خیلی دوست دارممممممممم*-*❤

 

منم همینطور عزیز اوما*-*

 


اوما دوست دارم خیلیییی خیلی خیلی خیلی زیاد=)

 

منم خیلیییی زیاد دوست دارم:)))))

 


hi

 

هایی

 


:|

 

:////


 

 

 

من سعال زیاد از تو دارم اما درست حسابی جواب نمیدی اینبار دیگه از زیرش در نرو بیبی گرل یک:گرایشت چیه دو:رل داری یا نه؟ سه:چن تا خواهر برادر داری چهار:قیافت چه مدلیه پنج:تیپ ایده الت برای قرار گزاشتن چیست شیش:غذای مورد علاقت چیست هفت:چجور اخلاقیاتی داری هشت:کجا زندگی میکنی نه:از اینکه چی صدات کنن بدت میاد ده:ده نفر تو بیان که برات بیشتر از بقیه ارزش دارن و دوسشون داری کیا هستن یازده:چرا ازدواج کردنو دوس ندری دوازده:چرا از بچه ها بدت میاد

 

 

زارتتت من کی ج ندادم نکبت؟!فقط گاهی نمیخوام جوابی بدم ک چیزی نمیگم 

یاااا بیوگرافی من برا چیته اخههه 

خب گرایشم استریته 

رل؟!میشه گفت تقریبا اره 

ندارم تک فرزندم هانی 

چهرم؟!هیچی یه ادم عادی چشم ابرو مشکی چشم درشت و موهای بلند همین 

تف بر این سوال من عاشق ادمای درونگرای منطقیم,چشم ابرو مشکی,سنش بیشتر از من باشه و قدشم بلند تر باشه,اهل عشقم و نفسم و زندگیم و عمرم و این کوفتیجات نباشه بدم میاد,رک باشه,جذاب باشه,کم حرف و یکم خشن,نقاط مشترکمون زیاد باشه 

 

غذای مورد علاقمم خب من عاشق گوشت گوساله و مرغم اما مرغ توی خورشت نمیخورم 

 

اخلاقمم خب حسود,صبور,اروم,نسبتا کم حرف,نسبتا خجالتی,پنهانگر,درونگرا و منطقی,بشدت حسود,   و با اینکه دوس ندارم اشاره کنم اما مهربونم؟!ارع متاسفانه هنوز یه قلب دارم ک مهربونه 

 

متولد شیرازم اما ماهشهر زندگی میکنم 

 

من از واژه بیبی گرل,عروسک و عقده ای بینهایت متنفرم 

 

خب ده نفر کمه اما پونیو,نیما,کیانا,نونا فاطی,سباها,استفان,آنیما,آنیتا اونی,شیوا,طنی,سانا,پری ناز,جیوو,مهدیس,الی و...

 

چون ته هر ازدواجی یا طلاقه یا خیانت یا مرگ من چیزی سوای اینا ندیدم 

 

اینو جدن ج نمیدم خصوصیه 

 


سلام خاله پان....

 

 

سلام فافیه عزیزم 

 

 


پانی جونممم..تو یکی از کسایی بودی که از وقتی آشنا شدیم حس خیلی خوبی نسبت بهت داشتم و خیلیم دوست دارم*-* حتما یروز بیا از اون بغلای بزرگتر و گرم و نرممو بهت بدم:"))))) باور کن فقط واسه خودت گذاشتمشون:")))))

 

ای خدا آنیتا اونیم دلتنگتم و لعنت اشنایی ما خ سمی بود :)))))

 

 


میخوام چصناله کنم 

 

راحت باش بیا خ یا ناشناس بگو 

 

 


 

اونی ممنونم که بهم گوش دادی ببخشید که وقتی بهمون نیاز داری...هیچکدوم نیستیم پیشت فق زمانی که ناراحتیم میایم پیشت...دوست دارم اونی لطفا بخاطر من کمتر خودتو اذیت کن 

 

 

بیخیال موردی نیس عادت دارم گوش بدم بهرحال کاری ازم برنمیاد ک و اینکه منم دوست دارم

 


 

دلم برای خود قدیمت تنگ شده نمیشه برگردی؟؟؟؟؟؟

 

نه من با قدیم فرقی ندارم  

 


انق منتضر مرگی هنو زوده واست

 

زندگی خودش ی نوع مرگه احتیاجی به دنبال مرگ بودن نیس 

 


سلاممم*-* خوبی منم خوبم😂 لاو یو باییی*-*

 

سلام ممنونم  اند بابای 


اگ بگم کراشیدم روت قبولم میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه 


احساس میکنم سرد شدی باهام نمیدونم چی شده چیکار کردم ک ناراحتی ازم ول اینو بدون حتی اگ ناراحتت کرده باشم هم از رو قصد نبوده و ناخاسته بوده...همین =]

 

اگه تو دو هفته ی اخیر بوده ربطی به خودتون نداره من مشکل داشتم اما اگه قبل اون بوده شاید اینی باشه ک تو میگی 

بیا خصوصی 

 


 

خب بذار ببینم... از چی بدت می‌اومد؟ آهان :| عروسک بیبی گرل عقده‌ای *خنده شیطانی* هااهاهاهاها اینجانب خرمگس منحرف شناختی دیگه |:

 

فک کنم شناختم فقط لطفا اون سه کلمه رو نگو جدی جدی اذیتم میکنه مخصوصا واژه ی عقده ای 

 




اونی میدوستمت زیاااااااااااااااد❤

 

منم عزیزم :)

 


فقط خاسم بگم متاسفم قظاوت اشتباهی کردم اون اولا فک میکردم یه ادم پوچی ک دنبال توجهه اما بعدش اشتباه کردم حرفای زیادی در موردت زدم اما تنها فردی ک زمان تنهاییم پیشم بود خدت بودی بی طرفانه گوش کردی و راهنماییم کردی فک میکردم بچه ای اما ذهنیتت برابر بود با یه ادم چل ساله بالغ و مهربون بودی و هسی دوست دارم پانی و خوش بحال   کس ک دوسش داری چ در حال چه در آینده چون بهترین همراه رو داره همیشه کنارشی و با مهربونی درمان میکنی 

 

اه مشکلی نیس گذشته ازش بعدشم بخاطر گوش کردن تشکر نکن کاری نکردم من یه فرشته نیستم یه ادمم که تا جایی ک بتونم کمک میکنم ممنون بابت نظرت اما کسی که دوسش دارم یا خواهم داشت قرار نیست خوشبخت باشه تحملم کار هرکسی نیست 

 


لاو یوو عمهههه 

 

منم عزیزم:)

Arefeh 🍓🌈
Last Comments :
کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
  • Arefeh 🍓🌈
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۲
    Arefeh 🍓🌈

    😹😹😹😹😹

     

     

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • bad girl
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۲۱:۴۱
    bad girl
    ^^
Made By Farhan TempNO.7