Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۰۷:۵۷ ب.ظ

چالش 14 سوال از تو

1؛ کراشت؟

یه رازه 

2 ؛ چن درصد ذهنت منحرفه؟

99.9 

3 ؛ رنگ موهات و چشات؟

چشمام مشکی موهام ذاتا مشکی اما مدام عوضش میکنم 

4 ؛ موهات بلنده؟

عاوره 

5 ؛ کیوتی یا هات؟

اگه نخندم هات اگه بخندم بشدت کیوت اما از لحاظ اخلاقی کلا کیوت نیستم 

6 ؛ تاحالا شده خیلی ب کراشت فکر کنی؟

هوم اره 

7 ؛ رو چی اعتماد ب نفس داری؟

چشمام و مژه هام 

موها و ناخونام 

هوش بالام 

لبم 

کمرم 

 

 

 

8 ؛ عطری ک همیشه می زنی؟ ( مارکش )

ورساچ,لانکوم,نیناریچی,پلیس تو بی تتو ارت و  هزاران نوع دیگه من عاشق عطرم 

9 ؛ دوست داشتی چی ت دنیا حذف شه؟

خیانت و قضاوت بیجا 

10 ؛ دوست داشتی اونی ک ازش متنفری عاشقت شه؟

اره احتمالا میتونستم عذابش بدم جررر نه شوخی کردم نمد 

11 ؛ دوست داشتی ی دوقلو شبیه خودت داشتی؟ ....؟

معلومه ک نه 

12 ؛ مهربونی یا دلت می سوزه؟

برا کسایی  ک از ته دل دوسشون دارم مهربون برا بقیه دلسوزی 

13 ؛ می تونی خیلی سرد شی؟ ... ؟

 اره میتونم 

14 ؛ و در اخر می تونی کنار بخابی و لبمو ببوسی؟

به هیچ وجه ایش 


 

Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|) Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|) Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|) Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|) Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|) Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|) 𝑩𝒂𝒃𝒚 𝑮𝒊𝒓𝒍 Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|) 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|) 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|) Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|) Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)
Last Comments :
۱۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۰:۰۲
    Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)

    سوال آخری تیر خلاص بود XD 

     

    هااای خوبی؟! 

    اوووف تو کمر باریکی؟! 

    به خودم رفتی D:

  • bad girl
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۰:۰۴
    bad girl
    سوال اخری سم خالص بود XD

    شکرر تو چطوری اومابزرگ؟
    یس هستمم 
    جوننن بابااا
  • Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۰:۰۵
    Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)

    منبعش کجاس؟؛ 

     

    خداروشکر عایم گااد 

    جووون تررر 

    دیگع خانوادگی سسکی و هاتیم...چ کنیم؟! 

    دست خودمون نیس که

  • bad girl
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۰:۰۷
    bad girl
    جرر نمیدونم دیدم همه گذاشتن منم تازه بیکار شدم گذاشتم 

    اه راس میگی ما ذاتا هاتیم دست خودمون نیس نه؟ 

    راستی اومابزرگ تو چن سالته؟
  • Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۰:۱۳
    Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)

    جرررر...دوس داشتم بدونم کی تولسد کرده این سمپ 

     

    جوووووووووونز یححححح همتون هات بودنتونو از من ب ارث بردین لعنتیا 

     

    آمم من از 18 فراتر میباشم D:

  • bad girl
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۰:۱۶
    bad girl
    اصن چالش تبدیل ب اسید شده 

    جونننننننن اومابزرگ هات منننن 


    پس ازت کوچیکتر میباشمم

  • Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۰:۲۲
    Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)

    چقد خط اولم غلط دارههه بخاطر این گلا نمیبینم چی مینویسم😂

     

    جوووووووووونز نوه ی عات خودممم 

     

    یس من از خیلیا اینجا بزرگترم D:

     

  • bad girl
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۰:۲۳
    bad girl
    اره منتها نگفتم بت اومابزرگ غلط املاییات باحال بودن 

    واووو خوبه ک من بیشتر دونسنگ خیلیام 
  • Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۲
    Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)

    چرا انقد گوگولی هسدی؟! ⁦ಥ‿ಥ⁩

     

    یاااح... گود

  • bad girl
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۳
    bad girl
    نومودونم من یه عدد کیوتچه به دنیا اومدم اومابزرگ برا همین بم میگن پاناکوتا نارگیلی *-*
  • Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۱
    Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)

    اوخودااااا کیوتچه ی اومابزرگی ⁦ಥ‿ಥ⁩

  • bad girl
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۲:۳۲
    bad girl
    اومابزرگ جذابمT_T
  • 𝑩𝒂𝒃𝒚 𝑮𝒊𝒓𝒍
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۲:۲۰
    𝑩𝒂𝒃𝒚 𝑮𝒊𝒓𝒍

    چرا من کیوتم؟

    به کدوم‌گناه؟

    چرا هنه خانوادم جذابن من ن؟ تو ، پونیو، فافا، نیما و خیلیاتون :|

    پ من بخبخ به کی بردم:|💔

     

  • bad girl
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۲:۳۳
    bad girl
    چون ک چ را چسبانیدن ب را 

    جررررررر همه ی اوناییکه گفتی کیوتم هستنا
  • Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۲:۳۵
    Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)

    هققق ಥ_ಥ 

     

    بیبی گرل کی بید؟!

  • bad girl
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۲:۵۵
    bad girl
    هققققق ترررر 


    بیبی  گرل کیه اومابزرگ ؟
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۳:۰۶
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    چقدر عطررD:

    من فوق فوقه عطرام اینکه از مال بابام کش میرم یه دوتا پیس میزنم._.

  • bad girl
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۳:۱۲
    bad girl
    وای جررر پاستیل تو خ سمی من عاشق عطرام میدونی بوهاشونو خیلیییی دوس دارم
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۳:۱۴
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    من کل توی عمرم از بوی سه تا عطر خوشم اومده..یکیش در حد مرگ گرونه اون یکی خیلییی کم پیدا میشه ..اون یکی رو هنو دارم بو البالو میده..

  • bad girl
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۳:۱۶
    bad girl
    عه اسماشون چیههههه؟
  • Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۳:۱۵
    Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)

    کامنت قبلیم 

    گفته چرا من کیوتم :/

  • bad girl
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۳:۱۶
    bad girl
    اها اون آنیماعه
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۳:۱۷
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    اسماشون؟..نمیدونم._. ..تا حالا بهش دقت نکرده بودم

  • bad girl
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۳:۱۸
    bad girl
    زارتتتت تو دیگه کیستی پاستیللللل
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۳:۱۹
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    یک عدد اسکلD:

  • bad girl
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۳:۱۹
    bad girl
    نوو بنظرم ی عدد کیوت 
  • Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۳:۲۱
    Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)

    عه ؟! آنیما کیه من میشع؟! 

    نوه امه؟؟

  • bad girl
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۳:۲۲
    bad girl
    اممم جدی نمیدونم بچه ی پونیو اونی هستش 
  • Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۳:۲۴
    Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)

    واااو پس خالشممم 

  • bad girl
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۳:۲۶
    bad girl
    ارهه انگار 

    ماشاالله اینجا بیان ممنوعست همه ی نسبتی دارنXD
  • Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۳:۲۸
    Jamais Vu(سولمیت سانا)(لی‌لی عشق منه :|)

    یه دوستی میگفت میری با یکی مزدوج میشی فرداش. میفهمی عمت بوده XD 

    نسبتا خیلی خر تو خره

  • bad girl
    ۲۹ شهریور ۰۰، ۲۳:۲۹
    bad girl
    واییی جررر دقیقا اینطوره 

    قسمت گندش اینه محارم همه با هم رلنXD
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7